Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Εγω εχω ενα 100ακι και εχω διπλωμα για 50.εν τω μεταξυ εχω εξατμιση motosport πανω,χοανη,εχω βγαλει φλας ποδιες κτλ και με σταματησαν μια φορα και μου ζητησαν μονο αδεια και διπλωμα.μου την ειπαν για το διπλωμα αλλα τους καλοπιασα και ειπα οτι θελω να βγαλω ανευ κατευθειαν και με αφησαν.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

white_power:Χωρις διπλωμα με αλλο κινητηρα (πανω απο 50cc) σε παπι δηλωμενο 50αρι δε σε σωνει τιποτα αμα σε σταματησουν για ελεγχο:blink:Το τιμολογιο του κινητηρα που ειναι πανω στο παπι μονο οτι δεν ειναι κλεμενο το μοτερ θα αποδειξει.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

παιδια στο glxaki μ να βαλω εξατμιση dragon που ειναι σαν την motosport η να βαλω protech?? ποια ειναι ποιο καλη? και ποια προτεινεται.. θελω να βαλω protech για ομορφια αλλα δεν μ πολυ αρεσει ο ηχος και απο την αλλη η dragon δεν ειναι ωραια αισθητικα αλλα εχει ωραιο ηχο.. τι λετε???
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια επειδη δεν αντεχα αλλο ανοιξα το παπι να δω τι παιζει...Ειχα υποψιες οτι ο κυλινδρος ο shark 52mm ηταν για πεταμα αλλα απο ότι ειδα ειναι σε πολλη καλή κατάσταση, λαδια δε καιει ,ωσπου δηλαδη και τη στρωση του ρεκτιφιε εχει εν μερη ακομα..Εκανα και ενα καθαρισμα στο πιστονι τεσπα...Ένα ρυθμισμα βαλβιδων πηγα να μου κανουν και τωρα φυσαει :)...Να σας ρωτησω κατι άλλο ρε παιδες, λενε οτι αν το glx δεν εχει συμπιεση 8 προς 1 δε παει,μου εχουν πει πολλοι οτι χανω πολλη συμπιεση επειδη εχω φλατζα χαλκου η οποια δεν ειναι λεπτη και το πιστονι δε κατεβαινει τερμα κατω να κανει τη μεγιστη δυνατη συμπιεση..Εχω δει πολλους κυριως με c-90 οι οποιοι μεταξυ κεφαλης κυλινδρου δε βαζουν τιποτα...Αν βαλω λεπτη φλάτζα θα δω καμια διαφορα;και υπαρχει κινδυνος να ακουμπανε οι βαλβιδες στο πιστονι;
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια επειδη δεν αντεχα αλλο ανοιξα το παπι να δω τι παιζει...Ειχα υποψιες οτι ο κυλινδρος ο shark 52mm ηταν για πεταμα αλλα απο ότι ειδα ειναι σε πολλη καλή κατάσταση, λαδια δε καιει ,ωσπου δηλαδη και τη στρωση του ρεκτιφιε εχει εν μερη ακομα..Εκανα και ενα καθαρισμα στο πιστονι τεσπα...Ένα ρυθμισμα βαλβιδων πηγα να μου κανουν και τωρα φυσαει :)...Να σας ρωτησω κατι άλλο ρε παιδες, λενε οτι αν το glx δεν εχει συμπιεση 8 προς 1 δε παει,μου εχουν πει πολλοι οτι χανω πολλη συμπιεση επειδη εχω φλατζα χαλκου η οποια δεν ειναι λεπτη και το πιστονι δε κατεβαινει τερμα κατω να κανει τη μεγιστη δυνατη συμπιεση..Εχω δει πολλους κυριως με c-90 οι οποιοι μεταξυ κεφαλης κυλινδρου δε βαζουν τιποτα...Αν βαλω λεπτη φλάτζα θα δω καμια διαφορα;και υπαρχει κινδυνος να ακουμπανε οι βαλβιδες στο πιστονι;

 

Βάλε πιο λεπτή φλάτζα και πλάνισε την κεφαλή και αμα δεις οτι χτυπάει πήγαινε σε τορνο να σου "κατεβάσει" το πιστόνι

Link to comment
Share on other sites

Βάλε πιο λεπτή φλάτζα και πλάνισε την κεφαλή και αμα δεις οτι χτυπάει πήγαινε σε τορνο να σου "κατεβάσει" το πιστόνι

 

Εννοεις αυτο που ξυνει το πιστονι ομοιομορφα;Ενας φιλος το εκανε αυτο και σε 1 βδομαδα του τρυπησε..

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν απ΄τα καλά τότε

 

χαχαχαχαχαχαχαχα :up: Δεν εχεις αδικο!

 

Παντως να σε ρωτησω...Οταν το παπι ζεσταθει αρκετα ακουγεται ελαχιστα ενας ηχος "σαν" να ακουμπαει βαλβιδα πανω στο πιστονι.(Δεν το κανει οταν ειναι κρυο).Οταν κοιταξα το πιστονι ειχε βασικα βρωμα,καπνιες κλπ πανω του και ηταν καθαρο κυκλικα στο κεντρο,οταν ομως του εριξα σπρευ και μετα αερα να καθαρισει σημαδι δε φαινοταν να ειχε αφησει

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχαχα :up: Δεν εχεις αδικο!

 

Παντως να σε ρωτησω...Οταν το παπι ζεσταθει αρκετα ακουγεται ελαχιστα ενας ηχος "σαν" να ακουμπαει βαλβιδα πανω στο πιστονι.(Δεν το κανει οταν ειναι κρυο).Οταν κοιταξα το πιστονι ειχε βασικα βρωμα,καπνιες κλπ πανω του και ηταν καθαρο κυκλικα στο κεντρο,οταν ομως του εριξα σπρευ και μετα αερα να καθαρισει σημαδι δε φαινοταν να ειχε αφησει

 

Πολυ απλα βαραει ελαχιστα η βαλβιδες..μην φοβασαι χρειαζετε να βαραει λιγο...ετσι το εχω κανει και εγω για να μην χανω συμπιεση...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια....μιπος ξερει κανεις πως μπορω να μηδενισο το κοντερ μου δλδ τα χιλιομετρα??:)
honda power;)
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια....μιπος ξερει κανεις πως μπορω να μηδενισο το κοντερ μου δλδ τα χιλιομετρα??:)

 

θα παρεις ενα black and decker κ θα βαλεις μια μυτη απο ισιο κατσαβιδι...

 

μετα εκει στην ροδα κατω εχει τον ατερμονα π γυρναει η ροδα κ αφτο γραφει χιλιομετρα....θα βαλεις εκει το κατσαβιδι απο το black and decker κ θα το εχεις στο ξεβιδομα....αν ειναι κανενα δυνατο θα τα κατεβασει αν ειναι κανενα τις πλακας πιο αργο απο την καθυστεριση θα σου φαει μια βδομαδα....

 

 

αλλα γτ δν πας να παρεις ενα καινουργιο κοντερ 5-10€ εχουν για το μηχανακι σου

 

εχω νομιζω γνησιο απο στρογγυλο με 700κμ πανω ουτε ξερω που βρισκετε

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν το βάζω μπροστά κρύο το μηχανάκι ακούγεται μέσα σαν ένα σύρσιμο.... δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς, ακούγεται όπως όταν τριβής σύρμα μαζί... κάπως έτσι... και δεν έχω πάει ακόμα να το ακούσει ο μηχανικός μου. Μήπως έχετε καμια ιδέα τι μπορεί να είναι, να ανησυχήσω? Ακούγεται από την κεφαλι μπροστά εκεί στον εκκεντροφόρο....
Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν το βάζω μπροστά κρύο το μηχανάκι ακούγεται μέσα σαν ένα σύρσιμο.... δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς, ακούγεται όπως όταν τριβής σύρμα μαζί... κάπως έτσι... και δεν έχω πάει ακόμα να το ακούσει ο μηχανικός μου. Μήπως έχετε καμια ιδέα τι μπορεί να είναι, να ανησυχήσω? Ακούγεται από την κεφαλι μπροστά εκεί στον εκκεντροφόρο....

 

Αν εισαι σιγουρος οτι ακουγεται απ'την κεφαλη τραβηξε την εξω να δεις τι γινεται..Οταν την τραβηξεις υπαρχει νομιζω ενα κλειδι σαν Ταφ το οποιο το βαζεις απ'το αριστερο καπακι του μοτερ το οποιο εχει μια τεραστια βιδα..Ξεβιδωνεις τη βιδα αυτη το βαζεις μεσα εκει και το γυριζεις και το πιστονι παει μπρος πισω,απο εκει δες αν ο κυλινδρος ειναι οκ αν καιει λαδια κλπ..Πολλα πάντως μπορει να ειναι ενας φιλος με c-50 σαν εσενα (90αρι ειναι τωρα) ελεγε οτι ακουγοταν ενα τακ τακ απ'το μοτερ και πως ηταν καμπανα το παμε στο μαστορα και ο μαστορας του πεταει το κατσαβιδι στην κεφαλη του επειδη ελεγε μαλ....Του αλλαζει μια ηλεκτρονικη γνησια 70ε και το παπι κομπλε...Εμενα καποτε μου ακουγοταν ενας παρομοιος ηχος με αυτον που περιγραφεις και ηταν τα φυγοκεντρικα...Κοιτα αν το παπι σου καιει λαδια και να ευχεσαι να μη ξυνουν τα ελατηρια τον κυλινδρο..Τι μαρκα ειναι τα κυλινδροπιστονα σου;

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου στα 1300χλμ τα ειχε μαυρισει τα λαδια,σημαινει οτι καιει λαδι?

 

Λαδι καιει οταν βγαζει μαυρο καπνο απο την εξατμιση

Link to comment
Share on other sites

Λαδι καιει οταν βγαζει μαυρο καπνο απο την εξατμιση

 

δηλαδη ειναι φυσιολογικο?(καπνο δεν βγαζει καθολου)

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι φυσιολογικο?(καπνο δεν βγαζει καθολου)

 

εε ναι ειναι απολητα φυσιολογικο γιατι μεσα στην μηχανη το λαδη θερμενετε και μαυριζει απο της υψηλες θερμοκρασιες:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Λαδι καιει οταν βγαζει μαυρο καπνο απο την εξατμιση

 

Οχι απαραιτητα...Ο μόνος τρόπος για να σιγουρευτείς ότι καιει/δεν καιει λαδι ειναι να ελεγχεις τη σταθμη του λαδιού και για απόλυτη σιγουριά τραβάς την κεφαλή και κοιτάς τον κύλινδρο.Ποιος σου ειπε οτι αν ειναι μαυρα τα λαδια καιει;Όλα τα παπια με απο 1000χμ περιπου αφοτου τους αλλαξεις τα λάδια μαυριζουν..Εγώ πάντως τα αλλάζω κάθε 1500χμ γιατι απο κει και μετα το λάδι σπαει και γινεται σαν νερο... :lol::lol:

 

Επισης...Μαυρος καπνός=πεφτει πολλη βενζινη

Ασπρος/γκριζος καπνος=καιει λάδια

Και καθολου καπνα να μη βγαζει και παλι μπορει να καιει λαδια και να μη φαινεται

Link to comment
Share on other sites

Βάλε πιο λεπτή φλάτζα και πλάνισε την κεφαλή και αμα δεις οτι χτυπάει πήγαινε σε τορνο να σου "κατεβάσει" το πιστόνι

 

Η πιο ακριβη λυση εινα να πλανισεις την κεφαλη και να παιζεις με τις φλαντζες.πχ θες βολτα βαλε 2-3 φλαντζες να πεσει η συμπιεση,θες κοντρες τσακ τις βγαζεις ολες και δεν κατεβαινει η μανιβελα

 

Και καθολου καπνα να μη βγαζει και παλι μπορει να καιει λαδια και να μη φαινεται

 

Αλλα θα καει πολυ λιγο:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οχι απαραιτητα...Ο μόνος τρόπος για να σιγουρευτείς ότι καιει/δεν καιει λαδι ειναι να ελεγχεις τη σταθμη του λαδιού και για απόλυτη σιγουριά τραβάς την κεφαλή και κοιτάς τον κύλινδρο.Ποιος σου ειπε οτι αν ειναι μαυρα τα λαδια καιει;Όλα τα παπια με απο 1000χμ περιπου αφοτου τους αλλαξεις τα λάδια μαυριζουν..Εγώ πάντως τα αλλάζω κάθε 1500χμ γιατι απο κει και μετα το λάδι σπαει και γινεται σαν νερο... :lol::lol:

 

Επισης...Μαυρος καπνός=πεφτει πολλη βενζινη

Ασπρος/γκριζος καπνος=καιει λάδια

Και καθολου καπνα να μη βγαζει και παλι μπορει να καιει λαδια και να μη φαινεται

 

Εγω οσα παπακια πειραγμενα ξερω καινε λαδι...ελαχιστο καινε...το δικο μου δεν βγαζει ασπρο καπνο παρα μονο οταν το βλεπεις το βραδυ και πεφτει φως φενεται ελαχιστα καπνιλα....και λαδακι περιπου στα 1,000χιλιμετρα 100ml περιπου...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντήσεις μαγκες.

Το πλαστικο αριστερα στο τιμονι τριζει συνεχεια,υπαρχει καμια πατεντα για να σταματησει?

Link to comment
Share on other sites

hi re magkes..skeftome na paro to lifan to 50ari..na to kano kai ena 72 kai na kano tin doulia mou...mias kai tora vgika apo to nosokomio fernontas oliki ena rs aprilia..kai anarotieme an ayta ta lifan tipou z..einai kala..einai san ta dy??a...kai se ti xroma vgenoun???giati exw dei ola na einai aspra me diaforetika xromata sto timoni...:worry:
Link to comment
Share on other sites

Εγω οσα παπακια πειραγμενα ξερω καινε λαδι...ελαχιστο καινε...το δικο μου δεν βγαζει ασπρο καπνο παρα μονο οταν το βλεπεις το βραδυ και πεφτει φως φενεται ελαχιστα καπνιλα....και λαδακι περιπου στα 1,000χιλιμετρα 100ml περιπου...

 

εγω στο racing πρεπει καθε 500χιλιομετρα.. 900ml ... αλλα τα αξιζει.

 

hi re magkes..skeftome na paro to lifan to 50ari..na to kano kai ena 72 kai na kano tin doulia mou...mias kai tora vgika apo to nosokomio fernontas oliki ena rs aprilia..kai anarotieme an ayta ta lifan tipou z..einai kala..einai san ta dy??a...kai se ti xroma vgenoun???giati exw dei ola na einai aspra me diaforetika xromata sto timoni...:worry:

 

φιλε το σηγγεκτημενο lifan ειναι χαλια.. σπανε τα παντα.. σαν τα dv δεν εχει....:D

Link to comment
Share on other sites

εγω στο racing πρεπει καθε 500χιλιομετρα.. 900ml ... αλλα τα αξιζει.

 

 

 

φιλε το σηγγεκτημενο lifan ειναι χαλια.. σπανε τα παντα.. σαν τα dv δεν εχει....:D

 

Na ipo8esw.....exeis dv

Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

hi re magkes..skeftome na paro to lifan to 50ari..na to kano kai ena 72 kai na kano tin doulia mou...mias kai tora vgika apo to nosokomio fernontas oliki ena rs aprilia..kai anarotieme an ayta ta lifan tipou z..einai kala..einai san ta dy??a...kai se ti xroma vgenoun???giati exw dei ola na einai aspra me diaforetika xromata sto timoni...:worry:

 

Κατα τη γνωμη μου ενα πολυ καλο μηχανακι για να κανεις και τη δουλεια σου και για να μη σε πιανει μηχανακι θα ηταν ενα lifan αφου lifan θες, με μοτερ 125cc, CDI κεφαλη,εναν εκκε fuego f200/take r-20, και ενα mikuni/keihin 24-26..Αλλα για να μη στα λεω απτην καλη πλευρα μονο, νομιζω οτι αξιοπιστια δε θα εχεις πολυ,οποτε βαλε γνησια πράγματα δηλαδη αν βρεις ενα καλο μοτερ glx90 με τα μαμα πραγματα θα εισαι τζιτζι..Μη παρεις 50αρακι στο λεω εγω..θα ξενερωσεις τη ζωη σου.

 

Εγω οσα παπακια πειραγμενα ξερω καινε λαδι...ελαχιστο καινε...το δικο μου δεν βγαζει ασπρο καπνο παρα μονο οταν το βλεπεις το βραδυ και πεφτει φως φενεται ελαχιστα καπνιλα....και λαδακι περιπου στα 1,000χιλιμετρα 100ml περιπου...

 

Να σου πω επειδη το μοτερ μου ειναι το γιαπονεζικο το 90αρι glx ,τις οδηγιες για τα λαδια τις εχει πανω στο μοτερ και δε καταλαβαινω τπτ..Ενα 0.6L βγαζω ,αυτο ειναι το ποσο πρεπει να βαζω στο μοτερ;Αν μπει παραπανω αποσο πρεπει τι γινεται;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...