Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γιατι Φίλε μου με υποχρεωνουν να το φτιαξω εγω.

 

Δεν με πειραζει που είναι ιμιτασιον απλα και μονο να δειχνει για να τους το επιστρεψω οπως ηταν να μην λενε τιποτα.

 

Σου στελνω και pm με τη διευθυνση. ευχαριστω πολυ.

It&C My Company Dpt
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πόσο άχρηστη, δυσκίνητη και αδιάφορη για το πελάτη ειναι αυτή η Alfa Copy πια???

Δε δουλεύανε οι υπέρυθρες στο 7250 μου, πήγα λοιπόν στο κατάστημα της Θησεως να ρωτήσω αν μπορούν μου κάνουν ένα buckup του τηλεφώνου.

 

 

-Όχι μου λέει η υπάλληλος, γιατί κάποτε που το κάναμε κόπηκε το ρεύμα και μπλα μπλα….

-Καλά της λέω, να το δοκιμάσουμε? Αν κοπεί το ρεύμα δε θα σας κάνω μήνυση.

-Όχι….

-Μαλιστααααα… Πόσο κάνει το Data Cable?

-40 ευρω.

-Ωραία, δεδομένου ότι είναι κρίμα να δώσω 40 ευρώ για μια χρήση και καθοτι έχω πάρει 12 τηλέφωνα από σας και θέλω το buckup για να πάω στο 13ο τηλέφωνο, αν φέρω το λαπτοπ μου εδώ θα μου δανείσετε το καλώδιο σας?

-Όχι

-Μαλισταααααα… Πόσο θα μου κοστίσει η επισκευή των υπέρυθρων? Θα κρατήσουμε μια βδομάδα το τηλέφωνο ( ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ??????) + ότι πει ο τεχνικός!

-Άντε γειαααα…

 

 

Πάω στο Γερμανό, ζηταω καλώδιο (27 ευρώ), μου λέει ο πωλητης γιατί δε παίρνεις καλύτερα υπέρυθρες? Του λέω έχω αλλά δε δουλεύουν αυτές του τηλεφώνου.

Α μου κάνει, μάλλον υγρασία θα έχει πάρει, έλα πάνω…

Πάμε, το ανοίγει, το καθαρίζει, σε 10 λεπτά έφυγα και σε μου πήρε ούτε Ευρώ….

Κατά τα αλλά οι άλλοι είναι επίσημη αντιπρωσοπια…..

 

 

 

P.S. Ξέρω ότι καμία υποχρέωση δεν είχαν να μου δανείσουν κάτι που πουλάνε, δεν είμαι παράλογος, όμως θα έπρεπε να θέλουν κάπως να εξυπηρετήσουν ένα πιστό τους πελάτη. Όπως ας πούμε έκανε ο Γερμανός.

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε, κρατανε το κινητο για ενα μηνα για να νομιζουμε οτι κανουν κατι, και μετα το πληρωνουμε και σε χρυσο. Ημαρτον.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ναι. Βασικά εξαρτάται και απο το που θα πέσεις. Εγώ όποτε μπαίνω σε ΝΟΚΙΑ κλαμπ γινεται φασαρία.

Γι αυτο εστησα και το καινούριο μου εργαστήριο στη θεσσαλονίκη.....

Δεν μου λές κάτι όμως? οι υπέρυθρες σου δουλεύουν? τις δοκίμασες?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Παίδες καλησπέρα. Έχω ένα Νοκια 2650 εντός εγγύησης και μετά από φόρτιση που του έκανα πριν 1 βδομάδα παρουσίασε αυξημένη θερμοκρασία και ανοίγοντας το καπάκι της μπαταρίας είχε αλλοιωθεί το πλαστικό πλαίσιο. Το πήγα στο επίσημο service και μου το κράτησαν με την ετυμηγορία πως ίσως έχασε υγρά η μπαταρία.(δεν μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης). Το ερώτημα μου είναι το εξής. Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω για την ζημία αυτή? Είχαν στο ταμείο ταμπέλα στην οποία έγραφαν πως εντός εγγύησης συσκευές έχουν δωρεάν ανταλλακτικά αλλά χρεώνονται 22 ευρω εργατικά :mad: Τι ειδους εγγυηση ειναι αυτη γιατι θα τρελαθω!!!!

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλησπέρα. Έχω ένα Νοκια 2650 εντός εγγύησης και μετά από φόρτιση που του έκανα πριν 1 βδομάδα παρουσίασε αυξημένη θερμοκρασία και ανοίγοντας το καπάκι της μπαταρίας είχε αλλοιωθεί το πλαστικό πλαίσιο. Το πήγα στο επίσημο service και μου το κράτησαν με την ετυμηγορία πως ίσως έχασε υγρά η μπαταρία.(δεν μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης). Το ερώτημα μου είναι το εξής. Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω για την ζημία αυτή? Είχαν στο ταμείο ταμπέλα στην οποία έγραφαν πως εντός εγγύησης συσκευές έχουν δωρεάν ανταλλακτικά αλλά χρεώνονται 22 ευρω εργατικά :mad: Τι ειδους εγγυηση ειναι αυτη γιατι θα τρελαθω!!!!

εννοειται δωρεαν, ασχετα αν λενε οτι θελουν. σε ολες τις εγγυησεις ετσι γινεται, τι ειναι η νοκια δηλαδη;;;

Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλησπέρα. Έχω ένα Νοκια 2650 εντός εγγύησης και μετά από φόρτιση που του έκανα πριν 1 βδομάδα παρουσίασε αυξημένη θερμοκρασία και ανοίγοντας το καπάκι της μπαταρίας είχε αλλοιωθεί το πλαστικό πλαίσιο. Το πήγα στο επίσημο service και μου το κράτησαν με την ετυμηγορία πως ίσως έχασε υγρά η μπαταρία.(δεν μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης). Το ερώτημα μου είναι το εξής. Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω για την ζημία αυτή? Είχαν στο ταμείο ταμπέλα στην οποία έγραφαν πως εντός εγγύησης συσκευές έχουν δωρεάν ανταλλακτικά αλλά χρεώνονται 22 ευρω εργατικά :mad: Τι ειδους εγγυηση ειναι αυτη γιατι θα τρελαθω!!!!

 

Μάλλον κάτι δεν διάβασες σωστά. Για τα εκτός εγγύησης τηλέφωνα είναι αυτή η χρέωση..

:tease:

 

ο παπάς ο παχύς ο παπαπαπαπαχύς, έφαγε παχιά φακή! γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή???!!! :O

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, πηγα σημερα στην Nokia

 

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 2

ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ και ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 1,

τ.κ. 18536

Τηλ: 210-4128180,

Fax: 210-4128190

piraeus2@alphacopy.gr

 

για να κανω αναβαθμιση στο 6680. Η κοπελα που ηταν εκει εκτος απο οτι ηταν εξυπηρετικοτατη και παρα πολυ ευγενικη μου εκανε την αναβαθμιση σε 30 λεπτα. Δεν εχω να πω κατι παραπανω αλλα οτι η αντιμετωπιση συγκριτικα με τα κεντρικα τους ηταν πολυ.... μα πολυ καλυτερη. Το συνιστω ανεπιφυλακτα.

 

 

Και τωρα τα μη αξιοπιστα, το αλλο Nokia στον Πειραια

 

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1

ΓΡ.ΛΑΜΠΡΑΚΗ 81,

τ.κ. 18532

Τηλ: 210-4131588,

Fax: 210-4131589

piraeus1@alphacopy.gr

 

το οποιο παιδια αν και μενω κοντα του δεν θα πηγαινα κινητο ουτε και αν με πληρωναν. Βασικα μονο η συμπεριφορα του μου την σπαει αλλα αυτο ας πουμε ειναι προσωπικο. Παω την πεμπτη να ρωτησω αν υπαρχει αναβαθμιση για το 6680 γιατι το πηρα πριν μια εβδομαδα και ειχα εκδοση 2 και κατι. Τον ρωταω αν υπαρχει και μου λεει, ναι υπαρχει και ειναι 3 ή 4. Μετα αρχιζει το ωραιο. Με ρωταει αν εχει κανενα προβλημα και του λεω κανενα απλα θελω να βαλω την τελευταια εκδοση και μου λεει να μην βαλω καμμια καινουργια εκδοση και να κρατησω αυτη που εχω. Και οταν τον ρωταω γιατι μου λεει οτι στα περισσοτερα κινητα που εχει κανει αναβαθμισεις σχεδον ολα οι καινουργιες εκδοσεις ειχαν προβλημα. Με δυο λογια μου ελεγε να μην βαλω σε κανενα κινητο το καινουργιο firmware γιατι το παλιο θα ειναι καλυτερο και πιο σταθερο. Μετα απο μια τετοια δηλωση παιδια απο εναν εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο Nokia εγω ειπα ευχαριστω και εφυγα (και δεν θα ξαναπατησω εννοειται).

 

Οντως στο κατάστημα της καποδιστρίου είναι πολύ εξυπηρετικοί και ο τεχνικός γνώστης του αντικειμένου,εμένα μου έκανε την αναβάθμιση στο n70 πριν μια εβδομάδα σε 10 λεπτά

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κάτι δεν διάβασες σωστά. Για τα εκτός εγγύησης τηλέφωνα είναι αυτή η χρέωση..

 

Ελπιζω να κανω λαθος. Αυριο παω να το παρω....

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

KANENA KALO RE PAIDIA STA NOTIA PROASTIA?ALIMO-KALAMAKI-AG.DIMITRIO?
Σύμφωνα με τη λίστα που υπάρχει στο πρώτο post, στα νότια προάστια υπάρχουν τα:

• Nokia Professional Center

ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187,

166 74, ΓΛΥΦΑΔΑ

Τηλ: 210 891 8700-9,

Fax: 210 891 8899

 

• ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

ΑΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ και ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ 39,

τ.κ. 17561

Tηλ: 210-9880717,

Fax: 210-9880717

faliro@alphacopy.gr

 

• ΠΕΙΡΑΙΑΣ 2

ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ και ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 1,

τ.κ. 18536

Τηλ: 210-4128180,

Fax: 210-4128190

piraeus2@alphacopy.gr

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω το κινητο 1 εβδομαδα.Μια ερωτηση σας παρακαλω.Ποση ωρα σας κανει να φορτισει με το φορτιστη που εχει στη συσκευασια του???Εμενα ισως εχει προβλημα.Με σχεδον αδεια μπαταρια φορτιζει εως και 3 ωρες χωρις να τελειωνει η φορτιση,ναι μεν εχουν γεμισει οι μπαρες αλλα θελει πολλες ωρες(ισως πανω απο 4)για να μου γραψει μπαταρια φορτισμενη.Δοκιμασα το φορτιστη του 6630 και φορτιζει σχεδον κανονικα.Παντως αποκλειεται να φταιει ο φορτιστης της συσκευασιας αφου τον πηγα και μου εδωσαν αλλο.Ο φορτιστης του 6630 ειναι ελαχιστα διαφορετικος(στα mah).Μπορει καποιος να μου πει τι γνωμη του μηπως τη γλυτωσω να μπλεξω με το service και μου λενε διαφορα???

Ευχαριστω πολυ

Παιδια μετα χιλιων κοπων και βασανων,μετα απο ατελειωτες διαδρομες,αφου αφησα το τηλεφωνο στα κεντρικα της Βουλιαγμενης 15 μερες και μου το γυρισαν χωρις να χουν βρει κανενα προβλημα,πηγα χθες εγω ο ιδιος εκει(Βουλιαγμενης 187)και καταφερα και μου το αλλαξαν!Περιμενα εκει απο τις 11.30 εως τις 4 που κλεινουν.Απιστευτη ταλαιπωρια.Βεβαια ακουσα και ενα σωρο βλακιες!Μεχρι μηπως δεν ξερω να το φορτιζω μου ειπαν.Και σκεφτειτε ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος και ακουγα μια ασχετη να μου λεει οτι πιθανως να μη ξερω να το φορτισω η μπορει να φταιει το δικτυο της Δ.Ε.Η.!Αν ειναι δυνατον!Τελοσπαντων καθισα εκει το ειδαν με τα ματια τους και με τα χιλια ζορια μου το αλλαξαν.Τωρα ολα καλα!

Σκεφτειτε το τηλεφωνο το κρατησα 8 μερες και τις επομενες 15 ηταν στο service και δεν βρηκαν και προβλημα!!

Κατι τελευταιο απο οσο μου ειπαν στο Νοκια club στο Αιγαλεω η εκδοση που μολις βγηκε ειναι η 4.20.

Αυτα!Ευχαριστω ολα τα παιδια που προσπαθησαν να βοηθησουν

Link to comment
Share on other sites

(Αντιγράφω από το post μου στην κεντρική σελίδα για τα series 60 ... )

 

Εγκατάσταση εφαρμογών σε series 60 = ακύρωση εγγύησης ?

 

Έχω από τριμήνου ένα Nokia 3230 το οποίο τελευταία έβγαζε συνέχεια προβλήματα με την οθόνη του (χαλούσε η 'ανανέωση' - έβγαζε όλο σαβούρα με κάθε επιλογή που πατούσα, χωρίς να κολλάει - συνέχιζε να δέχεται κλήσεις και να μιλάω και μετά από άνοιξε κλείσε επανέρχονταν ...)

και επειδή ένας φίλος μου είπε ότι μπορεί φταίει που έχω παλαιό software (το 3.0505.2 19-02-05) είπα να το πάω για αναβάθμιση σε ένα club Nokia.

 

Εκεί όμως ο υπάλληλος μου πληροφόρησε ότι επειδή έχω εγκαταστήσει software τρίτων στο κινητό δεν ισχύει πια η εγγύηση και πρέπει να πληρώσω 15 ευρώ για να το αναβαθμίσω - έφυγα ...

 

Λέει αλήθεια ή πήγε να μου φάει τα 15 ευρώ ?

Εάν λέει αλήθεια, που είναι και το πιο ανησυχητικό, δηλαδή συγνώμη τότε γιατί αγοράζουμε series 60 τηλέφωνο ?? Για να μην εγκαθιστούμε τίποτα ?

Δηλαδή φανταστείτε στα PDA's (που έχω ένα) να σου έλεγαν : Α, εφόσον εγκατέστησες εφαρμογές τρίτων χάνεις την εγγύηση ... Μου ακούγεται εντελώς παράλογο !

 

(Για την ιστορία η μόνες εφαρμογές που είχα ήταν το Advanced Call Manager σε trial και ένα πρόγραμμα επικοινωνίας για ένα bluetooth που είχα πάρει από το Πλαίσιο και δεν συνεργάζονταν με το Nokia PC Suite ...)

 

και προσθέτω ...

 

Το club Nokia στο οποίο διαδραματίσθηκε το περιστατικό είναι στη Θεσσαλονίκη γωνία Εγνατίας και Ιασονίδου (πριν 1,5 ώρα ...)

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πραγμα μου ειπε και μενα ο υπευθυνος του NOKIA CLUB Κατερινης για τα προγραμματα που εγκαθιστουμε (ΑΚΟΜΑ και για τα original!!!!:confused: ) πριν απο κανα 1,5 μηνα. Παρολα αυτα ομως μου εκανε την αναβαθμιση:)
pappao
Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω τα εξής:

 

Κατ' αρχήν δεν ήταν στις προθέσεις μου να αναφέρω την τοποθεσία του club Nokia που έγινε το περιστατικό - Πιο πολύ κατέθεσα το post για να ρωτήσω την γνώμη των υπολοίπων πιο έμπειρων στο φόρουμ, και εάν ίσχυε κάτι τέτοιο (ακύρωση εγγύησης) ακολούθως να ζητήσω συμβουλές για να ξεπεράσω το πρόβλημα μόνος μου - Την αναφορά την έκανα μετά από προτροπή του moderator ...

 

Από το συγκεκριμμένο μαγαζί γενικά δεν έχω παράπονο - έχω και στο παρελθόν αγοράσει αξεσουάρ κινητής και γενικά μπορώ να πω ότι ο υπεύθυνος (προφανώς ο ili) είναι εξυπηρετικός και ευγενικός .

 

Απλώς θα καταθέσω μερικές σκέψεις:

 

Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο και για εμάς να ζαλίζουμε τους υπεύθυνους του εκάστοτε club Nokia με αναβαθμίσεις - προσωπικά εγώ το εφαρμόζω μόνο όταν

1) αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το software του κινητού (για το οποίο είχα πληροφορίες ότι ήταν το πρόβλημα αυτή τη φορά)

2) Μέχρι τώρα προσπαθούσα να κάνω μια αναβάθμιση (και μοναδική) λίγο πριν λήξει ο χρόνος της εγγύησης για να έχω το δυνατόν τη σταθερότερη έκδοση του λειτουργικού στο τηλέφωνο

 

Μακάρι να είχαμε τα μέσα (πχ καλώδιο ? - κάτι άλλο, δεν ξέρω) να κάνουμε τις αναβαθμίσεις μόνοι μας (όπως συμβαίνει πχ στα PDA) και να χρησιμοποιούμε το service της νόκια μόνο για Hardware προβλήματα.

Απλώς νομίζω ότι εάν έχει η Νοκια σαν πολιτική να θεωρεί εκτός εγγύησης ένα smartphone με λειτουργικό σύστημα όταν σε αυτό εγκαθίστανται προγράμματα τρίτων είναι λάθος.

 

Δεν έχω φυσικά την απαίτηση ένας τεχνικός κάθε φορά να επιδιορθώνει τα κακώς κείμενα από δικές μου εγκαταστάσεις στο τηλέφωνο όπως δεν καλώ κανέναν τεχνικό να μου επιδιορθώσει π.χ. τα Windows μετά από κάθε πειραματισμό μου, απλώς πείτε μου έναν άλλο τρόπο πέρα από το club Νοκια για να μπορώ να έχω το σταθερότερο λειτουργικό στο κινητό μου εάν το χρειαστώ έστω και μια φορά στο χρόνο της εγγύησης.

Πιστεύω ότι εάν ένα πρόγραμμα λειτουργεί σωστά με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού, αλλά όχι με τις προηγούμενες η Nokia θα πρέπει να μου δίνει τη δυνατότητα να την εγκαταστήσω (με κάποιον τρόπο τέλως πάντων).

 

Για να κλείσω αποσύρω το "να μου φάει τα 15 ευρώ" δεν ήταν στις προθέσεις μου να θίξω κάποιον - πιο πολύ ήθελα να επικεντρωθώ στην 'πολιτική' της Νοκια όχι στον εκάστοτε εκπρόσωπο - και χαιρετίζω από την πλευρά μου το γεγονός ότι μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει.

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές, θα τις δοκιμάσω και ελπίζω το πρόβλημα να λυθεί.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά, άλλαξα μάρκα κινητού μόνο και μόνο εξαιτίας του service της ΝΟΚΙΑ. Εκτός από το γεγονός ότι όλα τα ΝΟΚΙΑ που είχα κατά καιρούς παρουσίαζαν πρόβλημα,(αλλά έκανα υπομονή και το "κατάπινα"), αλλά αυτό το σπάσιμο νεύρων στο service δεν μπορούσα άλλο να το ανεχτώ. Πήγαινα σ' αυτό στην Θησέως στην Καλλιθέα, έτυχε να περιμένω μέχρι και 2 ώρες μέχρι να έρθει η σειρά μου και μετά ανακοίνωσαν ότι κλείνει το κατάστημα και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους υπόλοιπους(!!!!!!!!!) Φανταστείτε τι έγινε από φωνές και φασαρία από όλους όσοι περιμέναμε. Και βέβαια, κάθε φορά που μου έλεγαν να πάρω τηλέφωνο μετά από 8-10 μέρες για να μου πουν το αποτέλεσμα της "διάγνωσης" κι όχι να πάω να το πάρω, ΔΕΝ σήκωναν ΠΟΤέ το τηλέφωνο, με αποτέλεσμα να πρέπει να ξαναπάω πάλι εκεί και να περιμένω με τις ώρες.Δεν έχω εμεπιρία απά άλλα καταστήματα service της ΝΟΚΙΑ ή άλλης μάρκας, αλλά το συγκεκριμένο είναι παράδειγμα προς αποφυγήν. Εγραψα και ένα νέο θέμα με τίτλο "ΝΟΚΙA: Προβληματικά τα κινητά της?" γιατί σκεφτόμουν να αλλάξω επιτέλους μετά από 2,5 χρόνια το Samsung που έχω (το οποίο ακόμα τα καημένο δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα, αλλά είναι ακριβό δυστυχώς το D600 που μου άρεσε) και αν έχετε πείρα από κινητά της ΝΟΚΙΑ και μπορείτε να με διαφωτίσετε, γράψτε στο θέμα αυτό.

 

Mόλις είδα ότι το θέμα μου μεταφέρθηκε στους "διαξιφισμούς" με τίτλο "Θέλω τη γνώμη σας" - άσχετο! Επομένως αν έχετε να γράψετε κάτι κάτε το εκεί. Thanks!

http://www28.brinkster.com/fananna/%CE%96.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kalimera se olous.

 

Agorasa to 6230i stis 10/12/05. Apo tin defteri mera trexw se nokia kai cosmote dioti to kinito sta kala kathoumena aporiptei tin sim kai vgazei to minima "Eisagetai karta sim". Me ehoun trelanei teleiws. Ftasane se mia nokia na mou poun oti isos to kinhto den teriazei me ton arithmo cosmote pou exw. Koinws den tou aresei to 6973... kai oti allo koufo mporei na fantastei ena arwsto mialo enws aparadektou tehnikou. Afou mou sistisane na ekdosw nea sim me to idio noumero (opos kai ekana kai plirosa 14E stin cosmote) kai afou den doulepse kai afto, opos episis mou eipane na to dokimasw me mia alli asheti sim, kai afou mou egatastisan xana tin 3.50 pou idi eixe to til, mipos opos eipane den egine swsti ergostasiaki egatastasi, pleon to tilefonaki mou einai xana sto service kai tha stalei sto "Kentriko tis Thessalonikis".Twra perimenw na allaxoun plaketa, an katalava kala h stin xeiroteri an den vroun to provlima, na antikatastisoun to tilefwno (pragma pou tha ithela alla distixws den to vlepw).

 

Kanenas omoiopatheis?

Kamia idea?

 

Efharistw poly gia opoia apantisi erthei!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρεις απο που τελικά αγόρασες την συσκευή..Το λέω αυτό γιατί και εγώ πρόσφατα αγόρασα ενα δεύτερο 6230i απο ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσ/νίκης το οποίο είχε ελαττωματικό μεγάφωνο.Δεν ήταν ενοχλητικό, απλά δεν απέδιδε και δεν εκμεταλλεύοταν σωστά η συσκευή το κύκλωμα audio και ήταν κρίμα αυτό να συμβαίνει...Περαν τουτου, η αντικατάσταση έγινε άμεσα μετά και απο check στην επόμενη συσκευή που θα έπαιρνα και ολα καλά!Χωρίς πολλά λόγια και παλικαρισμούς.Όσον αφορά την αντιμετώπιση που είχες θα έλεγα ότι ήταν πολύ τραγική.Έπρεπε εξαρχής να μην αφήσεις να ασχοληθούν πολύ με το ζήτημα, απλά να γίνοταν η διάγνωση ότι αυτό που λες όντως συμβαίνει και το βλέπουν, και να έπαιρνες μια νέα δοκιμάζοντας την και αυτήν φυσικά αφήνοντας τους αυτούς να κόψουν τον λαιμό τους για το τι συμβαίνει!Και όλα αυτά βέβαια να συνέβαιναν εκεί απο όπου αγόρασες την συσκευή με το ανάλογο παραστατικό συναλλαγής.. Εύχομαι να λήξει σύντομα το θέμα σου, αν και εγώ δεν θα την πάλευα την όλη κατάσταση (αναμονή κ.λ.π)..
Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρεις απο που τελικά αγόρασες την συσκευή..Το λέω αυτό γιατί και εγώ πρόσφατα αγόρασα ενα δεύτερο 6230i απο ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσ/νίκης το οποίο είχε ελαττωματικό μεγάφωνο.Δεν ήταν ενοχλητικό, απλά δεν απέδιδε και δεν εκμεταλλεύοταν σωστά η συσκευή το κύκλωμα audio και ήταν κρίμα αυτό να συμβαίνει...Περαν τουτου, η αντικατάσταση έγινε άμεσα μετά και απο check στην επόμενη συσκευή που θα έπαιρνα και ολα καλά!Χωρίς πολλά λόγια και παλικαρισμούς.Όσον αφορά την αντιμετώπιση που είχες θα έλεγα ότι ήταν πολύ τραγική.Έπρεπε εξαρχής να μην αφήσεις να ασχοληθούν πολύ με το ζήτημα, απλά να γίνοταν η διάγνωση ότι αυτό που λες όντως συμβαίνει και το βλέπουν, και να έπαιρνες μια νέα δοκιμάζοντας την και αυτήν φυσικά αφήνοντας τους αυτούς να κόψουν τον λαιμό τους για το τι συμβαίνει!Και όλα αυτά βέβαια να συνέβαιναν εκεί απο όπου αγόρασες την συσκευή με το ανάλογο παραστατικό συναλλαγής.. Εύχομαι να λήξει σύντομα το θέμα σου, αν και εγώ δεν θα την πάλευα την όλη κατάσταση (αναμονή κ.λ.π)..

ti ellatwma eixe to megafwno?

 

και το club nokia της Κηφησιάς είναι πολύ καλό! παρόλο που πήγα ώρα που το κατάστημα είχε κλείσει..αλλά η πόρτα δεν έιχαν προλάβει να την κλείσουν ακόμα μου κάναν την αναβάθμιση στο κινητό μου σε 10 λεπτά.....

πολύ καλά παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

giota_kx

Συνήθως η βλάβη περιορίζεται στο Sim Interface και αυτό προκαλείται απο πτώσεις κλπ, αλλα αφού σου το παρουσίασε αμέσως φαντάζομαι οτι είχε απλώς πρόβλημα η συσκευή, κατ ευθείαν αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρεις απο που τελικά αγόρασες την συσκευή..Το λέω αυτό γιατί και εγώ πρόσφατα αγόρασα ενα δεύτερο 6230i απο ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσ/νίκης το οποίο είχε ελαττωματικό μεγάφωνο.Δεν ήταν ενοχλητικό, απλά δεν απέδιδε και δεν εκμεταλλεύοταν σωστά η συσκευή το κύκλωμα audio και ήταν κρίμα αυτό να συμβαίνει...Περαν τουτου, η αντικατάσταση έγινε άμεσα μετά και απο check στην επόμενη συσκευή που θα έπαιρνα και ολα καλά!Χωρίς πολλά λόγια και παλικαρισμούς.Όσον αφορά την αντιμετώπιση που είχες θα έλεγα ότι ήταν πολύ τραγική.Έπρεπε εξαρχής να μην αφήσεις να ασχοληθούν πολύ με το ζήτημα, απλά να γίνοταν η διάγνωση ότι αυτό που λες όντως συμβαίνει και το βλέπουν, και να έπαιρνες μια νέα δοκιμάζοντας την και αυτήν φυσικά αφήνοντας τους αυτούς να κόψουν τον λαιμό τους για το τι συμβαίνει!Και όλα αυτά βέβαια να συνέβαιναν εκεί απο όπου αγόρασες την συσκευή με το ανάλογο παραστατικό συναλλαγής.. Εύχομαι να λήξει σύντομα το θέμα σου, αν και εγώ δεν θα την πάλευα την όλη κατάσταση (αναμονή κ.λ.π)..

 

Για την τιμή των όπλων πρέπει να αναφέρω οτι το κινητο το αγόρασα απο καταστημα COSMOTE στην Εθν. Αντίστασης (και θα είναι σίγουρα και το τελευτάιο) και ναι φυσικά πρώτα πηγα εκει για άμμεση αντικατάσταση και η απάντηση που πήρα ήταν οτι "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ" και οτι πρέπει να παω σε NOKIA Shop για έλεγχο. Επίσης πρέπει να πώ οτι την δευτερη φορα που πήγα στην NOKIA το τηλεφωνο ήταν κολλημένο και είδαν με τα μάτια τους το πρόβλημα.Οσο για το αν την παλεύω ή οχι, δυστυχώς δεν μπορώ να κανω και κατι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

paidia apo oti vlepo se auto to forum exei pesai polu thapsimo gia to nokia service !! na sas rotiso kati !!exei paei kaneis se kanena service siemens kai se kanena sony ericsson? exo tin enyposh pos an to service ths nokia dn einai kalo ta upoloipa service eini 10 fores xeirotera!! ego mia fora pou xreiasthke na pao mia xara mou fanhkan (sto service sthn rodo) vevaia dn exo paei se kanena stn athina !! isos kai na exo kai adiko!! alla epeidh exo paei gia ena sx1 sto service ths siemens eixa fortosei trela ekei mesa me tn athlia exuphrethsh kai me to oti krathsan to kin 1 mhna sxedon!! ta idia kai stn sony ericcon me ena v800!! gi auto sas leo exei kai xeirotera:) :)
Link to comment
Share on other sites

paidia apo oti vlepo se auto to forum exei pesai polu thapsimo gia to nokia service !! na sas rotiso kati !!exei paei kaneis se kanena service siemens kai se kanena sony ericsson? exo tin enyposh pos an to service ths nokia dn einai kalo ta upoloipa service eini 10 fores xeirotera!! ego mia fora pou xreiasthke na pao mia xara mou fanhkan (sto service sthn rodo) vevaia dn exo paei se kanena stn athina !! isos kai na exo kai adiko!! alla epeidh exo paei gia ena sx1 sto service ths siemens eixa fortosei trela ekei mesa me tn athlia exuphrethsh kai me to oti krathsan to kin 1 mhna sxedon!! ta idia kai stn sony ericcon me ena v800!! gi auto sas leo exei kai xeirotera:) :)

Eδώ μιλάμε μόνο για τα νόκια, που είναι και το αντικείμενό μας, στην προσπάθεια να διευκολύνουμε τους χρήστες ΝΟΚΙΑ...Για όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να αναζητηθεί θέμα στα ειδικά threads των άλλων εταιρειών...;)

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...