Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πέστα.

Αν θες να σαι πρωτοπόρος στο χώρο σου, θα φανείς στο after sales.

Και η Alpha Copy εδώ και χρόνια το χει αποδείξει...:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Έπρεπε να χα κάμερα να κατέγραφα μία ώρα δειγματοληπτικά από το Nokia Concept store όταν ήταν στη λ. Συγγρού.

Θυμάμαι όταν ήμουν στην αναμονή, ουρές ο κόσμος, όλοι αγανακτισμένοι να έρχονται και να βρίζουν. Όλοι βαλτοί ήταν;

Εγώ να δεχτώ ότι κάποιοι -ως Ελληνάρες- είχαν άδικο. Αλλά οι υπόλοιποι; Έβλεπα ανθρώπους που μου έδειχναν λογικοί, να βγαίνουν εκτός εαυτού με αυτά που τους έλεγαν από το service. Δεν έχει νόημα εξάλλου να παραθέτω εδώ ιστορίες.

Δεν ξέρω προσωπικά κάποιον που να χει μείνει ικανοποιημένος με το service της Nokia.

Και απορώ με τους Φινλανδούς. Δεν κάναν δικούς τους ελέγχους τόσα χρόνια;

 

Kαι μονος σου τα λες.Πριν χρονια οταν ήταν το service στη συγγρου γινόντουσαν αυτα.Σημερα μπορεις να πας οπου θέλεις και σε οποιο Νokia Store θελεις και κανει καλη δουλεια.Δεν ειναι ολοι βαλτοί αλλα οπως και εδω αυτοι που φαίνονται και γραφουν συνηθως σε τετοια blog είναι οι δυσαρεστημένoi.Ετσι και εκει φαίνονται μονο οι δυσαρεστημενοι.Αν κανω λάθος με διορθωνεις.Δυσκολα θα δεις καποιον να γράφει κατι ουδετερο περα απο μια απλη καταθεση αποψης.Είτε είναι στη μια πλευρα ειτε στην αλλη και ολοι μπορουμε να υποθεσουμε γιατι οπως εχεις πει.Το θέμα λόγικου και παραλογου διαφερει σε ολους μας οπως εχω ξαναγραψει.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν η συσκευή πρέπει να αποσταλεί από το nokia store στα κεντρικά νομίζω ότι θα πρέπει να προστεθούν άλλες 2-3 εργάσιμες (αν μιλάμε για Αθήνα). Θα πρέπει βέβαια να υπάρχει η δυνατότητα να το πάω μόνος μου στην κεντρική αντιπροσωπεία, ώστε να κερδίσω χρόνο.

Με λίγα λόγια, νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση μια εβδομάδα είναι ένας λογικός χρόνος επισκευής, αλλά μέχρι εκεί. Αυτά που ακούω για 1 μήνα και βάλε καθυστέρησης ,κατά τη γνώμη μου ρε παιδιά, είναι πααααάρα πολύ.

 

Αναστροφή πώλησης εννοώ, πάρε πίσω το καινούριο μου κινητό που δεν λειτουργεί σωστά και δώσε μου πίσω τα χρήματα που πλήρωσα. Και αυτό διότι ο κατασκευαστής δεν αποδείχθηκε εντάξει με αυτά που υποσχέθηκε. (ο κατασκευαστής εγγυάται ότι το προιόν είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα ....κλπ κλπ που λέει η εγγύηση).

Ε, λοιπόν, αφού εγγυάσαι ότι είναι απαλλαγμένο , αλλά τελικά δεν είναι, πάρτο πίσω. Δεν θέλω να μου το επισκευάσεις γιατι το επισκευασμένο δεν ισοδυναμεί με καινούριο και εγώ αγόρασα και πλήρωσα καινούριο, όχι επισκευασμένο.

 

Συνηθέστερα αυτό το ζητάς από τον πωλητή (το μαγαζί που αγόρασες) γιατί από το νόμο ο πωλητής ευθύνεται για ελαττώματα του προιόντος τουλάχιστον για 6 μήνες μετά την αγορά του και όχι για 7 ή 14 μέρες που λένε ορισμένα μαγαζιά.

Αυτά λέει ο νόμος και αυτά είναι τα δικαιώματα όλων μας.

Μηπως θα μπορουσες να μου πεις μια εταιρια που το κανει αυτο??

Δλδ να εχεις 6 μηνες το κινητο σου και μια μερα να μην αναβει (οχι λογο κακης χρησης αλλα τηλεφωνου) και να σου δωσει τα λεφτα σου πισω????!!

Συγνωμη αλλα πρωτη φορα το ακουο αυτο...

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

 

Αφου λοιπον εχεις μια κουτα συσκευες οπως ολοι δεν καταλαβαινω γιατι ολοι παμε κοντρα στον οποιοδηποτε πωλητη λεγοντας δεν εχω.Βλεπεις λοιπον οτι αντι να λυσουμε ενα προβλημα δημιουργουμε 1002 με βαση αυτο το προβλημα.Για τη Νοκια οπου και μιλαμε σε σχεση με τη Μοτοrola δε θα εκανε 6 ημερες για την αλλαγη καποιου εξαρτηματος.Αλλα ακομα και ενα καταστημα να μην το ειχε θα μπορουσε ο καθενας να ψαξει στα γυρο καταστηματα και να το παει εκει που υπαρχει και κανουν γρηγορα να το φτιαξουν.Η επιλογη καταστηματος και η ταχυτητα οταν αυτο βεβαια ειναι εφικτο καθοριζουν και το πρεστιζ μιας εταιριας.Χωρις να θελω να ειρωνευτω αλλα απλα απο περιεργεια ολων φανταζομαι που και ποσες αντιπροσωπειες Μοtorola υπαρχουν αν ξερεις?

 

Δεν συγκρίνω τα σέρβις της Μοτορόλα και της Νόκια γιατί δεν θα μπώ στη λογική του μη χείρον βέλτιστον. Ούτε έχω ευτυχώς και την τεράστια εμπειρία από σέρβις διαφόρων εταιριών.

Απλά, μια φορά που έτυχε να χαλάσει κινητό (βλάβη, όχι software update κλπ) και το ανταλλακτικό δεν υπήρχε διαθέσιμο, στη μοτορόλα έκανε 6 μέρες η επισκευή και μου προτείναν να μου δώσουν κινητό.

Η lg έχει on site σέρβις. Και μετά σου στέλνει και μια επιστολή που σου ζητάει συγγνώμη και σου δίνει ένα μπρελόκ για να τη συγχωρέσεις.

Θα μου πείς, τρίχες baby...

Τρίχες τρίχες, αλλά έτσι καιρδίζεις την εκτίμηση του κόσμου.

 

Kαι μονος σου τα λες.Πριν χρονια οταν ήταν το service στη συγγρου γινόντουσαν αυτα.Σημερα μπορεις να πας οπου θέλεις και σε οποιο Νokia Store θελεις και κανει καλη δουλεια.Δεν ειναι ολοι βαλτοί αλλα οπως και εδω αυτοι που φαίνονται και γραφουν συνηθως σε τετοια blog είναι οι δυσαρεστημένoi.Ετσι και εκει φαίνονται μονο οι δυσαρεστημενοι.Αν κανω λάθος με διορθωνεις.Δυσκολα θα δεις καποιον να γράφει κατι ουδετερο περα απο μια απλη καταθεση αποψης.Είτε είναι στη μια πλευρα ειτε στην αλλη και ολοι μπορουμε να υποθεσουμε γιατι οπως εχεις πει.Το θέμα λόγικου και παραλογου διαφερει σε ολους μας οπως εχω ξαναγραψει.

 

Εγώ θυμάμαι και ακόμα πιο παλιά, που το σέρβις ήταν στη Θησέως στην Καλλιθέα, δίπλα στην Minolta. Εκεί να δείς πανυγήρια.....

Νόκια stores υπήρχαν και τότε, αλλά όχι πολλά όπως σήμερα.

Όταν μου είχε χαλάσει ένα νόκια και ήμουν εκτός Αθηνών, πήγα σε νόκια store της περιοχής. Επειδή το τηλέφωνο δεν άνοιγε καθόλου μου είπε ότι θα σταλεί στην Αθήνα, ότι θα χρεωθώ εγώ τα μεταφορικά:blink: (ενώ ήταν στην εγγύηση) και ότι αν θέλω έχει να μου πουλήσει ένα πολύ καλό SE.:p:p:p.

Θα μου πείς, έτυχα στην περίπτωση. ΟΚ, συμφωνώ.

Ο περισσότερος κόσμος εξυπηρετείται σχετικά καλά από τα nokia stores. Αλλά αν σου τύχει και έχεις κάποιο σοβαρότερο πρόβλημα, τότε την έκατσες τη βάρκα. Αυτή είναι η αλήθεια.

 

Μηπως θα μπορουσες να μου πεις μια εταιρια που το κανει αυτο??

Δλδ να εχεις 6 μηνες το κινητο σου και μια μερα να μην αναβει (οχι λογο κακης χρησης αλλα τηλεφωνου) και να σου δωσει τα λεφτα σου πισω????!!

Συγνωμη αλλα πρωτη φορα το ακουο αυτο...

Φυσικά και το ακούς πρώτη φορά. Καμία εταιρία δεν το κάνει αυτό.

Γι αυτό υπάρχουν και δικαστήρια να δικαιώνουν τον κόσμο. Σου είπα ποιά είναι τα δικαιώματά σου, από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να τα διεκδικήσει ή όχι.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Για ποια δικαιωματα μιλας φιλε ddr2?

Αυτα που ειναι στα χαρτια; Εχεις μπει στην διαδικασια να τα διεκδικησεις ; Γί'αυτο ακριβως συνεχιζεται αυτη η κατασταση γιατι κανεις δεν μπορει να κανει τιποτα.Μαλλον να το πω καλυτερα δεν τον συμφερει... Δυστυχως. Αν ξερεις παντως κατι που δεν ξερω δες την περιπτωση μου και πες μου τι μπορω να κανω μπας και βγαλω ακρη.

Φυσικά και το ακούς πρώτη φορά. Καμία εταιρία δεν το κάνει αυτό.

Γι αυτό υπάρχουν και δικαστήρια να δικαιώνουν τον κόσμο. Σου είπα ποιά είναι τα δικαιώματά σου, από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να τα διεκδικήσει ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση ακόμα και σήμερα στα Nokia stores είναι κακή.

Δε μιλάω για θέμα ευγένειας αλλά πολιτικής.

Πχ.1 Λένε ότι δε μπορούν να κρατήσουν τα δεδομένα (ευρετήριο) όταν κάνουν αναβάθμιση ενώ ξέρω ότι μπορούν

Πχ.2 Σε τηλέφωνο που είχα λίγους μήνες (6070) και χωρίς πραγματικά να έχω κάνει κάτι στη συσκευή (φθορά, σπάσιμο κτλ) που απλά δεν άνοιγε γιατί δεν ανταποκρινόταν το κουμπί, μου έλεγαν ξερά, δεν καλύπτεται αυτό από την εγγύηση, πλήρωσε 29 ευρώ. Το τηλέφωνο ήταν σχεδόν αχρησιμοποίητο. Απλά το κουμπί του δε δούλευε. Καινούργιο έκανε 70 ευρώ, οπότε το θεωρούσα αστείο να δώσω 29, πέραν του ότι τα θεωρούσα κερατιάτικα. Ας δεχτώ ότι έκανα εγώ κάτι στη συσκευή (απορώ τι, αλλά anyway), είναι δυνατόν η επιδιόρθωση ενός κουμπιού να στοιχίζει σχεδόν το 50% της αρχικής αξίας;

Μπορώ να αναφέρω και πάλι αναρίθμητα παραδείγματα γνωστών και φίλων που σε σχεδόν καινούργια τηλέφωνα η φράση

"α δεν καλύπτεται αυτό από την εγγύηση" αποτελεί μόνιμη καραμέλα.

 

Αν φταίω σε κάτι είναι που συνεχίζω να αγοράζω Nokia.

 

Για αυτό και είμαι τόσο αρνητικός με ότι σχετίζεται με την ευρύτερη έννοια Nokia service εν Ελλάδι. Παθαίνω αλλεργία που το ακούω.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για ποια δικαιωματα μιλας φιλε ddr2?

Αυτα που ειναι στα χαρτια; Εχεις μπει στην διαδικασια να τα διεκδικησεις ; Γί'αυτο ακριβως συνεχιζεται αυτη η κατασταση γιατι κανεις δεν μπορει να κανει τιποτα.Μαλλον να το πω καλυτερα δεν τον συμφερει... Δυστυχως. Αν ξερεις παντως κατι που δεν ξερω δες την περιπτωση μου και πες μου τι μπορω να κανω μπας και βγαλω ακρη.

 

Για τον εαυτό μου θα σου αναφέρω, αγωγή μείωσης του τιμήματος (δηλαδή να μου επιστραφεί ένα ποσό από αυτό που έδωσα για να το αγοράσω) κατά της citroen για πρόβλημα στο κάθισμα συνοδηγού, για το οποίο η αντιπροσωπεία δεν δεχόταν αντικατάσταση του καθίσματος.

Μετά την αγωγή, μου αντικαταστήσαν το κάθισμα και έτσι δεν φτάσαμε μέχρι το ακροατήριο του δικαστηρίου.

 

Κοίτα,το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται από την περίπτωση. Εγώ που τα κάνω μόνος μου και στην ουσία δεν έχω έξοδα, με συμφέρει πάντα. Χρόνο δεν έχω να ασχοληθώ, αυτό είναι το πρόβλημά μου.

Τώρα, για τηλέφωνα αξίας από 500 ευρώ και πάνω, κατ΄ εμέ συμφέρει. Και για το ****το δηλαδή.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο σχεδόν 2 μήνες αναμονής από το service πήρα τηλέφωνο σήμερα και μου παν τα καλά νέα "το κινητό έχει πάρει νερά και δεν επισκευάζεται".

 

Το κινητό το πρόσεχα σαν τα μάτια μου και ουδέποτε έχει πέσει σταγόνα πάνω του. Αύριο μάλλον θα πάω από εκεί και δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει. Θα πέσουν μπουνιές. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Μου είπαν θα μου στείλουν και φωτογραφίες......!!!!!!!! Καλά είναι τόσο κάφροι??? Δηλαδή το κινητό επέζησε της φωτιάς στα κεντρικά (οπού και ήταν) , επέζησε της πυροσβεστικής , δεν έφυγε ποτέ για εξωτερικό (που μου είχαν πει ένα μήνα τώρα ότι φεύγει για εξωτερικο) και σχεδόν 2 μήνες μετά μου λένε οτί εγώ του ρίξα υγρά???

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι ποιος εκπαιδεύει τους τεχνικούς στα Nokia Stores.

Η Alpha Copy ή η ίδια η ΝΟΚΙΑ?

Γιατί όποιος και αν είναι, τα ίδια χάλια θα συνεχίσουν να είναι ό,τι και να γίνει με την AC.

Έχω περάσει από 4-5 διαφορετικά μαγαζιά στην Αθήνα και σε όλα μου φάνηκαν παντελώς άσχετοι οι υπάλληλοι και τεχνικοί.Εκτός από ένα,στο οποίο και οι άνθρωποι γνώριζαν και επισκεύασαν κολλημένο Ν95 μέσα σε 2 μέρες (προφανώς έγινε η επισκευή inhouse).

 

Οπότε, ό,τι και να γίνει με αυτή την διακοπή της συνεργασίας, το service τα ίδια χάλια θα είναι..

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Τις τρεις τελευταίες μέρες είμαι περίπου 45 λεπτά στην αναμονή, και μετά η γραμμή κλείνει, κανένας δεν απαντάει από ΑC. Το κινητό (5800) είναι από 1 Οκτωβρίου οπότε μόλις έχασαν έναν πελάτη. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι ΜΒΑ, Phd, Dr, πτυχιούχοι marketing σε αυτές τι εταιρίες είναι ότι αν αυτό που πουλάς δεν το έχει κανένας άλλος και είσαι μόνος στην αγορά, μπορείς και κάνεις ότι θέλεις, αν όμως είναι και άλλοι στο παιχνίδι τότε ούτε διαφήμιση ούτε δώρα ούτε άλλες τέτοιες χαζομάρες θα σε κρατήσουν Πρώτο. Πρώτο σε έχουν οι πελάτες σου που σε συστήνουν σε άλλους υποψήφιους πελάτες. Εγώ και λόγω επαγγέλματος σταμάτησα να συστήνω Nokia από σήμερα.
Θέλω να βλέπω να γράφουμε ελληνικά με τόνους , Θέλω Windows 8.1 Για το Commodore 64 μου. Η ιστορία μου είναι απλή: Oric 1, Oric Atmos, Commodore 64,Sinclair QL, Amstrad 6128.
Link to comment
Share on other sites

Από 26 Σεπτέμβρη κι ακόμη περιμένουμε το μόλις ενός μήνα Ε52 μας... Ήμαρτον! Έχουμε γενέθλια σήμερα, δύο μηνών στο σέρβις.
Υγεία να έχουμε και προχωράμε...
Link to comment
Share on other sites

26 Σεπτεμβρίου πήρα καινούριο κινητό ΝΟΚΙΑ Ε52.

 

Το άνοιξα μετά από 10 ημέρες και τι κινητό δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα.

Δεν φόρτιζε και δεν άνοιγε. Το πάω στην Cosmote και μου λένε ότι πέρασε το επταήμερο και δεν μου το αλλάζαν με καινούριο και αν θέλω να κάνω πιο γρήγορα να το πάω κατευθείαν στη ΝΟΚΙΑ.

 

Το αποτέλεσμα είναι ότι από τις 10 Οκτωβρίου δεν έχω κινητό.

 

Στα e-mail δεν απαντάνε. Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε.

Στο κατάστημα που πήγα σήμερα απαράδεκτη συμπεριφορά έως και ειρωνική.

Με τα πολλά μου λένε ότι το κινητό στάλθηκε στο εξωτερικό στις 19 Νοεμβρίου.

 

40 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ

 

Απαράδεκτοι. Μου λένε δεν φταίμε εμείς για τη φωτιά. Και ποιος φταίει εγώ?

Αν εγώ τους λέω έρθω να πάρω κινητό από επισκευή και δεν έχω λεφτά γιατί πήρε το σπίτι μου φωτιά θα μου το δώσετε τζάμπα? Μούγκα.

 

Ψεύτες και απατεώνες. Καινούρια του κουτιού συσκευή και περιμένω δύο μήνες να επισκευαστεί.

 

Τους ζήτησα χαρτί να μου λένε εγγράφως πότε το πολύ θα είναι έτοιμο. Μου λένε 15 εργάσιμες ακόμη αλλά δεν μπορούν να το εγγυηθούν.

 

Κατά τα άλλα οι αβανταδόροι της ΝΟΚΙΑ λένε μη χαλάτε τα κινητά αντικατάστασης. Ρε βίδες θα το δώσω πίσω και κάθε φορά ανά εβδομάδα θα ζητάω και άλλο.

 

Αν είναι τόσα λίγα τα περιστατικά σαν το δικό μου και του παραπάνω γιατί δεν τα λύνουν.

 

Ψεύτες Απατεώνες Εγκληματίες

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Πριν 3 μήνες αγορασα το NOKIA 5630 Xpressmusic. Εναν μηνα και 3 μερες αργοτερα οταν αδειασε η μπαταρα φυσιολογικα πηγα να το φορτισω και δεν αναβε. Το πηγα στην τοπικη αντιπροσωπεια (Πτολεμαϊδα) και αφου δοκιμασαν αλλο φορτιστη και αλλη μπαταρια μου ειπαν πως πρεπει να το στειλουν στα κεντρικα κι οταν ειναι ετοιμο θα με παρουν τηλεφωνο.

ΔΕΝ με ρωτησαν ΚΑΝ αν χρειαζομαι αλλη συσκευη για να μπορω να κανω την δουλεια μου.

Μετα απο 20 μερες που ουτε φωνη ουτε ακροαση πηγα να δω τι γινεται. Μου ειπαν πως η πλακετα της συσκευης ειχε προβλημα και θα πρεπει να την αλλαξουν. Παλι να περιμενω και θα επικοινωνισουν μαζι μου..

40 μερες αργοτερα, συνολο 2 μηνες που εχουν το κινητο μου για service πηγα ξανα να δω τι γινεται.

Αυτα που ακουσα ηταν τα εξης

1ον) Το εστειλαν Φιλλανδια

2ον) Δεν υπαρχουν πλακετες για να στην αλλαξουν

3ον) Καηκαν κατι αποθηκες στην Αθηνα και γινεται πανικος

4ον) Δεν εισαι ο μονος που περιμενει κινητο εχω παρα πολυ κοσμο που περιμενει μηνες

5ον) Κι εγω πηρα αυτοκινητο και μεσα σε εναν μηνα χαλασε.

6ον) Το 5630 Xpress music δεν πηγε καλα στις πωλησεις και δεν τους πολυνιαζει

7ον) Μου εδωσαν ενα νουμερο απο την NOKIA στην Θεσσαλονικη μηπως και βγαλω ακρη και ΔΕΝ το σηκωνουν καν.

8ον) Περνα απο βδομαδα ισως εχει ερθει.

9ον) Παρε τηλεφωνο για να δεις αν θα εχει ερθει...

Μετα απο ολα αυτα οχι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την NOKIA στην Ελλαδα. Δεν μου φταιει ο τοπικος αντιπροσωπος εφοσων η ιδια η εταιρια εχει ορισει σαν επισημο αντιπροσωπευτικο καταστημα της αυτον και το μαγαζι του εχω προβλημα με την ιδια την εταιρια.

Ειμαι 2 μηνες χωρις κινητο, δεν με ρωτησαν αν χρειαζομαι συσκευη προσωρινα(τροπος του λεγειν), μου ειπαν ΕΓΩ να τους παρω τηλεφωνο για να δω αν εχει ερθει το κινητο μου απο βδομαδα.

Πειτε μου δηλαδη πως πρεπει να αντιδρασω, σε ποιον να μιλησω για να βρω το δικαιο μου, πως με προστατευει η πολιτικη της εταιριας σαν πελατη γιατι νιωθω οτι πεταξα αδικα τα λεφτα μου.

 

Με μεγαλη απογοητευση,

 

Ν.Σ

Link to comment
Share on other sites

Από 26 Σεπτέμβρη κι ακόμη περιμένουμε το μόλις ενός μήνα Ε52 μας... Ήμαρτον! Έχουμε γενέθλια σήμερα, δύο μηνών στο σέρβις.

 

Και εγώ σήμερα γενέθλια 2 μήνες στο service.

Θέλω να βλέπω να γράφουμε ελληνικά με τόνους , Θέλω Windows 8.1 Για το Commodore 64 μου. Η ιστορία μου είναι απλή: Oric 1, Oric Atmos, Commodore 64,Sinclair QL, Amstrad 6128.
Link to comment
Share on other sites

Και εγω εχω δωσει ενα 5800 και ενα Ν97.Χτες μπηκα στον 3ο μηνα .. Το 5800 εδω και 3 βδομαδες ειναι επισκευασμένο, εχει παει και στην διακίνηση αλλα περιμένουν την δευτέρα παρουσία για να το στείλουν πίσω στο κατάστημα..σύμφωνα με τα λεγόμενά τους πάντα, γιατι αν πάρω την άλλη βδομάδα μπορεί να μου πουν οτι πηγε και εξωτερικό.......Με το Ν97 ειναι μεγάλη και πικραμένη ιστορία.. Απο την προηγουμενη βδομαδα το παριμενουν απο το εξωτερικο..,. και με τα ποδια να το εφερναν θα ειχε φτασει τωρα... Αυριο επειδη και η υπομονη έχει και τα ορια της θα παω απο τα κεντρικα να δω τη σκ....α γινεται. Καινουργια θα μου δωσουν, τα ιδια επισκευασμένα, δεν ξερω τι θα κανουν εγω θελω τα κινητα μου...
Link to comment
Share on other sites

Απίστευτη ταλαιπωρία από το επίσημο service της Αlpha-copy.Παραδόσαμε (στον αντιπρόσωπο Περιστερίου Αττικής) συσκευή (Ν76) στις 24 Αυγούστου 2009 για επισκευή και μέχρι σήμερα (4/12/2009) δεν μας έχει δοθεί. Η συσκευή μεταφέρθηκε στο εξωτερικό γιατί το service στην Ελλάδα δεν είχε εξουσιοδότηση για την επισκευή της όπως δήλωσε η εταιρεία.

Μέχρι τώρα συναντήσαμε την πλήρη αδιαφορία της Αlpha-copy αλλα και του αντιπροσώπου τους στο Περιστέρι.Και οι δύο αρνήθηκαν να μας δόσουν άλλη συσκευή μέχρι να επισκευαστεί η προηγούμενη. Χθές στείλαμε και επιστολή στον Συνήγορο του καταναλωτή γιατί και στον ΙΝΚΑ που απευθυνθήκαμε συναντήσαμε πλήρη αδιαφορία.Πριν μερικές ημέρες αλλάξαμε συσκευές και όπως είναι φυσικό ούτε κοιτάξαμε συσκευές ΝΟΚΙΑ.Δεν ξαναπάιρνουν ούτε ένα ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και'γω μια από τα ίδια, μετά από 2 μήνες στο εξωτερικό το κινητό γύρισε και καλά επισκευασμένο ενώ από την 1η μέρα μετά την υποτιθέμενη επισκευή κάνει ακριβώς τα ίδια:down:, η οθόνη βγάζει κάτι γραμμές κυρίως μετά το ξεκλείδωμα, νομίζω είναι γνωστό πρόβλημα. Τώρα με παρέπεμψαν Βουλιαγμένης στα κεντρικά για να διεκδικήσω αντικατάσταση.

 

Τόσα χρόνια Sony-Ericsson ποτέ δεν είχα τέτοια προβλήματα, έχει βρει κανείς το email της Nokia στα κεντρικά στη Φιλανδία; να τους ενημερώσουμε για την κατάσταση που υπάρχει εδώ; Στο site που έψαξα δεν βρήκα κάτι, σε βγάζει σε μια φόρμα να την συμπληρώσεις στα Φιλανδικά

Δεν έχω κάτι να πω, γιατί όλοι κάτι λένε. Έχω όμως να κάνω, γιατί κανείς δεν κάνει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγώ μάλλον αυτό θα πάθω μια και είναι 2 μήνες στο service και στο εξωτερικό αν κάνεις κάτι με νέο κινητό πες μας
Θέλω να βλέπω να γράφουμε ελληνικά με τόνους , Θέλω Windows 8.1 Για το Commodore 64 μου. Η ιστορία μου είναι απλή: Oric 1, Oric Atmos, Commodore 64,Sinclair QL, Amstrad 6128.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα το Nokia n81 31 Αυγούστου επειδή το έρίξα κάτω και από τότε δεν άναβε η οθόνη αλλά κατά τα άλλα δούλευε κανονικά.Επίσης είχα χαλάσει και το ακουστικό.Το πάω στην Nokia τούμπας στην Θεσσαλονίκη και σε 2 βδομάδες λένε το στείλανε στα κεντρικά.5 Οκτωβρίου μου λένε το στείλανε εξωτερικό στην Γερμανία.Τελικά μετά από πολλά τηλεφωνήματα σε αυτούς το φέρανε 01 Δεκεμβρίου.Δηλαδή 3 μήνες και το χρεώσανε 70 ευρώ κάτι το οποίο είχαμε συμφωνήσει από την αρχή.Ακόμα μου άλλαξαν και τα πλήκτρα χωρίς να το ζητήσω και τα έκανε χειρότερα από ότι ήτανε.Πραγματικά έλεος.Χαίρομαι που η Alpha Copy παύει πλέον να είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της nokia στην Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγώ μάλλον αυτό θα πάθω μια και είναι 2 μήνες στο service και στο εξωτερικό αν κάνεις κάτι με νέο κινητό πες μας

 

Μόλις έχω εξελίξεις θα ενημερώσω σίγουρα, αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι πώς γίνεται να πηγαίνει στο εξωτερικό για επισκευή και να γυρίζει με το ίδιο πρόβλημα.

Δηλαδή ή το service της Nokia είναι για τα μπάζα παντού ή μας κοροϊδεύουν ότι τα στέλνουν έξω και τα κρατάνε κάνα 2μηνο 3μηνο για καψώνι και μετά μας τα πασάρουν πίσω

Δεν έχω κάτι να πω, γιατί όλοι κάτι λένε. Έχω όμως να κάνω, γιατί κανείς δεν κάνει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

γεια σε ολους!!!εχω το τηλ μου ενα ν97 εδω και δυο μηνες για σερβις δεν εβγαζα ακρη. πηρα τηλ στην φιλανδια και σε 2 λεπτα μου τηλεφωνησε ελληνας ονοματη ΑΡΧΟΝΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ο οποιος ειναι κορυφη!!!

μου ειπε:

1 αλφα κοπι και νοκια τελος

2 οτι και αν παθει η συσκευη παρτε τηλ στο 0080044144300 και ρωτηστε για το που θα στειλετε την συσκευη.

3 λιγο υπομονη απο ολους η νοκια καταλαβενει την κατασταση μας γι αυτο και διεκοψε με την αλφα.παρτε την συσκευη στο χερι και επικοιν/τε με τον θοδωρη για τυχον προβληματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κάποιο χρονικο διάστημα που θεωρείτε νόμιμο όσον αφορά την επισκευή της συσκευής? Είναι υποχρεωμένη η εταιρία να σε τροφοδοτήησει με κάποιο άλλο παρόμοιο η μη κινητό κατα τη διάρκεια της επισκευής??

ευχαριστώ πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηρα αντικατασταση απο ενα Ν97 που ειχα δωσει πριν 3 μηνες.. Ηταν να το στηλουν 3η φορα εξωτερικο αλλα εγινε ψηλο χαμος εκει και μου εδωσαν αλλο το οποιο δεν ειναι ελληνικο..(Αυτο μου το εδωσαν απο την Alpha Copy, μαλιστα το ανεβασαν εκεινη την ωρα απο την αποθηκη)..
Link to comment
Share on other sites

ΝΑ σας πω ένα παραμύθι από τα παλιά.

Κάποτε είχα δώσει 350 χιλιάδες δραχμές (παλαιάς κοπής - πριν το Ευρώ) και αγόρασα τη ναυαρχίδα -τότε- της Nokia , το 8850.

 

Πουλ-μουρ κινητό τότε, υπερ-χλιδάτο για την εποχή του κάτι σαν το iPhone το σημερινό χωρίς τις λειτουργίες που έχει το iPhone.

 

Anyway, κάποια στιγμή η οθόνη του μας άφησε χρόνους γιατί έιχαν ένα προβληματάκι από κατασκευής τα 8850 με την οθόνη.

 

Πάω στο γνωστό service της Nokia, και μου απαντούν ότι δεν επισκευάζεται γιατί "έχει πάρει νερά". Τους ρωτάω αν είναι δυνατόν συσκευή 350 χιλιάδων δραχμών να μην επισκευάζεται (έστω με χρέωση) και μου απάντησαν ότι ΔΕΝ επισκευάζεται και να πάρω νέα συσκευή.

 

Για καλή μου τύχη μέλος της Ομάδας Διαχείρισης τότε είχε Service Siemens κινητών στο Φάληρο και όταν του εξήγησα το προβλημά μου μου είπε να πάω σε 2 ημέρες , όπου και είχε αγοράσει ανταλλακτικό καινούρια οθόνη και μου έκανε την αλλαγή. Πλήρωσα μόνο το κόστος του ανταλλακτικού.

 

Από τότε (πιστέψτε με είναι πολλά χρόνια) δήλωσα "Ποτέ ξανά Nokia, ποτέ ξανά" και το έχω τηρήσει. Πλέον το θέμα δεν με απασχολεί γιατί κάθε κινητό μου έχει διάρκεια ζωής 1 χρόνο (εταιρικό που αλλάζει σε ετήσια βάση) αλλά Nokia ποτέ ξανά.

 

PS

Disclaimer.

Opinions expressed are my own and not necessarily represent myPhone.gr

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

ΝΑ σας πω ένα παραμύθι από τα παλιά.

Κάποτε είχα δώσει 350 χιλιάδες δραχμές (παλαιάς κοπής - πριν το Ευρώ) και αγόρασα τη ναυαρχίδα -τότε- της Nokia , το 8850.

 

Πουλ-μουρ κινητό τότε, υπερ-χλιδάτο για την εποχή του κάτι σαν το iPhone το σημερινό χωρίς τις λειτουργίες που έχει το iPhone.

 

Anyway, κάποια στιγμή η οθόνη του μας άφησε χρόνους γιατί έιχαν ένα προβληματάκι από κατασκευής τα 8850 με την οθόνη.

 

Πάω στο γνωστό service της Nokia, και μου απαντούν ότι δεν επισκευάζεται γιατί "έχει πάρει νερά". Τους ρωτάω αν είναι δυνατόν συσκευή 350 χιλιάδων δραχμών να μην επισκευάζεται (έστω με χρέωση) και μου απάντησαν ότι ΔΕΝ επισκευάζεται και να πάρω νέα συσκευή.

 

Για καλή μου τύχη μέλος της Ομάδας Διαχείρισης τότε είχε Service Siemens κινητών στο Φάληρο και όταν του εξήγησα το προβλημά μου μου είπε να πάω σε 2 ημέρες , όπου και είχε αγοράσει ανταλλακτικό καινούρια οθόνη και μου έκανε την αλλαγή. Πλήρωσα μόνο το κόστος του ανταλλακτικού.

 

Από τότε (πιστέψτε με είναι πολλά χρόνια) δήλωσα "Ποτέ ξανά Nokia, ποτέ ξανά" και το έχω τηρήσει. Πλέον το θέμα δεν με απασχολεί γιατί κάθε κινητό μου έχει διάρκεια ζωής 1 χρόνο (εταιρικό που αλλάζει σε ετήσια βάση) αλλά Nokia ποτέ ξανά.

 

Άκου και ένα άλλο παραμυθάκι-ιστοριούλα.

Κάποτε, πάνε πολλά χρόνια περίμενα υπομονετικά στην ουρά του σέρβις της νόκια στη Γλυφάδα.

Μπροστά μου ήταν ένας κύριος με ένα 5510 (εκείνο το αρχαίο- τότε δεν ήταν τόσο αρχαίο βέβαια)..

Από τη συζήτηση με τον υπάλληλο που έγινε μπροστά μου, κατάλαβα ότι το πρόβλημα της συσκευής ήταν ότι έσβηνε στα καλά καθούμενα.

(Προφανώς ο λόγος για αυτό ήταν ότι η μπαταρία έχανε την επαφή της. Οι λίγο πιο παλιοί θα θυμούνται ότι αυτό ήταν κλασικό πρόβλημα για τα νόκια εκείνης της εποχής που είχαν την μπαταρία απέξω, δηλαδή όχι μέσα σε καπάκι.)

Η μπαταρία δεν έκανε καλή επαφή, είχε τζόγο, έπαιζε, έτριζε και μετά από πολλούς μήνες (και μερικές τούμπες) μπορεί και να έσβηνε το κινητό λόγω απώλειας επαφής.

Ξέρεις τι του είπαν του ανθρώπου? Η οθόνη φταίει. Πρέπει να την αλλάξουμε. Λες και έσβηνε η οθόνη και όχι το τηλέφωνο!

Ε, δεν κρατήθηκα, πήρα το κινητό , του έβαλα ένα χαρτάκι από πίσω στη μπαταρία και του λέω του ανθρώπου, άμα ξανασβήσει γράψε μου.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του....

 

Και εγώ λοιπόν είχα πεί, ποτέ ξανά νόκια, θεωρώντας τα ως low quality products. Και το κράτησα για περίπου 8 χρόνια.

Τελικά, κατέληξα στο ότι αξίζουν μερικά μόνο, πολύ προσεκτικά επιλεγμένα μοντέλα και όσο για το σέρβις, κάνεις το σταυρό σου να μη το χρειαστείς.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αν ειναι δυνατον.... Μου δωσανε χτες καινουργιο Ν97 το οποιο δεν ειναι ελληνικο(Απο alpha copy τωρα,στα κεντρικα το product code ειναι 0577221), και το GPS δεν λειτουργει ΚΑΘΟΛΟΥ. Αυριο θα ΞΑΝΑπαω απο εκει και θα γινει χαμος... 1 μερα τηλεφωνο δεν θα εχουν και πολλα να μου πουν.
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...