Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα φιλε gdp77, μπορω να πω οτι εχεις απολυτο δικιο οσο αναφορα την ελειπη τεχνογνωσια που υπαρχει στην Ελλαδα σε θεματα service.

Το προβλημα που ανεφερες ισχυει για το Νοκια 5800 για το earpiece και το κενο μεταξυ των covers.

H Nokia στην Finland εβγαλε επισημη ανακοινωση οπως postares για αντικατασταση earpiece και ξανατοποθετηση του side band.

Εχω το NOKIA CLUB στο Κορωπι,βεβαια ισως να πεφτει λιγο μακρια αλλα θα χαρω να σε εξυπηρετησω και να σου επιδιορθωσω το τηλεφωνο σου αμεσα.

Χαρηκα και καλη συνεχεια.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την προθυμία σου. Πραγματικά το post σου είναι μια όαση, στην "έρημο" που αντιμετώπισα εδώ και 3 μέρες που αγόρασα το 5800... Θα περιμένω μια απάντηση από την αντιπροσωπεία, όπου έστειλα το fax και αν δε βρεθεί άλλη λύση θα σε επισκεφτώ. Και πάλι ευχαριστώ.

 

Υ.Γ. Μπορείς να μου απαντήσεις (εφόσον δε σε φέρνω σε δύσκολη θέση), πόσο δύσκολο είναι για τον Έλληνα αντιπρόσωπο να ελέγξει τις παραλαβές του (εφόσον το πρόβλημα είναι γνωστό) και να μην εισάγει ελαττωματικά κομμάτια? Τουλάχιστον το πρόβλημα της σχισμής είναι εμφανές και χωρίς να μπει σε λειτουργία το τηλέφωνο - αντιλαμβάνομαι ότι το πρόβλημα με το ακουστικό δεν μπορεί να εντοπιστεί - .

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σε ευχαριστώ πολύ για την προθυμία σου. Πραγματικά το post σου είναι μια όαση, στην "έρημο" που αντιμετώπισα εδώ και 3 μέρες που αγόρασα το 5800... Θα περιμένω μια απάντηση από την αντιπροσωπεία, όπου έστειλα το fax και αν δε βρεθεί άλλη λύση θα σε επισκεφτώ. Και πάλι ευχαριστώ.

 

Υ.Γ. Μπορείς να μου απαντήσεις (εφόσον δε σε φέρνω σε δύσκολη θέση), πόσο δύσκολο είναι για τον Έλληνα αντιπρόσωπο να ελέγξει τις παραλαβές του (εφόσον το πρόβλημα είναι γνωστό) και να μην εισάγει ελαττωματικά κομμάτια? Τουλάχιστον το πρόβλημα της σχισμής είναι εμφανές και χωρίς να μπει σε λειτουργία το τηλέφωνο - αντιλαμβάνομαι ότι το πρόβλημα με το ακουστικό δεν μπορεί να εντοπιστεί - .

Καλημερα gdp77, σωστο το ερωτημα σου, δυστυχως δεν γινεται απο κανενα αντιπροσωπο να ελεγξει τις παραλαβες του διοτι ολα τα κινητα Νοκια ερχονται με το αυτοκολλητο(white) "NOKIA SEALED" το οποιο τοποθετειτε απο τα εργοστασια της Νοκια για την εγγυηση των κινητων και οπως αντιλαμβανεσαι αμα ανοιχτει δεν ειναι πλεον καινουργιο . (βεβαια θα μου πεις : μα καλα πως γινεται η αντιπρoσωπεια απο την στιγμη που ξερει το fault point ενος κινητου να μην το αντικαταστησει ή επιδιορθωσει επιτοπου?? μακαρι να μπορουσα να σου απαντουσα και σε αυτο)

Τωρα οσο αναφορα τα ελαττωματικά κομμάτια ηταν η πρωτη "φουρνια" των 5800 - blue

και φυσικα ειναι υποχρεωμενα ολα τα ACNS να τηρεισουν τα "service bulletins" απο την Φιλλανδια για το προβλημα αυτο.

Δεν ξερω αμα εχεις παρατηρησει οτι κανενα 5800-red δεν εχει αυτα τα προβληματα .

Βγηκανε στην παραγωγη μετα απο τα blue.

Πλεον οι δευτερες γραμμες παραγωγης του 5800-blue δεν φερουν μαζι τους αυτα τα προβληματα.

Ελπιζω καπως να βοηθησα.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αμα εχεις παρατηρησει οτι κανενα 5800-red δεν εχει αυτα τα προβληματα .

 

Και όμως φίλε μου: Σήμερα έκανα αλλαγή στο Πλαίσιο με το Red. Το πρόβλημα υπάρχει και σε αυτό και μάλιστα σε χειρότερη μορφή. Αναμείνατε φωτογραφίες... Κάποιος στην Αγγλία άλλαξε 5 τηλέφωνα μέχρι να πετύχει ένα "σωστό".

 

Λοιπόν, θα γυρίσω, με την ένδειξη DOA στην Alpha Copy, όσα χρειαστεί μέχρι να πάρω στα χέρια μου "σωστό" κινητό. Να δούμε τι θα κάνουν. Τρώω και πάω στο Πλαίσιο για δεύτερη "στα καπάκια" αλλαγή.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

http://img204.imageshack.us/img204/7443/img5914.jpg

 

http://img160.imageshack.us/img160/6809/img5915.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/7923/img5916.jpg

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη φορά στο Πλαίσιο Κηφισιάς ήθελαν να μου το κρατήσουν για να το στείλουν στη Nokia. Δεν τους το άφησα φυσικά (το κινητό θα χρησιμοποιηθεί ως τεκμήριο στην αγωγή που σκέφτομαι να κάνω στoν αντιπρόσωπο της Nokia). Δεσμεύθηκαν να ρωτήσουν την Alpha copy το πρωί της Τετάρτης (αύριο) και θα τους πάρω τηλ. για να μου πουν αν θα το αντικαταστήσουν ή όχι. Μπορούσα να επιμείνω, αλλά σκέφτηκα ότι θα έχει ενδιαφέρον να μάθω την απάντηση της alpha copy στο Πλαίσιο και γι' αυτό δέχτηκα την όλη διαδικασία.

 

Α! Με πήραν από την Alpha Copy σήμερα στο σπίτι στα τηλέφωνα που τους έδωσα στο άνωθεν fax, αλλά έλειπα (ήμουν στο Πλαίσιο Μεταμόρφωσης για την αντικατάσταση) και έτσι είπαν ότι θα πάρουν αύριο. (Αύριο θα είμαι σπίτι, οπότε αναμένονται εξελίξεις ενδιαφέρουσες). Θα ενημερώσω άμεσα με νέο post.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εισαι ατυχος ... ειλικρινα στα χερια μου δεν επεσε τετοια παρτιδα κινητων..

Σιγουρα θα εισαι εξαλλος με ολη αυτη τη κατασταση και τωρα σε καταλαβαινω.

Πηρες τελικα απαντηση απο τα κεντρικα?

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και γελάστε

 

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου αγοράζω μέσω του site της vodafone (vodafone.gr) το Nokia 2630 ως δεύτερο κινητό εφεδρείας, μιας και ένα παλιό που είχα τα είχε φτύσει. Το κινητό ενώ παραδίδεται την επομένη κιόλας στο courier που συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα, μου παραδίδει το κινητό την Πέμπτη 5 Μαρτιου το απόγευμα "επειδή μπερδεύτηκαν με την διεύθυνση" (!!!).

 

Σάββατο ανοίγω για πρώτη φορά τη συσκευασία, φορτίζω το κινητό και κάνω προσπάθεια να ενεργοποιήσω το bluetooth προκειμένου να περάσω τις επαφές μου. Διαπιστώνω ότι το bluetooth δεν ενεργοποιείται με τίποτα. Δοκιμάζω τα πάντα (επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, αλλαγή ονόματος συσκευής κλπ) αλλά το κινητό αρνείται να με υπακούσει.

 

Κάνω γρήγορο έλεγχο όλων των λειτουργιών της συσκευής και διαπιστώνω ότι πρόβλημα υπάρχει και με το ραδιόφωνο, το οποίο επίσης δε λειτουργεί. Ψάχνς στο internet μήπως είναι γνωστό bug λογισμικού, δε βρίσκω το παραμικρό και αρχίζω να ανησυχώ. Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, μιλάω με ένα πιτσιρίκι που μοιάζει πρωτάρης, απαιτώ αντικατάσταση συσκευής, μου δηλώνει αναρμόδιος και με πληροφορεί ότι αντικατάσταση γίνεται μόνο εάν η συσκευή δε λειτουργεί καθόλου κατά τη παράδοση και όχι αν έχει ένα "μικρό" πρόβλημα. Του λέω επί λέξη ότι λέει βλακείες, αλλά αυτός επιμένει.

 

Κλείνω το τηλέφωνο με απορίες. Διαβάζω τους όρους αγοράς του Vodafone.gr και βλέπω ότι φυσικά και έχω δικαίωμα αντικατάστασης, μιας και το DOA περιλαμβάνει οποιαδήποτε βλάβη. Τηλεφωνώ στη Vodafone και πάλι, μιλάω με μια αγενέστατη κοπελίτσα, της εξηγώ επί λέξη το πρόβλημα. Με ρωτά πότε αγόρασα τη συσκευή, της λέω ότι την παρέλαβα στις 05/03 και με ρωτάει τί γράφει η απόδειξη. Η απόδειξη της λέω ότι γράφει 27/02, της εξηγώ την καθυστέρηση του κούριερ που στη τελική είναι δικός τους συνεργάτης και εγώ δεν εμπλέκομαι στη διαδικασία, με πληροφορεί ότι έχει περάσει η μία εβδομάδα και δεν δικαιούμαι αντικατάσταση αλλά επισκευή.

 

Της εξηγώ ότι το κινητό δεν το είχα στα χέρια μου από τις 27 αλλά μόλις στις 5 Μαρτίου, της λέω ότι έχω αποδεικτικό από το courier, μου λέει ότι δεν είναι δυνατόν να κάνουμε "υποθετικές συζητήσεις" (!!!), ότι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση γιατί έχουν περάσει 7 μέρες και να πάω σε κατάστημα Vodafone τη συσκευή για να τη δώσουν στη Nokia για σερβις.

 

Αποφασίζω 2 πράγματα:

 

1. Ότι αλλάζω εταιρία και μεταφέρω το συμβόλαιο μου από τη Vodafone γιατί είναι απαράδεκτοι (είναι η τρίτη φορά που μου δημιουργούν πρόβλημα με αγορά κινητού, υπόσχομαι post που θα εξηγήσω τις άλλες 2 φορές)

2. Να πάω το κινητό μου σε Nokia Shop ο ίδιος για σερβις.

 

Παραδίδω στις 09.03 το κινητό μου σε Nokia Shop. Εξηγώ το πρόβλημα, μου δηλώνουν αναρμόδιοι για αντικατάσταση (λες και είναι άλλη μάρκα το κινητό και όχι Νοκια) και το αφήνω για σερβις.

 

Στις 23/03 και ενώ δεν έχω το παραμικρό νέο για τη τύχη του κινητού, τηλεφωνώ στα κεντρικά της Nokia. Με πληροφορούν ότι το κινητό ελέγχθηκε και θα αντικατασταθεί με καινούργιο, διότι είναι ελαττωματικό και παρουσιάζει πολλαπλές βλάβες.

 

Στις 31/03 (σημερα) ενημερώνομαι ότι το κινητό έχει έρθει στο Nokia Shop και να πάω να το παραλάβω. Πάνω που έχω πειστεί ότι ο Θεός με λυπήθηκε, ότι η Alpha Copy το παλεύει και ότι δεν μένω στη Κολομβία αλλά σε χώρα της Ευρώπης, με βαράει το εγκεφαλικό. Στο σακουλάκι διακρίνω τη παλιά μου συσκευή με το καπάκι στραβοκουμπωμένο, το κουμπι αποδοχής κλήσης να είναι στον αέρα και να μην πατάει καθόλου, σκόνες μέσα στην οθόνη και ΓΕΜΑΤΟ γρατσουνιές και δαχτυλιές - ευτυχώς με έχει φωτίσει ο θεός και δεν έχω αφαιρέσει τα προστατευτικά αυτοκόλλητα. Ρωτάω τον υπάλληλο και μου λέει ότι φυσικά και αντικαταστάθηκε η συσκευή "αλλά μόνο το εσωτερικό". Γυρίζω σπίτι και διαπιστώνω ότι εκτός από όλα τα παραπάνω, κουμπώνοντας το στραβοκουμπωμένο μπροστινό καπάκι, το πλαίσιο στην αριστερή πλευρά είναι σχεδόν στον αέρα, τρίζει κάθε φορά που το πατάω, ενώ είναι αδύνατον να το κουμπώσω σωστά γιατί το καπάκι έχει πιάσει στραβά και αν βάλω δύναμη θα σπάσουν τα δοντάκια.

 

Το αποτέλεσμα; Ενώ πήραν τα ωραία μου λεφτάκια, τελικά βρέθηκα να έχω 1 μήνα αργότερα από τη στιγμή της αγοράς μια συσκευή που μοιάζει μεταχειρισμένη, τρίζει και το κουμπί απάντησης είναι στον αέρα.

 

Εμένα αρχίζουν και πάλι οι απορίες:

 

Πως είναι δυνατόν να αλλάζεις όλη τη πλακέτα (που είναι ουσιαστικά όλο το κινητό) αλλά να τσιγκουνεύεσαι να δώσεις νέα συσκευή; Πόσο πια κερδίζουν από αυτή τη τακτική; Στο συγκεκριμένο κινητό που έχει 70 ευρώ είναι ζήτημα αν εξοικονομούν 5 ευρώ. Έλεος. Να σας τα δώσω εγώ.

 

Αφού αποφασίζουν να κάνουν τελικά σέρβις, δεν υπάρχει ένας νοήμον άνθρωπος να δει ότι η συσκευή που φεύγει ως επισκευασμένη έχει τα χίλια προβλήματα;

 

Θα μου πεις δεν τους νοιάζει. Μήνας μπει, μήνας βγει, τα παιδιά του σέρβις (και πιθανώς και τα παιδιά στα καταστηματα Nokia) τα ίδια λεφτά θα πάρουν και δε βαριέσαι, μια χαρά είναι τα κινητά και σιγά και να τρίζει λίγο δεν έγινε και τίποτα.

 

Εδώ είναι το λάθος παιδιά. Γιατί εγώ και όλοι οι υπόλοιποι που δώσαμε τα λεφτάκια μας, δεν πρόκειται να ξανααγοράσουμε Νοκια κινητό. Και όταν μια μέρα η Alpha Copy κλείσει ή χάσει την αντιπροσώπευση των Nokia θα βρεθείτε άνεργοι και όχι τίποτε άλλο αλλά θα μου κλείσετε και το δρόμο και δε θα μπορώ να πάω και στη δουλειά μου...

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη φορά στο Πλαίσιο Κηφισιάς ήθελαν να μου το κρατήσουν για να το στείλουν στη Nokia. Δεν τους το άφησα φυσικά (το κινητό θα χρησιμοποιηθεί ως τεκμήριο στην αγωγή που σκέφτομαι να κάνω στoν αντιπρόσωπο της Nokia). Δεσμεύθηκαν να ρωτήσουν την Alpha copy το πρωί της Τετάρτης (αύριο) και θα τους πάρω τηλ. για να μου πουν αν θα το αντικαταστήσουν ή όχι. Μπορούσα να επιμείνω, αλλά σκέφτηκα ότι θα έχει ενδιαφέρον να μάθω την απάντηση της alpha copy στο Πλαίσιο και γι' αυτό δέχτηκα την όλη διαδικασία.

 

Α! Με πήραν από την Alpha Copy σήμερα στο σπίτι στα τηλέφωνα που τους έδωσα στο άνωθεν fax, αλλά έλειπα (ήμουν στο Πλαίσιο Μεταμόρφωσης για την αντικατάσταση) και έτσι είπαν ότι θα πάρουν αύριο. (Αύριο θα είμαι σπίτι, οπότε αναμένονται εξελίξεις ενδιαφέρουσες). Θα ενημερώσω άμεσα με νέο post.

 

Τελικά τι έγινε με αυτό?

Είμαι περίεργος να δω τι δικαιολογία έχουν...:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη φορά στο Πλαίσιο Κηφισιάς ήθελαν να μου το κρατήσουν για να το στείλουν στη Nokia. Δεν τους το άφησα φυσικά (το κινητό θα χρησιμοποιηθεί ως τεκμήριο στην αγωγή που σκέφτομαι να κάνω στoν αντιπρόσωπο της Nokia). Δεσμεύθηκαν να ρωτήσουν την Alpha copy το πρωί της Τετάρτης (αύριο) και θα τους πάρω τηλ. για να μου πουν αν θα το αντικαταστήσουν ή όχι. Μπορούσα να επιμείνω, αλλά σκέφτηκα ότι θα έχει ενδιαφέρον να μάθω την απάντηση της alpha copy στο Πλαίσιο και γι' αυτό δέχτηκα την όλη διαδικασία.

 

Α! Με πήραν από την Alpha Copy σήμερα στο σπίτι στα τηλέφωνα που τους έδωσα στο άνωθεν fax, αλλά έλειπα (ήμουν στο Πλαίσιο Μεταμόρφωσης για την αντικατάσταση) και έτσι είπαν ότι θα πάρουν αύριο. (Αύριο θα είμαι σπίτι, οπότε αναμένονται εξελίξεις ενδιαφέρουσες). Θα ενημερώσω άμεσα με νέο post.

 

φιλε αν εχεισ την καλοσυνη ενημερωσε μασ για την εξελιξη τησ υποθεσησ σου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εκατσε καποιος πανω στο κινητο μου ενα 5800 και μου εσπασε την οθονη!

Το πηγα στην alPHA COPY και μου το εβγαλαν εκτος εγγυησης γιατι λεει οτι στραβωσε και η πλακετα !

Τωρα μολις κατεβασα το service manual του 5800 και ειδα οτι κατω απο την οθονη LCD υπαρχει μεταλικο πλαισιο που λεγετε LCD frame assy δηλ. ειναι το σασι τις οθονης και πιθανοτατα αυτο στραβωσε απο την πιεση που εφαγε το τηλ. με αποτελεσμα να φαινετε οτι στραβωσε η πλακετα γιατι η πλακετα δεν στραβωνει ετσι ευκολα στραβωνει απο ζεστη η αλλιως σπαει!

Δηλ. μου εβγαλαν το τηλ. εκτος εγγυησης με το αιτιολογικο οτι στραβωσε η πλακετα χωρις να το ανοιξουν αλλα μονο βλεποντας το απ'τα πλαγια που φαινοταν ελαχιστα κουρμπαριστο!

Αφου στην αρχη μου ειπαν οτι αν σπασει απο πιεση η οθονη γινετε αντικατασταση της με δικια μου χρεωση αλλα το τηλ.θα συνεχιση να εχει εγγυηση μετα το πηραν πισω!

Δηλ. δεν ειναι φυσιολογικο αφου φαει πιεση η οθονη να στραβωσει και το μεταλικο πλαισιο που εχει παχος τσιγαροχαρτου????????

Και αυτο σε βγαζει απ'την εγγυηση?????

Τους ειπα να μου δειξουν την πλακετα οτι ειναι στραβη και θα δεχθω την ακυρωση της εγγυησης και αυτοι μου το εφτιαξαν χωρις να μου την δειξουν με μονο πειστηριο τον λογο τους!

Και ειχαν δικαιολογια οτι δεν γινετε αν ανοιξουμε το τηλ. να περιμενουμε να ερθετε εσεις να το δειτε και μετα να το επισκευασουμε γιατι θα καθυστερουσε το σερβις !!!!!!!!

Και εγω ειμαι αστροναυτης της ΝΑSA!!!!

Αν ειναι ετσι τοτε ολες οι εγγυησεις ολων των πραγματων που αγοραζουμε βασιζονται στον λογο των αντιπρωσοπων χωρις κανενα αλλο πειστηριο δηλ. π.χ χανει λαδια το καρτερ του αυτοκινητου και μου λενε απο την mercendes οτι το τρυπισα σε σιδερο και αμα τους ζητησω να το δω να μου που οτι το πεταξαν και να πιστεψω τον λογο τους!!!!!!!

Ντροπη και ξευτιλα!!!!!!!!

Αυτη η Alpha copy μου εχει βγαλει 3 τηλεφωνα (τα 2 προηγουμενα ειχαν δηθεν υγρασια στο ακουστικο!)εκτως εγγυησης με γελια προσχυματα!

Αν δεν αλλαξουν αντιπρωσωπο δεν ξαναπαιρνω ΝΟΚΙΑ δεν παναβγαλουν συσκευη με 20μεγαπιξελ τουρμπο ιντζεξιον με 700 αλογα επεξεργαστη και 5 ιντσες οθονη που να κοστιζει 50 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παραδίδω στις 09.03 το κινητό μου σε Nokia Shop. Εξηγώ το πρόβλημα, μου δηλώνουν αναρμόδιοι για αντικατάσταση (λες και είναι άλλη μάρκα το κινητό και όχι Νοκια) και το αφήνω για σερβις.

 

Και ειναι οντως αναρμοδιοι ωστε να σου κανουνε αντικατασταση του κινητου σου επιτοπου.

Η Vodafone και η καθε εταιρια παροχου κινητης τηλεφωνιας προμηθευεται κινητα απ'οπου την συμφερει και οχι απαραιτητα απο την Alpha Copy.

Η Vodafone θα επρεπε να σου κανει αντικατασταση συσκευης επειδη υπαρχει το

DOA απο αυτην και δεν εχεις περασει τον χρονο του οποτε δικαιουσε με το παραστατικο του courier καινουργιο τηλεφωνο.

Βεβαια μπορεις και να το στειλεις στην Νοκια αλλα σε καμια περιπτωση μην περιμενεις να σου δωσουνε καινουργιο εκεινη την ωρα.

 

Πως είναι δυνατόν να αλλάζεις όλη τη πλακέτα (που είναι ουσιαστικά όλο το κινητό) αλλά να τσιγκουνεύεσαι να δώσεις νέα συσκευή; Πόσο πια κερδίζουν από αυτή τη τακτική; Στο συγκεκριμένο κινητό που έχει 70 ευρώ είναι ζήτημα αν εξοικονομούν 5 ευρώ. Έλεος. Να σας τα δώσω εγώ.

 

Φιλε impressive_ αυτο που λες δεν γινεται πουθενα και σε κανενα σερβις καμιας εταιριας, δλδ να εχει προβλημα η πλακετα και να σου αλλαξουνε ολο το κινητο.

Αλλαζουνε το fault κομματι του κινητου.

 

Θα μου πεις δεν τους νοιάζει. Μήνας μπει, μήνας βγει, τα παιδιά του σέρβις (και πιθανώς και τα παιδιά στα καταστηματα Nokia) τα ίδια λεφτά θα πάρουν και δε βαριέσαι, μια χαρά είναι τα κινητά και σιγά και να τρίζει λίγο δεν έγινε και τίποτα.

 

Εδω βεβαια εχεις απολυτο δικιο....δεν τους νοιαζει ....αμα δεν ειναι δικο σου να το

πονας...ετσι ειναι.....μηνας μπαινει - μηνας βγαινει....

 

Εδώ είναι το λάθος παιδιά. Γιατί εγώ και όλοι οι υπόλοιποι που δώσαμε τα λεφτάκια μας, δεν πρόκειται να ξανααγοράσουμε Νοκια κινητό. Και όταν μια μέρα η Alpha Copy κλείσει ή χάσει την αντιπροσώπευση των Nokia θα βρεθείτε άνεργοι και όχι τίποτε άλλο αλλά θα μου κλείσετε και το δρόμο και δε θα μπορώ να πάω και στη δουλειά μου...

 

Καλα οσο γι'αυτο δεν νομιζω... Πρωτα θα κλεισουνε ολες οι αλλες εταιριες και μετα

η Νοκια....

Καλη συνεχεια...

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε valsam

Να κανω μια ερωτηση??

Το τηλεφωνο σου που το πηγες??

Στα κεντρικα? η σε καποιο Νοκια Store?

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε valsam

Να κανω μια ερωτηση??

Το τηλεφωνο σου που το πηγες??

Στα κεντρικα? η σε καποιο Νοκια Store?

 

Το πηγα στην alpha copy Θεσσαλονικης!

Link to comment
Share on other sites

Το πηγα στην alpha copy Θεσσαλονικης!

Δυστηχως δεν μπορω να εκφερω αποψη για τα κεντρικα της Θεσσαλονικης.

Δεν γνωριζω πως δουλευουνε..

Μακαρι να ησουνα Αθηνα να σε εξυπηρετουσα.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως δεν μπορω να εκφερω αποψη για τα κεντρικα της Θεσσαλονικης.

Δεν γνωριζω πως δουλευουνε..

Μακαρι να ησουνα Αθηνα να σε εξυπηρετουσα.

 

Γιατι φιλε δουλευεις στην alpha copy?

Link to comment
Share on other sites

Εκατσε καποιος πανω στο κινητο μου ενα 5800 και μου εσπασε την οθονη!

Το πηγα στην alPHA COPY και μου το εβγαλαν εκτος εγγυησης γιατι λεει οτι στραβωσε και η πλακετα !

Τωρα μολις κατεβασα το service manual του 5800 και ειδα οτι κατω απο την οθονη LCD υπαρχει μεταλικο πλαισιο που λεγετε LCD frame assy δηλ. ειναι το σασι τις οθονης και πιθανοτατα αυτο στραβωσε απο την πιεση που εφαγε το τηλ. με αποτελεσμα να φαινετε οτι στραβωσε η πλακετα γιατι η πλακετα δεν στραβωνει ετσι ευκολα στραβωνει απο ζεστη η αλλιως σπαει!

Δηλ. μου εβγαλαν το τηλ. εκτος εγγυησης με το αιτιολογικο οτι στραβωσε η πλακετα χωρις να το ανοιξουν αλλα μονο βλεποντας το απ'τα πλαγια που φαινοταν ελαχιστα κουρμπαριστο!

Αφου στην αρχη μου ειπαν οτι αν σπασει απο πιεση η οθονη γινετε αντικατασταση της με δικια μου χρεωση αλλα το τηλ.θα συνεχιση να εχει εγγυηση μετα το πηραν πισω!

Δηλ. δεν ειναι φυσιολογικο αφου φαει πιεση η οθονη να στραβωσει και το μεταλικο πλαισιο που εχει παχος τσιγαροχαρτου????????

Και αυτο σε βγαζει απ'την εγγυηση?????

Τους ειπα να μου δειξουν την πλακετα οτι ειναι στραβη και θα δεχθω την ακυρωση της εγγυησης και αυτοι μου το εφτιαξαν χωρις να μου την δειξουν με μονο πειστηριο τον λογο τους!

Και ειχαν δικαιολογια οτι δεν γινετε αν ανοιξουμε το τηλ. να περιμενουμε να ερθετε εσεις να το δειτε και μετα να το επισκευασουμε γιατι θα καθυστερουσε το σερβις !!!!!!!!

Και εγω ειμαι αστροναυτης της ΝΑSA!!!!

Αν ειναι ετσι τοτε ολες οι εγγυησεις ολων των πραγματων που αγοραζουμε βασιζονται στον λογο των αντιπρωσοπων χωρις κανενα αλλο πειστηριο δηλ. π.χ χανει λαδια το καρτερ του αυτοκινητου και μου λενε απο την mercendes οτι το τρυπισα σε σιδερο και αμα τους ζητησω να το δω να μου που οτι το πεταξαν και να πιστεψω τον λογο τους!!!!!!!

Ντροπη και ξευτιλα!!!!!!!!

Αυτη η Alpha copy μου εχει βγαλει 3 τηλεφωνα (τα 2 προηγουμενα ειχαν δηθεν υγρασια στο ακουστικο!)εκτως εγγυησης με γελια προσχυματα!

Αν δεν αλλαξουν αντιπρωσωπο δεν ξαναπαιρνω ΝΟΚΙΑ δεν παναβγαλουν συσκευη με 20μεγαπιξελ τουρμπο ιντζεξιον με 700 αλογα επεξεργαστη και 5 ιντσες οθονη που να κοστιζει 50 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Είναι όντως όμως εκτός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως όμως εκτός εγγύησης.

 

Το σπασιμο της οθονης δεν βγαζει το τηλ. εκτος εγγυησης αλλα στην alpha copy ισχυριστηκαν οτι το σπασιμο ηταν τοσο δυνατο που στραβωσε η πλακετα!

Εγω το μονο που ζητησα ηταν να δω με τα ματια μου οτι ειναι στραβια η πλακετα οταν θα ανοιγαν το τηλ.!

Κατι το οποιο δεν εγινε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η πλακέτα στραβώνει. Εχω ανοίξει πάνω απο 3500 κινητά και το έχω δεί πολλές φορές. Τώρα στην περίπτωση αν δεν δώ δεν ξέρω. Και δεν σπάει όσο νομίζεις. Πλακέτα κινητού με 13 layers θα πρέπει να έχει φάει μεγάλο στράβωμα για να σπάσει.
Link to comment
Share on other sites

Η πλακέτα στραβώνει. Εχω ανοίξει πάνω απο 3500 κινητά και το έχω δεί πολλές φορές. Τώρα στην περίπτωση αν δεν δώ δεν ξέρω. Και δεν σπάει όσο νομίζεις. Πλακέτα κινητού με 13 layers θα πρέπει να έχει φάει μεγάλο στράβωμα για να σπάσει.

 

 

Θα συμφωνησω με τον leosedf...και οντως δυσκολα σπάει γιατι εχει πολλα layers αλλα ευκολα μπορει να σκευρωσει..

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

@spyrakosa

 

"Καλα οσο γι'αυτο δεν νομιζω... Πρωτα θα κλεισουνε ολες οι αλλες εταιριες και μετα

η Νοκια...."

 

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις.

 

Πολλοί που έλεγαν ακριβώς το ίδιο βρέθηκαν στο δρόμο... παραδείγματα πολλά με εταιρίες που το είχαν καβαλήσει και αυτές και οι οποίες τη δεκαετία του 90 έβγαζαν στην Ελλάδα εκατομμύρια.

 

By the way είναι και λάθος νοοτροπία... όχι μόνο να το λες, αλλά ακόμα και να το σκέφτεσαι.

Link to comment
Share on other sites

 

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις.

 

Πολλοί που έλεγαν ακριβώς το ίδιο βρέθηκαν στο δρόμο... παραδείγματα πολλά με εταιρίες που το είχαν καβαλήσει και αυτές και οι οποίες τη δεκαετία του 90 έβγαζαν στην Ελλάδα εκατομμύρια.

 

By the way είναι και λάθος νοοτροπία... όχι μόνο να το λες, αλλά ακόμα και να το σκέφτεσαι.

 

Ουτε μεγαλες μπουκιες τρωω αλλα ουτε μεγαλες κουβεντες λεω..

Με βαση στατιστικων δεδομενων παντα μιλαω και δεν νομιζω να ειπα κατι λαθος.

Αν εχω χασει κατι απο τον τομεα της κινητης ,αν ξερεις κατι το οποιο δεν το ξερουμε εμεις μπορεις φιλε μου να το μοιραστεις μαζι μας περι κλεισιματος εταιριων

και ειδικα της ΝΟΚΙΑ.

Και για ποιες εταιριες μιλας τις οποιες τις συγκρινεις με την ΝΟΚΙΑ ,οι οποιες στην δεκαετια το '90 βρεθηκανε στον δρομο??

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νομίζω πως όχι.

Αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, όχι, δεν είναι ανοιχτά το Σάββατο αλλά υπάρχουν πολλά καταστήματα που, με απόφαση του ιδιοκτήτη, ανοίγουν. Οπότε, πάρε τηλέφωνο στα nokia shop της περιοχής σου και ρώτα.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν υπάρχει κάπου λίστα με τα συγκεκριμένα μαγαζιά? Θέλω να το πάω για service και δε ξέρω που. (Περιοχή Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο)

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...