Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δε "διαλύεται" (όπως είπες) ένα τηλέφωνο με μια απλή αναβάθμιση...μπορεί η συσκευή σου να έχει υγρά ή στρεβλωμένη πλακέτα ή 500 άλλα πράγματα, με αποτέλεσμα να νεκρώσει κατά την αναβάθμιση...
"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συγχαρητήρια παιδιά για το θέμα σας δεν έχω δεί κάτι ανάλογο σε άλλα φόρουμ. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να πώ και εγώ την άποψη μου για ότι αφορά το σέρβις της ΝΟΚΙΑ. Εχω την ΝΟΚΙΑ Ν93i και μου παρουσιάστηκε ξαφνικά πρόβλημα δεν μπορούσα να την ανοίξω για να δώσω το pin μου έβγαζε το μήνυμα της ΝΟΚΙΑ στην εξωτερική οθόνη και για να το κλείσω έπρεπε να βγάλω την μπαταρία. Το πήγα για επισκευή στο συγκεκριμένο κατάστημα που ανέφερε μέλος στην Θεσσαλονίκη. Ενώ στην αρχή μου είπαν οτι θα το πάρω σε 2 μέρες οταν πήγα απο εκεί μου είπαν σε ένα μήνα!!!! χωρίς να μου πούν τι ακριβώς έχει και που το έστειλαν.. Είναι δυνατόν να κάνουν τόσο πολύ καιρό για ένα σέρβις; Επίσης τους είπα οτι δεν έχω χρησιμοποιήσει την εγγύηση και μου είπαν οτι δεν ξέρουν αν στην πορεία αλλάξει κάτι, αυτό μου έλειπε κιόλας δεν φτάνει που θα περιμένω τόσο καιρό να πληρώσω κιόλας στο τέλος!!!!

Εχει παρουσιαστεί σε εσάς κάτι παρόμοιο με την συγκεκριμένη συσκευή; Οποιαδήποτε βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη. Χαιρετίζω όλα τα μέλοι του φόρουμ

Link to comment
Share on other sites

2 φορες τους χρειαστηκα, 2 φορες με το που μου το επεστρεψαν το πουλησα.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

2 φορες τους χρειαστηκα, 2 φορες με το που μου το επεστρεψαν το πουλησα.

 

mia apo ta eidia me to 8800 pou eixa!:mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

έχω ένα Ν80 το οποίο έπαθε αναλαμπές και η οθόνη του ανά 10-15 δευτ. φωτιζόταν απότομα (σαν φλας) και επανερχόταν στο κανονικό της. Το πάω λοιπόν το ακριβό μου κινητό (βλέπε 620 ευρώ που το πήρα όταν βγήκε) στη Nokia και περιμένω να μου το φτιάξουν αφού είχε και εγγύηση. Αρχικά μου είπε 2-3 εργάσιμες γιατί εκ πρώτης όψεως ήταν γνωστή η βλάβη. Παίρνω τηλέφωνο μετά από αυτό το διάστημα και μου λέει ότι το έστειλε στα κεντρικά γιατί δε μπορούσε να το φτιάξει. Στα κεντρικά θέλουν 15 μέρες ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ φίλτατοι. Περνάνε 20 μέρες (αφού έπαιρνα καθημερινά τηλ. που να μην έπαιρνα δηλαδή) και μου λένε ότι είναι εκτός εγγύησης και ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του.... Η διάγνωση δε, ήταν εσωτερική διάβρωση και σκεύρωση λόγω υγρών(!). Ουδέποτε ήρθε σε επαφή το κινητό μου με οποιοδήποτε υγρό. Να μου έλεγε ότι κάτι έσπασε λόγω πτώσης να έλεγα οκ, αφού μου έπεσε 2-3 φορές και αυτές πάνω στο χαλί οπότε μαλακές πτώσεις. Αλλά και πάλι... Δε μπορούν να το φτιάξουν??? Τι θα πει δε τους συμφέρει, αυτοί θα το πληρώσουν ?? Δε μπορεί η Nokia να εγγυηθεί μελλοντική λειτουργία σε ένα από τα πιο ακριβά της μοντέλα αν επισκευάσει κάποια βλάβη του? Εσείς τι λέτε? Τι μου προτείνεται?

 

Συγνώμη που το ξαναγράφω εδώ, αλλά μου είπαν να συνεχίσω εδώ την κουβέντα γιατί είχα ανοίξει νέο θέμα.

 

Το απόγευμα επικοινώνησα με το nokia care, δε ξέρω αν το έχει κάνει και κάποιος άλλος. Μίλησα με έναν πολύ ευγενικό κύριο που έδειξε να νιάζεται και μου είπε ότι θα με πάρει αύριο τηλέφωνο με νεότερα επί του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

έχω ένα Ν80 το οποίο έπαθε αναλαμπές και η οθόνη του ανά 10-15 δευτ. φωτιζόταν απότομα (σαν φλας) και επανερχόταν στο κανονικό της. Το πάω λοιπόν το ακριβό μου κινητό (βλέπε 620 ευρώ που το πήρα όταν βγήκε) στη Nokia και περιμένω να μου το φτιάξουν αφού είχε και εγγύηση. Αρχικά μου είπε 2-3 εργάσιμες γιατί εκ πρώτης όψεως ήταν γνωστή η βλάβη. Παίρνω τηλέφωνο μετά από αυτό το διάστημα και μου λέει ότι το έστειλε στα κεντρικά γιατί δε μπορούσε να το φτιάξει. Στα κεντρικά θέλουν 15 μέρες ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ φίλτατοι. Περνάνε 20 μέρες (αφού έπαιρνα καθημερινά τηλ. που να μην έπαιρνα δηλαδή) και μου λένε ότι είναι εκτός εγγύησης και ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του.... Η διάγνωση δε, ήταν εσωτερική διάβρωση και σκεύρωση λόγω υγρών(!). Ουδέποτε ήρθε σε επαφή το κινητό μου με οποιοδήποτε υγρό. Να μου έλεγε ότι κάτι έσπασε λόγω πτώσης να έλεγα οκ, αφού μου έπεσε 2-3 φορές και αυτές πάνω στο χαλί οπότε μαλακές πτώσεις. Αλλά και πάλι... Δε μπορούν να το φτιάξουν??? Τι θα πει δε τους συμφέρει, αυτοί θα το πληρώσουν ?? Δε μπορεί η Nokia να εγγυηθεί μελλοντική λειτουργία σε ένα από τα πιο ακριβά της μοντέλα αν επισκευάσει κάποια βλάβη του? Εσείς τι λέτε? Τι μου προτείνεται?

 

Συγνώμη που το ξαναγράφω εδώ, αλλά μου είπαν να συνεχίσω εδώ την κουβέντα γιατί είχα ανοίξει νέο θέμα.

 

Το απόγευμα επικοινώνησα με το nokia care, δε ξέρω αν το έχει κάνει και κάποιος άλλος. Μίλησα με έναν πολύ ευγενικό κύριο που έδειξε να νιάζεται και μου είπε ότι θα με πάρει αύριο τηλέφωνο με νεότερα επί του θέματος.

Απο οτι εχω διαβασει και ακουσει η υπαρξη υγρων ειναι μια κλασσικη δικαιολογια της Alpa.Πηγαινε απο εκει και ζητησε τους να σου ανοιξουν μπροστα σου το κινητο να δεις και εσυ την υγρασια.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εχω διαβασει και ακουσει η υπαρξη υγρων ειναι μια κλασσικη δικαιολογια της Alpa.Πηγαινε απο εκει και ζητησε τους να σου ανοιξουν μπροστα σου το κινητο να δεις και εσυ την υγρασια.

 

Σιγά!!Και δεν το βουτάνε σε ένα κουβά με νερό πιο πριν και να του το δείξουν λούτσα??

Δυστυχώς έτσι είναι το σέρβις της νόκια από τότε που θυμάμαι την εταιρία.Καμία βελτίωση.

Αν το κινητό έχει βλάβη(όχι να θέλει απλά ένα update) βράστα κι άστα!!!

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος παρακαλώ να μου πει το email της Nokia στη φινλανδία στα κεντρικά τους? Έχω ετοιμάσει ένα email το οποίο θα σας δείξω εδώ όταν το στείλω γιατί δεν ανέχομαι να με βγάζουν ούτε ψέυτη ούτε να με περνάνε για κορόιδο οι κύριοι της alpha copy. βρήκα τα εξής μέχρι στιγμής:

 

online-sales@nokia.com

press.office@nokia.com

nokia.customercare@nokia.com

industry.analyst@nokia.com

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τα ίδια έπαθα μου είπαν στην αρχή 2-3 μέρες οπου έγινε μήνας!!!!΄χωρίς να καταλάβω τελικά τι βλάβη είχε το κινητό μου κάτι μου είπαν οτι ήθελε αναβάθμιση. Τι αναβάθμιση ήταν αυτή σε καινούργιο κινητό έχω το Ν 93i; Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι ξαφνικά δεν άνοιγε το κινητό. Η συνηθισμένες δικαιολογίες που λένε οτι το κινητό σου θα έπεσε κλπ, η οτι το έστειλαν στα κεντρικά για επισκευή !!!!! Τότε γιατί έχουν τότε τα customers service σε διάφορες πόλεις για να τα στέλνουν αλλού;:p:lol:

Πάλι καλά που το πήρα τελικά έστω και αργά αλλά ξανά ΝΟΚΙΑ δεν παίρνω. Το έψαξα και εγώ να στείλω email στα κεντρικά της Φιλλανδίας αλλά δεν βρήκα κάτι θα σου πρότεινα να στείλεις στο customercare εκτός αν σου δώσουν κάποιο email αν πάρεις τους τλφ στα γραφεία της Φιλλανδίας.

Link to comment
Share on other sites

έχω ένα Ν80[...]μου λένε ότι είναι εκτός εγγύησης και ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του.... Η διάγνωση δε, ήταν εσωτερική διάβρωση και σκεύρωση λόγω υγρών(!). Ουδέποτε ήρθε σε επαφή το κινητό μου με οποιοδήποτε υγρό. Δε μπορούν να το φτιάξουν??? Τι θα πει δε τους συμφέρει, αυτοί θα το πληρώσουν ?? Δε μπορεί η Nokia να εγγυηθεί μελλοντική λειτουργία σε ένα από τα πιο ακριβά της μοντέλα αν επισκευάσει κάποια βλάβη του? Εσείς τι λέτε? Τι μου προτείνεται?

 

Όταν λένε "υγρά" δεν εννοούν ότι έριξες το κινητό σου μέσα στον καφέ, ούτε ότι το παρέσυρε το κύμα.."υγρά" μπορούν να μπουν στο τηλέφωνο όταν το πιάσεις με βρεγμένα χέρια, όταν το παιδί σου το βάλει στο στόμα του και σαλιώσει τις υποδοχές από κάτω, όταν ψιχαλίζει και το κρατάς στα χέρια σου, όταν χεις σε νησί ή μέρος με υψηλά επίπεδα υγρασίας, όταν όταν όταν!! Οπότε πως είσαι τόσο κάθετος ότι ουδέποτε το κινητό σου δεν ήρθε σε επαφή με υγρά;

 

Εννοείται πως μπορείς να τους ζητήσεις να σου ανοίξουν το τηλέφωνο και να σου δείξουν σε ποιο σημείο έχει σκουριάσει η πλακέτα! Μπορείς να τους ζητήσεις να στο βγάλουν και φωτογραφία αν θες με υψηλή ανάλυση!

 

Το "ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του" σημαίνει πως η βλάβη είναι σε κάποια σημεία της πλακέτας που για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί όλη η πλακέτα ή μέρη της! Ξέρεις τί σημαίνει αυτό για σένα; Σημαίνει πως θα πληρώσεις ένα ποσό, όσο σχεδόν και το τηλέφωνο που αγόρασες σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχθεί η πλακέτα εκτός εγγύησης :D

 

Σε περίπτωση που είναι σε κάποια μέρη της πλακέτας τα υγρά που μπορούν να αλλαχθούν χωρίς να αλλαχθεί ολόκληρη, επειδή ακριβώς υπάρχουν υγρά στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά την προσπάθεια αλλαγής κάποιου μέρους της να βραχυκυκλώσει και να νεκρώσει το τηλέφωνο! Και ακόμα αν δε νεκρώσει το τηλέφωνο μπορεί να το πάρεις στα χέρια σου και μετά από μερικές μέρες ή ώρες ή λεπτά να νεκρώσει...αυτό σημαίνει αβέβαια μελλοντική συμπεριφορά! Και θα έχεις πληρώσει και δε θα δουλεύει το τηλέφωνό σου! Λες οι τεχνικοί να μη θέλουν να σου πάρουν λεφτά;

"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η δικαολογία βέβαια περί "υγρασίας" είναι η γνωστή καραμέλα πολλών service centers (και όχι μόνο της Nokia). Είναι "γενική" (καλύπτει δηλαδή ΟΛΩΝ των ειδών τα σφάλματα/βλάβες), έχει μεγάλο κόστος επισκευής (συνήθως αντικατάσταση πλακέτας, γιατί φυσικά δεν γίνεται να αντικαθίσταντα τα ολοκληρωμένα ξεχωριστά) και ο μέσος χρήστης δεν μπορεί να αντικρούσει το επιχείρημα (πόσοι χρήστες ΞΕΡΟΥΝ να ζητήσουν high-res φωτογραφίες από τις πλακέτες ώστε να διαπιστωθεί η υγρασία; ).

 

 

Σε περίπτωση που είναι σε κάποια μέρη της πλακέτας τα υγρά που μπορούν να αλλαχθούν χωρίς να αλλαχθεί ολόκληρη, επειδή ακριβώς υπάρχουν υγρά στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά την προσπάθεια αλλαγής κάποιου μέρους της να βραχυκυκλώσει και να νεκρώσει το τηλέφωνο!

Καλά, το νέρο δεν μένει επ άπειρον μέσα στη συσκευή. Εξατμίζεται από μόνο του, ειδικά αν πέρασει κάποιο διάστημα. Και ειδικά από τη στιγμή που πάντα γίνεται αλλαγή ολόκληρης της πλακέτας δεν υπάρχει δικαιολογία να ξανανεκρώσει το τηλέφωνο ΠΑΛΙ από υγρασία (εκτός και αν είχαν βουτήξει τη νέα πλακέτα στο νερό).

Λες οι τεχνικοί να μη θέλουν να σου πάρουν λεφτά;

Τα λεφτά τα θέλουν, αλλά δεν θέλου να σου επισκευάσουν την συσκευή τσάμπα (ή μάλλον η αντιπροσωπία μπορεί να μην θέλει). Οπότε σου λένε ότι μπήκε υγρασία, σου λένε ότι φταις εσύ, και μετά πας και αγοράζεις νέα συσκευή ίδιας μάρκας...

 

Σε κάθε περίπτωση, όλα τα κινητά πρέπει να έχουν ένα συγκεκριμένο επίπεδο ανοχής στην υγρασία. Δεν λέω προφανώς να είναι αδιάβροχα, αλλά δεν γίνεται να χαλάνε αν τα πιάσεις με λίγο υδρομένα χέρια...αυτό είναι καθαρά κακό design εκ μέρους της εταιρίας.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Όταν λένε "υγρά" δεν εννοούν ότι έριξες το κινητό σου μέσα στον καφέ, ούτε ότι το παρέσυρε το κύμα.."υγρά" μπορούν να μπουν στο τηλέφωνο όταν το πιάσεις με βρεγμένα χέρια, όταν το παιδί σου το βάλει στο στόμα του και σαλιώσει τις υποδοχές από κάτω, όταν ψιχαλίζει και το κρατάς στα χέρια σου, όταν χεις σε νησί ή μέρος με υψηλά επίπεδα υγρασίας, όταν όταν όταν!! Οπότε πως είσαι τόσο κάθετος ότι ουδέποτε το κινητό σου δεν ήρθε σε επαφή με υγρά;

 

Εννοείται πως μπορείς να τους ζητήσεις να σου ανοίξουν το τηλέφωνο και να σου δείξουν σε ποιο σημείο έχει σκουριάσει η πλακέτα! Μπορείς να τους ζητήσεις να στο βγάλουν και φωτογραφία αν θες με υψηλή ανάλυση!

 

Το "ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του" σημαίνει πως η βλάβη είναι σε κάποια σημεία της πλακέτας που για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί όλη η πλακέτα ή μέρη της! Ξέρεις τί σημαίνει αυτό για σένα; Σημαίνει πως θα πληρώσεις ένα ποσό, όσο σχεδόν και το τηλέφωνο που αγόρασες σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχθεί η πλακέτα εκτός εγγύησης :D

 

Σε περίπτωση που είναι σε κάποια μέρη της πλακέτας τα υγρά που μπορούν να αλλαχθούν χωρίς να αλλαχθεί ολόκληρη, επειδή ακριβώς υπάρχουν υγρά στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά την προσπάθεια αλλαγής κάποιου μέρους της να βραχυκυκλώσει και να νεκρώσει το τηλέφωνο! Και ακόμα αν δε νεκρώσει το τηλέφωνο μπορεί να το πάρεις στα χέρια σου και μετά από μερικές μέρες ή ώρες ή λεπτά να νεκρώσει...αυτό σημαίνει αβέβαια μελλοντική συμπεριφορά! Και θα έχεις πληρώσει και δε θα δουλεύει το τηλέφωνό σου! Λες οι τεχνικοί να μη θέλουν να σου πάρουν λεφτά;

Πάω στοίχημα ότι δουλεύεις στη nokia..Δεν εξηγείται αλλοιώς;)
I'm afraid of what you are doing in the name of your God
Link to comment
Share on other sites

Όταν λένε "υγρά" δεν εννοούν ότι έριξες το κινητό σου μέσα στον καφέ, ούτε ότι το παρέσυρε το κύμα.."υγρά" μπορούν να μπουν στο τηλέφωνο όταν το πιάσεις με βρεγμένα χέρια, όταν το παιδί σου το βάλει στο στόμα του και σαλιώσει τις υποδοχές από κάτω, όταν ψιχαλίζει και το κρατάς στα χέρια σου, όταν χεις σε νησί ή μέρος με υψηλά επίπεδα υγρασίας, όταν όταν όταν!! Οπότε πως είσαι τόσο κάθετος ότι ουδέποτε το κινητό σου δεν ήρθε σε επαφή με υγρά;

 

Ολα αυτά καλά, αλλά το τελευταίο με το νησι και την υγρασία που είπες είναι παρατραβηγμένο.

Αν δεν μπορεί να επιβιώσει σε συνθήκες περιβάλλοντος στην μεσόγειο(δεν μιλάω για κανένα βόρειο πόλο) δεν φταίει ο χρήστης ή έστω να προειδοποιούν ότι η συσκευή δεν μπορεί να λειτουργήσει στα έλληνικά νησιά λόγω κλίματος:lol:

 

Εννοείται πως μπορείς να τους ζητήσεις να σου ανοίξουν το τηλέφωνο και να σου δείξουν σε ποιο σημείο έχει σκουριάσει η πλακέτα! Μπορείς να τους ζητήσεις να στο βγάλουν και φωτογραφία αν θες με υψηλή ανάλυση!

Άμα τους τα πολυπρήξεις και βρεγμένο να μην είναι το κινητό, θα σου το βρέξουν αυτοί.

Ναι, για τέτοιους τους έχω.

 

Το "ασύμφορο να το φτιάξουν γιατί δε μπορούν να εγγυηθούν μελλοντική λειτουργία του" σημαίνει πως η βλάβη είναι σε κάποια σημεία της πλακέτας που για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί όλη η πλακέτα ή μέρη της! Ξέρεις τί σημαίνει αυτό για σένα; Σημαίνει πως θα πληρώσεις ένα ποσό, όσο σχεδόν και το τηλέφωνο που αγόρασες σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχθεί η πλακέτα εκτός εγγύησης :D

 

Σε περίπτωση που είναι σε κάποια μέρη της πλακέτας τα υγρά που μπορούν να αλλαχθούν χωρίς να αλλαχθεί ολόκληρη, επειδή ακριβώς υπάρχουν υγρά στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά την προσπάθεια αλλαγής κάποιου μέρους της να βραχυκυκλώσει και να νεκρώσει το τηλέφωνο! Και ακόμα αν δε νεκρώσει το τηλέφωνο μπορεί να το πάρεις στα χέρια σου και μετά από μερικές μέρες ή ώρες ή λεπτά να νεκρώσει...αυτό σημαίνει αβέβαια μελλοντική συμπεριφορά! Και θα έχεις πληρώσει και δε θα δουλεύει το τηλέφωνό σου! Λες οι τεχνικοί να μη θέλουν να σου πάρουν λεφτά;

 

Άρα, αλλάζουν όλη την πλακέτα και τελειώσε η ιστορία.

Μπορεί να είναι ασύμφορο(για τον πελάτη πάντα) αλλά γίνεται.

Δεν μπορούν να αρνούνται τέτοια επισκευή, ούτε να μην δίνουν εγγύηση

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά τώρα έτυχε να διαβάσω το θρεντ και πραγματικά εξεπλάγην. :shock:

Η Alpha Clopy έχει service? Δηλαδή προβαίνει σε επισκευές? Από πότε? Δεύτερο ... :shock:

Καλά υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει ότι αγοράζοντας ένα Nokia με το που του παρουσιάστηκε πρόβλημα πρέπει να το πετάει στα σκουπίδια αν θέλει να έχει την υγεία του μιας και τα εγκεφαλικά σκοτώνουν? Ήμαρτον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Χρειαζομαι λιγη βοηθεια...

 

Περιληπτικα και ουσιαστικα : Το N73ME ειχε βλαβη και εχανε την ωρα καθε φορα και ημερομηνια που ανοιγε κλπ. Σταλθηκε στη Γερμανια για εναν ολοκληρο μηνα, και το πηρα σημερα ενω το προβλημα παραμενει .

 

Οπως ειναι φυσικος εγινε εξαλλος, καθως ακομα και το χαρτι που ανεφερα το προβλημα λεει καθαρα "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ" ... Εκαναν αναβμιση και κατι αλλαξαν στο ηλεκτρονικο κομματι, και δεν τσεκαραν καν αν εχει διορθωθει το προβλημα.

Μιλαμε για πληρη ανευθυνοτητα...

 

Τη δευτερα θα παω στο κεντρικο Nokia της πολης μου(Ηρακλειο Κρητης).

Οπως ειναι φυσικο, δεν θελω σε καμια περιπτωση να ξανασταλθει Γερμανια...

 

Εχω δικαιωμα εφ'οσον εγινε το service, εχω το ιστορικο στα χερια μου (Χαρτι που αναφερει τη βλαβη και την επισκευη της συσκευης στη Γερμανια με αναυτικες ημερομηνιες) να ζητησω επιστροφη χρηματων αγορας;

Ή να απαιτησω αντικατασταση συσκευης εδω και τωρα; Στο service μου ειπαν "δυστυχως η πολιτικη της alpha copy ειναι αν προκειται για αντικασταση αυτο να το κρινουν οι τεχνικοι μας κλπ"....της απανταω λοιπον πως σκατα ειναι δυνατον να το κρινουν οι τεχνικοι σας τη στιγμη που ειναι τοσο ανιδηκευτοι που ουτε να μου το επισκευασουν μπορουν;

 

Νομικα τι μπορω να κανω; Υπαρχει καποιος συλλογος καταναλωτων που θα με βοηθουσε;

Δεν προκειται να το αφησω ετσι, ειναι εξοργιστικο να σε κοροιδευουν μες στα μουτρα σου.

 

φίλε μουτι έκανες τελικά με το πρόβλημα του κινητού σου? παρουσιάστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το δικό μου Ν73 2 μήνες μετά την αγορά του

 

ΥΣ:είναι η πρώτη φορά που πήρα Nokia και το έχω μετανιώσει ήδη

 

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σας

 

Ονομάζομαι ..... ...... και θέλω να αναφερθώ σε ένα πρόβλημά μου με την αντιπροσωπεία σας στην Ελλάδα, την Alpha Copy Nokia Service. Είμαι κάτοχος ενός Ν80 με σειριακό αριθμό ...... το οποίο δούλευε χωρίς πρόβλημα μέχρι μια μέρα σε άσχετο χρόνο άρχισε να φωτίζει έντονα η οθόνη του ανά 15 περίπου δευτερόλεπτα και να επανέρχεται στο κανονικό της. Το πάω στις 20/11/2007 στο κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο στην Αθήνα όπου μένω :

Διεύθυνση: ΑΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ & ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ 39

Πόλη: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

Ταχυδρομικός κώδικας: 17561

Τηλέφωνο: 210-9880717

Φαξ: 210-9880717

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: faliro@alphacopy.gr

 

 

Εκεί αρχικά ο τεχνικός με μια πρώτη ματιά μου λέει ότι είναι γνωστή η βλάβη και ότι θα πάρει 2-3 μέρες για να φτιαχτεί. Μετά από 2-3 μέρες παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το στείλανε στις 22/11/2007 στα κεντρικά της Nokia στην Αθήνα:

Nokia Concept Store Αθήνας

 

Διεύθυνση: ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187

Πόλη: ΓΛΥΦΑΔΑ

Ταχυδρομικός κώδικας: 16674

Τηλέφωνο: 210-8918700

Φαξ: 210 8918799

 

Στο κατάστημα αυτό μου είπανε μετά από 21 μέρες (!),στις 12/12/2007 ότι τελικά είναι εκτός εγγύησης το κινητό μου με ακριβείς αιτιολογία: υγρά στην πλακέτα, διάβρωση σε ολοκληρωμένο, στρέβλωση, επιστρέφεται χωρίς επισκευή. Επίσης μου είπανε τηλεφωνικώς ότι δε συμφέρει η επισκευή του και ότι δε μπορούν να μου εγγυηθούν μελλοντική του λειτουργία. Αυτά μου τα είπανε ο τεχνικός Άγγελος Κουλούμπης και η υπεύθυνη του καταστήματος κ. Λάμπρου. Ενώ όταν πήγα για δεύτερη φορά στις 14.12.2007 ο τεχνικός διευθυντής του καταστήματος μου είπε ότι λάθος με πληροφόρησαν στο τηλέφωνο και ότι τελικά εφόσον δεν υπάρχει εγγύηση δε τίθεται θέμα επισκευής. Άλλα μου λένε λοιπόν στο τηλέφωνο και άλλα στο κατάστημα. Ρωτάω εσάς αρχικά αν είναι δυνατόν ολόκληρη Nokia να μη μπορεί να εγγυηθεί τη μελλοντική λειτουργία μίας από τις πιο ακριβές της συσκευές μετά από επισκευή σε κάποια βλάβη που είχε?? Αμφισβητώ το πόρισμα ότι είναι εκτός εγγύησης λόγω υγρών στην πλακέτα γιατί ουδέποτε βράχηκε το κινητό μου. Με όλο το σεβασμό αλλά και δίκιο να έχει η εταιρία σας, που δεν έχει, όλα αυτά είναι τουλάχιστον περίεργα και ύποπτα και μιλάω για την καθυστέρηση τόσων εβδομάδων για να βγάλουν ένα απλό πόρισμα ότι έχει βραχεί το κινητό, πράγμα που προφανώς κάποιος τεχνικός το βλέπει μέσα σε 5 λεπτά. Δε γνωρίζω τα πραγματικά αίτια που συνέβη αυτό, πιθανολογώ ότι μάλλον δεν τους συμφέρει η επισκευή ή και αντικατάσταση του κινητού το οποίο όπως είπα έχει εγγύηση ακόμα, και βγάλανε αυτό το ψεύτικο πόρισμα ή ακόμα το βρέξανε μόνοι τους για να βγει εκτός εγγύησης. Να σημειώσω ότι δεν είμαι ο μόνος που του έτυχε αυτό το περιστατικό , κατά τη διάρκεια της αναμονής μου στο κατάστημα στις 12.12.2007 ήταν άλλοι δύο πελάτες που ισχυριζόταν ότι ποτέ δεν έχει βραχεί το κινητό τους αλλά ο ίδιος τεχνικός έβγαλε και σε αυτούς το ίδιο πόρισμα. Επίσης στις 14.12.2007 που ξαναπήγα ένας πελάτης ζήτησε να του αλλάξουν ένα κουμπί που είχε σπάσει εξωτερικά, ενώ η συσκευή του δεν είχε κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά της και του είπανε πάλι ότι δεν έχει εγγύηση λόγω υγρών. Για άλλο λόγο πήγε δηλαδή και του βγάλανε εκτός εγγύησης και τη δική του συσκευή. Σας πληροφορώ ότι με μια σύντομη αναζήτηση στο internet σε διάφορα forum διάβασα πάρα πολλές αναφορές περιπτώσεων παρόμοιες με τη δική μου, με την κλασική πλέον αιτιολογία υγρασίας ή υγρών στο εσωτερικό των συσκευών, από το ίδιο κατάστημα, εφόσον σε αυτό στέλνονται για επισκευή όλες οι συσκευές. Συζητάω με αυτούς τους ανθρώπους για μαζική προσφυγή στη δικαιοσύνη ή κάτι παρόμοιο για να βρούμε επιτέλους κάποιο δίκιο. Η συσκευή μου επέστρεψε στο πρώτο κατάστημα που την είχα αφήσει για έλεγχο και όταν πήγα να την πάρω και τους είπα το τι έχει γίνει και ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος, μου είπαν να την αφήσω για να προσπαθήσουν να τη φτιάξουν οι ίδιοι τους. Προφανώς μου κάνουν χάρη αφού η κεντρική Nokia την έβγαλε εκτός εγγύησης! Είναι 07.01.2008 πλέον και ακόμα δεν έχω νέα από τη συσκευή μου..

 

Μετά από επικοινωνία με το δικηγόρο μου, ο οποίος με συμβούλεψε για το θέμα, έχω πάρει 1 χαρτί με τις υπογραφές των υπευθύνων και τεχνικών, το οποίο λέει την αιτιολογία γιατί είναι εκτός εγγύησης το κινητό μου και αρνήθηκαν να μου δώσουν χαρτί με υπογραφές ότι δε μπορούν να μου εγγυηθούν την μελλοντική λειτουργία του σε περίπτωση επισκευής του. Θα προβώ στις εξής ενέργειες:

1) Καταγγελία στην ΙΝΚΑ - ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

2) Καταγγελία στο Ελληνικό Υπουργείο Ανάπτυξης στο τμήμα προστασίας του καταναλωτή

3) Μήνυση κατά του συγκεκριμένου καταστήματος της Nokia

4) Δημοσιοποίηση του γεγονότος σε τεχνολογικά περιοδικά και στο internet

Σας στέλνω λοιπόν το email αυτό γιατί πιστεύω ότι σας ενδιαφέρει η φήμη της εταιρίας σας και πιστέψτε με ότι δεν έχω καμία όρεξη να χάνω το χρόνο μου με μηνύσεις, αλλά από την άλλη μεριά δε θέλω κανείς να με βγάζει ψεύτη και να με κοροϊδεύει υποτιμώντας τη νοημοσύνη μου. Πλήρωσα 600 ευρώ το κινητό μου και περιμένω να έχω σωστή και σοβαρή αντιμετώπιση σε περίπτωση βλάβης του ή γενικότερα κάποιου προβλήματος. Το μόνο που με ενδιαφέρει και θέλω είναι να έχω τη συσκευή μου και να λειτουργεί κανονικά. Αν δεν επέμβετε σαν Nokia με τρόπο ώστε ή να διορθωθεί η βλάβη με εγγύηση μελλοντικής λειτουργίας ή να αντικατασταθεί η συσκευή μου, θα πραγματοποιήσω τις παραπάνω 4 ενέργειες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και αναμένω απάντησή σας εντός σύντομου χρονικού διαστήματος ώστε να μην αναγκαστώ να προβώ στις παραπάνω ενέργειες.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ, αν θες μπορούμε να το ανεβάσουμε στο katagkelies.sou-eipa.org. Μονο αν μπορείς να γράψεις το πρόβλημα σου και στα αγκλικα, για να μπορούν να καταλάβουν τι θα διαβάζουν στο εξωτερικό.
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά το έχω μεταφράσει και στα αγγλικά και μετά το έστειλα. Θα περιμένω καμιά εβδομάδα ακόμα να δω αν απαντήσει η Nokia και έπειτα το στέλνουμε και εκεί ευχαρίστως.
Link to comment
Share on other sites

Έγω δεν είχα προβλημα ποτέ με Nokia αλλα έχω πρόβλημα με forthnet τώρα πλακώσανε και πολλά διαγωνίσματα γιατι είχα αρωστήσει και δε μπορώ να κάνω τίποτα, πάντως έχω τα ονόματα της πολίτριας και της υπευθυνης.

Μήπως σε κάπιες περιπτώσεις πρέπει να ζητάμε στοιχεία;;; Ενοώ των πολητριών, των ηλεκτρονικών που εργάζοντε και βγάζουν τα γαμάτα πορίσματα κλπ????

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα κινητό τηλέφωνο στις 30/12/2007 Nokia 6110 navigator απο το κατάστημα της Wind στην πλατεία Χαλανδρίου.

Το τηλέφωνο είχε πρόβλημα οπότε στις 05/01/08 μέσα στις 5 εργάσιμες που είχα δικαίωμα να το επιστρέψω και να μου το αντικαταστήσουν. Το πήγα στην Wind και μου είπαν οτι δεν μπορούν να το αλλάξουν γιατί έχω σύνολο κλήσεων πάνω απο 30 λεπτά και να το πάω στο Nokia Store να το φτιάξουν. Την ίδια μέρα πήγα στο Νοκια Store στην οδό Ανδ. Παπανδρέου στο Χαλάνδρι και το κρατήσαν για Service. Στις 07/01/08 μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό οτι το τηλέφωνο είναι έτοιμο. Την ίδια μέρα το πήρα και οταν έφτασα σπίτι διαπίστωσα οτι το πρόβλημα δεν έχει φτιαχτεί. Την επόμενη μέρα 09/01/2008 το πήγα στο Νokia store στην Αγ. Παρασκευή επειδή μου είπαν οτι εκεί ειναι ο τεχνικός. Το κράτησαν πάλι για Service και στις 12/01/08 μου έστειλαν και πάλι μήνυμα στο κινητό οτι το τηλέφωνο θα πρέπει να πάει σε ανώτερο κλιμάκιο Service. Τους τηλεφώνησα και ρώτησα τι θα γίνει και γιατί ενα καινούργιο τηλέφωνο έχει τόσο σοβαρό πρόβλημα.. Μου είπαν οτι αυτοί δεν μπορούν να το φτιάξουν και πρέπει να πάει στα κεντρικά στη Λ. Βουλιαγμένης. Συμφωνώ να πάει και εκεί. Εχθές λοιπόν μου τηλεφώνησαν απο τα κεντρικά και μου ανακοίνωσαν οτι το τηλέφωνο θα πρέπει να σταλεί στο Service του εξωτερικού για δούν τι έχει και αν μπορούν να το φτιάξουν. Αυτό θα πάρει περίπου 15 Εργάσιμες δηλαδη 3 Εβδομάδες ακόμα.

Πως είναι δυνατόν ένα καινούργιο τηλέφωνο που έδωσα 456e να έχει τόσο σοβαρό πρόβλημα και να μην μου το αντικαθηστούν αλλά να με έχουν να περιμένω τόσο καιρό και ποιος ξέρει πότε θα μου το επιστρέψουν και αν θα έχει φτιαχτεί.. Υπάρχει άλλη χώρα που να συμβαίνουν τέτοια πράγματα??

Link to comment
Share on other sites

Nokia Club στην καμάρα Θεσσαλονίκης. Μη διανοηθεί κανείς να πάει τηλέφωνο εκεί.

Παλιότερα το είχε κάποιος άλλος αλλα λόγω του οτι ήταν ο χειρότερος στην δουλειά το έκλεισε (φυσιολογικό). Μετά είδαμε ταμπέλα νέα διεύθυνση οπότε λέμε οκ.

 

Κάποιος φίλος είχε πρόβλημα με το πορτάκι της κάρτας μνήμης και το πήγε εκεί για αλλαγή πλαισίου και του αλλάξαν την μπροστινή πρόσοψη απλά (το κινητό είναι 6233).

Μετά απο αυτό είχε πρόβλημα στο διακόπτη αλλα κυρίως προβλήματα λογισμικού. Το πήγε ξανά στην εταιρία με αποτέλεσμα να του κάνουν αναβάθμιση και να του σβήσουν όλα τα δεδομένα χωρίς να τον ειδοποιήσουν και να του διαλύσουν κυριολεκτικά την πλακέτα.

http://img50.imageshack.us/img50/5339/dsc00536qq1.jpg

Σε αυτή τη φωτογραφία βλέπουμε οτι ο "τεχνικαράς" της εταιρίας έβγαλε τον διακόπτη του PTT και τον έβαλε στο power switch (λές και δεν είχαν διακόπτες, 50 cent το ενα κοστίζει). Τώρα γιατί διάλυσε και τον διακόπτη έντασης φωνής πιό πάνω δέν ξέρω. Ισως να έκανε μλκια στην αρχή και να τον ξανάβαλε(σου λέει το PTT δεν το χρησιμοποιείς και καθόλου). Τόση γυφτιά και κακοτεχνία δέν έχω ξαναδεί. Το άλλο κακό είναι οτι ο άνθρωπος αυτός χρησιμοποιούσε το κινητό για επαγγελματική χρήση και έχασε όλα τα τηλέφωνα και ραντεβού, άμεση ζημιά στα οικονομικά του. Και όλα αυτά για το πορτάκι της κάρτας μνήμης που δεν έκλεινε.

 

Στη δεύτερη φωτογραφία απλά είναι σημειωμένο το που έχουν γίνει ζημιές. (στάνταρ έχει γίνει ζημιά στην πλακέτα μετα απο μια μικρή εξέταση που του κανα).

http://img50.imageshack.us/img50/2458/dsc005362rv4.jpg

 

Τον λυπήθηκα και κράτησα φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και του τις έδωσα σε DVD για να τους σκίσει.

Link to comment
Share on other sites

τι είναι αυτά ρε παιδιά??? ΕΛΕΟΣ!!! Δεν υπάρχει κάποιος σωστός??

 

Λοιπόν να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αφορά τους φίλους που έχουν αγοράσει απο οπουδήποτε το gps της ΝΟΚΙΑ. ΝΟΚΙΑ GPS MODULE LD-3W.

 

Πήγα λοιπόν και το αγόρασα απο την Aplha Copy. Αφού μου το έφερε ο φίλος μετά απο κάποιες μέρες... πήρα ένα κουτί το οποίο είχε μέσα :πράγμ

1) το gps με την μπαταρία ενσωματωμένη σε αυτό και

2) φορτιστή κανονικό (οχι αυτοκινήτου)

 

Θέλω να ρωτήσω αν άλλοι που το έχουν αγοράσει η συσκευασία τους περιείχε αυτά τα δύο πράγματα μόνο. Επειδή το έψαξα στο ιντερνετ και είδα άλλα.

iMac 21.5'', Apple iPhone 6s Rose Gold...
Link to comment
Share on other sites

τι είναι αυτά ρε παιδιά??? ΕΛΕΟΣ!!! Δεν υπάρχει κάποιος σωστός??

 

Λοιπόν να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αφορά τους φίλους που έχουν αγοράσει απο οπουδήποτε το gps της ΝΟΚΙΑ. ΝΟΚΙΑ GPS MODULE LD-3W.

 

Πήγα λοιπόν και το αγόρασα απο την Aplha Copy. Αφού μου το έφερε ο φίλος μετά απο κάποιες μέρες... πήρα ένα κουτί το οποίο είχε μέσα :πράγμ

1) το gps με την μπαταρία ενσωματωμένη σε αυτό και

2) φορτιστή

 

Θέλω να ρωτήσω αν άλλοι που το έχουν αγοράσει η συσκευασία τους περιείχε αυτά τα δύο πράγματα μόνο. Επειδή το έψαξα στο ιντερνετ και είδα άλλα.

 

Αυτά είχε. Και ένα βιβλιαράκι νομίζω. Ουτέ cd ούτε τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Update: Τελικά πήγε κάπου κεντρικά απ' ότι μου είπε και του δώσαν μια ολοκαίνουρια ίδια συσκευή και θα ρίξουν φυστίκι και στο κατάστημα ΝΟΚΙΑ καμάρας.
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...