Jump to content

Πού μειονεκτεί η Wind;


nucleogenesis
 Κοινοποίηση

Πού μειονεκτεί η Tim ?  

981 members have voted

  1. 1. Πού μειονεκτεί η Tim ?

    • Ποιότητα Σήματος
      205
    • Χωρητικότητα Δικτύου
      89
    • Υπηρεσίες
      48
    • Καινοτομία
      39
    • Customer Care
      57
    • Τιμολογιακή πολιτική - Χρεώσεις
      122
    • Επιδοτήσεις Συσκευών
      70
    • Αξιοπιστία και Σταθερότητα
      114
    • 3 G network & services
      125
    • Website
      112


Recommended Posts

Για δήλωση στοιχείων αρκεί η ταυτότητα. Για αλλαγή κάρτας σιμ σε καρτοκινητό που δεν έχει στοιχεία, πρέπει ο κάτοχος να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις ώστε να αποδείξει ότι είναι δικό του το νούμερο, όπως π.χ. πότε έβαλε κάρτα τελευταία φορά...

 

Δεν αρκει η ταυτοτητα, χρειαζονται να τους πεις προφορικα και το ΑΦΜ, αυτο εκανα εγω τελος παντων :rolleyes:

 

Αλλα οι απιστευτοι δεν τους εκανε το διπλωμα μου, ηθελαν ταυτοτητα/διαβατηριο :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 354
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αυτα ειναι τα νομικα θεματα που καποιοι δεν θελουν να τα τηρησουν και να κανουν ο,τι θελουν!...τι να σου κανει ενας υπαλληλακος...

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε πάνω στο θέμα αυτό, το συμπέρασμα είναι ότι η ΤΙΜ ζητάει ένα έγγραφο παραπάνω από τις άλλες εταιρείες για κάτι που δεν είναι τόσο σημαντικό. Η εξακρίβωση δεκτή, η προσκόμιση αποδεικτικού ΑΦΜ πέραν της ταυτότητας νομίζω ότι είναι υπερβολή και γραφειοκρατία.

Όσο για το cc, θεωρώ τις ΈΓΓΡΑΦΕΣ απαντήσεις του αξιόπιστες ή τέλος πάντων δεσμευτικές. Όχι όπως όσα λένε οι υπάλληλοι των καταστημάτων προφορικά, και όλοι ξέρετε πού αναφέρομαι...

 

ΥΓ: Αν δηλαδή έχει λάθος ΑΦΜ (ή καθόλου) καταχωρημένο ένα καρτοκινητό, τί πειράζει; Θα τους αφήσει απλήρωτο κάποιο λογαριασμό; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να ζητείται ένα έγγραφο παραπάνω, ειδικά όταν έχει μια ευαίσθητη πληροφορία. Αν μιλάγαμε για συμβόλαιο, δεν διαφωνώ. Εδώ όμως;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να στειλεις εγγράφος το παραπονο σου και να τους εξηγησεις γιατι το ζητανε...αυτο που θα σου πουνε θα ειναι δεσμευτικο!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν είμαι πορωμένος με την ΤΙΜ .Δεν μου αρέσει σαν εταιρεία αλλά το σωστό θέλω να το λέω . Στην vodafone και μιλάω στο καρτοκινητό της πριν ενωθεί με τις υπόλοιπες vodafone και δώσει free roaming σου ζήταγε εκτός από εκαθαριστικό εφορίας για να δουν το ΑΦΜ μέχρι τι σχολείο έχω τελειώσει (τι σχέσει έχει τι έχω σχολείο έχω βγάλει με το ολοκληρωμένο roaming) και κολλάτε στο ΑΦΜ για την sim που στην τελική μου ακούγεται και λογικό.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Ακούω όλο για την ρετσινιά και και και...!Δεν είναι έτσι!Μην τα βλέπετε μονόπλευρα!!!Έχει κάνει κάτι ουσιαστικό για να αλλάξει τα εις βάρος της σχόλια;;;;Μόλις πάει να βγάλει κάτι καλό (βλέπε NON STOP) ξαφνικά το αλλάζει με ηλίθιες δικαιολογίες και μετά περιμένει έτσι να αλλάξει το "κακό" όνομα;;;Ελάτε τώρα!!!

 

Το μόνο που παρατηρώ είναι ότι έχει φτιάξει σε αρκετά σημεία η κάλυψη της(ευτυχώς),κάτι το οποίο έπρεπε να είχε κάνει από παλιότερα που το είχε αμελήσει υπερβολικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει κάποιος έτσι εύκολα γνώμη!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ακούω όλο για την ρετσινιά και και και...!Δεν είναι έτσι!Μην τα βλέπετε μονόπλευρα!!!Έχει κάνει κάτι ουσιαστικό για να αλλάξει τα εις βάρος της σχόλια;;;;Μόλις πάει να βγάλει κάτι καλό (βλέπε NON STOP) ξαφνικά το αλλάζει με ηλίθιες δικαιολογίες και μετά περιμένει έτσι να αλλάξει το "κακό" όνομα;;;Ελάτε τώρα!!!

 

Το μόνο που παρατηρώ είναι ότι έχει φτιάξει σε αρκετά σημεία η κάλυψη της(ευτυχώς),κάτι το οποίο έπρεπε να είχε κάνει από παλιότερα που το είχε αμελήσει υπερβολικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει κάποιος έτσι εύκολα γνώμη!

 

Θα συμφωνησω γιατι και η πολιτικη που ακολουθει για να προσελκυσει κοσμο δε λεει,μαλλον τους περισσοτερους τους απωθει

 

Πρεπει να διαφοροποιηθει απο τον ανταγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω γιατι και η πολιτικη που ακολουθει για να προσελκυσει κοσμο δε λεει,μαλλον τους περισσοτερους τους απωθει

 

Πρεπει να διαφοροποιηθει απο τον ανταγωνισμο

Eγώ έχω αντιθετη αποψη.

Πιστευω οτι η ΤΙΜ δεν μειονεκτει καπου και ακολουθει σωστη πολιτικη, προσελκυοντας κοσμο. Γνωριζω πολλα ατομα που επιλεγουν ΤΙΜ και ειναι υπερευχαριστημενοι.

Τώρα, αν σε μερικους δεν φτανουν τα 500 λεπτα συν 500 μηνυματα, αυτοι ειναι η μειοψηφια. Πολυς κοσμος εχει σωθει απο τη συγκεκριμενη υπηρεσια και δεν την αλλαζει με τιποτε.

Όσον αφορα την καλυψη, μονο προκατειλημμενοι και φανατικοι δεν καταλαβαίνουν οτι προβλημα δεν υφισταται. Η καλυψη ειναι υποδειγματικη και πιστέψτε με κινουμαι σε πολλα μερη της Ελλαδας, χωρις να αντιμετωπιζω προβλημα.

Και μιλαω με ποιοτητα ηχου, σημαντικος κατ' εμέ παράγοντας :)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το website που ήταν όντως απαράδεκτο, το φτιάξανε και νομίζω είναι πολύ καλό (καμία σχέση με το προηγούμενο χάλι)...αυτό που μ'αρέσει σ'αυτή την εταιρία είναι πως κάνει κάτι, εξελίσσεται και βελτιώνεται ή τουλάχιστον προσπαθεί. Οι άλλοι κοιμούνται ύπνο βαθύ...ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τη χρονιά που πέρασε νομίζω πως η ΤΙΜ ξεπέρασε σε νέες υπηρεσίες τους άλλους οι οποίοι αναγκαστικά την αντέγραψαν (μερικές φορές κακόγουστα και πρόχειρα...).

Με λίγα λόγια δείχνει μια εξελισσόμενη εταιρία σε αντίθεση με τους άλλους δύο (η Q επίσης διαφοροποιείται αλλά αλλού) .

Όσο για την καραμέλα της κάλυψης είναι μια κακή ρετσινιά, αλλά ευτυχώς δεν ισχύει...τουλάχιστον όσοι ταξιδεύουμε συχνά το ξέρουμε..

Link to comment
Share on other sites

Eimai etoimos na perasw OLH thn oikogeneia mou se Etairiko paketo ths Tim!

Exw akousei apo atoma edw mesa pws einai me diafora fthnoterh twn allwn 2!

An kapoios gnorizei kati as to anaferei!Aksizei pragmatika?

 

Sto meros pou menw h Tim exei kanei tromerh douleia se kalupsh teleutaia!Polus kosmos arxizei na gurna pisw s authn;)

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Αντί να την ευλογείτε με θετικά σχόλια και να αμελείτε τα αρνητικά πείτε τα προβλήματα όπως έχουν οι εκάστοτε συνδρομητές της ΤΙΜ γιατί αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε καμιά βελτίωση!!!

 

Επειδή έφτιαξε ένα σωστό site μετά από........πολυυυυυυυύ καιρό δεν σημαίνει ότι έκανε κάτι τρομερό!!!Ποιες είναι οι άλλες βελτιώσεις που μας λέτε;;;;;Το πρόγραμμα 25 με τις "πρωτοποριακές" χρεώσεις(όντως αυτές οι χρεώσεις δεν είχαν ξαναγίνει στην κινητή τηλεφωνία,άκου εδώ 0.25€ το μηνυμα!!) που το κατήργησε κακήν κακώς;Που την υπηρεσία My Tones όταν την εβαλε αντί να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τους άλλους την έκανε ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ;;Τι άλλο ουσιαστικό έκανε;Έτσι βγάζει μόνη της τα ματάκια της!

 

Η κάλυψη όντως έχει βελτιωθεί!Η μόνη καλή κίνηση μετά από μια μεγάλη περίοδο "χειμερίας νάρκης" στο συγκεκριμένο θέμα!Αν είχε παραμείνει όπως είχε.....τώρα θα πήγαινε για βρούβες!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Για να αντιγράψεις υπηρεσία σημαίνει ότι η ΤΙΜ την έφτιαξε. Από όσο γνωρίζω μερικές υπηρεσίες αγόρασε πρώτη η ΤΙΜ. Μόνο αυτό.

 

Επίσης το γεγονός ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έμειναν χωρίς δίκτυο μια δυο μέρες "πέρασε" απλά. Αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί στην Vodafone θα είχατε φέρει τη συντέλεια. Εδώ το καλοκαίρι δημιουργήθηκε πρόβλημα σε ορισμένες περιοχές της Αθήνας και εσείς "καταρεύσατε" όλο το δίτκυο της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Αντί να την ευλογείτε με θετικά σχόλια και να αμελείτε τα αρνητικά πείτε τα προβλήματα όπως έχουν οι εκάστοτε συνδρομητές της ΤΙΜ γιατί αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε καμιά βελτίωση!!!

 

Επειδή έφτιαξε ένα σωστό site μετά από........πολυυυυυυυύ καιρό δεν σημαίνει ότι έκανε κάτι τρομερό!!!Ποιες είναι οι άλλες βελτιώσεις που μας λέτε;;;;;Το πρόγραμμα 25 με τις "πρωτοποριακές" χρεώσεις(όντως αυτές οι χρεώσεις δεν είχαν ξαναγίνει στην κινητή τηλεφωνία,άκου εδώ 0.25€ το μηνυμα!!) που το κατήργησε κακήν κακώς;Που την υπηρεσία My Tones όταν την εβαλε αντί να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τους άλλους την έκανε ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ;;Τι άλλο ουσιαστικό έκανε;Έτσι βγάζει μόνη της τα ματάκια της!

 

Η κάλυψη όντως έχει βελτιωθεί!Η μόνη καλή κίνηση μετά από μια μεγάλη περίοδο "χειμερίας νάρκης" στο συγκεκριμένο θέμα!Αν είχε παραμείνει όπως είχε.....τώρα θα πήγαινε για βρούβες!

Μα ήδη υπάρχει βελτίωση...επειδή ακριβώς μιλάνε κάποιοι και κατά πως φαίνεται ακούγονται. Διαφορετικά ούτε site θα φτιαχνόταν ούτε η κάλυψη θα βελτιωνόταν...νομίζω άλλοι είναι οι κουφοί του χώρου...

Νομίζω κάποια επίσημα στοιχεία για την αύξηση των συνδρομητών που κυκλοφόρησαν (~4%) κάτι λένε...η εταιρία αρχίζει να αποκτά τη χαμένη της αξιοπιστία προφανώς σε βάρος κάποιων άλλων που έγιναν τόσο "μεγάλοι" που δε μπορούν καν να κινηθούν από το βάρος...

Link to comment
Share on other sites

Για να αντιγράψεις υπηρεσία σημαίνει ότι η ΤΙΜ την έφτιαξε. Από όσο γνωρίζω μερικές υπηρεσίες αγόρασε πρώτη η ΤΙΜ. Μόνο αυτό.

 

Επίσης το γεγονός ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έμειναν χωρίς δίκτυο μια δυο μέρες "πέρασε" απλά. Αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί στην Vodafone θα είχατε φέρει τη συντέλεια. Εδώ το καλοκαίρι δημιουργήθηκε πρόβλημα σε ορισμένες περιοχές της Αθήνας και εσείς "καταρεύσατε" όλο το δίτκυο της εταιρίας.

Παρένθεση...το καλοκαίρι το πρόβλημα ήταν γενικό και όχι μόνο στην Αθήνα. Εγώ ήμουν διακοπές και δεν ήξερα τι συνέβαινε. Δε μαζεύεται όσο κι αν το προσπαθήσεις...κλείνει η παρένθεση και ας μη ξανανοίξει, τουλάχιστον όχι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

εγω το καλοκαιρι μια χαρα ημουν παντως που γυρισα πολυ στην β.Ελλαδα.και στο καραβι ειχα σημα κανονικα και τα παντα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Eimai etoimos na perasw OLH thn oikogeneia mou se Etairiko paketo ths Tim!

Exw akousei apo atoma edw mesa pws einai me diafora fthnoterh twn allwn 2!

An kapoios gnorizei kati as to anaferei!Aksizei pragmatika?

 

Sto meros pou menw h Tim exei kanei tromerh douleia se kalupsh teleutaia!Polus kosmos arxizei na gurna pisw s authn;)

Καλυτερα να συγκρινεις τους τιμοκαταλογους των εταιρικων πακετων και να μην βασιζεσαι στο τι λεει ο καθενας μιας και οι περισσοτεροι που συμμετεχουν ενεργα σε συζητησεις VS στο myphone διακατεχονται απο φανατισμο υπερ μιας εταιριας ή εναντιον μιας εταιριας και τα σχολια ειναι υποκειμενικα.

 

Προσεξε λιγο τις χρεωσεις γιατι πριν λιγους μηνες αλλαξαν τα προγραμματα χρησης οι εταιριες στα εταιρικα προγραμμα τους (τουλαχιστον κοσμοτε και τιμ αλλαξαν) με αποτελεσμα να συμφερει ενα εταιρικο εναντι ενος απλου συμβολαιου σχεδον μονο στην περιπτωση που χρειαζονται οι ενδοεταιρικες κλησεις. Η διαφορα πλεον του τιμολογιου μιας εταιρικης γραμμης απο μιας απλης ειναι πολυ μικρη εαν εξαιρεσεις τις ενδοεταιρικες κλησεις. Αρχικα δες στο site της ΤΙΜ που εχει τους τιμοκαταλογους του BBest και αμα θελεις να σκαναρω και να σου στειλω και τους τιμοκαταλογους της Κοσμοτε. Της βονταφον εν τους εχω και απο οσο ξερω δεν τους εχει στο site της οποτε πρεπει να τηλεφωνησεις για να μαθεις.

 

Να σχολιασω οσο σχετικα με το οτι πολλοι επιστρεφουν στην τιμ, δεν οφειλεται τοσο στο οτι η τιμ εχει καλυτερεψει (που εχει αρκετα, αν και σε καποια σημεια εχει χειροτερεψει) αλλα στο οτι απο οταν αλλαξε εμπορικη ονομασια και εγινε τιμ εχει ξεσκιστει κυριολεκτικα στο να διαφημιζεται σε ολα τα μεσα επικοινωνιας ενω οταν ηταν τελεστετ εκανε 2 διαφημισεις τον χρονο. Και οταν κατι διαφημιζεται το προτιμαει ο κοσμος ειτε ειναι καλο ειτε κακο. Τελος η Τιμ εχει το πιο ακριβο freeVPN (δωρεαν απεριοριστες ενδοεταιρικες κλησεις 15€ παγιο τον μηνα ανα γραμμη ενώ π.χ. η κοσμοτε το εχει 14€ ανα γραμμη συν φπα ολα αυτα).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μα ήδη υπάρχει βελτίωση...επειδή ακριβώς μιλάνε κάποιοι και κατά πως φαίνεται ακούγονται. Διαφορετικά ούτε site θα φτιαχνόταν ούτε η κάλυψη θα βελτιωνόταν...νομίζω άλλοι είναι οι κουφοί του χώρου...

Νομίζω κάποια επίσημα στοιχεία για την αύξηση των συνδρομητών που κυκλοφόρησαν (~4%) κάτι λένε...η εταιρία αρχίζει να αποκτά τη χαμένη της αξιοπιστία προφανώς σε βάρος κάποιων άλλων που έγιναν τόσο "μεγάλοι" που δε μπορούν καν να κινηθούν από το βάρος...

 

Δηλαδή για σένα είναι κάτι πρωτοποριακό και τρομερή βελτίωση μετά από πάρα πολύ καιρό να φτιάξουν ένα normal site;;; :wacko: :wacko:

 

Η βελτίωση είναι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενδιαφέρθηκε για την κάλυψη μετά απο πολλά χρόνια(για τέτοιες εταιρείες) αλλά στην ουσία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ!Μόνο κάτι διαφημιστικές αλα μάρκετινγκ βλακείες.Για αυτό κιόλας έχει ανέβει και η πελατεία!Ο βασικός λόγος της πελατείας που αυξήθηκε είναι η διαφήμιση σε σχέση με παλιότερα!Πιστεύεις εσύ ότι όσοι έβαλαν ΤΙΜ το έκαναν για το site που έφτιαξε ή γιατί όλοι έχουν Ίντερνετ και έμαθαν ότι βελτιώθηκε η κάλυψη; :blink:

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για σένα είναι κάτι πρωτοποριακό και τρομερή βελτίωση μετά από πάρα πολύ καιρό να φτιάξουν ένα normal site;;; :wacko: :wacko:

 

Η βελτίωση είναι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενδιαφέρθηκε για την κάλυψη μετά απο πολλά χρόνια(για τέτοιες εταιρείες) αλλά στην ουσία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ!Μόνο κάτι διαφημιστικές αλα μάρκετινγκ βλακείες.Για αυτό κιόλας έχει ανέβει και η πελατεία!Ο βασικός λόγος της πελατείας που αυξήθηκε είναι η διαφήμιση σε σχέση με παλιότερα!Πιστεύεις εσύ ότι όσοι έβαλαν ΤΙΜ το έκαναν για το site που έφτιαξε ή γιατί όλοι έχουν Ίντερνετ και έμαθαν ότι βελτιώθηκε η κάλυψη; :blink:

 

Μάλλον είσαι ο μόνος/η που δεν κατάλαβε τι εννοούσα...rdv στο επόμενο post.

Link to comment
Share on other sites

Για να αντιγράψεις υπηρεσία σημαίνει ότι η ΤΙΜ την έφτιαξε. Από όσο γνωρίζω μερικές υπηρεσίες αγόρασε πρώτη η ΤΙΜ. Μόνο αυτό.

 

Επίσης το γεγονός ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έμειναν χωρίς δίκτυο μια δυο μέρες "πέρασε" απλά. Αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί στην Vodafone θα είχατε φέρει τη συντέλεια. Εδώ το καλοκαίρι δημιουργήθηκε πρόβλημα σε ορισμένες περιοχές της Αθήνας και εσείς "καταρεύσατε" όλο το δίτκυο της εταιρίας.

 

Εχεις κενα μνημης μου φαινεται... :rolleyes: Σε ολη την Ελλαδα ηταν το προβλημα, try again μετα απο 3-4 χρονια που ισως να μη θυμομαστε :!:

 

Τωρα για την ΤΙΜ, τι να πω...οι αριθμοι τα λενε ολα.

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα πολύ καλά τι εννοούσες αλλά αυτό που λες στο ανέλυσα πιο πάνω!Η ουσία είναι μία...........για να κατεφέρει να ανέβει η εταιρεία πρέπει να κάνει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ και όχι lifting σε πράγματα που στην πλειοψηφία των συνδρομητών της είναι άχρηστα(δεν μιλάω για την κάλυψη αλλά για το site που βέβαια καλό είναι που το έφτιαξε αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα για να μας λες ότι ακούει και ότι βελτιώνεται!Δηλαδή έλεος!)!!!!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Για να αντιγράψεις υπηρεσία σημαίνει ότι η ΤΙΜ την έφτιαξε. Από όσο γνωρίζω μερικές υπηρεσίες αγόρασε πρώτη η ΤΙΜ. Μόνο αυτό.

 

Επίσης το γεγονός ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έμειναν χωρίς δίκτυο μια δυο μέρες "πέρασε" απλά. Αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί στην Vodafone θα είχατε φέρει τη συντέλεια. Εδώ το καλοκαίρι δημιουργήθηκε πρόβλημα σε ορισμένες περιοχές της Αθήνας και εσείς "καταρεύσατε" όλο το δίτκυο της εταιρίας.

αυτό που είπες ήταν βαρύ...στην περίπτωση της ΤΙΜ έφταιγε η ΔΕΗ και όχι από τεχνικό λάθος,διαφωνείς; Τώρα έτυχε να να μη μπορει να βάλει και ντίζελ στη γεννήτρια του σταθμού της Ικαρίας που παιρνούσε το μεταγωγικό,δηλαδή τι να έκανε; ήταν να συμβεί και συνέβει! όμως πραμγατικά αν άκουσες ειδήσεις τόνισαν ότι έφταιγε η ΔΕΗ και όχι η ΤΙΜ...

και η vodafone δεν είχε καταρρεύσει σε κάποιες περιοχές της Αθήνας το καλοκαίρι,σχεδόν σε όλη την Ελλάδα είχε πέσει...

 

και ένα σχόλιο για την κάλυψη: αυτοί που ταξιδεύουν συχνά(όπως εγώ σε ταξιδιωτικό γραφείο) ξέρουν ποιος υπερέχει στην κάλυψη πλέον....

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα πολύ καλά τι εννοούσες αλλά αυτό που λες στο ανέλυσα πιο πάνω!Η ουσία είναι μία...........για να κατεφέρει να ανέβει η εταιρεία πρέπει να κάνει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ και όχι lifting σε πράγματα που στην πλειοψηφία των συνδρομητών της είναι άχρηστα(δεν μιλάω για την κάλυψη αλλά για το site που βέβαια καλό είναι που το έφτιαξε αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα για να μας λες ότι ακούει και ότι βελτιώνεται!Δηλαδή έλεος!)!!!!

Λοιπόν επειδή ζητάς ελεημοσύνη:lol: :lol: :lol: να σε βοηθήσω να καταλάβεις λίγο τι εννοώ, ήρεμα, χωρίς πάθος και κυρίως χωρίς ΦΩΝΕΣ και εμπάθειες...

Δε χρειάζεται να αναλύσεις αυτό που έγραψα αφενώς γιατί δε στο ζήτησε κανείς αφέτερου γιατί είναι ξεκάθαρο...έγραψα πως η εταιρία μέσα από ενέργειες όπως είναι η ανακατασκευή του site και η βελτίωση της κάλυψης έδειξε δείγματα βελτίωσης και γενικότερης ανάκαμψης από το λήθαργο του παρελθόντος. Η βελτίωση είναι ουσιαστική αν κρίνεις τη σημερινή εικόνα της εταιρίας σε σχέση με το παρελθόν ειδικά σε θέματα κάλυψης που αγγίζουν απευθείας τους συνδρομητές...το γεγονός επίσης πως οι άλλοι παίκτες του χώρου δεν κάνουν αντίστοιχες κινήσεις αλλά κοιμούνται ύπνο βαθύ όπως προείπα κάνει την εταιρία να ξεχωρίζει ακόμα πιο πολύ...

Τώρα αν εσένα δε σε ενδιαφέρει καθόλου το site μπορεί να μη σε νοιάζει που το έφτιαξαν, όμως το προηγούμενο site ενοχλούσε πολλούς από εδώ μέσα αφού θεωρούσαμε πως δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλει να δείξει η εταιρία.

Η ουσία είναι πως η εταιρία έχει κάνει βήματα βελτίωσης και το site είναι ένα από αυτά και όχι απλά lifting. Είναι η εικόνα της εταιρίας στο internet (απαραίτητο συστατικό της εμπορικής της προβολής και της αποτύπωσης των επιχειρηματικών της επιδιώξεων και όχι απλά ένα marketing tip ή βλακείες όπως γράφεις) και σίγουρα αυτή τη βλέπουν πιο πολλοί από αυτούς που βλέπουν τα διαφημιστικά...τώρα αν αυτό δε σου λέει τίποτα τότε μάλλον μιλάμε άλλη γλώσσα...

Για την οικονομία της συζήτησης ας μην το αναλύσεις άλλο, πιο αναλυτικό δε γίνεται!!!!:p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή ζητάς ελεημοσύνη:lol: :lol: :lol: να σε βοηθήσω να καταλάβεις λίγο τι εννοώ, ήρεμα, χωρίς πάθος και κυρίως χωρίς ΦΩΝΕΣ και εμπάθειες...

Δε χρειάζεται να αναλύσεις αυτό που έγραψα αφενώς γιατί δε στο ζήτησε κανείς αφέτερου γιατί είναι ξεκάθαρο...έγραψα πως η εταιρία μέσα από ενέργειες όπως είναι η ανακατασκευή του site και η βελτίωση της κάλυψης έδειξε δείγματα βελτίωσης και γενικότερης ανάκαμψης από το λήθαργο του παρελθόντος. Η βελτίωση είναι ουσιαστική αν κρίνεις τη σημερινή εικόνα της εταιρίας σε σχέση με το παρελθόν ειδικά σε θέματα κάλυψης που αγγίζουν απευθείας τους συνδρομητές...το γεγονός επίσης πως οι άλλοι παίκτες του χώρου δεν κάνουν αντίστοιχες κινήσεις αλλά κοιμούνται ύπνο βαθύ όπως προείπα κάνει την εταιρία να ξεχωρίζει ακόμα πιο πολύ...

Τώρα αν εσένα δε σε ενδιαφέρει καθόλου το site μπορεί να μη σε νοιάζει που το έφτιαξαν, όμως το προηγούμενο site ενοχλούσε πολλούς από εδώ μέσα αφού θεωρούσαμε πως δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλει να δείξει η εταιρία.

Η ουσία είναι πως η εταιρία έχει κάνει βήματα βελτίωσης και το site είναι ένα από αυτά και όχι απλά lifting. Είναι η εικόνα της εταιρίας στο internet (απαραίτητο συστατικό της εμπορικής της προβολής και της αποτύπωσης των επιχειρηματικών της επιδιώξεων και όχι απλά ένα marketing tip ή βλακείες όπως γράφεις) και σίγουρα αυτή τη βλέπουν πιο πολλοί από αυτούς που βλέπουν τα διαφημιστικά...τώρα αν αυτό δε σου λέει τίποτα τότε μάλλον μιλάμε άλλη γλώσσα...

Για την οικονομία της συζήτησης ας μην το αναλύσεις άλλο, πιο αναλυτικό δε γίνεται!!!!:p :p :p

 

 

Απλη ερωτηση, ελπιζω να εχω απλη απαντηση. Τοτε γιατι χανει συνδρομητες συνεχεια? Και δεν το λεω εγω τα αποτελεσματα 6μηνου τα λενε...

Link to comment
Share on other sites

Απλη ερωτηση, ελπιζω να εχω απλη απαντηση. Τοτε γιατι χανει συνδρομητες συνεχεια? Και δεν το λεω εγω τα αποτελεσματα 6μηνου τα λενε...

Απλή απάντηση: αύξηση συνδρομητών 4% με επίσημα στοιχεία. Ιδού και η απόδειξη:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/01/27/1146638.htm

Link to comment
Share on other sites

Απλή απάντηση: αύξηση συνδρομητών 4% με επίσημα στοιχεία. Ιδού και η απόδειξη:

http://

 

 

Θεωρεις το 4% αυξηση?? Γιατι εγω το βλεπω για μειωση, εκτος αν νομιζουν οτι τρωμε τοσο κουτοχορτο :D Σε 1 χρονο κερδισε 96000 πελατες... Well done :rolleyes: Ενω η Vodafone σε ενα τριμηνο ειχε 140,000 νεους πελατες, μη πουμε και ποσοι απο τους... 96,000 ειναι οι νον-στοπ συνδρομητες (μεταξυ αυτων και 2 νουμερακια δικα μου).

 

Εκτος αν μπορεις να μου εξηγησεις πως μπορει να εχει αυξηση πελατων και μειωση κερδων :lol: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=90269

 

Δηλαδη ελεος, εδω η εταιρια βουλιαζει και αυτοι τα βλεπουν ολα ωραια και καλα, ουτε με το νον-στοπ δε καταφεραν να βγαλουν κερδος :wacko:

 

Και μερικα στοιχεια ακομα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=839

 

Το 2003 η Τελεστετ ειχε 2,673,000 πελατες, το 2006 εχει 2,419,000. :whistle: Ειναι η ΜΟΝΗ εταιρια που χανει πελατες και αυτο τα λεει ολα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...