Jump to content

e-shop.gr ~ Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα


georgep800
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λίγο μεγάλο το post αλλά αξίζει τον κόπο.. Δείτε πόσο ελεεινοί είναι αυτοί του e-shop.gr!!!

 

 

Πριν από ένα μήνα περίπου έκανα μια παραγγελία στο e-shop.gr(την ώρα και την στιγμή που την έκανα). Συγκεκριμένα παράγγειλα 100 δίσκους DVD και η αναλυτική περιγραφή δίπλα στο προϊόν έγραφε "...Η Cakebox συσκευασία και..." και η εικόνα δίπλα από την περιγραφή ήταν αυτή:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/georgep800/24119/454238/0/TA.jpeg

Μετά από περίπου δύο ημέρες παρέλαβα την παραγγελία. Τότε ξεκινάει ο Γολγοθάς!

Όταν παρέλαβα το κουτί παρατήρησα ότι δεν έκλεινε καλά το καπάκι. Δεν ήταν ανοιγμένο, αλλά το ύψος του κουτού ήταν μικρότερο από την διάμετρο των DVD(ελεεινή συσκευασία). Για μια στιγμή σκέφτηκα μήπως έχουν σπάσει οι δίσκοι, αλλά μετά θυμήθηκα και την θήκη Cakebox. Όταν άνοιξα το κουτί παρατήρησα ότι οι δίσκοι δεν ήταν μέσα σε θήκη Cakebox, αλλά τυλιγμένοι σε μια απλή ζελατίνα!!! http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/wacko.gif

Από θαύμα δεν είχαν πάθει τίποτα...

Το ερώτημα είναι το εξής: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΥΚΗ CAKEBOX;;

Έστειλα αμέσως e-mail στο e-shop.gr εξηγώντας αναλυτικότατα πως έχουν τα πράγματα καθώς και τι ζητούσα.

Δεν έλαβα ΠΟΤΕ απάντηση για το e-mail που έστειλα! Άν και στη σελίδα του e-shop.gr αναφέρεται ακριβώς αυτό: " Το e-shop.gr δίνει μεγάλη σημασία στις παρατηρήσεις των πελατών του. Δεχόμαστε ευχαρίστως κάθε κριτική από τους πελάτες ακούμε πάντα με προσοχή και απαντάμε σε όλους."

Αφού δεν είχα λάβει κάποια απάντηση, το απόγευμα της ίδιας ημέρας τους πήρα τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωσε κανείς. Περίεργο σκέφτηκα, καθώς στο site αναφέρουν ότι είναι ανοιχτά μέχρι της 7:00μμ.

Την επόμενη ημέρα μετά από πολλές προσπάθειες σήκωσε κάποιος υπάλληλος του τμήματος service(τμήμα το οποίο είναι υπεύθυνο για τέτοιου είδους περιπτώσεις) το τηλέφωνο. Για να μην τα πολυλογώ από το ένα τμήμα με συνέδεαν με το άλλο από τον ένα υπάλληλο στον άλλο( η ιστορία αυτή κράτησε 45 περίπου λεπτά). Με τα πολλά, με συνδέουν με ένα ευγενικό "κύριο" ο οποίος μου λέει ότι θα μου ταχυδρομήσει ακριβώς την ίδια μέρα την θήκη Cakebox. Άλλο μπλέξιμο σκέφτηκα ότι θα έχω με τα ΕΛΤΑ, αλλά το αποδέχτηκα..

Μετά από μια εβδομάδα δεν είχα παραλάβει κάποιο δέμα και είπα να τους ξαναπάρω τηλέφωνο.

Αρχικά μπαίνω στo site τους και παρατηρώ το εξής:http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/blink.gif ότι έχουν αλλάξει την αναλυτική περιγραφή δίπλα στο προϊόν σε "...Η Spindle συσκευασία και..." καθώς και την φωτογραφία σε: http://briefcase.pathfinder.gr/download/georgep800/24119/454243/0/bhjklg.jpg

Άρχισα να σκέφτομαι ότι θα μου την κάνουν για τα καλά και θα με βγάλουν και τρελό!!! http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/cry.gif http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/mad.gif

Ένα ολόκληρο πρωί τους έπαιρνα τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωνε κανείς. Είχαν και το σταθερό και το κινητό από όπου τους καλούσα και προφανώς τα μπλόκαραν στο τηλεφωνικό κέντρο!!! Αφού τους πείρα τηλέφωνο με ΑΠΟΚΡΥΨΗ απάντησαν αμέσως! Αφού έγινε ότι και στο πρώτο τηλεφώνημα(κράτησε 30 λεπτά περίπου) μου είπαν ότι δεν μπορούν να βρουν ένα συνάδελφο και θα με καλέσουν αυτοί. Αφού δεν έλαβα κανένα τηλέφωνο τους ξαναπαίρνω την επόμενη ημέρα και τους ζητάω κάποιον υπεύθυνο. Μετά από πολύ ώρα πάλι το πιάνει κάποιος ευγενικός "κύριος" και μου λέει ότι "θα μου το στείλει ακριβώς την ίδια μέρα"(γνωστό το παραμύθι). Απαίτησα να μου το στείλει με κούριερ, με δικά τους έξοδα και του τόνισα να μην μου την κάνουν όπως την προηγούμενη φορά, καθώς επίσης του ζήτησα και τα στοιχεία του(τα οποία μου έδωσε). Μετά από δύο περίπου ημέρες από το τηλεφώνημα και 25 ημέρες από την παραγγελία παρέλαβα την γ******η θήκη Cakebox.

http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/exclamation.gif ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/exclamation.gif

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Όντως πολύ περίεργο περιστατικό και μπράβο σου που το αναφέρεις. Τέτοια γεγονότα πρέπει να τα δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα για να ξέρουμε με τι εταιρείες έχουμε να κάνουμε. Και το e-shop θεωρείται από τα καλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Link to comment
Share on other sites

εχω καιρο να ψωνισω απο το e-shop και μου κανει εντυπωση αυτη η ιστορια.... Οσες φορες εχω ψωνισει η εξυπηρετηση ηταν παντα αψογη, η παραδοση με courier και ποτε με ταχυδρομειο, κι αν εξαιρεσουμε κατι κουλα στην αρχη -να στειλω φωτοτυπια της καρτας μου με mail!- οσες φορες εχω ψωνισει (και δεν ειναι καθολου λιγες) δεν ειχα προβλημα.... Ισως πηραν ψηλα τον αμανε με την καλη τους φημη, η παραανοιχτηκανε....

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

apo to eshop exo psonisi apires fore ke ftina ke akriva pragmata. to theoro ena apo ta pio aksiopista katastimata oson tulaxiston afora tis polisis (mias pu den exi tixi na asxolto me to service) ke kiriolektika to taxitero mias pu epi to pliston laveno ola a proioda tin epomeni mera me courier (xreosi poli xamili an skeftis oti plironis 5 euro) me fovero tracking tis paragelias.

 

ime siguros oti afto pu egine malon efthinete kapio sigekrimeno atomo ke apla prospathisan na to kalipsun (adikeologita bebea). den nomizo ostoso apo ena peristatiko na klame titlo To pio ANAKSIPISTO katastima.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ φίλε georgep800 το αποκαλείς "Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα", εγω όμως το θεωρώ μετά απο αρκετά μακρά πελατιακή σχέση "Το πιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα".

Και βέβαια καθόλου "ελεεινούς" όπως αποκαλείς τα στελέχη του. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Εσυ φίλε georgep800 το αποκαλείς "Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα", εγω όμως το θεωρώ μετά απο αρκετά μακρά πελατιακή σχέση "Το πιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα".

Και βέβαια καθόλου "ελεεινούς" όπως αποκαλείς τα στελέχη του. :blink:

Σύμφωνα με το πώς του φέρθηκαν του παιδιού έχει άδικο να τους αποκαλεί ελεεινούς; :confused: :worry:

 

Για να χαρακτηριστεί ένα κατάστημα αξιόπιστο απαιτούνται πολλές θετικές γνώμες. Για να χαρακτηριστεί αναξιόπιστο αρκεί και μία. Βλέπεις π.χ. από την συγκεκριμένη περίπτωση πώς αντιμετωπίζουν τον πελάτη. Σίγουρα δεν είναι γενικό το φαινόμενο, αλλα οφείλουμε να το παρατηρήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

παντως μεχρι να ξαναψωνισω και να γινει καμμια στραβη και γω οφειλω μια θετικη για το συγκεκριμενο μαγαζι...... (κι εχω μπλεξει και με το σερβις)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι ο "georgep800" για δικούς του λόγους ,παραποιεί την αλήθεια

Εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=54791&page=9&pp=20

παραθέτει ήδη την φωτό ότι ήξερε ότι ήταν χύμα τα δισκάκια,απλά η διατύπωση του eshop έλεγε για συσκευασία cakebox .Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έπαιρνε και πλαστική κορίνα (και σε κάθε περίπτωση έπρεπε να το διευκρινίσει πρίν παραγγείλει)

 

-Το ότι το (κάθε) eshop αναγκάστηκε να του στείλει τελικά μια πλαστική κορίνα ,δεν αφορά αναγνώριση λάθους ,αλλά ικανοποίησης δύστροπου πελάτη .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι ο "georgep800" για δικούς του λόγους ,παραποιεί την αλήθεια

Εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=54791&page=9&pp=20

παραθέτει ήδη την φωτό ότι ήξερε ότι ήταν χύμα τα δισκάκια,απλά η διατύπωση του eshop έλεγε για συσκευασία cakebox .Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έπαιρνε και πλαστική κορίνα (και σε κάθε περίπτωση έπρεπε να το διευκρινίσει πρίν παραγγείλει)

 

-Το ότι το (κάθε) eshop αναγκάστηκε να του στείλει τελικά μια πλαστική κορίνα ,δεν αφορά αναγνώριση λάθους ,αλλά ικανοποίησης δύστροπου πελάτη .

Δεκτή η παρατήρηση και ορθή θα έλεγα. Αλλά εγώ εντοπίζω το πρόβλημα στο μετά. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Αυτά που πολύ σωστά λες εσύ, δεν μπορούσε να του τα πει κάποιος από αυτούς; Γιατί είχαν το φίλο στο περίμενε τόσες μέρες; Πολλές φορές χρειάζεται και λίγη διπλωματία στο να κερδίσεις έναν πελάτη. Κάτι που οι εν λόγω δεν είχαν. Γιατί πιστεύω αν έλεγαν στον φίλο μας συγχωρείτε έγινε ένα λάθος στην διατύπωση ή στην φώτο και απλά σας στέλνουμε την κορίνα σπίτι (το Κ με μικρό όχι με κεφαλαίο :p )θα έληγε το θέμα εν τη γενέση του.

Link to comment
Share on other sites

μου ετυχε περσι στο e-shop να κανω μια παραγγελια η οποια μεταξυ αλλων περιλαμβανε κι ενα βιβλιο (παιρνω συχνα πυκνα τα χριστουγεννιατικα δωρα μου απο κει!).... Το βιβλιο δεν ηταν αμεσα παραδοτεο και η παραγγελια θα καθυστερουσε... Οι ανθρωποι με πηραν τηλ στο σπιτι(που δε με βρηκαν), στο κινητο και στη δουλεια προκειμενου να ρωτησουν τι θα ηθελα να κανω (αποστολη της παραγγελιας χωρις το βιβλιο η αναμονη μεχρι να ειναι διαθεσιμο!) Συν οτι ειναι αψογοι στο ραντεβου της παραδοσης (εχω τη μαμα μου να παραλαμβανει και διαολιζεται οταν δεν ξερω τι ωρα θα ερθει ο καθε curier.. αυτοι λενε ας πουμε 11-11:30 και εχουν ερθει αυστηρα μεσα στο διαστημα που εχουν ορισει.... Τωρα αν εχει αλλαξει κατι δραστικα απο τα Χριστουγεννα ως τωρα.... Θα το δειξει η επομενη παραγγελια μαλλον..... (παω και για αναβαθμιση στο Pc....) Παντως θα ηθελα να πιστεψω οτι ειναι μαλλον τυχαια αστοχια κι οχι γενικο το κακο... (γιατι αλλιως αλλοιμονο μου.... το Online του Πλαισιου ειναι μαυρα χαλια!!!!)

30

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

Δεκτή η παρατήρηση και ορθή θα έλεγα. Αλλά εγώ εντοπίζω το πρόβλημα στο μετά. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Αυτά που πολύ σωστά λες εσύ, δεν μπορούσε να του τα πει κάποιος από αυτούς; Γιατί είχαν το φίλο στο περίμενε τόσες μέρες; Πολλές φορές χρειάζεται και λίγη διπλωματία στο να κερδίσεις έναν πελάτη. Κάτι που οι εν λόγω δεν είχαν. Γιατί πιστεύω αν έλεγαν στον φίλο μας συγχωρείτε έγινε ένα λάθος στην διατύπωση ή στην φώτο και απλά σας στέλνουμε την κορίνα σπίτι (το Κ με μικρό όχι με κεφαλαίο :p )θα έληγε το θέμα εν τη γενέση του.

 

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ευθύνη δεν υπάρχει,(από τον νόμο)

Καλή πρόθεση υπάρχει,μόνο όταν υπάρχει χρόνος για διευθέντιση λεπτομερειών και είναι σοβαρή εταιρία -Δεν έχει υποχρέωση, όταν δεν αφορά εγγύηση ή λάθος ή απάτη που αποδεικνύεται έγγραφα -Επίσης όταν μεσολαβούν πολλοί μεσάζοντες....αργεί να ξημερώσει σε εξυπηρέτιση. -

 

Δεν αναφέρει και αν συννενοήθηκε με συγκεκριμένο άτομο (πωλητή) κατά την παραγγελία όπως συνηθίζεται στο eshop (επειδή οι πωλητές παιρνουν και προμήθεια επί των πωλήσεων ,έχουν κίνητρο για εξυπηρέτιση).

 

Πάντως όταν το thread ξεκινά με παραπληροφόριση ,όλα τα υπόλοιπα πως να τα εμπιστευτούμε σαν αξιόπιστα συμβάντα έστω και σαν περιγραφή ?

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω εμπειρια απο το συγκεκριμενο καταστημα, εχεις απολυτο δικιο αν ισχυουν αυτα που λες περι τον αναπαντητων κλησεων κτλ, αλλα αυτο δε δικαιολογει την αντιδραση σου (απο τη στιγμη που τα dvd ηταν αρτιμελη). ελεος, ενα κομματι πλαστικο ειναι. εγω θα εστελνα ενα email, κ αν δε λαμβανομουν υποψη απλα δε αγοραζα κατι ξανα. δεν ειναι λογικο να κανεις τετοια μαζικη δυσφημιση σε ολα τα forums για ενα cakebox...
Link to comment
Share on other sites

Δικαιολογημένη η αγανάκτηση του φίλου και ορμώμενος απο την προσωπική του περιπέτεια, γενίκευσε και τα "έσουρε" για το e-shop. Απο την άλλη, το κατάστημα λόγο φόρτου εργασιών, έκανε μια γκάφα μάλλον αθώα εως κουτή. Δεν νομίζω πως ειναι αναξιόπιστο κατάστημα πάντως. Και μιλλάμε για ενα προιόν ευτελούς αξίας, ετσι;
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι υπάρχει δικαιολογημένη αγανάκτηση όταν κάποιος ξέρει τι αγοράζει (από την φωτό) και δεν διευκρινίζει πως το αγοράζει (αν έχει κάποιες αμφιβολίες από την παρουσίαση του προιόντος) -H όλη "εξυπηρέτιση" μετά την πώληση ,ήταν αποτέλεσμα της προηγούμενης επιλογής του.

 

-Οπως ανέφερα παραπάνω ,το ότι το (κάθε) eshop αναγκάστηκε να του στείλει τελικά μια πλαστική κορίνα ,δεν αφορά (εμπορικά) αναγνώριση λάθους -Και να μην του έστελνε πάλι δικαιολογημένο θα ήταν -Δεν υπάρχει υποχρέωση,απλά μιά επιπλέον καλή θέληση, πρός ένα δύστροπο πελάτη.(για να μην τους ενοχλεί !)

 

-Αντίθετα αν η κορίνα είχε σημαντική αξία ,πολύ αμφιβάλω αν μια εμπορική επιχείριση του την έστελνε μετά την πώληση ,αφού δεν υπάρχει εξαπάτηση στην σχέση πωλητή-καταναλωτή και θα του την "έλεγαν" κιόλας !

Link to comment
Share on other sites

to thema ine pos o titlos den ine sostos. oxi den arki mia sravi gia na apokaless ena katasima, ena proion oti dipote to pio anaksiopisto! diladi me liga logia ola ta ftokinita ine ta pio anaksiopista :) sigura apoles tis eteries se ola tus ta modela kapio-kapia itan elatomatika. Den ida na vgenun ke na lene i mercedes (paradeigma) ine i pio anaksiopisi eteria. H i renaut pu tis anatinaxtike to aftokinito me to keyless.
Link to comment
Share on other sites

Περίεργο μου φαίνεται το γεγονός. Τόσο εγώ όσο και πολλοί φίλοι που αγοράζουμε απο e-shop δεν είχαμε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Προσωπικά σε μένα (για ενα πρόβλημα που είχα παλαιότερα) μου είχαν απαντήσει αμέσως στο email και ηταν ευγενικότατοι. Δεν ξέρω τι να πω.. πάντως αυτό το "δεν απαντούσαν επειδή γνώριζαν τον αριθμό μου και τον είχαν μπλοκάρει, αλλα μόλις πήρα απο απόκρυψη το σήκωσαν" το θεωρώ τουλάχιστον αφελές και δεν μπορώ να πιστέψω οτι συμβαίνει.
Ti na balw twra edw.. den kserw!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι ο "georgep800" για δικούς του λόγους ,παραποιεί την αλήθεια

Εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=54791&page=9&pp=20

παραθέτει ήδη την φωτό ότι ήξερε ότι ήταν χύμα τα δισκάκια,απλά η διατύπωση του eshop έλεγε για συσκευασία cakebox .Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έπαιρνε και πλαστική κορίνα (και σε κάθε περίπτωση έπρεπε να το διευκρινίσει πρίν παραγγείλει)

 

-Το ότι το (κάθε) eshop αναγκάστηκε να του στείλει τελικά μια πλαστική κορίνα ,δεν αφορά αναγνώριση λάθους ,αλλά ικανοποίησης δύστροπου πελάτη .

 

Όπως αναφαίρω και στο πρώτο μύνημα ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΦΟΤΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Προφανώς την νέα φωτογραφία την ονόμασαν όπως και την παλιά...

Άν παρατηρήσεις μια σελίδα πρίν απο το μύνημα που παραθέτεις ρωτάω ξεκάθαρα: "Γιατί δεν μου ήρθαν μέσα στην κορίνα όπως φαίνεται στην φωτογραφία αλλα τιληγμένα σε ζελατίνα;;" Είναι λογικό να παραθέτω μία φωτογραφία με χύμα δισκάκια;;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

<off-topic>

Πολλές φορές η ελευθερία έκφρασης που δίνει ένα forum λειτουργεί εντελώς αρνητικά. Αν ήμουν μέτοχος ή ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης εταιρίας μπορεί και να είχα κανει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση. Είναι άλλο πράγμα να περιγράφεις μια εμπειριά ή ενα περιστατικό και να αφήνεις στον άλλο να βγάλει τα συμπεράσματά του και άλλο πράγμα οι εκφράσεις τύπου "το ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ".

</off-topic>

 

Από το συγκεκριμένο κατάστημα τυχαίνει να έχω πολύ καλή εμπειρία (χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι)

..and you'll never walk alone...
Link to comment
Share on other sites

πάντως αυτό το "δεν απαντούσαν επειδή γνώριζαν τον αριθμό μου και τον είχαν μπλοκάρει, αλλα μόλις πήρα απο απόκρυψη το σήκωσαν" το θεωρώ τουλάχιστον αφελές και δεν μπορώ να πιστέψω οτι συμβαίνει.
Aυτό πράγματι ειναι παιδιάστικο.

Στα υπόλοιπα τον δικαιολογώ και τον πιστεύω τον φίλο. Ε, λίγο υπερβολικός ο τίτλος του thread βέβαια.

:O

Link to comment
Share on other sites

Aυτό πράγματι ειναι παιδιάστικο.

Στα υπόλοιπα τον δικαιολογώ και τον πιστεύω τον φίλο. Ε, λίγο υπερβολικός ο τίτλος του thread βέβαια.

:O

 

 

Και όμως φίλε μου! Το θεωρείς λογικό να τους καλείς ένα ολόκληρο πρωϊνό χωρίς ανταπόκριση και όταν τους πέρνεις με απόκρυψη να απαντόν;; http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/confused.gif

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα θεωρούσα την περίπτωση του φίλου μας ως ατυχέστατη. Η πρώτη μου παραγγελία από το E-shop ήταν επεισοδιακή μιας και είχα παραγγείλει δύο BT sticks με μνήμη 128ΜΒ (συν άλλα προϊόντα) και τα sticks τη μία δεν ήταν διαθέσιμα, την άλλη δεν τα έφερναν πια κλπ. Κι εγώ είχα αγανακτήσει και είχα πει ότι δεν πρόκειται να κάνω ξανά συναλλαγή μέσω Internet. Οι υπάλληλοι όμως που μιλούσα στο τηλέφωνο (σημειωτέον ότι με έπαιρναν αυτοί τηλέφωνο μέρα παρά μέρα κι όχι εγώ αυτούς) ήταν εξυπηρετικότατοι και στο τέλος μάλιστα προσφέρθηκαν να μου δώσουν 2 διαφορετικά προϊόντα, μεγαλύτερης τιμής από τα αρχικά που είχα παραγγείλει στην τιμή των αρχικών και να μη μου χρεώσουν και τα έξοδα αποστολής! Αυτό το θεωρώ τουλάχιστον αξιέπαινο από μία εταιρεία που μου έδειξε ότι με σέβεται και δεν είμαι γι' αυτήν ο αριθμός πελάτη τάδε αλλά ο πελάτης Τάδε.
:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Και όμως φίλε μου! Το θεωρείς λογικό να τους καλείς ένα ολόκληρο πρωϊνό χωρίς ανταπόκριση και όταν τους πέρνεις με απόκρυψη να απαντόν;;

Υπάρχει και η σύμπτωση ξέρεις, καθώς και ο φόρτος εργασίας κατ'άλλο ενδεχώμενο. :O

Link to comment
Share on other sites

Όσο για αυτούς που αναφαίρουν ότι πολύ εύκολα έβγαλα το συμέρασμα ότι είναι το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα έχω να σας πώ:

α)Η συσκευασία ήταν άθλια

β)Όχι μόνο δεν απάντησαν στο e-mail που τους έστειλα αλλα δεν έδωσαν καθόλου σημασία

γ)Στα τηλεφωνικά κέντρα γίνεται χαμός(απο τον ένα υπάληλο στον άλλο, περιμένεις απο 30-45 λεπτα, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα...)

δ)Μου είπαν ψέματα ότι θα μου ταχυδρομούσαν την θύκη Cakebox, καθώς ότι θα με καλούσαν αυτοί(δεν έλαβα ποτέ κάποια κλήση απο αυτούς)

ε)Άλλαξαν την φωτογραφία και την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος(μπορούσαν πολύ εύκολα να με βγάλουν τρελό)

 

Σε ποιό συμπέρασμα καταλήγετε;

Δεν ήταν κάποιος υπάληλος που έκανε το λάθος, αλλα με όλα τα τμήματα του e-shop.gr με τα οποία επικοινώνησα είχα άθλια αντιμετόπηση!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

E και συ ρε πουλάκι μου, τόσα σου λέμε, ακόμη να παραδεχθείς οτι εισαι υπερβολικός στον χαρακτηρισμό "αναξιόπιστο" που προσέδωσες; :shifty:

Αααα, πολύ πεισματάριδες αυτοί οι κρητικοί. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Λίγο υπερβολική η κατηγορία, αλλά σίγουρα έχεις το δίκιο σου...

 

Εγώ πρωσοπικά από e-shop δεν έχει τύχει να αγοράσω, αλλά έχω ακούσει κάτι φιλαράκια να έχουν ''παράπονα''...

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...