Jump to content

Ποιό αυτοκίνητο θεωρείτε θεό;


MRpan
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

entaxei ola ta proigoumenna alla theoritika(kai praktika isws)apiasta!

kati fthinotero kai elafrytero...

ma fysika ta apisteyta caterham7 kai lotus elise2006 alla kai lotus exige!!!

i avastaxti elafrotita tis lotus kai i katholou diakritiki gohteia tis caterham tis kaneis markes tis zwis mou!!!!:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 832
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

mia z4 m σε μαυρο χρωμα gia to kalokairi....

ena 350z κουπε με body kit της veilside gia tis kries nixtes driftarismatos....

a kai mia cayman s se μπλε σκουρο μεταλλικο χρωμα με μπεζ δερματινα για το εφε...

και μια φεραρι 360 modena σε μαυρο χρωμα παρακαλω για τον ηχο και μονο.

 

α..και το απολυτο muscle car ford gt...

 

και μια corvette z06 σε κιτρινο χρωμα...

 

και ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ....

IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

εισαι ολιγαρκης φιλε kolabrou!!!

τετοια εγκρατεια δεν εχω ματαδει!!! :p :p

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Τα περισότερα από αυτά που διάβασα είναι όντως άπιαστο όνειρο.

Οχι όμως όνειρο και αυτό....

 

VW Phaeton

 

http://www.vw.com/phaeton/index.html

 

Απλά για μένα κορυφαίο.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Μην ανησυχείς για το τι σκέφτονται οι άλλοι για εσένα. Είναι απασχολημένοι με το να ανησυχούν τι σκέφτεσαι εσύ για αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Τα περισότερα από αυτά που διάβασα είναι όντως άπιαστο όνειρο.

Οχι όμως όνειρο και αυτό....

 

Kala re paidia mas douleuete? Prwton polla apo auta einai polu xeiropiasta gia arketous (ektos apo kati lambo kai slr/sl66amg kai tetoia).

 

Alla peran autou....o 8eos einai polu xeiropiastos e? Otan les "8eo" ennoeis to amaksi twn oneirwn sou...oxi auto pou 8a pas na agoraseis aurio kai 8a mpeis ligo pio ba8ia sthn tsepoula....alla arketous tous antexei anyway.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι οταν πιασει κανεις το πρωτοχρονιατικο λαχειο.. να μας κανει και μας κανα δωρακι...εγω παντως γραφω τι θελω..:-P
IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1. Ferrari Enzo

2. Shelby AC Cobra

3. Lancia Integrale

4. Audi RS-4

5. Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

Ε, ρε κάτι ερωτήματα που με κρατάνε ξύπνιο βραδυάτικο!!!!

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

FIAT COUPE 20V PLUS =>TO ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΡΟΣΤΟΚΙΝΗΤΟ

BMW M3 CSL=>TO ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ

LOTUS ELISE=> ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ALFA ROMEO BRERA=> ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΓΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΝΤΙΖΑΙΝ

:shifty:

Link to comment
Share on other sites

πολυ δυσκολο να πης με την μια.

εξαρτατε απο πολλα πραγματα. ενα καλο ειναι η πορσε, αλλα ειναι καλα αναλογα την φιλοσοφια καθε αυτοκινητου.

 

4χ4 = ML

 

spor = lambo

 

κτλ. κτλ.

http://i218.photobucket.com/albums/cc107/SkapoGr10/Diafora/dHJ.jpg

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΠΛΥΘΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ

Link to comment
Share on other sites

Ti na sas po, ego me mia bugatti veyron eyxaristimenos tha imouna:lol: :lol:

 

Teliki exei pano apo 400 kai prin merikous mines kataferan na sxediasoun lastixa pou na antexoun, eidika gi'ayto to thavma!!!

Bugatti Veyron

Apple iPhone 3G, Nokia: 3110, 3210, 3330, 8210, 6150, 3410, 6610, 6230, 6670, 6270, N70, 6131, E50, 6500 slide, 1680, E51, 6220c, NEC N400i, Sharp GX17, ETEN: M600+ SE: T610, K800i, W580i(x2), K810i, P990i, W20i(zylo), X10 mini pro, ZTE Blade, LG Optimus Black Now: Apple iPhone 3G, Sony Xperia U
Link to comment
Share on other sites

PORSCHE CARRERA GT-V10 612PS TELIOS HXOS(TO KALITERO SPOR CAR EVER SIMFONA ME TO AUTOCAR)

MERCEDES S CLASS 600 517PS-TO PIO HI TECH CAR STON KOSMO

BMW 760IL V12 445PS-VELOUDINO MOTER

ME LIGA LOGIA..H GERMANIA STA KALITERA THS

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙΙΙ αυτο ειναι οσο μπετζινα θελεις

http://i218.photobucket.com/albums/cc107/SkapoGr10/Diafora/dHJ.jpg

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΠΛΥΘΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ

Link to comment
Share on other sites

το ωραιο αμαξι . πανεμορφο. ασπρο ασπρο.

http://i218.photobucket.com/albums/cc107/SkapoGr10/Diafora/dHJ.jpg

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΠΛΥΘΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με τόσο που πήγε η βενζίνη και εγώ το βυτίο ψηφίζω και ίσως και ένα subaru impreza WRX οποιασδήποτε χρονιάς να γουστάρω... :lol: :lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

http://img155.imageshack.us/img155/6379/newegolarget7413016505lu.th.jpg http://img53.imageshack.us/img53/8972/newegolarget7413016514nj.th.jpg

 

o νέο supercar της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το CCX χαρακτηρίζεται από το εντελώς νέο αμάξωμα αλλά το νέο εσωτερικό του διάκοσμο.Το νέο του πρόσωπο περιλαμβάνει επανασχεδιασμένους εμπρός προφυλακτήρες, νέο σύστημα ψύξης των φρένων, προβολείς ομίχλης αλλά και τοποθέτηση εμπρός φωτιστικών σωμάτων αμερικανικών προδιαγραφών. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα επανασχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ταυτίζονται απόλυτα με το νέο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα.

Υπάρχει νέα εισαγωγή αέρα στο καπό, ενώ καινούριους αεραγωγούς διακρίνει κανείς πίσω από τους εμπρός τροχούς, οι οποίοι φροντίζουν για να φεύγει αέρας από το κόκπιτ . Ακόμη οι πολλές τροποποιήσεις στο σχεδιασμό του κυρίως στο εμπρός μέρος λειτουργούν αποτελεσματικότερα όταν το υπεραυτοκίνητο βρεθεί κυρίως μέσα στην πίστα. Για την καλύτερη αεροδυναμική άντωση, αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με το κορυφαίο πρόγραμμα Icem Surf CAD. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή!

Το αυτοκίνητο είναι 88 χλστ. πιο μακρύ για να πληροί τις αμερικανικές προδιαγραφές αλλά και για να μπορεί να διαθέτει ελεύθερο αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για αποθηκευτικούς χώρους σ’ ένα τέτοιο αριστούργημα, όμως θεωρείται μια σχεδιαστική κίνηση η οποία τουλάχιστον να μπορεί να καλύψει τις βασικές μεταφορικές ανάγκες δύο επιβατών. Μπορεί να φαντάζει...κωμωδία όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, όμως μην ξεχνάτε ότι προορίζεται για την αγορά των Η.Π.Α και όχι την ελληνική... Δεν υποτιμάμε την όμορφη Ελλάδα όμως οι δρόμοι της συγκριτικά με τους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής δεν έχουν καμία απολύτως σχέση.

Εκλεπτυσμένη σχεδίαση όμως έχει το πίσω μέρος που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Η αεροδυναμική σχεδίαση μας παραπέμπει σε άτρακτο αεροπλάνου με πολλές εφαρμογές και έξυπνες λύσεις οι οποίες εξομαλύνουν τη γραμμή του αέρα και την εκμεταλλεύονται στο μέγιστο βαθμό. Για να γίνει κατανοητό ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι Cd 0.3!

Το νέο CCX διαθέτει ακόμη 50 χλστ, περισσότερα σε σχέση με τον προκάτοχό του για για το ύψος των επιβατών. Αυτη η ιδιαιτερότητα το καθιστά το κορυφαίο στην κατηγορία του από πλευράς χώρων, το οποίο βέβαια βολεύει τους ψηλούς οδηγούς. Αυτό διότι το υψηλότερο σημείο του αυτοκινήτου απέχει 1120 χλστ. από το έδαφος.

Το κάθισμα του CCX έχει εξελιχθεί από τον Λόρις Μπικότσι σε συνεργασία μ,ε την Sparco και την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα. Το σύστημα πέδησης πλαισιώνεται από κεραμικούς δίσκους στον εμπρός άξονα διαστάσεων 382 χλστ. και 8-πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω φέρει δίσκους 362 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες. Είναι η πρώτη φορά που οι τροχοί αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα για να μειωθεί το συνολικό βάρος κατά 3 κιλά, ενώ ακόμη δύο κιλά έχουν εκταμιευθεί από την χρήση κεραμικών δίσκων.

To μηχανικό σύνολο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και έχει χωρητικότητα 4.7 λίτρων και αποδίδει 900 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και διαθέτει δύο υπετροφοδότες όπου η ισχύς εμφανίζεται στις 6,900 σ.α.λ ενώ η ροπή του φτάνει τα 820 Nm στις 5,700 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 400 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.2’’!

 

Πηγή: new.e-go.gr/auto

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

http://img155.imageshack.us/img155/6379/newegolarget7413016505lu.th.jpg http://img53.imageshack.us/img53/8972/newegolarget7413016514nj.th.jpg

 

o νέο supercar της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το CCX χαρακτηρίζεται από το εντελώς νέο αμάξωμα αλλά το νέο εσωτερικό του διάκοσμο.Το νέο του πρόσωπο περιλαμβάνει επανασχεδιασμένους εμπρός προφυλακτήρες, νέο σύστημα ψύξης των φρένων, προβολείς ομίχλης αλλά και τοποθέτηση εμπρός φωτιστικών σωμάτων αμερικανικών προδιαγραφών. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα επανασχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ταυτίζονται απόλυτα με το νέο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα.

Υπάρχει νέα εισαγωγή αέρα στο καπό, ενώ καινούριους αεραγωγούς διακρίνει κανείς πίσω από τους εμπρός τροχούς, οι οποίοι φροντίζουν για να φεύγει αέρας από το κόκπιτ . Ακόμη οι πολλές τροποποιήσεις στο σχεδιασμό του κυρίως στο εμπρός μέρος λειτουργούν αποτελεσματικότερα όταν το υπεραυτοκίνητο βρεθεί κυρίως μέσα στην πίστα. Για την καλύτερη αεροδυναμική άντωση, αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με το κορυφαίο πρόγραμμα Icem Surf CAD. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή!

Το αυτοκίνητο είναι 88 χλστ. πιο μακρύ για να πληροί τις αμερικανικές προδιαγραφές αλλά και για να μπορεί να διαθέτει ελεύθερο αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για αποθηκευτικούς χώρους σ’ ένα τέτοιο αριστούργημα, όμως θεωρείται μια σχεδιαστική κίνηση η οποία τουλάχιστον να μπορεί να καλύψει τις βασικές μεταφορικές ανάγκες δύο επιβατών. Μπορεί να φαντάζει...κωμωδία όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, όμως μην ξεχνάτε ότι προορίζεται για την αγορά των Η.Π.Α και όχι την ελληνική... Δεν υποτιμάμε την όμορφη Ελλάδα όμως οι δρόμοι της συγκριτικά με τους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής δεν έχουν καμία απολύτως σχέση.

Εκλεπτυσμένη σχεδίαση όμως έχει το πίσω μέρος που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Η αεροδυναμική σχεδίαση μας παραπέμπει σε άτρακτο αεροπλάνου με πολλές εφαρμογές και έξυπνες λύσεις οι οποίες εξομαλύνουν τη γραμμή του αέρα και την εκμεταλλεύονται στο μέγιστο βαθμό. Για να γίνει κατανοητό ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι Cd 0.3!

Το νέο CCX διαθέτει ακόμη 50 χλστ, περισσότερα σε σχέση με τον προκάτοχό του για για το ύψος των επιβατών. Αυτη η ιδιαιτερότητα το καθιστά το κορυφαίο στην κατηγορία του από πλευράς χώρων, το οποίο βέβαια βολεύει τους ψηλούς οδηγούς. Αυτό διότι το υψηλότερο σημείο του αυτοκινήτου απέχει 1120 χλστ. από το έδαφος.

Το κάθισμα του CCX έχει εξελιχθεί από τον Λόρις Μπικότσι σε συνεργασία μ,ε την Sparco και την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα. Το σύστημα πέδησης πλαισιώνεται από κεραμικούς δίσκους στον εμπρός άξονα διαστάσεων 382 χλστ. και 8-πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω φέρει δίσκους 362 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες. Είναι η πρώτη φορά που οι τροχοί αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα για να μειωθεί το συνολικό βάρος κατά 3 κιλά, ενώ ακόμη δύο κιλά έχουν εκταμιευθεί από την χρήση κεραμικών δίσκων.

To μηχανικό σύνολο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και έχει χωρητικότητα 4.7 λίτρων και αποδίδει 900 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και διαθέτει δύο υπετροφοδότες όπου η ισχύς εμφανίζεται στις 6,900 σ.α.λ ενώ η ροπή του φτάνει τα 820 Nm στις 5,700 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 400 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.2’’!

 

Πηγή: new.e-go.gr/auto

Τι πισω ειναι αυτο?Πανεμορφο....

The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE
Link to comment
Share on other sites

Nissan Skyline R34. Απλα για να τραβηξει λιγο φτιαξιμο παραπανω (Αραγε θα το κανει κανενας quad-turbo!! :( )
Link to comment
Share on other sites

Τι πισω ειναι αυτο?Πανεμορφο....

 

Οπως διαβασες στο αρθρο :

"Εκλεπτυσμένη σχεδίαση όμως έχει το πίσω μέρος που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Η αεροδυναμική σχεδίαση μας παραπέμπει σε άτρακτο αεροπλάνου με πολλές εφαρμογές και έξυπνες λύσεις οι οποίες εξομαλύνουν τη γραμμή του αέρα και την εκμεταλλεύονται στο μέγιστο βαθμό."

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...