Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έτσι για να σας ζεστάνω λίγο γιατί έπεσε η ένταση. Υπάρχει κόσμος που δίνει €1050 για αυτό το σκουπίδι;
Ναι.. Εγώ...

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι.. Εγώ...

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Εσύ Δημήτρη από το κορυφαίο μήλο πως ξεπεσες τόσο;

Βαρέθηκες στην κορυφή και είπες να γυρίσεις λίγο στα χαμηλά με δευτεράτζες;

Edited by gkp

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Το slow motion πιάνει την εναλλαγή του ρεύματος σε λάμπες AC και κυρίως φθορίου. Απόλυτα φυσιολογικό, δεν έχει κάποιο πρόβλημα η κάμερα του κινητού.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

 

 

Με αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα (τσαλακωμένα χαρτονάκια, γδαρσίματα, υπερβολική ποσότητα στεγανοτικού στη οθόνη) στην ουσία είναι σαν να σου αλλάζουν την οθόνη αφού παίρνεις πίσω ανακατασκευασμένο κινητό. Απλά απαράδεκτο για ναυαρχίδα του χιλιάρικου.

Αχ! Αυτό τι ήθελες και το είπες? Και το υποψιαζόμουν ότι μάλλον έχω πάρει ανακατασκευασμένο, Αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Αυτό που έχει το δικό μου, είναι το τελευταίο που ανέφερες, υπερβολική ποσότητα στεγανωτικού στην οθόνη. Έλα όμως που δε φαίνεται με το μάτι, παρά μόνο με την αφή. Πώς να αποδείξω εγώ στον υπάλληλο του Media Markt, ότι είναι ανακατασκευασμένο, ώστε να το επιστρέψω πριν την Πέμπτη που περνάει το DOA?

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για να σας ζεστάνω λίγο γιατί έπεσε η ένταση. Υπάρχει κόσμος που δίνει €1050 για αυτό το σκουπίδι;

 

φυσικα...!!!! mate 20 PRO...

May the Force be with you

33e48735-41a9-46c0-a25f-32670a3bf3cf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για να σας ζεστάνω λίγο γιατί έπεσε η ένταση. Υπάρχει κόσμος που δίνει €1050 για αυτό το σκουπίδι;

Αν πραγματικά το θεωρείς σκουπίδι, σίγουρα δεν το είχες ποτέ το κινητό στα χέρια σου και απλά τρολλάρεις. Πέρα από την πλάκα, είναι μία εξαιρετική συσκευή. Ωστόσο, αυτά που κάνει η Huawei (για την ακρίβεια, το εξουσιοδοτημένο service της Huawei Ελλάδας, δε γνωρίζω τι γίνεται σε άλλες χώρες), είναι επιεικώς καραγκιοζιλίκια. Εντάξει, την έκαψε η LG με τις πράσινες οθόνες. Η Huawei όμως, αν ήθελε να λέγεται μεγάλη και αξιόπιστη εταιρεία, θα έπρεπε να επωμιστεί το κόστος του προβλήματος που προέκυψε με τις συσκευές της και όχι να καταφύγει σε κουτοπονηριές, οι οποίες ίσως αποβούν μοιραίες για την εταιρεία στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Αχ! Αυτό τι ήθελες και το είπες? Και το υποψιαζόμουν ότι μάλλον έχω πάρει ανακατασκευασμένο, Αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Αυτό που έχει το δικό μου, είναι το τελευταίο που ανέφερες, υπερβολική ποσότητα στεγανωτικού στην οθόνη. Έλα όμως που δε φαίνεται με το μάτι, παρά μόνο με την αφή. Πώς να αποδείξω εγώ στον υπάλληλο του Media Markt, ότι είναι ανακατασκευασμένο, ώστε να το επιστρέψω πριν την Πέμπτη που περνάει το DOA?

 

Δείχνοντάς του ίσως; Εξάλλου αν είσαι εντός DOA είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω.

Edited by athanaso77

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Για εμένα είναι το κορυφαίο Android που έχει περάσει από τα χέρια μου. Για τα δικά μου γούστα και κρίση. (Το μήλο
Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέμματα η παρών συσκευή είναι πλήρως αποτυχημένη και η αποτυχία της συγκρίνεται μόνο με το φιάσκο του Note 7 η με τα μαζικά bootloop φαινόμενα στα LG.

 

Εκεί κατάφερε με τα καμώματα της η Huawei.

 

Όχι 1000 ούτε 100 έσταζα για την συγκεκριμένη σύσκευη.

 

Είναι ο ορισμός του DOA από τα αποδυτήρια.

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Δυστυχώς έτσι είναι... Η συσκευή ομολογουμένως έχει εξαιρετικά χαρακτηριστικά αλλά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι τόσο σοβαρό που σπιλώνει ανεπανόρθωτα τόσο και τη συσκευή όσο και το κύρος της εταιρίας.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Αχ! Αυτό τι ήθελες και το είπες? Και το υποψιαζόμουν ότι μάλλον έχω πάρει ανακατασκευασμένο, Αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Αυτό που έχει το δικό μου, είναι το τελευταίο που ανέφερες, υπερβολική ποσότητα στεγανωτικού στην οθόνη. Έλα όμως που δε φαίνεται με το μάτι, παρά μόνο με την αφή. Πώς να αποδείξω εγώ στον υπάλληλο του Media Markt, ότι είναι ανακατασκευασμένο, ώστε να το επιστρέψω πριν την Πέμπτη που περνάει το DOA?

 

Αν φαίνεται και με το μάτι ότι η οθόνη δεν έρχεται πρόσωπο με το σώμα αλλά εξέχει (βλ. μερικές σελίδες πίσω φωτογραφίες από άλλο παληκάρι με το ίδιο πρόβλημα) τότε δε θα έχουν λόγο να μην στο αλλάξουν. Απλά μην περιμένεις να πάρεις πίσω καινούριο.. θα είναι ανακατασκευασμένο με καλύτερα τοποθετημένη οθόνη :p :lol:

Ericsson GF768 -> Nokia 8210 -> Nokia 6210 -> Nokia 8310 -> Nokia 6510 -> Nokia 7210 -> Sharp GX30 -> Sony Ericsson P900 -> ETEN M600 -> HTC Cruise -> Nokia 8850 -> iPhone 4 -> iPhone 4S -> Samsung GT-I9505 -> LG G2 -> iPhone 6S -> S10+
Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που δεν δινει εντολη η εταιρια στο εργοστασιο να βγαλει παρτιδα με καινουργια 20pro σημαινει οτι εχει βγαλει παρα πολλα κομματια με το τωρινο προβλημα που στα περισσοτερα κανει αντικατασταση οθονης.Εννοειται οτι ενας καινουργιος κατοχος δεν θελει να το δεχθει.Ομως απο την αλλη η εταιρια θα κανει καποιους μηνες για να βγαλει καινουργια κομματια.Πρεπει να πουληθουν ολα τα προβληματικα με ανακατασκευη.Αυτη την πολιτικη ακολουθει.Ηθελα ναξερα τι σχεση εχει ο κολοσσος samsung που τα χρηματα που εχει το mobile τμημα αλλα και τα υπολοιπα τμηματα μπορει να αγορασει κανα...δυο πλανητες στο διαστημα.Γιαυτο ειχε την δυνατοτητα τοτε με το προβλημα του Note7 να σου λεει φερτο πισω η παρε δωρο το s8 κτλ.Δεν εχουν ολες οι εταιριες τις ιδιες δυνατοτητες.

 

Πιστευετε οτι ολες οι εταιριες μπορουν να κανουν οτι εκανε η samsung με την παγκοσμια Ανακληση του Νote7 ; Αστεια πραγματα .

Γιαυτο ο καθενας να ειναι υπευθυνος των πραξεων του και να ξερει τι του γινεται δεν του φταιει καποιος αλλος...

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Πιστευετε οτι ολες οι εταιριες μπορουν να κανουν οτι εκανε η samsung με την παγκοσμια Ανακληση του Νote7 ; Αστεια πραγματα .

 

Καλά... δεν είναι και μικρή εταιρία η Huawei για να μη μπορεί να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο θέμα. Απλά επιλέγει λάθος (κατά τη κρίση μας) αντιμετώπιση.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έτσι είναι... Η συσκευή ομολογουμένως έχει εξαιρετικά χαρακτηριστικά αλλά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι τόσο σοβαρό που σπιλώνει ανεπανόρθωτα τόσο και τη συσκευή όσο και το κύρος της εταιρίας.

 

Καλά δεν θα ιδρώσει το αυτι κανενου... Είδαμε τι έγινε και τη Sammy πριν λιγα χρόνια με το Note - πλήρες recall του product. Γαργάρα όλοι και τα επόμενα Note's πουλάνε σαν τρελλά.:)

 

Εταιρίες αυτών των κυβικών δεν χάνουν το κύρος απο μια αστοχία στο QA. Το πρόβλημα έχει λυθεί και όσοι γυρίσουν τις προβληματικές συσκεύες θα γουστάρουν μια καταπληκτική συσκευη.

Link to comment
Share on other sites

Καλά... δεν είναι και μικρή εταιρία η Huawei για να μη μπορεί να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο θέμα. Απλά επιλέγει λάθος (κατά τη κρίση μας) αντιμετώπιση.

Δεν μπορουμε να ξερουμε τι συμφωνια εκανε με τους προμηθευτες .Απο την στιγμη που δεν μπορει να ριξει σεντονι να κουκουλωσει το προβλημα και να κανει ανακληση απλα δεν το αντεχει οικονομικα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορουμε να ξερουμε τι συμφωνια εκανε με τους προμηθευτες .Απο την στιγμη που δεν μπορει να ριξει σεντονι να κουκουλωσει το προβλημα και να κανει ανακληση απλα δεν το αντεχει οικονομικα.

 

Γιατι να κάνει ανάκληση? Είναι επικίνδυνο το προιον? :lol:

 

Βρέ παιδιά διαβάζω δράκους εδώ μέσα τον τελευταίο μήνα. Όποιος δεν το θέλει το παει πίσω και ή περιμένει μια σωστή συσκευή ή αγοράζει κάτι άλλο.:X

Το ότι οι περισσότεροι (συμπεριλαμβανομένου και έμενα) περιμένουμε την συσκευή πίσω απο το service και δεν πάμε να αγοράσουμε κάτι άλλο μάλλον κάτι λεεί... (ναι, μπορεί να είμαστε καμένοι :cry: άλλα δεν υπάρχει άλλη συσκεύη τώρα που να πιάνει το Pro).

 

Και κάτι ακόμα... και αν έβγαινε και έλεγε οτι γύριστε τις πίσω για τι υπάρχει θέμα? Θα επέστρεφαν όλοι ανεξαρτητου προβλήματος - γιατί ? Έχουν όλες το πρόβλημα? Όχi βέβαια - ίσως οι περισσότερες στο EMEA.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανώς η HUAWEI να παίζει με τον νόμο των πιθανοτήτων για να ξεπερασει όσο το δυνατό πιο αναίμακτα το προβλημα. Αν πχ πουλήθηκαν 100 τεμάχια , πόσοι ''ψαγμενοι'' ΄ή ενημερωμένοι θα ψαξουν αντικατάσταση ? 20%, 30% ? Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν ή γιατί δεν τους ενοχλεί , ή γιατί δεν γνωρίζουν , ή γιατί βαριούνται τη διαδικασία επιστοφής κλπ. Από την στιγμή που το πρόβλημα δεν εμποδίζει άμεσα την λειτουργία του κινητού ή δεν είναι επικίνδυνο ( βλ. ΝΟΤΕ 7 ) πιθανώς δεν αποτελέι τόσο μεγάλο πονοκέφαλο για την HUAWEI .
Link to comment
Share on other sites

Πιθανώς η HUAWEI να παίζει με τον νόμο των πιθανοτήτων για να ξεπερασει όσο το δυνατό πιο αναίμακτα το προβλημα. Αν πχ πουλήθηκαν 100 τεμάχια , πόσοι ''ψαγμενοι'' ΄ή ενημερωμένοι θα ψαξουν αντικατάσταση ? 20%, 30% ? Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν ή γιατί δεν τους ενοχλεί , ή γιατί δεν γνωρίζουν , ή γιατί βαριούνται τη διαδικασία επιστοφής κλπ. Από την στιγμή που το πρόβλημα δεν εμποδίζει άμεσα την λειτουργία του κινητού ή δεν είναι επικίνδυνο ( βλ. ΝΟΤΕ 7 ) πιθανώς δεν αποτελέι τόσο μεγάλο πονοκέφαλο για την HUAWEI .
Φυσικά δεν αποτελεί πονοκέφαλο για την Huawei γι'αυτό σου λέει ότι η πρασινάδα είναι φυσιολογικό για αυτές τις οθόνες και όποιος το καταλάβει ας έρθει στο service "θα του το κάνουμε καινούριο".

Ο πονοκέφαλος και η ταλαιπωρία ειναι του καταναλωτή, αυτό σχολιάζουμε αλλά κάποιοι δεν το καταλαβαίνω... Δίνεις 1049 ευρώ εδώ και ένα μήνα και δεν έχεις αυτό που αγόρασες και σε κάποιους ακούγετε φυσιολογικό το να μπαίνεις στη διαδικασία να αλλάξεις 2 και 3 συσκευές και να σε κοροϊδεύουν μαγαζί και service, και άντε έχεις το χρόνο να το κάνεις πάει στα κομμάτια αυτοί που δεν έχουν χρόνο;

Link to comment
Share on other sites

Ο πονοκέφαλος και η ταλαιπωρία ειναι του καταναλωτή, αυτό σχολιάζουμε αλλά κάποιοι δεν το καταλαβαίνω... Δίνεις 1049 ευρώ εδώ και ένα μήνα και δεν έχεις αυτό που αγόρασες και σε κάποιους ακούγετε φυσιολογικό το να μπαίνεις στη διαδικασία να αλλάξεις 2 και 3 συσκευές και να σε κοροϊδεύουν μαγαζί και service, και άντε έχεις το χρόνο να το κάνεις πάει στα κομμάτια αυτοί που δεν έχουν χρόνο;

 

Όλοι καταλαβαίνουν αυτό που λές. Και βέβαια περιμένεις μια Α ποιότητα απο ενα προιόν που αγοράζεις.

Στην Ελλάδα μόνο όταν επιστρέφεις ενα προιόν σε κοιτάνε με μισό μάτι και σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Στην Ευρώπη η διαδικασία αντικατάστασης είναι πολύ εύκολη και γρήγορη.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι καταλαβαίνουν αυτό που λές. Και βέβαια περιμένεις μια Α ποιότητα απο ενα προιόν που αγοράζεις.

Στην Ελλάδα μόνο όταν επιστρέφεις ενα προιόν σε κοιτάνε με μισό μάτι και σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Στην Ευρώπη η διαδικασία αντικατάστασης είναι πολύ εύκολη και γρήγορη.

Στην Αμερική να δεις φίλε μου που το χρησιμοποιείς κανονικά το προϊόν και αν δεν σου αρεσει το πηγαίνεις πίσω και σου λένε και ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν θα ιδρώσει το αυτι κανενου... Είδαμε τι έγινε και τη Sammy πριν λιγα χρόνια με το Note - πλήρες recall του product. Γαργάρα όλοι και τα επόμενα Note's πουλάνε σαν τρελλά.:)

 

Εταιρίες αυτών των κυβικών δεν χάνουν το κύρος απο μια αστοχία στο QA. Το πρόβλημα έχει λυθεί και όσοι γυρίσουν τις προβληματικές συσκεύες θα γουστάρουν μια καταπληκτική συσκευη.

Μα μόνος σου το λες, η Samsung το χειρίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γι αυτό δεν χάθηκε η εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Η Huawei θεωρείς ότι το χειρίστηκε το ίδιο καλα;

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα μόνος σου το λες, η Samsung το χειρίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γι αυτό δεν χάθηκε η εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Η Huawei θεωρείς ότι το χειρίστηκε το ίδιο καλα;

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Η Samsung έπρεπε να κάνει ανάκληση στο προιόν γιατι θεωρήθηκε επικίνδυνο. Στη περίπτωση της Huawei η αστοχία υλικού δεν κάνει το προιόν επικίνδυνο και λειτουργεί σωστά.

 

Εκτός απο τις πρώτες μέρες που το σερβις/τηλεφωνκό κέντρο support δεν είχαν ενημέρωση και έλεγαν οτι έτσι ειναι η οθόνη :X, όπως έχεις διαβάσει γίνονται οι αλλαγές σε νέες συσκεύες χωρίς να ανοίξει μύτη και με μια καθηστέρηση της τάξεως - εβδομάδας για να είναι σίγουροι οτι θα στείλουν συσκευή χωρις πρόβλημα.

 

Δέν ξέρω γιατι περιμένατε να βγεί η εταιρία και να κάνει ανακοίνωση μιας και υπάρχουν ακόμα συσκεύες που έχουν LG και δεν έχουν αντιμετωπίσει θέμα.

 

Εγώ ενα ξέρω - άμα κατι δεν σου αρέσει το πας πίσω :!:. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Η Samsung έπρεπε να κάνει ανάκληση στο προιόν γιατι θεωρήθηκε επικίνδυνο. Στη περίπτωση της Huawei η αστοχία υλικού δεν κάνει το προιόν επικίνδυνο και λειτουργεί σωστά.

 

Εκτός απο τις πρώτες μέρες που το σερβις/τηλεφωνκό κέντρο support δεν είχαν ενημέρωση και έλεγαν οτι έτσι ειναι η οθόνη :X, όπως έχεις διαβάσει γίνονται οι αλλαγές σε νέες συσκεύες χωρίς να ανοίξει μύτη και με μια καθηστέρηση της τάξεως - εβδομάδας για να είναι σίγουροι οτι θα στείλουν συσκευή χωρις πρόβλημα.

 

Δέν ξέρω γιατι περιμένατε να βγεί η εταιρία και να κάνει ανακοίνωση μιας και υπάρχουν ακόμα συσκεύες που έχουν LG και δεν έχουν αντιμετωπίσει θέμα.

 

Εγώ ενα ξέρω - άμα κατι δεν σου αρέσει το πας πίσω :!:. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε.

Χωρίς να ανοίξει μύτη όταν αντί για αντικατάσταση με καινούργια συσκευή φαίνεται ότι τουλάχιστον κάποιοι πήραν ανακατασκευασμένη; Το μήνυμα του παιδιού λίγο πιο πίσω δεν το είδες με την οθόνη που δεν έχει καλή εφαρμογή και ο άλλος αναφέρει ότι νιώθει στην αφή περιμετρικά την κόλλα;

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ανοίξει μύτη όταν αντί για αντικατάσταση με καινούργια συσκευή φαίνεται ότι τουλάχιστον κάποιοι πήραν ανακατασκευασμένη; Το μήνυμα του παιδιού λίγο πιο πίσω δεν το είδες με την οθόνη που δεν έχει καλή εφαρμογή και ο άλλος αναφέρει ότι νιώθει στην αφή περιμετρικά την κόλλα;

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το διάβασα ναι, και αυτό θέλει περαιτέρω έρευνα. Δες όμως πόσα παιδιά πήραν νέα συσκευή χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το διάβασα ναι, και αυτό θέλει περαιτέρω έρευνα. Δες όμως πόσα παιδιά πήραν νέα συσκευή χωρίς πρόβλημα.
Δες πόσες αναφορές υπάρχουν για φαινομενικά καινούργιες συσκευές αλλά ταυτόχρονα τσαλακωμένα χαρτονακια στο εσωτερικό της συσκευασίας. Άσε που εδώ μιλάμε όχι για συσκευή χωρίς πρόβλημα, αλλά αν κάνουν αντικατάσταση με καινούργια όπως θα έπρεπε και Όχι ανακατασκευασμένη έστω και χωρίς προβλήματα.

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρεσεις το θεμα με την πρασινη οθονη, το mate 20 pro ειναι ενα ολοκληρωμενο κινητο με δυνατα σημεια οπως η φανταστικη καμερα στον τομεα της φωτογραφιας (κανει πλακα σε low light σε Note 9), η αμεσοτητα/ταχυτητα, η εξαιρετικη αυτονομια και το πανεμορφο πισω μερος.

Οθονη ειναι πολυ καλη, αλλα υποδεεστερη απο iphone, Note, XZ3.

Ηχεια πολυ καλα, αλλα επισης υποδεεστερα απο iphone, Note.

2 σημεια για μενα ειναι τα τρωτα: το μετριο σε ταχυτητα και αξιοπιστια δακτυλικο (το οποιο ομως ειναι συνεχως stand by, οχι οπως σε 6Τ) και η ιδιαιτερα μακροστενη οθονη που με προβληματισε αρκετα καθως σε σχεση με του Note 9 δινει την εντυπωση οτι ειναι αρκετα μικροτερη.

 

Για μενα μαζι με Note 9 ειναι τα κορυφαια android αυτη τη στιγμη.

ΜySmartphone: Samsung Galaxy S24 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...