Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κάντε άλλο τεστ. Μόλις το πάρετε, βάλτε το για 20" σε ένα λεκανάκι με νερό. Αν είναι καινούργιο, δεν πρέπει να πάρει χαμπάρι, αφού έχει πιστοποίηση IP68. Αν όμως έχει ανοιχτεί, θα πάρει νερό αμέσως, οπότε το πάτε πίσω και κράξιμο μέχρι θανάτου!

Και όταν ανοιχτεί μια συσκευή με αδιαβροχοποιηση από το service και σφραγιστεί ξανά, πάλι αδιάβροχο είναι. Δεν ισχύει αυτό που λες.

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Link to comment
Share on other sites

Άσε που όταν κάτι έχει πιστοποίηση IP εξακολουθεί να ΜΗΝ καλύπτεται στην εγγύηση για βλάβες από υγρά. Γιατί εσύ μπορεί να το έριξες στον ωκεανό ή να ήταν στο νερό για κανένα μήνα ξέρω γω και δεν μπορει να αποδειχτεί τπτ στο σέρβις. Η πιστοποίηση σου δίνει απλά μια σιγουρια περί ανθεκτικοτητας στο νερό. Ακόμα και μη ανοιγμενο να είναι αν το πας σέρβις με βλάβη από νερό δεν θα στο καλύψουν.

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Απλά μην ψάχνετε τίποτα πάρτε το χαρείτε το και αν κάποια στιγμή βγάλει πάλι πρόβλημα πάλι στο service, έχει εγγύηση 2 χρόνια...

Δεν θα βγάλετε άκρη ούτως ή άλλως...

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα στην ομάδα.

Όσοι πήρατε το κινητό με δώρο το ρολόι, το έχετε δοκιμάσει, αξίζει η αγορά του και...

είναι κάποιος που το πουλάει!?

Panasonic G500/G600 - Siemens S25/SL45/SX1 - Nokia N95 - HTC HD - HTC HD2 - HTC SENSATION -Samsung V200/Omnia I / GALAXY S3 _ S5 / NOTE 3/ Huawei P8 _ Mate8 _Mate 10 pro _ P30 pro _ Mate 30 pro ....
Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα στην ομάδα.

Όσοι πήρατε το κινητό με δώρο το ρολόι, το έχετε δοκιμάσει, αξίζει η αγορά του και...

είναι κάποιος που το πουλάει!?

 

Άντε εδώ - http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=472164 :)

Link to comment
Share on other sites

Και όταν ανοιχτεί μια συσκευή με αδιαβροχοποιηση από το service και σφραγιστεί ξανά, πάλι αδιάβροχο είναι. Δεν ισχύει αυτό που λες.

Αλήθεια, μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο? Να ανοιχτεί μία συσκευή, να αλλαχτεί η οθόνη, να ξανακολληθεί και να παραμείνει αδιάβροχη? Υπερβολικό μου φαίνεται, μετά το άνοιγμα να μπορούν να ξαναπετύχουν τέτοια στεγανοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο? Να ανοιχτεί μία συσκευή, να αλλαχτεί η οθόνη, να ξανακολληθεί και να παραμείνει αδιάβροχη? Υπερβολικό μου φαίνεται, μετά το άνοιγμα να μπορούν να ξαναπετύχουν τέτοια στεγανοποίηση.

Ναι ισχύει κανονικά. Έχω αλλάξει οθόνη και σε s7 edge και s8+ και με διαβεβαίωσαν στο service ότι η αδιαβροχοποιηση παραμένει.

Και όντως μετά από κάποιες δοκιμές δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους τους χρήστες του myphone forum,

επειδή μετά το λανσάρισμα του Mate 20 Pro έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με κάποιες από τις οθόνες των Mate 20Pro και όντας

το αποκλειστικό Service της Huawei στην Ελλάδα θα θέλαμε πρώτον να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία στη οποία υπόκεινται κάποιοι πελάτες της Huawei και δεύτερον να διευκρινίσουμε κάποια σημεία έτσι ώστε να βοηθήσουμε να λυθεί το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα και ανώδυνα γίνεται:

1. Όλες οι συσκευές Mate 20Pro που έχουν πρόβλημα με την οθόνη(Πράσινο φόντο στις άκρες κτλ) θα γίνονται αντικατάσταση ανεξαρτήτως 7 ημέρου ή όχι. Δηλαδή ακόμα και αν περάσουν οι 7 ημέρες(DOA) οι συσκευές που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα θα γίνονται αντικατάσταση με νέες.

2. Όσοι πελάτες μένουν στην επαρχία ή γενικά δεν μπορούν να φέρουν την συσκευή στο Service μπορούν να καλέσουν το call center της Huawei στο τηλέφωνο

211 198 8000 κάνοντας χρήση την υπηρεσία Pick-up & Return για παραλαβή και επιστροφή της συσκευής σας με Courier εντελώς δωρεάν.

Ο συνολικός χρόνος διεκπεραίωσης είναι 4 εργάσιμες, φυσικά αν υπάρχει απόθεμα στο service.

3. Όσοι πελάτες έρχονται στο service (Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα) εξυπηρετούνται εντός ημέρας στον λιγότερο δυνατό χρόνο με την προϋπόθεση πάντα ότι υπάρχει απόθεμα νέων συσκευών.

4. Για να μάθετε αν υπάρχει απόθεμα μπορείτε να στέλνετε mail στην διεύθυνση: huaweicenter@procordia.gr, στο Messenger: Huawei Exclusive Service Center ή τέλος καλώντας στο 2170007575. Το απόθεμα ανανεώνετε συνεχώς και καθημερινά.

 

Παρακαλούμε να αναδημοσιεύσετε την απάντηση αυτή έτσι ώστε να γνωστοποιηθεί σε όσους το δυνατόν περισσότερους χρήστες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την συσκευή τους.

Με εκτίμηση

Huawei Service Team

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μαλιστα... Αυτο επρεπε να γινει απο την αρχη και οχι να μας λενε απο τα κεντρικα οτι ειναι πρασινη λογο ανωτερης ποιοτητας... Εγω τουλαχιστον αν και δεν ειμαι Αθηνα ηρεμησα μετα απο αυτη την ανακοινωση. Και περιμενω αυτες τις μερες την ατνικατασταση...
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους μια επίσημη ανακοίνωση κάλιο αργά παρά ποτέ που λέει και ο λαός.....θα θέλαμε όμως και μια απάντηση σχετικά με την αναφορά ενός συμφορουμίτη παραπάνω στο ότι πήρε από το Service ναι μεν κλειστή συσκευασία αλλά με προβληματικό πάλι τηλέφωνο στην οθόνη του, καθώς και ότι στο άνοιγμα του παρατήρησε και σημάδια πάνω σε αυτό!!! Ώπως καταλαβαίνετε αυτό το γεγονός και ύστερα και από φωτογραφίες που ανέβασε έκανε και εμάς που πήραμε συσκευή αντικατάστασης προηγούμενου ελαττωματικού τηλεφώνου από εσάς το επίσημο Service να ανησυχήσουμε για το εάν πήραμε συσκευές refurbished καλό θα ήταν να τοποθετηθείτε και επ αυτού προς αποφυγή παρεξηγήσεων και εκ νέου ανησυχίας...

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους τους χρήστες του myphone forum,

επειδή μετά το λανσάρισμα του Mate 20 Pro έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με κάποιες από τις οθόνες των Mate 20Pro και όντας

το αποκλειστικό Service της Huawei στην Ελλάδα θα θέλαμε πρώτον να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία στη οποία υπόκεινται κάποιοι πελάτες της Huawei και δεύτερον να διευκρινίσουμε κάποια σημεία έτσι ώστε να βοηθήσουμε να λυθεί το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα και ανώδυνα γίνεται:

1. Όλες οι συσκευές Mate 20Pro που έχουν πρόβλημα με την οθόνη(Πράσινο φόντο στις άκρες κτλ) θα γίνονται αντικατάσταση ανεξαρτήτως 7 ημέρου ή όχι. Δηλαδή ακόμα και αν περάσουν οι 7 ημέρες(DOA) οι συσκευές που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα θα γίνονται αντικατάσταση με νέες.

2. Όσοι πελάτες μένουν στην επαρχία ή γενικά δεν μπορούν να φέρουν την συσκευή στο Service μπορούν να καλέσουν το call center της Huawei στο τηλέφωνο

211 198 8000 κάνοντας χρήση την υπηρεσία Pick-up & Return για παραλαβή και επιστροφή της συσκευής σας με Courier εντελώς δωρεάν.

Ο συνολικός χρόνος διεκπεραίωσης είναι 4 εργάσιμες, φυσικά αν υπάρχει απόθεμα στο service.

3. Όσοι πελάτες έρχονται στο service (Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα) εξυπηρετούνται εντός ημέρας στον λιγότερο δυνατό χρόνο με την προϋπόθεση πάντα ότι υπάρχει απόθεμα νέων συσκευών.

4. Για να μάθετε αν υπάρχει απόθεμα μπορείτε να στέλνετε mail στην διεύθυνση: huaweicenter@procordia.gr, στο Messenger: Huawei Exclusive Service Center ή τέλος καλώντας στο 2170007575. Το απόθεμα ανανεώνετε συνεχώς και καθημερινά.

 

Παρακαλούμε να αναδημοσιεύσετε την απάντηση αυτή έτσι ώστε να γνωστοποιηθεί σε όσους το δυνατόν περισσότερους χρήστες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την συσκευή τους.

Με εκτίμηση

Huawei Service Team

Επιτέλους, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση μπράβο σας. Θα σας πρότεινα αυτή την ανακοίνωση να την κάνετε και μέσω των επισήμων Ελληνικών καναλιών σας, (Facebook, Twitter)

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους τους χρήστες του myphone forum,

επειδή μετά το λανσάρισμα του Mate 20 Pro έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με κάποιες από τις οθόνες των Mate 20Pro και όντας

το αποκλειστικό Service της Huawei στην Ελλάδα θα θέλαμε πρώτον να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία στη οποία υπόκεινται κάποιοι πελάτες της Huawei και δεύτερον να διευκρινίσουμε κάποια σημεία έτσι ώστε να βοηθήσουμε να λυθεί το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα και ανώδυνα γίνεται:

1. Όλες οι συσκευές Mate 20Pro που έχουν πρόβλημα με την οθόνη(Πράσινο φόντο στις άκρες κτλ) θα γίνονται αντικατάσταση ανεξαρτήτως 7 ημέρου ή όχι. Δηλαδή ακόμα και αν περάσουν οι 7 ημέρες(DOA) οι συσκευές που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα θα γίνονται αντικατάσταση με νέες.

2. Όσοι πελάτες μένουν στην επαρχία ή γενικά δεν μπορούν να φέρουν την συσκευή στο Service μπορούν να καλέσουν το call center της Huawei στο τηλέφωνο

211 198 8000 κάνοντας χρήση την υπηρεσία Pick-up & Return για παραλαβή και επιστροφή της συσκευής σας με Courier εντελώς δωρεάν.

Ο συνολικός χρόνος διεκπεραίωσης είναι 4 εργάσιμες, φυσικά αν υπάρχει απόθεμα στο service.

3. Όσοι πελάτες έρχονται στο service (Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα) εξυπηρετούνται εντός ημέρας στον λιγότερο δυνατό χρόνο με την προϋπόθεση πάντα ότι υπάρχει απόθεμα νέων συσκευών.

4. Για να μάθετε αν υπάρχει απόθεμα μπορείτε να στέλνετε mail στην διεύθυνση: huaweicenter@procordia.gr, στο Messenger: Huawei Exclusive Service Center ή τέλος καλώντας στο 2170007575. Το απόθεμα ανανεώνετε συνεχώς και καθημερινά.

 

Παρακαλούμε να αναδημοσιεύσετε την απάντηση αυτή έτσι ώστε να γνωστοποιηθεί σε όσους το δυνατόν περισσότερους χρήστες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την συσκευή τους.

Με εκτίμηση

Huawei Service Team

Αυτό είναι επίσημη ανακοίνωση της Huawei;;;;
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι επίσημη ανακοίνωση της Huawei;;;;

 

Προφανέστατα. Άντε καλες μας αγορές. Γιατί με το ζόρι κρατιομαστε.

Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία

Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μαλιστα... Αυτο επρεπε να γινει απο την αρχη και οχι να μας λενε απο τα κεντρικα οτι ειναι πρασινη λογο ανωτερης ποιοτητας... Εγω τουλαχιστον αν και δεν ειμαι Αθηνα ηρεμησα μετα απο αυτη την ανακοινωση. Και περιμενω αυτες τις μερες την ατνικατασταση...

 

Δεν ξερω πραγματικα τι σκεφτονται τα παιδια που ειχανε ηδη παρει την ελλατωματικη.. της δωσανε DOA και ξαναπηρανε ελλατωματικη .... μακαρι να τελειωσει για ολους γρηγορα το θεμα αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι επίσημη ανακοίνωση της Huawei;;;;
Έλα ντε. Πρώτη φορά βλέπω ένα post σε φόρουμ τεχνολογίας να λαμβάνετε ως επίσημη ανακοίνωση.Στο site της Huawei Hellas δεν υπάρχει τίποτα (που αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος) ούτε στο site της procordia (δεν χρησιμοποιούν όλοι FB).

Ακόμα και αν αυτός ο τρόπος σας καθησυχάζει, αυτό το post υπάρχει μόνο στο my phone? Δηλαδή όλοι οι αγοραστές του συγκεκριμένου τηλεφώνου είναι μόνο χρήστες του my phone?

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό έχετε δίκιο όντως συνέβη αυτό το γεγονός αλλά ήταν μεμονωμένη περίπτωση και ζητήσαμε από τον πελάτη να την φέρει και να την αντικαταστήσουμε εκ νέου.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να ανοίξουμε τα τηλέφωνα και να τα ελέγξουμε αν δεν έχουμε την έγκριση από τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Έλα ντε. Πρώτη φορά βλέπω ένα post σε φόρουμ τεχνολογίας να λαμβάνετε ως επίσημη ανακοίνωση.Στο site της Huawei Hellas δεν υπάρχει τίποτα (που αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος) ούτε στο site της procordia (δεν χρησιμοποιούν όλοι FB).

Ακόμα και αν αυτός ο τρόπος σας καθησυχάζει, αυτό το post υπάρχει μόνο στο my phone? Δηλαδή όλοι οι αγοραστές του συγκεκριμένου τηλεφώνου είναι μόνο χρήστες του my phone?

Η επισιμη απάντηση του service είναι (και τους τιμάει) δεν είναι η επίσημη απάντηση της Huawei και μάλλον δεν θα δοθεί και πότε
Link to comment
Share on other sites

Η επισιμη απάντηση του service είναι (και τους τιμάει) δεν είναι η επίσημη απάντηση της Huawei και μάλλον δεν θα δοθεί και πότε
Να βγάλει τότε ανακοίνωση στο site της.

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους μια επίσημη ανακοίνωση κάλιο αργά παρά ποτέ που λέει και ο λαός.....θα θέλαμε όμως και μια απάντηση σχετικά με την αναφορά ενός συμφορουμίτη παραπάνω στο ότι πήρε από το Service ναι μεν κλειστή συσκευασία αλλά με προβληματικό πάλι τηλέφωνο στην οθόνη του, καθώς και ότι στο άνοιγμα του παρατήρησε και σημάδια πάνω σε αυτό!!! Ώπως καταλαβαίνετε αυτό το γεγονός και ύστερα και από φωτογραφίες που ανέβασε έκανε και εμάς που πήραμε συσκευή αντικατάστασης προηγούμενου ελαττωματικού τηλεφώνου από εσάς το επίσημο Service να ανησυχήσουμε για το εάν πήραμε συσκευές refurbished καλό θα ήταν να τοποθετηθείτε και επ αυτού προς αποφυγή παρεξηγήσεων και εκ νέου ανησυχίας...

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

 

Σε αυτό έχετε δίκιο όντως συνέβη αυτό το γεγονός αλλά ήταν μεμονωμένη περίπτωση και ζητήσαμε από τον πελάτη να την φέρει και να την αντικαταστήσουμε εκ νέου.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να ανοίξουμε τα τηλέφωνα και να τα ελέγξουμε αν δεν έχουμε την έγκριση από τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό έχετε δίκιο όντως συνέβη αυτό το γεγονός αλλά ήταν μεμονωμένη περίπτωση και ζητήσαμε από τον πελάτη να την φέρει και να την αντικαταστήσουμε εκ νέου.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να ανοίξουμε τα τηλέφωνα και να τα ελέγξουμε αν δεν έχουμε την έγκριση από τον πελάτη.

Απάντηση στο σχόλιο μου πριν είναι αυτή σχετικά με το τηλέφωνο του φίλου που ήταν πάλι προβληματικό και ενώ του εδώθει κλειστό σφραγισμένο τελικά ήταν προβληματικό και είχε και σημάδια που δηλώνουν ότι ήταν refurbished? Γιατί αν απαντάτε στο σχόλιο μου και λέτε ναι έγινε αυτό τότε τι να υποθέσουμε και εμείς που πήραμε από εσάς σφραγισμένο τηλέφωνο ότι ίσως και εμάς έχει επισκευαστεί συσκευή και μας εδώθει για καινούργια? Παρακαλώ μια διευκρίνιση!!

 

Edit: μια και βάλατε την παράθεση του μηνύματος μου τελικά ναι ήταν απάντηση στο σχόλιο μου.... Συγνώμη αλλά με αυτή την απάντηση σας ότι πράγματι του εδώθει κλειστό τηλέφωνο για καινούργιο και ήταν σε αυτή την κατάσταση που μας ανέφερε ο φίλος δεν νομίζετε ότι είναι άκρως ανησυχητικό για όλους εμάς που έχουμε πάρει ή κάποιοι θα πάρουν συσκευή αντικατάστασης λόγω του προβλήματος οθόνης από εσάς ως καινούργιο? Πως είναι δυνατόν να έχει γίνει κάτι τέτοιο στο φίλο και οκ λέτε είναι μεμονωμένο περιστατικό? Συγνώμη αλλά εδώ ανοίξατε άλλο θέμα περισσότερο ανησυχητικό και δεν σας κρύβω ότι φοβάμαι και εγώ όπως φαντάζομαι και άλλοι που μας αλλάξατε τα τηλέφωνα μήπως τελικά τα ανακατασκευαζετε τα προβληματικά και μας τα δίνεται για καινούργια πως μας διασφαλίζετε κάτι τέτοιο ότι δεν συμβαίνει μαζικά?

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Edited by donkixoths
Link to comment
Share on other sites

Έλα ντε. Πρώτη φορά βλέπω ένα post σε φόρουμ τεχνολογίας να λαμβάνετε ως επίσημη ανακοίνωση.Στο site της Huawei Hellas δεν υπάρχει τίποτα (που αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος) ούτε στο site της procordia (δεν χρησιμοποιούν όλοι FB).

Ακόμα και αν αυτός ο τρόπος σας καθησυχάζει, αυτό το post υπάρχει μόνο στο my phone? Δηλαδή όλοι οι αγοραστές του συγκεκριμένου τηλεφώνου είναι μόνο χρήστες του my phone?

 

Θα το ανεβάσουμε σύντομα και στο Facebook (Huawei Exclusive Service Center)

Link to comment
Share on other sites

Θα το ανεβάσουμε σύντομα και στο Facebook (Huawei Exclusive Service Center)
Και στο site σας.Οπως έγραψα δεν έχουν όλοι FB.

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...