Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το ωραίο είναι ότι χαντακωνουν την Huawei και προτείνουν το note 9 σαν πιο σίγουρη επιλογή ξεχνώντας ότι και αυτό ειχε πρόβλημα με screen bleeding στα αρχικά κομμάτια το οποίο λύθηκε μετά, όπως ακριβώς θα λυθεί και αυτό με το Mate 20 pro.

 

Καπου κανεις λαθος .Στο καταστημα επειδη δεν ξερουν οι ιδιοι υπαλληλοι τι γινεται , η αλλοι λενε οτι ναναι στο τελος προτεινουν ως λυση να παρει ο κατοχος με το προβλημα αλλη συσκευη αντιστοιχης αξιας .Γιαυτο μερικοι διαλεγουν Note 9.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το απροβλημάτιστο mate 20 pro είναι καλύτερη επιλογή από το note 9.

 

Κρίμα πάντως όπως και να έχει, για ένα τέτοιο κινητό να υποστεί ζημιά στην εικόνα του από τέτοια απροσεξία...

 

Δηλαδή να δώσει κάποιος 1000 και να τον φάει η αγωνία

Πιο σοφό θα ήταν υπομονή να δει πως θα εξελιχθεί το πράμα

Γιατί για την ώρα δεν υπάρχει απροβληματιστο mate 20

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να δώσει κάποιος 1000 και να τον φάει η αγωνία

Πιο σοφό θα ήταν υπομονή να δει πως θα εξελιχθεί το πράμα

Γιατί για την ώρα δεν υπάρχει απροβληματιστο mate 20

 

Στο πρώτο σκέλος συμφωνώ απόλυτα, όποιος έχει τη δυνατότητα δεν πάει σε αγορά τώρα.

Στο δεύτερο, δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν υπάρχει απροβλημάτιστο, αφού για παράδειγμα σε πολλούς δεν έχει βγάλει ακόμη θέμα. Μπορεί να βγάλει αύριο, μπορεί και να μη βγάλει ποτέ.

- Huawei Mate 20 Pro-->Stock

- Huawei Honor 10-->Stock

- Huawei 8X MAX-->Stock

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα έλεγα να πάω στο πλαίσιο ( είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με huawei πλαίσιο και οι δύο μου είχαν πει να πάω για άμεση αντικατάσταση ) . Τελικά λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν πήγα. Αλλά με ξαναπήραν για κάποιο λόγο τηλέφωνο απο το τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ .Ρώτησα αν υπάρχει διαθέσιμο στο τοπικό ΠΛΑΙΣΙΟ και μου είπαν πως όχι . Αλλά ο τεχνικός μου είπε επ ακριβώς οτι γνωρίζει το πρόβλημα και να πάω να γίνει η διαδικασία DOA και ας μην υπάρχει άμεσα το τηλέφωνο. Και επίσης πρόσθεσε οτι είναι κρίμα να έδωσα 1000 ευρώ και να ταλαιπωρούμε αργότερα με service αλλαγή οθονών κλπ ( μέσα στην εγγύηση ) .

 

Άρα σαν μου έλεγε , φέρτο πίσω και πάρε τα λεφτά σου και ξαναπάρτο όταν έχει λυθεί το πρόβλημα :p

 

Μπράβο στο πλαίσιο που ενδιαφέρθηκε ( τους έπρηξα και γω στα emails βέβαια )

Όταν το πρόβλημα είναι day one η λύση δεν είναι αλλαγή οθόνης στο service. Είτε doα είτε όχι. Είναι θέμα Huawei, όχι καταστήματος.

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τα καταστηματα ειναι επισημοι μεταπωλητες εμποροι.εινια ξεκαθαρο τοι μεχρι στιγμη η Χουα τα εχει κανει μανταρα και εκθετει τους εμπορους λιανικης οι οποιοι δεν φταινε

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι, σήμερα πέρασα τεχνικό έλεγχο και μου αντικατέστησαν τη συσκευή με άλλη. Το πρόβλημα είναι ότι στο ΠΛΑΙΣΙΟ δεν επιστρέφουν τα χρήματα πίσω και ούτε καν δίνουν πιστωτικό για άλλες αγορές. Κρίμα πραγματικά για την ταλαιπωρία !!!!

Η Huawei απέδειξε δυστυχώς ότι δεν ξέρει να διαχειρίζεται τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν καθώς σε τηλ επικοινωνία αλλά και στα καταστήματα κάνουν όλοι τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ.

Και τώρα τί? Να ανοίξω άλλη μια προβληματική συσκευή και να την πάω πάλι πίσω ή να πάρω άλλο μοντέλο έτσι απλά επειδή δεν μπορεί κανείς να διαχειριστεί το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι, σήμερα πέρασα τεχνικό έλεγχο και μου αντικατέστησαν τη συσκευή με άλλη. Το πρόβλημα είναι ότι στο ΠΛΑΙΣΙΟ δεν επιστρέφουν τα χρήματα πίσω και ούτε καν δίνουν πιστωτικό για άλλες αγορές. Κρίμα πραγματικά για την ταλαιπωρία !!!!

Η Huawei απέδειξε δυστυχώς ότι δεν ξέρει να διαχειρίζεται τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν καθώς σε τηλ επικοινωνία αλλά και στα καταστήματα κάνουν όλοι τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ.

Και τώρα τί? Να ανοίξω άλλη μια προβληματική συσκευή και να την πάω πάλι πίσω ή να πάρω άλλο μοντέλο έτσι απλά επειδή δεν μπορεί κανείς να διαχειριστεί το πρόβλημα.

Σε σφραγισμένη συσκευή αρνούνται να επιστρέψουν χρήματα; Σε ποια περιοχή;

 

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι, σήμερα πέρασα τεχνικό έλεγχο και μου αντικατέστησαν τη συσκευή με άλλη. Το πρόβλημα είναι ότι στο ΠΛΑΙΣΙΟ δεν επιστρέφουν τα χρήματα πίσω και ούτε καν δίνουν πιστωτικό για άλλες αγορές. Κρίμα πραγματικά για την ταλαιπωρία !!!!

Η Huawei απέδειξε δυστυχώς ότι δεν ξέρει να διαχειρίζεται τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν καθώς σε τηλ επικοινωνία αλλά και στα καταστήματα κάνουν όλοι τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ.

Και τώρα τί? Να ανοίξω άλλη μια προβληματική συσκευή και να την πάω πάλι πίσω ή να πάρω άλλο μοντέλο έτσι απλά επειδή δεν μπορεί κανείς να διαχειριστεί το πρόβλημα.

 

Ούτε καν πιστωτικό για άλλες αγορές ; τι φάση .. εμένα στο τηλέφωνο αλλιώς περίπου μου τα είπαν .. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση έχει ξεφύγει.... Εγώ χωρίς να έχει πρόβλημα η συσκευή μετά το διάβασμα στο φόρουμ έχει χαλάσει το μυαλό μου για το τι πρέπει να κάνω με τη συσκευή χωρίς επαναλαμβάνω να έχω πρόβλημα. Αποφάσισα λοιπόν να πάω σε note 9 και να ξαναγυρίσω σε Samsung μετά από 1.5 χρόνο. Δυστυχώς η huawei τα έκανε θάλασσα και πρέπει σύντομα να κάνει ανάκληση του τηλεφώνου όπως έκανε η Samsung με το note 7 και να ανταλλάξει το mate 20 με το p20 pro και κάποιο δώρο όπως έκανε η Samsung με το s8 plus. Και εδώ που τα λέμε το p20 pro θυμίζει περισσότερο την εξέλιξη του εκπληκτικου για μένα mate 10......

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αναφέρομαι για την ελαττωματική συσκευή, μου έκαναν αντικατάσταση αλλά αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων και πιστωτικό. Τώρα με την καινούργια δεν έχω ασχοληθεί ακόμα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου επιστρέφουν χρήματα..
Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω κάτι; Όλα αυτό που βλέπω είναι ακριβώς ο λόγος που εγώ αγοράζω flagship 6μηνου και πάω τουλάχιστον 2ετια.. με ότι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό.. αν και εγώ βλέπω μόνο καλά στην επιλογή μου αυτή. Παιδιά να τα χαρείτε τα τηλέφωνα πάντως και ελπίζω ότι η Huawei θα δώσει λύση

 

Sent from my Mate 10 pro

Mate 10 Pro
Link to comment
Share on other sites

το ξαναλεω και παλι..το προβλημα επιδεινωνεται.....να παρετε τα χρηματα σας πισω και να περιμενετε..το προβλημα εμφανιζεται και μετα απο 6 με 7 μερες!

70 σελιδες στο xda γινεται παταγος ..πρεπει να κανει ανακληση η huawei.τα περισσοτερα κομματια της ειναι με lg panels!!μιλαμε για εκατομμυρια...

https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/mate-20-pro-greenish-display-screen-t3859268

I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Και γω σήμερα παρέλαβα το αντικατάστασης το ίδιο χαλί το ακύρωσα και πήρα το xs max γιατί ξενέρωσα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το ξαναλεω και παλι..το προβλημα επιδεινωνεται.....να παρετε τα χρηματα σας πισω και να περιμενετε..το προβλημα εμφανιζεται και μετα απο 6 με 7 μερες!

70 σελιδες στο xda γινεται παταγος ..πρεπει να κανει ανακληση η huawei.τα περισσοτερα κομματια της ειναι με lg panels!!μιλαμε για εκατομμυρια...

https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/mate-20-pro-greenish-display-screen-t3859268

 

Λοιπον καθησα και διαβασα ολες τις σελιδες εκει μια και τωρα το βραδυ εχω χρονο . Γινεται πραγματικα χαμος και κανεις δεν γνωριζει απο που προερχεται το προβλημα . Δεν ειναι σιγουρα το προβλημα οτι προερχεται απο την οθονη της LG .

 

 

Αυτο που πρεπει να κανετε κατα την γνωμη μου ειναι :

 

Αμεση επιστροφη χρηματων

η

αλλη συσκευη ισης αξιας

η

οσοι παραμεινουν και παρουν συσκευη αντικαταστασης μια και το προβλημα εχει παρει παγκοσμιες διαστασεις να ζητηθει εγγυητικη επιστολη οτι εαν στο μελλον ξαναπαρουσιαστει να αλλαχθει αμεσα .Ακομη και εαν βγει επισημη ανακοινωση οτι το προβλημα λυθηκε , ο κατοχος θα ζητησει εγγυησεις πριν φυγει απο το καταστημα .Οι εγγυησεις αυτες θα περιλαμβανουν την επισημη σφραγιδα της huawei και οχι κατι αλλο . Οχι λογια του αερα και υποσχεσεις του εκαστοτε καταστηματος γιατι ετσι ΔΕΝ θα ειναι κατοχυρωμενος ο κατοχος . Προσοχη λοιπον στη συναλλαγη σας .

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφέ καλά τα λες αλλά εδώ η Huawei δεν έχει βγάλει άχνα και συ μιλάς για γραπτές εγγυήσεις και σφραγίδα της Huawei στα καταστήματα των εμπόρων την στιγμή της αντικαταστασης; Σε ποιο σύμπαν την δεδομένη στιγμή; Απλά περιμένουμε να δούμε πότε και αν θα φιλοτομηθει η Χαβάη να μιλήσει

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφέ καλά τα λες αλλά εδώ η Huawei δεν έχει βγάλει άχνα και συ μιλάς για γραπτές εγγυήσεις και σφραγίδα της Huawei στα καταστήματα των εμπόρων την στιγμή της αντικαταστασης; Σε ποιο σύμπαν την δεδομένη στιγμή; Απλά περιμένουμε να δούμε πότε και αν θα φιλοτομηθει η Χαβάη να μιλήσει

 

Μια χαρα τα λες και συμφωνω. Αυτα που λες ειναι μερος αυτων που εγραψα . Και βγηκε ας πουμε η huawei να μιλησει .Και ? Εαν ολες οι συσκευες θα το παρουσιασουν θα συμβει το εξης:

Aλλος θα απαιτησει τα χρηματα πισω .Αλλος θα παει σε αλλη συσκευη.Αλλος θα ακολουθησει την ανακοινωση της huawei.Ο τελευταιος εφοσον η huawei πει οτι διορθωνω το προβλημα πως θα ειναι σιγουρος ομως ? Πιστευοντας απλα την ανακοινωση χωρις καποια εγγυητικη ? Τι λες ? Ας πουμε η huawei λεει οτι δεν θα ξαναπαθει τιποτα . Εαν εμφανιστει προβλημα μετα απο 2-3 μηνες τοτε θα του πει ...Εσυ φταις...:lol: Εγγυητικη φιλε μου και ΜΟΝΟ .

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

σε γειτονικό site γίνεται χαμός στις αγγελίες με τα mate 20 pro.. δεν το έχω ξαναδεί αυτο το πράγμα, τόσο μαζικό ξεφόρτωμα ολοκαίνουριας ναυαρχίδας

απορώ γιατί δεν τα επιστρέφουν πίσω

aka bill_thes
Link to comment
Share on other sites

σε γειτονικό site γίνεται χαμός στις αγγελίες με τα mate 20 pro.. δεν το έχω ξαναδεί αυτο το πράγμα, τόσο μαζικό ξεφόρτωμα ολοκαίνουριας ναυαρχίδας

απορώ γιατί δεν τα επιστρέφουν πίσω

 

Ειναι ντροπη αυτο που κανουν .

Μεταφερουν το προβλημα στον επομενο αγοραστη....Δυστυχως ηρθαν τα χειροτερα .Ειναι πονηρη πολιτικη και το ξερουν οι εταιριες .Βαζουν τον κοσμο να σκοτωθει μεταξυ τους....:( Ηξερα καταβαθος οτι θα συμβει και αυτο....:( Για να παρουν πισω τα χρηματα τους φιλε μου γινεται....ο σώζων εαυτόν σωθήτω .1050ε ειναι αυτα. Το ιδιο θα κανουν και οσοι παρουν συσκευη αντικαταστασης.

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

Το πήρα και εγώ Τ κινητό στις31/10/2018 και με το που το άνοιξα είχε ένα μαύρισμα η οθόνη στη κουρμπα στο τελείωμα της. Δεν ευκαιρουσα και το πήγα τη Κυριακή στα media περιστεριού που μου είπαν φυσικά για αντικατάσταση η για πιστωτικό και ότι θα το έστελναν στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν για να γίνει κάτι από τα δυο... Απαίτησα να μη γίνει αντικατάσταση της οθόνης και να γίνει κάτι από τα δυο που προανάφερα.Πριν το πάω μπήκα και διάβασα αν είχε άλλος θέμα με την οθόνη και ειδα το χαμό που γίνεται με την οθόνη,έκανα και εγώ το πείραμα και πρασινίζει ελαφρώς η οθόνη(δε το ανάφερα αυτό,μάλλον λάθος μου) και έχω lg κ εγώ οθόνη. Λέω να πάω μάλλον προς note9 αν και μου άρεσε παρά πολυ το huawei και οι επιδόσεις του είναι τρομερές όσο το δούλεψα... Edited by geo84
Δεν ανέβηκαν πι φωτογραφίες
Link to comment
Share on other sites

Εφοσον υπαρχουν συσκευες που δουλευουν σωστα και προφανως εχουν αλλης μαρκας οθονη,το προβλημα θεωρω πως θα λυθει σιγουρα αλλα σε βαθος χρονου γιατι ειναι πρεμιερα της συσκευης, ελλειψη στοκ και τεραστιας εκτασης το προβλημα. Θεωρω λαθος κινηση την αμεση επιλογη αλλου κινητου,μου φαινεται λιγο βιαστικη εκτος αν δεν υπαρχει η λυση επιστροφης χρηματων. Οι διαφημισεις παιζουν κανονικα παντου ομως. Κριμα. Απο τα stands το κατεβασαν σε 2 καταστηματα αλλα δεν ξερω τον λογο. Χθες το ειχαν,σημερα οχι. Edited by r31134
Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι από την μάνα του, ούτε τα καταστήματα φταίνε(πλαίσιο κλπ) , ούτε οι τύποι που τα πουλάνε. Τώρα αν κάποιος πάει να αγοράσει μεταχειρισμένο λίγων ημερών χωρίς να ψάξει πριν γιατί υπάρχουν τόσες αγγελίες για τη συγκεκριμένη συσκευή, ε τότε φταίει αυτός που αγοράζει (κατά τη γνώμη μου πάντα)

 

Το μονο σίγουρο είναι πως η Huawei τα έκανε μαντάρα εδώ!

 

Και το μόνο ακόμα σίγουρο πως τόσο hype, τέτοια καλουδια που χει πάνω η συσκευή πάνε στράφι.

 

Μακάρι να σώσει την κατάσταση η Huawei σε παγκόσμιο επίπεδο, γιατί μιλάμε για όνομα που παίζει ανάμεσα στους 3 κολοσσούς!! Προς το παρόν σε μας που το αγοράσαμε μόνο ξενερα προσφέρει!

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον υπαρχουν συσκευες που δουλευουν σωστα και προφανως εχουν αλλης μαρκας οθονη,το προβλημα θεωρω πως θα λυθει σιγουρα αλλα σε βαθος χρονου γιατι ειναι πρεμιερα της συσκευης, ελλειψη στοκ και τεραστιας εκτασης το προβλημα. Θεωρω λαθος κινηση την αμεση επιλογη αλλου κινητου,μου φαινεται λιγο βιαστικη εκτος αν δεν υπαρχει η λυση επιστροφης χρηματων. Η διαφημισεις παιζουν κανονικα παντου ομως. Κριμα. Απο τα stands το κατεβασαν σε 2 καταστηματα αλλα δεν ξερω τον λογο. Χθες το ειχαν,σημερα οχι.

 

Δεν ειμαστε σιγουροι 100% για την οθονη .Στο παγκοσμιο φορουμ στο xda αλλοι ισχυριζονται διαφορα .Εαν διαβασεις ποιο πανω υπαρχει το link .

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαστε σιγουροι 100% για την οθονη .Στο παγκοσμιο φορουμ στο xda αλλοι ισχυριζονται διαφορα .Εαν διαβασεις ποιο πανω υπαρχει το link .

 

Βγηκε καποιος με ΒΟΕ οθονη να πει για προβλημα απο οσο διαβασες? Ειτε κολλα,ειτε θερμοκρασια,ειτε οθονη ας πουμε πιθανες αιτιες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...