dimpirea Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Καλημερα. Απεκτησα το mate 20 pro και πραγματικα για μενα ηταν υπεροχο τηλεφωνο. Το EMUI του εμενα μου αρεσει. Αλλα πολλες οι πρασινες οθονες. Φανηκε και σε μενα. Και επειδη με κουρασε το ολο θεμα και η υπομονη εξαντληθηκε γρηγορα το πηγα πισω (με βαρια καρδια αλλα δεν γινοταν αλλιως) στο Media Markt (πολυ εξυπηρετικοι και συνεργασιμοι) οπου το ειχα αγορασει πηρα ενα ωραιοτατο iphone xs max και ησυχασα. Πραγματικα ειναι κριμα για την Huawei γιατι μαρεσει σαν εταιρεια και κατεστρεψε μια πολυ καλη συσκευη. Εαν δεν φερθει σωστα αυτη θα χασει. Τιμες στα υψη αλλα ..... Η ποιοτητα μιας εταιρειας δεν οφειλεται μονο στις συσκευες της, αλλα και στο after sale της και γενικα η συμπεριφορα της απεναντι στο καταναλωτη. Τουλαχιστον εγω αυτο κοιταζω. Επειδη τα 1000+ ευρω ειναι πολλα, ευχομαι σε οσους εχουν προβλημα και υπομονη να βρεθει συντομα λυση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eeu Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Καλημερα. Απεκτησα το mate 20 pro και πραγματικα για μενα ηταν υπεροχο τηλεφωνο. Το EMUI του εμενα μου αρεσει. Αλλα πολλες οι πρασινες οθονες. Φανηκε και σε μενα. Και επειδη με κουρασε το ολο θεμα και η υπομονη εξαντληθηκε γρηγορα το πηγα πισω (με βαρια καρδια αλλα δεν γινοταν αλλιως) στο Media Markt (πολυ εξυπηρετικοι και συνεργασιμοι) οπου το ειχα αγορασει πηρα ενα ωραιοτατο iphone xs max και ησυχασα. Πραγματικα ειναι κριμα για την Huawei γιατι μαρεσει σαν εταιρεια και κατεστρεψε μια πολυ καλη συσκευη. Εαν δεν φερθει σωστα αυτη θα χασει. Τιμες στα υψη αλλα ..... Η ποιοτητα μιας εταιρειας δεν οφειλεται μονο στις συσκευες της, αλλα και στο after sale της και γενικα η συμπεριφορα της απεναντι στο καταναλωτη. Τουλαχιστον εγω αυτο κοιταζω. Επειδη τα 1000+ ευρω ειναι πολλα, ευχομαι σε οσους εχουν προβλημα και υπομονη να βρεθει συντομα λυση. θά βρεθεί λύση όπως έκαναν όλες εταιρείες τώρα λες ότι δεν άξιζε τά χρήματα τού κάνε δεν αξίζει και ιδικά τα iphone που προσφέρουν λιγότερα apo to mate 20 pro καί ζητάνε 1200 και Ανό ευρώ όλες ι εταιρίες έχουν κάνει λάθη με ελαττώματικες συσκευές είχα iphone xs max καί μπορώ να πω ότι το mate 20 pro είναι ανώτερο τηλέφωνο σέ όλους τούς τομής.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 θά βρεθεί λύση όπως έκαναν όλες εταιρείες τώρα λες ότι δεν άξιζε τά χρήματα τού κάνε δεν αξίζει και ιδικά τα iphone που προσφέρουν λιγότερα apo to mate 20 pro καί ζητάνε 1200 και Ανό ευρώ όλες ι εταιρίες έχουν κάνει λάθη με ελαττώματικες συσκευές είχα iphone xs max καί μπορώ να πω ότι το mate 20 pro είναι ανώτερο τηλέφωνο σέ όλους τούς τομής..Όλοι θέλουμε να βρεθεί λύση αι όλοι λέμε τα καλύτερα για το τηλέφωνο αλλά η στάση της huawei μέχρι τώρα δεν βοηθάει καθόλου.... Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asdfaster Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 (edited) Έλεος με την καταστροφολογια. Στην αρχή ήταν ότι τα καταστήματα δεν θα δεχτούν αλλαγές. Δέχτηκαν. Τώρα ότι η huawei δεν θα κάνει τίποτα και θα παίζει με τη φήμη της. Θα λυθεί κι αυτό είμαι σίγουρος. Μετά θα σας φταίει κάτι άλλο. Αφήστε τα απωθημένα σας βρε παιδιά. Όλα θα λυθούν, απλά έχει ταλαιπωρία για τους πρώτους της υπόθεσης. Είναι δυνατόν να χαντακωσει μια συσκευή που έχει επενδύσει εκατομμύρια για να μην αλλάξει την πρώτη παρτίδα συσκευών; Αυτό πες το στην huawei όχι στον κόσμο που έχασε ένα χιλιαρικο επειδή ούτε καν έλεγξαν τις οθόνες πριν τις βγάλουν για τον κόσμο. Ακόμα είναι και κόσμος που δεν ξέρει από κινητά και θα είναι σίγουρα σοκαρισμένος, και θα τρέχει στις εταιρίες κινητής και θα ακούει αρλούμπες.. Δεν είπε καμια huawei ότι είναι για τις πρώτες παρτίδες ειναι το θέμα και μετά θα είναι όλα ok... Ούτε είπε αν θα συνεχίσει να παίρνει από lg... Ούτε είπε αν λύθηκε το πρόβλημα... αυτό το λες εσύ. Ποιος είσαι εσύ? ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Εχεις παρει καθολου χαμπαρι τι γινεται; Τι ρολο βαρας ; Εδω οι κατοχοι εστειλαν mail , αλλοι πηγαν αυτοπροσωπως στο ιδιο σερβις της huawei και τους ειπαν οτι η οθονη ειναι ανωτερης ποιοτητας γιαυτο βγαζει γκαζον .Αντε φορουμιτη αδραξε και μην υπερασπιζεις σαχλες .Ηρθες να γραψεις μπας και συγκινηθουμε και νιωσουμε κανα δεος ....Και που καθονται εδω τα παιδια και γραφουν το προβλημα τους ειναι αξιο λογου ....Θα μιλησεις οτι σπερνεται καταστροφολογια οταν ολοι τους κανουν τους ανηξερους !!!Ολες οι αλλαγες που εγιναν , οσες εγιναν αναγκαστηκαν οι κατοχοι να κανουν αθελα τους τους νταηδες αλλιως με το πασοκ θα ηταν ακομα ...Οχι τα καταστηματα τους κανανε και χαρη που τα πηραν πισω ε ; που τους δωσαν οι ανθρωποι τα ζεστα χιλιαρικα και αλλοι βαλαν εως και 3 χρονια δοσεις μεχρι το 2021 να ξεπληρωνουν την διαστημικη ποιοτητα οθονης .Και καταλαβε το ειμαστε απο τους πρωτους poy ειπαμε τα καλυτερα λογια για την συσκευη .Η αντιμετωπιση ομως στο προβλημα που προεκυψε ποια ειναι ? Να πηγαινει ο καθενας με τσαμπουκα και απειλες στα καταστηματα μπας και βρει το δικιο του ; Θα είναι κάνας μέτοχος, η εργαζόμενος εκεί μέσα. H κάποιος που παίρνει μονο huawei. Edited November 8, 2018 by asdfaster Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Έχει αργήσει πάντως η εταιρεία να πει τι συμβαίνει, και ειδικά να ενημερώσει τον κόσμο το τι προτίθεται να κάνει αφού λήξει το διάστημα DOA. Το θεωρώ δεδομένο ότι θα κάνει ενέργειες, αλλά σκοπός είναι να μην αργήσει και άλλο. Αν βγει και πει ότι σε περίπτωση εμφάνισης του προβλήματος κάνει άμεσα αλλαγή οθόνης/συσκευής, δε βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sheik Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Αλλαγή οθόνης σε καινούριο προϊόν αν προτείνει δεν πρέπει να δεχθεί κανείς. Αντικατάσταση και μόνο. Ποιος μου λέει εμένα ότι όλοι οι τεχνικοί κάνουν τόσο τέλεια δουλειά και δεν θα χαλάσει λόγου χάρη η αδιαβροχοποίηση; Παράθεση From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible. --Alvar Hanso-- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Έχει αργήσει πάντως η εταιρεία να πει τι συμβαίνει, και ειδικά να ενημερώσει τον κόσμο το τι προτίθεται να κάνει αφού λήξει το διάστημα DOA. Το θεωρώ δεδομένο ότι θα κάνει ενέργειες, αλλά σκοπός είναι να μην αργήσει και άλλο. Αν βγει και πει ότι σε περίπτωση εμφάνισης του προβλήματος κάνει άμεσα αλλαγή οθόνης/συσκευής, δε βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Σε καινούργια προϊόντα δεν κάνεις επισκευή αλλά αντικατάσταση. Αν είναι να κάνει αλλαγή οθόνης ποιος μου λέει ότι δεν ήξερε το πρόβλημα κι έκανε την πάπια? Σου λέει κάποιοι μπορεί να μη ασχοληθούν, κάποιοι μπορεί να μη το καταλάβουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Σε καινούργια προϊόντα δεν κάνεις επισκευή αλλά αντικατάσταση. Αν είναι να κάνει αλλαγή οθόνης ποιος μου λέει ότι δεν ήξερε το πρόβλημα κι έκανε την πάπια? Σου λέει κάποιοι μπορεί να μη ασχοληθούν, κάποιοι μπορεί να μη το καταλάβουν... Δε μιλάω για το σήμερα, για παράδειγμα είμαστε αρκετοί που δε μας έχει εμφανίσει την πρασινίλα, αλλά μπορεί να την εμφανίσει σε 6 μήνες. Μην τρέχουμε τότε, αυτό αναφέρω. Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eeu Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Σε καινούργια προϊόντα δεν κάνεις επισκευή αλλά αντικατάσταση. Αν είναι να κάνει αλλαγή οθόνης ποιος μου λέει ότι δεν ήξερε το πρόβλημα κι έκανε την πάπια? Σου λέει κάποιοι μπορεί να μη ασχοληθούν, κάποιοι μπορεί να μη το καταλάβουν... αυτό θά κάνει να ξέρετε αλλαγή οθόνης για όσους έχουν θέμα μετά το doa ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Όλοι θέλουμε να βρεθεί λύση αι όλοι λέμε τα καλύτερα για το τηλέφωνο αλλά η στάση της huawei μέχρι τώρα δεν βοηθάει καθόλου.... Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ξέρουν τί φταίει θα βγούνε σύντομα και θα ανακοινώσουν τί έγινε και τι θα κάνουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Headman Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Εν τέλει εμείς που θέλουμε να το αγοράσουμε τι κάνουμε? Και τα πόσο της % θα μας εμφανιστεί ο Hulk? Παράθεση HUAWEI P30 PRO (Breathing Crystal) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zots Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Περιμένεις και το αγαραζεις λίγο αργότερα...... Δεν γίνεται να μην το φτιάξουν..... Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eeu Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Περιμένεις και το αγαραζεις λίγο αργότερα...... Δεν γίνεται να μην το φτιάξουν..... Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk σωστός επιμονή να τελειώσει το περιστατικό καί μετά το αγοράζεις άφοβα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Έλεος με την καταστροφολογια. Στην αρχή ήταν ότι τα καταστήματα δεν θα δεχτούν αλλαγές. Δέχτηκαν. Τώρα ότι η huawei δεν θα κάνει τίποτα και θα παίζει με τη φήμη της. Θα λυθεί κι αυτό είμαι σίγουρος. Μετά θα σας φταίει κάτι άλλο. Αφήστε τα απωθημένα σας βρε παιδιά. Όλα θα λυθούν, απλά έχει ταλαιπωρία για τους πρώτους της υπόθεσης. Είναι δυνατόν να χαντακωσει μια συσκευή που έχει επενδύσει εκατομμύρια για να μην αλλάξει την πρώτη παρτίδα συσκευών;Έλεος είναι η huawei που το θέμα είναι τεράστιο σε πολλά άτομα και δεν έχει ούτε φωνή ούτε ακρόαση, έλεος είναι η huawei η οποία επέλεξε την lg για να γλυτώσει μερικά φράγκα ενώ αύξησε τημη της συσκευής. Έλεος είσαι εσύ που δεν καταλαβαίνεις ότι αφού τελειώσει το doa δεν έχει αντικατάσταση συσκευής αλλά αλλαγή οθόνης και αυτά τα κινιτα όταν ανοίξουν όσο καλός και να είσαι σαν τεχνικός ίδια δεν θα είναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sheik Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Από "διπλανό" φόρουμ, με την άδεια τους : "Ενημέρωση: Επικοινωνήσαμε με τη Huawei Ελλάδος για το θέμα με το πρόβλημα που αναφέρθηκε εδώ με την οθόνη -και το οποίο επαναλαμβάνω δε συναντήσαμε με τις δύο συσκευές της δοκιμής μας -. Μας αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία διερευνά το θέμα και ότι αναμένεται ανακοίνωση από τα κεντρικά της Huawei». Ανεπίσημα τώρα, οι πληροφορίες οι δικές μας, αναφέρουν ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στη χώρα μας σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών σε σχέση με το σύνολο των Mate 20 Pro που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής. Το ποσοστό όπως μας δηλώθηκε, είναι χαμηλότερο και από το μέσο όρο των προβληματικών συσκευών που ισχύει για όλες τις μεγάλες εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τη διαβεβαίωση από τη Huawei Ελλάδος ότι όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το επίσημο service της εταιρείας στο 2111988000, για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις." Παράθεση From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible. --Alvar Hanso-- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
galanakop Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Ηρεμία. Πρέπει οι μεν που αγόρασαν έστω και την τελευταία στιγμή του doa να επιστρέψουν τις συσκευές τους και να περιμένουν να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες. Οι δε αυτοί που δεν αγόρασαν ακόμα, εννοείται πως πρέπει να περιμένουν και όχι να το παίξουν κορώνα γράμματα. Βασικά λεφτά σας είναι τα κάνετε ότι θέλετε, αλλά καλό είναι να επικρατήσει σύνεση την παρούσα στιγμή παιδιά. Πάντως το θέμα δεν πρέπει να είναι μικρό και να λύνεται με update κτλ. Εγώ πιστεύω ότι θα αναγκαστούν να αποσύρουν ότι συσκευή με lg panel έχουν στην αγορά,και να τό ξαναδώσουν και πάλι από την αρχή. Nikos P20 Pro Παράθεση Note 20 plus Snap/Ιphone 13 Pro Max/Ipad Pro 12.9 /Samsung Tab s6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Μόλις μίλησα με την εξυπηρέτηση της huawei αφού δεν με κάλεσε κανείς από Δευτέρα. Μου πρότεινε εφόσον έχει doa η συσκευή να πάρω άλλο και αν και το νέο έχει το ίδιο πρόβλημα να το στείλω στο service δωρεάν. (Μετά το doa επισκευή...) Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmymaisterGR Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Πάρτε πιστωτικό παιδιά τουλάχιστον. Προσωπικά εγώ αυτό έκανα, έχω τα 1049 σε χαρτί στο ΠΛΑΙΣΙΟ και όταν λυθεί πλήρως το πρόβλημα θα την ξανα αγοράσω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. November 8, 2018 Administrators Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Πάρτε πιστωτικό παιδιά τουλάχιστον. Προσωπικά εγώ αυτό έκανα, έχω τα 1049 σε χαρτί στο ΠΛΑΙΣΙΟ και όταν λυθεί πλήρως το πρόβλημα θα την ξανα αγοράσω Η πιο σοφή κίνηση θα έλεγα στην παρούσα φάση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hd1980 Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Πάρτε πιστωτικό παιδιά τουλάχιστον. Προσωπικά εγώ αυτό έκανα, έχω τα 1049 σε χαρτί στο ΠΛΑΙΣΙΟ και όταν λυθεί πλήρως το πρόβλημα θα την ξανα αγοράσωΤο πιστωτικό για πόσο διάστημα είναι? Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmymaisterGR Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Το πιστωτικό για πόσο διάστημα είναι? Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Απ ότι μου είπαν και ξανα ρώτησα δυο και 3 φορές είναι και καλά σαν απεριορίστου χρόνου . Βέβαια εγώ μέσα στον Νοέμβρη θα τα χω αξιοποιήσει τα χρήματα είτε ξανα αγοράζοντας το mate είτε κάτι άλλο ( ακόμα και χαρτιά για τον εκτυπωτή χαχαχα ) Πάντως με διαβεβαίωσαν οτι όταν ξανα αγοράσω το mate έχουν περασμένο στο σύστημα και το ρολόι ( μιας και δεν μου είχε έρθει ποτέ λόγω έλλειψης και θ μου το δώσουν ) Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με το κατάστημα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Υπάρχει κάποιος χωρίς πρόβλημα να βγάλει μία φωτογραφία τον dialer όπως πρέπει να είναι στο σκοτάδι? Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_wind Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 (edited) Αυτό πες το στην huawei όχι στον κόσμο που έχασε ένα χιλιαρικο επειδή ούτε καν έλεγξαν τις οθόνες πριν τις βγάλουν για τον κόσμο. Ακόμα είναι και κόσμος που δεν ξέρει από κινητά και θα είναι σίγουρα σοκαρισμένος, και θα τρέχει στις εταιρίες κινητής και θα ακούει αρλούμπες.. Δεν είπε καμια huawei ότι είναι για τις πρώτες παρτίδες ειναι το θέμα και μετά θα είναι όλα ok... Ούτε είπε αν θα συνεχίσει να παίρνει από lg... Ούτε είπε αν λύθηκε το πρόβλημα... αυτό το λες εσύ. Ποιος είσαι εσύ? ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Θα είναι κάνας μέτοχος, η εργαζόμενος εκεί μέσα. H κάποιος που παίρνει μονο huawei. Σωστα μιλας asdfaster στον φιλο πιο πανω . Εγω ξερω που εκανα το διαιτητη σε ρινγκ οταν μεσα σε καταστημα ελεγε ο υπαλληλος τον συναδελφο μου στην αρχη βεβαια της κουβεντας: "Καλα κυριε ειστε καλα ; Η οθονη ειναι υψηλης ποιοτητας και δεν ειναι λογος να την επιστρεψετε τη συσκευη:worry: ----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Από "διπλανό" φόρουμ, με την άδεια τους : "Ενημέρωση: Επικοινωνήσαμε με τη Huawei Ελλάδος για το θέμα με το πρόβλημα που αναφέρθηκε εδώ με την οθόνη -και το οποίο επαναλαμβάνω δε συναντήσαμε με τις δύο συσκευές της δοκιμής μας -. Μας αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία διερευνά το θέμα και ότι αναμένεται ανακοίνωση από τα κεντρικά της Huawei». Ανεπίσημα τώρα, οι πληροφορίες οι δικές μας, αναφέρουν ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στη χώρα μας σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών σε σχέση με το σύνολο των Mate 20 Pro που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής. Το ποσοστό όπως μας δηλώθηκε, είναι χαμηλότερο και από το μέσο όρο των προβληματικών συσκευών που ισχύει για όλες τις μεγάλες εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τη διαβεβαίωση από τη Huawei Ελλάδος ότι όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το επίσημο service της εταιρείας στο 2111988000, για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις." Το προβλημα εχει παρουσιαστει μονο στη χωρα μας ;:blink: Και αυτοι ολοι που γραφουν στο παγκοσμιο φορουμ στο XDA ειναι απο την Αττικη Ελλαδας ; :p --->>> https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/mate-20-pro-greenish-display-screen-t3859268 Edited November 8, 2018 by s_wind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ntanis1 Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 γεια σας και γω ειχα παρει πρωτα το twillight χρωμα και εμενα πρασινη οθονη lg το πηγα πισω doa ζητησα αλλο χρωμα μου ηρθε το μπλε πιο πολυ πρασινο παλι οθονη lg απο την ξενερα ακυρωσα την παραγγελια και πηρα το iphone xs max κριμα γιατι ηταν ωραια συσκευη αλλα καμια σοβαρη απαντηση απο huawei και αδιφορια πληρη στην ελλαδα...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
punisher24 Δημ. November 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2018 Βέβαια εγώ μέσα στον Νοέμβρη θα τα χω αξιοποιήσει τα χρήματα είτε ξανα αγοράζοντας το mate είτε κάτι άλλο ( ακόμα και χαρτιά για τον εκτυπωτή χαχαχα ) αισιόδοξο σε βρίσκω.. μέχρι να αναγνωρίσει επίσημα το θέμα, να βρει άλλο προμηθευτή και να βάλει άλλο πάνελ.. ευτυχισμένο το 2019 Παράθεση aka bill_thes Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.