Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ότι πληρώνεις παίρνεις.

 

Αν σε μοιάζουν τόσο τα τάληρα πας Wind που δεν έχεις εξυπηρέτηση ή Internet η Cosmote whatsup που δεν βγάζεις κλήσεις.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο το καλο δικτυο ειναι και η καλυτερη στα καρτοκινητα αυτη τη στιγμη,wind στο μονο που την κοντραρει ειναι στην ποιοτητα φωνης,ηχου κτλπ ενω η cosmote ειναι χαος με ολη τη σημασια της λεξεως,εκει παει η πλειοψηφια των Ελληνων αυτο δεν εχει καμια σημασια ομως,εαν υποθεσουμε οτι εδω και τοσα χρονια ψηφιζουν δυο κομματα εξουσιας που ρημαξαν την Ελλαδα θα βγαλουμε το συμπερασμα οτι δεν ειμαστε λαος με κριτικη σκεψη και δεν εχουμε ευρυ πνευμα,λυπαμαι που το λεω αλλα ετσι ειναι.. Edited by Picard
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω τη βοήθεια σας γιατί πραγματικά θα μας τρελάνουν αυτοί στη Vodafone. Πήρα πριν λίγο καιρό σε προσφορά 12μηνο συμβόλαιο mobile internet με 100 ώρες το μήνα χρονοχρέωση. Οι 100 ώρες για τους έξι πρώτους μήνες θα κοστιζαν 15 ευρώ και για τους επόμενους έξι μήνες 30 ευρώ. Αν ξεπέρναγα το όριο των 100 ωρών θα χρεωνόμουν επιπλέον συμφωνα με την τιμολόγηση της Vodafone. Μου έδωσαν ένα μισοπροβληματικό mifi και οι 2 πρώτοι μήνες είχαν νορμαλ λογαριασμους. Το mifi έχει ένα web περιβάλλον με το official λογότυπο της Vodafone που μετράει αθροιστικά το χρόνο σύνδεσης στο ιντερνετ. Έτσι δεν εγκατέστησα το πρόγραμμα της Vodafone μιας και είναι μόνο για windows και εγώ χρησιμοποιώ και linux. Με όποιο browser και να συνδεθεις δηλαδή στην αρχή βγαίνει η σελίδα της Vodafone για να δώσεις τα στοιχεία σου και να ξεκινήσει η σύνδεση. Τον τρίτο μήνα μου έρχεται ένας λογαριασμός 70 ευρώ λεγοντας μου δήθεν ότι ξεπέρασα τις 100 ώρες. Στην πραγματικότητα ο μετρητής μου στο web περιβάλλον μέτρησε 60 ώρες! Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και φυσικά δεν έβγαλα άκρη. Επιπλέον μου είπαν ότι και τον τρέχοντα μήνα έχω ξεπεράσει το όριο των 100 ωρών κατα 80 ώρες περίπου! Φυσικά 180 ώρες δεν ήμουν με τίποτα στο ιντερνετ. Ο οfficial μετρητής της Vodafone αυτή τη φορά μέτρησε 45 μόλις ώρες!!! Περίπου ο λογαριασμός θα μου έρθει 200 ευρώ αντί για 15! Κράτησα και screenshots από την οθόνη μου που φαίνονται οι χρόνοι σύνδεσης μου. Δεν είμαι διατεθειμένος να τους πληρώσω φυσικά. Τι με συμβουλεύετε να κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω τη βοήθεια σας γιατί πραγματικά θα μας τρελάνουν αυτοί στη Vodafone. Πήρα πριν λίγο καιρό σε προσφορά 12μηνο συμβόλαιο mobile internet με 100 ώρες το μήνα χρονοχρέωση. Οι 100 ώρες για τους έξι πρώτους μήνες θα κοστιζαν 15 ευρώ και για τους επόμενους έξι μήνες 30 ευρώ. Αν ξεπέρναγα το όριο των 100 ωρών θα χρεωνόμουν επιπλέον συμφωνα με την τιμολόγηση της Vodafone. Μου έδωσαν ένα μισοπροβληματικό mifi και οι 2 πρώτοι μήνες είχαν νορμαλ λογαριασμους. Το mifi έχει ένα web περιβάλλον με το official λογότυπο της Vodafone που μετράει αθροιστικά το χρόνο σύνδεσης στο ιντερνετ. Έτσι δεν εγκατέστησα το πρόγραμμα της Vodafone μιας και είναι μόνο για windows και εγώ χρησιμοποιώ και linux. Με όποιο browser και να συνδεθεις δηλαδή στην αρχή βγαίνει η σελίδα της Vodafone για να δώσεις τα στοιχεία σου και να ξεκινήσει η σύνδεση. Τον τρίτο μήνα μου έρχεται ένας λογαριασμός 70 ευρώ λεγοντας μου δήθεν ότι ξεπέρασα τις 100 ώρες. Στην πραγματικότητα ο μετρητής μου στο web περιβάλλον μέτρησε 60 ώρες! Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και φυσικά δεν έβγαλα άκρη. Επιπλέον μου είπαν ότι και τον τρέχοντα μήνα έχω ξεπεράσει το όριο των 100 ωρών κατα 80 ώρες περίπου! Φυσικά 180 ώρες δεν ήμουν με τίποτα στο ιντερνετ. Ο οfficial μετρητής της Vodafone αυτή τη φορά μέτρησε 45 μόλις ώρες!!! Περίπου ο λογαριασμός θα μου έρθει 200 ευρώ αντί για 15! Κράτησα και screenshots από την οθόνη μου που φαίνονται οι χρόνοι σύνδεσης μου. Δεν είμαι διατεθειμένος να τους πληρώσω φυσικά. Τι με συμβουλεύετε να κάνω σε αυτή την περίπτωση;

 

Μήπως συμβαίνει κάτι με το ΒΗΜΑ ΧΡΕΩΣΗΣ; (Πώς είναι στην ομιλία που και να μιλήσεις 10 δευτερόλεπτα, μπορεί να σε χρεώνει 3 λεπτά; ). Έτσι και στην περίπτωσή σου: μήπως έκανε connect και μετά αμέσως disconnect (οπότε νόμιζες ότι είχες φάει μόνο κάποια δευτερόλεπτα), εννοώ τα ελάχιστο "βήμα χρέωσης" είναι 5 λεπτά για κάθε connect που κάνεις;

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης είναι 1 λεπτό.

 

Έκανες πολλά connect disconnect ;;

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

εγώ φίλοι μου είχα vodafone 10 χρόνια και μετά απο τα άπειρα προβλήματα σε 3g και extra χρεώσεις σε λογαριασμούς που δεν είχα κανει, έφυγα για Κύπρο, έκοψα και vodafone και βρήκα την ησυχία μου!
Link to comment
Share on other sites

οχι για το φορο κινητης ηξερα οτι δεν συμπεραλαμβάνεται!οποτε δε θα ερθω:)

Θα δινω 44.80 ολα μαζι μου παν γιατι πηρα εκπτωση παγιου κ μου πε κ τον πρωτο μηνα δωρεαν..για να δω..

Πως απενεργοποιεις το ιντερνετ στο iphone?

Ευχαριστω για την απαντηση

 

Δεν μας λες ποια έκδοση iOS έχεις. Λογικά αν έχεις iOS 4.X θα πας settings>general>Network>Cellural Data > OFF

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας λες ποια έκδοση iOS έχεις. Λογικά αν έχεις iOS 4.X θα πας settings>general>Network>Cellural Data > OFF

 

έχω το iphone 3 8gb!

Edited by Petros the Great
Link to comment
Share on other sites

exw to iphone 3 8gb!

 

Ποια έκδοση λογισμικού εννοούσα όχι ποιο κινητό.. Αν και βγήκαμε off topic νομίζω ότι αυτό που σου δίνω παραπάνω ισχύει και για σένα. Δοκίμασέ το.

Link to comment
Share on other sites

Ποια έκδοση λογισμικού εννοούσα όχι ποιο κινητό.. Αν και βγήκαμε off topic νομίζω ότι αυτό που σου δίνω παραπάνω ισχύει και για σένα. Δοκίμασέ το.

 

δε ξερω που βλεπεις την εκδοση!παντως πηγα εκει που λες κ δεν εχει on off μονο κατι username password ktl λεει

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω που βλεπεις την εκδοση!παντως πηγα εκει που λες κ δεν εχει on off μονο κατι username password ktl λεει

 

Όταν πας Settings ---> General ----> Network δεν σου εμφανίζεται αυτό στην εικόνα?

http://i53.tinypic.com/2qd1nci.png

Link to comment
Share on other sites

εγώ φίλοι μου είχα vodafone 10 χρόνια και μετά απο τα άπειρα προβλήματα σε 3g και extra χρεώσεις σε λογαριασμούς που δεν είχα κανει, έφυγα για Κύπρο, έκοψα και vodafone και βρήκα την ησυχία μου!

 

Εντάξει εφόσον γλύτωσες απο την ελληνική πραγματικότητα γενικώς...respect :)

Link to comment
Share on other sites

εγώ φίλοι μου είχα vodafone 10 χρόνια και μετά απο τα άπειρα προβλήματα σε 3g και extra χρεώσεις σε λογαριασμούς που δεν είχα κανει, έφυγα για Κύπρο, έκοψα και vodafone και βρήκα την ησυχία μου!

 

και καλα εκανες φιλε,οπως βλεπεις στη κυπρο οι εταιριες εχουν normal τιμες..

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να φύγουμε από την Ελλάδα λόγω "extra" χρεώσεων, πράγμα που σηκώνει πολλή κουβέντα, μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να φύγουμε από την Ελλάδα λόγω "extra" χρεώσεων, πράγμα που σηκώνει πολλή κουβέντα, μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας;

 

Γενικά λόγω των extra χρεώσεων σε αυτή τη χώρα...βλ. τη νέα ΕΚΤ 3% σε ολους τους μισθωτούς για τα επόμενα 4 χρόνια...σίγουρα γι'αυτό δε φταίει η Voda παρά μόνον ο Γ.Α.Π.

Link to comment
Share on other sites

KAlhspera paidia,

 

Έχω φοιτητικό στα 5 GB με τη Vodafone.. Επειδή στον τελευταίο λογαριασμό πέρασα το όριο και μου ήρθε ένα αστρονομικό ποσό να πληρώσω, θέλω να ρωτήσω κάτι:

 

Είμαι στο πρόγραμμα από Δεκέμβρη, και αρχικά το software που χρησιμοποιούσα ήταν το Vodafone Mobile Connect που το setup του ουσιαστικά ήταν μέσα στη κάρτα και εγκαθιστατο αυτόματα..

Εδώ και 3 μήνες περίπου, μια ωραία μέρα το συγκεκριμμένο πρόγραμμα δεν αντιδρούσε, δεν εμφάνιζε συνδέσεις και γενικά δεν μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις.. Στην τεχνική υποστήριξη μου είπαν ότι πρέπει να αναβαθμίσω στο καινούργιο software Vodafone Mobile Broadband (R10 για όλες τισ συσκευές) όπως και έκανα..

Έλα όμως που το καινούργιο πρόγραμμα για άγνωστους λόγους σου εμφανίζει μόνο τον όγκο δεδομένων της 'τρέχουσας' σύνδεσης και δεν μπορείς με κάποιο τρόπο να δεις η χρέωση που τρέχει από 6 του μήνα έως τώρα πόση είναι, για να ξέρεις αν έχεις ξεπεράσει το όριο.. (Στο παράθυρο χρήση υπάρχουν επιλογές όριο, μονάδες, προειδοποιήσεις που δεν μπορεσα ποτε να δω τι ακριβως κανουν γιατι ειναι μόνιμα απενεργοποιημένες - το γνωστο γκρι fade στα γράμματα)

 

Στο παλιο software αντίθετα σου εμφάνιζε ξεκάθαρα πάνω πάνω συνολική χρεώση... Τυχαίο ???????

 

Έχετε κάποια συμβουλη ή κάποια γνώση πάνω στο Vodafone Mobile Broadband R10 και το τι μπορω να κανω ???

Link to comment
Share on other sites

Άποψή μου είναι ότι δεν θα μπορέσεις να υποστηρίξεις τη θέση σου υποστηρίζοντας δυσλειτουργία του mobile client (του software). Σε συμπονώ φίλε μου αλλά δεν έπρεπε να ξεπεράσεις το όριο. Απ' ότι θυμάμαι όμως, έχει αλλάξει ο τρόπος χρέωσης του mobile broadband πρόσφατα κατά τρόπο που ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ (προστατεύει από την υπερχρέωση αφού διακόπτεται η σύνδεση και αγοράζεις επιπρόσθετα πακέτα όγκου δεδομένων). Είσαι σίγουρος ότι δεν εμπίπτεις σε αυτή την κατηγορία (μήπως και γλιτώσεις το υψηλό ποσό που πρέπει να πληρώσεις). Ψάξε το.
Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Προσφατα αγορασα το Vodafone Mobile WiFi... έχει καποιος εμπειρία απο την χρήση του τα αξίζει τα λεφτα του???

Pixel 6a

Link to comment
Share on other sites

καλημερα, εχω ενα ipad 2 και σκέφτομαι να βαλω το πρόγραμμα ογκου δεδομένων για ipad της vodafone με την online προσφορα με τα 2gb που βγαινουν 10 ευρω το μηνα για τους πρωτους 6 μηνες.

http://www.vodafone.gr/portal/client/eshop/tariffDetails.action?tariffPlanId=5401

και θελω να ρωτήσω πιστεύετε πως τα 2gb ειναι αρκετα για πλοήγηση στο ιντερνετ σε φορουμς, να βλεπω τα μαιλς, λιγο μσν, και λιγο ραδιο streaming? εσεις ποσα mb χαλατε το μηνα και τι χρήση κάνετε?

 

edit:

να κανω μια ακομα ερωτηση, Επειδη σκεφτομαι να βαλω τα 5Gb φοιτητικό με 12.5 ευρω το μηνά που γίνονται 25 για τους τελευταίους 6 μηνες, αν θελω να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα περασουν τα 5gb και μου ερθουν εξωφρενικές χρεώσεις, υπάρχει τροπος με κάποιον τροπο να μπλοκάρει η υπηρεσία μετα τα 5 gb οπως γινεται με το πρόγραμμα για το ipad?

Edited by ababapanos
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

καλημερα, εχω ενα ipad 2 και σκέφτομαι να βαλω το πρόγραμμα ογκου δεδομένων για ipad της vodafone με την online προσφορα με τα 2gb που βγαινουν 10 ευρω το μηνα για τους πρωτους 6 μηνες.

http://www.vodafone.gr/portal/client/eshop/tariffDetails.action?tariffPlanId=5401

και θελω να ρωτήσω πιστεύετε πως τα 2gb ειναι αρκετα για πλοήγηση στο ιντερνετ σε φορουμς, να βλεπω τα μαιλς, λιγο μσν, και λιγο ραδιο streaming? εσεις ποσα mb χαλατε το μηνα και τι χρήση κάνετε?

 

εγώ έχω 750mb στο iPhone κάθομαι πολλές ώρες καθημερινά στα φόρουμ και σε άλλες σελίδες φυσικά, email και αμα τύχη κατεβάζω και καμία εφαρμογή απο το AppStore! 200~250mb το μήνα!!

 

Θα έλεγα ότι τα 2gb ειναι υπέρ αρκετά, αλλά αυτό που δεν ξέρω ειναι το "ραδιο streaming" πόσα ΜΒ μπορεί να σου φάει!!!

 

 

(send from iPhone)

Edited by akis_k
Link to comment
Share on other sites

εχω την εντύπωση ομως οτι σε ipad ειναι μεγαλύτερη η κατανάλωση αποτι σε iphone, ας μας πει κάποιος που ξερει αν ισχύει
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

χμμ..... απόψεις για τη Vodafone, αφού έχω φάει περίπου 1 ώρα από το χρόνο μου για να καταφέρω να κάνω log in στο myaccount και αντίστοιχα στο vodafonecu.gr??? Έχουμε και λέμε: ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ! Και είναι κρίμα, πολύ κρίμα.....

 

Τα πόρταλ απλά δεν δουλεύουν, στο cu μου δεν αναγνωρίζει τον χρήστη όταν ζητάω προσωρινό pass, αν πάω να εγγραφώ μου λέει υπάρχει ήδη o χρήστης!!! Στο καρτοκινητό μου ζήτησα προσωρινό pass γιατί το ξέχασα, μου ήρθε με sms, το βάζω, με αναγνωρίζει (γράφει και το όνομά μου επάνω δεξια), με παει στην υποχρεωτική οθόνη αλλαγής του προσωρινού κωδικού και εκεί δεν τον αναγνωρίζει με τίποτα!!! Τον ίδιο κωδικό που μόλις αναγνώρισε στην αρχή για να με παει στην οθόνη αλλαγής, μου τον βγάζει άκυρο! Δοκίμασα τρεις φορές (δηλαδή με τρεις προσωρινούς κωδικούς), έσβησα cookies, δοκίμασα και με Internet Explorer και έγινε ακριβώς το ίδιο....

 

Μετά πήρα το 13830!

Την πρώτη φορά, αφού άλλαξα 2 εκπροσώπους μου λεει ο τελευταίος περιμένετε παρακαλώ να το δούμε (στο λεπτό 4), 4 λεπτά αργότερα η γραμμή ήταν κενή, στο λεπτό 9 το έκλεισα.... και σιγά μην έπαιρνε πίσω, αφού ξέρει οτι ο πελάτης έμεινε σε εκκρεμότητα... Τη δευτερη φορά που πήρα, με περάσανε 4 εκπρόσωποι, οι οποίοι πρότειναν αυτά που ήδη είχα κάνει (και αφού ΟΛΟΙ ρώτησαν μήπως τον πληκτρολογώ λάθος, ξέρετε, το σιγουράκι οτι φταίω εγώ), και στο τέλος φτάσαμε στο συμπέρασμα οτι δεν ξέρουμε τι συμβαίνει..... άρα, καμμία λύση! Ή να σχολιάσω για το φωνητικό πορταλ, το οποίο πρέπει να έχεις μαντικές ικανότητες για να καταλάβεις τι να του πεις: "πείτε μου πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω, για παράδειγμα, ανανέωση" - βρε βλαμένο, άμα ήθελα ανανέωση θα έπαιρνα άλλο νούμερο, πες μου 2-3 ουσιαστικές επιλογές να μην αρχίσω εγώ να μαντέυω....σκέφτηκα οτι για το θέμα που έχω θα καταλάβει τις λέξεις portal, online, myaccount αλλά ΟΧΙ, δεν τις καταλάβαινε.... οπότε επέμενα στο εκπρόσωπος, για να μιλήσω με άνθρωπο, για να μου πει οτι το τμήμα που πρέπει να μιλήσω είναι το "ιντερνετ"!!!! Μιλάμε απαράμιλη εξυπηρέτηση!!

 

Κύριοι τι την κάνατε την εταιρία που ξέραμε???? Που είναι η εξυπηρέτηση που είχαμε? Που είναι η αξιοπιστία των υπηρεσιών σας??? Έχει πάρει κανένας σας είδηση πόσο χάλια έχει γίνει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ των πελατών σας ή κοιμόσαστε τον ύπνο του δικαίου???

Link to comment
Share on other sites

Άριστη είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχω παράπονο τουλάχιστον δέκα χρόνια τώρα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Άριστη είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχω παράπονο τουλάχιστον δέκα χρόνια τώρα.

 

Και αρκετά απρόσωπη επίσης...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...