Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και γώ τελικά παρέλαβα τη συσκευή την Τρίτη το μεσημέρι χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο.. Ο τύπος που μου την έφερε μου είπε να πάρω τηλ σ ένα νούμερο (νούμερο της μεταφορικής), πήρα και η απάντηση τους ήταν.. "γιατί μας πήρατε τηλ;"

 

Το θέμα είναι οτι ο κούριερ μου έδωσε 3 αντίγραφα του συμβολαίου και έφυγε.. Που σημαίνει τι; Πρέπει να στείλω το συμβόλαιο στη βόντα; Τους πήρα σήμερα τηλ και περιμένω απάντηση...

 

Απλά αυτός που σου εφερέ τα συμβόλαια ηταν άσχετος ή δεν ήταν ενημερωμένος. Κανονικά τα υπογράφεις επιτόπου και παίρνει τα δυο αντίγραφα πίσω. Τωρα αναγκαστικά θα πρέπει να ρωτήσεις στην Vodafone που και πως να το στείλεις αν και θα πρέπει εφόσον είναι δικό τους κάθος να στείλουν αυτοί courier και να το παραλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 15,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

και εμενα μου ηρθε το πακετο τη Δευτερα 28/12, και παροτι υπεθεσα και ειπα στο πρακτορειο courier που πηγα να το παρω, να κρατησω το ενα και να στειλουμε τα δυο, τελικα πηραν το ενα υπογεγραμμένο πισω...

τωρα θα κανω και ενα τηλ το απογευμα, γιατι δεν εχω μαζι μου το ΙΜΕΙ της SIM...

ελπίζω να ενεργοποιηθει σήμερα...

F1fan.gr

Καθημερινά νέα στα Ελληνικά, αναλύσεις αγώνων, τεχνικά θέματα, και όλες οι σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει ο φανατικός της Formula1.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω μαζι μου το ΙΜΕΙ της SIM...

ελπίζω να ενεργοποιηθει σήμερα...

 

Το ΙΜΕΙ σε τι χρειάζεται;

 

Ήρθε τελικά ο κούριερ και πήρε τα 2 αντίγραφα.. Ούτε ΙΜΕΙ ζήτησε, ούτε ταυτότητες, ούτε πιστωτικές..

Link to comment
Share on other sites

Θα τηλεφωνήσετε στο 2106703300, θα αναφέρετε πως θέλετε να κάνετε ενεργοποίηση νέας σύνδεσης που έγινε μέσω myaccount, θα σας ζητήσουν το ΙΜΕΙ της κάρτας SIM και θα ενεργοποιηθεί σε λίγο η σύνδεση.

 

ετσι εθεαθει παραπανω... :wacko:

 

τωρα θα δείξει...

τι να πω?

 

εντέλει μόλις πήρα τηλ, και μου είπανε μάλλον αυριο, γιατι πρέπει να παραλαβουν και αυτοι την αίτηση υπογεγραμμενη και μετα να ενεργοποιήσουν την SIM....

F1fan.gr

Καθημερινά νέα στα Ελληνικά, αναλύσεις αγώνων, τεχνικά θέματα, και όλες οι σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει ο φανατικός της Formula1.

Link to comment
Share on other sites

Αν η αιτηση εχει γινει απο εξωτερικο συνεργατη, η vodafone δεν ενεργοποιει τη συνδεση. Πρεπει να παραλαβει ο συνεργατης απο το courier το συμβολαιο και να το ενεργοποιησει αυτος.

Την εχω παθει και εγω ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Και η συνέχεια απο το blog μου:

 

Update 28/12/2009: Κάλεσα στο 210 6703300 που ανέφερε σε σχετικό post ο kotsianis7 και μου ζήτησαν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να με καλέσουν αύριο επειδή δεν μπορούσαν να βρουν κάτι σχετικό με την σύνδεση μου.

 

Update 29/12/2009: Δεν με κάλεσε κανείς σήμερα όλη μέρα και έτσι πριν λίγο κάλεσα στο 13830. Εξήγησα σε μια υπάλληλο τί συμβαίνει, με έβαλε σε αναμονή και όταν επέστρεψε με ενημέρωσε οτι α) η σύνδεση έχει εγκριθεί (σώπα... ) και β) ότι λόγω Χριστουγέννων καθυστερούν λίγο οι ενεργοποιήσεις.

Μου ζήτησε να ξαναδοκιμάσω να τους καλέσω αύριο αν δεν ενεργοποιηθεί η σύνδεση κατά την διάρκεια της αυριανής ημέρας.

 

Ουφφφ... 16/12 έγινε η παραγγελία, 22/12 η παραλαβή και ΑΚΟΜΑ να ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Έπρεπε να μην είχα υπογράψει καν και να τους τα έστελνα ανυπόγραφα και να τους άφηνα εκείνοι να με παίρνουν τηλέφωνο κάθε μέρα για υπογραφή (για να μπορέσουν να ξεκινήσουν την χρέωση).

 

Τώρα που είπα χρέωση, ελπίζω να μην κάνουν κανένα λάθος και μου στείλουν λογαριασμό από τις 16... θα γίνει πανικός :mad:

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω τη συνέχεια της ιστορίας μου..

 

Ήρθε χθες και ο 2ος κούριερ πήρε τα συμβόλαια.. έβρισε τον προηγούμενο και έφυγε..

 

Σήμερα με πήραν τηλ απ τη βόντα, μου είπαν πως παρόλο που δεν έχουν πάρει ακόμα τα συμβόλαια η γραμμή θα ενεργοποιηθεί σήμερα και πως θα στείλουν και 3ο κούριερ να παραλάβει φωτοτυπία της ταυτότητάς μου..! Ασυνεννοησία στο full!

 

Edit: Μόλις ενεργοποιήθηκε και μου ήρθε το εξής sms:

 

"Υπόλοιπο χρόνου εώς 19/01 67λ 45δ από 100λ για εθνικές κλήσεις και videoκλήσεις & 102 SMS"

 

Αυτό σημαίνει τι; Ότι άρχισαν να με χρεώνουν απ την ημέρα της παραγγελίας και έχασα και 32 λεπτά από τα 100 και 48 από τα 150 sms; Την παλεύουν; Επίσης το πρόγραμμα που επέλεξα μου δίνει και 500MB 3G.. για τα οποία δεν αναφέρει τίποτα στο sms.. Πρέπει να ενεργοποιήσω ξεχωριστά το 3G; Έχω και τα 500MB; Πως θα μάθω.. Ελπίζω όχι με τηλ στη βόντα δεν αντέχω άλλο με τα τηλς τους.....

Link to comment
Share on other sites

Edit: Μόλις ενεργοποιήθηκε και μου ήρθε το εξής sms:

 

"Υπόλοιπο χρόνου εώς 19/01 67λ 45δ από 100λ για εθνικές κλήσεις και videoκλήσεις & 102 SMS"

 

Αυτό σημαίνει τι; Ότι άρχισαν να με χρεώνουν απ την ημέρα της παραγγελίας και έχασα και 32 λεπτά από τα 100 και 48 από τα 150 sms; Την παλεύουν; Επίσης το πρόγραμμα που επέλεξα μου δίνει και 500MB 3G.. για τα οποία δεν αναφέρει τίποτα στο sms.. Πρέπει να ενεργοποιήσω ξεχωριστά το 3G; Έχω και τα 500MB; Πως θα μάθω.. Ελπίζω όχι με τηλ στη βόντα δεν αντέχω άλλο με τα τηλς τους.....

 

Λέει έως 19/1 (που σημαίνει ότι ο λογαριασμός σου θα βγαίνει κάθε 19 του μήνα και πως ο χρόνος ομιλίας και τα μηνύματα θα ανανεώνονται επίσης κάθε 19 του μήνα). Σήμερα έχουμε 29/12. Αν είχαμε 19/12 (αν υπολειπόταν δηλαδή ένας μήνας) θα είχες όλο το πακέτο. Τώρα που υπολείπεται λιγότερο (20 μέρες) παίρνεις το χρόνο και τα sms αναλογικά. Από τις 19/1 θα έχεις κανονικά όλο το χρόνο και τα sms.

 

Eπίσης να γνωρίζεις ότι στον πρώτο λογαριασμό θα χρεωθείς δύο πάγια, ένα ολόκληρο (19/1-18/2) και ένα 20 ημερών (29/12-19/1). Και αυτό γιατι σε όλους τους λογαριασμούς κινητής ή σταθερής σε όλες τις εταιρείες το πάγιο που πληρώνεις αντιστοιχεί στον επόμενο μήνα και ως εκ τούτου στον πρώτο λογαριασμό χρεώνεσαι και το προηγούμενο.

 

Σε ότι αφορά τα ΜΒ αυτά λογικά ισχύουν κανονικά, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι είναι μέσα στο πρόγραμμα σου. Αυτά θα τα έχεις ολόκληρα (και τα 500) μέχρι μεθαύριο μια και ανανεώνονται κάθε 1η του μήνα (και όχι σύμφωνα με την έκδοση λογαριασμού όπως τα λεπτά ομιλίας και τα sms).

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση! Μια τελευταία ερώτηση.. (και λίγο off topic), μπορώ να ελέγχω τα υπόλοιπα χρόνου, sms, mb online ή με sms;
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση! Μια τελευταία ερώτηση.. (και λίγο off topic), μπορώ να ελέγχω τα υπόλοιπα χρόνου, sms, mb online ή με sms;

Για το χρόνο ομιλίας και τα sms μπορείς να στέλνεις μήνυμα ή να καλείς δωρεάν στο 1284 (λογικά η υπηρεσία θα λειτουργεί από αύριο). Για τα mb από το μετρητή του κινητού σου (τον οποίο πρέπει να μηδενίζεις κάθε 1η του μήνα) αλλιώς από την εξυπηρέτηση της Vodafone (13830).

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και σε μένα...

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ξανα τηλέφωνο στο 13830, σύνδεση με το τμήμα νεων συνδέσεων και απ'οτι φαινεται δεν έχουν παραλάβει ακόμα την αίτηση.

Θα με καλέσουν απο το αρμόδιο τμήμα μου είπε η κοπέλα που μίλησα.

 

8η μέρα που έχω το iPhone στα χέρια μου, 4η επικοινωνία με Vodafone και ακόμα άκρη δεν βρήκαμε.

Της είπα να στείλω το αντίγραφο μου με fax υπογεγραμμένο, της είπα να πάω σε κατάστημα Vodafone με την αίτηση να την δουνε και να την βγάλουν μια φωτοτυπία... Τίποτα.

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να κάνω καινούρια αιτηση , μέσω του vodafone.gr . Δεν ξέρω αν ισχύει η προσφορά μέχρι 31/12 για 2 πάγια δωρεάν μαζί με την προσφορά των 50€ για την συσκευή και πότε ενεργοποιείται η σύνδεση. Γνωρίζετε εσείς κάτι?? Κάτι τελευταίο , ξέρετε ποιο τηλέφωνο παίρνω , γα εκτός vodafone συνδρομητές??? Μήπως ρωτήσω εκεί και που απαντήσουν...

VF Giga Unlimited Ultra

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να κάνω καινούρια αιτηση , μέσω του vodafone.gr . Δεν ξέρω αν ισχύει η προσφορά μέχρι 31/12 για 2 πάγια δωρεάν μαζί με την προσφορά των 50€ για την συσκευή και πότε ενεργοποιείται η σύνδεση. Γνωρίζετε εσείς κάτι?? Κάτι τελευταίο , ξέρετε ποιο τηλέφωνο παίρνω , γα εκτός vodafone συνδρομητές??? Μήπως ρωτήσω εκεί και που απαντήσουν...

 

Ισχύουν και τα 2 πάγια δώρο και η έκπτωση 50 ευρώ. Η σύνδεση υποτίθεται ότι ενεργοποιήται όταν παραλαμβάνεις αν και τώρα άκουσα πως πρέπει να επιστρέψει στη Vodafone το υπογεγραμμένο συμβόλαιο, τι να σου πω, γίνεται και τηλεφωνικά. 13830 είναι η εξυπηρέτηση πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση που έχετε ανοίξει εδώ πέρα και έρχομαι να ρωτήσω κάτι που με καίει κι εμένα. Έκανα αίτηση μέσω της HOL από έναν υπάλληλό της που με κάλεσε και με ενημέρωσε για τα πακέτα της Vodafone. Η αίτηση δεν έχει φτάσει σ' εμένα απ' την courier για υπογραφή ενώ έχουν περάσει 15 μέρες περίπου από τότε που την έκανα μέσω τηλεφώνου και κάθε βράδυ η Vodafone μου στέλνει μήνυμα ότι η φορητότητα θα καθυστερήσει λίγο ακόμα γιατί δεν παρέλαβα το πακέτο με την αίτηση. Τι να κάνω; Να μιλήσω με την courier ή με την Vodafone? Ξέρει κανείς σε ποιό τηλέφωνο να καλέσω και ίσως με ποιά courier συνεργάζεται η Vodafone? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας και τον χρόνο σας!
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε εσείς κάτι?? Κάτι τελευταίο , ξέρετε ποιο τηλέφωνο παίρνω , γα εκτός vodafone συνδρομητές??? Μήπως ρωτήσω εκεί και που απαντήσουν...

Ακόμα και στην HOL μπορείς να ρωτήσεις κάτι για Vodafone στο 13844

Η σύνδεση υποτίθεται ότι ενεργοποιήται όταν παραλαμβάνεις αν και τώρα άκουσα πως πρέπει να επιστρέψει στη Vodafone το υπογεγραμμένο συμβόλαιο.

Η σύνδεση ενεργοποιείται αφού υπογράψεις το συμβόλαιο στην Vodafone και στην HOL και αφού οι δύο αυτές εταιρείες λάβουν πίσω τα δικαιολογητικά μαζί με την αίτηση. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι σε περίπου 2-3 μέρες απ' τη στιγμή που θα κάνεις αίτηση τηλεφωνικά ή με όποιον άλλον τρόπο θέλεις θα σου έρθουν τα δικαιολογητικά με courier, θα τα υπογράψεις και από εκεί και πέρα άλλες 10 μέρες περίπου για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σου. Πολύ χοντρικά όλα αυτά βέβαια!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση που έχετε ανοίξει εδώ πέρα και έρχομαι να ρωτήσω κάτι που με καίει κι εμένα. Έκανα αίτηση μέσω της HOL από έναν υπάλληλό της που με κάλεσε και με ενημέρωσε για τα πακέτα της Vodafone. Η αίτηση δεν έχει φτάσει σ' εμένα απ' την courier για υπογραφή ενώ έχουν περάσει 15 μέρες περίπου από τότε που την έκανα μέσω τηλεφώνου και κάθε βράδυ η Vodafone μου στέλνει μήνυμα ότι η φορητότητα θα καθυστερήσει λίγο ακόμα γιατί δεν παρέλαβα το πακέτο με την αίτηση. Τι να κάνω; Να μιλήσω με την courier ή με την Vodafone? Ξέρει κανείς σε ποιό τηλέφωνο να καλέσω και ίσως με ποιά courier συνεργάζεται η Vodafone? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας και τον χρόνο σας!

Mε τη Vodafone μιλάς.

Ακόμα και στην HOL μπορείς να ρωτήσεις κάτι για Vodafone στο 13844

 

 

Για ποιό λόγο να πάρει στην εξυπηρέτηση της hol για θέμα που αφορά τη Vodafone? Δεν έχει δικό της customer care η Vodafone?

Link to comment
Share on other sites

Mε τη Vodafone μιλάς.

Ευχαριστώ.

Για ποιό λόγο να πάρει στην εξυπηρέτηση της hol για θέμα που αφορά τη Vodafone? Δεν έχει δικό της customer care η Vodafone?

Φυσικά και έχει δικό της customare care απλώς αν αφορά θέμα πωλήσεων μπορεί να το καλύψει και η HOL.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ.

 

Φυσικά και έχει δικό της customare care απλώς αν αφορά θέμα πωλήσεων μπορεί να το καλύψει και η HOL.

Nαι αλλά δεν υπάρχει λόγος. Για παράδειγμα μια λάθος ενημέρωση να πάρει από τη hol για κάποιο θέμα (άνθρωποι είμαστε, λάθη γίνονται) η Vodafone θα ρίξει την ευθύνη εκεί και άκρη δεν πρόκειται να βγάλει ο συνδρομητής.

 

Ότι έχει να κάνει με τη Vodafone καλό θα είναι να απευθύνεστε στην ίδια. Εκτός αν μιλάμε για συνδυαστικό πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

Για κινητη που εχει ενεργοποιηθει μεσω HOL, την HOL ρωταμε.

Αυτη στελνει το courrier και ολα τα σχετικα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Έχω vodafone και στο εσωτρικό του σπιτιού έχω πολύ ασθενές σήμα. Τα μόνα σημεία, που πιάνει είναι στα άκρα - κοντά στα μπαλκόνια...

 

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα gsm terminal gateway, σαν και το Voice box Sagem RL300, και να συνδέσω ένα ασύρματο... Θα κάνω δουλειά;;; Έχω βρει και κάποια άλλα στο ebay με μια μικρή οθόνη. "Βλέπουν" μυνήματα αυτά;;;

Q σου λεβέντη μου!!!
Link to comment
Share on other sites

Ανεφερε το στο 13830, μηπως σου δωσουν κανενα booster. ;)

 

Τί είναι αυτό;;;;;;;;;;;;; :confused: :help:

Q σου λεβέντη μου!!!
Link to comment
Share on other sites

Τοπικός ενισχυτής σήματος για ένα χώρο. Εαν είσαι αρκετά καλός πελάτης θα στο δώσουν. Κάνεις αίτημα μέσω καταστήματος ή 13830, το εξετάζει αρμόδιο τμήμα και σου απαντούν!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε αν μπορεί κανείς να κάνει φορητότητα μέσω του vodafone.gr για να κερδίσει και την έξτρα επιδότηση που δίνεται δώρο για on-line παραγγελίες;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...