Jump to content

Λύσεις οικιακής τηλεφωνίας;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μη συγκρίνουμε τώρα το DSLphone με την υπηρεσία eVoice! KAMIA ΣΧΕΣΗ! Ο άνθρωπος χρειάζεται το τηλέφωνο τόσο για εισερχόμενες όσο και εξερχόμενες κλήσεις (το eVoice παρέχει μόνο εξερχόμενες)! Χρειάζεται DSLphone από τη Vivodi! Η Vivo εγγυάται QoS στο DSLphone (απρόσκοπτη λειτουργία - επιπρόσθετο bandwidth στη DSL γραμμή για το τηλέφωνο), πράγμα που δεν μπορεί κανένα internet phone να "εγγυηθεί" και δη το eVoice της HOL. :rolleyes:

 

 

 

 

axaxaxaaxa παντα μου προσφερες αφθονο γελιο οταν υποστηριζες τη vivodi (Νο1 σε αναξιοπιστια)!! :lol: Οταν φτασει το voip της vivodi σε αυτο το σημειο let me know ;)

 

 

 

 

Γιατί η HOL είναι πιο αξιόπιστη στο data κομμάτι? Αυτό δεν το κατάλαβα!.... Εξήγησέ το! .... ΜΗ λέμε και ότι θέλουμε. Όλα δουλεύουν ρολόι στη Vivo, μετά την αναβάθμιση της χωρητικότητας, ενώ έχει δρομολογηθεί & νέα επέκταση.

 

Παμε στο πιο αστειο κομματι του ποστ σου. Ακριβως, μη λεμε οτι θελουμε! Ολα δουλευουν ρολοι???ΠΟΥ ???????? :X Σε αυτη την "εταιρια" που απο τον Δεκεμβριο κανει αναβαθμιση ?? Ειναι πιο αξιοπιστη η vivodi απο την HOL?? Φτανει πια, μας κουρασες :mad:

Link to comment
Share on other sites

Mεταξύ μας, το να αποκαλείς πιο αξιόπιστη από τη HOL τη Vivodi ως ISP είναι ανέκδοτο, και μάλιστα κρύο.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Surfer,

 

σε ευχαριστώ για τα χρήσιμα σχόλια σου περί Vivodi, και της υπηρεσίας DSLPhone, αλλά θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω να διατηρώ τις απόψεις μου περί αξιοπιστίας στο data κομμάτι, και περί του περίφημου QoS που έχει χαθεί κάπου στον ορίζοντα για μερικά πράγματα...Βλέπεις, σαν παλιός υπάλληλος της Vivodi, ακόμα και σήμερα ξέρω τι γίνεται με μερικά πράγματα και υπηρεσίες, από τους "φίλους" που έχουν μείνει ακόμη εκεί...

 

Δεν ήξερα ότι το Evoice δεν επιτρέπει εισερχόμενες, αλλιώς δεν θα το πρότεινα καν. Πάντως αποτελεί μια εναλλακτική λύση όπως και να χει...

axaxaxaaxa παντα μου προσφερες αφθονο γελιο οταν υποστηριζες τη vivodi (Νο1 σε αναξιοπιστια)!! Οταν φτασει το voip της vivodi σε αυτο το σημειο let me know

 

Συγνώμη... για να καταλάβω δηλαδή! Εσείς δε ζείτε εκτός Ελλάδας? Είστε συνδρομητές Vivodi και γνωρίζετε την αξιοπιστία των υπηρεσιών της?

 

Χρησιμοποιώ το DSLphone εδώ και ένα χρόνο... ξέρω πολύ καλά την αξιοπιστία της υπηρεσίας! Επαναλαμβάνω ότι το VoDSL της Vivodi ξεχωρίζει γιατί χρησιμοποιεί extra bandwidth στη γραμμή DSL (από το ιδιόκτητο DSL δίκτυο κόμβων Vivodi). Ένα test θα σας πείσει... όταν επιστρέψετε Ελλάδα.

 

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ να επικοινωνείς με τους φίλους σου από τη Vivodi? :confused:

Γιατί...

H Vivodi μετά τα όποια τεχνικά προβήματα συνεχίζει την απρόσκοπτη παροχή του συνόλου των ευρυζωνικών υπηρεσιών της! ΔΕΝ υφίστανται προβλήματα. Το QoS εξακολουθεί να ισχύει στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρίας. ΤΕΛΟΣ στα προβλήματα μετά την περιβόητη αναβάθμιση - αν κάποια DSLAMs του ΟΤΕ είναι πιταρισμένα και οι πελάτες μέσω Α.ΡΥ.Σ. έχουν σε κάποιες περιοχές πρόβλημα, δεν ευθύνεται η Vivo ενώ ΟΛΟΙ οι πάροχοι στις συγκεκριμένες περιοχές αντιμετωπίζουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

 

Παμε στο πιο αστειο κομματι του ποστ σου. Ακριβως, μη λεμε οτι θελουμε! Ολα δουλευουν ρολοι???ΠΟΥ ???????? Σε αυτη την "εταιρια" που απο τον Δεκεμβριο κανει αναβαθμιση ?? Ειναι πιο αξιοπιστη η vivodi απο την HOL?? Φτανει πια, μας κουρασες

 

 

Mεταξύ μας, το να αποκαλείς πιο αξιόπιστη από τη HOL τη Vivodi ως ISP είναι ανέκδοτο, και μάλιστα κρύο.

 

Απάντησα παραπάνω. Η αναβάθμιση έχει ολοκληρωθεί - ποιος σου είπε ρε Νrg ότι ακόμη υπάρχουν προβλήματα? Υπάρχει και σχετικό δελτίο τύπου!

 

Συνέκρινα εγώ την αξιοπιστία της ΗΟL με τη Vivodi??? ΘΑ με τρελάνετε???? Εγώ ρώτησα "Γιατί η HOL είναι πιο αξιόπιστη στο data κομμάτι?" εννοώντας... για ποιο λόγο να συγκρίνεις τις δύο εταιρίες από τη στιγμή που δεν έχεις γνώση για την υποδομή και τις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ της κάθε εταιρίας στο DSL, ενώ δε συντρέχει λόγος να τις συγκρίνεις όταν ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ στη Vivodi. Δεν είπα ποτέ ότι η Vivo είναι ανώτερη από την Χ,Υ εταιρία - διαβάζετε καλύτερα πριν απαντήσετε!

 

Κλείνοντας... ποιος θα μας πει την ταχύτητα διασύνδεσης της HOL με το "διεθνές internet", μετά από 12 χρόνια στην ελληνική αγορά και ποιος ξέρει να αναφέρει την αντίστοιχη τιμή για τη Vivodi μετά από 4 χρόνια στην Ελλάδα????...

 

Cya...

Link to comment
Share on other sites

Οταν εξακολουθεις να μπερδευεις τις βουρτσες, δεν πιστευω οτι περιμενεις και τεκμηριωμενη απαντηση.

 

ps Το οτι λεω πως εχω 800Mbit dsl στο σπιτι μου, δεν σημαινει οτι το εχω κιολας, το ιδιο ισχυει για για την viβοδι :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οταν εξακολουθεις να μπερδευεις τις βουρτσες, δεν πιστευω οτι περιμενεις και τεκμηριωμενη απαντηση.

 

 

Τι ακριβώς σε μπέρδεψε... γιατί δεν κατάλαβα! Περιμένω απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς σε μπέρδεψε... γιατί δεν κατάλαβα! Περιμένω απάντηση.

 

Εξακολουθεις να συγκρινεις τη vivodi με την hol. Ειλικρεινα χωρις καμια δοση παθους, δεν πιστευω οτι η vivodi ειναι εστω το 1/1000 της HOL/Forthnet/Otenet/Sparknet/ACN κλπ σε αξιοπιστια,οργανωση, ποιοτητα υπηρεσιων και πανω απ'ολα σεβασμο προς τον πελατη. Η vivodi πιο πολυ μου μοιαζει με τις εταιριες παροχης internet των πανεπιστημιων (ισως και να προσβαλω αυτες τις εταιριες). Το ξερω οτι δεν προκειται να τα παραδεχτεις αυτα ποτε, αλλα ειναι η αληθεια ;)

Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθεις να συγκρινεις τη vivodi με την hol. Ειλικρεινα χωρις καμια δοση παθους, δεν πιστευω οτι η vivodi ειναι εστω το 1/1000 της HOL/Forthnet/Otenet/Sparknet/ACN κλπ σε αξιοπιστια,οργανωση, ποιοτητα υπηρεσιων και πανω απ'ολα σεβασμο προς τον πελατη. Η vivodi πιο πολυ μου μοιαζει με τις εταιριες παροχης internet των πανεπιστημιων (ισως και να προσβαλω αυτες τις εταιριες). Το ξερω οτι δεν προκειται να τα παραδεχτεις αυτα ποτε, αλλα ειναι η αληθεια ;)

Τα παραπάνω αποτελούν την άποψή σου. Ποτέ δεν ήσουν συνδρομητής Vivodi επομένως δεν μπορείς να εκφέρεις μετά βεβαιότητος τη γνώμη σου για "την αξιοπιστία, οργάνωση, ποιότητα υπηρεσιών και πάνω απ' όλα σεβασμό προς τον πελάτη".

 

Αnyway... στόχος μου δεν είναι να πείσω κανέναν - ο πελάτης "βλέπει" και αποφασίζει.

 

ΔΕ συγκρίνω εταιρίες... ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ! :O

 

ΞΥΠΝΗΣΤΕ... ΠΟΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ( χωρίς την όποια "κρατική ενίσχυση" - π.χ. ΔΕΗ :worry: ) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ???

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ήμουν συνδρομητής (και εργαζόμενος :devil: ) εκεί μπορώ να εκφέρω άποψη, και έχω να πω τα παρακάτω:

 

*Μπράβο και τιμή του στον κ. Εφραίμογλου (και την κα. Εφραίμογλου, πρόεδρο εδώ και αρκετό καιρό) για τις επενδύσεις του και τις καινοτομίες που προσφέρει η εταιρία.

 

*Μπράβο του που είχε κυκλώματα συνολικής χωρητικότητας 155 ΜΒps με το εξωτερικό ( σε 3*45 μορφή) να "τρέχουν" όταν είχε συνολικά...10 DSL πελάτες, και πιο πριν ακόμα (αυτό το είχα δει με τα μάτια μου επίσης), και δεδομένου οτι δεν δίνει dialup (παρά μόνο ως backup αν πέσουν τα πάντα).

 

*Μπράβο στο τμήμα φωνητικής τηλεφωνίας που βελτιώθηκε, όχι τρελά, αλλά αισθητά, ειδικά μετά από διασυνδέσεις και λοιπά deals που έγιναν.

 

*Μπράβο στους υπεύθυνους marketing που έχουν κάνει πολυ aggressive policy για την προώθηση της εταιρίας στο χρόνο 2004-2005.

 

*ΚΑΚΩΣ η εταιρία προέβη σε promotion campaigns όταν τις άρχισε, με αποτέλεσμα να τιγκάρει το δίκτυο εντός εκτός και επί τα αυτά, και να βγάλει η εταιρία "κακό όνομα" στις τάξεις αυτών που ξέρουν 2,3 πράγματα, επειδή η αναβάθμιση πήρε 3 μήνες να τελειώσει (όχι με αποκλειστική υπαιτιότητα της εταιρίας, αλλά με σημαντική).

 

*ΚΑΚΩΣ κοροιδεύονταν οι πελάτες από "υπεύθυνους" (και σίγουρα, με άνωθεν εντολές) για το πότε θα τελειώσει το νταβαντούρι με το δίκτυο.

 

*Όμως, μπράβο που επεστράφησαν πάγια σε συνδρομητές που είχαν επηρεαστεί κατά αυτή την περίοδο. Γενναία κίνηση.

 

*Μπράβο στην εταιρία που προσπαθεί να προωθήσει μερικά πράγματα..πριν το κάνουν άλλοι, άσχετα αν λόγω μεγέθους / αγοράς δεν προχωράνε όσο θα έπρεπε.

 

*Κακώς ορισμένα στοιχεία των υπηρεσιών έχουν μείνει πίσω (ειδικά στον τομέα τηλεφωνίας).

 

------------------

 

 

Αυτό συνοψίζει τις απόψεις μου για την εταιρία. Δεν είναι αγγελικά πλασμένη, ούτε όμως και οι δαίμονες του Βελζεβούλ που θέλουν να φάνε τα λεφτά του κοσμάκη. Μπορείς να θεωρείς σίγουρο, surfer, ότι μπορώ να μάθω 1-2 πράγματα με ανεπίσημα χείλη (π.χ. πόσο καλά πάνε πρακτικά οι Χ υπηρεσίες), που η διαφορά τους από τα επίσημα είναι ότι ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ότι παίζει ΧΥ πρόβλημα κάπου.

 

Αν οι απόψεις μου σου φαίνονται αρνητικές γενικά, κάνεις λάθος, δες πόσα θετικά βρήκα. Απλά το σύστημα "σηκώνει κι άλλη βελτίωση" σταδιακά...Ελπίζω να συμφωνούμε σε αυτό!

 

-Γιάννης.

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Απάντησα παραπάνω. Η αναβάθμιση έχει ολοκληρωθεί - ποιος σου είπε ρε Νrg ότι ακόμη υπάρχουν προβλήματα? Υπάρχει και σχετικό δελτίο τύπου!

Είπες τη μαγική λέξη: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.

Αυτή η αναβάθμιση είναι που με κάνει να μιλάω για ανέκδοτο όταν μου λες για αξιοπιστία της Vivodi.

Ή μήπως εννοείς αξιοπιστία το να δουλεύει σωστά το δίκτυο... όταν δουλεύει;

Συνέκρινα εγώ την αξιοπιστία της ΗΟL με τη Vivodi??? ΘΑ με τρελάνετε???? Εγώ ρώτησα "Γιατί η HOL είναι πιο αξιόπιστη στο data κομμάτι?" εννοώντας... για ποιο λόγο να συγκρίνεις τις δύο εταιρίες από τη στιγμή που δεν έχεις γνώση για την υποδομή και τις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ της κάθε εταιρίας στο DSL, ενώ δε συντρέχει λόγος να τις συγκρίνεις όταν ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ στη Vivodi. Δεν είπα ποτέ ότι η Vivo είναι ανώτερη από την Χ,Υ εταιρία - διαβάζετε καλύτερα πριν απαντήσετε!

Και για ποιό λόγο να μην συγκρίνω τις 2 εταιρίες; Καταναλωτής είμαι και είναι δικαίωμά μου και υποχρέωσή μου να συγκρίνω τα προϊόντα που διεκδικούν τα λεφτά μου.

Κάπου έχεις χάσει το νόημα μου φαίνεται.

Κλείνοντας... ποιος θα μας πει την ταχύτητα διασύνδεσης της HOL με το "διεθνές internet", μετά από 12 χρόνια στην ελληνική αγορά και ποιος ξέρει να αναφέρει την αντίστοιχη τιμή για τη Vivodi μετά από 4 χρόνια στην Ελλάδα????...

Επίσης, μιας και ξέρεις πολλά για τη HOL, για πες μας συνολικά στα 12 χρόνια λειτουργίας της, για πόσο χρονικό διάστημα έχει αφήσει ξεκρέμαστους τους πελάτες της και για πόσο η vivodi στα 4 χρόνια που λειτουργεί.

Cya...

Επίσης

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ου, ανοιχτά... Όπου ανακατεύεται αυτή η Vivodi ρε παιδί μου γίνεται χαμός... Ελπίζω να έβγαλες άκρη kaizen, αν όχι στείλε μου PM.
Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος μας επέλεξε Vivodi τελικά. Ας ελπίσουμε να μην έχει προβλήματα :)

 

Υ.Γ.: Έχω βαρεθεί να βλέπω την Παπαρίζου έλεος πια :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...