Jump to content

Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από τον manoz

 

Για ζήτησε αντίγραφο της αίτησής σου από την ΤΕΛΛΑΣ για να δεις και την "υπογραφή" σου. Είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν.

 

Γι αυτό συντάσσω την καταγγελία. Την θέλουν με όλες τις λεπτομέρειες.

 

Έχω μιλήσει και με Γραφολόγο. Ίσως να χρειαστεί να προσκομίσει η ΤΕΛΛΑΣ την γνήσια αίτηση με την υπογραφή.

 

Και τιμωρείται με βαριές ποινές... :mad: Πότε έγινε το περιστατικό;

 

1 Αυγούστου Παρασκευή πηγα στο κατάστημα. Τέτοια ημερομηνία έχει και η αίτηση.

 

Στην ΤΕΛΛΑΣ φαίνομαι πελάτης από 2 Αυγούστου. :cool:

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Oti theloun mas kanoun.XREOUNOUN IPEROGKA OTI THELOUN KANUN K APODIKSE OTI DEN EISAI ELEFANTAS.

BLEPE DIKI MU PERIPTOSI STO 4526 MU ESTELNAN RINGTONES XORIS POTE NA TO THELO K PAROLAUTA ME XREOSAN POLLA.

KAI META APO 2 MINES AKOMA NA BGALO AKRI

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον supernet

 

Έχω μιλήσει και με Γραφολόγο. Ίσως να χρειαστεί να προσκομίσει η ΤΕΛΛΑΣ την γνήσια αίτηση με την υπογραφή.

 

 

Καλό θα ήταν να ζητήσεις από τώρα αντίγραφο της αίτησής σου για να ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει. Αν πράγματι είναι η υπογραφή σου (λέμε τώρα ...), θα βρεθείς σε δύσκολη θέση, γιατί θα πρέπει να αποδείξεις ότι σου την έβαλε (... την αίτηση ;) :o ) ανάμεσα στα άλλα χαρτιά, χωρίς να το αντιληφθείς.

 

Αρχικό Μήνυμα από τον supernet

 

1 Αυγούστου Παρασκευή πηγα στο κατάστημα. Τέτοια ημερομηνία έχει και η αίτηση.

 

Στην ΤΕΛΛΑΣ φαίνομαι πελάτης από 2 Αυγούστου. :cool:

 

 

Αν δεν ικανοποιηθείς (υλικά, ηθικά κλπ) μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, να καταθέσεις μήνυση, τόσο εναντίον της υπαλλήλου, όσο και κατά των υπευθύνων του καταστήματος ως ηθικών αυτουργών (τάχα δε γνώριζαν...) για την πλαστογραφία σε βάρος σου. Όχι αργότερα γιατί θα έχεις πρόβλημα.

Αν θέλεις οποιαδήποτε βοήθεια με τη σύνταξη της καταγγελίας σου, είμαι στη διάθεσή σου. :)

Link to comment
Share on other sites

Θα δουμε ενα samsung παντα πρωτοπορος θα βγαλει ενα κινητο με 1,5 megapixel στο τελος του 2003!!

Με την Wind κάνεις πράγματι οικονομία...αφού δεν έχεις ποτέ σήμα, δεν μιλάς, δεν στέλνεις μηνύματα, δεν χρεώνεσαι...

Wind Όσα παίρνει ο άνεμος

Link to comment
Share on other sites

Eutuxws pou o OTE zhtaei fwototypia tou teleutaiou logariasmou gia na kanei tin Proepilogh Forea... Poly kala kanei telika! Apo tin periptwsh tou filou, myrizei xontro kolpo apo ton Germano. Kala kaneis kai to kynhgas wste na thorivi8oun mipws kai to stamatisoun... Telika o Germanos einai h pio eleinh alysida katasthmatwn stin Ellada..

 

P.S Ypoxrewtika prepei na laveis antigrafo tis aithshs sou.. Epishs xrhsimopoihse ta stoixeia sou pou ta edwses gia allo logo, wste na symplhrwsei mia allh aithsh.. Apistefta pragmata.

 

P.S Paizei kai h pi8anothta proswpikwn bonus twn ypallhlwn gia ka8e nea syndesh pou kanoun.

Infinite loneliness
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον Soulman

 

P.S Epishs xrhsimopoihse ta stoixeia sou pou ta edwses gia allo logo, wste na symplhrwsei mia allh aithsh.. Apistefta pragmata.

 

και επίσης κοίτα και τον όρο: "Επιθυμώ να λαμβάνω διαφημιστικό υλικό από τρίτους".

 

Αρχικό Μήνυμα από τον manoz

Αν δεν ικανοποιηθείς (υλικά, ηθικά κλπ) μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, να καταθέσεις μήνυση, τόσο εναντίον της υπαλλήλου, όσο και κατά των υπευθύνων του καταστήματος ως ηθικών αυτουργών (τάχα δε γνώριζαν...) για την πλαστογραφία σε βάρος σου. Όχι αργότερα γιατί θα έχεις πρόβλημα.

 

3 μήνες από την ημέρα που έλαβα γνώση, για την τέλεση του αδικήματος!!! ;) Εγώ το μαθα 6/10/2003.

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

na pw kati... hr8e mia mera sth douleia enas typas kai me piestiko/plagio tropo h8ele na tou ypograpsoume gia Tellas

Ela paidia ti kanoume loipon apo shmera exete Tellas kai kanete oikonomia elege

Lege onoma epi8eto kai eisai etoimos se 5 lepta... kamia 20aria psarwsane kai ypegrapsan "tsampa einai" legane...

egw ton esteila giati mou th spane oi plasiedes...

meta apo ayto pou diavasa edw psaxnw me ena synadelfo ta xartia pou eixan ypograpsei (eixe vgalei ENAS fwtotypia) kai ti vlepw?

TIKARISMENO to EPI8YMW AYTOMATH PROEPILOGH FOREA otan einai dia8esimh h yphresia...

ola ayta XWRIS xartia xwris tipota...

kapws etsi 8a kanei kai o germanos...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά φάτε τους ! Μην τους αφήνετε τους απατεώνες και τους καραγκιόζηδες να κάνουν ότι θέλουν !

Είμαστε μαζί σας !

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον supernet

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ "ΤΕΛΛΑΣ", ΜΕΣΩ ΤΟΥ "ΓΕΡΜΑΝΟΣ".........για να ρωτήσω κάτι βασικό ???? :o

 

 

Ναι εγώ. Ρώτα ;)

Ἢ λέγε τί σιγῆς κρεῖττον, ἢ σιγὴν ἔχε
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον Sergios

 

Ναι εγώ. Ρώτα ;)

 

 

1) Υπέγραψες σε έντυπο αίτησης που εκτυπώθηκε από τον Η/Υ του καταστήματος?

 

2) Αν ναι, τα στοιχεία σου ήταν εκτυπωμένα ή με στυλό;

 

3) Ή μήπως η αίτηση ήταν έντυπο της ΤΕΛΛΑΣ με το χρωματιστό μαύρο-πορτοκαλί λογότυπο της?

 

4) Σε ρώτησαν αν θες αντίγραφο, ή στο δώσανε χωρίς να ρωτήσεις?

 

Θα με βοηθήσεις αφάνταστα, για να έχω και μια άλλη εικόνα... απ'αυτά που μου είπαν στον ΓΕΡΜΑΝΟ της περιοχής μου.... :)

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον supernet

 

1) Υπέγραψες σε έντυπο αίτησης που εκτυπώθηκε από τον Η/Υ του καταστήματος?

 

2) Αν ναι, τα στοιχεία σου ήταν εκτυπωμένα ή με στυλό;

 

3) Ή μήπως η αίτηση ήταν έντυπο της ΤΕΛΛΑΣ με το χρωματιστό μαύρο-πορτοκαλί λογότυπο της?

 

4) Σε ρώτησαν αν θες αντίγραφο, ή στο δώσανε χωρίς να ρωτήσεις?

 

Θα με βοηθήσεις αφάνταστα, για να έχω και μια άλλη εικόνα... απ'αυτά που μου είπαν στον ΓΕΡΜΑΝΟ της περιοχής μου.... :)

 

 

1. Όχι, είχαν ειδική έντυπη φόρμα σε μπλοκ

2. Τα έγραψε με στυλό ο υπάλληλος

3. Ναι, δες 1

4. Μου ζήτησαν να περάσω μια άλλη μέρα για να πάρω το αντίγραφο αφού πρώτα εγκριθεί (αν θυμάμαι καλά αυτή ήταν η δικαιολογία) η σύμβαση από την Τελλάς. Πήγα μετά από μια εβδομάδα και μου έδωσαν.

 

Όλα αυτά στο Γερμανό στην πλατεία Κολοκοτρώνη

Ἢ λέγε τί σιγῆς κρεῖττον, ἢ σιγὴν ἔχε
Link to comment
Share on other sites

Thanks very much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν ξερεις πόσο με βοήθησες :) :)

 

ΛΕΩ ΤΟ THREAD ΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥΜΕ "ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ? ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ!!!" :p

 

Νεώτερα (13:00)

 

Έχουν πάρει φωτιά στο CC του Γερμανού. http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/scorchio/saburn.gif Με ξανακάλεσε η υπάλληλος του Customer Care, για να μάθει κατά τη χθεσινή επίσκεψη μου στο κατάστημα τι έγινε :wacko:

 

- Της είπα καταρχάς, ότι η κυρία Χ που εμφανίστηκε σαν υπεύθυνη καταστήματος... είναι απλή υπάλληλος και αυτή έκανε τη δουλειά.

 

Έμαθε επίσης, ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα...δεν χρησιμοποιούν τα έντυπα τις ΤΕΛΛΑΣ αλλά δική του αίτηση περασμένη στον Η/Υ τους. (Κάτι που δεν δικαιολογεί με τίποτα την πιθανότητα να έβαλα έστω και κατά λάθος υπογραφή. Αφού δεν έμεινα στο κατάστημα τόσο χρονικό διάστημα..... που να δικαιολογέι ότι περιμένω κάποιον να πληκοτρολογήσει τα στοιχεία μου στην αίτηση ;) )

 

- Της είπα επίσης ότι η υπάλληλος ανέλαβε την πρωτοβουλία να προωθήσει τα στοιχεία μου σε τρίτους.

 

Μου διαβεβαίωσε ότι παρακολουθεί το θέμα προσωπικά. Ότι θα επικοινωνήσει και η ίδια με την (αληθινή) :p υπεύθυνο καταστήματος & με τον επιθεωρητή και τέλος θα μου πει....ΑΝ όντως έχει φτάσει το θέμα εκεί που πρέπει να φτάσει :blink: :blink:

 

Αυτό που μου κανε εντύπωση είναι ότι με ευχαρίστησε για την πληροφόρηση σχετικά μ'αυτό το κατάστημα.

 

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ: Λοιπόν μίλησα με έναν δικηγόρο. Θα ενημερώσω την ΤΕΛΛΑΣ και θα περιμένω να δω την αίτηση. Μετά θα επιδοθεί εξώδικο στην "ΓΕΡΜΑΝΟΣ" και αν δεν ανταποκριθούν σε 15 ημέρες..... (που σημαίνει ότι συνηγορούν με τα εν λόγω αδικήματα) θα προβώ σε αγωγή για ηθική βλάβη (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ).....όσων αφορά τα Αστικά αδικήματα. Γιατί προκύπτουν και Ποινικά. :eek:

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει που φοβόμαστε τις κεραίες ενώ καπνίζουμε από 2 πακέτα τσιγάρα ο καθένας μας...

Ας κόψουμε το τσιγάρο και μετά ας μιλήσουμε για κεραίες.

Link to comment
Share on other sites

Θα ψηθούμε ζωντανοί στο τέλος με όλες αυτές τις ακτινοβολίες. :worry: Για να δουμε...
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24376flag.gif Καφενείο Φοιτητών
Link to comment
Share on other sites

Mages, mia erwtisi, ki epeidi kserw oti uparxoun paidia edw mesa pou kseroun, opoios mporei as apantisei.

 

Ta call centers twn etairiwn kinitis mipws pairnoyn foitites opws to 131/134 tou OTE? An nai, poia i diadikasia? Sunergazontai me eidika grafeia, to kanoun monoi tous?

 

Gia part-time panta milaw.

 

Den to 8elw gia mena, mias kai den eimai foititis pleon :cool:

 

Opoios kserei as voi8isei.

 

Efxaristw prokatavolika :)

 

(sorry pou o titlos einai sta Agglika, alla 8ewrisa oti 8a einai asximo na fainetai sta greeklish :p )

Link to comment
Share on other sites

H telestet μου απάντησε στην διαμαρτυρία με αυτό.Τα συμπεράσματα δικά σας:

 

 

Αγαπητέ κύριε xxx,

 

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ηλεκτρονική διεύθυνση της TELESTET.

Η εταιρία μας από την αρχή της λειτουργίας της πιστεύει στην άμεση επικοινωνία με τους συνδρομητές της.

Με τον τρόπο αυτό χτίζουμε την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, που έχει στόχο της την συνεχή παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

 

Το κέντρο του εταιρικού μας ενδιαφέροντος είναι ο πελάτης μας.

 

Με γνώμονα την φιλοσοφία αυτή, η TELESTET επανειλημμένα έχει προβεί σε μειώσεις των τιμολογίων της προς όφελος του τελικού χρήστη.

 

Πρώτη η εταιρία μας μείωσε το κόστος κλήσης από σταθερά προς κινητά τηλέφωνα τον Μάιο του 2002. Ενέργεια που επαναλάβαμε την 1/7/2003 μειώνοντας τα τέλη τερματισμού σε 0,0021 €/δευτερόλεπτο.

 

Πρώτη η TELESTET τον Μάρτιο 2003, μείωσε στα εταιρικά της οικονομικά προγράμματα τις χρεώσεις για κλήσεις προς κινητά τηλέφωνα TELESTET, προσφέροντας την χαμηλότερη χρέωση στην αγορά 0,0012 €/δευτερόλεπτο.

 

Ταυτόχρονα μείωσε τις χρεώσεις για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο TELESTET προς σταθερά τηλέφωνα από 0,0026 €/δευτερόλεπτο σε 0,0016 €/δευτερόλεπτο.

 

Το περιβάλλον της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, από το 1993, είναι άκρως ανταγωνιστικό, όπως συμβαίνει και στις περισσότερες χώρες που υπάρχουν παρόμοιες εταιρίες. Η διαμόρφωση ανταγωνιστικών συνθηκών στην συγκεκριμένη αγορά δεν συνεπάγεται ότι οι διαφοροποιήσεις στα τιμολόγια των εταιριών είναι υποχρεωτικά μεγάλες, καθώς είναι αναμενόμενο να ακολουθεί η μία εταιρία την άλλη σε ανάλογες αυξήσεις ή μειώσεις, ώστε να παραμένει ανταγωνιστική στις υπηρεσίες που προσφέρει στο κοινό.

 

Η TELESTET για τον λόγο αυτό, εκτός από ανταγωνιστικές τιμές, παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, που προσδίδουν στα προϊόντα της, αξία ανάλογη των χρημάτων που πληρώνει ο συνδρομητής της.

 

Για παράδειγμα τα προϊόντα προαγορασμένου χρόνου (TELESTET 40, TELESTET 70 κα) προσφέρονται με 10 λεπτά επιπλέον δωρεάν χρόνο ομιλίας από τα αντίστοιχα των άλλων εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

 

Η υπηρεσία Επαγγελματικού τηλεφωνητή, που αποτελεί επαγγελματικό εργαλείο υψηλής τεχνολογίας, προσφέρεται, μόνο από την TELESTET, δωρεάν σε όλα τα εταιρικά οικονομικά προγράμματα.

 

Παρόλο που η πολιτική επιδότησης συσκευών κινητής τηλεφωνίας, δεν ακολουθείται σήμερα στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, η TELESTET διαμορφώνει πληθώρα προσφορών στα καταστήματα του δικτύου πωλήσεων, έτσι ώστε οι συνδρομητές της να έχουν την δυνατότητα να αποκτούν με το χαμηλότερο δυνατό κόστος την συσκευή που επιθυμούν.

 

Η TELESTET παράλληλα επενδύει στην τεχνολογία, αναπτύσσοντας το δίκτυο της, χτίζοντας την κινητή τηλεφωνία 3ης γενιάς, προσφέροντας σταθερή ασύρματη τηλεφωνία, δημιουργώντας προηγμένες υπηρεσίες μετάδοσης δεδομένων (HSCD, GPRS) προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του συνδρομητή της, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

 

Για όλους τους παραπάνω λόγους εκτιμούμε ότι η διαμαρτυρία σας δεν λαμβάνει υπόψη όλα τα παραπάνω στοιχεία και δεν εξετάζει το συνολικό όφελος που τελικά έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια για τους συνδρομητές μας.

 

Η εταιρία μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία ή και διευκρίνιση.

 

Με εκτίμηση,

 

 

 

 

ΛΙΟΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

E-MAIL : cs@telestet.gr

FAX : 210 5100001, 210 5100002

[sIGPIC][/sIGPIC]

Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου

Link to comment
Share on other sites

Den uparxei poio eukolo pragma apo to na arxisei kaneis na stelnei viografika se oles tis etairies pou exoun customer care (Voda- Stet- Cosmo- Forthnet ktl ktl ktl)

Kai na grafei mazi kai ena mikro discription oti thelei douleia san customer care gia part time.

Oi etairies pernoun sinexeia tetoia atoma giati kaneis den adexei na katsei poly.... :wacko:

Kai den einai anagi na eisai foititis, einai douleia pou mporei na tin kanei o kathenas me megali upomoni. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον Sv1cvt

 

Εμένα μου αρέσει που φοβόμαστε τις κεραίες ενώ καπνίζουμε από 2 πακέτα τσιγάρα ο καθένας μας...

Ας κόψουμε το τσιγάρο και μετά ας μιλήσουμε για κεραίες.

 

προσωπικά δεν καπνίζω, και αποφεύγω και τα μέρη που γίνομαι παθητικός καπνιστής με το ζόρι.. [κάποιες "καφετέριες"]

δεν υπάρχουν τέτοιες αναλογίες όμως με τις κεραίες

Link to comment
Share on other sites

πέτυχα σε περίπτερο στην Ομόνοια κάτι κάρτες με τις οποίες μπορούσες να καλέσεις με φθηνότερες κλήσεις από ... κινητό και όχι από σταθερό όπως συνηθίζετε.

 

Ξέρεις κανείς κάτι παραπάνω?

Το Όλο είναι Άλλο

 

www.parisk.gr

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Pisteuete oti a3izei ton kopo h agora enos akrivou kinhtou gprs (smartphone h oxi). Otan se 8 mhnes logika to 3g 8a kanei ta prwta vhmata tou sthn ellada ara 8a skasoun muth k oi prwtes umts suskeues?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον antonis_wrx

 

Wirelessly posted (Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Pisteuete oti a3izei ton kopo h agora enos akrivou kinhtou gprs (smartphone h oxi). Otan se 8 mhnes logika to 3g 8a kanei ta prwta vhmata tou sthn ellada ara 8a skasoun muth k oi prwtes umts suskeues?

 

 

Για μένα η 3g τεχνολογία είναι ακόμα πολύ μακριά... σίγουρα θα δούμε ανάπτυξη πολύ μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004. Άρα σε ένα χρόνο περίπου και φυσικά η εδραίωση της τεχνολογίας θα έρθει σε 2-χρόνια. Ποιος θα αλλάξει το κινητό του για ένα νέο μιας άγνωστης και σίγουρα πολύ ακριβότερης τεχνολογίας;; Ποιος θα αγόραζε ένα τηλέφωνο για να αντικαταστήσει το 7250 ή το Τ610 του τι στιγμή που όλα τα 3g είναι γιγαντιαίων διαστάσεων;; Για μένα και λέω καθαρά τη προσωπική μου άποψη το 3g θα αργήσει πολύ και με τη τακτική των ελληνικών εταιρειών κάθε νέο να τιμολογείται υπερβολικά υψηλά (δες mms) θα κάνει πολύ καιρό να διαδωθεί ευρέως.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
  • The topic was unlocked
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...