HellasVagabond Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 ma oli i diafora einai o glompos (kateyntiras desmis) apo kai epeita k i texnologia kai oi lamptires einai akribos ta idia! Επειδη μαλλον δεν εχεις πολυασχοληθει με το θεμα ισως θα ηθελες να ψαξεις το ποσο ρευμα δινουν τα εργοστασιακα Xenon καθως και τι εξαρτηματα εχουν σε σχεση με τα δευτερων εταιρειων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gfdimopo Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Αν θυμάμαι καλά 21000 v..... Να ρωτήσω κάτι εγώ...Έχουμε μια BMW Ε90 με ξένον αλλα δεν είναι τοσο μπλε πρέπει να είναι γύρω στους 4700Κ οι λάμπες της και επείδη θα αλλάξω φανάρι επειδή με το συγκεκριμένο προέκυψε ενα πρόβλημα...μπορώ να βάλω λάμπα με 6000Κ...? ή δεν γίνεται....? για πείτε...? Παράθεση D.G. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Πρεπει να ρωτησεις την BMW αν τα Xenon που εχεις τωρα μπορουν να δωσουν ρευμα για 6.000k. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gfdimopo Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Αυτοι ειναι οι πιο ασχετοι απο όλους...Ο τεχνικός μου είπε οτι η μπλε αίσθηση γίνεται απο τον καθρέπτη που χρησιμοποιείται και όχι απο τη λάμπα...:lol: τι να του πω τώρα για ρεύμα κλπ...HE HE.... Εστειλα ενα email στην Worldwide BMW και περιμένω να μου απαντήσουν.... Παράθεση D.G. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
saroy1982 Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Στα περιοδικά αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων αναφέρονται ως ατού. Πολλοί οδηγοί αποφασίζουν μάλιστα να τα αγοράσουν θεωρώντας πως βελτιώνουν την εμφάνισή του αυτοκινήτου τους αλλά γιατί όχι και την ασφάλειά τους. Ο λόγος για τα φώτα Xenon που ολοένα και περισσότερο συναντάμε στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους, Είναι εκείνα τα φώτα που εκπέμπουν ένα δυνατό εκτυφλωτικό μπλε χρώμα (στην πραγματικότητα είναι λευκό και φαίνεται σαν μπλε σε σύγκριση με τα κανονικά φώτα) που σύμφωνα με τις αυτοκινητοβιομηχανίες πλησιάζει περισσότερο από κάθε άλλο το φως της ημέρας και βοηθάει στην πρόληψη των κινδύνων που καραδοκούν σε ένα σκοτεινό δρόμο. Είναι έτσι, όμως, τα πράγματα; Αν και δεν μας αρέσουν τα πολύ τεχνικά θέματα, πρέπει να αναφερθούμε κατ' αρχήν στην βασική τους λειτουργία. Οι λάμπες Xenon βασίζουν τη λειτουργία τους στο βολταϊκό τόξο. Κάθε λάμπα έχει δύο ακίδες βολφραμίου (ηλεκτρόδια) εσωτερικά, σε απόσταση μεταξύ τους. Το εκπεμπόμενο φως προέρχεται από την υπερπήδηση του ηλεκτρικού ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες. Ανάμεσά τους κυκλοφορεί ευγενές αέριο (Xenon) υπό αρκετά μεγάλη πίεση που καθιστά δυνατή την μεταφορά του ηλεκτρικού ρεύματος. Η λάμπα τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό κύκλωμα που μετατρέπει το συνεχές ρεύμα της μπαταρίας του αυτοκινήτου σε εναλλασσόμενο υψηλής συχνότητας, έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει η υπερπήδηση του ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες της λάμπας. Επειδή οι λάμπες αυτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες το ηλεκτρονικό κύκλωμα τους δίνει ελεγχόμενη ισχύ, ώστε να μην τις φέρει έξω από τα όρια λειτουργίας τους. Πρέπει να λεχθεί πως η πίεση του αερίου μέσα στην λάμπα και η θερμοκρασία της, αυξάνονται πάρα πολύ, και μάλιστα σε επικίνδυνο βαθμό, και έτσι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολύ χοντρούς προστατευτικούς φακούς, από ειδικό θερμοαγώγιμο γυαλί, αγωγούς εξαερισμού και αισθητήρες θερμοκρασίας, για να αποφύγουν (όχι πάντα με επιτυχία) τυχόν έκρηξη της λάμπας. Στις ΗΠΑ, μάλιστα, απαγορεύεται η εκ των υστέρων τοποθέτησή τους, ενώ γίνεται μία εξαίρεση για τα μοντέλα εκείνα που έχουν τέτοιες λάμπες, από την μάνα τους, δηλαδή από το εργοστάσιο. Οι ευρωπαϊκές και άλλες εταιρείες που εξάγουν αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, ωστόσο, αποφεύγουν να τις τοποθετούν για να μην συναντήσουν τυχόν προβλήματα καθώς εκεί οι έλεγχοι είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Πόσο επικίνδυνες μπορεί να γίνουν αυτές οι λάμπες; Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε σχετικά έντυπα οι κίνδυνοι προέρχονται από: 1) Τις πιθανές εκρήξεις της λάμπας 2) Το ηλεκτρικό ρεύμα 3) Την υπέρυθρη ακτινοβολία 4) Την υπεριώδη ακτινοβολία 5) Την εκπομπή όζοντος (σε κλειστούς χώρους) και 6) Τις υψηλές αναπτυσσόμενες θερμοκρασίες. Οι συμβουλές που δίνουν, μάλιστα, είναι οι εξής: 1) Φοράτε πάντα προστατευτικά προσώπου και γυαλιά όταν ασχολείσθε με μία τέτοιου είδους λάμπα 2) Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα 3) Αφήστε την λάμπα να κρυώσει επί αρκετή ώρα πριν την ακουμπήσετε καθώς μέρη της φθάνουν σε θερμοκρασία πολλές εκατοντάδες βαθμούς Κελσίου 4) Φορέστε προστατευτικά γάντια και προστατευτικές στολές πριν ξεκινήσετε την ενασχόλησή σας με την λάμπα και 5) το αυτονόητο ... Κλείστε την παροχή ρεύματος προς την λάμπα Τελειώνουν μήπως εκεί οι κίνδυνοι; Όχι βέβαια. Προσέξτε την συμβουλή Νο 2: Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα. Γιατί άραγε; Γιατί το φως είναι εξαιρετικά δυνατό και η εκπεμπόμενη ακτινοβολία μπορεί να προκαλέσει βλάβη του κερατοειδούς. Και αν μεν ο οδηγός μπορεί να προφυλαχθεί από αυτό πως μπορεί να κάνει το ίδιο ο ερχόμενος οδηγός από το αντίθετο ρεύμα ή ο ανυποψίαστος πεζός; Έχει κι άλλο όμως. Έρευνες βιολόγων έχουν δείξει πως οδηγοί των οποίων τα αυτοκίνητα έχουν φώτα Xenon κουράζονται εύκολα κατά την διάρκεια της οδήγησης (σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) και εκνευρίζονται το ίδιο εύκολα. Η απάντηση σύμφωνα με τους επιστήμονες βρίσκεται σε αυτό που αποκαλούμε βιολογικό ρολόι. Η λειτουργία του ανθρώπινου ματιού διαφοροποιείται τη νύκτα και μία πηγή φωτός κοντά στην ηλιακή ακτινοβολία είναι δυνατόν να προκαλέσει εγκεφαλική αναστάτωση και ανεξέλεγκτες εκκρίσεις αδρεναλίνης. Γιατί, λοιπόν, οι εταιρείες συνεχίζουν να τοποθετούν τέτοια φώτα στα αυτοκίνητά τους; Απλά γιατί επένδυσαν σε αυτά και δεν προτίθενται για κανένα λόγο να μην πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Επιχειρηματικώς μεν αποδεκτό, ηθικώς δε απαράδεκτο. Γιατί, τέλος, εμείς οι ... ψυχάκηδες κυνηγάμε να βάλουμε τέτοια κιτς στα αυτοκίνητά μας; Εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια ... Αν κάποιος έχει απάντηση στο φιλοσοφικό αυτό ερώτημα εδώ είμαστε να την ακούσουμε. Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/61ds253tht5lqjmqm8sd.jpg "Οι έρωτές μου είναι γεμάτοι από σταυρούς..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
niknik Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Αχ δεν αντέχω άλλο, φίλε saroy, δεν αναφέρομαι σε εσένα αλλά στο άρθρο που αναφέρεις. Σίγουρα η τεχνολογία είναι πολύ νεότερη από τους συμβατικούς λαμπτήρες. Αλλά το άρθρο είναι λίγο υπερβολικό για εμένα. Δεν θα κάνω τον γνώστη και δεν θέλω να προβάλλω επιχειρήματα σε ένα ένα. Θα μείνω στο υπερβολικότατο σημείο σχετικά με την αλλαγή του βιολογικού ρολογιού! Το ζητούμενο μας δεν είναι τη νύχτα να βλέπουμε καλύτερα? Αυτό πολύ απλά πετυχαίνουν οι λάμπες ΧΕΝΟΝ, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Τώρα αν βάζοντας τες, αρχίζουν για τον χρήστη οι πληγές του Φαραώ, τί να πω? Χίλια δυο προβλήματα μπορεί κάθε αυτοκ/χανία να αντιπαραθέσει για κάθε after sale αξεσουάρ!!!!!!!!! Εγώ έβαλα ΧΕΝΟΝ, έχω λίγο το φόβο μικρής πυρκαγιάς (απ'ότι λένε), αλλά από δω και πέρα δεν μπορώ να οδηγήσω βράδυ άλλο αυτοκίνητο που δεν έχει ΧΕΝΟΝ. Με λίγα λόγια "η μέρα με τη νύχτα" !!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Αν και εχω ξαναδιαβασει σε ενα αλλο φορουμ ενα αναλογο αρθρο θα πω μονο πως υπαρχουν πολλες διαφορετικες λαμπες Xenon τοσο απο τα 5.000k φτανοντας και τα 8.000k+ οποτε και οι ζημιες που μπορει να δημιουργηθουν στο ματι ποικιλουν... Ακομα και μεταξυ εργοστασιακων Xenon και δευτερων εταιρειων βλεπουμε πολλες διαφορες τοσο στο χρωμα οσο και γενικα σε ολο το συστημα το οποιο των δευτερων εταιρειων δεν ειναι τοσο προσεγμενο. Ωστοσο γενικα παντου ο καθενας κοιταει την παρτη του και οχι τον απεναντι η τον μπροστα οδηγο και γιαυτο εχουμε βαλθει ολοι να τις βαζουμε.... Εδω το 80% των οδηγων στις εθνικες οδους οδηγανε με μεγαλες σκαλες τυφλωνοντας ετσι τους παντες στα Xenon θα κολησουν ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. January 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2006 Εγώ έβαλα ΧΕΝΟΝ, έχω λίγο το φόβο μικρής πυρκαγιάς (απ'ότι λένε), αλλά από δω και πέρα δεν μπορώ να οδηγήσω βράδυ άλλο αυτοκίνητο που δεν έχει ΧΕΝΟΝ. Με λίγα λόγια "η μέρα με τη νύχτα" !!!!!!!! Ακριβώς. Και αν στρίβουν κιόλας εκεί να δείς διαφορά. Αφού πολλές φορές λέω στον πατέρα μου πώς μπορεί και βλέπει τον δρόμο με το δικό του, που δεν εχει ΧΕΝΟΝ... Εν αναμονή φυσικά των φωτιστικών με LED, που για την ώρα βρίσκονται μόνο σε λίγα -πειραματικά/δοκιμαστικά- μοντέλα. Έχουν βγεί μάλιστα και κίτ μετατροπής με LED, όπως ακριβώς τα κίτ με ΧΕΝΟΝ... Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. January 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2006 Αν θυμάμαι καλά 21000 v..... Να ρωτήσω κάτι εγώ...Έχουμε μια BMW Ε90 με ξένον αλλα δεν είναι τοσο μπλε πρέπει να είναι γύρω στους 4700Κ οι λάμπες της και επείδη θα αλλάξω φανάρι επειδή με το συγκεκριμένο προέκυψε ενα πρόβλημα...μπορώ να βάλω λάμπα με 6000Κ...? ή δεν γίνεται....? για πείτε...? Αυτοι ειναι οι πιο ασχετοι απο όλους...Ο τεχνικός μου είπε οτι η μπλε αίσθηση γίνεται απο τον καθρέπτη που χρησιμοποιείται και όχι απο τη λάμπα...:lol: .... Tι πρόβλημα σου προέκυψε σε καινούργιο αμάξι και πρέπει νάλλαξεις φανάρι ? Οσο αφορά τα Xenon της ΒMW στην Ε90 είναι καινούργιας γενιάς που παρέχουν φωτισμό daylight ενώ στα παλιότερα BMW είναι μπλε φωτισμού coollight.-Το daylight παρέχεται από μίξη χρώματος των δακτυλιδιών του πλαισίου των φαναριών, που δίνουν πορτοκαλί χρώμα...ενώ όταν τα πρωτοανάβεις είναι μπλέ, μετά γίνεται μίξη....Το ίδιο γίνεται από την σειρά 5 ,και δεν αλλάζει ,είναι σχεδιαστικά ετσι. Είναι πιό ξεκούραστα θεωρητικά από προδιαγραφές για τα αντίθετα αυτοκίνητα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. January 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2006 Lipon htes egatestisa ena kit H4 bi-xenon se ena C2. Ola kala, poli euharistimenos. To mono arnitiko pou mporo na po einai oti hrisimopoiontas to katoptro pou idi iparhei apla kanei kapies diatlaseis to fos, dimiourgei kentra ktl. Auto pou thelo na po, einai pos den einai diahito to fos, san auto pou vgazoun ta ergostasiaka. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. January 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2006 Light Emitting Diode εκει ειναι το μελλον (τα κανω και στην σχολη μου ) http://led-manufacturer.chi-ming.com/rimages/214/car-use-led-menu.jpg Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
niknik Δημ. January 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2006 Φοβερά!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. February 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2006 Το ποιο φτηνο κιτ που εχετε βρει ποσο ειναι? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
niknik Δημ. February 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2006 Φάνης 2104256663 πες του από τον Νίκο (niknik) πάρε τιμή και αν θέλεις ρώτα και αλλού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
palaboul156 Δημ. February 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2006 350 euro apo http://www.e-autoshop.gr gia lampes h7 h4 high/low Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6408ktinos.jpg Η ζωη αρχιζει μετα την ασφαλτο... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teris Δημ. February 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2006 Egw evala Philips GT150 Power2Night H7, tis pariggeila apo Internet, einai mia ftini aftermarket lysi alla i diafora einai emfanis kai eimai poly ikanopoiimenos, tis sistinw anepifylakta! http://www.autobulbsdirect.co.uk/product.php?productid=16327&cat=256&page=1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SakisPlayer Δημ. February 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2006 450€ απο 800, έχω άκρη. Οχι μάρκα μ'έκαψες όμως. Για όλα τα αυτοκίνητα. Όποιος ενδιαφέρεται, pm me. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. February 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2006 Δηλαδη εγω που τα πηρα 300 ειμαι μια χαρα ε? ;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SakisPlayer Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Τι λογική ειναι αυτή βρε φίλε; Xenon νά'ναι κι ότι νά'ναι; Ακου 300!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Δεν κοροιδευω κανεναν. Απλα ηθελα να δω τι γινεται στην αγορα. Τα συγκεκριμενα που πηραμε, τα εχουμε δοκιμασει σε ενα Grand Vitara & C2. Το Vitara, με τις βροχες το χωσαμε σε κατι λιμνες και το νερο εφτασε σε μερικα σημεια (στιγμιαια) μεχρι το καπο του κινητηρα. Νομιζα οτι πλεον θα εμενα απο φωτα! Ανοιγω καπο, ολα μουσκεμα, εσταζαν. Τα φωτα ομως δεν καταλαβαν τιποτα! Τα δουλευω εδω και 5 μηνες, κανενα προβλημα. Γιατι λοιπον να παω να δωσω 450++? Την ιδια λειτουργια εχουν ολα. Αν καουν, θα το δειξει ο χρονος! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
niknik Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Capone μαζί σου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσω παραπάνω χρήματα για aftermarket XENON? Αν τα συγκρίνουμε με την ποιότητα της HELLA για παράδειγμα, καταλαβαίνω, αλλά ΟΛΑ τα άλλα aftermarket ΧΕΝΟΝ είναι τα ίδια πράγματα με διαφορετική τιμολογιακή πολιτική!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Υπαρχουν καμια 20αρια εταιρειες που βγαζουν After Market Xeon οποτε το οτι αλλαζει μονο η τιμολογιακη πολιτικη δεν ισχυει. Φυσικα και τα αντιπροσωπειας θεωρουνται τα καλυτερα και καλο ειναι ολοι να βαζουν αυτα εφοσον τηρουν πολλους περισσοτερους κανονες ασφαλειας ( Τοσο για το ιδιο το αμαξι οσο και για τους αλλους οδηγους ) απο οτι τα Aftermarket φωτα. Καλο ειναι οταν καποιος θελει να βαλει XEON να παρει χαρακτηριστικα απο 2,3,4,5 διαφορετικους οικους και μετα να αποφασισει τι θελει να βαλει. Ειδικα στα αμαξια παντως οτι πληρωνεις παιρνεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Θα συμφωνησω με τα παραπανω αλλα: Τα πηρα απο Κινα απευθειας. Πολλες φορες, το ιδιο εργοστασιο παραγει προιοντα για πολλους οικους. Μπορει καποιος να αγορασει ενα no name προιον το οποιο ειναι πανομοιοτυπο με ενα γνωστης εταιρειας. Φυσικα δεν εχει την αναλογη εγγυηση αλλα και τιμη! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Τα XEON δεν ειναι δισκακια CDR ωστε ενα εργοστασιο να κατασκευαζει το ιδιο για διαφορετικους οικους...Ειδικα εξαρτηματα απο κινα δεν νομιζω πως θεωρουνται ποιοτικα...Το πανομοιοτυπο που λες ισως να ισχυει στα χαρτια αλλα στην αποδοση μαλλον οχι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Μην εισαι τοσο σιγουρος..... Εχεις δει ποσα πραγματα κατασκευαζονται στην Κινα απο πολυεθνικες εταιρειες? Τωρα μας πηραξε οτι τα κινεζικα δεν ειναι καλα? Nike? Philips? Sony? Pioneer? Dell? θελετε να αναφερω και αλλες? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.