Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά μήπως μπορείτε να μου περιγράψετε πως λειτουργεί αυτό το cut off του κινητήρα? Έχω ακούσει ότι όταν είσαι σταματημένος στο ρελαντί πάνω απο 30δ είναι ποιο οικονομικό να κλεισεις την μηχανή και να ξαναναψεις όταν θες να ξεκινησεις πχ το κάνω σε ένα φαναρι που περιμενω πάνω απο 3 λεπτα να ανάψει πρασινο.

Μήπως τελικα το cut off που λετε κάνει την ίδια δουλειά και μειώνεται η κατανάλωση?

Ευχαριστώ

 

Το cut-off που αναφέρεστε είναι οτι οταν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και αφήνεις το γκάζι ο εγκέφαλος σταματάει να στέλνει καύσιμο στον κινητήρα π.χ όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πήγα σήμερα για το πρώτο service. Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αναλώσιμα συνεργείου(wtf?), υγρό υαλοκαθαριστήρων, σύνολο 78euro... και μου είπαν οτι επειδή είναι το πρώτο δεν πλήρωσα εργασία... κάτι δεν μου πάει καλά....
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω κάνει ακόμα service αλλά απο οτι ακούω απο τους άλλους αλλά και απο ερώτηση που είχα κάνει όταν πήρα το αμάξι νομίζω οτι μάλλον πλήρωσες παραπάνω απο το κανονικό.
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα για το πρώτο service. Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αναλώσιμα συνεργείου(wtf?), υγρό υαλοκαθαριστήρων, σύνολο 78euro... και μου είπαν οτι επειδή είναι το πρώτο δεν πλήρωσα εργασία... κάτι δεν μου πάει καλά....

 

τα αναλώσιμα συνεργείου είναι η ..ροδέλα του καρτερ. Σε μένα μαζί με τα εργατικά είχε φθάσει 79 ευρώ. Σε χρέωσαν κανονικά εργατικά μην σου λένε ψέματα.

Link to comment
Share on other sites

τα αναλώσιμα συνεργείου είναι η ..ροδέλα του καρτερ. Σε μένα μαζί με τα εργατικά είχε φθάσει 79 ευρώ. Σε χρέωσαν κανονικά εργατικά μην σου λένε ψέματα.

Θα σε κουφάνω αν σου πω οτι η ροδέλα ήταν χρεωμένη ξεχωριστά...??

Link to comment
Share on other sites

η ροδελα που λετε εχει λιγοτερο απο 1 ευρω......0,34+φπα

 

το οτι πληρωνετε παραπανω οφειλετε στον απλουστατο λογο οτι ζειτε στην αθηνα οπου γδερνουν.....αυτο ειναι γνωστο εδω και χρονια

Link to comment
Share on other sites

η ροδελα που λετε εχει λιγοτερο απο 1 ευρω......0,34+φπα

 

το οτι πληρωνετε παραπανω οφειλετε στον απλουστατο λογο οτι ζειτε στην αθηνα οπου γδερνουν.....αυτο ειναι γνωστο εδω και χρονια

Η ροδέλα τόσο είχε... τα αναλώσιμα συνεργείου πως εξηγούνται ήθελα να ήξερα.. Τι χρεώνουν, το στουπί και πλαστικά γάντια?? Το επόμενο service για σύγκριση μάλλον θα γίνει εκτός Αθηνών...

Link to comment
Share on other sites

νόμιζα ότι ως αναλώσιμα σου είχαν βάλει την ροδέλα...:mad:

 

Τι διάολο χρεώνουν δηλαδή;;; Το νάυλον που σκεπάζει τα καθίσματα για να μην τα λερώσουν οι μηχανικοί;;; Το χαρτί που σκουπίζονται;;

Έλεος δηλαδή...σε μένα που μου έτριζαν τα παράθυρα έβαλαν μισό σπρευ σιλικόνης και ΦΥΣΙΚΑ δεν με χρέωσαν για να το φτιάξουν και μάλιστα πήγα ξαφνικά χωρίς τηλέφωνο και το πήγαν πρώτο.

Σας δίνω τα στοιχεία από το δικό μου καλοκαιρινό πρώτο σέρβις εξαμήνου όπως τα ανέβασα στο 4τ φόρουμ με ενσωματωμένο το φπα.

Φίλτρο λαδιού 10,04

Υγρό καθαρισμού παρπριζ 1,57

ροδέλα τάπας καρτερ 0,38

λαδι 4 λιτρα συνθ 49.26

εργατικά 17,85

Link to comment
Share on other sites

νόμιζα ότι ως αναλώσιμα σου είχαν βάλει την ροδέλα...:mad:

 

Τι διάολο χρεώνουν δηλαδή;;; Το νάυλον που σκεπάζει τα καθίσματα για να μην τα λερώσουν οι μηχανικοί;;; Το χαρτί που σκουπίζονται;;

Έλεος δηλαδή...σε μένα που μου έτριζαν τα παράθυρα έβαλαν μισό σπρευ σιλικόνης και ΦΥΣΙΚΑ δεν με χρέωσαν για να το φτιάξουν και μάλιστα πήγα ξαφνικά χωρίς τηλέφωνο και το πήγαν πρώτο.

Σας δίνω τα στοιχεία από το δικό μου καλοκαιρινό πρώτο σέρβις εξαμήνου όπως τα ανέβασα στο 4τ φόρουμ με ενσωματωμένο το φπα.

Φίλτρο λαδιού 10,04

Υγρό καθαρισμού παρπριζ 1,57

ροδέλα τάπας καρτερ 0,38

λαδι 4 λιτρα συνθ 49.26

εργατικά 17,85

Φίλτρο λαδιού 9,40

Ροδέλες 0,34

Υγρό Υαλοκαθαρισρτήρων 1,00

Αναλώσημα συνεργείου 8,40

4lt Λάδι 46,50

Σύνολο 65,64 χωρίς φπα, με το φπα 78,11....

Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο λαδιού 9,40

Ροδέλες 0,34

Υγρό Υαλοκαθαρισρτήρων 1,00

Αναλώσημα συνεργείου 8,40

4lt Λάδι 46,50

Σύνολο 65,64 χωρίς φπα, με το φπα 78,11....

 

εγω παιδια εκανα σημερα το Σερβις των 20.000 και με εγδαραν....το βραδακι θα σας γραψω αναλυτικα τις χρεωσεις....εχω τα τιμολογια στο αυτοκινητο!Τερμα τα σερβις στην Αθηνα...το επομενο θα γινει επαρχια!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει γιατί δεν ενημερώνετε εμάς που δεν έχουμε κάνει ακόμα service σε ποιες αντιπροσωπείες πήγατε και πληρώσατε ακριβά το service για να μην κάνουμε και εμείς το ίδιο λάθος??????Μόνο αν υποστηρίξουμε αυτούς που κάνουν σωστά την δουλεία τους και παίρνουν τα κανονικά λεφτά στα service θα καταφέρουμε να ρίξουμε τις τιμές και στους υπόλοιπους.
Link to comment
Share on other sites

spyros-s ξερεις ποιο σημειο του παραθυρου ψεκασανε με την σιλικονη?εχω και εγω σιλικονουχο σπρει και λεω να το κανω προληπτικα...ελπιζω να μην θελει ξηλωμα η εσωτερικη επενδυση
Link to comment
Share on other sites

spyros-s ξερεις ποιο σημειο του παραθυρου ψεκασανε με την σιλικονη?εχω και εγω σιλικονουχο σπρει και λεω να το κανω προληπτικα...ελπιζω να μην θελει ξηλωμα η εσωτερικη επενδυση

ψεκάζουν τα λάστιχα περιμετρικά κυρίως όμως τα πλαϊνά που προκαλούν τους θορύβους. Αν στο κάνει να το πας εκεί να το κάνουν οι ίδιοι με δικό τους κόστος...αυτός είναι ο λόγος της εγγύησης. Αν κάτι δεν αποδίδει όπως οφείλει επισκευάζεται ή αντικαθίσταται...σε μένα θα κάνουν ακόμα και αλλαγή γρύλου αν το ξανακάνει...φυσικά και θα το απαιτήσω.

Link to comment
Share on other sites

spyros επειδη θελω να το κανω μονος μου εντελως προληπτικα(δεν εχω προβλημα)θελω πιο λεπτομερως να μου πεις πια λαστιχα ακριβως ψεκασανε...γιατι σκεφτομαι οτι αν ψεκασω λανθασμενα θα γεμιζει σιλικονη το τζαμι με συνεπεια να λερωσει
Link to comment
Share on other sites

Αντε παιδιά το εστείλα το Α3 και έκλεισα το civic 1.8 sport το περιμένω πως και πως στις 2.1.08 έλπιζω ολα να πάνε καλά και να μήν μετανιόσω για την επιλογή,άλωστε μου είπατε τα καλύτερα λογια!!!!
Link to comment
Share on other sites

το πρωτο στα 10000 Km

 

φιλτρο λαδιου 10,43

λαδι 5W40 64,73

εργασια 17,85

συνολο με φπα 93e

 

Tο δευτερο στα 20.000Km

 

φιλτρο λαδιου 10,43

λαδι 5W40 64,73

ροδελα καρτερ 0,41

φιλτρο καμπυνας A/C 15,41

τακακια εμπρος 88,11

εργασια 59,50

 

συνολο με φπα 238,62e

 

ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΘΗΝΑ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή δε ευκαιρώ να περάσω από αντιπροσωπεία, τελικά με τι χρηματοδότηση - επιτόκιο το πουλάνε το Civic;

Το καλοκαίρι το δίνανε με 5,9%, μετά το φθινόπωρο νομίζω με 7,5.

Τα περιοδικά γράφουν 9,1. ΌΛα προ φόρων...

 

Στο site της Honda το δίνει με 5,9.

Αλλά η ανανέωση των ελληνικών site όλοι ξέρουμε ότι είναι μια πονεμένη ιστορία...

 

Όποιος γνωρίζει ας ενημερώσει παρακαλώ...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι είναι παράνομη η τοποθέτηση των xenon σε αυτοκίνητο χωρίς αυτόματη ρύθμιση στάθμης των φώτων και σύστημα καθαρισμού φωτιστικών σωμάτων, για τον κίνδυνο να προβληματίσουν τον απέναντι οδηγό.

Νόμίζω επίσης ότι οι καθρέπτες του φωτιστικού σώματος είναι διαφορετικοί από αυτούς των απλών αλογόνου.

Για ψαχτήτε λίγο, όσοι έχετε λεφτά για "βελτιώσεις", γιατί μάλλον θα πρέπει να το έχετε στο μυαλό σας όταν περνάτε ΚΤΕΟ ή όταν σας σταματά η τροχαία και ψάχνει λόγο να σας γράψει.

Το αγαπημένο τους βέβαια είναι τα φιμέ τζάμια!

Το αναφέρω γιατί βλέπω πλέον τόσα πολλά σπορτ με φιμέ και xenon που νομίζω ότι ήταν standard και εμένα μου την έσκασαν..

Link to comment
Share on other sites

το πρωτο στα 10000 Km

 

φιλτρο λαδιου 10,43

λαδι 5W40 64,73

εργασια 17,85

συνολο με φπα 93e

 

Tο δευτερο στα 20.000Km

 

φιλτρο λαδιου 10,43

λαδι 5W40 64,73

ροδελα καρτερ 0,41

φιλτρο καμπυνας A/C 15,41

τακακια εμπρος 88,11

εργασια 59,50

 

συνολο με φπα 238,62e

 

ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΘΗΝΑ

Τουλάχιστον απο τώρα μπορούμε περίπου να γνωρίζουμε πόσο περίπου χρεώνει το κάθε συνεργείο και τι δουλειά κάνει για αυτή την χρέωση! Όσο για τα τακάκια γιατί τα άλλαξες στα 20000 χιλ. μου φαίνετε εξαιρετικά γρήγορα άλλαξες τακάκια εκτός και αν είσαι όλη την ώρα με το πόδι στο φρένο???????:worry::worry::worry:

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι είναι παράνομη η τοποθέτηση των xenon σε αυτοκίνητο χωρίς αυτόματη ρύθμιση στάθμης των φώτων και σύστημα καθαρισμού φωτιστικών σωμάτων, για τον κίνδυνο να προβληματίσουν τον απέναντι οδηγό.

Νόμίζω επίσης ότι οι καθρέπτες του φωτιστικού σώματος είναι διαφορετικοί από αυτούς των απλών αλογόνου.

Για ψαχτήτε λίγο, όσοι έχετε λεφτά για "βελτιώσεις", γιατί μάλλον θα πρέπει να το έχετε στο μυαλό σας όταν περνάτε ΚΤΕΟ ή όταν σας σταματά η τροχαία και ψάχνει λόγο να σας γράψει.

Το αγαπημένο τους βέβαια είναι τα φιμέ τζάμια!

Το αναφέρω γιατί βλέπω πλέον τόσα πολλά σπορτ με φιμέ και xenon που νομίζω ότι ήταν standard και εμένα μου την έσκασαν..

Για τα φιμέ τζάμια μέχρι μια διαβάθμιση μπορεί να την κάνει στα παράθυρα αρκεί να έχεις χαρτί που να επιβεβαιώνει την διαβάθμιση του φιμέ ή να είναι γραμμένο στην άδεια του αυτοκινήτου. Όσο για τα xenon στο δικό μας το αμάξι δεν χρειάζεται να γίνει αλλάγη στους καθρέπτες του αυτοκινήτου αφού τους ίδιους ακριβώς φοράει και το executive. Όσο για την αυτόματη ρύθμιση που θα το καταλάβει η τροχαία οτι δεν έχει το αμάξι άλλωστε για να ρυθμιστούν τα φώτα και να δουλέψει το σύστημα αυτόματης ρύθμισης πρέπει να βάλεις φορτίο αρκετό στο πορτ-παγκαζ. Το μόνο που μπορεί να σου πει είναι για το σύστημα πλυστικής των φώτων.

 

Πάντως το έχω προαναφέρει σε προηγούμενο post οτι βάση ευρωπαικής νομοθεσίας και το σύστημα πλυστικής και το σύστημα ρύθμισης φώτων είναι υποχρεώτικα για να έχεις φώτα xenon.

 

Για το ΚΤΕΟ δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά ακόμα έχω αρκετό καιρό για να περάσω αν και δεν νομίζω οτι το κοιτάνε ούτε στα ιδιωτικά ούτε στα δημόσια γιατί μπορεί εκείνη την ώρα να βγάλεις τα xenon και μετά απο μια ώρα να τα έχεις ξαναβάλει!!!!!:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον απο τώρα μπορούμε περίπου να γνωρίζουμε πόσο περίπου χρεώνει το κάθε συνεργείο και τι δουλειά κάνει για αυτή την χρέωση! Όσο για τα τακάκια γιατί τα άλλαξες στα 20000 χιλ. μου φαίνετε εξαιρετικά γρήγορα άλλαξες τακάκια εκτός και αν είσαι όλη την ώρα με το πόδι στο φρένο???????:worry::worry::worry:

 

Τα τακάκια δυστυχώς στο αυτοκίνητο μας θα αλλάζονται στα 20000χλμ. Η απαγόρευση της χρήσης αμιάντου σε συνδυασμό με την συνειδητή επιλογή της εταιρείας προς την καλή απόδοση φρένων αλλά λίγη διάρκεια ζωής θα μας προσθέσει αυτό το κόστος. Βέβαια μπορεί το χρονικό διάστημα αλλαγής να ποικίλλει ανάλογα την χρήση αλλά πάλι θα είναι μικρότερο του συνηθισμένου. Τι να κάνουμε...το τίμημα του να έχεις τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία...συγκριτικά σας αναφέρω ότι το σιβικάκι μας φρενάρει 5 μέτρα γρηγορότερα σύμφωνα με τα περιοδικά drive-4τροχοί σε σχέση με το golf gt 170 ίππων. Και φανταστείτε ότι έχει μικρότερης διαμέτρου δίσκους από αυτό. Τι λέτε δεν αξίζει τα 80 ευρώ παραπάνω κόστος;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή δε ευκαιρώ να περάσω από αντιπροσωπεία, τελικά με τι χρηματοδότηση - επιτόκιο το πουλάνε το Civic;

Το καλοκαίρι το δίνανε με 5,9%, μετά το φθινόπωρο νομίζω με 7,5.

Τα περιοδικά γράφουν 9,1. ΌΛα προ φόρων...

 

Στο site της Honda το δίνει με 5,9.

Αλλά η ανανέωση των ελληνικών site όλοι ξέρουμε ότι είναι μια πονεμένη ιστορία...

 

Όποιος γνωρίζει ας ενημερώσει παρακαλώ...

 

 

Μέχρι πρότεινος, (2 βδομάδες περίπου) το επιτόκιο ήταν στο 6,2%. :down:

Link to comment
Share on other sites

Τα τακάκια δυστυχώς στο αυτοκίνητο μας θα αλλάζονται στα 20000χλμ. Η απαγόρευση της χρήσης αμιάντου σε συνδυασμό με την συνειδητή επιλογή της εταιρείας προς την καλή απόδοση φρένων αλλά λίγη διάρκεια ζωής θα μας προσθέσει αυτό το κόστος. Βέβαια μπορεί το χρονικό διάστημα αλλαγής να ποικίλλει ανάλογα την χρήση αλλά πάλι θα είναι μικρότερο του συνηθισμένου. Τι να κάνουμε...το τίμημα του να έχεις τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία...συγκριτικά σας αναφέρω ότι το σιβικάκι μας φρενάρει 5 μέτρα γρηγορότερα σύμφωνα με τα περιοδικά drive-4τροχοί σε σχέση με το golf gt 170 ίππων. Και φανταστείτε ότι έχει μικρότερης διαμέτρου δίσκους από αυτό. Τι λέτε δεν αξίζει τα 80 ευρώ παραπάνω κόστος;;;
Μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά δεν έχω ακούσει απο κάποιον άλλον αντίστοιχο σχόλιο για τόσο γρήγορη αλλάγη στα τακάκια!!! Το μέλλον θα δείξει!!!!!
Link to comment
Share on other sites

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ; ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ.

ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ AFTER MARKET ΠΡΟΪΟΝ (ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ Car Parking Sensor, PS-1982) ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΑΛΛΑ ΚΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ. ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ;;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...