Lost (ABC)

Jacktheripperd
 Κοινοποίηση

De to brhka egw. to eida se ena blog.

pantws kai egw eixa prospa8hsei palia na balw sto google earth tous ari8mous alla den iksera pws.

pantws oi writers tou lost to exoun psaksei para polu kala to 8ema sxetika me tous ari8mous. ola einai teleia sunduasmena :p

(basika paw stoixhma pws prwta kateliksan me tous ari8mous, kai meta eidan sto google earth pou tairiazoun autoi oi ari8moi kai apo ekei ebgalan to pou 8a brisketai to upoti8emeno nhsi :p)

off topic:

lol. auto einai to 4o-5o apo ta 1333 posts mou sto myphone pou einai me greeklish. :p

• Απαντήσεις 7,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Έχει καταφέρει κανείς παιδιά να μπει ΕΔΩ ???? :worry: :worry:

αμα το ψαξεις λιγο στη lostpedia θα δεις και ποια site ειναι αληθινα (με στοχο να προωθησουν το storyline του Lost, μερος του Lost Experience οσοι το εχετε ακουστα) η απατεωνιες (με στοχο να κοροιδεψουν κοσμακι).

ειχα δει σε αλλο site οτι ζητουσαν συνδρομη για να μπεις μεσα (κατι με τη dharma ειχε να κανει και αυτο παλι). μη τρελαθουμε κιολας

Πω, τί θα γίνει τώρα με τους αγώνες? Θα δείξει καθόλου lost ή αναβάλλεται?

Περίμενα χτες και είχε εκπομπή. Έλεος, ήταν και ανούσια αφού ο αγώνας είναι σήμερα

Πω, τί θα γίνει τώρα με τους αγώνες? Θα δείξει καθόλου lost ή αναβάλλεται?

Περίμενα χτες και είχε εκπομπή. Έλεος, ήταν και ανούσια αφού ο αγώνας είναι σήμερα

Κάτι μου λέει ότι δεν έβλεπες τη σειρά στην κανονική της προβολή και δεν έχεις εκπαιδευτεί για τις αναβολές λόγω αγώνα...... :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]

xtes to anavalane......

Simera arage tha deiksei????

kai an nai poio epeisodio....... Liges wres akoma kai to mustirio tha lithei:wacko: :wacko:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/45941shmaia.gif

Στις χαρές και στις λύπες μαζί...

Δοκιμάσατε να βάλετε τους αριθμούς στο google earth ως longtitude & latitude ????

βάλτε στο search "4.815,162.342"

tous evala alla se aytes tis syntetagmenes deixnei ena simeio ston wkeano.

pio dipla deixnei ena nisi.

esas ti sas edeixe?

The Power Of Three Club

http://img.photobucket.com/albums/v246/psarina/forumpicturecharmednet7gtcopy.jpg

giati den pernete tel sto kanali ?

:lol: :lol: :lol: http://imagehost.biz/ims/pictes/209153.gif Σιγά μην ξέρουν....Λογικά θα έχει σήμερα εκτός αν βάλουν ειδήσεις στη θέση του

ΕDIT: καλά, λογικά θα ξέρουν....

το έχετε δει;

Είναι τα βίντεο που έδιναν απλόχερα μέσα από το Hansoexposed.com.

Έχει μία εντελώς διαφορετική ερμηνεία για τους αριθμούς...

[sIGPIC][/sIGPIC]

το έχετε δει;

Είναι τα βίντεο που έδιναν απλόχερα μέσα από το Hansoexposed.com.

Έχει μία εντελώς διαφορετική ερμηνεία για τους αριθμούς...

φαινεται σαν μερος του Lost Experience ε?

αν και καπως "γελοιο" το τελος "there is a reflection at the back" :lol:

ειναι ψιλοspoiler αλλα ενδιαφερον, πολυ ενδιαφερον

γρήγορα γρήγορα μερικά spoiler γιατί μόλις γύρισα απο το νοσοκομείο και είμαι πτώμα

From princie: Please tell me you have something good on Lost!

I got way too much, actually. I know so much on that show, it's making me a little sick to my stomach with nervous anticipation, because ABC likely already has a hit out on me. But I can tell you why Boone--aka, Ian Somerhalder--was just spotted back in Hawaii, and why another someone may be departing Hawaii. All in the spoiler section, por supuesto!

From lancine: Have you seen Jimmy Kimmel's special? I love him.

Stand in line, be-yotch. I adore Jimmy K.! And yes, the special is this Wednesday on ABC--it's an all-star aalute to himself (genius), and he'll have Ben Stiller and lots of surprise guests. My guess? Alvar Hanso! As you know, Jimmy's a big Lost fan, and when I caught up with him recently, he told me he's vying for a guest spot on the show. "I want to be just like the Globetrotters showing up on Gilligan's Island." His show was also renewed for a fifth season, so we're guaranteed another year of Mr. Smiley randomly appearing in the audience. Yay!

From rhwoi1: Spill it, girl! What was Ian Somerhalder doing in Hawaii? Hitting a shrimp shack?

Nope. He was hanging with Terry O'Quinn. On set. You know, like, reading lines and stuff. That they'll show on TV. Wait, what's that? Did somebody say Locke and Boone reunion? I think they did!

From anon1111: I don't want to watch Lost anymore after your Vine report that Kate wouldn't choose Sawyer. Is there any hope for the Sawyer & Kate fans? Or should we just find a new show?

I never said she wouldn't choose Sawyer, did I?

From elina: Do you know who Kate chooses?

Not yet. It hasn't been written yet. But I can tell you that at some point in the first four episodes, she does confess that she loves someone on the island. [Editor's note: This differs from what I said in the actual chat--sorry! I had it wrong at first.] It is one of the most heart-wrenching (in every single possible meaning of the phrase) scenes you will ever witness. Prepare to freak.

From anon1111: You said you would reveal where Jack and Kate are at the beginning of Lost's third season...

Jack is in a glass enclosure and interacts a lot with a character we haven't yet seen. Kate is in an examining room and interacts with a character we know!

From mrhoustondude: Ethan?!

Nope. But you're warm, my friend!

From hlrod: Is Lost's first ep really a Kate ep?

No, it's Jack. We see more of his dad guilt.

From darren: When will we see the newcomers, like my beloved Kiele Sanchez?

Despite what my beloved Rodrigo Santoro said in that Brazilian newspaper interview that I (sorta kinda) translated for you all, the Thunder from Down Under actually appears very early on this season, and he's one-half of one of the hottest couples I think I've ever seen on television: Beloved, meet beloved! And Darren, meet Kristin! (We may as well hook up, too, right?)

From sml709: Are you eating Cheetos between posts? More Lost scoop!

Hang on, let me clean the orange dust off the keyboard and tell you that...from what I've seen, Eko is alive and Adewale is very much a part of the new season--at least in the episodes I've heard about so far. So, I'm not so sure about those rumors he's gone.

From trishellia: Are Kiele and Rodrigo going to be Others?

Nope. They are perhaps the most gorgeous people ever to fade into the background for an entire two seasons. Cómo se dice "meat socks"?

From mikejack0: What about Elizabeth Mitchell? I'm so glad she's back on TV. Loved her on ER.

She is not a plane-crash survivor. She is a woman. She is romantically linked to someone we already know, and she could be romantically linked to a second someone we know. And if I tell you more, someone you know will no longer be around to give you scoop on this here Website.

Courtesy of E! Online

Αύριο αν έχω χρόνο θα τα βάλω και στο club

Namaste!

Nέα spoilers:

The writers will tone down the mythology and up the action-adventure. The premiere, cowritten by cocreator J.J. Abrams, will focus on Jack, Kate and Sawyer who are being held seperately in varying degrees of (dis)comfort. Likewise, Desmond, Eko and Locke initially "are not together," executive producer Damon Lindelof says. You heard it here: Desmond's reappearance is a real eye-opener. Shock to the system: Expect a major bombshell that promises to change Lost as we know it.

Namaste!

Nα σας ενημερώσω οτι μερικά άτομα απο το Fuselage άρχισαν να μιλάνε για πιθανά foilers (δηλαδή πλαστά spoilers) επειδή τελευταία μαθαίνονται πολλά κομμάτια απο τα σενάρια των νέων επεισοδίων και έτσι οι υπεύθυνοι ή κάποιοι υπεύθυνοι της σειράς καμιά φορά αφήνουν να μεταφέρονται ψευδείς πληροφορίες για τα επεισόδια

Για παράδειγμα το πιο πρόσφατο

Το επεισόδιο 3x01 A Tale Of Two Cities ΔΕΝ είναι Kate-centric αλλά Jack-centric. Επίσης μπορεί το 3x04 Every Man For Himself να είναι Saywer centric

Ακόμα, εμφανίστηκε ένα ολοκαίνουριο trailer για το 3x01 στο οποίο

ABC just showed a whole scene from Season 3. Sawyer's in a cage outside somewhere, and there's a guy in the cage next to him. Sawyer calls him Carl, and we get a brief look at him. He doesn't look familiar. It appears, though, that Sawyer's being held in the Crazy Zoology Experiments section of The Island. Sawyer explores the cage. It looks like a cage that was used to do psychological testing on animals. Sawyer sees a button with a knife and fork on it. Every time he presses the button a recorded voice says "warning" in an ominous tone. Carl tells him not to press the button. Sawyer, of course, presses it again and gets flung across the cage (by an electrical shock?). Quoth Sawyer, "son of a a b*tch!" Regarding the clip, besides the Sawyer scene there were also some snippets of Jack (with a good Jackface going on in the first scene) with Juliet in a hatch-like place with Juliet saying "We know exactly who you are" and then a snippet with Jack choking her from behind saying something like "how do we get out of this place" and dragging her towards a door. Also a scene of Kate squinting as she walks into the daylight. There also looked like a scene where Sawyer was running like he escaped or something.

Μόλις το βρω θα το ανεβάσω να το δείτε.

Namaste!

Και να και το ολοκαίνουριο trailer για το 3x01 A Tale Of Two Cities απο το ABC Sneak Peek

Προσοχή είναι αρκετά spoilerίστικο

Namaste!

Nα ρωτήσω :O

Πότε βγαίνουν τα καινούρια επεισόδια της 3ης σεζόν?!

4/10/2006 το πρώτο επεισόδιο

Namaste!

Aκόμα μερικά νέα spoiler

Για το 3x01:

Οι πρώτες σκηνές θα μας θυμίσουν αρκετά την πρεμιέρα του περσινού 2ου κύκλου με τον Desmond και μπορεί να μας μπερδέψουν. Ακόμα ο Jack, η Kate και ο Sawyer θα αρχίσουν σιγά σιγά να ανακαλύπτουν με τι έχουν να κάνουν.

Για το 3x02:

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο θα ξαναδούμε τον Boone (Ian Somerhalder) αλλά όχι σε flashback. Στο επεισόδιο αυτό ο Locke, ο οποίος ακόμα προσπαθεί να συνέλθει απο το καταιγιστικό περσινό φινάλε αρχίζει να έχει οράματα του Boone. Ο Boone τον οδηγεί στο ταξίδι της λύτρωσης και τον βάζει στο δρόμο ενός ας πούμε πνευματικού ταξιδιού γεγονός που μπορεί να αποκαλύψει άλλο ένα μυστήριο του νησιού. Οι πηγές μας λένε οτι αυτό το νέο στοιχείο για τον Locke θα θυμίζει αρκετά την εμμονή του με την καταπακτή και θα τον δούμε να ξαναγυρίζει πίσω στον παλιό εαυτό του.

Γενικά για τον 3ο κύκλο:

Αν θέλετε να μάθετε που μένουν οι Άλλοι...μένουν στο τελευταίο μέρος που μπορείτε να φανταστείτε. Αυτό είναι μόνο ένα απο τις δραματικές εκπλήξεις που θα ανακαλύψουμε μέσα στα πρώτα επεισόδια όπως : θα μάθουμε επιτέλους τι σκαρώνουν οι Άλλοι, θα μάθουμε την σοκαριστική σχέση που έχει ο Jin με τον μυστηριώδη εραστή της Sun και ποιός αγνοούμενος θα φιλήσει ξανά την Kate. Θα ξαναδούμε μερικά παλιά πρόσωπα όπως τον Ethan, τον Boone όπως είπαμε πιο πάνω και ελπίζουμε την Libby σε flashbacks

Namaste!

Oι πρώτες επίσημες promo φωτογραφίες απο το επεισόδιο 3x01 A Tale Of Two Cities:

1|2|3|4| 5|6|7|8|9|10|11|12|13|14

Namaste!

το ιδιο preview σε καλυτερη ποιοτητα(το βρηκα σε ενα rapidshare links site κλτ, αλλα δε θυμαμαι ποιο:P) θα το ανεβασω το πρωι, γιατι τωρα με την upload ταχυτητα που εχω περνει καμια ωρα...
πηγαίντε στο ---> http://www.hogwart.org/forum/index.php ;)

A Tale of Two Cities

Wednesday October 4, 2006

A Jack-centric episode

Further Instructions

Wednesday October 11, 2006

A Locke-centric episode

The Glass Ballerina

Wednesday October 18, 2006

A Sun-centric episode

Every Man For Himself

Wednesday October 25, 2006

A Desmond-centric episode

The Cost of Living

Wednesday November 1, 2006

An Eko-centric episode

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου στις 10 το βράδυ η δίωρη πρεμιέρα του 2ου και συγκλονιστικού κύκλου της σειράς Lost - Οι Αγνοούμενοι στην ΝΕΤ

(αν μπορεί κάποιος υπεύθυνος να αλλάξει και τον τίτλο του thread για να είμαστε όλοι συγχρονισμένοι).

Namaste!