Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@prime κατατοπιστικος και χρησιμες οι συμβουλες

 

Σημερα επικοινωνησα να ρωτησω τι εγινε με το email της πεμπτης που δεν απαντησαν και υστερα απο λιγη αναμονη μου λενε οτι ταχα προσπαθησαν να με καλεσουν και δε με βρηκαν. τωρα περιμενω παλι απαντηση ως παρασκευη. Τι ακριβως να πουμε παντως δεν εχω καταλαβει. Ας δουμε που το πανε.

 

Θα σου στείλουν ένα PDF και θα σου πουν ότι τάχα αυτό το PDF αποδεικνύει ότι:

1. εσύ καταχώρησες τον αριθμό του κινητού σου σε πεδίο στο internet

2. μετά καταχώρησες και το PIN που σου έστειλαν σε άλλο πεδίο στο internet

3. μετά πάτησες αποδέχομαι τους όρους χρήσης

4. μετά πάτησες επιβεβαίωση.

Link to comment
Share on other sites

άν μου στείλουν αυτό το pdf που διχνει αυτό προφανώς η ΕΕΤΤ θα πιστέψει αυτούς και όχι εμένα.

:):):):):)

 

Όχι φίλε μου. Αν εσύ δεν πληκτρολόγησες αυτά πουθενά, τότε θα επιμένεις ότι σε γράψανε αυθαίρετα στην υπηρεσία τους και ότι το PDF δεν αποδεικνύει με κανένα τρόπο ότι εσύ τα πληκτρολόγησες.

Εμένα το κινητό ήταν με κλειστή οθόνη και κλειδωμένο με κωδικό, μπροστά στα μάτια μου, το χρονικό διάστημα που υποτίθεται πληκτρολόγησα αριθμό κινητού και PIN.

Link to comment
Share on other sites

ποιο ειναι το mail της dimoco?

 

Εμένα μου είχαν δώσει αυτό όταν τους πήρα τηλέφωνο: info-gr@mobile-info.cc

Και είχα βρει και αυτό στο site τους: sales@dimoco.eu

Link to comment
Share on other sites

info-gr@mobileinfo.biz

Με αυτό το mail επικοινώνησα

Αν ο σκοπός είναι να σας επιστραφούν τα χρήματα πιστεύω ότι θα το πετύχετε. Αν θέλετε να γίνει καταγγελία για ποινές στον απατεώνα είναι άλλη διαδικασία. Εκεί χρειάζονται καταγγελίες.

Στο πρώτο, δεύτερο και ίσως τρίτο Mail θα σας λένε τα δικά τους ότι εσείς γραφηκατε στην υπηρεσία τους. Να απαντάτε σε όλα τα Mail τους άμεσα και κρατώντας σταθερή γραμμή ότι δεν συνεναισατε σε τίποτα. Συγχρόνως να απειλειτε με καταγγελία αν δεν σας επιστρέψουν τα χρήματα. Το παίζουν δύσκολοι στην αρχή, αλλά με την επιμονή αναγκάζονται να τα επιστρεψουν

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

email εκτός από την DIMOCO στέλνουμε και στην WIND;

Στην καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέρουμε κάτι και για την WIND;

 

Εγώ δεν έστειλα e-mail στη WIND. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία στο 13800 με τη WIND όπου μου είπαν ότι δεν ευθύνονται αυτοί για τη χρέωση, αλλά η DIMOCO και μου έδωσαν το τηλέφωνο της DIMOCO.

Όταν πήρα τηλέφωνο τη DIMOCO, στην ερώτηση μου πώς παίρνω τα λεφτά μου πίσω, μου έδωσαν το e-mail που πόσταρα πιο πάνω.

Στην επικοινωνία με e-mail, δεν δέχονταν να μου επιστρέψουν τα λεφτά και τότε τους ενημέρωσα ότι θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Μετά προχώρησα σε καταγγελία.

Στην καταγγελία στην ΕΕΤΤ ανέφερα τις ενέργειες που έκανα:

Tηλέφωνα σε WIND και DIMOCO.

Φραγή πενταψήφιων με αποστολή SMS.

Απεγγραφή από την υπηρεσία της DIMOCO 15 λεπτά μετά την αυθαίρετη εγγραφή, με τηλεφωνική κλήση στο 2103009942.

3ήμερη επικοινωνία με e-mail με τη DIMOCO. Αναφέρετε και το μοναδικό αριθμό αναφοράς στην επικοινωνία που είχατε με e-mail.

Για τις κλήσεις και τα SMS επισύναψα screenshots που αποδείκνυαν αυτά που έλεγα στην καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει πριν μια βδομάδα μέιλ σε αυτό info-gr@mobile-info.cc και δεν μου έχουν απαντήσει.

Ποιος είναι ο μοναδικός αριθμός αναφοράς στην επικοινωνία με e-mail ; (έχω gmail) δεν τον βλέπω πουθενά

Έχω κάνει φραγή με sms

Λέω να κάνω έτσι κι αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει πριν μια βδομάδα μέιλ σε αυτό info-gr@mobile-info.cc και δεν μου έχουν απαντήσει.

Ποιος είναι ο μοναδικός αριθμός αναφοράς στην επικοινωνία με e-mail ; (έχω gmail) δεν τον βλέπω πουθενά

Έχω κάνει φραγή με sms

Λέω να κάνω έτσι κι αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ

 

Αν δεν σου έχουν απαντήσει, δεν θα έχεις μοναδικό αριθμό αναφοράς. Είναι ένας εξαφήφιος κωδικός στον τίτλο του e-mail απάντησης. Κοίταξε στα spam μήπως σου έχουν απαντήσει και έχει πάει εκεί η απάντηση.

Αν δεν βρεις κάτι εκεί, βγάλε ένα screenshot το mail που τους έστειλες και βάλε το και αυτό στην καταγγελία σου.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως αυτο μου ηρθε και μενα σημερα αν και χτες εστειλα και 2ο λεγοντας οτι θα προβω σε καταγγελια. τωρα αν το κοιταξαν αυτο ή απλα απαντησαν στο 1ο mail δε γνωριζω
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κάντε καταγγελίες παιδιά,μην τους αφήνετε ήσυχους,και τα χρήματα να σας επιστρέψουν...
Link to comment
Share on other sites

Το αίτημα για πίστωση στον λογαριασμό κινητής θα σταλεί εντός της εβδομάδος στον πάροχο σας και θα ολοκληρωθεί απο εκείνον.Η πίστωση θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό σας, ωστόσο να σας ενημερώσω πως αν ο επόμενος λογαριασμό θα σας σταλεί εντός των επόμενων ημερών, τότε η πίστωση θα φανεί στον αμέσως επόμενο, καθώς χρονικά δεν θα έχει προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επιπλέον θα λάβετε και δωρεάν μήνυμα απο τον πάροχο σας που θα σας ενημερώνει σχετικά. Αν πρόκειται για καρτοκινητό η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 7 ημερών.

 

Μετά από αυτό το μήνυμα, σου επιστρέφουν τα λεφτά σου. Στέλνουν το ίδιο σε όλους.

Εμένα που είναι καρτοκινητό, στις 8 μέρες μετά από αυτό το μήνυμα δεν μου είχαν επιστρέψει τα λεφτά. Τους έστειλα ξανά mail και τους ρωτούσα αν έστειλαν το αίτημα στον πάροχο και πότε περίπου να περιμένω την επιστροφή. Με γράψανε για 3 μέρες.

Στη συνέχεια στις 11 μέρες τους έστειλα άλλο mail και τους ενημέρωνα ότι θα κάνω νέα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αν δεν έχω ενημέρωση μέχρι τις 14 μέρες από την λήψη του αρχικού mail που μου έλεγαν για επιστροφή.

Την ίδια μέρα που τους είπα ότι θα κάνω 2η καταγγελία, είχα απάντηση με mail και επιστροφή των χρημάτων!

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει πριν μια βδομάδα μέιλ σε αυτό info-gr@mobile-info.cc και δεν μου έχουν απαντήσει.

Ποιος είναι ο μοναδικός αριθμός αναφοράς στην επικοινωνία με e-mail ; (έχω gmail) δεν τον βλέπω πουθενά

Έχω κάνει φραγή με sms

Λέω να κάνω έτσι κι αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ

 

Καλησπερα, μπορεις να κανεις μια παραθεση το mail που τους εστειλες εδω ( το κειμενο ) βεβαια σβηνωντας τα προσωπικα σου στοιχεια ωστε και αλλοι συμφορουμιτες να μπορουν να αντιγραψουν το κειμενο σου και να βαλουν τα δικα τους προσωπικα στοιχεια ωστε να πιστωθουν και αυτοι τα χρηματα τους.?

Ειμαι σιγουρος οτι οτι ετυχε σε εσενα ετυχε και σε αυτους , δηλαδη μηνυμα με τον πιν και αμεσως το μηγνυμα καλησπερα καλως ορισατε στην υπηρεσια μας και μπλα μπλα μπλα ..

 

Ειναι πολλοι που δεν ξερουν πως να διατυπωσουν ενα mail παραπόνου και ίσως δεν θα το κανουν ποτέ λόγο αυτου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, μπορεις να κανεις μια παραθεση το mail που τους εστειλες εδω ( το κειμενο ) βεβαια σβηνωντας τα προσωπικα σου στοιχεια ωστε και αλλοι συμφορουμιτες να μπορουν να αντιγραψουν το κειμενο σου και να βαλουν τα δικα τους προσωπικα στοιχεια ωστε να πιστωθουν και αυτοι τα χρηματα τους.?

Ειμαι σιγουρος οτι οτι ετυχε σε εσενα ετυχε και σε αυτους , δηλαδη μηνυμα με τον πιν και αμεσως το μηγνυμα καλησπερα καλως ορισατε στην υπηρεσια μας και μπλα μπλα μπλα ..

 

Ειναι πολλοι που δεν ξερουν πως να διατυπωσουν ενα mail παραπόνου και ίσως δεν θα το κανουν ποτέ λόγο αυτου.

 

Αυτό είναι το κείμενο που έγραψα

προς: info-gr@mobile-info.cc

Καλησπέρα σας

 

Σήμερα το πρωί στις 9:53 δέχθηκα 5 sms από εσάς και αμέσως χρεώθηκα 6,24€

Εγώ πότε δεν είχα καμία επικοινωνία ούτε ζήτησα καμία εγγραφή στις υπηρεσίες σας, καθώς επίσης δεν έγραψα πουθενά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου μου με αριθμό 69χχ.χχχ.χχχ.

Μετά από αυτό και καθώς η χρέωση του ποσού είναι αυθαίρετη και παράνομη σας ζητώ εκτός από την διακοπή της χρέωσης και την άμεση επιστροφή του χρεωμένου ποσού

Περιμένω άμεση επικοινωνία μαζί μου, σε αυτό το mail και επιφυλάσσομαι να ασκήσω κάθε δικαίωμα που μου δίνει ο νόμος για διεκδίκηση των χρημάτων μου καθώς και καταγγελία στην ΕΕΤΤ για την απαράδεκτη από μέρους σας ενέργεια

 

Όνομα - Επωνυμο.

Ευχαριστώ

 

Το μεσημέρι έστειλα και δεύτερο μέιλ

Πριν μια εβδομάδα σας έστειλα μέιλ για παράνομη χρέωση στο κινητό μου με αριθμ.ο 69χχ.χχχ.χχχ Και δεν έχει γίνει καμία ενέργεια από την πλευρά σας ούτε μου έχετε απαντήσει ακόμα.

Παρακαλώ όπως προβείτε στην άμεση επιστροφή του χρεωμένου ποσού.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου έστειλαν και εμένα απάντηση όπως αναφέρουν και οι hlias74 και Prime ότι η εγγραφή προφανώς είτε έγινε ερήμην είτε εκ παραδρομής και θα μου επιστρέψουν το χρηματικό ποσό. Οπότε είμαι σε αναμονή. Ευχαριστώ και εγώ τα παιδιά στο φόρουμ για τις συμβουλές.
Link to comment
Share on other sites

πώς θα το πιστέψω όμως ότι όντος στειλαν αίτημα στον πάροχό μου;να τους ζητησω λέτε με νέο εμαίλ να μου στειλουν αποδεικτηκο του αιτήματος; :):):):):):)

 

Δεν χρειάζεται. Κάνε υπομονή 7-8 μέρες και αν δεν έχεις επιστροφή των χρημάτων σου μέχρι τότε, κάνε αυτό που έκανα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τους έστειλα μειλ και δέχτηκαν να μου επιστρέψουν τα λεφτά εντός 7 ημερών σε καρτοκινητο f2g.
Link to comment
Share on other sites

σημερα το πρωι μου εστειλαν αυτο το μηνυμα

 

Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση, πως έχετε ήδη προβεί σε καταγγελία.

 

Μόλις παραλάβει το αρμόδιο τμήμα την καταγγελία σας θα αποστείλει την επίσημη απάντηση της εταιρείας στην Αρχη εντός της προκαθορισμένης προθεσμίας.

 

 

 

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Με εκτίμηση,

 

 

και πριν απο 10 λεπτα, αυτο

 

Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,

 

Εμείς, το κέντρο εξυπηρέτησης πληρωμών MPSC, ειδικευόμαστε στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου, για καταναλωτές. Βοηθάμε - φυσικά δωρεάν - να διευκρινιστούν τα γεγονότα με τον υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για να λύσετε το αίτημά σας.

 

Καταλαβαίνουμε απο τα λεγόμενα σας πως η εγγραφή σας, προφανώς είτε έγινε ερήμην σας είτε εκ παραδρομής και καθώς προτεραιότητα μας είναι οι ευχαριστημένοι καταναλωτές και όχι η απλή χρέωση τους για κέρδος, εγκρίναμε την επιστροφή των χρεώσεων, 6.24€, με πίστωση στον πάροχο κινητής.

 

Το αίτημα για πίστωση στον λογαριασμό κινητής θα σταλεί εντός της εβδομάδος στον πάροχο σας και θα ολοκληρωθεί απο εκείνον.Η πίστωση θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό σας, ωστόσο να σας ενημερώσω πως αν ο επόμενος λογαριασμό θα σας σταλεί εντός των επόμενων ημερών, τότε η πίστωση θα φανεί στον αμέσως επόμενο, καθώς χρονικά δεν θα έχει προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επιπλέον θα λάβετε και δωρεάν μήνυμα απο τον πάροχο σας που θα σας ενημερώνει σχετικά. Αν πρόκειται για καρτοκινητό η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 7 ημερών

 

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Με εκτίμηση,

 

στο πρωτο mail μαγκια και στο δευτερο εμμεση αναγνωριση της απατης και επιστροφη χρηματων

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

στο πρωτο mail μαγκια και στο δευτερο εμμεση αναγνωριση της απατης και επιστροφη χρηματων

 

Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απ'αυτούς! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα και εγώ την Παρασκευή email στην εταιρια και σήμερα μου απάντησαν κλασικά με ένα pdf που τάχα είχα κάνει εγγραφή στην υπηρεσία τους.

 

Φυσικα αρνήθηκα οτιδήποτε από αυτά που ισχυρίζονται και τους ανέφερα ότι θα προβω σε καταγγελία σε δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος.

 

Αν δεν μου πιστωσουν τα χρήματα προχωρώ σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ στην γνωστή φόρμα που αναφέρθηκε πιο πίσω.

 

Εν τω μεταξύ σε wind σφυριζουν αδιάφορα.

 

2 φορές πήρα τηλέφωνο και 2 φορές μου ανέφεραν ότι θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και ουδέποτε με πήραν και όταν ζητάω διευκρίνηση για την παράνομη χρέωση μου απαντάνε ότι κάνουμε αναβάθμιση το σύστημα τους και ότι δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό μου.

 

Είχα στείλε και email προ μια εβδομάδα ακόμα να μου απαντήσουν.

 

Είναι τραγικοι και απαράδεκτοι και σε wind.

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έλαβα ακριβώς αυτό A81IDzZ

 

https://imgur.com/A81IDzZ

Edited by Vasileios
διαγραφή προσωπικών στοιχείων
Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικοι και απαράδεκτοι και σε wind.

 

Δεν λες τίποτα!

Σήμερα ήρθε με courier η απαντητική επιστολή της Wind για την καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ. Σε αυτήν παίρνει το μέρος της Dimoco! Πάλι, δεν περίμενα κάτι λιγότερο από αυτούς!

Ο αναλυτικός λογαριασμός για τον οποίο έκανα αίτηση σε κατάστημα Wind, μία μέρα πριν την καταγγελία, είναι ακόμα άφαντος!

Από το ίδιο μέρος, ξεκίνησε μέρες αργότερα και ήρθε νωρίτερα η απάντηση στην καταγγελία. Με courier σε παρακαλώ! Γιατί υπάρχει προθεσμία μέσα στην οποία οφείλουν να σου απαντήσουν. Ο αναλυτικός, όταν και ΑΝ έρθει!

Πλέον, βλέπω τη φορητότητα να πλησιάζει! :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έλαβα ακριβώς αυτό A81IDzZ

 

https://imgur.com/A81IDzZ

 

και σε μενα η Αννουλα απαντησε

Edited by Vasileios
Διαγραφή προσωπικών στοιχείων
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και σε μενα η Αννουλα απαντησε

 

παω στοιχημα οτι και στα pdf που στελνουν εχει ακριβως τα ιδια στοιχεια. copy paste. οσοι τα εχετε λαβει συγκρινετε τα να δουμε..

οποιος δεν εχει ορεξη ή χρονο για επωνυμες καταγγελιες ας κανει μια ανωνυμη εδω σε 2 λεπτα. με 5 καταγγελιες δε θα γινει κατι. με 100 ομως ισως θορυβηθουν λιγο και ασχοληθουν.

 

@prime

τι λενε δηλαδη οτι το εψαξαν και τους δικαιωνουν ή εχει καποιο αποδεικτικο απο την εταιρια οτι και καλα εκανες εσυ την εγγραφη?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παω στοιχημα οτι και στα pdf που στελνουν εχει ακριβως τα ιδια στοιχεια. copy paste. οσοι τα εχετε λαβει συγκρινετε τα να δουμε..

οποιος δεν εχει ορεξη ή χρονο για επωνυμες καταγγελιες ας κανει μια ανωνυμη εδω σε 2 λεπτα. με 5 καταγγελιες δε θα γινει κατι. με 100 ομως ισως θορυβηθουν λιγο και ασχοληθουν.

 

@prime

τι λενε δηλαδη οτι το εψαξαν και τους δικαιωνουν ή εχει καποιο αποδεικτικο απο την εταιρια οτι και καλα εκανες εσυ την εγγραφη?

 

Αυτο ειναι το περιεχόμενο του pdf που ελαβα,μαλιστα απο την απαντηση τους ερχονται σε αντιθεση με τα screenshot που τους εστειλα μιας και μιλανε για εγγραφη μου στις 3-8-19 και διαγραφη στις 9-8-19(ολος τυχαιος η διαγραφη συμπιπτει με την ημερομηνια που τους εστειλα το email ενω εγγραφη και διαγραφη εγινε σε διαστημα 15 λεπτων στις 3-8-19

 

Και πως γινεται να εχει γινει διαγραφη απο την υπηρεσια αφου ουδεποτε το ζητησα αφου δεν ειχε γινει καν εγγραφη εκ μερους μου.

Απλα φραγη εγινε απο wind υστερα απο μηνυμα που ελαβα.

 

Την φραγη την εκλαμβανουν ως διαγραφη υστερα απο αιτημα μου.???

 

Οτι να ναι δηλαδη απατεωνες οι ανθρωποι.

 

Εδώ τα screnshot που έλαβα χρονολογικα

 

d17e8589018ef58d0c53cff8a4a46200.jpg

 

167fd44c20b6cfb8b4eceb64888d8125.jpg

 

07b8044f53371ffec8f61a90c5ba72ea.jpg

 

"Ο τηλεφωνικός αριθμός 30********* εισήχθη αρχικά στον ιστοχώρο μέσω της διαδικτυακής ιστοσελίδας https://gr.premigamez.com/landing για την συνδρομητική υπηρεσία PREMIGAMEZ! που προσφέρεται από την εταιρεία FP Internet limited στη διεύθυνση Flat/Rm 01-03 17/f The Metropolis Tower, 10 Metropolis Drive Hung Hom Hong Kong στις 03/08/2019 ώστε να λάβετε γενικό περιεχόμενο για το κινητό όπου εκεί αναγράφονται όλοι οι όροι χρήσης και οι προϋποθέσεις των υπηρεσιών καθώς και το κόστος χρέωσης και ο τρόπος ενεργοποίησης και απενεργοποίησης.

 

Tο πρώτο δωρεάν μήνυμα έχει έρθει στο κινητό σας από το 54578 με τον 4ψήφιο PIN για να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας για δεύτερη φορά μέσω της ιστοσελίδας.

 

03/08/2019

54578 Free message

 

ΚΩΔΙΚΟΣ PIN: 791890 ΠΑΡΟΧΟΣ: DIMOCΟ.ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2103009942.ΧΡEΩΣΗ:2.08EΥΡΩx3SMS=6.24EΥΡΩ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΥΝ TYXON ΤΕΛΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ PREMIGAMEZ.

Εισάγετε το pin σας όπως σας λένε οι οδηγίες ΜΟΝΟ άμα θέλετε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας και εφόσον έχετε διαβάσει τις χρεώσεις όπως σας υπενθυμίζει ξανά και , μετά την εισαγωγή του pin, λαμβάνετε το επόμενο δωρεάν μήνυμα από το 54578. ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΓΡΑΦΕΣΤΕ:

 

 

03/08/2019

54578 Free message

 

ΚΑΛΩΣΗΛΘΕΣ ΣΤΗ PREMIGAMEZ! ΠΑΡ: DIMOCO ΤΗΛ:2103009942 ΧΡEΩΣΗ:2.08EΥΡΩx3SMS=6.24EΥΡΩ/ΕΒΔ ΣΥΝ TYXON ΤΕΛΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΓΡ: PGZ STOP ΣΤΟ 54444 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

 

Στις 09/08/2019 διαγραφήκατε από την υπηρεσία και ενδεχομένως να λάβατε το δωρεάν μήνυμα από το 54578 αμέσως που επιβεβαίωνε την διαγραφή σας και το οποίο είχε ως εξής:

09/08/2019 54578

Free message

 

ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΥΜΑ: Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ PREMIGAMEZ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

 

Η ενημέρωση για τους όρους χρήσης γίνεται τόσο με το infobar όσο και με το σχετικό link που παρέχεται πριν την εγγραφή και είναι απαραίτητη για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης με την πλήρη βούληση και συναίνεση του ενδιαφερόμενου.

Είναι δεδομένο λοιπόν ότι τεχνικά μία συνδρομητική υπηρεσία όπως η προκειμένη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ χωρίς την θέση του αριθμού τηλεφώνου από τον ίδιο τον χρήστη και την διπλή επιβεβαίωση της ενεργοποίησης εν συνεχεία.

Μέλημά μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τις υπηρεσίες που παρέχουμε, ώστε οι χρήστες να εγγράφονται σε αυτές με πλήρη γνώση και συνείδηση των ενεργειών τους, προς το σκοπό αποφυγής μελλοντικών παραπόνων και αμφισβητήσεων. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι ο κάτοχος του κινητού είναι υπεύθυνος για την εν γένει χρήση της τηλεφωνικής του συσκευής επιδεικνύοντας την δέουσα επιμέλεια."

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...