Jump to content

Πρόβλημα με διακοπή συμβολαίου απο την Cyta


aris22_
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω το εξής πρόβλημα...

Η πεθερά μου η οποία έμενε στην Αθήνα και είχε λογαρισμό Cyta (internet & σταθερό) απεβίωσε . Εμείς πήραμε τον τελευταίο λογαριασμό του Ιουλίου απο το σπίτι της και αφού ήρθαμε στην Θεσσαλονίκη όπου κατοικούμε χθές πήγε η σύζυγος σε ενα κατάστημα cyta για να προβεί σε διακοπή του συμβολάιου . Υπολόγιζα να πληρώσουμε τον λογαρισμό του Ιουλίου συν το διάστημα του Αυγούστου μέχρι την μέρα της διακοπής και θα είμασταν εντάξει . Χθές όμως που πήγε η σύζυγος να το κόψει και αφού πλήρωσε τον λογαριαμό του Ιουλίου της είπαν οτι θα πληρώσει και τον λογαριασμό του Αυγούστου (οκ μέχρι εδω ) αλλά και τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου διότι αργεί να γίνει η διακοπή , άσχετο αν εμείς έχουμε αδειάσει το σπίτι και δεν υπάρχει ούτε τηλέφωνο ούτε rooter ούτε τίποτε. Το βρίσκω εντελώς απαράδεκτο και τρελό να έχουμε κάνει την διακοπή στις 29/08 και να σου λένε θα πληρώσεις ενα μήνα ακόμη νταβατζιλίκι μέχρι να γίνει η διακοπή.....:mad: Μπορώ να κάνω κάτι ή να απευθυνθώ κάπου ? Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία ? Παρεπιπτόντος σήμερα η σύζυγος διέκοψε και την ΔΕΗ όπου φυσιολογικότατα μας είπαν οτι θα έρθει εκκαθαριστικός λογαριαμός μέχρι σήμερα και όχι ενα μήνα μετά την διακοπή......

LG 802 G2 16 GB
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω εμπειρία από Cyta, αλλά από άλλη τηλεφωνική εταιρεία που κάναμε ακριβώς το ίδιο (έφυγε η γιαγιά μου και το διακόψαμε) πήρε πάνω από 1,5 μήνα για τη διακοπή. Θα ήταν καλύτερο αν είχατε προχωρήσει στο αίτημα διακοπής νωρίτερα. 29 Αυγούστου και να περιμένεις να διακοπεί άμεσα είναι πάρα πολύ δύσκολο... Μη συγκρίνεις με ΔΕΗ γιατί είναι άλλο πράγμα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούσαμε να το κόψουμε νωρίτερα διότι δεν είχαμε στα χέρια μας τα δικαιολογητικά που ζητούσαν (πλησιεστέρων συγγενών κλπ ) . Όμως πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κάνουν 1 ολόκληρο μήνα επιπλέον να το κόψουν και να πληρώσω κάτι που δεν υφίσταται πλέον . Γιατί οταν κάνεις νέο συμβόλαιο δηλαδή στο συνδέουν πολύ πολύ γρηγορότερα ??
LG 802 G2 16 GB
Link to comment
Share on other sites

Θα επιστραφούν σε εκκαθαριστικό λογαριασμό ό,τι υπόλοιπα €.

Υπολόγιζε στο λογαριασμό του Οκτώβρη.

 

Εγώ που έκοψα Cyta σταθερή πέρσι αρχές Ιούλη πήγε ως το Σεπτέμβρη ο εκκαθαριστικός λογαριασμός.

Απλά μια συμβουλή: Υπολόγισε και μόνος τι πρέπει να επιστραφεί. Εμένα είχαν κάνει λάθη (της τάξης των 10-20€) και τα άλλαξαν μόνο όταν τους το είπα.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούσαμε να το κόψουμε νωρίτερα διότι δεν είχαμε στα χέρια μας τα δικαιολογητικά που ζητούσαν (πλησιεστέρων συγγενών κλπ ) . Όμως πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κάνουν 1 ολόκληρο μήνα επιπλέον να το κόψουν και να πληρώσω κάτι που δεν υφίσταται πλέον . Γιατί οταν κάνεις νέο συμβόλαιο δηλαδή στο συνδέουν πολύ πολύ γρηγορότερα ??

 

Το αίτημα κατάργησης βρόχου στέλνεται στον ΟΤΕ όπως και η ενεργοποίηση βρόχου. Αυτό απαιτεί κάποιες μέρες για να ολοκληρωθεί από τον ΟΤΕ. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα κοπεί σε 30 μέρες. Μπορεί να γίνει και σε λιγότερο. Απλά λένε ως 30 για να είναι καλυμμένοι. Το αναγράφει και στο συμβόλαιο ότι αν θες ακύρωση τους ενημερώνεις 30 μέρες πριν.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις . Το άλλο κακό ήταν οτι οταν πήγε η σύζυγος να κάνει την διακοπή της ζήτησαν πίσω το rooter το οποίο το πέταξα οταν είμασταν στην Αθήνα μή γνωρίζοντας βέβαια οτι θα το ζητούσαν πίσω (Ηταν και αρχιμάπα κινεζιά....) .Τους είπε οτι δεν το έχουμε και δεν το συνέχισαν . Στις πληροφορίες οταν είχα πάρει τηλέφωνο για να μου πουν τι χρειάζεται για να κάνω διακοπή του συμβολαίου λόγω θανάτου της πεθεράς μου δεν μου είπαν τίποτε για επιστροφή του rooter....... Και απο την άλλη οταν διέκοψα την Nova πριν απο χρόνια δεν μου είχαν ζητήσει τίποτε πίσω ούτε τον αποκωδικοποιητή ούτε την κεραία ούτε τίποτε . Ας ελπίσουμε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό να μην μου χρεώσουν κανένα rooter.......:mad:
LG 802 G2 16 GB
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις . Το άλλο κακό ήταν οτι οταν πήγε η σύζυγος να κάνει την διακοπή της ζήτησαν πίσω το rooter το οποίο το πέταξα οταν είμασταν στην Αθήνα μή γνωρίζοντας βέβαια οτι θα το ζητούσαν πίσω (Ηταν και αρχιμάπα κινεζιά....) .Τους είπε οτι δεν το έχουμε και δεν το συνέχισαν . Στις πληροφορίες οταν είχα πάρει τηλέφωνο για να μου πουν τι χρειάζεται για να κάνω διακοπή του συμβολαίου λόγω θανάτου της πεθεράς μου δεν μου είπαν τίποτε για επιστροφή του rooter....... Και απο την άλλη οταν διέκοψα την Nova πριν απο χρόνια δεν μου είχαν ζητήσει τίποτε πίσω ούτε τον αποκωδικοποιητή ούτε την κεραία ούτε τίποτε . Ας ελπίσουμε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό να μην μου χρεώσουν κανένα rooter.......:mad:

 

Θα στο χρεώσουν 30,14€ όπως αναγράφεται και στο site τους.

 

http://www.cyta.gr/el/ForHome/2Play

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Εχω το εξής πρόβλημα...

Η πεθερά μου η οποία έμενε στην Αθήνα και είχε λογαρισμό Cyta (internet & σταθερό) απεβίωσε . Εμείς πήραμε τον τελευταίο λογαριασμό του Ιουλίου απο το σπίτι της και αφού ήρθαμε στην Θεσσαλονίκη όπου κατοικούμε χθές πήγε η σύζυγος σε ενα κατάστημα cyta για να προβεί σε διακοπή του συμβολάιου . Υπολόγιζα να πληρώσουμε τον λογαρισμό του Ιουλίου συν το διάστημα του Αυγούστου μέχρι την μέρα της διακοπής και θα είμασταν εντάξει . Χθές όμως που πήγε η σύζυγος να το κόψει και αφού πλήρωσε τον λογαριαμό του Ιουλίου της είπαν οτι θα πληρώσει και τον λογαριασμό του Αυγούστου (οκ μέχρι εδω ) αλλά και τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου διότι αργεί να γίνει η διακοπή , άσχετο αν εμείς έχουμε αδειάσει το σπίτι και δεν υπάρχει ούτε τηλέφωνο ούτε rooter ούτε τίποτε. Το βρίσκω εντελώς απαράδεκτο και τρελό να έχουμε κάνει την διακοπή στις 29/08 και να σου λένε θα πληρώσεις ενα μήνα ακόμη νταβατζιλίκι μέχρι να γίνει η διακοπή.....:mad: Μπορώ να κάνω κάτι ή να απευθυνθώ κάπου ? Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία ? Παρεπιπτόντος σήμερα η σύζυγος διέκοψε και την ΔΕΗ όπου φυσιολογικότατα μας είπαν οτι θα έρθει εκκαθαριστικός λογαριαμός μέχρι σήμερα και όχι ενα μήνα μετά την διακοπή......

 

Δεν μπορούσαμε να το κόψουμε νωρίτερα διότι δεν είχαμε στα χέρια μας τα δικαιολογητικά που ζητούσαν (πλησιεστέρων συγγενών κλπ ) . Όμως πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κάνουν 1 ολόκληρο μήνα επιπλέον να το κόψουν και να πληρώσω κάτι που δεν υφίσταται πλέον . Γιατί οταν κάνεις νέο συμβόλαιο δηλαδή στο συνδέουν πολύ πολύ γρηγορότερα ??

Η διακοπή ενός βρόχου (μίας γραμμής) χρειάζεται από 2 μέχρι 30 ημέρες. Θα σου τιμολογήσουν λοιπόν τις ημέρες που οι υπηρεσίες θα παρέχονται. Αν είναι 5, θα χρεωθείς 5, αν είναι 18 θα χρεωθείς 18. Όλο αυτό θα έρθει ως εκκαθάριση στην τιμολόγηση του επόμενου μήνα, διότι δίνουν για έκδοση τους λογαριασμούς στην1η κάθε μήνα. Οπότε, έχεις δύο επιλογές: Α. Πληρώνεις τον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου ολόκληρο και στη συνέχεια με την τιμολόγηση του επόμενου μήνα πηγαίνεις να πάρεις το επιστρεφόμενο ποσό από τις μέρες που δεν αντιστοιχούσαν σε υπηρεσίες ή Β. δεν πληρώνεις τον Σεπτέμβριο και απλά περιμένεις να βγει η εκκαθάριση τον επόμενο μήνα που θα έχει μόνο το καθαρό ποσό. Εγώ στη θέση σου θα επέλεγα το Β. Από εμπειρία σε ακριβώς ίδια περίπτωση στο λέω...

1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus
2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...