Jump to content

Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)


geovass
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα.

Νομίζω ότι αυτοί του έχουν σοβαρό πρόβλημα (και δεν είχαν με την 6άρα) πρέπει να επικοινωνήσουν με την Sasmung. Ίσως υπάρχει κάτι που μας διαφεύγει...

Το να μήν έχεις μπάρες σήματος στο κινητό και να χάνεις κλήσεις...πάει κι έρχεται...το να έχεις μπάρες και να χάνεις κλήσεις...ε δεν είναι λογικό... :-/

 

@akis_evo_9 Νομίζω οτι ήρθε η ώρα να φλασάρεις πάλι 6άρα. Αφού το κατέχει το σπόρ, ή βάζεις 6άρα και βλέπεις τί παίζει ή το πάς στην Sasmung για να σου πόύνε τί τρέχει. Προσωπικά, εάν είχα 2η συσκευή να χρησιμοποιήσω, θα το πήγαινα Samsung.

 

edit

Ένα κλείσιμο του VoLTE (όσοι το βλέπετε στην συσκευή σας) και επαναφορά των caries settings επίσης θα ήταν καλό να δοκιμαστεί. Υπάρχουν αναφορές στην Verison οτι με το κλείσιμο του VoLTE και επαναφορά carrier settings (επαναφορά η οποία όμως έγινε απευθείας απο την Verison και όχι μόνο απο την συσκευή), έλυσε το πρόβλημα των χαμένων κλήσεων.

Edited by pavlidisc

iPhone 15 Pro Max - Apple Watch 7 - Mac mini M1 - Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μηπως να κάνετε και μία Επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου?? Λεμε τώρα....

Για πολλές σφαλιάρες έγινε η samsung!!!! Αναξιοπιστία στο τέρμα!!!

Δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει με το ********* που αγορασαμε!!

2 συσκευές άλλαξα μέχρι τώρα λόγω προβλημάτων και το τελευταίο που εχω,μετά την 7.0 τρελάθηκε στις επανεκκινήσεις.δεν τη γλίτωσα την επαναφορά τελικά και περιμένω να δω τι άλλο θα βγάλει τώρα...

Το μετάνιωσα χίλιες φορές που έφυγα από iPhone.

Που μπορεί να έχει ελλείψεις,αλλά ηταν σταθερό σαν βραχος τουλάχιστον.

Άντε και καλή τύχη σε όλους μας

 

Το πρόβλημα των επανεκκινήσεων το έχω και εγώ... Έχω αλλάξει 2 motherboards, στο τέλος μου άλλαξαν το τηλέφωνο, αλλά το πρόβλημα των επανεκκινήσεων συνεχίζει και μετά την αναβάθμιση σε Nougat. Και ναι έχω κάνει όλα τα προβλεπόμενα - factory reset, clear cache, μη επαναφορά backup κλπ. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό σε διεθνές επίπεδο, αλλά η Samsung δεν το έχει αναγνωρίσει μέχρι τώρα επίσημα. Αμφιβάλλω αν θα αναγνωρίσει η τοπική αντιπροσωπία το θέμα με τις χαμένες κλίσεις! θα συστήσουν τα τετριμμένα - factory reset κλπ. Μάλλον το επόμενο κινητό ΔΕΝ θα είναι Samsung!!!

Σωτήρης
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς...Μιλησα με το σέρβις και μου πρότειναν τα γνωστά reset κτλ, αλλά όταν τους ανέφερα ότι το πρόβλημα είναι διευρυμένο και δεν μπορεί να φταίνε όλοι οι πάροχοι μου απάντησαν ότι δεν έχει αναφερθεί κάτι από άλλους πελάτες...Ημαρτον..Εκλεισα ραντεβού για απομακρυσμένο έλεγχο..Οχι ότι τρέφω ελπίδες, αλλά ποιος ξέρει..
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια ουτε με τη ρομ της χωρας που που μας ηρθε η συσκευη λυνεται το προβλημα με το σημα και τις χαμενες κλησεις και εγω τουλαχιστον το εμαθα με το χειροτερο τροπο καθως μου ηρθε μηνυμα χαμενης κλησης και ηταν ο αριθμος που σε καλει για να ενεργοποιηθει το viber αυτοματα την ωρα που εστηνα τα παντα απ την αρχη...!!! Ενταξει τραγικη ειρωνια για γελια και για κλαματα!!!

 

Κριμα φιλε ,τι να πω; δεν βγαινει ακρη ,αφου εκανες και αυτο τοτε τι αλλο να κανεις; παντως δεν ακουσα καποιον αλλο με ιταλικο firmware να εχει προβλημα

edit επισης οσοι εχουν θεμα, καλα ειναι να λενε ημερομηνια παραγωγης μηπως και φταιει καποια συγκεκριμενη παρτιδα

Edited by dimtz
Link to comment
Share on other sites

..Εκλεισα ραντεβού για απομακρυσμένο έλεγχο..Οχι ότι τρέφω ελπίδες, αλλά ποιος ξέρει..

...μην τρέφεις... Το έχω δοκιμάσει και αυτό! θα σου συστήσουν να αφαιρέσεις μία - δύο εφαρμογές που κατά την γνώμη τους δεν χρειάζεσαι, θα τσεκάρουν και θα σου πουν πράγματα που ήδη γνωρίζεις ούτως ή άλλως, και... εσύ θα μείνεις με το πρόβλημα!

Πες μας όμως πως πήγε...

Σωτήρης
Link to comment
Share on other sites

...μην τρέφεις... Το έχω δοκιμάσει και αυτό! θα σου συστήσουν να αφαιρέσεις μία - δύο εφαρμογές που κατά την γνώμη τους δεν χρειάζεσαι, θα τσεκάρουν και θα σου πουν πράγματα που ήδη γνωρίζεις ούτως ή άλλως, και... εσύ θα μείνεις με το πρόβλημα!

Πες μας όμως πως πήγε...

 

Όπως τα λες...Πρεπει ,όμως, να γίνει μια κρίση στην εταιρία από πολλούς μπας και κινηθεί..Ειχα 2 χρόνια ναυαρχίδα Huawei και ήταν κανόνι..

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα και εγώ με αντιπροσωπεία samsung

Μου είπαν και μένα να κάνω hard reset, να δοκιμάσω με άλλη κάρτα κτλ πράγματα δηλαδή που δε διορθώνουν το πρόβλημα

Τους είπα ότι είναι εκτεταμένο το θέμα και αν έχουν αναφορές από άλλους ιδιοκτήτες ώστε να προωθήσουν αίτημα στα κεντρικά για να διορθωθεί ενδεχομένως με κάποια αναβάθμιση από την εταιρεία, αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν άλλες αναφορές, πράγμα το οποίο δεν ισχύει γιατί απ'ότι βλέπω και σε άλλο φίλο παραπάνω λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα!!! :angry:

Τέλος μου είπαν να τους στείλω τη συσκευή για έλεγχο, θα μείνω για κανένα μήνα χωρίς συσκευή δηλαδή... :(

Ελπίζω κάτι να γίνει και να διορθωθεί σύντομα

οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια... ;)
Link to comment
Share on other sites

Τα Data σας δουλεύουν κανονικά;

Δηλαδή, εάν την ώρα που κάνεις κλήση στο S7 και την απορρίψει, καλέσεις με Viber ας πούμε, μιλάς κανονικά;

Επίσης: Το drop call γίνεται μόνο στις εισερχόμενες ή και στις εξερχόμενες;

iPhone 15 Pro Max - Apple Watch 7 - Mac mini M1 - Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Τα Data σας δουλεύουν κανονικά;

Δηλαδή, εάν την ώρα που κάνεις κλήση στο S7 και την απορρίψει, καλέσεις με Viber ας πούμε, μιλάς κανονικά;

Επίσης: Το drop call γίνεται μόνο στις εισερχόμενες ή και στις εξερχόμενες;

 

Εγώ στις εισερχόμενες το τσέκαρα, όταν στο καπάκι έκανα εξερχομενη..πήρε κανονικα, αλλα περασαν κάποια δευτερόλεπτα, οπότε μπορεί να έφτιαξε το θέμα..Το τεστ με τα δεδομένα, πρέπει να γίνει όταν σκάσει πάλι το πρόβλημα..

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω την εντύπωση ότι το κινητό "κοιμάται" παρά το ότι χάνει το σήμα

το έβαλα τώρα στην υψηλή απόδοση μήπως και αλλάξει κάτι

οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια... ;)
Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω να παίζει ρόλο..Πότε είναι κατασκευασμένο το δικό σου,ποια χώρα και σε ποιον πάροχο είσαι?Έμενα 17-11-16 Vietnam...wind f2g Edited by rapsodos1979_
Link to comment
Share on other sites

Κατεβαζω τωρα ιταλικη marshmallow να τσεκαρω αν εκει τουλαχιστον ειμαστε σταθεροι οπως παλια και αν ναι θα δοκιμασω OTA αναβαθμιση για να εξαντλησω καθε περιθωριο..

Απο εκει και περα ο θεος βοηθος!

Link to comment
Share on other sites

Κατεβαζω τωρα ιταλικη marshmallow να τσεκαρω αν εκει τουλαχιστον ειμαστε σταθεροι οπως παλια.

Αυτό, εφόσον δουλέψει, θα πεί πολλά! :food:

iPhone 15 Pro Max - Apple Watch 7 - Mac mini M1 - Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στις εισερχόμενες το τσέκαρα, όταν στο καπάκι έκανα εξερχομενη..πήρε κανονικα, αλλα περασαν κάποια δευτερόλεπτα, οπότε μπορεί να έφτιαξε το θέμα..Το τεστ με τα δεδομένα, πρέπει να γίνει όταν σκάσει πάλι το πρόβλημα..

Έχω παρατηρήσει ότι με restart στρώνει. Όσες φόρες μου έχουν πει ότι δεν έχω σήμα, έχω δοκιμάσει να με καλέσω από άλλη συσκευή και όντως με εμφανίζει ως απενεργοποιημένο. Με ένα απλό restart της συσκευής και χωρίς να μετακινηθώ (άρα ανεπηρέαστο σήμα) αρχίζει και δέχεται εκ νέου κλήσεις η συσκευή.

 

Πριν αρχίσει πάντως το πανηγύρι με τις χαμένες εισερχόμενες, μία μέρα μου είχε κάνει εντύπωση ότι δεν μπορούσα να καλέσω κανέναν, παρότι η συσκευή έδειχνε ότι έχω σήμα. Κάθε φορά που πήγαινα να καλέσω λάμβανα ένα συγκεκριμένο error message. Πρόβλημα το οποίο είχε επίσης λυθεί με restart. Δυστυχώς όπως προείπα δεν είχε αρχίσει το θέμα με τις χαμένες κλήσεις, οπότε δεν είχα δώσει βάση και δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Πληροφοριακά, είμαι με ελληνική συσκευή, περασμένη την αγγλική Nougat (το Baseband τελειώνει σε QB1 και το Build number σε QB3), πάροχο Cosmote ενώ η SIM είναι τριών μηνών.

Από χθες το βράδυ το γύρισα σε 2G only (μιας και σε 2G/3G και 4G έχανα κλήσεις) και μέχρι στιγμής έχω λάβει κανονικά δύο κλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι με restart στρώνει. Όσες φόρες μου έχουν πει ότι δεν έχω σήμα, έχω δοκιμάσει να με καλέσω από άλλη συσκευή και όντως με εμφανίζει ως απενεργοποιημένο. Με ένα απλό restart της συσκευής και χωρίς να μετακινηθώ (άρα ανεπηρέαστο σήμα) αρχίζει και δέχεται εκ νέου κλήσεις η συσκευή.

 

Πριν αρχίσει πάντως το πανηγύρι με τις χαμένες εισερχόμενες, μία μέρα μου είχε κάνει εντύπωση ότι δεν μπορούσα να καλέσω κανέναν, παρότι η συσκευή έδειχνε ότι έχω σήμα. Κάθε φορά που πήγαινα να καλέσω λάμβανα ένα συγκεκριμένο error message. Πρόβλημα το οποίο είχε επίσης λυθεί με restart. Δυστυχώς όπως προείπα δεν είχε αρχίσει το θέμα με τις χαμένες κλήσεις, οπότε δεν είχα δώσει βάση και δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Πληροφοριακά, είμαι με ελληνική συσκευή, περασμένη την αγγλική Nougat (το Baseband τελειώνει σε QB1 και το Build number σε QB3), πάροχο Cosmote ενώ η SIM είναι τριών μηνών.

Από χθες το βράδυ το γύρισα σε 2G only (μιας και σε 2G/3G και 4G έχανα κλήσεις) και μέχρι στιγμής έχω λάβει κανονικά δύο κλήσεις.

 

Γιατροσόφια, που ούτε στα χειρότερα κινέζικα δε χρειάζεται να κάνεις..

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός οτι στρώνει προσωρινά με επανεκκίνηση, αναφέρεται και στα ξένα forum. Edited by pavlidisc

iPhone 15 Pro Max - Apple Watch 7 - Mac mini M1 - Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός οτι στρώνει προσωρινά με επανεκκίνηση, αναφέρεται και στα ξένα site.

 

Άρα, πού έγκειται το σφάλμα? Προσωρινή λύση σε συσκευή 500€= όχι λύση...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι αυτό ΔΕΝ είναι λύση!!!

iPhone 15 Pro Max - Apple Watch 7 - Mac mini M1 - Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

 

Πριν αρχίσει πάντως το πανηγύρι με τις χαμένες εισερχόμενες, μία μέρα μου είχε κάνει εντύπωση ότι δεν μπορούσα να καλέσω κανέναν, παρότι η συσκευή έδειχνε ότι έχω σήμα. Κάθε φορά που πήγαινα να καλέσω λάμβανα ένα συγκεκριμένο error message. Πρόβλημα το οποίο είχε επίσης λυθεί με restart. Δυστυχώς όπως προείπα δεν είχε αρχίσει το θέμα με τις χαμένες κλήσεις, οπότε δεν είχα δώσει βάση και δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες.

 

ωχ ωχ αυτό ακριβώς μου συνεβη και μένα την Κυριακή, όποιον και αν έπαιρνα μου έβγαζε ένα error message.

Μετακινήθηκα πολλές φορές και το σήμα είτε είχε 3 μπάρες είτε καμία, κλήση δεν μπορούσα να κάνω.

Είμαι με Nougat (S7) και μένω σε περιοχη με χάλια σήμα (Wind)

 

Έκανα restart αλλά δεν έφτιαξε αμέσως. Μετά από 20 λεπτά όλα επανήλθαν.

 

Μάλλον τραβάει και μένα ζόρια με τη νουγκατίνα,

 

είχα πει να μην τη βάλω αλλά παρασύρθηκα :O μακάρι να στρώσει γιατί τώρα δεν θέλω να γυρίσω στην 6, δεν παίρνεις τέτοιο κινητό για να μένεις πίσω τεχνολογικά.

πριν NOKIA E72, ΝΟΚΙΑ Ν8, LUMIA 1020, Samsung Galaxy S7, S10+ ceramic, τώρα S23 ULTRA

Link to comment
Share on other sites

ειδα ναι

πολυ ωραια τοτε !!

τωρα βλεπω για τις κλησεις που λενε πολλοι

υπάρχει θεμα ??

εννοω σοβαρο??

αξιζει να περασω την 7.0 ??

Link to comment
Share on other sites

Στην κατοχή μου εχω δυο απλα G930F και ένα edge G935F εχουμε αλλαξει και δοκιμασει αρκετες rom καμμια δεν ειχε πρόβλημα με κλησεις κλπ κλπ ένα θεμα με την μπαταρια καποιες διαφορες υπηρχαν αλλα όχι με σημα και κλησεις όλα δουλευουν με cosmote την καρτα μου την εχω από την εποχη του s4 mini πανω από 3 χρονια περιπου.

Η γνωμη μου είναι ότι μαλλον ή θεμα παρτιδας κινητών είναι ή θεμα περιοχής προβληματικό σημα παροχου και τα δυο δυσκολα αντιμετωπιζονται αντε να αποδειξεις ότι δεν εισαι ελεφαντας.. :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εμενα δε χρειαζοταν επανεκκινηση για να επανελθει το σημα μεσα σε ουτε ενα λεπτο ειχα κανονικα!
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εμενα δε χρειαζοταν επανεκκινηση για να επανελθει το σημα μεσα σε ουτε ενα λεπτο ειχα κανονικα!

κι εμένα...ευτυχως να λέμε..

Link to comment
Share on other sites

ειδα ναι

πολυ ωραια τοτε !!

τωρα βλεπω για τις κλησεις που λενε πολλοι

υπάρχει θεμα ??

εννοω σοβαρο??

αξιζει να περασω την 7.0 ??

 

Εγω φιλε στη θεση σου δε θα το ρισκαρα τουλαχιστον μεχρι να ξεκαθαρισει λιγο η κατασταση γιατι ναι το θεωρω πολυ σοβαρο να χανεις κλησεις ενω εχεις 3 μπαρες σημα πραγμα που δε συνεβαινε σε κινεζικο των 70 ευρο το 2010!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτείνω, όσοι έχετε πρόβλημα να παρετε κι ένα τηλέφωνο στη samsung ..Να μάθουν ότι υπάρχει μαζικό θέμα...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...