Jump to content

Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)


alextrela
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι φτιάχνει το νέο update, αν μπορεί κάποιος να πει με απλά λόγια;

Φιλε εγω δεν το πήρα ακόμα απο οτι διαβαζω τίποτα σημαντικό απλα ενημερώσεις ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 16,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εμένα όταν πατάω προχωρημένα μου βγάζει αυτές τις επιλογές

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161019/8ce44296142b0924feb29bc44a02226d.jpg

Φιλε ειχα το ιδιο θεμα με διαφορες nova beta εκδοσεις που σε αλλους ειχαν την επιλογη ενω σε μενα οχι.. τελικα μετα απο 1-2 updates του nova beta εμφανιστηκε και σε μενα

phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

Φιλε εγω δεν το πήρα ακόμα απο οτι διαβαζω τίποτα σημαντικό απλα ενημερώσεις ασφαλείας.

Οκ ευχαριστώ

Το θέμα είναι να το κάνουμε το update, ακόμα και αν δε προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο, όμως μη τύχη και παρουσιάσει κανένα θέμα με τη μπαταρία.

Κάποιος λοιπόν που το έκανε, είδε κανένα πρόβλημα κάπου;

Link to comment
Share on other sites

Φαγωθηκες να βγάλει πρόβλημα.... ακόμα και να βγάλει σε 2 ώρες κάνεις δεν θα δει τίποτα. Και αυτό να μην κάνεις θα κάνεις το επομενο που θα το έχει μέσα....
Link to comment
Share on other sites

Ξανά επικοινώνησα με smartec και ρώτησα αν γίνεται να διαγνώσουν το πρόβλημα με την οθόνη μου και σε περίπτωση που θέλει αλλαγή, και δεν έχουν το ανταλλακτικό, να αφήσω τα στοιχεία μου, να το παραγγείλουν και να με ενημερώσουν ώστε να τους το πάω για επισκευή, μιας και δεν μπορώ να τους το αφήσω για να έχω σειρά προτεραιότητας και να μείνω χωρίς κινητό.

Δυστυχώς, η απάντηση ήταν αρνητική. :(

Ρώτησα αν γίνεται να τους αφήσω κάποιο τηλέφωνο για να με ενημερώσουν όταν θα φέρουν οθόνες και μου απάντησαν αρνητικά και πάλι, μιας και όσες φέρνουν πάνε κατευθείαν στα κινητά που περιμένουν στο service και μάλιστα μου είπαν χαρακτηριστικά πως θα καθυστερήσουν πολύ να τις φέρουν.. :(

 

Απλά τραγική η όλη διαδικασία έτσι; Δεν ξέρω που θα απευθυνθώ. Καμιά ιδέα; Να πάρω στην Samsung ή κι εκεί τα ίδια θα μου πουν;

Πήρα 600€ κινητό για να το έχω με γκρι γραμμές στην οθόνη και να μη μπορώ να το φτιάξω;; :cry:

Be the change you wish to see in the world! 🧿

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το ειδα στον γερμανο στο cosmos..

Δεν το ήξερα μέχρι που είδα το μήνυμα σου..

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Κακό μάτι; αναδρομος ερμης; παίζουν ρωσική ρουλέτα στη Σαμι και στα σέρβις τους και στα γραφεία τους.. από εταιρίες να φάνε και οι κότες..

S10+ <3

Nokia 6110, Motorola startac, Ericsson t10s,Nokia 3330

Sony Ericsson T68i , sagem my v-75, Sony Ericsson k800i, Nokia n82, Motorola a1200, lg ku990i, sony Ericsson satio, Nokia n8, lg optimus 2x,Samsung galaxy s3, galaxy note 2,note 3, note 4, lg g3, huawei p8lite, s7 edge , s8+, s9+, s10+

Link to comment
Share on other sites

Ξανά επικοινώνησα με smartec και ρώτησα αν γίνεται να διαγνώσουν το πρόβλημα με την οθόνη μου και σε περίπτωση που θέλει αλλαγή, και δεν έχουν το ανταλλακτικό, να αφήσω τα στοιχεία μου, να το παραγγείλουν και να με ενημερώσουν ώστε να τους το πάω για επισκευή, μιας και δεν μπορώ να τους το αφήσω για να έχω σειρά προτεραιότητας και να μείνω χωρίς κινητό.

Δυστυχώς, η απάντηση ήταν αρνητική. :(

Ρώτησα αν γίνεται να τους αφήσω κάποιο τηλέφωνο για να με ενημερώσουν όταν θα φέρουν οθόνες και μου απάντησαν αρνητικά και πάλι, μιας και όσες φέρνουν πάνε κατευθείαν στα κινητά που περιμένουν στο service και μάλιστα μου είπαν χαρακτηριστικά πως θα καθυστερήσουν πολύ να τις φέρουν.. :(

 

Απλά τραγική η όλη διαδικασία έτσι; Δεν ξέρω που θα απευθυνθώ. Καμιά ιδέα; Να πάρω στην Samsung ή κι εκεί τα ίδια θα μου πουν;

Πήρα 600€ κινητό για να το έχω με γκρι γραμμές στην οθόνη και να μη μπορώ να το φτιάξω;; :cry:

 

Εδώ Θεσσαλονίκη όπως είπα παραπάνω το επίσημο που με έστειλε ο κοτσοβολος μου είπε ότι μπορώ να του δώσω προκαταβολή απλά για την οθονη για να μπούμε σε σειρά προτεραιότητας να κάνει καταγραφή τα στοιχεία του κινητού και βλέπουμε ανάλογα πως συνεχίζουμε (πάνω από 20 εργάσιμες μου είπε γίνεται αντικατάσταση με καινούργια συσκευή (ακόμα και σε περίπτωση που η οθόνη έσπασε από το χρήστη όπως εμένα γίνεται και επιστροφή χρημάτων)

Link to comment
Share on other sites

Ξανά επικοινώνησα με smartec και ρώτησα αν γίνεται να διαγνώσουν το πρόβλημα με την οθόνη μου και σε περίπτωση που θέλει αλλαγή, και δεν έχουν το ανταλλακτικό, να αφήσω τα στοιχεία μου, να το παραγγείλουν και να με ενημερώσουν ώστε να τους το πάω για επισκευή, μιας και δεν μπορώ να τους το αφήσω για να έχω σειρά προτεραιότητας και να μείνω χωρίς κινητό.

Δυστυχώς, η απάντηση ήταν αρνητική. :(

Ρώτησα αν γίνεται να τους αφήσω κάποιο τηλέφωνο για να με ενημερώσουν όταν θα φέρουν οθόνες και μου απάντησαν αρνητικά και πάλι, μιας και όσες φέρνουν πάνε κατευθείαν στα κινητά που περιμένουν στο service και μάλιστα μου είπαν χαρακτηριστικά πως θα καθυστερήσουν πολύ να τις φέρουν.. :(

 

Απλά τραγική η όλη διαδικασία έτσι; Δεν ξέρω που θα απευθυνθώ. Καμιά ιδέα; Να πάρω στην Samsung ή κι εκεί τα ίδια θα μου πουν;

Πήρα 600€ κινητό για να το έχω με γκρι γραμμές στην οθόνη και να μη μπορώ να το φτιάξω;; :cry:

 

Το προβλημα δεν ειναι μονο Ελλαδα. Εγω μενω Αγγλια και εστειλα το κινητο straight στην Samsung σε δικο τους service center και στη συνεχεια καθε βδομαδα μου ελεγαν οτι περιμενουν το ανταλλακτικο και εφτασαν τωρα να μου λενε οτι θα μου στειλουν νεα συσκευη. Ειναι τοσο απλοχερη η εταιρεια να κανει αντικατασταση επειδη το ανταλλακτικο αργει η δεν εχουν αποθεματα? Αν μεσα εδω εχουν προβλημα 3-4 ατομα σκεψου ποσοι αλλοι εχουν το ιδιο προβλημα ευρωπαικα .

 

Εγω πηρα το κινητο απο πλαισιο και ειχε σταμπα Αγγλιας , μιλαμε τελη Ιουνιου ολα αυτα 2-3 μηνες το ειχα το κινητο με μικρη χρηση . Επειδη μιλησα με ατομο σε service center μου ειπε οτι δεν εχουν αποθεματα πλεον στις οθονες και επειδη ειναι χρονοβορα διαδικασια η παραλαβη και η αντικασταση προτιμουν να κανουν αντικατασταση. Μιλα με Samsung , δεν ξερω κατα ποσο η Samsung Hellas εχει την ιδια πολιτικη σε περιπτωση service πανω απο 28 μερες .

 

Αυτο που καταλαβα οτι μια μερια το galaxy note 7 απο την αλλη το display στο samsung edge 7 το 2016 δεν ειναι η χρονια της Samsung.

 

Εμενα στις 3 μερες πανω που μου εβγαλε τις πρασινες ροζ γραμμες το εστειλα γιατι μετα απο λιγο το display πεθαινει και το κινητο δεν ανοιγει καν και ειπα να σωσω τη κατασταση μπας και το φτιαξουν γρηγοροτερα. Ακομα περιμενω.

Link to comment
Share on other sites

Για το πρόβλημα με τα παρασιτα απο το ακουστικο του τηλεφωνου οταν ηταν υψηλη η ενταση το πηγα στο σέρβις..απο εβδομαδα θα ενημερώσω..

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Για το πρόβλημα με τα παρασιτα απο το ακουστικο του τηλεφωνου οταν ηταν υψηλη η ενταση το πηγα στο σέρβις..απο εβδομαδα θα ενημερώσω..

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Φιλε μου θα περιμενω απαντηση σου μετα το service.μακαρι να διορθωθει φιλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.Μολις παρατηρησα μια καθετη γραμμη κατα μηκος της οθονης η οποια μια εμφανιζεται και μια εξαφανιζεται.Εχει συμβει σε καποιον αλλο;Τι μπορει να ειναι;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.Μολις παρατηρησα μια καθετη γραμμη κατα μηκος της οθονης η οποια μια εμφανιζεται και μια εξαφανιζεται.Εχει συμβει σε καποιον αλλο;Τι μπορει να ειναι;

Δυστυχώς κακά πολύ κακά μαντάτα.

Διάβασε πιο πάνω και μέχρι κάποιες σελίδες πιο πίσω και θα καταλάβεις. Πρόβλημα με την οθόνη που το καλύπτει η εγγύηση αλλά δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και ένας Θεός ξέρει πότε θα έρθουν. Μιλάμε για αναμονή πάνω από 20 μέρες που ίσως οδηγήσει και σε αντικατάσταση συσκευής αν αργήσει παραπάνω το ανταλλακτικό. Αυτό δεν είναι κακό, αλλά το να μείνεις τόσο καιρό χωρίς συσκευή είναι....

Link to comment
Share on other sites

Εξελίσσεται σε πρόβλημα αλά note 7 ή εμένα μου φαίνεται?

Απλώς εκείνο έκανε μπαμ και πήρε δημοσιότητα

Να παρακαλαμε να μη μας τύχει δηλαδή

Που αν συνέβαινε και είχες το κινητό σου πίσω σε λίγες ημέρες, πάει καλώς αλλά εδώ διαβάζουμε το αντίθετο δυστυχώς ;)

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι ελαττωματικες παρτίδες παιδιά, ας μην δημιουργουμε πανικο.

Εχει πουλησει παρα πολυ η συσκευή λογικο να βγαίνουν κάποια θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω s7edge, αλλά από αυτά που διαβάζω...εδώ υπάρχει ScreenGate σε συνδιασμό με NoServiceGate ! ήμαρτον δηλαδή! χαλάνε οι οθόνες συνέχεια και δεν υπάρχει σέρβις μετά! σε τηλ.600ευρώ! ούτε συσκευή αντικ/σης δίνουν!

Να μαζευτείτε όσοι περισσότεροι μπορείτε και να στείλετε εξώδικο στη samsung και να απαιτήσετε νέα συσκευή ή άμεση επιδιόρθωση.

Και αν δεν ιδρώνει το αυτί τους κάντε και μιά ωραία αγωγή να δούμε τότε θα τους αρέσει?

Link to comment
Share on other sites

Κανένα gate μην γίνεστε drama queens.

Έχουν πουληθεί άπειρα handsets όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω. Στα forum θα διαβάσεις κυρίως παράπονα, έτσι ήταν πάντα.

 

Αμέσως screengate ..

me > you
Link to comment
Share on other sites

Κανένα gate μην γίνεστε drama queens.

Έχουν πουληθεί άπειρα handsets όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω. Στα forum θα διαβάσεις κυρίως παράπονα, έτσι ήταν πάντα.

 

Αμέσως screengate ..

Ετσι ακριβώς, στο πολυ στενό μου περιβάλλον υπάρχουν 5 συσκευές με κανένα απολύτως θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς, στο πολυ στενό μου περιβάλλον υπάρχουν 5 συσκευές με κανένα απολύτως θέμα.

Και αυτές που έχουν πρόβλημα, δεν πρέπει να τις φτιάχνουν σύντομα ε;

Link to comment
Share on other sites

Και αυτές που έχουν πρόβλημα, δεν πρέπει να τις φτιάχνουν σύντομα ε;

Φιλε δεν ειπα το αντίθετο, εννοείται οτι πρέπει οταν έχεις πληρώσει κιόλας ενα μεγαλο ποσο.

 

Αυτο που λεω είναι οτι εχει πουλησει παρα πολυ και στατιστικά υπάρχουν αστοχιες υλικού, όπως γίνεται σε όλες τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...