Jump to content

Μποϊκοτάζ στις εταιρείες για τις υπέρογκες χρεώσεις


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άντε ντε, για ποστάρετε όσοι είστε μέσα να μαζευτούμε. Να το κάνουμε κάποια στιγμή μετά τις εκλογές για να έχουμε χρόνο να το διαδώσουμε με μηνύματα (μόνο μέσω web: web2sms, mycosmos κτλ) και μαζικά e-mail και καμία αφισούλα (αν συμφωνήσουμε όλοι στην εικόνα να βγάλουμε σε όλη την Ελλάδα κοινή αφίσα). Να ενημερώσουμε και ΜΜΕ ώστε να το μάθει όλος ο κόσμος.

Εγώ είμαι μέσα!

Μπορώ να το διαδώσω μέσω e-mail σε πάρα πολλούς, γιατί επικοινωνώ με πολύ κόσμο... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 373
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος myphone-fan (14 Φεβ. 2004 , 04:08)

 

Εγώ είμαι μέσα!

Μπορώ να το διαδώσω μέσω e-mail σε πάρα πολλούς, γιατί επικοινωνώ με πολύ κόσμο... :)

 

 

Σε τι είστε μέσα βρε παιδιά? :wacko:

 

Κάντε τον κόπο και διαβάστε τις 3-4 πρώτες σελίδες αυτού του thread. Να δείτε ότι, δεν ήταν μια πρόταση που απλά δεν υλοποιήθηκε. Το αντίθετο μάλιστα.

 

Απλώς το ΙΝΚΑ ανέλαβε να συντονίσει τις κινήσεις. Και κάπου κόλλησε η όλη φάση. :o

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος supernet (14 Φεβ. 2004 , 16:46)

 

Σε τι είστε μέσα βρε παιδιά? :wacko:

 

Κάντε τον κόπο και διαβάστε τις 3-4 πρώτες σελίδες αυτού του thread. Να δείτε ότι, δεν ήταν μια πρόταση που απλά δεν υλοποιήθηκε. Το αντίθετο μάλιστα.

 

Απλώς το ΙΝΚΑ ανέλαβε να συντονίσει τις κινήσεις. Και κάπου κόλλησε η όλη φάση. :o

 

 

Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια; Θα βολεύει τις εταιρίες φαντάζομαι αυτό...

 

Όσες περισσότερες διαμαρτυρίες τόσο το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος JimBs ( 8 Φεβ. 2004 , 08:28)

 

Ρε παιδιά γιατί δεν οργανώνουμε την εξής διαμαρτυρία. Να κλείσουμε όλοι τα κινητά μας για μία μέρα. Αυτό κάναν και οι χρήστες του Internet (αποχή) μερικά χρόνια πριν και οι τιμές έπεσαν!

 

 

Καλή φάση δεν λέω αλλά εγώ θα πρότεινα αντί να πάμε σε υπερβολές καλύτερα να αλλάξουμε όλοι την συμπεριφορά μας με την χρήση του κινητού. Έτσι θα μειώσουν τα κέρδη οι εταιρείες και θα ρίξουν τις τιμές ώστε να αυξηθεί η χρήση.

Αυτα που θα προτεινα είναι τα εξής:

 

1) Όσοι έχουν καρτοκινητό και ξοδευουν πάνω από 20 Ευρώ το μήνα, να μεταφερθούν σε ένα φτηνό συμβόλαιο οπου με τα ίδια χρήματα θα κάνουν περισσότερα τηλεφωνήματα και θα ελαχιστοποιήσουν τα μηνύματα.

2) Να μειώσουμε τα SMS όσο το περισσότερο μπορούμε. Αν γίνεται να στέλνουμε μηνύματα μέσο ιντερνετ (εφόσον το έχουμε μπροστά μας φυσικά και ανοιχτός ο υπολογιστής) και επίσης να κόψουμε τις χαζές συνομιλίες με μηνύματα όπου ένα τηλεφώνημα ενός λεπτού θα γλύτωνε 5-10 μηνύματα.

3) Να προσπαθήσουμε να μειώσουμε τις αναβαθμίσεις των κινητών στο ελάχιστο. Δεν θα ήταν άσχημα να αλλάζαμε κινητό κάθε δύο χρόνια αντί κάθε χρόνο ή και νωρίτερα. Δεν νομίζω ένα καλό κινητό ενός χρονου να είναι για πέταμα και να μην κάνει την δουλειά του. Οι περισσότεροι απλά τα βαριούνται γι'αυτο τα αλλάζουν και όχι επειδή τους λείπει κάποια λειτουργεία.

 

Γενικότερα θα πρέπει να αλλάξει η συμπεριφορά του καταναλωτή και να γίνει λίγο ποιο έξυπνη. Χωρίς να στεριθούμε το κινητό μας θα μπορούσαμε με λιγότερα χρήματα να κάναμε την δουλειά μας. Ειδικά με το θέμα των καρτοκινητών εγώ προσωπικά τουλάχιστον γνωρίζω πολλά άτομα που ξοδευουν 50-100 Ευρώ το μήνα και δεν θέλουν συμβόλαιο γιατί θέλουν να το ελένχουν όπως μου λένε...χαχαχαχα.

Κάτι τέτοια ακούω και μετά μας τον πιάνουν και δεν ξέρουμε γιατι.

Αφού ο καταναλωτής είναι χαζος και τα πληρώνει γιατί οι εταιρείες να μειώσουν τις τιμές.

Απλά εφαρμόζουν τον νόμο προσφοράς-ζήτησης. Ποτέ δεν μειώνεις την τιμή κάποιου αγαθού ή υπερεσίας όταν πουλάει σαν ζεστό ψωμί.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος T-mobile (15 Φεβ. 2004 , 05:08)

 

Καλή φάση δεν λέω αλλά εγώ θα πρότεινα αντί να πάμε σε υπερβολές καλύτερα να αλλάξουμε όλοι την συμπεριφορά μας με την χρήση του κινητού. Έτσι θα μειώσουν τα κέρδη οι εταιρείες και θα ρίξουν τις τιμές ώστε να αυξηθεί η χρήση.

Αυτα που θα προτεινα είναι τα εξής:

 

1) Όσοι έχουν καρτοκινητό και ξοδευουν πάνω από 20 Ευρώ το μήνα, να μεταφερθούν σε ένα φτηνό συμβόλαιο οπου με τα ίδια χρήματα θα κάνουν περισσότερα τηλεφωνήματα και θα ελαχιστοποιήσουν τα μηνύματα.

2) Να μειώσουμε τα SMS όσο το περισσότερο μπορούμε. Αν γίνεται να στέλνουμε μηνύματα μέσο ιντερνετ (εφόσον το έχουμε μπροστά μας φυσικά και ανοιχτός ο υπολογιστής) και επίσης να κόψουμε τις χαζές συνομιλίες με μηνύματα όπου ένα τηλεφώνημα ενός λεπτού θα γλύτωνε 5-10 μηνύματα.

3) Να προσπαθήσουμε να μειώσουμε τις αναβαθμίσεις των κινητών στο ελάχιστο. Δεν θα ήταν άσχημα να αλλάζαμε κινητό κάθε δύο χρόνια αντί κάθε χρόνο ή και νωρίτερα. Δεν νομίζω ένα καλό κινητό ενός χρονου να είναι για πέταμα και να μην κάνει την δουλειά του. Οι περισσότεροι απλά τα βαριούνται γι'αυτο τα αλλάζουν και όχι επειδή τους λείπει κάποια λειτουργεία.

 

Γενικότερα θα πρέπει να αλλάξει η συμπεριφορά του καταναλωτή και να γίνει λίγο ποιο έξυπνη. Χωρίς να στεριθούμε το κινητό μας θα μπορούσαμε με λιγότερα χρήματα να κάναμε την δουλειά μας. Ειδικά με το θέμα των καρτοκινητών εγώ προσωπικά τουλάχιστον γνωρίζω πολλά άτομα που ξοδευουν 50-100 Ευρώ το μήνα και δεν θέλουν συμβόλαιο γιατί θέλουν να το ελένχουν όπως μου λένε...χαχαχαχα.

Κάτι τέτοια ακούω και μετά μας τον πιάνουν και δεν ξέρουμε γιατι.

Αφού ο καταναλωτής είναι χαζος και τα πληρώνει γιατί οι εταιρείες να μειώσουν τις τιμές.

Απλά εφαρμόζουν τον νόμο προσφοράς-ζήτησης. Ποτέ δεν μειώνεις την τιμή κάποιου αγαθού ή υπερεσίας όταν πουλάει σαν ζεστό ψωμί.

 

 

Συμφωνώ 100% σε αυτό που λες. Μπορούμε βέβαια να διακηρύσσουμε όπου βρεθούμε και όπου σταθούμε την συμπεριφορά του σωστού καταναλωτή αλλά όσο η συμπεριφόρα των πολιτών δεν αλλάζει, για να μειωθούν και οι τιμές, και πάνω από όλα: όσο υπάρχει η ΚΛΙΚΑ και ο ανταγωνισμός δε λειτουργεί δε θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

 

Ως πότε θα ευχόμαστε να είχανε οι Έλληνες καταναλωτική συνείδηση; Και ως πότε θα αφήνουμε την κλίκα να κάνει ότι θέλει εις βάρος μας; Είναι καιρός πιστεύω για μία καθολική και αποφασιστική απάντηση γιαυτό και προτείνω το κλείσιμο των κινητών ως την μόνη πραγματική λύση (τουλάχιστον όσων δεν είναι επιτακτική ανάγκη να επικοινωνήσουν π.χ. γιατροί κτλ).

 

ΟΧΙ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

 

Μια μέρα είναι θα περάσει. Υπάρχουν και τα σταθερά.

 

Δημήτρης

 

Υ.Γ.: Μπορούμε μαζί με την ενημέρωση για "απεργία" να γράψουμε και πως μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί το κινητό έξυπνα έτσι ώστε να βοηθήσει στην πτώση των τιμών και στο τέλος της αισχρής εκμετάλλευσης.

Link to comment
Share on other sites

Σε τι είστε μέσα βρε παιδιά?

Κάντε τον κόπο και διαβάστε τις 3-4 πρώτες σελίδες αυτού του thread. Να δείτε ότι, δεν ήταν μια πρόταση που απλά δεν υλοποιήθηκε. Το αντίθετο μάλιστα.

Απλώς το ΙΝΚΑ ανέλαβε να συντονίσει τις κινήσεις. Και κάπου κόλλησε η όλη φάση.

 

Διαβάζοντας την 1η σελίδα, βλέπουμε:

 

"Gia na diamartiri8oume oloi enantia ths klikas pou exoun stisei oi 3 apo tis 4 etaireis kinhths thlefonias sthn Ellada...

 

Gia na diamartiri8oume oloi enantia sto fasistiko ka8estos tou OTE (kai oxi mono)....

 

Th Paraskeyh stis 12:00 to mesimeri kaleste oloi apo to kinhto sas thlefono sto sta8ero sas kai afisteto na xtipaei mexri na termatistei h klisi, kante to gia 10 fores, oste na blokaroun ta diktya kai na ma8oun OI ETAIREIES oti oi katanalotes exoun dinamh!!!

 

Steilte to akoloy8o SMS stous filous sas, einai akrivos 159 xaraktires:

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΧΡΕΩΣΕΩΝ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10.10.2003 @ 12:00 Μ.Μ. ΚΑΛΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΟΥ, ΓΙΑ 10 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ! ΠΡΟΟΘΙΣΕ ΤΟ SMS ΠΑΝΤΟΥ!"

 

Ενώ τώρα λέμε:

 

"Ρε παιδιά γιατί δεν οργανώνουμε την εξής διαμαρτυρία. Να κλείσουμε όλοι τα κινητά μας για μία μέρα. Αυτό κάναν και οι χρήστες του Internet (αποχή) μερικά χρόνια πριν και οι τιμές έπεσαν!"

 

Σαφώς είναι διαφορετικός τρόπος διαμαρτυρίας από τον προηγούμενο, πιο επίπονος για όλους λόγω της μη χρήσης του κινητού για μια μέρα, αλλά αν οργανωθεί καλά και έχει μεγάλη ανταπόκριση μπορεί να γίνει αποτελεσματικός! :!:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος myphone-fan (16 Φεβ. 2004 , 03:24)

 

Σαφώς είναι διαφορετικός τρόπος διαμαρτυρίας από τον προηγούμενο, πιο επίπονος για όλους λόγω της μη χρήσης του κινητού για μια μέρα, αλλά αν οργανωθεί καλά και έχει μεγάλη ανταπόκριση μπορεί να γίνει αποτελεσματικός! :!:

 

 

Δηλαδή είσαι μέσα και εσύ. Στο χέρι μας είναι να το οργανώσουμε σωστά. Μέχρι τώρα είμαστε 5 αν μετράω σωστά. Άντε ποστάρετε και οι υπόλοιποι που ψήνεστε να δούμε πόσοι θα μαζευτούμε από εδώ και βλέπουμε. Μέχρι πότε θα αφήνουμε την κλίκα να κάνει ότι γουστάρει;;;

 

Υ.Γ.: Προς Μοντς: Δε ξέρω αν είμαστε εκτός θέματος αλλά αν κρίνετε ότι είμαστε ευχαρίστως να συνεχίσουμε σε άλλο θρεντ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος JimBs (16 Φεβ. 2004 , 22:41)

 

Δηλαδή είσαι μέσα και εσύ. Στο χέρι μας είναι να το οργανώσουμε σωστά. Μέχρι τώρα είμαστε 5 αν μετράω σωστά. Άντε ποστάρετε και οι υπόλοιποι που ψήνεστε να δούμε πόσοι θα μαζευτούμε από εδώ και βλέπουμε. Μέχρι πότε θα αφήνουμε την κλίκα να κάνει ότι γουστάρει;;;

 

Υ.Γ.: Προς Μοντς: Δε ξέρω αν είμαστε εκτός θέματος αλλά αν κρίνετε ότι είμαστε ευχαρίστως να συνεχίσουμε σε άλλο θρεντ.

 

 

:rolleyes:

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος supernet (16 Φεβ. 2004 , 23:08)

 

:rolleyes:

 

 

Επειδή δε τα πάω καλά με τα smilies έχεις κάποιο σχόλιο;

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Κι εγώ είμαι μέσα σε κάθε διαμαρτυρία που έχει να κάνει με υψηλές χρεώσεις των εταιριών. Είναι δυνατόν τυχαία όλες να έχουν την ίδια χρέωση ανα sms στα συμβόλαια ?

 

Για να γίνει κάτι οργανωμένα, πρέπει να βρούμε τι, να δώσουμε μια ημερομηνία που δεν θα είναι κοντά, για να το διαφημίσουμε ευρέως, και να γίνει σωστά η διάδοσή του...

Link to comment
Share on other sites

9 μέρες χωρίς να στείλω ούτε ένα μύνημα!

 

Πάμε για άλλα :up:

 

Είμαι μέσα σε ΚΑΘΕ οργανωμένη ενέργεια που θα αφορά καρτοκινητά κ συμβόλαια :up: :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ναι θέλουμε μια ημέρα όπου να μην είναι πολύ κοντά για να το γνωστοποιήσουμε, αλλά και όχι πολύ μακριά για να μην χαλαρώσουν τα πράγματα.

 

Κάτσε λίγο να συνειδητοποιήσουν ότι οι προσφορές τελείωσαν και ότι ήταν μία κίνηση για να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση.

 

Και μία ερώτηση για όποιον ξέρει. Σε ένα τηλεφώνημα πόσα bps ανταλλάσσονται;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς ανάλογα τον χρόνο που μιλάς. Αλλά δεν ξέρω πόσα είναι πχ το λεπτό η κάτι τέτοιο..

 

Το θέμα όλο, είναι στο bandwith που χρησιμοποιείς, και εκεί πονάνε τα δίκτυα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μποϊκοτάζ στις εταιρείες για τις υπέρογκες χρεώσεις 04/10/03

ΝΕΟ! Μποϊκοτάζ στις εταιρείες για τις υπέρογκες χρεώσεις 31/10/04

 

Παιδιά, θέλετε να ξαναδραστηριοποιηθούμε, όπως πέρσυ τέτοια εποχή? Μπας και ρίξουν το καταραμμένο το sms... λέω να γραψουμε ένα e-mail και να στείλουμε το ίδιο όλοι σε όλες τις εταιρίες για πρώτο βήμα...

Αγγελίες στο buy & sell μόνο!
Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι πρέπει να γράψουν προκηρύξεις όμως. Εγώ πλέον δεν ασχολούμαι τόσο με τα δίκτυα και δεν έχω επιχειρήματα. Προσωπικά είμαι πάντα μέσα. Δεν υπάρχει τπτ πιο φυσιολογικό να ζήσω χωρίς κινητο για μια μέρα...
Link to comment
Share on other sites

Ας συντάξει κάποιος το μήνυμα - προκύρηξη, και ας δημοσιευθεί, για να αποσταλεί στις εταρίες, μαζί με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος oresti$ (10 Οκτ. 2004 , 20:04)

 

Μποϊκοτάζ στις εταιρείες για τις υπέρογκες χρεώσεις 04/10/03

ΝΕΟ! Μποϊκοτάζ στις εταιρείες για τις υπέρογκες χρεώσεις 31/10/04

 

Παιδιά, θέλετε να ξαναδραστηριοποιηθούμε, όπως πέρσυ τέτοια εποχή? Μπας και ρίξουν το καταραμμένο το sms... λέω να γραψουμε ένα e-mail και να στείλουμε το ίδιο όλοι σε όλες τις εταιρίες για πρώτο βήμα...

 

 

Είμαι "μέσα" για οποιαδήποτε διαμαρτυρία ενάντια στην απαράδεκτη και μονοπωλιακή πρακτική των εταιριών! :!:

Έχω να προτείνω - σε όποιον ετοιμάσει το κείμενο της διαμαρτυρίας- να συμπεριλάβει και το θέμα του υπέρογκου ποσού που απαιτείταιγια να κάνεις φορητότητα αριθμού... :whistle:

Κατά σύμπτωση (???) είναι το ίδιο για τις 3 μεγαλύτερες εταιρίες. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, και για την κοινή χρέωση στα SMS, για τους κατόχους συμβολαίων. 0.085 όλοι ???? Αυτό είναι ανταγωνισμός ????
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν θυμάστε που είχαμε στείλει μέσω του techteam νομίζω e-mail στην ΕΕΤΤ για το θέμα των κοινών χρεώσεων;;; Τώρα ένα χρόνο μετά ήρθε απάντηση.

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

Τμήμα Εποπτείας & Ελέγχου Τηλεπικοινωνιακού Τομέα

 

Πληροφορίες:

Π.Μάλαμα

 

Τηλέφωνο :

210-6151000

 

e-mail :

P.Malama@eett.gr

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣ :

ΠΙΝΑΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑ :

Καταγγελία σχετικά με τη τιμολογιακή πολιτική των εταιριών κινητής τηλεφωνίας Vodafone, Stet Hellas και Cosmote.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

1) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 21100/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

2) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 20313/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

3) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 20417/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

4) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22136/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

5) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22283/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

6) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22563/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

7) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22803/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

8) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22797/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

9) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 21798/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

10) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 21209/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

11) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 21445/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

12) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 20587/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

13) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 20515/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

14) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 22151/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

15) Η υπ. αρ. πρ. ΕΕΤΤ 20851/Φ600 ηλεκτρονική επιστολή σας

 

 

 

 

 

Αξιότιμε Κύριε,

 

Σε συνέχεια της ανωτέρω ηλεκτρονικής επιστολής σας, θέτουμε υπόψη σας τα εξής:

 

Η ΕΕΤΤ καταβάλει συνεχώς προσπάθειες για την προώθηση του ανταγωνισμού στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά. Ειδικότερα , στην αγορά κινητής τηλεφωνίας η ΕΕΤΤ, τα τελευταία τρία χρόνια έχει επιχειρήσει, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τις παρέχει ο νόμος, να παρέμβει στο θέμα των τελών τερματισμού κλήσεων στα κινητά δίκτυα που ήταν και παραμένουν υψηλά στη χώρα μας, συγκρινόμενα με εκείνα των άλλων χωρών της Ε.Ε. Σημειώνεται ότι η τιμή που χρεώνεται ο καταναλωτής περιλαμβάνει το τέλος που αφορά την εκκίνηση της κλήσης (από το δίκτυο του καλούντος) και το τέλος που αφορά το τερματισμό της κλήσης (στο δίκτυο του καλούμενου). Κατά συνέπεια οι μειώσεις στα τέλη τερματισμού οδηγούν σε μειώσεις των χρεώσεων του καταναλωτή.

 

Αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών της ΕΕΤΤ ήταν η μείωση αυτών των τελών από 27 ευρωλεπτά / λεπτό σε 17 ευρωλεπτά / λεπτό. Η ΕΕΤΤ συνεχίζοντας αυτή την προσπάθεια και ακολουθώντας τη διαδικασία που ορίζει το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο, είχε κοινοποιήσει τον Ιούλιο του 2004 Σχέδιο Μέτρου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το ανωτέρω θέμα.

 

Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ πρότεινε να ορισθεί η αγορά τερματισμού κλήσεων σε κινητά δίκτυα ως μια ξεχωριστή αγορά στο δίκτυο κάθε παρόχου κινητής και συγκεκριμένα των παρόχων COSMOTE A.E., Q-TELECOM, TIM και VODAFONE. Επίσης, πρότεινε οι ανωτέρω πάροχοι να ορισθούν, ο καθένας στο δίκτυό του, ως Οργανισμοί με Σημαντική Ισχύ στην Αγορά τερματισμού κλήσεων.

 

Οι προτεινόμενες ρυθμιστικές υποχρεώσεις για τους παρόχους είναι η τιμολόγηση με βάση το κόστος, ο λογιστικός διαχωρισμός, η παροχή Διασύνδεσης και πρόσβασης, η δημοσίευση Προσφοράς Αναφοράς και η αποφυγή συμπεριφορών διακριτικής μεταχείρισης. Επισημαίνεται ότι η ΕΕΤΤ, σε συνέχεια σχετικών Δημοσίων Διαβουλεύσεων που είχε διεξάγει, είχε προτείνει η σύγκλιση των τελών τερματισμού με το κόστος να γίνει βαθμιαία σε χρονικό διάστημα τριών ετών.

 

Πρόσφατα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε τις θέσεις της στο υποβληθέν από την ΕΕΤΤ Σχέδιο Μέτρου. Στις θέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το προτεινόμενο μέτρο για επιβολή κοστοστρεφών τελών τερματισμού κλήσεων στα κινητά δίκτυα υπογραμμίζεται ότι «τα πολύ υψηλά τέλη τερματισμού στην Ελλάδα, που έχουν οδηγήσει σε έλλειψη ισορροπίας μεταξύ των τελών χονδρικής και λιανικής, πρέπει να αντιμετωπισθούν το συντομότερο δυνατό με αποτελεσματικότητα και ότι σε αυτό το πλαίσιο, η ΕΕΤΤ καλείται να επανεξετάσει την ηπιότητα του μέτρου σταδιακής πορείας όπως προτείνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση».

 

Περισσότερες πληροφορίες για το ανωτέρω θέμα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση:

 

http://forum.europa.eu.int/Public/irc/infso/ecctf/library?=/ellda/registeredsnotificaions/el20040078&vm=detailed&sb=Title καθώς και στις ιστοσελίδες της ΕΕΤΤ(http://www.eett.gr).

Μετά τις πρόσφατες προσπάθειες της ΕΕΤΤ, από την 1η Οκτωβρίου 2004, τα τέλη τερματισμού προς κινητά δίκτυα μειώνονται περαιτέρω μέχρι τα 14,5 ευρωλεπτά / λεπτό.

 

Τέλος, αναφορικά με την κοινή πρακτική των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στην οποία αναφέρεστε, σας ενημερώνουμε ότι το θέμα βρίσκεται υπό εξέταση από την ΕΕΤΤ.

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφόρηση για το ανωτέρω θέμα.

 

Με τιμή,

 

 

 

Δ. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΕΤΤ

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Ρώταγα πόσα bps χρειάζονται για να κάνεις τηλέφωνο γιατί: αν το δευτερόλεπτο κοστίζει περίπου 0.01€ π.χ για cu, από πού και ως που το μήνυμα να κάνει 0,084€ αφού πάνω από 2sec δεν κάνει για να το στείλει. Μιλάμε για 1280 bits συνολικά... Με λίγα λόγια το μήνυμα δεν το χρεώνουν ανάλογα με το πόσο κοστίζει αλλά με το πόσο θέλουν.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω πηρα σημερα αυτη την απαντηση απο την ΕΕΤΤ. Το ολο ζουμι ειναι αυτο στο τελος.Σιγουρα εχει κανει πολλα η ΕΕΤΤ αλλα στο θεμα του ανταγωνισμου τπτ :worry:
Link to comment
Share on other sites

Η ΕΕΤΤ θα πρέπει άμεσα να αναγκάσει τις 3 μεγάλες εταιρίες κινητής να πάψουν να φέρονται ολιγοπωλιακά.

Δεν είναι δυνατόν όλες μαζί - δήθεν τυχαία - να "καταργούν" τον πραγματικά δωρεάν χρόνο ομιλίας μεταξύ των εταιρικών κινητών...

Δεν είναι δυνατόν το sms να κοστίζει στις συνδέσεις συμβολαίων και των τριών εταιριών 0,085 Ευρώ...

Ας μην ξεχνάμε και το πολυσυζητημένο θέμα της φορητότητας των αριθμών, το οποίο δεν αφορά μεγάλο μέρος των συνδρομητών, αφενός λόγω κόστους, και αφετέρου λόγω παρόμοιων χρεώσεων και στις 3 μεγάλες εταιρίες... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg (18 Οκτ. 2004 , 21:47)

 

Κι εγω πηρα σημερα αυτη την απαντηση απο την ΕΕΤΤ. Το ολο ζουμι ειναι αυτο στο τελος.Σιγουρα εχει κανει πολλα η ΕΕΤΤ αλλα στο θεμα του ανταγωνισμου τπτ :worry:

 

 

Γι αυτό το θέμα υπάρχει η επιτροπή ανταγωνισμού του υπουργείου εμπορίου. Εκεί πρέπει να απευθυνθούμε και να καταγγείλουμε το ολιγοπώλιο των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...