Jump to content

Cubot Note S


telefoneri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους. Έχουνε κάνα νέο για nugat η oreo για το note s; ψάχνω στο νετ αλλά δεν βρίσκω κάτι. Εμένα ήταν με την 6 από μαμά και θέλω να βάλω κάτι άλλο πάνω για αλλαγή. Δεν έχω κάποιο θέμα απλά έτσι να αλλάξει λίγο η εμφάνιση του κινητού :)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Επίσημη, μάλλον αποκλείεται. Σπάνιο έως αδύνατον, ειδικά για low lever devices, να πάρουν αναβάθμιση για 2η νεότερη έκδοση του λειτουργικού. Αλλά ούτε και για custom το βλέπω. Εδώ και μερικούς μήνες υπάρχει μια μεγάλη στασιμότητα όσον αφορά νέες ρομ γενικά. Τουλάχιστον σε needrom και 4pda που είχα τσεκάρει πριν κανένα μήνα.
Link to comment
Share on other sites

κατι αλλο να ρωτησο.οταν μπει custom recovery πρεπει να βαλω ξανα imei nvram Κτλ οπως σε αλλα mtk κινητα?
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Ούτε στο note S και ούτε και σε μια άλλη mtk συσκευή που έχω υπήρξε ποτέ τέτοιο θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Τα νέα είναι ευχάριστα!!!!!

Νέα ΕΠΙΣΗΜΗ ρομ v6.0 20170711 !!!

 

http://forum.cubot.net/viewtopic.php?f=21&t=1511

 

Όποιος την δοκιμάσει ας μας στείλει κάποιο στιγμιότυπο & εντυπώσεις.

 

@Groovy:

Εξαρτάται....ορισμένοι στο συγκεκριμένο τηλ είχαν αυτό το θεματάκι.Εγώ όχι.

 

Υ.Γ.:Το δικο μου το έχω δανείσει για λίγο καιρό αλλά σύντομα θα το έχω στα χέρια μου πάλι...

Edited by saviano
Link to comment
Share on other sites

Μόλις ξεκίνησα να τη φλασάρω και έχει κολλήσει στο 62%. Μπήκαμε σε περιπέτειες ...

EDIT:

Με τη δεύτερη προσπάθεια(και φλασάρισμα μόνο boot.img και system.img αυτή τη φορά) η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε. Φαίνεται ότι μπουτάρει κανονικά...

Edited by dancer_69
Link to comment
Share on other sites

Μόλις ξεκίνησα να τη φλασάρω και έχει κολλήσει στο 62%. Μπήκαμε σε περιπέτειες ...

EDIT:

Με τη δεύτερη προσπάθεια(και φλασάρισμα μόνο boot.img και system.img αυτή τη φορά) η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε. Φαίνεται ότι μπουτάρει κανονικά...

Στείλε κανένα στιγμιότυπο (απο Ρυθμίσεις βασικα) να δουμε αλλαγες.π.χ εκδοση ασφαλειας;

Έχεις το τηλ με το παλιό ή το νέο chip;(emmc)

Link to comment
Share on other sites

Με το νέο chip είναι η συσκευή.

Έκδοση Android:
6.0
Επίπεδο ενημέρωσης κωδικού ασφαλείας:
5 Ιουνίου 2017
Έκδοση βασικού φάσματος
ΜOLY.WR8.W1449.MD.WG.MP.V57.P2.2017.06/16
Εκδοση Kernel:
3.18.19
Αριθμός έκδοσης
Μ800_CUBOT_V6.0_20170711

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν μερικές σελίδες είχε αναφερθεί σχετικά με την ελληνική σελίδα της Cubot και τη λήξη της συνεργασίας με αυτήν λόγω του ότι δεν είναι αξιόπιστη. Παρότι δεν έλαβα υπόψην τις σχετικές αναφορές τότε, μετά την εμπειρία μου τείνω να πιστέψω ότι πρέπει να ήταν απόλυτα αληθείς. Εδώ και 5-6 μήνες έκανα εγγραφή στο φόρουμ της Cubot, αλλά ποτέ(μέχρι πρόσφατα) δεν ενεργοποίησαν το λογαριασμό μου. Παρότι, προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον διαχειριστή του φόρουμ, επικοινώνησα με υπάλληλο της εταιρείας ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι θα επιληφθεί του θέματος, δεν έγινε τίποτα. Περίμενα για αρκετούς μήνες για να δω αν θα γίνει κάτι, προσπάθησα αρκετές φορές να επικοινωνήσω με το διαχειριστή μέσω της φόρμας του φόρουμ της, η οποία δε λειτουργεί(6 μήνες σχεδόν τώρα), αλλά δεν επικοινώνησα με κανέναν άλλο. Πρίν 10-12 μέρες, αφού ξαναδοκίμασα μέσω της φόρμας του φόρουμ, έστειλα μήνυμα μέσω της σελίδας τους στο facebook και επιτέλους μετά από κάποια emails και αναμονή, πριν 8 μέρες ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μου. Την ίδια μέρα λοιπόν απάντησα σε 2 νήματα, και κατάλαβα ότι στην ουσία δεν είχα καταφέρει τίποτα, αφού και πάλι ήμουν δέσμιος του διαχειριστή για να ενεργοποιήσει την εμφάνιση τους στο φόρουμ. Βεβαίως η επικοινωνία με το διαχειριστή είναι αδύνατη, δεν μπορώ να του στείλω ούτε προσωπικό μήνυμα(όπως και σε κανένα άλλο μέλος) και γενικά είμαι ακόμη αόρατος για το φόρουμ.:lol: Μετά από κάποιο ψάξιμο καταφέρνω μέσω email να επικοινωνήσω με κάποιο άλλο μέλος, το οποίο μου έδωσε 2 διευθύνσεις email υπαλλήλων της Cubot. Υπήρξε ακόμη κάποια αναμονή 2-3 ημερών, μέχρι να καταλάβει ο υπάλληλος τι του ζητάω και να με "διαβεβαιώσει" ότι θα επικοινωνήσει με το διαχειριστή ζητώντας μου να περιμένω. Σήμερα λοιπόν, 8 μέρες μετά, δεν έχει αλλάξει τίποτα, ο διαχειριστής φαίνεται να είναι ενεργός στο φόρουμ, μιας και δημιούργησε ένα θέμα 2 μέρες πριν, αλλά εγώ εξακολουθώ να περιμένω. Αν και έστειλα ένα email σήμερα ξανά, είμαι αρκετά σίγουρος ότι αν δεν κάνω τίποτα, δεν πρόκειται ποτέ να εμφανιστούν οι απαντήσεις μου, όπως δεν θα επρόκειτο ποτέ να ενεργοποιηθεί και ο λογαριασμός μου, αν περίμενα το email ενεργοποίησης.

Συμπέρασμα:

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ CUBOT.

Edited by dancer_69
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε φίλε, δε περίμενα να αγοράσω κινητό επειδή έχει φόρουμ της εταιρείας. Έλεος. Η συσκευή αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω. Δε θα θάψω το κινητό στον τάφο επειδή δεν έχει "ξύπνιο" φόρουμ στο ίντερνετ. Δεν αντιλέγω ότι είναι λάθος, απλά δε το θεωρώ και σημαντικό επιχείρημα για να αγοράσω κινητό. Εξάλλου εδώ είσαι στο καλύτερο φόρουμ που υπάρχει για κινητά. Αν έχεις κάποια ερώτηση κάνε την εδώ καλύτερα για να σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε.
Link to comment
Share on other sites

Και το φόρουμ ποιος το έχει? Άλλος? Το φόρουμ, είναι μια πρόσθετη απόδειξη του πως λειτουργεί η υποστήριξη της εταιρείας. Όπως και η επικοινωνία με το προσωπικό. Και μια συσκευή με ελαττωματικό gps και προβλήματα θερμοκρασίας τελικά δεν αξίζει και τόσο τα λεφτά της. Σε συνδυασμό με την υποστήριξη της εταιρίας, που για το gps για παράδειγμα η απάντησή τους ήταν, "για πλοήγηση χρησιμοποιείστε μια συσκευή gps", δεν δίνει και τις καλύτερες εντυπώσεις. Συν άλλες αναφορές και εδώ σε πιο πίσω σελίδες, αλλά και αλλού για την κακή υποστήριξη και τη μεγάλη καθυστέρηση.

Τα προβλήματα που έχω με τη συσκευή, εξάλλου δεν είναι τέτοια που μπορεί να λυθούν εδώ. Είναι θέματα που χρειάζεται ν' αναφερθούν εκεί, μήπως κινητοποιηθούν και τα διορθώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Και το φόρουμ ποιος το έχει? Άλλος? Το φόρουμ, είναι μια πρόσθετη απόδειξη του πως λειτουργεί η υποστήριξη της εταιρείας. Όπως και η επικοινωνία με το προσωπικό. Και μια συσκευή με ελαττωματικό gps και προβλήματα θερμοκρασίας τελικά δεν αξίζει και τόσο τα λεφτά της. Σε συνδυασμό με την υποστήριξη της εταιρίας, που για το gps για παράδειγμα η απάντησή τους ήταν, "για πλοήγηση χρησιμοποιείστε μια συσκευή gps", δεν δίνει και τις καλύτερες εντυπώσεις. Συν άλλες αναφορές και εδώ σε πιο πίσω σελίδες, αλλά και αλλού για την κακή υποστήριξη και τη μεγάλη καθυστέρηση.

Τα προβλήματα που έχω με τη συσκευή, εξάλλου δεν είναι τέτοια που μπορεί να λυθούν εδώ. Είναι θέματα που χρειάζεται ν' αναφερθούν εκεί, μήπως κινητοποιηθούν και τα διορθώσουν.

 

Το GPS μία χαρά λειτουργεί. Μήπως χρειάζεται να του κάνεις κάποιες ρυθμίσεις από το program menu ή το GPS test.

Όλες οι κινέζικες εταιρίες έτσι λειτουργούν με τα forum τους εκτός από 2-3 που είναι επιπέδου και ασχολούνται. Να το ξέρεις αυτό για τις κινέζικες εταιρίες. Τόσα χρόνια με κινέζικες μάρκες δεν είχα κανένα θέμα. Και αν είχα το έλυσα μέσα απο το forum που μιλάμε ή μόνος μου ψάχνωντας στο net. Αν θες όμως κάτι με υποστήριξη τότε ίσως η κινέζικη αγορά να μη σου κάνει και να πρέπει να στραφείς σε επώνυμες εταιρίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σου.

Link to comment
Share on other sites

Το GPS δε λειτουργεί καθόλου καλά. Η πλοήγηση είναι αδύνατη, μιας και ο κέρσορας πηδάει από σημείο σε σημείο στο χάρτη(σε όλα τα προγράμματα πλοήγησης) με απόκλιση 100δων μέτρων. Υπάρχουν πολλές αναφορές στο διαδίκτυο και δε λύνεται αυτό με καμία ρύθμιση. Το μόνο που βοηθάει λίγο είναι να είναι σβηστά δεδομένα και wifi, αλλά και τότε μόνο αν κινείσαι σε μεγάλους δρόμους και χωρίς στροφές υπάρχει μια υποτυπώδης σταθερότητα. Στις στροφές όμως βρίσκεται αλλού γι' αλλού. Και ούτε είναι και θέμα hardware πιθανότατα. Έχω συσκευή με τον ίδιο δέκτη gps που λειτουργεί ικανοποιητικότατα. Μάλλον είναι θέμα του λειτουργικού όπως το έχει υλοποιήσει η Cubot. Υπάρχει μια ελπίδα βέβαια, μιας και αναφέρεται στο φόρουμ ότι ετοιμάζεται αναβάθμιση σε Android 7 που θα έχει κάποιες διορθώσεις για το gps.
Link to comment
Share on other sites

@dancer_69

Φίλε αυτό το κινητό έχει βγει με 4-5 διαφορετικά emmc με διαφορετικές διατάξεις και διαφορετικά προβλήματα...(μήν περιμένεις τη "κινεζο"μαμά να σου τα λύσει ένα-ένα).

Συμβουλή μου:

Αν έχεις τα παραπάνω προβλήματα που λές (gps,θερμοκρασία κτλ)

κάνε ένα " στήσιμο του κινητού σου από την αρχή μέχρι την έκδοση ν6.Βάλε τις εκδόσεις (android 6.0_ν4,5,6) μία-μία.

Μην βιαστείς να βάλεις την ν7 (την τελευταια που λες στο ποστ λιγο παραπανω.)

τα αρχεία και η διαδικασία είναι πιο πίσω σε καποιο μου ποστ.

Δυστυχώς ΕΤΣΙ είναι τα κινέζικα...

Όσο για το android 7...μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά το βλέπω λίγο δύσκολο....

Edited by saviano
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως οταν χρειάστηκα την εδώ cubot, λόγω ότι δεν λειτουργούσε η αφή λόγω πτώσης, το κινητό επισκευαστηκε και επέστρεψε μέσα σε 10 μέρες από την αποστολη.. Άριστη εξυπηρέτηση από την infoquest
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!

Αγόρασα το κινητό τον Ιανουάριο και μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Το σαββατοκύριακο όμως άρχισε να μην φορτίζει. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία γιατί θεώρησα ότι δεν το είχα συνδέσει καλά, αλλά χθες μου έκλεισε τελείως και δεν φορτίζει. Χρησιμοποίησα διαφορετικό καλώδιο, αλλά δεν ανοίγει. Έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο; Η αγορά έγινε από Ελλάδα και εφόσον δεν έχει περάσει χρόνος, είμαι ακόμα μέσα στην εγγύηση της infoquest. Να επικοινωνήσω με το κατάστημα που έγινε η αγορά ή να το στείλω κατευθείαν στην infoquest; Δεν νομίζω ότι είναι θέμα μπαταρίας και φοβάμαι ότι δεν γίνεται καλή επαφή..Πιστεύετε ότι θα μπορέσουν να μου το επισκευάσουν;

Link to comment
Share on other sites

Και να μη στο επισκευάσουν θα στο αντικαταστήσουν. Από όσο ξέρω το service τους είναι εντάξει σε αυτά (από εμπειρίες γνωστών)
Link to comment
Share on other sites

Και να μη στο επισκευάσουν θα στο αντικαταστήσουν. Από όσο ξέρω το service τους είναι εντάξει σε αυτά (από εμπειρίες γνωστών)

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Επίσης χρειάζεται να πάω και την απόδειξη αγοράς;

Edited by physics_lab
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως πρέπει να έχεις την απόδειξη αγοράς. Αλλιώς δε θα δεχτούν να σε εξυπηρετήσουν.
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Επίσης χρειάζεται να πάω και την απόδειξη αγοράς;

Κατ' αρχήν είσαι σίγουρος ότι δε φορτίζει? Αν έχει αδειάσει τελείως η μπαταρία δε φορτίζει μέσω pc(σε περίπτωση που δοκίμαζες έτσι). Πρέπει να συνδεθεί με το φορτιστή του και μπορεί να χρειαστεί γύρω στη μισή ώρα για να ενεργοποιηθεί. Τσέκαρε το μη μπλέξεις άδικα με service.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και κάποιες μέρες, κάθε μέρα το Play Protect χτυπάει για αυτό το service βγάζοντας το παραπάνω μήνυμα. Είναι κάτι ανησυχητικό; Πώς μπορώ να το διορθώσω; Εννοείται πως διαγραφές cache κλπ έχουν γίνει.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...