Jump to content

Google Nexus 6P (by Huawei)


paris_89
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορεί να μου βρει κάποιος τον νόμο που λέει ότι δικαιούμαι αντικατάσταση αν περάσουν οι 14 ημέρες; Πήρα στην Huawei και μου τα μάσαγε η υπάλληλος.

Ρώτησα:

"Αν περάσουν 14 ημέρες, δικαιούμαι αντικατάσταση, σωστά;"

 

"Όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, δεν γίνεται ποτέ"

 

"Υπάρχει νόμος που το προβλέπει αυτό"

 

"Δεν υπάρχει, σας λέω δεν γίνεται ποτέ. Έτσι και αλλιώς, το ανταλλακτικό είναι σε παραγγελία και περιμένουμε να έρθει, έχουν περάσει μόνο 8 ημέρες από τότε που το αφήσατε"

 

"Το ξέρω ότι έχουν περάσει μόνο τόσες ημέρες, λέω, ΑΝ ΠΕΡΆΣΟΥΝ 14 ΗΜΈΡΕΣ, από τη στιγμή που το άφησα, δικαιούμαι αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο."

 

Και έπαιξε το ίδιο loop κάμποση ώρα. Τελικά δεν έβγαλα άκρη

 

Edit: Πήρα στην Μιχαλακοπούλου και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αποθήκη και δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά αλλά δεν είμαι σε έλλειψη.

 

Μου είπαν ότι έχει κριθεί κανονικά αλλαγή πλακέτας και οθόνης. Λογικά η μπαταρία πάει πακέτο με οθόνη. Μμμμαλιστα. Για 2ο καλό θα είναι ή για development συσκευή, αν και δεν θα μου κακόπεφτε ένα mate ή p10

 

Μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει έλλειψη, αλλά υπάρχει μόνο καθυστέρηση, δεν προβλέπεται αντικατάσταση.

Edited by Dinos_12345
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν έχω τον νόμο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτό που αναφέρει είναι ότι σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης τότε ουσιαστικά δικαιούσαι να σου δώσουν συσκευή μέχρι να το φτιάξουν.

 

Νόμοι 2251/1994 ο οποιός τροποποιήθηκε από τον 3587/2007. Στον 2ο λοιπόν αναφέρεται:

 

Αρθρο 6, Παρ. 5

5. Στην αναριθμηθείσα παράγραφο 5 του άρθρου 5 του ν. 2251/1994 προστίθενται εδάφια ως εξής:

«5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

 

όπως βλέπεις μιλάει για προσωρινή αν υπερβαίνεις τις 15 εργάσιμες και δεν κάνει καν λόγο για ίσης ή μεγαλύτερης. Για δε αναγκαίο κατά περίπτωση χρόνο για επισκευή δεν έχει χρονικό όριο. Δεν είμαι δικηγόρος αλλά πως το ερμηνεύω εγώ. Για την επισκευή δεν υπάρχει χρόνος άρα μπορούν να το τραβήξουν εαν θέλουν και το μόνο που μπορείς να ζητήσεις όταν περάσουν οι 15 εργάσιμες είναι να σου δώσουν συσκευή, αλλά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να σου δώσουν την ίδια ή καλύτερη, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.

 

Τώρα αν θες μπορείς να τους ξαναπάρεις τηλέφωνο για να πιέσεις αναφέροντας και τους νόμους αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη εύκολα καθώς όπως κάθε νόμος στην Ελλάδα δεν είναι ξεκάθαρος αλλά αφήνει παράθυρα!

Edited by djkostas20

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά. :)
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Τελικά με πήραν για P10 Plus, έλλειψη ανταλλακτικού λένε. Ξέρουμε τι παίζει με την εγγύηση; Θα το πουλήσω γιατί έχω OnePlus 6 και δεν θέλω να το έχω να κάθεται
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Τελικά με πήραν για P10 Plus, έλλειψη ανταλλακτικού λένε. Ξέρουμε τι παίζει με την εγγύηση; Θα το πουλήσω γιατί έχω OnePlus 6 και δεν θέλω να το έχω να κάθεται

 

Νέα συσκευή άρα 2ετή εγγύηση!

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου βρει κάποιος τον νόμο που λέει ότι δικαιούμαι αντικατάσταση αν περάσουν οι 14 ημέρες; Πήρα στην Huawei και μου τα μάσαγε η υπάλληλος.

Ρώτησα:

"Αν περάσουν 14 ημέρες, δικαιούμαι αντικατάσταση, σωστά;"

 

"Όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, δεν γίνεται ποτέ"

 

"Υπάρχει νόμος που το προβλέπει αυτό"

 

"Δεν υπάρχει, σας λέω δεν γίνεται ποτέ. Έτσι και αλλιώς, το ανταλλακτικό είναι σε παραγγελία και περιμένουμε να έρθει, έχουν περάσει μόνο 8 ημέρες από τότε που το αφήσατε"

 

"Το ξέρω ότι έχουν περάσει μόνο τόσες ημέρες, λέω, ΑΝ ΠΕΡΆΣΟΥΝ 14 ΗΜΈΡΕΣ, από τη στιγμή που το άφησα, δικαιούμαι αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο."

 

Και έπαιξε το ίδιο loop κάμποση ώρα. Τελικά δεν έβγαλα άκρη

 

Edit: Πήρα στην Μιχαλακοπούλου και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αποθήκη και δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά αλλά δεν είμαι σε έλλειψη.

 

Μου είπαν ότι έχει κριθεί κανονικά αλλαγή πλακέτας και οθόνης. Λογικά η μπαταρία πάει πακέτο με οθόνη. Μμμμαλιστα. Για 2ο καλό θα είναι ή για development συσκευή, αν και δεν θα μου κακόπεφτε ένα mate ή p10

 

Μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει έλλειψη, αλλά υπάρχει μόνο καθυστέρηση, δεν προβλέπεται αντικατάσταση.

 

Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.

 

Το θέμα είναι που ορίζεται αυτός ο χρόνος!!! Αυτό που λένε ουσιαστικά στο service απλώς δεν ξέρουν πως να το που είναι ότι ελλάτωμα υπάρχει αλλά δεν υπάρχει χρονικό συγκεκριμένο που να τους υποχρεώνει ή μέχρι τότε το έχεις έτοιμο ή δίνεις νέα συσκευή. Ποιος είναι λοιπόν ο αναγκαίος κατά περίπτωση χρόνος? Ποιος τον ορίζει έτσι ώστε να έχεις σοβαρό πάτημα νομικά, δεν εννοώ να τους πας δικαστικά, αλλά να μπορείς να πιέσεις ουσιαστικά.

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι που ορίζεται αυτός ο χρόνος!!! Αυτό που λένε ουσιαστικά στο service απλώς δεν ξέρουν πως να το που είναι ότι ελλάτωμα υπάρχει αλλά δεν υπάρχει χρονικό συγκεκριμένο που να τους υποχρεώνει ή μέχρι τότε το έχεις έτοιμο ή δίνεις νέα συσκευή. Ποιος είναι λοιπόν ο αναγκαίος κατά περίπτωση χρόνος? Ποιος τον ορίζει έτσι ώστε να έχεις σοβαρό πάτημα νομικά, δεν εννοώ να τους πας δικαστικά, αλλά να μπορείς να πιέσεις ουσιαστικά.

 

Από κανέναν δεν ορίζεται αυτός ο χρόνος δυστυχώς αλλά πιστεύω πως καμία μεγάλη εταιρία , π.χ Huawei ,δεν θέλει το κάθε αρμόδιο της επισκευαστικό κέντρο να γεμίσει με καταγγελίες δυσαρεστημένων καταναλωτών από τον συνήγορο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας, είναι ότι σε περίπτωση βλάβης απευθυνόμαστε κατευθείαν στο επισκευαστικό και για αυτό μας αντιμετωπίζουν έτσι. Αν όμως απευθυνθούμε στο κατάστημα από όπου προμηθευτήκαμε την συσκευή και έπειτα αυτό με το επισκευαστικό, εκεί η μεταχείριση είναι διαφορετική. Χωρίς πολλά περιθώρια.

Link to comment
Share on other sites

Από κανέναν δεν ορίζεται αυτός ο χρόνος δυστυχώς αλλά πιστεύω πως καμία μεγάλη εταιρία , π.χ Huawei ,δεν θέλει το κάθε αρμόδιο της επισκευαστικό κέντρο να γεμίσει με καταγγελίες δυσαρεστημένων καταναλωτών από τον συνήγορο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας, είναι ότι σε περίπτωση βλάβης απευθυνόμαστε κατευθείαν στο επισκευαστικό και για αυτό μας αντιμετωπίζουν έτσι. Αν όμως απευθυνθούμε στο κατάστημα από όπου προμηθευτήκαμε την συσκευή και έπειτα αυτό με το επισκευαστικό, εκεί η μεταχείριση είναι διαφορετική. Χωρίς πολλά περιθώρια.

 

Δεν θέλει προφανώς αλλά θα εξαντλησει τα περιθώρια να κάνει μόνο επισκευή! Αν δει ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και οδευει στο να διώξει πελάτη μια για πάντα τότε θα κάνει αντικατάσταση.

 

Για το λάθος που λες διαφωνώ κάθετα. Εκεί και αν καθυστερήσει και τραβήξει. Το σχέση έχει το κατάστημα. Εγγύηση αντιπροσωπείας έχουμε, όχι καταστηματοσ. Το κατάστημα, δέχεται να παίξει τον μεσαζοντα απλά για να κρατήσει τον πελάτη ικανοποιημενο αλλά κάνει σαφές ότι μόνο αυτό κάνει. Ότι βοηθάει αλλά ο χρόνος επισκευησ δεν εξαρτάται από αυτό και δεν θα πιέσει και αναλόγως. Δεν το ενδιαφέρει. Ξέρεις ότι απλά παίζει τον μεσαζοντα αλλά δεν είναι δικό του ουσιαστικά. Καλά κάνουμε και πάμε κατευθείαν στο σέρβις. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ξέρουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματα μας.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα από εχθές ότι στο YouTube σε βίντεο που είναι πάνω από full hd δεν μου βγάζει δυνατότητα να επιλέξω 2k ανάλυση,το έχετε παρατηρήσει?
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλει προφανώς αλλά θα εξαντλησει τα περιθώρια να κάνει μόνο επισκευή! Αν δει ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και οδευει στο να διώξει πελάτη μια για πάντα τότε θα κάνει αντικατάσταση.

 

Για το λάθος που λες διαφωνώ κάθετα. Εκεί και αν καθυστερήσει και τραβήξει. Το σχέση έχει το κατάστημα. Εγγύηση αντιπροσωπείας έχουμε, όχι καταστηματοσ. Το κατάστημα, δέχεται να παίξει τον μεσαζοντα απλά για να κρατήσει τον πελάτη ικανοποιημενο αλλά κάνει σαφές ότι μόνο αυτό κάνει. Ότι βοηθάει αλλά ο χρόνος επισκευησ δεν εξαρτάται από αυτό και δεν θα πιέσει και αναλόγως. Δεν το ενδιαφέρει. Ξέρεις ότι απλά παίζει τον μεσαζοντα αλλά δεν είναι δικό του ουσιαστικά. Καλά κάνουμε και πάμε κατευθείαν στο σέρβις. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ξέρουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματα μας.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

Σήμερα παρέλαβα πάλι την συσκευή από το σέρβις με αλλαγή οθόνης μόνο. Για πλακέτα ούτε καν λόγος.. Με ενημέρωσαν πως η συσκευή λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αύριο πάλι ξανά στην αντιπροσωπεία! Έχω χάσει την υπομονή μου με την Procordia πραγματικά.

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Η ts solutions είναι στα ΚΤΕΛ Κηφισού?

Συμφωνώ κι εγώ για το στυλακι στην Μιχαλακοπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Η ts solutions, δεν είναι η πρώην Arvato; Αυτοί δεν ήταν που σε έβγαζαν για ψύλλου πήδημα, εκτός εγγύησης; Εμένα στην Μιχαλακοπούλου, μια χαρά με αντιμετώπισαν. Τους έβαλα μέσα κιόλας
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Η ts solutions, δεν είναι η πρώην Arvato; Αυτοί δεν ήταν που σε έβγαζαν για ψύλλου πήδημα, εκτός εγγύησης; Εμένα στην Μιχαλακοπούλου, μια χαρά με αντιμετώπισαν. Τους έβαλα μέσα κιόλας
Μια συσκευή ότι αντιμετώπιση έχει στην TS solutions έχει και στην Μιχαλακοπούλου . Και τα δύο service είναι εξουσιοδοτημένα και ελέγχονται από τον κατασκευαστή.... Μην τρελαθούμε τωρα εδώ μέσα ....

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Μια συσκευή ότι αντιμετώπιση έχει στην TS solutions έχει και στην Μιχαλακοπούλου . Και τα δύο service είναι εξουσιοδοτημένα και ελέγχονται από τον κατασκευαστή.... Μην τρελαθούμε τωρα εδώ μέσα ....

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

 

Δουλεύεις σε κάποιο από τα 2 επισκευαστικά?? Έχεις παρατηρήσει εδώ μέσα από τα λεγόμενα πολλων,πως κανένα από τα 2 δεν έχει κοινή γραμμή? Το καθένα κάνει ότι του κατέβει.. Άλλοι είναι ευχαριστημένοι στην ts , αλλοι στην Μιχαλακοπούλου. Εγώ προσωπικά έχω επικοινωνήσει και με τα 2. Όσο για την Μιχαλακοπούλου την τελευταία φορά μου φώναξαν στο τηλέφωνο και μου είπαν επί λέξη : " κινηθείτε όπως εσείς θέλετε " χωρίς να τους αναφέρω το παραμικρό. Μόνο που δεν έβρισαν..

Link to comment
Share on other sites

Είπα την προσωπική μου άποψη , όσον αφορά την αντιμετωπιση που θα έχει μια συσκευη με υγρασία , αυτό έγραφε ο φίλος από πανω . Επειδή και τα δύο είναι επίσημα δεν μπορεί να περνάει μια συσκευή με υγρασία από το ένα και όχι από το άλλο κτλ . Γιατί λογικά οτι επισκευή γίνεται η όχι γράφεται στο σύστημα της Huawei .

Τώρα στο κομμάτι με το αν έχει ανταλλακτικά το ένα η το άλλο ή τις επιμέρους συμπεριφορές υπαλλήλων όπως πχ αναφέρεις εσύ δεν έχω άποψη .

Προσωπικά στα 3 χρόνια που χρειάστηκα κάποιο σέρβις ήμουν οκ και με τα δύο .

Και μάλιστα είχα γράψει σε παλιότερο ποστ, σε έναν φίλο που μου είχε προτείνει να πηγαίνω Μιχαλακοπουλου πως απλά η ts με βολεύει γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου .

Από κει και πέρα επειδή είναι σερβις και επειδή οι πελάτες δεν θα δέχονται τις χρεώσεις συσκευών που είναι εντός εγγύησης, για λόγους πχ υγρασίας κτλ παράπονα θα ακούγονται πάντα .

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, εχετε και εσεις προβλημα με το viber να σας δειχνει ανα τακτα διαστηματα σε συνδεση οταν θα λαβετε ενα μηνυμα κλπ χωρις καν να εχετε ανοιξει την εφαρμογη? Εχει ποσο καιρο, εχω αυτο το προβλημα που σε αλλους και σε αλλες συσκευες δεν το κανει. Τους δειχνει σε συνδεση οσο ειναι μεσα και αφου βγουν και μηνυμα να στειλεις κλπ δεν τους δειχνει ποτε οτι μπηκαν παρα μονο οταν την ανοιγουν. Εμενα σε αλλαγη απο wifi σε δεδομενα και αντιστροφα, εμαιλ, μνμ στο βαιπερ κλπ, με γυρναει σε συνδεση.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, εχετε και εσεις προβλημα με το viber να σας δειχνει ανα τακτα διαστηματα σε συνδεση οταν θα λαβετε ενα μηνυμα κλπ χωρις καν να εχετε ανοιξει την εφαρμογη? Εχει ποσο καιρο, εχω αυτο το προβλημα που σε αλλους και σε αλλες συσκευες δεν το κανει. Τους δειχνει σε συνδεση οσο ειναι μεσα και αφου βγουν και μηνυμα να στειλεις κλπ δεν τους δειχνει ποτε οτι μπηκαν παρα μονο οταν την ανοιγουν. Εμενα σε αλλαγη απο wifi σε δεδομενα και αντιστροφα, εμαιλ, μνμ στο βαιπερ κλπ, με γυρναει σε συνδεση.

 

Εγώ κανένα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κανένα

 

Γιατι να συμβαινει κατι τετοιο σ' εμενα ρε παιδες? Οποτε θελει με δειχνει μεσα οτι συνδεθηκα. Το προσεξα και στην αλλη μου συσκευη οτι το κανει που και που. Ακομα και εκκαθαριση εφαρμογης και ξανα εγκατασταση εκανα αλλα τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Γνωριζει κανεις καποια εφαρμογη που να ριχνει καποιες εφαρμογες σε "υπνο" ωστε να μην ανοιγουν μονες τους οπως το viber που με δειχνει καθε τρεις και λιγο οτι συνδεθηκα ενω δεν την ανοιξα καν και να το κανει αυτο μονο οταν θα την ανοιξω εγω ο ιδιος η στειλω καποιο μηνυμα? Να λαμβανω μηνυματα κλπ αλλα να καταλαβαινει η εφαρμογη ποτε την ανοιξα το viber και δουλεψα για να με δειξει οτι μπηκα.
Link to comment
Share on other sites

Σαν ρυθμισεις τι πρεπει να κανω, μηπως γνωριζεις?

 

Άπλα βάζεις στη λίστα ότι θέλεις και με το πάτημα εκεί πού λέει zzz παγώνουν που αυτό σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνεις ειδοποιήσεις μέχρι να ξεκινήσεις την εφαρμογή που θέλεις

Link to comment
Share on other sites

Άπλα βάζεις στη λίστα ότι θέλεις και με το πάτημα εκεί πού λέει zzz παγώνουν που αυτό σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνεις ειδοποιήσεις μέχρι να ξεκινήσεις την εφαρμογή που θέλεις

 

Το προβλημα μου δεν ειναι να μην λαμβανω ειδοποιησεις αλλα οτι εδω και 2 μηνες για καποιο λογο η εφαρμογη viber ενω την κλεινω με δειχνει σε ακυρες φασεις και στιγμες οτι συνδεθηκα ενω δεν την εχω ανοιξει καν.

Link to comment
Share on other sites

Με το greenify όμως ίσως αρχίζεις να χάνεις ειδοποιήσεις! Δεν νομίζω ότι γίνεται να κάνεις μία εφαρμογή να είναι "ξυπνια" συνέχεια στο background η υπηρεσία για να λαμβάνεις τα μηνύματα αλλά όλα τα υπόλοιπα να είναι σε "ύπνο". Δοκιμάζεις βέβαια και το βλέπεις.

 

Ωστόσο γιατί απλά δεν βγάζεις την ένδειξη online? Οποτε δεν βλέπει κανείς αν είσαι ή όχι online. Φυσικά νομίζω ότι δεν βλέπεις ούτε εσύ αλλά εγώ το προτιμώ αυτό από το να δίνω στάτους σε όλους και να μου δίνουν αυτοί το δικό τους.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...