Jump to content

Google Nexus 6P (by Huawei)


paris_89
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

βγηκε update της statix και δουλευει κανονικα. χωρις extras βεβαια.. statix, opengapps, magisk ολα κομπλε.

https://download.statixos.me/testing/angler/

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Γνωριζει κανεις σε μαμα 8.1 αν υπαρχει επιλογη για το wifi να παραμενει συνδεδεμενο μονο οταν ειναι σε συνδεση, παντα η ποτε οπως ειχε αυτες τις επιλογες σε παλιες εκδοσεις;
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις σε μαμα 8.1 αν υπαρχει επιλογη για το wifi να παραμενει συνδεδεμενο μονο οταν ειναι σε συνδεση, παντα η ποτε οπως ειχε αυτες τις επιλογες σε παλιες εκδοσεις;

 

Δεν το έχει στο advanced στις ρυθμίσεις του WiFi?

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έφυγα από το official service. Μου είπε ότι τα πάντα είναι σε στοκ από ανταλλακτικά. #nohopeforreplacement
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Πιο official ? Άνοιξε η Huawei δικό της service ??

Σου έκαναν καλή δουλειά ?

Που το άνοιξε ??

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Πιο official ? Άνοιξε η Huawei δικό της service ??

Σου έκαναν καλή δουλειά ?

Που το άνοιξε ??

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Official Huawei service center. Είναι στην Μιχαλακοπούλου. Κάνε μια αναζήτηση στο Google. Πέρσι είχα πάει για μπαταρία και οθόνη και μου άλλαξαν μπαταρία, οθόνη και όλη την πλάτη. Τσάμπα φυσικά

Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Official Huawei service center. Είναι στην Μιχαλακοπούλου. Κάνε μια αναζήτηση στο Google. Πέρσι είχα πάει για μπαταρία και οθόνη και μου άλλαξαν μπαταρία, οθόνη και όλη την πλάτη. Τσάμπα φυσικά

 

Αυτό δεν είναι της huawei , μαμας εταιρείας , είναι εξουσιοδοτημένο service που ανήκει στην procordia.

 

Δύο service υpάρχουν ,το exclusive (procordia) & η ts-solutions εξίσου εξουσιοδοτημένα και τα δύο.Και τα δύο αναφέρονται στην σελίδα της huawei .

Ρώτησα γιατί έτσι όπως το έγραψες ''επίσημο'' νόμιζα ότι είχε ανοίξει και κάποιο άλλο.

 

Εγώ είχα πάει ts με το bootloop και τότε η huawei μου είχε στείλει mate 9.

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι της huawei , μαμας εταιρείας , είναι εξουσιοδοτημένο service που ανήκει στην procordia.

 

Δύο service υpάρχουν ,το exclusive (procordia) & η ts-solutions εξίσου εξουσιοδοτημένα και τα δύο.Και τα δύο αναφέρονται στην σελίδα της huawei .

Ρώτησα γιατί έτσι όπως το έγραψες ''επίσημο'' νόμιζα ότι είχε ανοίξει και κάποιο άλλο.

 

Εγώ είχα πάει ts με το bootloop και τότε η huawei μου είχε στείλει mate 9.

Ναι το ξέρω ότι είναι με την Procordia αλλά αυτό είναι το service center που λέει Huawei απέξω οπότε, υπέθεσα ότι είναι official σε συνεργασία με την Procordia. Ας ελπίζω να μην έχουν τελικά κάποιο ανταλλακτικό και να μου στείλουν κανένα άλλο.
Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές. Η συσκευή μου είναι ποιο πολύ στο service παρά στα χέρια μου. Μετά από bootloop παρέλαβα την συσκευή μου με αλλαγμένη πλακέτα. Μετά από λίγο καιρό ανέβαζε θερμοκρασία και σταματούσαν οι 4 μεγάλοι πυρήνες. Ξανά στο service. Παρέλαβα την συσκευή σήμερα και πάλι τα ίδια. Μου αλλάξανε πλακέτα και σε stress test βλέπω πάλι τους 4 πυρήνες offline. Έχω αναφέρει και το φαινόμενο burn in που έχω στην οθόνη αλλά για αντικατάσταση ούτε καν λόγος. Ακόμη είμαι σε εγγύηση ( μέχρι 11/2018 ). Μου το πάνε λάου λάου μέχρι να λήξει η εγγύηση και να με γράψουν στα π@π@ρια τους μετά. Καμιά ιδέα για το πώς να κινηθώ?? Αύριο θα τους ξανά καλέσω.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές. Η συσκευή μου είναι ποιο πολύ στο service παρά στα χέρια μου. Μετά από bootloop παρέλαβα την συσκευή μου με αλλαγμένη πλακέτα. Μετά από λίγο καιρό ανέβαζε θερμοκρασία και σταματούσαν οι 4 μεγάλοι πυρήνες. Ξανά στο service. Παρέλαβα την συσκευή σήμερα και πάλι τα ίδια. Μου αλλάξανε πλακέτα και σε stress test βλέπω πάλι τους 4 πυρήνες offline. Έχω αναφέρει και το φαινόμενο burn in που έχω στην οθόνη αλλά για αντικατάσταση ούτε καν λόγος. Ακόμη είμαι σε εγγύηση ( μέχρι 11/2018 ). Μου το πάνε λάου λάου μέχρι να λήξει η εγγύηση και να με γράψουν στα π@π@ρια τους μετά. Καμιά ιδέα για το πώς να κινηθώ?? Αύριο θα τους ξανά καλέσω.

 

Ξανα στο σερβις η συσκευη και ταυτόχρονα καταγγελία στον συνήγορο , με τα αποδεικτικά από τις πρηγούμενες επισκευες , και βλέπεις .....

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη φορά απευθύνθηκα στον συνήγορο γιατί μου άργησαν την συσκευή 1μιση μήνα λόγο έλλειψης ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν επίσης πως αν μείνει η συσκευή παραπάνω από 14 μέρες στο service, γίνεται άμεση αντικατάσταση. Τελικά παρέλαβα την συσκευή μετά από 2 μέρες, πριν προλάβω καν να ζητήσω αντικατάσταση. Το θέμα έχει παρατραβήξει όμως και όπως λες δεν έχω άλλη λύση από το να ξανά απευθυνθώ στον συνήγορο.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επικοινώνησα πάλι με το service και ξανά στέλνω το κινητό. Αυτή είναι η τρίτη φορά.. Το πρόβλημα γνωστό : πρόβλημα στους πυρήνες και burn in στην οθόνη. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι η αλλαγή πλακέτας είναι 70% επισκευή και δεν πρόκειται για αντικατάσταση. Βέβαια όταν τους είπα και για την οθόνη μου τα μάσησαν. Έχω μιλήσει και με συνήγορο του καταναλωτή και έχω στείλει ήδη γραπτώς την καταγγελία με όλα τα απαραίτητα παραστατικά! Θα επιληφθούν αυτοί μου είπαν διοτι μετά από 2 αποστολές στο service βαση νόμου γίνεται αντικατάσταση κατευθειαν. Το επισκευαστικό είναι Procordia !
Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα την πλακέτα προχθές λόγω bootloop. 3 μήνες εγγύηση για το νέο ανταλλακτικό μου είπαν.

Με ποιο πρόγραμμα κάνεις το stress test?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα την πλακέτα προχθές λόγω bootloop. 3 μήνες εγγύηση για το νέο ανταλλακτικό μου είπαν.

Με ποιο πρόγραμμα κάνεις το stress test?

 

Δεν ισχύει αυτό που σου είπαν για την εγγύηση να ξέρεις ! Βάση νόμου ( Άρθρο 5 - Νόμος 2251/1994 - Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.) Το bootloop είναι ελάττωμα της συσκευής. Οπότε κινήσου ανάλογα! Το πρόγραμμα για το test είναι το CPU Throttling Test από το play store.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα την πλακέτα προχθές λόγω bootloop. 3 μήνες εγγύηση για το νέο ανταλλακτικό μου είπαν.

Με ποιο πρόγραμμα κάνεις το stress test?

Με πρόλαβε ο παραπάνω! Καλό θα ήταν να τους αναφέρεις τον νόμο από τώρα και να μην τους αφήσεις να κρατήσουν αυτή την 3μηνη εγγύηση. Ειδικά αν το αναφέρουν σε κάποιο χαρτί και εσύ δεν το αντικρουσεις άντε κυνηγά τους μετά νομικα.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Δεν πήρα κάποιο χαρτί για τους 3 μήνες, στο μιλητο ήταν.

 

Σε ποιο επισκευαστικό έστειλες την συσκευή σου; Έχεις πάρει κάποιο ανάλογο χαρτί για την επισκευή που έγινε; Και όσο για την εφαρμογή, την δοκίμασες να δούμε τι σου δείχνει μετά από bootloop; Που κατά πάσα πιθανότατα σου έχουν κλείσει τους υψηλά χρονισμένους πυρήνες.

Link to comment
Share on other sites

Στη μιχαλακοπουλου το πήγα.

Έτρεξα το Throttling για 5 λεπτά.

Το χαρτί που πήρα λέει για αντικατάσταση κυρίως πλακέτας. 27b4d71740d13fcd5c76911488492ffa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στη μιχαλακοπουλου το πήγα.

Έτρεξα το Throttling για 5 λεπτά.

Το χαρτί που πήρα λέει για αντικατάσταση κυρίως πλακέτας. 27b4d71740d13fcd5c76911488492ffa.jpg

 

Το φαντάστηκα ότι θα είχες αυτό το πρόβλημα. Το ίδιο αντιμετωπίζω και εγώ. Οι πυρήνες είναι σε άθλια κατάσταση λειτουργικά. Και αυτό γίνεται εσκεμμένα από την εταιρία για να μην ξανά εμφανίσει το bootloop, για το οποίο φταίνε οι πυρήνες! Πάρε ένα screenshots την ώρα που θα είναι σε stresstest μετά από κανένα 3 λεπτο για να δούμε πως συμπεριφέρονται οι πυρήνες σε full λειτουργία. Και εγώ στην Μιχαλακοπούλου το πήγα δυστυχώς..

Edited by stelios_s4
Link to comment
Share on other sites

Στα 3 και κάτι λεπτά.

Επειδή το κοιτούσα και στο πρώτο τεστ, αρκετή ώρα οι 4 πυρήνες ήταν offline. cfab7b443b5acfe463c3e064603341ee.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 φορες αλλαξα πλακετα. Οι 2 πρωτες πηγανε αρβατο απο το καταστημα λογω εγγυησης η τελευταια πηγε Μιχαλακοπουλου με μεγαλη προσπαθεια απο πλευρας μου γιατι το βγαζανε εκτος εγγυησης αλλα οκ. Την 1η δε διαβαζε σιμ, αλλαγη πλακετας, τη 2η με τη νεα πλακετα επαθε bootloop, με τη 3η μεχρι στιγμης παιζει οκ αν και κλεινει στο 15% και κατω αν ζοριστει. Στην εφαρμογη δουλευουνε οι 4 πανω πυρηνες στα 1,55ghz οι αποκατω 4 offline. Σε εμενα η huawei μετα απο επικοινωνια μεσω email και fb chat παρθετοντας αποδειξεις με τα σερβις, μου επιβεβαιωσε γραπτα οτι την επομενη φορα παει για αντικατασταση. Κυνηγησε το παντως, δε χανεις κατι. Edited by geofak
Link to comment
Share on other sites

Στα 3 και κάτι λεπτά.

Επειδή το κοιτούσα και στο πρώτο τεστ, αρκετή ώρα οι 4 πυρήνες ήταν offline. cfab7b443b5acfe463c3e064603341ee.jpg

 

Επικοινώνησε αύριο κιόλας με το service και πες τους ότι αντιμετωπίζεις πάλι πρόβλημα με την συσκευή. Θα σου πούνε χίλιες 2 βλακείες σίγουρα, ότι και καλά δεν δουλεύουν συνέχεια οι 4 και μόνο όταν χρειαστεί.. και πολλά άλλα. Κανόνισε να παραλάβουν πάλι το κινητό αλλά δεν θα αλλάξει κάτι να ξέρεις. Θα το έχεις πήγαινε έλα. Εγώ σήμερα το πρωί έστειλα ηλεκτρονικά τα χαρτιά μου στον συνήγορο γιατί τραβιέμαι με αυτό το θέμα από πέρυσι και ήδη με ενημέρωσαν το μεσημέρι ότι πρωτοκολλήθηκε κιόλας και ότι το ανέλαβε ο αρμόδιος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω σκοπό να το κυνηγήσω τόσο. Στο επόμενο διάστημα είχα σκοπό να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς, αν βγει οκ ως τέλος του χρόνου, θα είμαι ικανοποιημένος.

Καλά κάνεις και το κυνηγάς πάντως, εγώ αυτόν τον καιρό δεν έχω την πολυτέλεια να μείνω χωρίς κινητό.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχουν οθόνες για αντικατάσταση η δικιά μου έχει burn in. Κατά τα άλλα η συσκευή δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε θερμοκρασίες ούτε κάποιο πρόβλημα με την μπαταρία. Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...