Dinos_12345 Δημ. October 2, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2018 (edited) Μπορεί να μου βρει κάποιος τον νόμο που λέει ότι δικαιούμαι αντικατάσταση αν περάσουν οι 14 ημέρες; Πήρα στην Huawei και μου τα μάσαγε η υπάλληλος. Ρώτησα: "Αν περάσουν 14 ημέρες, δικαιούμαι αντικατάσταση, σωστά;" "Όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, δεν γίνεται ποτέ" "Υπάρχει νόμος που το προβλέπει αυτό" "Δεν υπάρχει, σας λέω δεν γίνεται ποτέ. Έτσι και αλλιώς, το ανταλλακτικό είναι σε παραγγελία και περιμένουμε να έρθει, έχουν περάσει μόνο 8 ημέρες από τότε που το αφήσατε" "Το ξέρω ότι έχουν περάσει μόνο τόσες ημέρες, λέω, ΑΝ ΠΕΡΆΣΟΥΝ 14 ΗΜΈΡΕΣ, από τη στιγμή που το άφησα, δικαιούμαι αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο." Και έπαιξε το ίδιο loop κάμποση ώρα. Τελικά δεν έβγαλα άκρη Edit: Πήρα στην Μιχαλακοπούλου και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αποθήκη και δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά αλλά δεν είμαι σε έλλειψη. Μου είπαν ότι έχει κριθεί κανονικά αλλαγή πλακέτας και οθόνης. Λογικά η μπαταρία πάει πακέτο με οθόνη. Μμμμαλιστα. Για 2ο καλό θα είναι ή για development συσκευή, αν και δεν θα μου κακόπεφτε ένα mate ή p10 Μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει έλλειψη, αλλά υπάρχει μόνο καθυστέρηση, δεν προβλέπεται αντικατάσταση. Edited October 2, 2018 by Dinos_12345 Παράθεση Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. October 2, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2018 (edited) Δεν έχω τον νόμο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτό που αναφέρει είναι ότι σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης τότε ουσιαστικά δικαιούσαι να σου δώσουν συσκευή μέχρι να το φτιάξουν. Νόμοι 2251/1994 ο οποιός τροποποιήθηκε από τον 3587/2007. Στον 2ο λοιπόν αναφέρεται: Αρθρο 6, Παρ. 5 5. Στην αναριθμηθείσα παράγραφο 5 του άρθρου 5 του ν. 2251/1994 προστίθενται εδάφια ως εξής: «5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.» όπως βλέπεις μιλάει για προσωρινή αν υπερβαίνεις τις 15 εργάσιμες και δεν κάνει καν λόγο για ίσης ή μεγαλύτερης. Για δε αναγκαίο κατά περίπτωση χρόνο για επισκευή δεν έχει χρονικό όριο. Δεν είμαι δικηγόρος αλλά πως το ερμηνεύω εγώ. Για την επισκευή δεν υπάρχει χρόνος άρα μπορούν να το τραβήξουν εαν θέλουν και το μόνο που μπορείς να ζητήσεις όταν περάσουν οι 15 εργάσιμες είναι να σου δώσουν συσκευή, αλλά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να σου δώσουν την ίδια ή καλύτερη, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη. Τώρα αν θες μπορείς να τους ξαναπάρεις τηλέφωνο για να πιέσεις αναφέροντας και τους νόμους αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη εύκολα καθώς όπως κάθε νόμος στην Ελλάδα δεν είναι ξεκάθαρος αλλά αφήνει παράθυρα! Edited October 2, 2018 by djkostas20 Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dinos_12345 Δημ. October 2, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2018 Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά. :) Παράθεση Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dinos_12345 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Τελικά με πήραν για P10 Plus, έλλειψη ανταλλακτικού λένε. Ξέρουμε τι παίζει με την εγγύηση; Θα το πουλήσω γιατί έχω OnePlus 6 και δεν θέλω να το έχω να κάθεται Παράθεση Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Τελικά με πήραν για P10 Plus, έλλειψη ανταλλακτικού λένε. Ξέρουμε τι παίζει με την εγγύηση; Θα το πουλήσω γιατί έχω OnePlus 6 και δεν θέλω να το έχω να κάθεται Νέα συσκευή άρα 2ετή εγγύηση! Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_s4 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Μπορεί να μου βρει κάποιος τον νόμο που λέει ότι δικαιούμαι αντικατάσταση αν περάσουν οι 14 ημέρες; Πήρα στην Huawei και μου τα μάσαγε η υπάλληλος. Ρώτησα: "Αν περάσουν 14 ημέρες, δικαιούμαι αντικατάσταση, σωστά;" "Όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, δεν γίνεται ποτέ" "Υπάρχει νόμος που το προβλέπει αυτό" "Δεν υπάρχει, σας λέω δεν γίνεται ποτέ. Έτσι και αλλιώς, το ανταλλακτικό είναι σε παραγγελία και περιμένουμε να έρθει, έχουν περάσει μόνο 8 ημέρες από τότε που το αφήσατε" "Το ξέρω ότι έχουν περάσει μόνο τόσες ημέρες, λέω, ΑΝ ΠΕΡΆΣΟΥΝ 14 ΗΜΈΡΕΣ, από τη στιγμή που το άφησα, δικαιούμαι αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο." Και έπαιξε το ίδιο loop κάμποση ώρα. Τελικά δεν έβγαλα άκρη Edit: Πήρα στην Μιχαλακοπούλου και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αποθήκη και δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά αλλά δεν είμαι σε έλλειψη. Μου είπαν ότι έχει κριθεί κανονικά αλλαγή πλακέτας και οθόνης. Λογικά η μπαταρία πάει πακέτο με οθόνη. Μμμμαλιστα. Για 2ο καλό θα είναι ή για development συσκευή, αν και δεν θα μου κακόπεφτε ένα mate ή p10 Μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει έλλειψη, αλλά υπάρχει μόνο καθυστέρηση, δεν προβλέπεται αντικατάσταση. Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Το θέμα είναι που ορίζεται αυτός ο χρόνος!!! Αυτό που λένε ουσιαστικά στο service απλώς δεν ξέρουν πως να το που είναι ότι ελλάτωμα υπάρχει αλλά δεν υπάρχει χρονικό συγκεκριμένο που να τους υποχρεώνει ή μέχρι τότε το έχεις έτοιμο ή δίνεις νέα συσκευή. Ποιος είναι λοιπόν ο αναγκαίος κατά περίπτωση χρόνος? Ποιος τον ορίζει έτσι ώστε να έχεις σοβαρό πάτημα νομικά, δεν εννοώ να τους πας δικαστικά, αλλά να μπορείς να πιέσεις ουσιαστικά. Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_s4 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Το θέμα είναι που ορίζεται αυτός ο χρόνος!!! Αυτό που λένε ουσιαστικά στο service απλώς δεν ξέρουν πως να το που είναι ότι ελλάτωμα υπάρχει αλλά δεν υπάρχει χρονικό συγκεκριμένο που να τους υποχρεώνει ή μέχρι τότε το έχεις έτοιμο ή δίνεις νέα συσκευή. Ποιος είναι λοιπόν ο αναγκαίος κατά περίπτωση χρόνος? Ποιος τον ορίζει έτσι ώστε να έχεις σοβαρό πάτημα νομικά, δεν εννοώ να τους πας δικαστικά, αλλά να μπορείς να πιέσεις ουσιαστικά. Από κανέναν δεν ορίζεται αυτός ο χρόνος δυστυχώς αλλά πιστεύω πως καμία μεγάλη εταιρία , π.χ Huawei ,δεν θέλει το κάθε αρμόδιο της επισκευαστικό κέντρο να γεμίσει με καταγγελίες δυσαρεστημένων καταναλωτών από τον συνήγορο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας, είναι ότι σε περίπτωση βλάβης απευθυνόμαστε κατευθείαν στο επισκευαστικό και για αυτό μας αντιμετωπίζουν έτσι. Αν όμως απευθυνθούμε στο κατάστημα από όπου προμηθευτήκαμε την συσκευή και έπειτα αυτό με το επισκευαστικό, εκεί η μεταχείριση είναι διαφορετική. Χωρίς πολλά περιθώρια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. October 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2018 Από κανέναν δεν ορίζεται αυτός ο χρόνος δυστυχώς αλλά πιστεύω πως καμία μεγάλη εταιρία , π.χ Huawei ,δεν θέλει το κάθε αρμόδιο της επισκευαστικό κέντρο να γεμίσει με καταγγελίες δυσαρεστημένων καταναλωτών από τον συνήγορο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας, είναι ότι σε περίπτωση βλάβης απευθυνόμαστε κατευθείαν στο επισκευαστικό και για αυτό μας αντιμετωπίζουν έτσι. Αν όμως απευθυνθούμε στο κατάστημα από όπου προμηθευτήκαμε την συσκευή και έπειτα αυτό με το επισκευαστικό, εκεί η μεταχείριση είναι διαφορετική. Χωρίς πολλά περιθώρια. Δεν θέλει προφανώς αλλά θα εξαντλησει τα περιθώρια να κάνει μόνο επισκευή! Αν δει ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και οδευει στο να διώξει πελάτη μια για πάντα τότε θα κάνει αντικατάσταση. Για το λάθος που λες διαφωνώ κάθετα. Εκεί και αν καθυστερήσει και τραβήξει. Το σχέση έχει το κατάστημα. Εγγύηση αντιπροσωπείας έχουμε, όχι καταστηματοσ. Το κατάστημα, δέχεται να παίξει τον μεσαζοντα απλά για να κρατήσει τον πελάτη ικανοποιημενο αλλά κάνει σαφές ότι μόνο αυτό κάνει. Ότι βοηθάει αλλά ο χρόνος επισκευησ δεν εξαρτάται από αυτό και δεν θα πιέσει και αναλόγως. Δεν το ενδιαφέρει. Ξέρεις ότι απλά παίζει τον μεσαζοντα αλλά δεν είναι δικό του ουσιαστικά. Καλά κάνουμε και πάμε κατευθείαν στο σέρβις. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ξέρουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματα μας. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tollisth Δημ. October 4, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2018 Παρατήρησα από εχθές ότι στο YouTube σε βίντεο που είναι πάνω από full hd δεν μου βγάζει δυνατότητα να επιλέξω 2k ανάλυση,το έχετε παρατηρήσει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_s4 Δημ. October 4, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2018 Δεν θέλει προφανώς αλλά θα εξαντλησει τα περιθώρια να κάνει μόνο επισκευή! Αν δει ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και οδευει στο να διώξει πελάτη μια για πάντα τότε θα κάνει αντικατάσταση. Για το λάθος που λες διαφωνώ κάθετα. Εκεί και αν καθυστερήσει και τραβήξει. Το σχέση έχει το κατάστημα. Εγγύηση αντιπροσωπείας έχουμε, όχι καταστηματοσ. Το κατάστημα, δέχεται να παίξει τον μεσαζοντα απλά για να κρατήσει τον πελάτη ικανοποιημενο αλλά κάνει σαφές ότι μόνο αυτό κάνει. Ότι βοηθάει αλλά ο χρόνος επισκευησ δεν εξαρτάται από αυτό και δεν θα πιέσει και αναλόγως. Δεν το ενδιαφέρει. Ξέρεις ότι απλά παίζει τον μεσαζοντα αλλά δεν είναι δικό του ουσιαστικά. Καλά κάνουμε και πάμε κατευθείαν στο σέρβις. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ξέρουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματα μας. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Σήμερα παρέλαβα πάλι την συσκευή από το σέρβις με αλλαγή οθόνης μόνο. Για πλακέτα ούτε καν λόγος.. Με ενημέρωσαν πως η συσκευή λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αύριο πάλι ξανά στην αντιπροσωπεία! Έχω χάσει την υπομονή μου με την Procordia πραγματικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
razkal Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.Η ts solutions είναι στα ΚΤΕΛ Κηφισού? Συμφωνώ κι εγώ για το στυλακι στην Μιχαλακοπουλου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dinos_12345 Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Η ts solutions, δεν είναι η πρώην Arvato; Αυτοί δεν ήταν που σε έβγαζαν για ψύλλου πήδημα, εκτός εγγύησης; Εμένα στην Μιχαλακοπούλου, μια χαρά με αντιμετώπισαν. Τους έβαλα μέσα κιόλας Παράθεση Nokia 2760 -> LG GD510 -> Xperia X10 Mini -> Moto G 1st gen -> LG G4 -> Nexus 6P -> OnePlus 6 -> Pixel 4a 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanenask Δημ. October 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2018 Η ts solutions, δεν είναι η πρώην Arvato; Αυτοί δεν ήταν που σε έβγαζαν για ψύλλου πήδημα, εκτός εγγύησης; Εμένα στην Μιχαλακοπούλου, μια χαρά με αντιμετώπισαν. Τους έβαλα μέσα κιόλαςΜια συσκευή ότι αντιμετώπιση έχει στην TS solutions έχει και στην Μιχαλακοπούλου . Και τα δύο service είναι εξουσιοδοτημένα και ελέγχονται από τον κατασκευαστή.... Μην τρελαθούμε τωρα εδώ μέσα .... Sent from my G8341 using Tapatalk Παράθεση Follow the White Rabbit.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_s4 Δημ. October 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2018 Μια συσκευή ότι αντιμετώπιση έχει στην TS solutions έχει και στην Μιχαλακοπούλου . Και τα δύο service είναι εξουσιοδοτημένα και ελέγχονται από τον κατασκευαστή.... Μην τρελαθούμε τωρα εδώ μέσα .... Sent from my G8341 using Tapatalk Δουλεύεις σε κάποιο από τα 2 επισκευαστικά?? Έχεις παρατηρήσει εδώ μέσα από τα λεγόμενα πολλων,πως κανένα από τα 2 δεν έχει κοινή γραμμή? Το καθένα κάνει ότι του κατέβει.. Άλλοι είναι ευχαριστημένοι στην ts , αλλοι στην Μιχαλακοπούλου. Εγώ προσωπικά έχω επικοινωνήσει και με τα 2. Όσο για την Μιχαλακοπούλου την τελευταία φορά μου φώναξαν στο τηλέφωνο και μου είπαν επί λέξη : " κινηθείτε όπως εσείς θέλετε " χωρίς να τους αναφέρω το παραμικρό. Μόνο που δεν έβρισαν.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanenask Δημ. October 9, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2018 Είπα την προσωπική μου άποψη , όσον αφορά την αντιμετωπιση που θα έχει μια συσκευη με υγρασία , αυτό έγραφε ο φίλος από πανω . Επειδή και τα δύο είναι επίσημα δεν μπορεί να περνάει μια συσκευή με υγρασία από το ένα και όχι από το άλλο κτλ . Γιατί λογικά οτι επισκευή γίνεται η όχι γράφεται στο σύστημα της Huawei . Τώρα στο κομμάτι με το αν έχει ανταλλακτικά το ένα η το άλλο ή τις επιμέρους συμπεριφορές υπαλλήλων όπως πχ αναφέρεις εσύ δεν έχω άποψη . Προσωπικά στα 3 χρόνια που χρειάστηκα κάποιο σέρβις ήμουν οκ και με τα δύο . Και μάλιστα είχα γράψει σε παλιότερο ποστ, σε έναν φίλο που μου είχε προτείνει να πηγαίνω Μιχαλακοπουλου πως απλά η ts με βολεύει γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου . Από κει και πέρα επειδή είναι σερβις και επειδή οι πελάτες δεν θα δέχονται τις χρεώσεις συσκευών που είναι εντός εγγύησης, για λόγους πχ υγρασίας κτλ παράπονα θα ακούγονται πάντα . Sent from my G8341 using Tapatalk Παράθεση Follow the White Rabbit.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. October 12, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2018 Ρε παιδια, εχετε και εσεις προβλημα με το viber να σας δειχνει ανα τακτα διαστηματα σε συνδεση οταν θα λαβετε ενα μηνυμα κλπ χωρις καν να εχετε ανοιξει την εφαρμογη? Εχει ποσο καιρο, εχω αυτο το προβλημα που σε αλλους και σε αλλες συσκευες δεν το κανει. Τους δειχνει σε συνδεση οσο ειναι μεσα και αφου βγουν και μηνυμα να στειλεις κλπ δεν τους δειχνει ποτε οτι μπηκαν παρα μονο οταν την ανοιγουν. Εμενα σε αλλαγη απο wifi σε δεδομενα και αντιστροφα, εμαιλ, μνμ στο βαιπερ κλπ, με γυρναει σε συνδεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tollisth Δημ. October 13, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2018 Ρε παιδια, εχετε και εσεις προβλημα με το viber να σας δειχνει ανα τακτα διαστηματα σε συνδεση οταν θα λαβετε ενα μηνυμα κλπ χωρις καν να εχετε ανοιξει την εφαρμογη? Εχει ποσο καιρο, εχω αυτο το προβλημα που σε αλλους και σε αλλες συσκευες δεν το κανει. Τους δειχνει σε συνδεση οσο ειναι μεσα και αφου βγουν και μηνυμα να στειλεις κλπ δεν τους δειχνει ποτε οτι μπηκαν παρα μονο οταν την ανοιγουν. Εμενα σε αλλαγη απο wifi σε δεδομενα και αντιστροφα, εμαιλ, μνμ στο βαιπερ κλπ, με γυρναει σε συνδεση. Εγώ κανένα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. October 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2018 Εγώ κανένα Γιατι να συμβαινει κατι τετοιο σ' εμενα ρε παιδες? Οποτε θελει με δειχνει μεσα οτι συνδεθηκα. Το προσεξα και στην αλλη μου συσκευη οτι το κανει που και που. Ακομα και εκκαθαριση εφαρμογης και ξανα εγκατασταση εκανα αλλα τιποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Γνωριζει κανεις καποια εφαρμογη που να ριχνει καποιες εφαρμογες σε "υπνο" ωστε να μην ανοιγουν μονες τους οπως το viber που με δειχνει καθε τρεις και λιγο οτι συνδεθηκα ενω δεν την ανοιξα καν και να το κανει αυτο μονο οταν θα την ανοιξω εγω ο ιδιος η στειλω καποιο μηνυμα? Να λαμβανω μηνυματα κλπ αλλα να καταλαβαινει η εφαρμογη ποτε την ανοιξα το viber και δουλεψα για να με δειξει οτι μπηκα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tollisth Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Με root και χωρίς https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oasisfeng.greenify Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Με root και χωρίς https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oasisfeng.greenify Σαν ρυθμισεις τι πρεπει να κανω, μηπως γνωριζεις? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tollisth Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Σαν ρυθμισεις τι πρεπει να κανω, μηπως γνωριζεις? Άπλα βάζεις στη λίστα ότι θέλεις και με το πάτημα εκεί πού λέει zzz παγώνουν που αυτό σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνεις ειδοποιήσεις μέχρι να ξεκινήσεις την εφαρμογή που θέλεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Άπλα βάζεις στη λίστα ότι θέλεις και με το πάτημα εκεί πού λέει zzz παγώνουν που αυτό σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνεις ειδοποιήσεις μέχρι να ξεκινήσεις την εφαρμογή που θέλεις Το προβλημα μου δεν ειναι να μην λαμβανω ειδοποιησεις αλλα οτι εδω και 2 μηνες για καποιο λογο η εφαρμογη viber ενω την κλεινω με δειχνει σε ακυρες φασεις και στιγμες οτι συνδεθηκα ενω δεν την εχω ανοιξει καν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. October 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2018 Με το greenify όμως ίσως αρχίζεις να χάνεις ειδοποιήσεις! Δεν νομίζω ότι γίνεται να κάνεις μία εφαρμογή να είναι "ξυπνια" συνέχεια στο background η υπηρεσία για να λαμβάνεις τα μηνύματα αλλά όλα τα υπόλοιπα να είναι σε "ύπνο". Δοκιμάζεις βέβαια και το βλέπεις. Ωστόσο γιατί απλά δεν βγάζεις την ένδειξη online? Οποτε δεν βλέπει κανείς αν είσαι ή όχι online. Φυσικά νομίζω ότι δεν βλέπεις ούτε εσύ αλλά εγώ το προτιμώ αυτό από το να δίνω στάτους σε όλους και να μου δίνουν αυτοί το δικό τους. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.