Jump to content

All about Ford


Ryback3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θα έπαιρνα ποτέ Ιαπωνικό...όπως είπε κάποτε και ένας ιταλόφιλος Αλφαμίτης: πολύ καλά, δεν χαλάνε, αλλά τι συγκινήσεις μπορεί να σου προσφέρει ένα...πλυντήριο;

Στο focus τώρα , σήμερα που το ξαναείδα πράγματι μου φάνηκαν κάπως στενά τα μπροστά καθίσματα, και πίσω πάνω από το κεφάλι μου (είμαι στο Μέσο όρο αναστήματος σχεδόν 1,80)απέχει η οροφή μόνο 2-3 εκατοστά...πολύ κλειστοφοβικό! (αλλά εμένα πάλι δεν με νοιάζει για τους πίσω). Και πράγματι το ντουλαπάκι έχει περίεργο σχήμα, στενό με μεγάλο βάθος...Και τα έντυπα της εταιρίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό αναφέρουν εντελώς τα βασικά από εξοπλισμό...για να βρω 44 ως τώρα στοιχεία εξοπλισμού έφαγα τον τόπο...αν τα θέλει κανείς συγκεντρωμένα για την έκδοση sport να τα ποστάρω...

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πήγα να το δω από κοντά προχτές. Για test drive ούτε λόγος... πώς να το οδηγήσω αν δεν χωράω? Το ξεφτίλισαν οι Γερμανοί μου φαίνεται. Δεν μπορεί να είμαι πιο άνετα σε μια Corolla που φτιάχτηκε για τους ιάπωνες που είναι όλοι ζουμπάδες και να μη χωράω καν στο Focus.

 

Anywayz, το... γρήγορο το είδατε? Έχει τις πιο όμορφες ζάντες αλουμινίου (όχι aftermarket) που έχω δει.

 

http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/saloes/gen05/focus-st-2g.jpg

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

ο εξοπλισμός της έκδοσης sport μετά από δική μου έρευνα:

1. Κάθισμα οδηγού με μηχανική ρύθμιση ύψους/ πλήρως ανακυκλόμενα μπροστινά καθίσματα

2. Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός με το παράθυρο του οδηγού να κατεβαίνει σε μια κίνηση

• Έξυπνο σύστημα προστασίας IPS με:

3. αερόσακους οδηγού και συνοδηγού με αισθητήρα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού(40 kg)

4. τρισδιάστατους πλευρικούς αερόσακους οδηγού και συνοδηγού

5. ζώνες ασφαλείας εμπρός ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος

6. πυροτεχνικούς προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας εμπρός

7. μηχανισμούς περιορισμού του φορτίου στις ζώνες ασφαλείας εμπρός

8. σύστημα υποχώρησης πεντάλ φρένου και συμπλέκτη

9. κολώνα τιμονιού με σύστημα περιορισμού του φορτίου

10. Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος (ABS) με ηλεκτρονική κατανομή πέδησης (EBD)

11. Immobiliser - PATS (παθητικό αντικλεπτικό σύστημα)

12. Υδραυλικό τιμόνι με Ρυθμιζόμενη κλίση και ύψος κολώνας

13. Διακόπτης ανακυκλοφορίας του αέρα

14. Εσωτερικό φως στην οροφή εμπρός, με ρύθμιση της έντασης και προοδευτική καθυστέρηση στο σβήσιμο

15. Πίσω κάθισμα με 60/40 διαιρούμενη πλάτη και 3 υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX

16. Πίσω αεροτομή οροφής σε μαύρο χρώμα

17. Ηλεκτρονικό σύστημα ξεκλειδώματος της πόρτας αποσκευών από μέσα

18. Εφεδρικός τροχός ανάγκης

19. Πίσω φως ομίχλης

20. Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό/ διπλοκλείδωμα

21. Τσέπες στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων

• Μεσαίο προσκέφαλο (μόνο στο 5θυρο και το wagon)

22. Σύστημα κλιματισμού χωρίς χλωροφθοροάνθρακες (CFC-free)

23. Εσωτερικές λαβές στις πόρτες με φινίρισμα αλουμινίου

24. Κεντρική κονσόλα με φινίρισμα Antares

25. Αερόσακοι οροφής

26. Smoker's pack (μπρος και πίσω)

27. Κεντρικό κλείδωμα με ένα κουμπί από μέσα

28. Μοναδική σπορ ανάρτηση

29. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος

30. Λαβές στις πόρτες στο χρώμα του αμαξώματος

31. Χρωμιωμένο πλαίσιο μάσκας

32. Σκούρο πλαίσιο προβολέων

33. Προβολείς ομίχλης εμπρός

34. Εμπρός σπορ καθίσματα

35. Πλαίσια οργάνων με φινίρισμα σατέν αλουμινίου

36. Κουμπί χειρόφρενου με φινίρισμα αλουμινίου

37. Υπολογιστής διαδρομής καυσίμου (Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων-trip computer)

38. Δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων

39. Κεντρικό υποβραχιόνιο

40. Φωτισμός στο ντουλαπάκι συνοδηγού

41. Φωτισμός στο πορτ-μπαγκάζ

42. Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων με ασημί φινίρισμα αλουμινίου

43. Ζάντες ελαφρού κράματος 16" 5 ακτίνων "σαγρέ"

44. ΕΧΤΡΑ : R-CD 6000 με χειριστήρια στην κολώνα τιμονιού κορυφαίας τεχνολογίας Ηχητικό σύστημα Sony - Στερεοφωνικό ραδιο/CD με δυνατότητα MP3 και 8 ηχεία (4 εμπρός και 4 πίσω)

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

"Focus Sport από 15.744 ευρώ"

 

Aπό εδώ.... :)

 

 

edit: πήγα να απαντήσω πριν αλλάξεις το μήνυμα σου... Aς το αφήσουμε έτσι... :)

 

Focus Sport, λοιπόν, από € 15.744...!

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kai mas mas aresy re sy alla o mpampas mono gia Fiesta 1.4 exei lefta........ klaps

Ade na arxisei na rxetai o misthos na doume ti bnoroume na kanoume k monoi mas.....

 

Tha thela na ksera pios ilithios apofasise na stamathsei h Ford na vgazei 1.4 me 90 aloga kai na ta kanei 80 (se focus kai fiesta).Kati pire to mati mou gia xytosidiro epishs sto block toy 1.4,popolaros gia enhmerwse :)

 

(oi zetec-se htan oloaluminenioi , opws o 1.4 90 ipwn)

Link to comment
Share on other sites

Tha thela na ksera pios ilithios apofasise na stamathsei h Ford na vgazei 1.4 me 90 aloga kai na ta kanei 80 (se focus kai fiesta).

 

kati tha paizei me tous ripous gia to 2007... opos i vw/audi eksafanise to moter thavma (1.8T 150-250hp) kai mas parousiazei ena pio adinamo 2.0T 200hp...

Link to comment
Share on other sites

bomber esi pires amaksi re............ti anxonese????

 

 

den mas exei pi akomi ena review.........

Πηρα ναι αλλα γιατι να μην παρω αλλο ενα για την αδερφη μου??;):)

Θα ερθει και το review!

Link to comment
Share on other sites

Πηρα ναι αλλα γιατι να μην παρω αλλο ενα για την αδερφη μου??;):)

Θα ερθει και το review!

 

 

sosto to palikari........ aderfi sou einai , aima sou........ :p :p :p

kataliksate sto ford???? i psaxnete???

Link to comment
Share on other sites

kati tha paizei me tous ripous gia to 2007... opos i vw/audi eksafanise to moter thavma (1.8T 150-250hp) kai mas parousiazei ena pio adinamo 2.0T 200hp...

Ναι αλλα απ το 1.25 (75 αλογα) ως το 1.4 (80 αλογα) η διαφορα ειναι υπερβολικα μικρη.Εξαλλου τοσα μοντελα υπαρχουν με 90+ αλογα στα 1400 κυβικα.

 

Τελικα ειδα κατι photos οτι αν βγαλεις το φιλτροκουτι απο κατω γραφει ZETEC SE ,πραγμα που σημαινει οτι ειναι ολοαλουμινενιος (α ρε αυτα τα sites να ταν ενημερωμενα και να μη γραφανε οτι να ναι....).Μαλλον εχει πεσει φιμωτρο...

 

P.S. Δε βγαινω off topic,ο κινητηρας ειναι ο ιδιος με του focus.....

Link to comment
Share on other sites

Εχω ρωτησει καμια δεκαρια φιλους αν τους αρεσει το focus 2 και ολοι ειπαν ΟΧΙ..

Εγω ειμαι ο περιεργος??Ειναι αντικειμενικα ασχημο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι συγκρινοντας το με το παλιο υπαρχει καποιος που να λεει οτι ειναι ομορφο το νεο... Και εγω δεν εχω ακουσει κανενα να εκφραζεται με θετικα σχολια για την αισθητικη του συγκεκριμενου μοντελου!
Link to comment
Share on other sites

Παντως απο κοντα που το δα μου φανηκε θηριωδες και λιγο χοντροκομμενο!ΔΕ παυει να μου αρεσει ομως και ζηλευω που δεν εχω τα χρηματα να το αποκτησω και αναγκαστικα στρεφομαι προς το Fiesta.....αν και το μεγεθος του μου φανηκε οτι θα προβληματιζει στην ευρεση θεσης σταθμευσης.... :worry:
Link to comment
Share on other sites

Είναι μία μίξη Μondeo με C-Max...σχεδιαστικά!

Εμένα δεν μου άρεσε και τόσο, θεωρώ το Ι πολύ πιο όμορφο.

Επίσης θεωρώ ότι είναι πανάκριβο.Επειδή υπάρχουν κ άλλα αυτοκίνητα εξίσου ακριβά στην κατηγορία δεν είναι άλλοθι αυτό.

Μην κράζουμε μόνο την VW για το Golf...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

den tha elega oti einai akribo to focus ........... (akomi kai to golf ta dikaiologoun ta xrimata tous)

min ksexnate re pedes oti ekseliksane kainourgia plesia/ kainourgious kinitires/ kainourgia kibotia/ kainourgies anartisis/ kainourgia plastika....

Link to comment
Share on other sites

πείτε με κλασσικό...πείτε με παλιομοδίτη

αλλά αυτοκίνητο με λαστιχένιο ταμπλό και διακόπτες κλιματισμού εγώ δεν θα έπαιρνα!!! :O

Occupational Therapist
Link to comment
Share on other sites

den tha elega oti einai akribo to focus ........... (akomi kai to golf ta dikaiologoun ta xrimata tous)

min ksexnate re pedes oti ekseliksane kainourgia plesia/ kainourgious kinitires/ kainourgia kibotia/ kainourgies anartisis/ kainourgia plastika....

 

Πώς ΔΕΝ είναι ακριβό;

Εξέλιξη υπάρχει και στα μεσσαία αλλά οι τιμές τους είναι απόλυτα λογικές.

Με 20+ χιλιάρικα μπαίνει σε άλλου χωράφια!

Το έχουμε παραδεχτεί για το Golf στο 4Τ φόρουμ γιατί να είναι η εξαίρεση το Focus II..;;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Πώς ΔΕΝ είναι ακριβό;

Εξέλιξη υπάρχει και στα μεσσαία αλλά οι τιμές τους είναι απόλυτα λογικές.

Με 20+ χιλιάρικα μπαίνει σε άλλου χωράφια!

Το έχουμε παραδεχτεί για το Golf στο 4Τ φόρουμ γιατί να είναι η εξαίρεση το Focus II..;;

 

sta 20xilarika omos ti dinei i ford (full extra) ti dinei i vw (e, sxedon ola) kai ti dinoun ta alla xorafia audi, bmw, alfa klp... (vasikes ekdoseis)

Link to comment
Share on other sites

sta 20xilarika omos ti dinei i ford (full extra) ti dinei i vw (e, sxedon ola) kai ti dinoun ta alla xorafia audi, bmw, alfa klp... (vasikes ekdoseis)

 

 

Και επειδή είναι full extra; :confused:

 

Θα είναι πάντα μικρομεσσαίο ενώ τα αλλά πάντα μεσσαία!

Αναφέρομαι στα Μondeo, C5, Laguna, Avensis, Primera, Passat κτλ...και όχι στα ακριβά μικρομεσσαία.Σε αυτά έχεις δίκιο αλλά και εκεί νομίζω ότι μία Alfa 147, ένα BMW 116 και ένα Audi A3 δεν μπορείς να τα κρίνεις μόνο από τον εξοπλισμό.

Είναι από μόνα τους άλλη κατηγορία!...προσωπική άποψη.

 

Φιλικά

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Είναι άλλη κατηγορία ακόμη και για τις εταιρίες που τα φτιάχνουν...όμως θα πάθαιναν κάποιο μικροέμφραγμα αν πραγματικά καταλάβαιναν με τι κριτήρια αγοράζει ο καθένας μας προσωπικά! ας πούμε ο ένας συγκρίνει τα λεφτά της φουλ εξοπλισμένης έκδοσης με την μεγαλύτερη κατηγορία, ο ΄΄αλλος δεν θα έπαιρνε ποτέ ένα μεγάλο αυτοκίνητο λόγω χώρων στάθμευσης κτλ...Αναγνωρίζω πάντως ως μεγάλη επιστυχία της φορντ ότι το φόκους είναι τόσο ποιοτικό που λίγο απέχει πια από τα Α3 Α150 116 147...και είναι πολύ φθηνότερο...κι έτσι αφού δεν έχω τα 26 που θέλει το AUDI θα δώσω τα 18 που μπορώ στο FOCUS SPORT

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω αλλά λες οι Γερμανοί της Audi να είναι τόσο ηλίθιοι στο θέμα της τιμολόγησης;

Απλά παίζουν και άλλα μέσα πλην του εξοπλισμού και του στησίματος...

 

Και εγώ μαζί σου στο θέμα αυτό γιατί και εγώ πελάτης είμαι αλλά...

 

Οσον αφορά τα μικρομεσσαία με τα μεσσαία απλά καμία σχέση.

Είναι θέμα και τι ζητάει κάποιος αλλά το focus II after all απευθύνεται και (να μην πω κυρίως) σε οικογενειάρχες.

Οταν λοιπόν μπαίνει σε άλλη κατηγορία είναι λογικό να μειονεκτεί...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...