kalste Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Καλημέρα και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, παρακολουθώ την συζήτηση από την δουλεία. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όσες διευκρινήσεις μου ζητάτε. Η αλήθεια είναι ότι στο συνεργείο της αντιπροσωπείας ο τεχνικός υπεύθυνος είναι πολύ συνεργάσιμος, και από όσο κατάλαβα είναι σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο από θέμα κατάρτισης. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα της αντιπροσωπειας. Ο θόρυβος των αναρτήσεων πράγματι δεν είναι πολύ ενοχλητικός, στην πραγματικότητα έχω εντοπίσει 2 διαφορετικούς ήχους. Ο πρώτος είναι κάτι σαν ξύσιμο (σαν να τρίβονται μεταξύ τους πλαστικά μέρη) που ακούγεται όταν το αμάξι είναι σε στάση ή σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και κουνιέται το αμάξωμα. Ο δεύτερος είναι ένα τρίξιμο σαν σφύριγμα και ακούγεται όταν ξεκινά ή επιταχύνει κάπως απότομα το αμάξι και «βουτάει» το αμάξωμα προς τα πίσω, χωρίς να ακούγεται πάντα, συνήθως όταν έχω άτομα ή βάρος πίσω. Όσον αφορά την διαρροή, το πρόσεξα όταν έκανα την ζυγοστάθμιση και είπα να ρίξω μια ματιά στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Δεν μιλάω βέβαια για σοβαρή διαρροή, απλά δάκρυσε σταγόνα στο κάτω μέρος του σασμαν. Πάντως γνώμη μου είναι ότι αυτά τα μικροπροβλήματα είναι αναμενόμενα, εν γνώση μας πήραμε ένα αυτοκίνητο που μόλις έχει κυκλοφορήσει και στην ουσία σε εμάς δοκιμάζεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Πάντως γνώμη μου είναι ότι αυτά τα μικροπροβλήματα είναι αναμενόμενα, εν γνώση μας πήραμε ένα αυτοκίνητο που μόλις έχει κυκλοφορήσει και στην ουσία σε εμάς δοκιμάζεται. Συμφωνω και μαλιστα πιστευω οτι δεν εχει να επιδηξει κανενα προβλημα σαν νεοφερτο σε σχεση με αλλα...(ονοματα δε λεμε) Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 arkei ta mikroprovlhmata na diorthonontai . :) Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Εγώ αν και είμαι υποστηρικτής του C4 διαφωνώ κάθετα!Πιστεύω ότι τα μικροπροβλήματα που παρουσιάζονται είναι περισσότερα από οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου στην κατηγορία!Εεε συγγνώμη που χτυπάνε κάποια πλαστικά και κάνει θορύβους σχεδόν συνέχεια (ακόμη κ σε χαμηλές ταχύτητες) Συγγνώμη που 10 στα 13 C4 του myphone :p έχουν πρόβλημα και το τιμόνι γέρνει προς τα δεξιά από κατασκευής του! Συγγνώμη που σε πολλούς όλο και κάτι τρίζει μέσα (χειρόφρενα κλπ) Σε άλλους έχουν προβλήματα οι αισθητήρες πίεσης! Εγώ πιστεύω ότι παρουσίασε αρκετά προβληματάκια,αν και δικαιολογείται ως πρωτοεμφανιζόμενο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 arkei ta mikroprovlhmata na diorthonontai . :) Μαλιστα...εσυ το πληρωσες για να το παρεις ομως γιατι να εχει προβληματα? Αμα ηθελαν να το δοκιμασουν να το εδιναν δωρεαν σε μερικους και να βλεπανε τι προβληματα εχει. Οχι να δινεις μερικα εκατομμυρια και να λες δεν πειραζει καινουριο ειναι θα βγαλει προβληματα... Για μενα ειναι ενα ακομα Γαλλικο αυτοκινητο και μαλιστα αρκετα ακριβο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Mην ξεχνάς όμως justme οτι για τα λεφτά που κάνει, διαθέτει εξοπλισμό που δύσκολα υπάρχει σε άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. (κατηγορία των 15~20k ευρώ) Και εάν σε αυτά τα άλλα αυτοκινητα έβαζες τον εξοπλισμό του C4, θα κόστιζαν πολύ παραπάνω απο το C4...:rolleyes: Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Διαφωνω στο οτι ειναι πολλα τα προβληματα. Μεχρι στιγμης εχουν ακουστει: 1)ενα προβλημα με αισθητηρες πιεσης 2)δυο-τρια προβληματα με ζυγοσταθμιση αν και δεν ειπαν ολοι οτι ηταν απο την αρχη αλλα οτι προεκυψε πραγμα φυσιολογικο για 17αρες ζαντες σε τετοιυς δρομους 3)ενα προβλημα με τριξιμο του χειροφρενου ή των φρενων(που υποθηκε απο εμενα) που ισχυει σε παρα πολλα αυτοκινητα και δεν ειναι προβλημα απλως φορτιζεται ο αξονας και ακουγεται ετσι και δεν ειναι καθολου ανησυχητικο 4)αρκετα τριξιματα απο τα πισω αμορτισερ(οχι απο ολους) που ομως δεν εχουν κανενα προβλημα αλλα απλως τριζουν τα καλυμματα τους! 5)για πλαστικα ποιος ειπε οτι τριζουν; Ολα αυτα εσεις τα λετε προβληματα αυτοκινητου;;; Εγω λεω απλως οτι χρειαζονται καποιες μικρορυθμισεις οι οποιες γινονται απο τις αντιπροσωπιες αμεσα αποτι εχουμε δει. Εχετε δει προβληματα αλλων αυτοκινητων της κατηγοριας που θεωρουνται καλυτερα; Ενδιαφερομουνα για το focus και εψαχνα παρα πολυ και αν μπειτε στο focusclub.gr θα δειτε απειρα προβληματα ενος αυτοκινητου που θεωρειται τελειο και το κλαυτερο στην κατηγορια! Και δεν μιλαμε για απλα προβληματα που εχει(οπως τριγμοι σε πορτες, πλαστικα και παραθυρα..) μιλαμε για ποιο σοβαρα οπως μη λετουργια του κλιματισμου, ξεβαφει το χρωμα, σκουρια σε πορτες και ημιαξονια και ακομα ποιο σοβαρα οπως σβισιμο του αυτοκινητου απο μονο του σε μεγαλες ταχυτητες, απενεργοποιηση εγκεφαλων και υδραυλικων εν κινηση, προβληματα κινητηρων κτλ που ειναι ακρως επικυνδυνα!!!! Και η αντιμετωπιση απο τη ford ειναι αθλια! Και εκει δεν ειναι 13 αυτοκινητα και 10 απο αυτα να εχουν ενα μικροπροβληματακι το καθενα οπως λες αλλα 150 αυτοκινητα με 10-13 προβληματαρες το καθενα!!!! Παρολαυτα το αυτοκινητο θεωρειται απο ολους το Νο1(και ειναι σε καποιους τομεις) αλλα ακομα και τ Νο1 εχει ενα σωρο προβληματα!!! Αλλωστε προτοεμφανιζομενα αυτοκινητα εχουν ολα προβλημα ακομα και τα απολυτως αξιοπιστα toyota οπως στην αρχη που βγηκε το corolla και το yaris ειχαν προβληματα με δισκους-πλατω(αλλαξα 3 μεχρι τα 30Κχλμ), με δισκοφρενα, με τριγμους κτλ ακομα και αυτα! Για να μην αναφερω τις χιλιαδες χιλιαδων ανακλησεων ακριβοτερων μοντελων (Mercedes...) που εκει πληρωνεις ακομα περισσοτερα! Θεωρω λοιπον οτι τα μικροπροβληματα που εμφανιστηκαν σε καποιους απο εμας εκτος οτι ειναι ελαχιστα ειναι και ασημαντα και αναξια λογου και θα επισκευαστουν αμεσα και χωρις κοστος και πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι απο αυτο. Δεν θα διαφωνησω οτι οταν παιρνεις καινουργιο αυτοκινητο απαιτεις να ειναι αριστο αλλα εφοσον αυτο δεν ειναι εφικτο και απο αλλες ακριβοτερες εταιρειες κτλ απλως συγκρινουμε με αλλες και δεν απαιτουμε το τελειο! EDIT:Οσο για την τιμη ποιο αλλο εξισου καλο στο δρομο με εξισου καλο κινητηρα, χωρους, πλαισιο, φρενα και εξοπλισμο εχει λιγοτερο;;;;;; Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Εχετε δει προβληματα αλλων αυτοκινητων της κατηγοριας που θεωρουνται καλυτερα; Ενδιαφερομουνα για το focus και εψαχνα παρα πολυ και αν μπειτε στο focusclub.gr θα δειτε απειρα προβληματα ενος αυτοκινητου που θεωρειται τελειο και το κλαυτερο στην κατηγορια! Και δεν μιλαμε για απλα προβληματα που εχει(οπως τριγμοι σε πορτες, πλαστικα και παραθυρα..) μιλαμε για ποιο σοβαρα οπως μη λετουργια του κλιματισμου, ξεβαφει το χρωμα, σκουρια σε πορτες και ημιαξονια και ακομα ποιο σοβαρα οπως σβισιμο του αυτοκινητου απο μονο του σε μεγαλες ταχυτητες, απενεργοποιηση εγκεφαλων και υδραυλικων εν κινηση, προβληματα κινητηρων κτλ που ειναι ακρως επικυνδυνα!!!! Και η αντιμετωπιση απο τη ford ειναι αθλια! Και εκει δεν ειναι 13 αυτοκινητα και 10 απο αυτα να εχουν ενα μικροπροβληματακι το καθενα οπως λες αλλα 150 αυτοκινητα με 10-13 προβληματαρες το καθενα!!!! Παρολαυτα το αυτοκινητο θεωρειται απο ολους το Νο1(και ειναι σε καποιους τομεις) αλλα ακομα και τ Νο1 εχει ενα σωρο προβληματα!!! Αλλωστε προτοεμφανιζομενα αυτοκινητα εχουν ολα προβλημα ακομα και τα απολυτως αξιοπιστα toyota οπως στην αρχη που βγηκε το corolla και το yaris ειχαν προβληματα με δισκους-πλατω(αλλαξα 3 μεχρι τα 30Κχλμ), με δισκοφρενα, με τριγμους κτλ ακομα και αυτα! Για να μην αναφερω τις χιλιαδες χιλιαδων ανακλησεων ακριβοτερων μοντελων (Mercedes...) που εκει πληρωνεις ακομα περισσοτερα! Θεωρω λοιπον οτι τα μικροπροβληματα που εμφανιστηκαν σε καποιους απο εμας εκτος οτι ειναι ελαχιστα ειναι και ασημαντα και αναξια λογου και θα επισκευαστουν αμεσα και χωρις κοστος και πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι απο αυτο. Δεν θα διαφωνησω οτι οταν παιρνεις καινουργιο αυτοκινητο απαιτεις να ειναι αριστο αλλα εφοσον αυτο δεν ειναι εφικτο και απο αλλες ακριβοτερες εταιρειες κτλ απλως συγκρινουμε με αλλες και δεν απαιτουμε το τελειο! EDIT:Οσο για την τιμη ποιο αλλο εξισου καλο στο δρομο με εξισου καλο κινητηρα, χωρους, πλαισιο, φρενα και εξοπλισμο εχει λιγοτερο;;;;;; Ειναι λιγο ατοπο να συγκρινεις το C4 με το focus για το λογο οτι το focus ειχε πολλα χρονια στην αγορα και ειχε πουλησει πολυ οποτε λογικο να εμφανιστουν προβληματα. Το C4 ειναι πολυ λιγο καιρο στην αγορα εχει πουλησει λιγα κομματια και τουλαχιστον στο myphone ολοι εχουν εστω και απο ενα προβλημα. Νομιζω οτι εχει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα υπολοιπα του ανταγωνισμου, οποτε τι να τον κανω τον εξοπλισμο αν ουσιαστικα τα μισα δεν δουλευουν σωστα? Ειδικα αυτο με τους αισθητηρες πιεσης ειναι απαραδεκτο και ακρως επικινδυνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 @mainos τότε λέμε για άλλο τρέμουλο, το δικό μου είναι ζυγοστάθμισης. @NRG & justme όλα τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν μικροπροβλήματα πόσο μάλλον ένα εντελώς ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ μοντέλο.Απλά εδώ μέσα εμείς αναφέρουμε κ το παραμικρό εν αντιθέσει με κάποιους άλλους «φανατισμένους» σε clubs και fora που όχι μόνο δεν λένε τίποτα για τα αυτοκίνητά τους (Golf, FocusII, Αstra κτλ κτλ) αλλά τα επαινούν κιόλας. Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 hellooooooo to focus ananeothike vgike kai kanoyrio . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Νομιζω οτι εχει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα υπολοιπα του ανταγωνισμου, οποτε τι να τον κανω τον εξοπλισμο αν ουσιαστικα τα μισα δεν δουλευουν σωστα? Ειδικα αυτο με τους αισθητηρες πιεσης ειναι απαραδεκτο και ακρως επικινδυνο. Γενικεύεις ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ! Δεν δουλεύουν τα μισά...;; :rolleyes: :w00t: Χαλάρωσε βρε αγορίνα μου... Οι αισθητήρες πίεσης είναι ένα έξτρα feature που σε 1 (ΕΝΑ) μέλος δεν δουλεύει εδώ μέσα. Τι κάνει απλά σε ειδοποιεί εάν πέσει λίγο παραπάνω η πίεση των ελαστικών σου.ΠΟΥ είναι η επικινδυνότητα...; :rolleyes: :lol: Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Προφανως δεν καταλαβες οτι εννοω το καινουργιο focus που κυκλοφορει 1 μηνα λιγοτερο απο το C4!!! Γιαυτο ειναι ολα τα προβληματα που αναφερω και ο καθενας εχει τουλαχιστον 5-6προβληματα πολυ σοβαρα! Και στο κατω κατω ποσο σοβαρο ειναι το προβλημα που ειχε ενας με τους αισθητηρες πιεσης; Απλως αναγκαζεσαι να σταματησεις σε κανα βενζιναδικο να ελγξεις την πιεση, δεν ειναι επικυνδυνο οπως το να σου σβηνει στο δρομο η να μην δουλεουν τα υδραυλικα κτλ συχνο προβλημα για το νεο focus! elteo ετσι συμβαινει σχεδον παντα οπως και στο focusclub ολοι το επαινουν για την οδικη του συμεριφορα(οχι αδιακιολογητα) αλλα ακομα και εκει λενε ποσο μεγαλο προβλημα εχουν με την αναξιοπιστια του νεου μοντελου και με την αδιαφορη αντιπροσωπεια οποτε φαντασου για να τα λενε εκει οι φανατισμενοι ποσο σοβαρα ειναι! Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Τι λετε ρε παιδια...δεν ειναι επικινδυνο το προβλημα τους αισθητηρες πιεσης? Απλο παραδειγμα : Ξερω οτι δεν λειτουργουν σωστα, ελεγχω τον αερα βλεπω ΟΚ, την επομενη φορα που θα χτυπησουν λογικο ειναι να πω παλι λαθος κανουν και να συνεχισω κανονικα το ταξιδι μου, ομως αν δεν κανουν λαθος και στην επομενη στροφη αντε γεια? enginekiller δεν διευκρινησες οτι εννοουσες το καινουριο και καταλαβα το παλιο :) elteo μετρα ποσα προβληματα εχουν καταγραφει εδω μεσα, και θα δεις οτι τελικα ουτε τα μισα δεν δουλευουν σωστα. Δεν λεω, αποκλειεται να εμφανιστουν ολα σε ενα αυτοκινητο, αλλα τα περισσοτερα αν οχι ολα τα μελη αναφερουν 1-2 απο αυτα. Αυτο ομολογουμενως σε θρεντ που ασχολειται με ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν το εχω ξαναδει.. Βεβαια μπορει οι υπολοιποι ιδιοκτητες αλλων αυτοκινητων να μην θελουν να γραφουν για τυχον προβληματα, αλλα δεν μπορει ολοι οι καλοι να ειναι οι ιδιοκτητες του C4 και να λενε στο φορουμ τα προβληματα :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Τι λετε ρε παιδια...δεν ειναι επικινδυνο το προβλημα τους αισθητηρες πιεσης? Απλο παραδειγμα : Ξερω οτι δεν λειτουργουν σωστα, ελεγχω τον αερα βλεπω ΟΚ, την επομενη φορα που θα χτυπησουν λογικο ειναι να πω παλι λαθος κανουν και να συνεχισω κανονικα το ταξιδι μου, ομως αν δεν κανουν λαθος και στην επομενη στροφη αντε γεια? Και τα αυτοκίνητα που δεν τον έχουν δηλ είναι εξ ορισμού για «φούντο»... Είναι μία πολυτέλεια και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ΔΕΝ το θεωρώ επικίνδυνο. elteo μετρα ποσα προβληματα εχουν καταγραφει εδω μεσα, και θα δεις οτι τελικα ουτε τα μισα δεν δουλευουν σωστα. Δεν λεω, αποκλειεται να εμφανιστουν ολα σε ενα αυτοκινητο, αλλα τα περισσοτερα αν οχι ολα τα μελη αναφερουν 1-2 απο αυτα. Αυτο ομολογουμενως σε θρεντ που ασχολειται με ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν το εχω ξαναδει.. Είσαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΤΑΤΟΣ!....τουλάχιστο... Δεν έχεις διαβάσει περισσότερα προβλήματα...;Τι διάολο όλοι Τoyota έγιναν...μα τα πιστεύεις αυτά που λες...; Μέτρα μου πόσες ΣΟΒΑΡΕΣ βλάβες έχουν αναφερθεί... Βεβαια μπορει οι υπολοιποι ιδιοκτητες αλλων αυτοκινητων να μην θελουν να γραφουν για τυχον προβληματα, αλλα δεν μπορει ολοι οι καλοι να ειναι οι ιδιοκτητες του C4 και να λενε στο φορουμ τα προβληματα :p Αυτό δείχνει μέχρι στιγμής φίλε μου...τουλάχιστον 5-6 άτομα εδώ μέσα δεν φοράνε «γυαλιά» αγορασμένα από την αντιπροσωπεία. Εγώ μπορεί να μου την δώσει κ την επόμενη να πάρω το νέο Civic, πρόβλημα οικονομικό δεν έχω και πίστεψε με είμαι ο τελευταίος που θα κάτσω να «υπερασπιστώ» την φήμη κ αξιοπιστία μιας εταιρείας... :rolleyes: Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Είσαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΤΑΤΟΣ!....τουλάχιστο... Δεν έχεις διαβάσει περισσότερα προβλήματα...;Τι διάολο όλοι Τoyota έγιναν...μα τα πιστεύεις αυτά που λες...; Μέτρα μου πόσες ΣΟΒΑΡΕΣ βλάβες έχουν αναφερθεί... Σοβαρο προβλημα ομολογω πως δεν εχω διαβασει ακομα, ομως και πως να διαβασω οταν κυκλοφορει τοσο λιγο καιρο ? Επιφυλασσομαι να κανω μια καταγραφη των μικροπροβληματων :cool: Οσο για τον αισθητηρα, απο το να μη δουλευει σωστα προτιμω να μην τον εχει ετσι ωστε να κανω μονος μου τον ελεγχο μια φορα στις 15πχ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ουτε εγω καιγομαι να υποστηριξω την citroen ουτε δουλευει κανας μπαρμπας μου εκει ουτε με ενδιαφερει η εταιρεια. Σοβαρο προβλημα ή εστω μετριας σοβαροτητας προβλημα ουτε καν υπαρχει και αυτα τα 3-4 που εχουν αναφερθει ειναι χαζοπροβληματακια και λεπτομεριες οσο για τον αισθητηρα δηλαδη οσοι δεν εχουν στην επομενη στροφη θα φυγουν;;;; Συγκρινα με το νεο focus γιατι εχει το ιδιο χρονικο διαστημα ζωης και ολοι το εκθιαζουν και εγω σου λεω πηγαινε στο http://www.clubfocus.gr και διαβασε μονο τα ποστς με τα προβληματα και θα δεις οτι ο καθενας εχει πανω απο 2-3 σοβαρα προβληματα και δεν ασχολειται καν με μικροπροβληματα οπως αυτα που αναφερονται εδω και αν μετα ξαναμπεις σε focus α μου τρυπησεις τη μυτη. Σε θεμα αξιοπιστιας νεου αυτοκινητου εγω του βγαζω το καπελο του c4! Δεν ξερω κανενα νεο αλλο αυτοκινητο που να μην ειχε πιο σοβαρο προβλημα στην αρχη κυκλοφοριας του απο μερικους τριγμους και εναν αισθητηρα χαλασμενο! Υ.Γ.:Διαβαζε καθε φορα εκει που αναφερονται τα προβληματα γιατι μεχρι τωρα μονο ενας (TouchDown) εχει αναφερει το προβλημα με τον αισθητηρα και απλως το εχει πει 3-4 φορες! Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Για να είσαι όμως αντικειμενικός κάνε το ίδιο και για τα άλλα (Golf, Astra, Focus II όπως λέει ο φίλος enginekiller) Oχι μόνο γενικεύσεις και αυθαίρετα συμπεράσματα για λόγους εντυπωσιασμού...άκου δεν έχει διαβάσει για άλλο αυτοκίνητο περισσότερα προβλήματα... :lol: :wacko: Στο ξαναλέω άλλο να σε πληροφορεί λάθος ο έλεγχος πίεσης (που εμένα κ τα άλλα παιδιά δεν το κάνει μόνο στον touchdown) και άλλο να τρακάρεις εξαιτίας αυτού! Και να σου πω κάτι εάν γίνει η στραβή στην στροφή που λες τότε θα γίνει απότομα η πτώση της πίεσης και θα το καταλάβεις αλλά δυστυχώς δεν προλάβεις να κάνεις κάτι. Στα συμβατικά αυτοκίνητα επειδή έλεγξες την πίεση σημαίνει ότι μπαίνεις άφοβα στις στροφές...;;; :wacko: Και κάτι τελευταίο αυτό το συστηματακι ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ τον έλεγχο που πρέπει να κάνουμε εμεις πάντα και σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τον καθιερωμενο περιοδικό έλεγχο οπτικό και μη . & - Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leftpap Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Επειδή παρουσιάστηκε σε ενα C4 πρόβλημα στους αισθητήρες σημαινει οτι είναι αναξιόπιστοι και το πρόβλημα είναι γενικό σε όλα; :lol: τι λογική είναι αυτή. οπως σου ειπανε και οι αλλοι κανε μια βολτα σε αλλα forum και οχι μονο του focus να δεις πραγματικά προβλήματα. Ελα πες μας με ποιά αυτοκινητοβιομηχανια είσαι βαμμένος να μην το κουράζουμε το θέμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Το οτι δεν εχει καιρο που κυκλοφορει και δεν μπορεις να βρεις προβληματα ειναι αντιστροφως αναλογο γιατι παντα στην αρχη εχουν προβληματα μετα διορθωνονται Μπορω να κανω εγω να κανω μια προχειρη λιστα προβληματων αλλων αυτοκινητων;;;; FocusII: 1)Προβλημα με τον κινητηρα ο οποιος εκαιγε μεγαλη ποσοτητα λαδιων. 2)Σβησιμο του κινητηρα εν κινηση πολλες φορες απο βλαβη στον εγκεφαλο 3)Μπλοκαρισμα υδραυλικων συστηματων εν κινηση παλι με προβλημα στον εγκεφαλο 4)Κλειδωμα του immobilizer και μη εκκινηση του κινητηρα 5)Τρυπες σε ψυγεια 6)Ηλεκτρικα προβληματα κυριως στη λειτουργια των παραθυρων 7)Προβλημα στην εκκινηση ή στην λειτουργια του a/c 8)Σκουριες σε μερικα σημεια στις πορτες και στο καπο 9)Ξεβαφε το χρωμα σαν μεικρες πιτσιλιες 10)Τριγμοι πλαστικων μερων κυριως στον καπλαμα της πορτας, πανω απο το τιμονι και στις ενωσεις με το παρμπριζ 11)Μη καλη στεγανοποιηση σε μερικα στο σημειο που ηταν τα λουκια κατω απο το παρμπριζ και εμπαιναν τα νερα μεσα 12)Διαρροη ψυκτικου του a/c μεσα στην καμπινα 13)Τριγμοι απο τα παραθυρα 14)Τριγμοι απο τα πισω καθισματα 15)Προβληματα συναρμολογησης σε διαφορα στις αποστασεις των αρμων μεταξυ τους 16)Προβληματα με τις κελιδαριες των τιμονιων 17)υγρασια σε μερη του κινητηρα Αυτα ειναι που μου ερχονται στο μυαλο τωρα. Αν μπεις στο club θα δεις οτι οσες σελιδες ειναι αυτο εδω το θεμα ειναι μονο το θεμα για τα προβληματα του focusII!!! Golf: 1)λογω υψηλης συμπιεσης αν δε γινεται χρηση τουλαχιστον 98αρας αμολυβδης χτυπαει πειρακια!!! 2)Πολλα καινε λαδια 3)Προβληματα συναρμολογησης σε διαφορα στις αποστασεις των αρμων μεταξυ τους 4)Ηλεκτρικα προβληματα με παραθυρα και διακοπτες Για το Astra δεν εχω ψαξει αλλα θα πω για το Corolla που ειναι το πλεον αξιοπιστο στην κατηγορια τι προβληματα ειχε στον πρωτο χρονο: 1)Ελλατωματικη παρτιδα δισκοπλακων οι οποιες στραβωναν!!!!!!! 2)Προβληματικα δισκο-πλατω σε corolla & yaris(εγω στο yaris αλλαξα 3 φορες μεχρι τα 30Κ) 3)Τριγμοι στο ταμπλω και στις πορτες C4 καταγραφη: 1)ενα προβλημα με αισθητηρες πιεσης 2)δυο-τρια προβληματα με ζυγοσταθμιση αν και δεν ειπαν ολοι οτι ηταν απο την αρχη αλλα οτι προεκυψε πραγμα φυσιολογικο για 17αρες ζαντες σε τετοιους δρομους 3)ενα προβλημα με τριξιμο του χειροφρενου ή των φρενων(που υποθηκε απο εμενα) που ισχυει σε παρα πολλα αυτοκινητα και δεν ειναι προβλημα απλως φορτιζεται ο αξονας και ακουγεται ετσι και δεν ειναι καθολου ανησυχητικο 4)μερικοι ειπαν τριξιματα απο τα πισω αμορτισερ(οχι ολοι) που ομως δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα αλλα απλως κανουν θορυβο τα καλυμματα τους! 5)για πλαστικα ποιος ειπε οτι τριζουν; Και μετα μου λες πως εχει το αυτοκινητο προβληματα;;;;;;;;;;;;;;;; Τοτε οι αλλοι επρεπε να αυτοκτονησουν!!! Για να μην αναφερω τις τιμες των παραπανω που ειναι ουτε πολυ καλυτερα ειναι (μερικα ειναι και χειροτερα) και ειναι ολες οι τιμες ποιο πανω με λιγοτερο εξοπλισμο! Δεν ειμαι ταγμενος στην citroen για να την υπερασπιζομαι απλως εψαχνα και εγω ενα καλο αυτοκινητο στο δρομο και ταυτοχρονα και αξιοπιστο και πιστεψε με δεν υπαρχει αλλο στην κατηγορια που να ειναι τοσο καλο και τοσο αξιοπιστο ταυτοχρονα. Απο κει και περα η πλαστιγα θα γερνει πολυ προς τον εναν τομεα βαζοντας την αλλη μερια στον πατο Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 enginekiller, πες και για το Polo του '00 προβλήματα...:) Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 enginekiller, πες και για το Polo του '00 προβλήματα...:) Εισαι λιγο offtopic αλλα τεσπα.Το μοντέλο που λες ειναι αρκετα αξιοπιστο ειδικα σε σχεση με το επομενο! Λιγα προβληματα με πολλαπλασιαστες και καταναλωση λαδιου και τιποτα αλλο. Μεσα λογω της ποιοτητας των πλαστικων ισως εχεις λιγους τριγους. Λιγο ακριβα σερβις καθε 30Κ γυρω στα 300 ευρω. Αν θες να μαθεις περισσοτερα μπες στο http://www.vwclub.gr Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Mε την ευκαιρία, NRG εσύ τί αυτοκίνητο έχεις?:rolleyes: Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 service ta vag kathe 15.000 xiliometra oxi 30.000 kai ena provlhma poy vlepo einai sto sistima pseksamoy sta 101 alloga anave h endiksh toy kinhthra kai ton pedal . esvhne kai o kinhthras . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Αποτι ξερω τωρα μπηκαν τα μεταβλητα σερβις που πλεον γινονται καθε 30Κ και δε χρειαζεται αλλαγη λαδιων μεχρι τοτε(ετσι λενε). τουλαχιστον για τα golf V και τα polo ισχυει και σιγα σιγα ισχυει και για τα πιο παλια! Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 enginekiller παρατηρώ ότι βάζουμε κάποια προβληματάκια δικής μας κατασκευής σε μερικά αυτοκίνητα!!.. Τέσπα,εγώ δεν είμαι εδώ για να αντιπαραθέτω αυτοκίνητα!Εγώ εδώ σχολιάζω το Citroen C4 το οποίο παρατηρώ ότι βγάζει πολλά προβλήματα. Και λογικό είναι αφού εάν δει κάποιος την ποσότητα των ηλεκτρονικών που έχει και που βρίσκονται οι τιμές του αυτοκινήτου θα καταλάβει και την ποιότητα τους!! (ότι πληρώνεις,παίρνεις που λέμε) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.