Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αδερφε μου ΟΛΑ , μα ΟΛΑ ειναι θεμα μαρκετινγκ..........

μην πεφτεις στην παγιδα τους......

Επεσα πριν 4 μηνες. Τωρα εχασα και τη μειωση. Την όποια μειωση...

Παντως εξακολουθω και ειμαι ευχαριστημενος με το οχημα. Με ικανοποει πληρως. Ηταν αυτο που εψαχνα.

Link to comment
Share on other sites

εσυ ξερεις καλυτερα απο ολους μας :) :) :)

μακαρι ολοι οι υποψυφιοι αγοραστες να λενε στο τελος τη δικια σου φραση : ηταν αυτο που εψαχνα......

Link to comment
Share on other sites

Επεσα πριν 4 μηνες. Τωρα εχασα και τη μειωση. Την όποια μειωση...

Παντως εξακολουθω και ειμαι ευχαριστημενος με το οχημα. Με ικανοποει πληρως. Ηταν αυτο που εψαχνα.

 

Χάσαμε το 1 από τα 2 χιλιάρικα της έκπτωσης μιας και το Εxclusive όταν το πήραμε είχε 19300 ενώ τώρα 20250... ;)

 

Είδες μουσική η Benz...; :p

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλαμε για ζαντες. Στο μανιουαλ καπου γραφει οτι η 17αρα δεν παιρνει αλυσιδα για χιονι. Ξερει καποιος κατι; ετσι για να δροσιστουμε...
Link to comment
Share on other sites

Χάσαμε το 1 από τα 2 χιλιάρικα της έκπτωσης μιας και το Εxclusive όταν το πήραμε είχε 19300 ενώ τώρα 20250... ;)

 

Είδες μουσική η Benz...; :p

Με το 1 χιλιαρικο αυτη την εποχη.............

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον θελω δυο απαντησεις.

α΄ Στο μανιουαλ καπου γραφει οτι η 17αρα δεν παιρνει αλυσιδα για χιονι. Ξερει καποιος κατι; ετσι για να δροσιστουμε...

και β΄ Τι γινεται με τα ξενον. Αν καει η μια λαμπα ποσο θα κοστισει η αντικατασταση

Ευχαριστω...

Link to comment
Share on other sites

β΄ Τι γινεται με τα ξενον. Αν καει η μια λαμπα ποσο θα κοστισει η αντικατασταση

Ευχαριστω...

 

Η κάθε λάμπα κοστίζει γύρω στα 150-180 ευρώ. Αλλά απ'ότι έχω διαβάσει όταν αλλάζεις λάμπες σε xenon καλύτερα είναι να αλλάζεις πάντα και τις δύο (ζευγάρι). Οπότε πάμε στα 300-360 ευρώπουλα. Αλλά μην ανησυχείς από τώρα ΜΡΟΜΡΙΟ, οι λάμπες xenon έχουν απίστευτα μεγάλη διάρκεια ζωής...

 

Για τις αλυσίδες δεν ξέρω αλλά μάλλον δεν μπαίνουν αλυσίδες (τουλάχιστον οι "συμβατικές" που ξέρουμε).

Link to comment
Share on other sites

Άσε που αν χιονίσει έχω το εκπληκτικό καθαρόαιμο ESCORT GL (WRC, VVTI, TRD, TDi κτλ!!!) που θα με πάει όπου θέλω και δεν θα χρειαστεί να λερώσω και να καταπονήσω το VTS μου
Link to comment
Share on other sites

Eιμαι ευχαριστημενος με το οχημα. Με ικανοποει πληρως. Ηταν αυτο που εψαχνα.

 

Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω στο μέγιστο βαθμό :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα , μικροτερο αναρτωμενο βαρος στον τροχο........

απο εκει και μετα αλλαζει και η συνολικη διαμετρος του τροχου που στην τελικη το κανει ας το πουμε πιο σπιρτο........

 

ela vre... mi tin patas san arxarios...

oi 17res exoun mikro profil... oi 15ares tha exoun megalitero... gia na plisiazoun tin sinoliki diametro tou troxou... ante na einai 2cm ligotero gia na xorane kai oi alisides...

ok ta 2cm diametro einai kamposa cm kilisis... alla to simantikotero einai i meiosi tou varous...

alla prosopika de tha thisiaza gia logou anesis to kratima enos xamilou profil...

einai san na odigeis amaksi... kai meta na tou valeis anti gia lastixa mpalonia... to sixenome...

tora gia epidoseis... dax... amaksi tis seiras einai... iremia re paidia... opoios pairnei 1.6 gia epidoseis einai to ligotero asxetos...

Link to comment
Share on other sites

alla servise kai mikroproblhmata poy mporei dhmioyrgithoyne antalaktika kai tetoia ?

 

Αλιμονο φιλε μου, αν αρχιζαμε απο τωρα τα service και τα προβληματα!:worry::cry:

Παντως εγω που χρειαστηκε ν' αλλαξω το δοχειο του νερου υαλοκαθαριστηρων, πληρωσα μονο το δοχειο 50 Euro, τιποτα αλλο (εργατικα).

Εναν ελεγχο που κανουν γυρω στα 2500km. ηταν δωρεαν!

Ειμαι με 7000km, super ευχαριστημενος και keep moving!:up:

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Αλιμονο φιλε μου, αν αρχιζαμε απο τωρα τα service και τα προβληματα!:worry::cry:

Παντως εγω που χρειαστηκε ν' αλλαξω το δοχειο του νερου υαλοκαθαριστηρων, πληρωσα μονο το δοχειο 50 Euro, τιποτα αλλο (εργατικα).

Εναν ελεγχο που κανουν γυρω στα 2500km. ηταν δωρεαν!

Ειμαι με 7000km, super ευχαριστημενος και keep moving!:up:

 

 

e leme tora kalos h kakos mikroatyxhmata simbainoyne giayto to eipa :)

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι και πάλι στο θέμα των βενζινών λέγοντας ότι το τελευταίο γέμισμα που έκανα (υπ'αριθμόν 4) ήταν με ΒΡ Ultimate 100 οκτανίων. Ως επι το πλείστον έχω να παρατηρήσω τα εξής :

1) Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην "αθόρυβη" λειτουργία!!!!).

 

2) Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).

 

3) Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).

 

4) Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).

 

Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.

 

P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.

Link to comment
Share on other sites

Αλιμονο φιλε μου, αν αρχιζαμε απο τωρα τα service και τα προβληματα!:worry::cry:

Παντως εγω που χρειαστηκε ν' αλλαξω το δοχειο του νερου υαλοκαθαριστηρων, πληρωσα μονο το δοχειο 50 Euro, τιποτα αλλο (εργατικα).

Εναν ελεγχο που κανουν γυρω στα 2500km. ηταν δωρεαν!

Ειμαι με 7000km, super ευχαριστημενος και keep moving!:up:

 

 

γιατι χρειαστηκε να αλλαξεις το δοχειο? τι επαθε?

Link to comment
Share on other sites

kai gia na sinexisoume... oi athlioi stin masalia akomi apergia exoun...

to c4 kathisterei...

ALLA!!!!... meta apo epikoinonia tis citroen me ton father tou eipan ena efxaristo... isxiei i ekptosi ton 2000euro kai sti diki mas paragelia... pou me forous kai afksiseis ton extra klp klp... einai kathara ena kerdos peripou 1500euro...

APISTEFTO!!! telika pali kala pou tou valame extra kai argise... pirame ola ta extra jbl, dipla tzamia, aisthitires empros, metaliko, sinagermo, klp... tsampa!!!

opoios pire to sketo exclusive kai to parelave se liges meres... mallon tha prepei na paei na tous vrisei...

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι και πάλι στο θέμα των βενζινών λέγοντας ότι το τελευταίο γέμισμα που έκανα (υπ'αριθμόν 4) ήταν με ΒΡ Ultimate 100 οκτανίων. Ως επι το πλείστον έχω να παρατηρήσω τα εξής :

1) Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην "αθόρυβη" λειτουργία!!!!).

 

2) Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).

 

3) Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).

 

4) Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).

 

Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.

 

P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.

 

Είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να του βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες στις 95 κ 98 οκτανίων.

 

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να του βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες στις 95 κ 98 οκτανίων.

 

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

 

kalhtera thn 100ara

Link to comment
Share on other sites

off topic posts ---------> εδώ

 

Υποθέτω ότι ήταν μια παρεξήγηση κι έληξε. Θα σας παρακαλούσα να μη συνεχιστεί εδώ... :)

 

Στο θέμα μας! :)

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να του βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες στις 95 κ 98 οκτανίων.

 

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

 

Απλώς δοκίμασε 1-2 γεμίσματα με την κατοστάρα και κρίνε από μόνος σου. Εγώ πάντως είδα διαφορά. Και δεν ήταν μόνο τα πειράκια, ήταν η όλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (μόνο αθόρυβο δεν ήταν με την V-power, παρόλη την ηχομόνωση). Τουλάχιστον το δικό μου C4 έδειξε να συμπεριφέρεται άψογα με την κατοστάρα.

Link to comment
Share on other sites

Eγω παλι θα προτεινα την 95αρα, αν λαβω υποψη τις τιμες και το τι προτεινει η Σιτροεν.

 

Ίσως είναι λίγο off-topic αυτό που θα πω, αλλά θα ήθελα να δικαιολογήσω επιστημονικά (και απολύτως ορθολογιστικά) αυτά περι οκτανίων και βενζινών.

 

Λοιπόν, ο αριθμός οκτανίων είναι το χαρακτηριστικό των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως με ελεγχόμενη ανάφλεξη (όπως είναι και οι βενζινοκινητήρες). Καθορίζει την ποιότητα του καυσίμου και έχει άμεση σχέση με την απόδοση του κινητήτα, η οποία απόδοση αυξάνεται με το βαθμό συμπίεσης που υποβάλλεται το μίγμα ατμών βενζίνης και άερα. Υπάρχει όμως ένα μέγιστο όριο συμπίεσης, πέρα από το οποίο μειώνεται η απόδοση του κινητήρα, ενώ παράλληλα η ανάφλεξη δεν γίνεται ομαλά με αποτέλεσμα να συμβαίνουν μικροεκρήξεις, που είναι γνωστές σαν χτυπήματα (πειράκια ή knocks) του κινητήρα. Το αποτέλεσμα των χτυπημάτων είναι αφενός μηχανική καταπόνηση, αφετέρου υπερθέρμανση του κινητήρα.

Μια βενζίνη θεωρείται ότι είναι καλής ποιότητας όσο το παραπάνω όριο, που εξαρτάται από τη χημική σύσταση της βενζίνης, βρίσκεται σε υψηλές πιέσεις (γιάυτό σε υψηλό ρυθμό περιστροφής του κινητήρα δεν ακούγονται πειράκια). Η βενζίνη αποτελείται κυρίως από κανονικό επτάνιο και ισο-οκτάνιο. Ξέρουμε σήμερα ότι το κανονικό επτάνιο έχει πολύ μικρή αντοχή στη συμπίεση, δίνοντας πολλά χτυπήματα, ενώ το ισο-οκτάνιο έχει άριστη συμπεριφορά κατά τη συμπίεση.

Για να ξεκαθαρίσω κάτι, ο αριθμός οκτανίων μιας βενζίνης είναι η επί τοις εκατό κατ'όγκον συγκέντρωση του ισο-οκτανίου μέσα σε μίγμα ισο-οκτάνιου και κανονικού επτανίου. Έτσι π.χ., όταν η BP λέει βενζίνη 95 οκτανίων σημαίνει ότι η συγκεκριμένη βενζίνη έχει την ίδια συμπεριφορά σε ότι αφορά τα χτυπήματα με αντίστοιχο μίγμα περιεκτικότητας 5% σε κανονικό επτάνιο και 95% σε ισο-οκτάνιο.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός οκτανίων τόσο καλύτερη είναι και η βενζίνη (δεν μπορώ να σκεφτώ ένα λόγο για τον οποίο δεν κάνει να βάζουμε κατοστάρα). Εξάλλου, η διαφορά τιμής όπως έχω ξαναπει είναι μικρή.

 

Sorry για τα πολλά λόγια, αλλά πιστεύω ότι καμιά φορά δεν είναι φτώχεια. Δεν είμαι μηχανικός αυτοκίνητων ούτε κάποιος ειδήμονας, αλλά ξέροντας λίγη χημεία θέλω να αποσαφηνίσω σε ορισμένους τι "παίζεται" με τα οκτάνια και τις βενζίνες γενικά...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...