Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το πάρκινγκ στη πολυκατοικία μου είναι με κλίση, υπάρχει πρόβλημα καταπόνησης των αναρτήσεων αν το παρκάρω κάθε φορά προς την ίδια κατεύθυνση, ή πρέπει να το παρκάρω εναλλάξ (μια με τη μούρη, μια με την όπισθεν);

Αν σου αρεσει η τελειοτητα, καν΄το. "Καταπονουνται", μαζι με τις αναρτησεις, και τα ελαστικα. Μ΄αρεσουν και μενα αυτες οι μικρες λεπτομερειες...

Κι εκει που προσεχα αυτες τις λεπτομερειες, ανοιξα την πορτα και την εγδαρα λιγο στον τοιχο του γκαραζ. (Εχει χωρο για εξι αυτοκινητα).

Ελα παιδια, μη γελατε. Μιλαμε για την ΥΠΕΡΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν σου αρεσει η τελειοτητα, καν΄το. "Καταπονουνται", μαζι με τις αναρτησεις, και τα ελαστικα. Μ΄αρεσουν και μενα αυτες οι μικρες λεπτομερειες...

Κι εκει που προσεχα αυτες τις λεπτομερειες, ανοιξα την πορτα και την εγδαρα λιγο στον τοιχο του γκαραζ. (Εχει χωρο για εξι αυτοκινητα).

Ελα παιδια, μη γελατε. Μιλαμε για την ΥΠΕΡΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ...

 

Μία από τα ίδια...γμ την γκαντεμια μου!

Απέκτησα μία μικρή γρατζουνιά στην πόρτα του οδηγού... :cry: :mad:

 

Οσο το προσέχεις τόσο... :wacko:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

[ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ C4.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ 1.6 SX PACK.

ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ..(ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ),Η ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ Η ΑΣΑΦΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ..ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΦΤΑΙΓΕ ΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ TEST Η ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ C4???

 

EYXAΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου,απ όσο ξέρω το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο με πολύ καλή ανάρτηση - άνετη - ασφαλή. Παρόλα αυτά θυσιάζει κάποια άνεση στο βωμό της ασφάλειας!Το τιμόνι δεν ξέρω τι κάνει και η ορατότητα προς τα έξω,είναι κάτι δεδομένο,δηλαδή όταν το πάρεις δεν θα αλλάξει,να φύγουν οι μπάρες!
Link to comment
Share on other sites

[ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ....ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.!!ΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...!!ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ..ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΟ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΗΤΑΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟ.. Η ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ.
Link to comment
Share on other sites

[ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ C4.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ 1.6 SX PACK.

ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ..(ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ),Η ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ Η ΑΣΑΦΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ..ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΦΤΑΙΓΕ ΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ TEST Η ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ C4???

 

EYXAΡΙΣΤΩ

 

 

καλε μου φιλε θελοντως και μη θορυβο θα εχεις απο την πισω αναρτηση (ημιακαμπτος αξονας γαρ).

τωρα για το θεμα ορατοτητα ενταξει μια συνηθεια ειναι και τιποτε παραπανω.

για το τομονι , δεν θα ελεγα οτι εχει ασαφια , ισα ισα ειναι απο τα καλουτσικα τιμονια της κατηγοριας.

δεν νομιζω οτι αλλαζει / διαφοροποιειται η γενικη αισθηση του αυτοκινητου επειδη ηταν για τεστ drive...........

Link to comment
Share on other sites

καλε μου φιλε θελοντως και μη θορυβο θα εχεις απο την πισω αναρτηση (ημιακαμπτος αξονας γαρ).

τωρα για το θεμα ορατοτητα ενταξει μια συνηθεια ειναι και τιποτε παραπανω.

για το τομονι , δεν θα ελεγα οτι εχει ασαφια , ισα ισα ειναι απο τα καλουτσικα τιμονια της κατηγοριας.

δεν νομιζω οτι αλλαζει / διαφοροποιειται η γενικη αισθηση του αυτοκινητου επειδη ηταν για τεστ drive...........

ACG1972, αν και σε μένα δίνει άλλη αίσθηση απ' ότι σ' εσένα το εν λόγω αυτοκίνητο (παρ'όλο που ίσως δεν θα 'πρεπε να εκφέρω γνώμη λόγω C4 vts κι όχι πεντάθυρου) ωστόσο συμφωνώ και με τον popolaro που λέει εν ολίγοις ότι το "αυτοκίνητο αυτό είναι και δεν έχει σχέση με το μοντέλο του test drive"...

 

Θυμήθηκα τώρα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που δίνουμε στους τουρίστες στα νησιά. Εκεί μάλιστα.. να πάρεις ένα Hyundai Atos για test drive, poy το έχει οδηγήσει η μισή Ευρώπη, να πω μάλιστα... αλλά τώρα πόσο να καταπονήθηκε πια το μοντέλο του test drive ώστε να άλλαξε η συμπεριφορά του;;

 

Μην το αγοράσεις καλύτερα, από τη στιγμή που σου μπήκαν 'ζιζάνια'!! Ακόμα και να τα ξεπεράσεις, όταν κι αν πάρεις τελικά το μοντέλο αυτό, ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ θα πηγαίνει το μυαλό/μάτι σου και θα ΧΑΛΙΕΣΑΙ! :-) Αν θες καλό αυτοκίνητο, γνώμη μου είναι να πάρεις το Citroen C4 VTS μαύρο που ΚΑΙ άλλο μοντέλο είναι ΚΑΙ τρέχει πιο γρήγορα γιατί είναι ΜΑΥΡΟ..... ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

Φιλικά!

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ VTS ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 17ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ.ΚΡΙΜΑ .....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ.ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ.....ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ...ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ 5ΘΥΡΟ.ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ..ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΑ ...ΜΑΖDA 323 HONDA CRX..!!
Link to comment
Share on other sites

Παραδίδονται και 1600αρια Sx Pack με ESP.Πήρε φίλος μου και μάλιστα του το έκαναν δώρο.

 

17άρες και 1600 δεν συμβαδίζουν επειδή η μεγάλη διάσταση ζάντας κόβει το αμάξι σε επιδόσεις!

Το λέω απλοϊκά!

 

Φίλε ACG1972 το αμάξι έχει ψιλόσκληρούτσικες αναρτήσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν σε προβληματίζουν σε άνεση.

Οι Γάλλοι βρήκαν την χρυσή τομή γιατί το αμάξι στρίβει και ωραία.

Το τιμόνι δεν το βρήκες καλό....;;;;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

καλε μου φιλε θελοντως και μη θορυβο θα εχεις απο την πισω αναρτηση (ημιακαμπτος αξονας γαρ).

 

 

Λαθος λαθος λαθος... Δεν προκαλει ο ημιακαμπτος θορυβο, μαλλον οι συνηθως υπερμεγεθεις ζαντες σε συνδυασμο με τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα, προκαλουν τετοιους κραδασμους που δεν μπορουν να αποσβεστουν απο τα σινεμπλοκ. Παντως σε Fabia με 15αρες η ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλη και η λειτουργια της αναρτησης ως επι το πλειστον αθορυβη. Ολα ειναι θεμα δουλειας/μελετης της καθε εταιριας...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

[ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ C4.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ 1.6 SX PACK.

ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ..(ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ),Η ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ Η ΑΣΑΦΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ..ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΦΤΑΙΓΕ ΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ TEST Η ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ C4???

 

EYXAΡΙΣΤΩ

Για τις εγκαρσιες πισω εχεις δικιο. Ολα μια συνηθεια ειναι ομως.

Για την ορατοτητα: Ολα τα hatchback καπου εκει παιζουν.

Για το τιμονι εχεις αδικο. Το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση οταν το οδηγησα ηταν το τιμονι. Παναλαφρο στις μικρες ταχυτητες, με καλες πληροφοριες και σταθερο στις μεγαλες. Σιγουρα το auto test-drive επαιξε το ρολο του.

Aν μπορεις να διαθεσεις καποια παραπανω ευρω (δε θυμαμαι ποσα) παρε το exclusive. Θα με θυμηθεις. Ρωτα με ο,τι θες για τις διαφορες. (και ειναι πολλες)

Link to comment
Share on other sites

20K για το Exclusive.

 

Στο δικό μου C με τις 16άρες και λάστιχο 205/55 έχω προφίλ 11 εκ.

Εσύ φίλε AlphaLeader τι έχεις;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

 

17άρες και 1600 δεν συμβαδίζουν επειδή η μεγάλη διάσταση ζάντας κόβει το αμάξι σε επιδόσεις!

Παιδια μιλαμε για οικογενειακο αυτοκινητο. Παιρνεις δυο-τρια ατομα και πας μια βολτα, ενα ταξειδι. Για τι επιδοσεις μιλαμε;

Link to comment
Share on other sites

Ποιός μίλησε για επιδόσεις...;

Μιλάμε ότι το αμάξι ΚΟΒΕΙ!

 

Οδήγησε το με 15άρα και θα με θυμηθείς...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Λαθος λαθος λαθος... Δεν προκαλει ο ημιακαμπτος θορυβο, μαλλον οι συνηθως υπερμεγεθεις ζαντες σε συνδυασμο με τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα, προκαλουν τετοιους κραδασμους που δεν μπορουν να αποσβεστουν απο τα σινεμπλοκ. Παντως σε Fabia με 15αρες η ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλη και η λειτουργια της αναρτησης ως επι το πλειστον αθορυβη. Ολα ειναι θεμα δουλειας/μελετης της καθε εταιριας...

 

τι εγεινε λεει????

καποιο λαθος κανεις.....

οδηγησε ενα αμαξι με ημιακαμπτο πισω ( και γενικως εξαρτημενη αναρτηση ) και οδηγησε και ενα με ανεξαρτητη........(πιστευω οτι το εχεις κανει)

μερα με την νυχτα

Link to comment
Share on other sites

Ποιός μίλησε για επιδόσεις...;

Μιλάμε ότι το αμάξι ΚΟΒΕΙ!

 

Οδήγησε το με 15άρα και θα με θυμηθείς...

Ενοεις κοβει στις χαμηλες στροφες, στην τελικη, στα αλογα, πού ;;

Παντως η 17αρα ειναι πιο ομορφη...

Μια που τα λεμε τωρα, ΦΥΣΑΕΙ η μουσικη σου... (Μercendes_benz...)...

Link to comment
Share on other sites

Ποιός μίλησε για επιδόσεις...;

Μιλάμε ότι το αμάξι ΚΟΒΕΙ!

 

Οδήγησε το με 15άρα και θα με θυμηθείς...

 

 

:D :D :D

μεγαλη διαφορα......

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα , μικροτερο αναρτωμενο βαρος στον τροχο........

απο εκει και μετα αλλαζει και η συνολικη διαμετρος του τροχου που στην τελικη το κανει ας το πουμε πιο σπιρτο........

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα , μικροτερο αναρτωμενο βαρος στον τροχο........

απο εκει και μετα αλλαζει και η συνολικη διαμετρος του τροχου που στην τελικη το κανει ας το πουμε πιο σπιρτο........

Ωραιος.

 

Ομως ο κατασκευαστης κατι θα ηξερε για να βαλει στο exclusive 17αρα στανταρ.

Εγω την προτιμω. Στο ματι τουλαχιστο ειναι το κατι αλλο. Με τις επιδοσεις, προσωπικα δεν ασχοληθηκα ποτε. Μ΄ αρεσουν περισσοτερο τα υπολοιπα προτερηματα του...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...