Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να κανω κι εγω μια χαζη ερωτηση φιλε touchdown.

Exεις μετρησει τα λαστιχα σε παραπανω απο ενα βενζιναδικα ?

Το λεω αυτο γιατι στο δικο μου πηγα σε ενα φιλο βενζινα για το μηνιαιο ελεγχο που εχω εγω θεσπισει...

Μετρησα και ειδα οτι ειχε παραπανω αερα, οποτε αναγκαστηκα να βγαλω.

Οταν εκανα φευγοντας μερικα μετρα, το αυτοκινητο παραπονιοταν: "Τyre pressure too low" και τα γνωστα...

Πηγα σε αλλο βενζιναδικο με ΣΩΣΤΟ, υποτιθεται, μηχανημα, ξαναεβαλα τον αερα που ειχα βγαλει και βουαλα, ολα καλα...

Φανταζομαι οτι θα εχουν γινει ολες οι λογικες ενεργειες :confused:

Θυμασε φιλε Touchdown που στα ειχα πει???

Αυτο σημαινει οτι ΔΕΝ διαβαζεις ο,τι γραφεται εδω μεσα :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τέλος καλό - όλα καλά!

Για το θέμα των αμορτισέρ λέτε να βγει γενική οδηγία από την Citroen για αλλαγή..;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

af9pk προφανως οσοι μετρανε μετρανε με κρυα λαστιχα και οχι μετα απο ταξιδι(προσωπικα εχω 2 οργανα και κοπρεσερ αερος οποτε δνε ξαναπαταω σε βενζιναδικο)

Διαφωνω ομως με αυτο που κανεις εσυ, το να αυξανεις την πιεση κατα 7psi ειναι υπερβολικο και επικινδυνο. Αν θες πχ 35psi και πας μετα απο μερικα χιλιομετρα και τι μετρας και λεει 37(λογω ζεσταμενων ελαστικων) ε βαλε 2-3 psi παραπανω. Τι τα θες τα 7; Για να χασει τοσο πολυ ωστε να θελει τοση συμπληρωση θα εχει προβλημα.Αφου οι διαφορες που εχεις δει και εσυ ειναι 2-3 psi αρα υπολογισε οτι θα ειναι το πολυ 3 psi κατω και συμπληρωσε τοσο. Το να βαζεις 7 psi φτανεις το λαστιχο στα ορια του, χαλας την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου σου....

 

για να γινω περισσοτερο κατανοητος ο κατασκευαστης του αυτοκινητου μου συνιστα 32 εμπρος 30 πισω. τωρα γνωριζοντας την διαφορα μεταξυ κρυου ζεστου, αλλα κυριως την αναξιοπιστια των μετρητων των βενζιναδικων, λιγο πριν φτασω σπιτι μου (1 χλμ το πολυ) γεμιζω τα μπροστα γυρω στο 38-9 (συμφωνα παντα με την ενδειξη τους) και το πισω γυρω στο 35-6 (αφου το μπροστα ειναι πιο ζεστο εξαιτιας της κινησης μπροστα). πηγαινωντας τωρα στο τελευταιο χιλιομετρο (με τα παραφουσκωμενα λαστιχα) πραγματι εχω χειροτερη οδικη συμπεριφορα και κτυπα περισσοτερο, αλλα σιγουρα προσεχω και τα λαστιχα δεν ειναι στο οριο τους, αφου συμβουλες για πιστα ειναι να τα ανεβαζεις στα 40 psi. οταν κρυωσουν τα ελαστικα εχω τροποποιησει τον μετρητη μου και ενισχυσει τις ενδειξεις 30, 32 psi για να τις διακρινω ευκολα και γρηγορα, οποτε η δουλεια δεν διαρκει παραπανω απο τριλεπτο. και σε πληροφορω οτι παρολο τις ενδειξεις στα βενζιναδικα, κρυο μπροστα ελαστικο δεν εχω βρει με παραπανω απο 35psi... αλλωστε για αυτο το καθιερωσα και βαζω τοσο παραπανω αφου στην αρχη εβαζα κοντα στο 35-6 και συνειδητοποιουσα οτι κρυο ηταν κατω του 32...

 

α, και πιστευω οτι διαφορα στα 1-2 χιλιομετρα θα ειναι παραπανω του 0.5 psi, αν και εχω βαρεθει να το εξακριβωσω. ασε που το λεει και ο leftpap, οποτε ειμαστε δυο, σιγουρα εχουμε δικιο!

 

τελος, δεν θα ηθελα να γεμισουμε το thread περι ελεγχου πιεσης των ελαστικων, απλα ειπα να παραθεσω την γνωμη μου μια που προεκυψε ως ζητημα μηπως και βολεψει και κανεναν αλλο αυτος ο τροπος που ακολουθω. προφανως ο καθενας δικαιουται να διαφωνει και να υποστηριζει αλλη γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες το κανεις καθε βδομάδα ?

 

γιατι απλα καθε βδομάδα δεν κανεις ενα τυπικο ελενχο με το μηχανημα σου στο σπιτι σου ? δλδ χρειαστικε ποτε να συμπληρωσεις τοσο πολυ η εχασεσ ποτε αερα ?

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό - όλα καλά!

Για το θέμα των αμορτισέρ λέτε να βγει γενική οδηγία από την Citroen για αλλαγή..;

 

Από όσο γνωρίζω στην αντιπροσωπεία που εξυπηρετούμαι έχουν κάνει αλλαγή αμορτισερ και σε άλλο C4 με το ίδιο προβλήμα. Ίσως είναι και θέμα αντιπροσωπείας, είναι πολύ συνεργάσιμοι.

Link to comment
Share on other sites

για να γινω περισσοτερο κατανοητος ο κατασκευαστης του αυτοκινητου μου συνιστα 32 εμπρος 30 πισω. τωρα γνωριζοντας την διαφορα μεταξυ κρυου ζεστου, αλλα κυριως την αναξιοπιστια των μετρητων των βενζιναδικων, λιγο πριν φτασω σπιτι μου (1 χλμ το πολυ) γεμιζω τα μπροστα γυρω στο 38-9 (συμφωνα παντα με την ενδειξη τους) και το πισω γυρω στο 35-6 (αφου το μπροστα ειναι πιο ζεστο εξαιτιας της κινησης μπροστα). πηγαινωντας τωρα στο τελευταιο χιλιομετρο (με τα παραφουσκωμενα λαστιχα) πραγματι εχω χειροτερη οδικη συμπεριφορα και κτυπα περισσοτερο, αλλα σιγουρα προσεχω και τα λαστιχα δεν ειναι στο οριο τους, αφου συμβουλες για πιστα ειναι να τα ανεβαζεις στα 40 psi. οταν κρυωσουν τα ελαστικα εχω τροποποιησει τον μετρητη μου και ενισχυσει τις ενδειξεις 30, 32 psi για να τις διακρινω ευκολα και γρηγορα, οποτε η δουλεια δεν διαρκει παραπανω απο τριλεπτο. και σε πληροφορω οτι παρολο τις ενδειξεις στα βενζιναδικα, κρυο μπροστα ελαστικο δεν εχω βρει με παραπανω απο 35psi... αλλωστε για αυτο το καθιερωσα και βαζω τοσο παραπανω αφου στην αρχη εβαζα κοντα στο 35-6 και συνειδητοποιουσα οτι κρυο ηταν κατω του 32...

 

α, και πιστευω οτι διαφορα στα 1-2 χιλιομετρα θα ειναι παραπανω του 0.5 psi, αν και εχω βαρεθει να το εξακριβωσω. ασε που το λεει και ο leftpap, οποτε ειμαστε δυο, σιγουρα εχουμε δικιο!

 

τελος, δεν θα ηθελα να γεμισουμε το thread περι ελεγχου πιεσης των ελαστικων, απλα ειπα να παραθεσω την γνωμη μου μια που προεκυψε ως ζητημα μηπως και βολεψει και κανεναν αλλο αυτος ο τροπος που ακολουθω. προφανως ο καθενας δικαιουται να διαφωνει και να υποστηριζει αλλη γνωμη.

 

Μα αυτο που κανεις εννοουσα 2-3 Psi παραπανω! παραπανω απο τη μετρηση που παιρνεις(δηλαδη απο 35 πας 38)! Δεν εννοουσα 2-3 psi παραπανω απο το κρυο ελαστικο. Νομιζα οτι βαζεις 35 + 7 psi!!! Ενταξει τοτε. Αυτο το εκανα κι εγω μεχρι να παρω φουσκωτηρα και οργανο ακριβειας! Τωρα ειμαι σιγουρος οτι αν κανεις 1-2 χιλιομετρα και μετρησεις πισεη πριν και μετα δε θα δεις διαφορα ουτε μισο psi γιατι αν ηταν εστι στα 10, 20, 100 χιλομετρα ποσ θα ανεβαινε;;; Συγκεκριμενα σε ταξιδι Πατρα-Αθηνα(200χλμ) σημερα ειδα μονο +3,5 psi!

Link to comment
Share on other sites

Από όσο γνωρίζω στην αντιπροσωπεία που εξυπηρετούμαι έχουν κάνει αλλαγή αμορτισερ και σε άλλο C4 με το ίδιο προβλήμα. Ίσως είναι και θέμα αντιπροσωπείας, είναι πολύ συνεργάσιμοι.

Ρε παιδια για ενα μικρο γρουτσου-γρουτσου αξιζει τον κοπο να χασεις χρονο και να υποβαλεις το αυτοκινητο σε τετοια διαδικασια? :(

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια για ενα μικρο γρουτσου-γρουτσου αξιζει τον κοπο να χασεις χρονο και να υποβαλεις το αυτοκινητο σε τετοια διαδικασια? :(

 

αυτό σκέφτομαι κι εγώ πολλές φορές για οποιοδήποτε ψιλοπρόβλημα...βαριέμαι τα συνεργεία! :p

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Καιρος να μαθουμε αν αυτα που θα βαλουν ειναι καινουργια η οχι. Επισης δε μπορουμε με λιγο εξτρα κοστος να βαλουμε απο το διλιτρο που φανταζομαι θα ειναι πιο σφικτα;;;;

 

PS.:Τελικα ακουγεται και σε μενα ο θορυβος.

Link to comment
Share on other sites

Eχει ρωτησει καποιος για αξεσουαρ?

Δε μιλαω μονο για αεροτομες και ζαντες μαμισιες.

Μιλαω για εσωτερικες επενδυσεις, σετ ψυχαγωγιας, λασπωτηρες...

Οταν το πηρα εγω, ρωτησα για κουρτινακια στα πισω παραθυρα και μου΄παν οτι δεν υπαρχει τιποτα. Μονο που δε με χτυπησαν που ρωτησα για κατι τοσο ακραιο... :wacko:

Τωρα, μετα απο εξι μηνες, τι γινεται εχει ερθει τιποτα στην Ελλαδα?

Υπαρχουν ολα στο site της Citroen.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο που κανεις εννοουσα 2-3 Psi παραπανω! παραπανω απο τη μετρηση που παιρνεις(δηλαδη απο 35 πας 38)! Δεν εννοουσα 2-3 psi παραπανω απο το κρυο ελαστικο. Νομιζα οτι βαζεις 35 + 7 psi!!! Ενταξει τοτε. Αυτο το εκανα κι εγω μεχρι να παρω φουσκωτηρα και οργανο ακριβειας! Τωρα ειμαι σιγουρος οτι αν κανεις 1-2 χιλιομετρα και μετρησεις πισεη πριν και μετα δε θα δεις διαφορα ουτε μισο psi γιατι αν ηταν εστι στα 10, 20, 100 χιλομετρα ποσ θα ανεβαινε;;; Συγκεκριμενα σε ταξιδι Πατρα-Αθηνα(200χλμ) σημερα ειδα μονο +3,5 psi!

Καλα δεν πρεπει να υπαρχει και καμια σημαντικη διαφορά σε μια μικρη διαδρομη

αλλα καλυτερα οταν ειναι παρκαρισμενο το αυτοκινητο.

Επισης δεν εχουν σημασια τα χιλιομετρα που εχεις κανει αλλα η θερμοκρασια των ελαστικων, στην εθνικη λογω υψηλων ταχυτητων ανεβαινει πιο πολυ αν προσεξεις

μαυριζουν.

Μpompio επρεπε να σε χτυπησουν για τα κουρτινακια :X , ειναι αντιαισθητικο κατι τετοιο :wacko:

Για αξεσουαρ ειχα δει τις επενδυσεις αλουμινιου των χειρολαβων (40€)

και των αεραγωγων ταμπλω (130€) αλλα το μετανιωσα γιατι πρωτα απ' ολα ειναι αυτοκολλητες και επισης πανε πακετο με την κεντρικη κονσολα που εχει ηδη

επενδυση αλουμινιου στο δικο μου. Ειναι και ακριβες νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Μpompio επρεπε να σε χτυπησουν για τα κουρτινακια :X , ειναι αντιαισθητικο κατι τετοιο :wacko:

Τα εχω δει σε Ρενω Σενικ και μου αρεσαν.

Αν σκεφτεις και οτι ο ηλιος ενοχλει πολυ το μπεμπη μου... :rolleyes:

Αλλωστε μπαινουν μεσα στα πισω παραθυρα και τα ανεβαζεις οταν τα χρειαζεσε.

Δε φαινονται ;)

Link to comment
Share on other sites

Θυμασε φιλε Touchdown που στα ειχα πει???

Αυτο σημαινει οτι ΔΕΝ διαβαζεις ο,τι γραφεται εδω μεσα :) :)

Φίλε μου MPOMPIO ούτε που θυμάμαι να διάβασα ποτέ το μήνυμα αυτό που επισυνάπτεις... για μια περίοδο δεν προλάβαινα να μπαίνω, κι όταν μπήκα μετά από καμιά βδομάδα και βάλε είχαν γεμίσει 4 σελίδες μηνυμάτων σε φουλ ανάπτυξη mode... φαντάσου.

 

Εσένα εννοείται ότι σε διαβάζω μιας και περίπου μαζί αρχίσαμε να γράφουμε εδώ οπότε σε θεωρώ ... "ιστορικό στέλεχος!".. ;-). Μακάρι να διάβαζα το μήνυμά σου όπως και του leftpap που λέει επίσης ότι μου το είχε πει εγκαίρως. Never mind! :-)

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Χλωμο να εχουν ερθει MPOMPIO τα αξεσουαρ αυτα γιατι να φανταστεις εγω πηγα και ζητησα πινελακι-μπουκαλακι χρωμα του αυτοκινητου μου κατι που καποιος θα το εχει ζητησει λογικα απο την πρωτη στιγμη(αντε και πηγαινε καποιος στο φανοποιο να του φτιαξει κατι, τι θα του ελεγε;)και μου ειπαν οτι δεν του εχει ερθει ακομα παρα μονο το γρκι!!!! Ακομα;;;;;;;;; Εμενα με ενδιαφερουν. Καλα 130 ευρω 4 αυτοκολλητα για τους αεραγωγους;;;;;;; Το αυτοκολλητο αυτο που μοιαζει με αλλουμινιο το ειχε στο lidl την προηγουμενη βδομαδα και το πουλαγε με το μετρο!!! τιμες για το καλυμμα του πορτπαγκαζ το διχτακι πισω και οι λασπωτηρες. Το σποιλερ μπροστα απο το wrc το εχουν σαν αξεσουαρ;;;; Εσεις τιμες που ειδατε;
Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες το κανεις καθε βδομάδα ?

 

γιατι απλα καθε βδομάδα δεν κανεις ενα τυπικο ελενχο με το μηχανημα σου στο σπιτι σου ? δλδ χρειαστικε ποτε να συμπληρωσεις τοσο πολυ η εχασεσ ποτε αερα ?

 

το κανω περιπου 1 φορα τον μηνα ή δυο γεμισματα, συχνοτητα που θεωρω υπερβολικη για τον μεσο οδηγο, αλλα αν θελεις να εχεις την σωστη πιεση και μονο... βεβαια οταν αλλαζει αρκετα η θερμοκρασια (ιδιαιτερα απο ζεστη σε κρυο) το κανω και τοτε (μεσα οκτωβρη δηλαδη στην ελλαδα...)

 

μην ξεχνας αλλωστε οτι σε καθε μετρηση χανεις λιγο αερα (ελαχιστο βεβαια), οποτε δεν συμφερει να υπερβαλεις και να τα μετρας συχνα με πολλες μαλιστα μετρησεις την φορα για να σιγουρευτεις...

Link to comment
Share on other sites

εγω το ειχα πει γιατι ετσι μου ειχε πει ο αντιπροσωπος οταν τον ρωτησα. αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι αυτο. καπου ειχα διαβασει για 100 αλλα ισως κανω και λαθος. Αυριο μεσημερι ισως περασω απο αντιπροσωπεια οποτε θα ρωτησω. kastle επειδη ακριβως αυριο ισως παω οταν γινει αλλαγη αμορτισερ ποσταρε συντομα για να ξερω τι παιχτηκε να τους πω κι εγω. κυριως αν ειναι οντως νεα παρτιδα και αν διορθωθηκε το προβλημα.
Link to comment
Share on other sites

Επισης σε ποιο παλια ερωτηση μου αν ολα τα c4(& το 2.0) εχουν τα ιδια φρενα βρηκα σημερα ενα αρχειακι στα γαλλικα σημερα στο net που λεει τεχνικα ολων των κυβισμων και βλεπω οτι οι διαστασεις σε χιλιοστα μπρος και πισω σε διαμετρο και παχος ειναι ιδια με το 2λιτρο δηλ. 283/26 μπρος και 249/9 πισω ΑΛΛΑ στις 1.4 και 1.6 στα μπρος φρενα εχει ενα αστερακι και κοιταω και βλεπω οτι λεει οτι οι εκδοσεις χωρις ESP εχουν 266/24 !!! γιατι ρε γαμωτο τετοια διακριση επειδη δεν εβαλα esp δηλαδη επειδη δεν πηρα exclusive;;;;; Να ειχε σε ολα τα 160αρια ενταξει αλλα οχι σε αυτα χωρις esp! Ισα ισα εκει που δεν εχει esp επρεπε να ειναι μεγαλυτερα(λεω τωρα). Παντως σκεφτομαι οτι αυτο ισως οφειλεται στο οτι η exclusive εχει 17αρες και ισως να μην εμπαιναν τα μεγαλυτερα στις 16αρες των αλλων εκδοσεων. Αλλα τοτε πως χωρανε τα μικροτερα στις 15αρες; Μετα ειδα οτι στο αρχειακι ανεφερε στις διαστασεις τροχων για 15αρες και 16αρες(ισως στη γαλλια ετσι ειναι πχ) αρα τοτε γιατι να μη χωρανε;;; Παντως εγω σπάστικα!!!
Link to comment
Share on other sites

E όχι και 100€ για μία αλλαγή λαδιών στην ουσία...

Φίλος μου είπε ότι παίζει από τα 65€ εώς βαριά τα 80€.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

E όχι και 100€ για μία αλλαγή λαδιών στην ουσία...

Φίλος μου είπε ότι παίζει από τα 65€ εώς βαριά τα 80€.

Cool θα παω αυριο να ρωτησω ειπαμε αρχηγε! Μην αγχωνεσαι! Οντως μονο αυτο ειναι (μηπως και φιλτρο; ). Θα σου πω αυριο

Link to comment
Share on other sites

Επισης σε ποιο παλια ερωτηση μου αν ολα τα c4(& το 2.0) εχουν τα ιδια φρενα βρηκα σημερα ενα αρχειακι στα γαλλικα σημερα στο net που λεει τεχνικα ολων των κυβισμων και βλεπω οτι οι διαστασεις σε χιλιοστα μπρος και πισω σε διαμετρο και παχος ειναι ιδια με το 2λιτρο δηλ. 283/26 μπρος και 249/9 πισω ΑΛΛΑ στις 1.4 και 1.6 στα μπρος φρενα εχει ενα αστερακι και κοιταω και βλεπω οτι λεει οτι οι εκδοσεις χωρις ESP εχουν 266/24 !!! γιατι ρε γαμωτο τετοια διακριση επειδη δεν εβαλα esp δηλαδη επειδη δεν πηρα exclusive;;;;; Να ειχε σε ολα τα 160αρια ενταξει αλλα οχι σε αυτα χωρις esp! Ισα ισα εκει που δεν εχει esp επρεπε να ειναι μεγαλυτερα(λεω τωρα). Παντως σκεφτομαι οτι αυτο ισως οφειλεται στο οτι η exclusive εχει 17αρες και ισως να μην εμπαιναν τα μεγαλυτερα στις 16αρες των αλλων εκδοσεων. Αλλα τοτε πως χωρανε τα μικροτερα στις 15αρες; Μετα ειδα οτι στο αρχειακι ανεφερε στις διαστασεις τροχων για 15αρες και 16αρες(ισως στη γαλλια ετσι ειναι πχ) αρα τοτε γιατι να μη χωρανε;;; Παντως εγω σπάστικα!!!

 

εμένα πάντως έχει 16άρες με ESP...σε ποιά κατηγορία κατατασομαι...; :p :rolleyes: :cool:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...