Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλώς να σου έρθει. Θα μείνεις κατενθουσιασμένος, believe me!!

 

Ερώτηση στους ήδη κατόχους: σε σας έδωσαν manual για το Radio-CD??? Το manual του αυτοκινήτου παραπέμπει σε κάτι σχετικό αλλά τίποτα. Και από την αντιπροσωπεία με παραπέμπουν σε έναν τεχνικό τους "να μου τα εξηγήσει".

 

Καλορίζικο Λάκη '73...

 

Σε μένα το τσαντάκι είχε ΚΑΙ μάνουαλ για το rcd.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλορίζικο Λάκη '73...

 

Σε μένα το τσαντάκι είχε ΚΑΙ μάνουαλ για το rcd.

Elteo,

 

Κατά τη γνώμη σου χρειάζεται το βιβλίο για το rcd? Το έψαξα λίγο μόνος το σύστημα και νομίζω εξάντλησα τις επιλογές του. Ρωτώ γιατί αν είναι να πιέσω την αντιπροσωπεία μου να μου φέρει ένα, αλλιώς, να μην τους πρήζω τσάμπα. Είδες τίποτα μέσα χρήσιμο που δεν φαίνεται με το πρώτο μάτι παίζοντας με τα μενού;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Elteo,

 

Κατά τη γνώμη σου χρειάζεται το βιβλίο για το rcd? Το έψαξα λίγο μόνος το σύστημα και νομίζω εξάντλησα τις επιλογές του. Ρωτώ γιατί αν είναι να πιέσω την αντιπροσωπεία μου να μου φέρει ένα, αλλιώς, να μην τους πρήζω τσάμπα. Είδες τίποτα μέσα χρήσιμο που δεν φαίνεται με το πρώτο μάτι παίζοντας με τα μενού;

H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν το χρειαζεσε. Αν εξαιρεσουμε καποιες λειτουργιες που ουσιαστικα στην Ελλαδα δε λειτουργουν, δεν ειναι αναγκη να το διαβασεις.

Link to comment
Share on other sites

Elteo,

Κατά τη γνώμη σου χρειάζεται το βιβλίο για το rcd?

 

Ουτε σ' εμενα ειχε prospectus για το CD, αλλα τα βρηκα μονος μου, δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο.

p.s. lakis73, καλοταξιδο, welcome to the club!

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΡΙΤΗ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΜΟΥ VTS ΟΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε μου φοβερο ειναι :)

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ειδικοί αντάπτορες σε όλες σχεδόν τις εταιρίες (η SONY μόνο δεν έχει βγάλει) με τους οποίους μπορείς να συνδέσεις ότι περιφερειακό θές με την πηγή. Επίσης μπορείς να αλλάξεις την πηγή και να βάλεις ότι θες. Χρησιμοποιώντας τους αντάπτορες μπορείς να χειρίζεσαι και το ράδιο από το τιμόνι, αλλά επίσης και οι ενδείξεις να εμφανίζονται στην εργοστασιακή οθόνη (το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι αντάπτορες είναι λίγο ακριβοί !!! :cry: :cry: :cry: )
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ειδικοί αντάπτορες σε όλες σχεδόν τις εταιρίες (η SONY μόνο δεν έχει βγάλει) με τους οποίους μπορείς να συνδέσεις ότι περιφεριακό θές με την πηγή. Επίσης μπορείς να αλλάξεις την πηγή και να βάλεις ότι θες. Χρησιμοποιώντας τους αντάπτορες μπορείς να χειρίζεσαι και το ράδιο από το τιμόνι, αλλά επίσης και οι ενδείξεις να εμφανίζονται στην εργοστασιακή οθόνη (το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι αντάπτορες είναι λίγο ακριβοί !!! :cry: :cry: :cry: )

thanks tony78

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/3523c4_vts_1_61.JPG
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ειδικοί αντάπτορες σε όλες σχεδόν τις εταιρίες (η SONY μόνο δεν έχει βγάλει) με τους οποίους μπορείς να συνδέσεις ότι περιφερειακό θές με την πηγή. Επίσης μπορείς να αλλάξεις την πηγή και να βάλεις ότι θες. Χρησιμοποιώντας τους αντάπτορες μπορείς να χειρίζεσαι και το ράδιο από το τιμόνι, αλλά επίσης και οι ενδείξεις να εμφανίζονται στην εργοστασιακή οθόνη (το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι αντάπτορες είναι λίγο ακριβοί !!! :cry: :cry: :cry: )

Tony,

 

Αυτό παραβιάζει άμεσα την εγγύηση της εταιρείας!! Κρίμα δεν είναι, καινούριο αυτοκίνητο να του βάλω "ξένους" εμπρός αισθητήρες για να δω τελικά το γραφικό της οθόνης, και μετά, έστω 1 στις 1000 να "τρέχω" και να μη φτάνω;;

 

Πάντως όσο το οδηγώ τόσο το ερωτεύομαι αυτό το αυτοκίνητο. Πέρα από το ότι είναι μαγνήτης για τα βλέματα (!!! - ποτέ δε με ένοιαξε αυτό αλλά τί να κάνω, το παρατηρώ! είναι αδιάκριτοι!!! :-)), έχει μια ΦΟΒΕΡΑ γλυκειά αίσθηση στην οδήγηση. Με φτιάχνει ρε παιδί μου να το ανοίγω, να μπαίνω μέσα, να κάθομαι και να σκέφτομαι...πονηρά για το τί θα του κάνω σήμερα....:-)

 

Οι μικρές απολαύσεις της ζωής που όμως ίσως τελικά να είναι τόσο μεγάλες μέσα στην αγχωμένη μας πραγματικότητα....

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Tony,

 

Αυτό παραβιάζει άμεσα την εγγύηση της εταιρείας!! Κρίμα δεν είναι, καινούριο αυτοκίνητο να του βάλω "ξένους" εμπρός αισθητήρες για να δω τελικά το γραφικό της οθόνης, και μετά, έστω 1 στις 1000 να "τρέχω" και να μη φτάνω;;

 

 

Φίλε μου με παρεξήγησες. Όταν είπα για αντάπτορες και όλα τα συναφή εννοούσα μόνο την περίπτωση που κάποιος θέλει να αντικαταστήσει το εργοστασιακό ραδιο-cd με κάποια άλλη πηγή ήχου. Εννοείται ότι ούτε κι εγώ θα τοποθετούσα άλλους αισθητήρες στο αυτοκίνητο μόνο και μόνο για να δώ το γραφικό στην οθόνη, άσε βέβαια που αυτό δεν γίνεται. Όταν έλεγα ότι υπάρχουν ειδικοί αντάπτορες με τους οποίους μπορούν να εμφανίζονται οι ενδείξεις στην εργοστασιακή οθόνη εννοούσα τις ενδείξεις του ραδιοφώνου (RDS κτλ). Οπότε μάλλον δεν κατάλαβες καλά αυτό που ήθελα να πω (η απάντησή μου ήταν στην ερώτηση του lakis, σχετικά με το cd-changer και όχι τους αισθητήρες παρκαρίσματος).

 

P.S.: Η αλλαγή ραδιοφώνου δεν νομίζω ότι προσβάλλει την εγγύηση.

 

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από το vts θα μείνετε πολύ ευχαριστημένοι.Σας μιλάω από προσωπική εμπειρία (saxo vts) αλλά και από έναν φίλο μου που το έχει .Το αμάξι είναι άριστο!Και δεν το λέω μόνο για τις επιδόσεις του .Είναι πολύ ολοκληρωμένο σε όλα το vts και θα πάθετε πλάκα με την σταθερότητά του στο δρόμο.Πραγματικά όμως!Στα χρήματα αυτά υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά είναι με διαφορά το καλύτερο!Το μοναδικό μειονέκτημα ,για μένα , είναι οι χώροι του.Αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με αυτό τότε καλά θα κάνει ,αν το θέλει ,να το αποκτήσει.Εγώ σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να το αγοράσω , αλλά έκανα μια άλλη κίνηση για ένα GTV που το γουστάρω τρελλά.

Είναι πολύ power αυτοκίνητο και θα το ευχαριστηθείτε!Καλοτάξιδο μάγκες!

http://i49.photobucket.com/albums/f289/agalmata/CaptureWiz002.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου με παρεξήγησες. Όταν είπα για αντάπτορες και όλα τα συναφή εννοούσα μόνο την περίπτωση που κάποιος θέλει να αντικαταστήσει το εργοστασιακό ραδιο-cd με κάποια άλλη πηγή ήχου. Εννοείται ότι ούτε κι εγώ θα τοποθετούσα άλλους αισθητήρες στο αυτοκίνητο μόνο και μόνο για να δώ το γραφικό στην οθόνη, άσε βέβαια που αυτό δεν γίνεται. Όταν έλεγα ότι υπάρχουν ειδικοί αντάπτορες με τους οποίους μπορούν να εμφανίζονται οι ενδείξεις στην εργοστασιακή οθόνη εννοούσα τις ενδείξεις του ραδιοφώνου (RDS κτλ). Οπότε μάλλον δεν κατάλαβες καλά αυτό που ήθελα να πω (η απάντησή μου ήταν στην ερώτηση του lakis, σχετικά με το cd-changer και όχι τους αισθητήρες παρκαρίσματος).

 

P.S.: Η αλλαγή ραδιοφώνου δεν νομίζω ότι προσβάλλει την εγγύηση.

 

Φιλικά

Σωστά Tony, άλλο κατάλαβα! :-)

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από το vts θα μείνετε πολύ ευχαριστημένοι.Σας μιλάω από προσωπική εμπειρία (saxo vts) αλλά και από έναν φίλο μου που το έχει .Το αμάξι είναι άριστο!Και δεν το λέω μόνο για τις επιδόσεις του .Είναι πολύ ολοκληρωμένο σε όλα το vts και θα πάθετε πλάκα με την σταθερότητά του στο δρόμο.Πραγματικά όμως!Στα χρήματα αυτά υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά είναι με διαφορά το καλύτερο!Το μοναδικό μειονέκτημα ,για μένα , είναι οι χώροι του.Αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με αυτό τότε καλά θα κάνει ,αν το θέλει ,να το αποκτήσει.Εγώ σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να το αγοράσω , αλλά έκανα μια άλλη κίνηση για ένα GTV που το γουστάρω τρελλά.

Είναι πολύ power αυτοκίνητο και θα το ευχαριστηθείτε!Καλοτάξιδο μάγκες!

Προσωπικά ούτε στους χώρους έχω πρόβλημα. Αλλά δεν έχω και οικογενειακές υποχρεώσεις (παιδιά, κτλ). Είμαι 1,84 και με τέρμα πίσω τραβηγμένα τα μπροστινά καθίσματα, κάθομαι πίσω ανετότατα και τα γόνατά μου ΜΟΛΙΣ που αγγίζουν την πλάτη των μπροστινών. Εξάλλου οι χώροι του 3θυρου είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιοι με το 5θυρο (μάλιστα το 3θυρο είναι και κατά 1cm μακρύτερο, λόγω προφυλακτήρα sport βέβαια). Το πορτ-μπαγκάζ δεν το φόρτωσα ακόμα αλλά δε νομίζω για τις ανάγκες μου να έχω πρόβλημα.

 

Όντως είναι ένα αυτοκίνητο και μια έκδοση (vts) που είναι eye-catcher.

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ούτε στους χώρους έχω πρόβλημα. Αλλά δεν έχω και οικογενειακές υποχρεώσεις (παιδιά, κτλ). Είμαι 1,84 και με τέρμα πίσω τραβηγμένα τα μπροστινά καθίσματα, κάθομαι πίσω ανετότατα και τα γόνατά μου ΜΟΛΙΣ που αγγίζουν την πλάτη των μπροστινών. Εξάλλου οι χώροι του 3θυρου είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιοι με το 5θυρο (μάλιστα το 3θυρο είναι και κατά 1cm μακρύτερο, λόγω προφυλακτήρα sport βέβαια). Το πορτ-μπαγκάζ δεν το φόρτωσα ακόμα αλλά δε νομίζω για τις ανάγκες μου να έχω πρόβλημα.

 

Όντως είναι ένα αυτοκίνητο και μια έκδοση (vts) που είναι eye-catcher.

 

Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου . Απλά όταν αναφέρθηκα στους χώρους του αυτοκινήτου , το είπα για τον εξής λόγο : Το C4 απευθύνεται σε μια κατηγορία αγοραστών οι οποίοι θα έχουν κάποιες απαιτήσεις παραπάνω από το αυτοκίνητο γιατί και το σκάφος του (ακόμα και στην 3θυρη έκδοση) σε προιδεάζει για κάτι τέτοιο.Φυσικά και είναι ικανοποιητικοί οι χώροι του αλλά πιστεύω όχι σε τέτοιο βαθμό όπως κάποια άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.

Βέβαια το σύνολο είναι άπαιχτο και δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να κολλήσει σε μια τέτοια λεπτομέρεια.

Τα κατευθυνόμενα φώτα-xenon υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις ;

http://i49.photobucket.com/albums/f289/agalmata/CaptureWiz002.jpg
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου . Απλά όταν αναφέρθηκα στους χώρους του αυτοκινήτου , το είπα για τον εξής λόγο : Το C4 απευθύνεται σε μια κατηγορία αγοραστών οι οποίοι θα έχουν κάποιες απαιτήσεις παραπάνω από το αυτοκίνητο γιατί και το σκάφος του (ακόμα και στην 3θυρη έκδοση) σε προιδεάζει για κάτι τέτοιο.Φυσικά και είναι ικανοποιητικοί οι χώροι του αλλά πιστεύω όχι σε τέτοιο βαθμό όπως κάποια άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.

Βέβαια το σύνολο είναι άπαιχτο και δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να κολλήσει σε μια τέτοια λεπτομέρεια.

Τα κατευθυνόμενα φώτα-xenon υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις ;

Oxι. Κατευθυνομενα φωτα υπαρχουν μονο στις top εκδοσεις. 3θυρες και 5θυρη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλ VTS & Exclusive στα 1600cc.

Πρέπει πάντως ο αντιπρόσωπος της Citroen να έριξε πολύ γέλιο μαζί μου όταν τον ρώτησα "μα γιατί δεν στρέφουν και τα φώτα" όταν έστριβα το τιμόνι.... γιατί απλώς πρέπει το αυτοκίνητο να είναι εν κινήσει...

 

Χθες πάντως έβρεξε λάσπη εδώ που είμαι και τώρα το βλέπω (μαύρο, VTS) και το λυπάται η ψυχή μου. Να δω πότε θα βρω το χρόνο να το πλύνω....

 

Κάτι άλλο: το Trip Computer το χρησιμοποιείτε; Δεν ξέρω, δεν το έψαξα και πολύ ακόμα, αλλά πολύ "φτωχό" ρε παιδιά μου φαίνεται σε επίπεδο πληροφορίας. Μήπως θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε ποια είναι η πιο στάνταρ, η κλασική λειτουργία του; Κατανάλωση καυσίμου μόνο και μέση ωριαία ταχύτητα και τέλος;;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

ti? den exei to trip computer ipoloipomena litra? ipoloipomena xiliometra?

Exei, exei!! Alla ayto to "ypoloipomena litra" indication einai EKSAIRETIKA sximatiko kai plasmatiko. Tha epanelthw later

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Exei, exei!! Alla ayto to "ypoloipomena litra" indication einai EKSAIRETIKA sximatiko kai plasmatiko. Tha epanelthw later

nai exei sxesi me pos pigeneis to amaksi... an tin ora pou sou pei... exeis 70km diadromi... arxizeis kai to patas san trelos... enoeite oti de tha vgaleis oute 40...

apla sto peripou kai me idia apodosi... ta vgazoun ta litra pou lene... (tsekarismeno se opel toulaxisto)

Link to comment
Share on other sites

Alla ayto to "ypoloipomena litra" indication einai EKSAIRETIKA sximatiko kai plasmatiko.

 

Αυτο το συστημα με τα υπολοιπομενα χιλιομετρα που δειχνει στην οθονη ειναι λιγο περιεργο.:confused: Βασικα ειναι αναλογα με το ποσο "βαρυ" ειναι το ποδι του οδηγου.

Μπορει να πηγαινεις αργα και αν πεις να τρεξεις λιγο, να πεσουν τα υπολοιπομενα χιλιομετρα 20-30 km...και δεν ειναι και πολυ της εμπιστοσυνης οταν εχεις λιγη βενζινη στο αμαξι.:worry:

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Η στιγμιαία κατανάλωση από τον υπολογιστή μετριέται σωστά σε εθνική οδό με σταθερό γκάζι ή όταν δουλεύεις στο ρελαντί. Κατά τα άλλα είναι χύμα στο κύμα...
Link to comment
Share on other sites

ma einai fisiologiko re paides na metraei tin stigmiea katanalosi kai na vgazei to meso oro... to podi sas einai xima sto kima... oxi o metritis...

ti thelate na fatazetai pote tha patisete perisotero gazi tin epomeni ora kai pote ligotero kai na sas vgazei to meso oro???? :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...