Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άσε φίλε, η κατάρα εμάς των ψηλών αυτή η ιστορία... Δεν μπορούμε να μπούμε σε μικρά αυτοκίνητα...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Exo varethei na akouo oti o kinitiras tou rx8 spaei sta 200.000 xm.Par'te to xampari.Auta anikoyn se alles epoxes.Kai sigrinete tin alfa me to rx8?se poio tomea?Prospatho edo kai misi ora na vro kati koino metaksi ton 2 kai mataia.Skefthite oti i alfa einai 3.2 me ola ta meionektimata pou exei apo apopsi forologias tekmiriou ktl ktl.to rx8 forologite san 1.3 .Exo tin entiposi oti se kapoies xores forologite me diplasiasmo ton kivikon logo kinitira.Diladi 1.3x2=2.6
Link to comment
Share on other sites

Παντως για να μην λεμε οτι θελουμε μπορει να φαινεται ευκαιρια στα 29 χιλιαρικα αλλα υπαρχουν και σκοτεινα σημεια.Πρωτον η καταναλωση που σε μια χωρα σαν την Ελλαδιτσα που αγεται και φερεται απο το πως θα κ@υλωσει η Αμερικη και που θα παει το πετρελαιο ειναι πολυ σοβαρος παραγοντας.Δευτερον η αξιοπιστια του κινητηρα.ΤΑ φορτια καατπονισης που δεχεται ειναι πολυ μεγαλυτερα απο οτι σε εναν απλο παλινδρομικο με αποτελεσμα τη φθορα.Στο Rx7 τα blades δλδ οι ακρες του ροτορα που βρισκουν στο εξωτερικο κελυφος του κινητηρα τα παιζαν πολυ γρηγορα.Και τοτε(πριν 5-7 χρονια) ηθελε πανω απο 3 εκατ(το ενα τριτι της αξιας) για αντικατασταση με κοινα του εμποριου(που αντεχανε πολυ περισσοτερο)Κι εμενα μου φαινοταν ψιλομουφα ωσπου βρηακα καποιον που ο πατερας του ειχε για 2ο το rx7.Οταν του ειπα πως ψηνομαι να το παρω μου πε μην πας και μπλεξεις...Οπως και να χει καλο ειναι να περιμενει κανεις κανα 2 χρονια να δουμε ποια ειναι τα ορια του Renesis.Οσο για την GT οσοι τη συγκρινουν με το rx απλως δειχνουν την αγνοια τους.Αλλο το ενα αλλο το αλλο.Ακομα και σε αισθηση περα απο τα τεχνικα.Παντως τις Celica τις καπελωνει ανετα
Link to comment
Share on other sites

File ON3 ta blades pou les apla den yparxoun se wankel moter auta pou anafereis den legontai blades alla seals APEX SEALS kai ontws i fthora tous gia ta mama milame ginotan mesa se 120.000km me normal synthrhsh alla to kostos antikatastaseis tous den ipairbenei ta 1500e xwria ta perastika ean den ksereis na ta pernas!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

egw blades ta kserw sthn argw.Ennow ta akra pou monwnoun toys "thalamoys kayshs" pou diamorfwnontai kata thn peristrofh tou rortora.Anyway gia ta lefta tosa mou pe kai to paidi-pantws ta after market thn bgazan poly perissotero kairo.Ara einai mia lysh
Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω παιδια αν και 16 χρονων εχω κανει βολτα το RX-8 Cosmo (βεβαια) και ειναι οχι απλα συναρπαστικο, αλλα τελειο. Δεν φανταζεσται πως παει. Βεβαια εχει και καποια πραγματα δεν ειναι καλα.

1. Η καταναλωση

2. Ο κινητηρας στα περιπου 200,000 xλμ

 

για το πρωτο δεν μπορω να πω τιποτα, αφου δεν γινεται τιποτα.Οσο για το δευτερο μιλησα σε εναν γνωστο που δουλευει στην αντιπροσωπεια και μου ειπε -ανεπισημα- οτι με κατι montifies στα περιπου 100,000 χλμ. Κανεις τον κινητηρα να αντεξει μεχρι περιπου τα 360,000χλμ. Καλα ειναι απλα μου ειπε οτι θα χανει κατι ψιλα σε επιδοσεις

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια πόσοι από εδώ έχουν οδηγήσει (όχι να πήγαν βόλτα αλλα να έχουν οδηγήσει...) πισωκίνητο αμάξι ?

Επειδή υπάρχει μία μικρή σύγχιση να αναφέρω πως η πίσω κίνηση σαν συμπεριφορά δεν έχει καμία σχέση με την μπροστά(εκτός από την ευθεία....) Λειτουργείς σχεδόν ανάποδα (το γκάζι με το φρένο ) στην είσοδο και στην έξοδο της στροφής ... Βασικό στοιχείο της πίσω κίνησης είναι ότι οι κινητήριοι τροχοί δεν είναι και κατευθυντήριοι (εκτός και αν τους κάνεις .... με τον κλασικό γνωστό "πετάω κώλο") πράγμα που σου δίνει μεγαλύτερη ευθύνη σαν οδηγό . Εννοώ πως το κράτημα στο πισωκίνητο σχετίζεται πολύ με τον τρόπο οδήγησης εν αντιθέσει με το προσθιοκίνητο που το κράτημα σχετίζεται με το καθεαυτό στήσιμο του αυτοκινήτου!!!

 

ΑΝ δεν έχεις "χέρια" το πισωκίνητο με πολλά άλογα γίνεται επικίνδυνο

Το προσθιοκίνητο είναι καλύτερο για έναν μέσο οδηγό. Αλλά μέχρι εκεί!

Το 4κίνητο είναι η ιδανικότερη λύση (και παιχνίδια και κράτημα) αλλά εγώ τον κώλο του πισωκίνητου δεν τον αλλάζω...

 

Όπως και να χει μην παραμυθιάζεστε πως η πίσω κίνηση είναι κάτι εύκολα ελέγξιμο σε δύσκολες συνθήκες.

 

Το rx-8( που είναι και το θέμα μας) είναι ένα αυτοκίνητο για κάτι περισσότερο από μεταφορικό μέσο! Είναι το αμάξι που το παίρνεις έχωντας συνειδητοποιήσει τα αρνητικά του και δεν σε πειράζει ούτε η φθορά ουτε το απίστευτο κακό κράτημα σε βρεγμένο ούτε πιθανά και σύντομη ζωή του κινητήρα του. Είναι ένα αγρίμι σε εξευγενισμένη και γλυκιά συσκευασία! Τέρμα τα γκάζια = τρελό drifting !!!! και για αυτό φτιάχτηκε . Είναι πίο απαλό σε σχέση με το 7 αλλά δεν παύει να είναι αμιγώς (crazy)driver's car.

'Οσο για τις συγκρίσεις με άλλα αυτοκίνητα ίσως με το s2000 , και με την compact 325 και αυτά λόγω σχετικά κοντινής τιμής και πίσωκίνησης και με παρεμφερείς ιπποδυνάμεις και όχι για κάτι άλλο καθώς το rx8 είναι περισσότερο supercar παρά car ...

Ας επιχειρήσουμε...
Link to comment
Share on other sites

Tna sumfwnw apoluta mazi sou!!! Me to mono pou tha diafwnisw einai pws to RX-8 den einai einai supercar (isws se mikrografeia)!!!

Kai min mperdeueste to RX-8 exei to idaniko kratima gia piswkinito montelo akomi kai an thes na katagrapseis kathares grames!!!(xwris plagiolisthiseis!!!)

Epanalambanw gia osous nomizoun pws milaw etsi ston aera...eixa to autokinito stin katoxi mou gia 2 meres!!!H odigisi tou apolaustiki oso den pairnei allo eidika me to DSC off (oxi me to aplo patima tou koumpiou alla me kratimeno to koumpi gia 7 deuterolepta pou ta bgazei ola off).

Sto orio den to piga kathws to autokinito den itan diko mou kai tha itan kai aperiskipsia xwris na to mathw ligo na arxisw tis tarzanies!!!...alla kai kolous petaksa kai donuts se parking ekana kai driftarisma stin ekkinisi me to gkazi sto patwma!!!(oxi omws sto orio)(exei diafora)

Ksenerwsa omws pou mou ta eskasan dio s2000 stin bouliagmenis kai ena punto gt!

Gia auto thewrw pws tha xreiazotan parapanw dunami gia na thewrithei supercar!

Gia na min pareksigithw omws pali kai me tin uparxon upodinami einai arketa trikcy h plagiolisthisi sto orio kathos oi strofes ftanoun psila kai ta xiliometra einai polla(!!!)gia patilikia kai thelei prosoxi!

 

energy .... xexexexexe TUCE you got me!!! :D

Metraei to humor se tetoies periptwseis!! ;)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

με πήγαν βόλτα με το rx8 στη mazda και έπιασε τα 200 για πλάκα και νόμιζες οτι πάει με 120-140... Κρίμα που λόγω ηλικίας δεν μπορούσα να το οδηγήσω :(

 

Πάντως οσον αφορά στην αξιοπιστία, το αυτοκίνητο όπως λένε όσοι ξέρουν θέλει κάποια ειδική φροντίδα και τότε θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα :)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Lucky you!!! Απο ποια ηλικία και πάνω σου επιτρέπουν να κάνεις test drive? Το 'χεις βάλει με το "μέσα μυαλό" να το πάρεις?

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω τρελα γενικα. Για να κανεις test drive πρεπει να εισαι φυσικα >18 και συνηθως με διπλωμα.Εμενα φιλος μου το εδωσε και το οδηγησα.Στην αντιπροσωπεια το εκανα μια γυρα μεσα στην αλανα της εισοδου στο service.Ολα τα λεφτα ειναι.Δεν θα το επαιρνα λογω κινητηρα (Limit 250.000km).Ουτως η αλλως ακριβουτσικο ειναι. Εγω ειμαι για Focus RS αλλα λογω περιορισμενης παραγωγης -που σταματησε- μαλλον παω για Civic Type-R (VTEC Rulez) αν και το μυαλο μου ειναι αλλου. Ψαξτε για Acura RSX-S.

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος flyingbullshit (15 Νοέ. 2004 , 23:50)

 

Εχω τρελα γενικα. Για να κανεις test drive πρεπει να εισαι φυσικα >18 και συνηθως με διπλωμα.Εμενα φιλος μου το εδωσε και το οδηγησα.Στην αντιπροσωπεια το εκανα μια γυρα μεσα στην αλανα της εισοδου στο service.Ολα τα λεφτα ειναι.Δεν θα το επαιρνα λογω κινητηρα (Limit 250.000km).Ουτως η αλλως ακριβουτσικο ειναι. Εγω ειμαι για Focus RS αλλα λογω περιορισμενης παραγωγης -που σταματησε- μαλλον παω για Civic Type-R (VTEC Rulez) αν και το μυαλο μου ειναι αλλου. Ψαξτε για Acura RSX-S.

 

 

σε 3 χρονια απο τωρα πολλα θα αλλαξουν........

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος seventh_heaven (15 Νοέ. 2004 , 23:42)

 

Lucky you!!! Απο ποια ηλικία και πάνω σου επιτρέπουν να κάνεις test drive? Το 'χεις βάλει με το "μέσα μυαλό" να το πάρεις?

 

το αυτοκίνητο είχε απλή ασφάλεια, οπότε από 23 και πάνω :(

Το χω βάλει, αλλά πρέπει να το βάλω και στο μυαλό του father ο οποίος (άκουσον άκουσον) δεν θεωρεί τα mazda καλά αυτοκίνητα...

 

 

Δείτε εδώ. Το γρήγορο rx8 βγάζει ίδιο χρόνο στην πίστα με Μ3. Δείτε και τα άλλα αυτοκίνητα ;)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδια ειναι δυσκολη επιλογη.Παιδευομαι πολυ αυτες τις μερες αλλα συνολικα δε με πειθει.Γιατι ενταξει την GT οσο ιταλικος και να ναι ο κινητηρας αξιζει να την κρατησεις,ειναι κοσμημα.Το ιδιο μεχρι ενος βαθμου και η celica που θα της βαλεις το body kit,τις φουστιτσες τις...To Rx ομως εχει πολυ μικρο βαθμο αποσβεσης.Κι επειδη ειμαι ο τελευταιος που θα μιλησει για μεταπωληση ακομα και να το κρατησεις πολυ καιρο παλι προβληματα θα βγαλει.Να παρει δυσκολη αποφαση.(κι εχω τα 25 χιλ στο χερι)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος 0N3 (17 Νοέ. 2004 , 03:59)

 

To Rx ομως εχει πολυ μικρο βαθμο αποσβεσης.Κι επειδη ειμαι ο τελευταιος που θα μιλησει για μεταπωληση ακομα και να το κρατησεις πολυ καιρο παλι προβληματα θα βγαλει.Να παρει δυσκολη αποφαση.(κι εχω τα 25 χιλ στο χερι)

 

 

Kαι πώς το ξέρεις εσύ αυτό...? :wacko:

Το RX8 είναι σχετικά καινούριο μοντέλο.Δεν μιλάμε για το RX7.Μιλάμε για το RX8 που καμία σχέση δεν έχει με το RX7.Δεν είναι καν αντικαταστάτης του.

Ο αντικαταστάτης του RX7 ετοιμάζεται...

 

Εμένα το μόνο που με ανησυχεί δεν είναι η αξιοπιστία, κάτι άλλωστε για το οποίο φημίζεται η Mazda, αλλά για την τεχνική υποστήριξη εν Ελλάδι.

Εκεί είναι τα δύσκολα διότι η τεχνογνωσία είναι σχετικά περιορισμένη και όπως και να το κάνουμε θα λειτουργήσει μονοπωλιακά!

Χώρια που εάν είσαι σε επαρχία θα πρέπει να κάνεις κι ένα ταξιδάκι για το σερβις και τις λοιπές βλάβες... :(

 

Το θέμα της μεταπώλησης νομίζω είναι χαζό να το συζητάμε όταν μάλιστα δεν έχουμε καν αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο.

Μιλάμε για ένα μικρό κόσμημα κι όχι για το Elantra.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, τέρμα!!! Εδώ μιλάμε για το RX8. Έλεος πια με τα ποστ υπέρ της Άλφα και κατά της Άλφα. Υπάρχουν και άλλα περισσότερο αρμόδια threads που θα μπορείτε να τα χώνετε απεριόριστα! Ας επικεντρωθούμε στο θέμα μας (το RX8 δηλαδη)...

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Loipon gia na pw kai egw thn gnwmh mou....

 

To autokinhto anamfivola exei poly sport xarakthra kai einai poy emfanhsimo....

 

OMWS......genikotera isxyei pws oti plhrwneis pairneis.....den ginetai na parw RX8 me 30000E ;h 40000E kai na to sygkrinw me mia M3....

 

Edw auto pou sumbainei kai pou enw einai eurews gnwsto merikoi ntrepontai na to paradextoun einai....pws prokeitai gia ena autokinhto pou einai idiaitera pathitiko sta mhxanika tou merh kai thelei poly frontida....

 

Xarakthristika tha pw....pws an auto to autokinhto to skizeis douleuontas to sta oria tou gia na paei grhgora....pera apo thn benzinh pou tha katapinei, tha kaiei kai ena swro ladia....diplo kostos....

Kai bebaia den prokeitai na antexei....o kinhthras tou den mporei na sygkrithei me autous twn BMW kai Honda (blepe s2000) oxi giati einai mazda...alla epeidh einai Wankel....

 

An den eixa kanei prosfata thn epilogh mou se autokinto kai egw tha to skeftomoun....alla epeidh mpika sto tripaki....den kserw poso tha antexe sta dika mou xeria to autokinhto auto...giati an kai prospathw na eimai easy rider....kati exw me to gkazi kai den mporw na mhn karfwsw katw to pental tou gkaziou!!!!

 

Symperasma loipon....Einai autokinhto Poulmour (poly Need for Speed opws eipe kai enas filos sto forum).....to opoio an kai tha treksei arketa otan pathseis to gkazi kai tha xareis....tha anagkasteis na fas to xastouki otan tha deis to rezervouar sou adeio kai oti xreiazesai ladia...me koryfh tou pagobounou to service pou tha xreiasteis apo ta provlimata pou tha sou bgazei an to patas synexeia....(Enas ligo neurikos odhkos tha to kataxarei...enas poly neurikos odigos omws..oxi).

 

Einai autokinhto loipon pou apeuthinetai se autous "pou ta exoun"....kai shmadeuei perissotero twra thn neolea pou agorazei autokinhto me ta lefta tou mpampa kai thelei kati grhgoro kai poulmour.

 

Kata thn gnwmh mou...Autokinhto pou to kratas gia 4 xronia to poly kai neta to allazeis....ase pou den krataei kales times metapwlhseis....

 

oso gia ta krathmata....ypothetw pws einai poly kala....mias kai exw megalh empeiria panw se mazda kai ofeilw na omologhsw pws einai sta dynata ths shmeia!!!...

 

 

Auta....

Filika panta

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε κανείς το τέστ αντοχής (24 ώρες με κάτι πιτ στοπ για ανεφοδιασμούς ενδιάμεσα με τέρμα το γκάζι σε οβάλ πίστα) του RX-8 στους «4 Τροχόυς»; Μια χαρά τα πήγε...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Καθάρισα το thread από τα άσχετα/πολεμικά ποστς.

 

Μείνετε παρακαλώ ON-topic. :!:

 

Η συζήτηση είναι σχετικά με το Rx8 και όχι την Alfa , το S3 του Νίκου, τη Lamborghini , τι καιρό θα κάνει αύριο κ.λ.π.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Ρότορες και περιστροφές - Wankel κινητήρες ή Περιστροφικοί.

 

http://www.myphone.gr/gallery/data/3033/16f1972rotary-h157.jpg

 

 

Ο κινητήρας Wankel, πήρε το όνομα του Φέλιξ Βάνκελ που τον εφεύρε. Αποτελείται από ένα τριγωνικό δισκοειδές έμβολο, που έχει τη δυνατότητα να κινείται έκκεντρα μέσα σ 'ένα κέλυφος ανάλογης μορφής (επιτροχοειδής δίβολος), σχηματίζοντας μ 'αυτόν τον τρόπο τρεις χώρους μεταβαλλόμενου μεγέθους. Κινηματικά και δυναμικά, ο κινητήρας Wankel είναι πολύ απλός, εξασφαλίζοντας πλήρη και εύκολη ζυγοστάθμιση των κινουμένων μερών του.

 

Ο πρώτος περιστροφικός κινητήρας παραγωγής φτιάχτηκε από την NSU στο NSU Prinz του 1963. Μετά η NSU πούλησε τις άδειες του κινητήρα Wankel σε όποιον ήθελε να φτιάξει την δική του εκδοχή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγόρασαν την τεχνολογία και η General Motors και η Mercedes επένδυσαν περισσότερο σε αυτή. Ομως μία μικρή Ιαπωνική εταιρία που ονομαζόταν Toyo Kogyo , αργότερα μετονομάστηκε σε Mazda έγινε ο κύριος εκφραστής του περιστροφικού κινητήρα. Στην πράξη, οι περιστροφικοί κινητήρες χωρίζονται ως εξής : Mazda και οι υπόλοιποι.

 

Ο περιστροφικός κινητήρας ( rotary ) έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη σε σχέση με έναν κινητήρα με πιστόνια. Ενας περιστροφικός κινητήρας με 2 ρότορες έχει 3 κινούμενα μέρη ( 2 ρότορες - 1 στρόφαλος ) ενώ ο πιο απλός παραδοσιακός τετρακύλινδρος έχει τουλάχιστον 40 όπως πιστόνια, εκκεντροφόρους, ρουλεμάν, γρανάζια μετάδοσης, ωστήρια, ελατήρια κ.λ.π.

 

Η ελαχιστοποίηση των κινούμενων μερών μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερη αξιοπιστία για τον περιστροφικό κινητήρα.

 

Ολα τα μέρη ενός περιστροφικού κινητήρα γυρίζουν συνέχεια προς μία κατεύθυνση αντί να αλλάζουν βίαια διευθύνσεις όπως τα πιστόνια. Οπως περιστρέφονται οι ρότορες έχουν αντίβαρα για να μηδενίζονται οι κραδασμοί. Η δύναμη του περιστροφικού κινητήρα είναι επίσης πιο ομαλή. Κάθε καύση του έχει τη διάρκεια του χρόνου των 90 μοιρών που περιστρέφεται και κάνει 3 καύσεις ( 270 μοίρες ) όλη αυτή η κίνηση πάει στο στρόφαλο.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο περιστροφικός κινητήρας δίνει δύναμη στα 3/4 της λειτουργίας του εν αντιθέσει με έναν κινητήρα μονοκύλινδρο που δίνει δύναμη μόνο στο 1/4 της λειτουργίας του. (180 μοίρες , κάθε 2 κύκλους).

 

Επίσης οι ρότορες κινούνται στο 1/3 της ταχύτητας του εκκεντροφόρου σε αντίθεση με τα πιστόνια.

 

Σημαντική επίσης είναι η διαφορά στο μέγεθος του περιστροφικού κινητήρα. Λόγω της έλλειψης των πολλών μηχανικών μερών ο περιστροφικός κινητήρας είναι πολύ μικρός και πολύ ελαφρύς σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα.

 

Για παράδειγμα ο κινητήρας του νέου RX8 , ο Renesis όπως τον ονομάζει η Mazda έχει το μέγεθος ενός πολύ μικρού (1000 κυβικών, ίσως και μικρότερου) παραδοσιακού κινητήρα.

 

Ενα από τα βασικά μειονεκτήματα των περιστροφικών κινητήρων είναι η κατανάλωση καυσίμου επειδή η θερμοδυναμική ικανότητα του χώρου καύσης μειώνεται αισθητά από το σχήμα του και την χαμηλή συμπίεση.

 

Δείτε ----> ΕΔΩ τον τρόπο λειτουργίας του Renesis (Flash animation)

 

To be continued...

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα σχόλια περί Wankel και συγκεκριμένα Renesis.

 

ΜΥΘΟΣ

Ο Renesis έχει υψηλότερη κατανάλωση σε σχέση με έναν παραδοσιακό κινητήρα.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (από τους χρήστες RX8 Cosmo παγκοσμίως)

Μέχρι τα 10.000χλμ περίπου ο κινητήρας όντως θέλει την BP, Shell να σας συνοδεύει με καταναλώσεις 18-20lt/100χλμ. Μετά η κατανάλωση πέφτει στα 15lt/100χλμ - μικτές διαδρομές. (Σόρρυ αλλά πόσο καίνε τα αντίστοιχα αυτοκίνητα με τις αντίστοιχες επιδόσεις? 5lt/100χλμ.. ? :lol: )

Φυσικά αν πριν το RX8 είχατε Corsa 1.4 ...σίγουρα το RX8 καίει πολύ... :whistle:

 

ΜΥΘΟΣ

O Renesis πάει στα σκουπίδια στα 200.000, 250.000 χλμ. κ.λ.π.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κανείς δεν ξέρει. Κανένα RX8 δεν έχει κάνει ακόμα 200.000χλμ για να δούμε τι παίζει. ΟΚ, τα 200.000χλμ με πολύ χρήση ένας κανονικός οδηγός τα κάνει σε 18χρόνια περίπου. Ας το ξανασυζητήσουμε το θέμα το 2022 περίπου... :wacko: :whistle:

 

ΜΥΘΟΣ

Το RX8 δε φρενάρει.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυτό δημιουργήθηκε γιατί τα RX8 μέχρι και 2/2004 (επίσημο bulletin της Mazda) χρειάζονται αλλαγή στα τακάκια (προβληματικά από το εργοστάσιο) αν όταν φρενάρουμε κάνουν ένα "στρίγλισμα". Η Mazda το διαπίστωσε και άλλαξε τακάκια στα επόμενα μοντέλα.

 

 

ΜΥΘΟΣ

Το RX8 δε στρίβει καλά.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μάλλον φίλε μου δεν έχεις οδηγήσει ποτέ MX5, MX3, RX7 έστω και Mazda 323 2003 και μετά. Μήπως να μας πεις ότι τα Mazda δεν έχουν και καλά κιβώτια? :wacko:

 

ΜΥΘΟΣ

Το RX8 καίει λάδι.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αλήθεια είναι. Εάν σου πω ότι και το S2000 καίει θα με πιστέψεις? οχι? Οκ, ότι πεις. Ας το πιάσουμε αλλιώς. Ο περιστροφικός κινητήρας καίει πράγματι λάδι λόγω του τρόπου λειτουργίας του. (Διάβασε ποστ μου πιο πάνω για τον περιστροφικό κινητήρα). Ευτυχώς για τους κατόχους RX8 η Mazda έχει βάλει οργανάκι ηλεκτρονικό με την ένδειξη στάθμης λαδιού. Κάθε 800-900χλμ περίπου (2 ρεζερβουάρ βενζίνης) , τον ελέγχεις και συμπληρώνεις 0.5 - 1lt ανάλογα την περίσταση.΄

 

Αυτό είναι πράγματι ένα μειονέκτημα του αυτοκινήτου σοβαρό. Σε κάποιον που του αρέσει το RX8 είναι κάτι που θα μάθει να ζει μαζί του. Αλλωστε είπαμε του ΑΡΕΣΕΙ το RX8 , τρελλάινεται, το θέλει..κατάλαβες? ;)

 

 

Προσοχή. Δεν θέλω να το συγκρίνω με κανένα άλλο αυτοκίνητο. Τα αυτοκίνητα όπως και τα κινητά είναι θέμα γούστου. Μην αρχίσουν πάλι τα κουφά όπως "Καλά όλα αυτά , αλλά η Testarossa είναι καλύτερη". Θενξ.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

vampyre se paw file mou xairomai pou iparxoun atoma psagmena me tis mixanes wankel elpizw na gnwrizeis gia to elliniko rx7 club?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...