Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

με 100αρα βενζινη το ανωτερο που εχει βγαλει ειναι 199 τροχο απο οτι θυμαμαι...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια και τα αλλογα ειναι σχετικα. Αν πραγματι η mazda σου λεει επισημα οτι βγαζει 240 αλλα αυτο βγαζει 199 (δεν ξερω τι παιζει με τα αλλαγα, ουτε ξερω κανεναν που να το εχει ουτε εχω διαβασει κριτικες, οτι βλεπω εδω) Αλλα και παλι μπορει να ειναι πολυ καλο. Και το Matiz με τα 59 αλλογα βγαζει 148 αν δεν απατομαι. Αλλα απο την αλλη το Sportage το 2,7 με 174 αλλογα βγαζει 180 τελικη, τα αλλογα δεν ειναι παντα γκαζι. Στο Sportage βοηθανε για off-road στο Skyline για κοντρες, στο Rx-8 θα βγαινουν σε drift φανταζομαι.Και μπορει πραγματι μετρισης που εκαναν δημοσιογραφοι κλπ να βγηκανε στα 199 ενω η mAzda να το εβαλε σε αλλες συνθικες και να αποδοσε περισοτερα (δεν ξερω, υποθεσεις κανω, δεν ξερω καν πως μετρανε τα αλλογα...)
Link to comment
Share on other sites

βγαζει 240 αλογα αλλα το θεμα ειναι οτι βγαζει πολυ λιγοτερα στο τροχο ειχα διαβασει οτι βγαζει λιγο πιο κατω απο 200 αλογα και για αυτο ειναι σχετικα αργο

το θεμα ειναι ποσα βγαζει στο δρομο αν ξερει καποιος ας μας διαφωτισει αλλα οπως και να το κανουμε δεν ειναι για κοντρες αλλα οτι πρεπει για drift.

 

Το αμάξι βγάζει 240 περίπου άλογα στον τροχό.

 

Απλά για να μετρηθούν χρειάζεται ειδικό δυναμόμετρο. Αυτό γιατί το RX-8 λειτουργεί με την βοήθεια του εισερχομένου από την ταχύτητα αέρα (όπως οι μηχανές). Τα τελευταία 40 άλογα υπάρχουν και έχουν μετρηθεί από ειδικά δυναμόμετρα που εξομοιώνουν την ροή του αέρα που θα υπήρχε στην πράξη.

 

Στην αρχή όλα τα περιοδικά δήλωναν λανθασμένα ότι είναι 200-220 άλογα αλλά τα ψαγμένα το έχουν διορθώσει :)

Link to comment
Share on other sites

αυτο δεν το ηξερα με μπερδεψες λιγο δηλαδη αυξανεται η αποδοση οσο περισσοτερος αερας εισχωρει δηλαδη για να τα βγαλει και τα 240 πρεπει να πηγαινει με πολλα χιλιομετρα λιγο μπερδεμενο μου ακουγεται με λιγα λογια το βοηθαει η αεροδυναμικη του θες να πεις.παντως στην αμερικη το εχουν με 10 αλογα παραπανω αν και εκει εχουν και αλλο προγραμμα λογικα στον εγκεφαλο.
Link to comment
Share on other sites

Και με αυτοκινιτα τυπου Ferrari-Lamborgini κλπ δεν βοηθανε στην αυξηση επιδεσεων οι αεραγογοι που υπαρχουν; Μηπος αυτο εφαρμοσε και η mazda;
Link to comment
Share on other sites

η Mazda ανακοινωνει 231 και οχι 240 στροφαλο με αυτες τις συνθηκες. στην πραγματικοτητα ομως ποτε δεν μπορεις να τις πετυχεις, και στην τελικη τα αλογα που φτανουν στον τροχο σε νοιαζουν. αρα τι 240 μου λες?τα 200 ειναι αυτα που μετρανε. οτι βγαζει 231 στροφαλο υπο ειδικες συνθηκες το ηξερα ηδη.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

βασικα σε τετοια αυτοκινητα η αεροδυναμικη βοηθησε και σε αλλα πραματα οπως στο να βοηθαει ο αερας να εχει καλο πατημα στο δρομο στις μεγαλες ταχυτητες και να μπορει να αεριζεται ο κινητηρας καθως βρισκεται πισω τωρα στο μαζντα δεν εχω ακουσει παντως να εχουν κανει κατι τετοιο
Link to comment
Share on other sites

βασικα σε τετοια αυτοκινητα η αεροδυναμικη βοηθησε και σε αλλα πραματα οπως στο να βοηθαει ο αερας να εχει καλο πατημα στο δρομο στις μεγαλες ταχυτητες και να μπορει να αεριζεται ο κινητηρας καθως βρισκεται πισω τωρα στο μαζντα δεν εχω ακουσει παντως να εχουν κανει κατι τετοιο
που πισω βρισκεται ο κινητηρας?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

paides... ta teleftea minimata einai teleios lathos... poli karvouno!!!

exo pethanei sta gelia!

 

diavasa oti to RX8 exei ram-air stil suzuki gsxr!!!!!! (lathos)

diavasa oti iparxoun aloga gia off road, aloga gia racing, kai aloga gia drift! (lathos)

akousa aeragogous psiksis tou moter pou einai piso sta hyper-sportscars na einai veltiotes epidoseon! (lathos)

 

xaxaxaxaxaxaxaxa ta kalitera anekdota tou 2006 arxisan tin protoxronia!!!

 

KALI XRONIA SE OLOUS! SAS EFXARISTO POLI!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι καθολου λαθος οσον αφορα τα supercars μη με τρελενεις τωρα μαλιστα προσφατα εδειξε και κατι σαν ντοκιμαντερ στην ερτ για τετοια αυτοκινητα και σε ενα συγκεκριμενο το ανεφεραν μαλιστα στο saleen ειχε αεραγωγους απο τη μια πλευρα για το air condition και απο την αλλη για να ψυχεται ο κινητηρας καλυτερα και καλο ειναι να μην ειρωνευεσαι αμα θες να πεις κατι να το εξηγησεις και οχι να λες πως γελας με καποια πραματα εφοσον τα ξερεις καλυτερα τοτε εξηγησε τα.
Link to comment
Share on other sites

καλα οι αεραγωγοι δεν μοιραζουν αλογα παιδια...απλα βοηθανε στην καλυτερη και ομαλοτερη λειτουργια του μοτερ ωστε αυτο με την καταλληλη ρυθμιση και ολα τα συναφη να βγαλει πολλα αλογα. και η Βευρον λεει 1001 αλογα αλλα δεν μπορει να ψυξει σωστα το μοτερ ωστε να τα βγαλει. επι του θεματος ομως γιατι νομιζω οτι κι επαε εβγηκαμεν οφφ τοπικ.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ναι βγηκαμε λιγο απλα εγινε ολο αυτο διοτι αναφερθηκε οτι λογο αεροδυναμικης το rx8 βγαζει 240 αλογα περιπου στο τροχο και απλα ανεφερα σε τι μπορει να βοηθησει η αεροδυναμικη απο παραδειγματα σε αυτοκινητα που παιζει πολυ σημαντικο ρολο
Link to comment
Share on other sites

paides... ta teleftea minimata einai teleios lathos... poli karvouno!!!

exo pethanei sta gelia!

 

diavasa oti to RX8 exei ram-air stil suzuki gsxr!!!!!! (lathos)

diavasa oti iparxoun aloga gia off road, aloga gia racing, kai aloga gia drift! (lathos)

akousa aeragogous psiksis tou moter pou einai piso sta hyper-sportscars na einai veltiotes epidoseon! (lathos)

 

xaxaxaxaxaxaxaxa ta kalitera anekdota tou 2006 arxisan tin protoxronia!!!

 

KALI XRONIA SE OLOUS! SAS EFXARISTO POLI!!!

 

Μαλλον δεν διαβασες η δεν καταλαβες σωστα. Δεν ειναι αλλο για..., αλλα αλλογα που αποδειδουν σε... Αναλογος τον κινιτιρα. Μην ενα SUV με 170-200 αλλογα δεν εχει δυναμη να τραβιξει... Εχει ομως τελικες; Αντιθετα μην μου πεις οτι RΧ (αν και με περισοτερα αλλογα) δεν εχει τελικη... Ποσα κιλα μπορει ομως να τραβιξει; Βεβαια παιζουν ρολο και τα κιλα του αυτοκινιτου, εκει που το ενα ζυγιζει 1 τονο(η και λιγοτερο, δεν κσερω) το αλλο ζυγιζει 1,5. Αλλα ειναι φταγμενα για αλλες καταστασης.Το ενα θα βοηθησει το αυτοκινιτο του φιλου του ιδιωκριτι να ξεκολισει, το αλλο το μονο που μπορει να κανει αμα κολισει ο φιλος ειναι να παει γκαζατα μεχρι την πιο κοντινη οδηγικη βοηθεια για να φερει βοηθεια...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι καθολου λαθος οσον αφορα τα supercars μη με τρελενεις τωρα μαλιστα προσφατα εδειξε και κατι σαν ντοκιμαντερ στην ερτ για τετοια αυτοκινητα και σε ενα συγκεκριμενο το ανεφεραν μαλιστα στο saleen ειχε αεραγωγους απο τη μια πλευρα για το air condition και απο την αλλη για να ψυχεται ο κινητηρας καλυτερα και καλο ειναι να μην ειρωνευεσαι αμα θες να πεις κατι να το εξηγησεις και οχι να λες πως γελας με καποια πραματα εφοσον τα ξερεις καλυτερα τοτε εξηγησε τα.

 

orea afta pou les.. alla oute o aeragogos tis psiksis oute o aeragogos aftou tou aftokinitou prosferei extra aloga...

kai sinexizo...

 

RAM AIR DEN EXEI KANENA AFTOKINITO PARAGOGIS...

 

oi aeragogoi den prosthetoun aloga poso malon sto RX8...

 

i kaliteri psiksi tou moter dinei kapoia parapano aloga... i amesi eisagogi kriou aera dinei parapano aloga... alla veltiosi ipodinamis sta polla km den tithete thema... einai stin sfera tis fantasias 'i ton SuperSport motosikleton...

Link to comment
Share on other sites

ειναι θεμα ροπης!!!!αλλη ροπη εχει ενας τουρμπατος κινητηρας, αλλη ενας ατμοσφαιρικος, αλλη ενα 14αρι μοτερ και αλλη ενα διλιτρο!και γω μπορει το κορσακι μου να το φτασω 200 αλογα, οποτε θα εχω τα ιδια αλογα με το Golf GTi, θα εχω ομως και την ιδια ροπη???μπα............

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν διαβασες η δεν καταλαβες σωστα. Δεν ειναι αλλο για..., αλλα αλλογα που αποδειδουν σε... Αναλογος τον κινιτιρα. Μην ενα SUV με 170-200 αλλογα δεν εχει δυναμη να τραβιξει... Εχει ομως τελικες; Αντιθετα μην μου πεις οτι RΧ (αν και με περισοτερα αλλογα) δεν εχει τελικη... Ποσα κιλα μπορει ομως να τραβιξει; Βεβαια παιζουν ρολο και τα κιλα του αυτοκινιτου, εκει που το ενα ζυγιζει 1 τονο(η και λιγοτερο, δεν κσερω) το αλλο ζυγιζει 1,5. Αλλα ειναι φταγμενα για αλλες καταστασης.Το ενα θα βοηθησει το αυτοκινιτο του φιλου του ιδιωκριτι να ξεκολισει, το αλλο το μονο που μπορει να κανει αμα κολισει ο φιλος ειναι να παει γκαζατα μεχρι την πιο κοντινη οδηγικη βοηθεια για να φερει βοηθεια...

 

malon den ta ksereis poli kala kai patas pano se pagomeni limni kalokairiatika...

 

i ipodinami einai IDIA... ta KW pou paragei ena moter einai IDIA...

to pos tha ta metaferei i metadosi... kai poso polistrofa tha antidrasei afti... 'i ti stisimo tha dosei o kataskevastis sto amaksoma... 'i tis sxeseis tou granazomatos METAVALOUN tin simperifora tou aftokinitou...

episis i aerodinamiki kai to varos...

alla TA ALOGA KAI I ROPI... i paragomeni energeia diladi einai metrisimi dinami kai sigrisimi...

Link to comment
Share on other sites

RAM AIR DEN EXEI KANENA AFTOKINITO PARAGOGIS...

 

 

Η εισαγωγή του RX-8 έχει χαρακτηριστικά ram-air για αυτό και στα δυναμόμετρα δεν βγάζει την ονομαστική ισχύ καθώς θέλει περίεργο ρεύμα αέρα.:)

Αυτό το διάβασα στο Evo οπότε μην με κατηγορείτε μετά χωρίς λόγο.:p :p :cool:

Link to comment
Share on other sites

malon den ta ksereis poli kala kai patas pano se pagomeni limni kalokairiatika...

 

i ipodinami einai IDIA... ta KW pou paragei ena moter einai IDIA...

to pos tha ta metaferei i metadosi... kai poso polistrofa tha antidrasei afti... 'i ti stisimo tha dosei o kataskevastis sto amaksoma... 'i tis sxeseis tou granazomatos METAVALOUN tin simperifora tou aftokinitou...

episis i aerodinamiki kai to varos...

alla TA ALOGA KAI I ROPI... i paragomeni energeia diladi einai metrisimi dinami kai sigrisimi...

 

Energy... No offence μεγάλε αλλά διαβάζουμε λιγάκι πως δουλεύει ο ρότορας του RX-8 πριν εκφράσουμε γνώμη...

 

Την μισή δουλειά στον κινητήρα την κάνουν οι εισαγωγές αέρα. Μάλιστα, για να καταλάβεις πόσο σημαντικές είναι, σκέψου ότι μέσα στον κινητήρα καταλήγουν 6 εισαγωγές με συγκεκριμένες γωνίες εισόδου.

 

Μάλιστα οι 6 αυτές εισαγωγές δεν δουλεύουν παράλληλα αλλά ανά δυάδα. Κάθε δυάδα ανοίγει από ένα συγκεκριμένο αριθμό στροφών και μετά για να βοηθήσει στην καύση.

 

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι το σύστημα σωληνόσεων της εισαγωγής είναι πολύ πολύπλοκο γιατί δίνει συγκεκριμένους στροβιλισμούς στον αέρα για καλύτερη απόδοση.

 

Επιπλέον, η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ των Cosmo και Challenge είναι η έλλειψη 1 μπεκ και 2 εισαγωγών αέρα από το Challenge, πιο συγκεκριμένα αυτών που στο Cosmo ανοίγουν κοντά στις 7000rpm! Δεν αναρωτίεσαι γιατί ανακοινώνονται λίγο λιγότερα από 200 άλογα από τη Μαzda για το Challenge?

 

Το RX-8 για να αποδόσει τα άλογα που έχει ανακοινώσει η Mazda χρειάζεται αέρα. Τέλος.

 

Αν θες λεπτομέριες για όλα αυτά που γράφω, σε παραπέμπω στο Know-How του EVO, στο αφιέρωμά του στους ρότορες - δυστυχώς δεν θυμάμαι τεύχος αλλά το έχω σπίτι... Άλλα μπορείς να ψάξεις και στο Internet, θα βρεις πολλά site με λεπτομέριες.

Link to comment
Share on other sites

αυτα υπαρχουν και στο know how του power techniques για τους wankel. μηπως εννοεις αυτο?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

αυτα υπαρχουν και στο know how του power techniques για τους wankel. μηπως εννοεις αυτο?

 

Μπορεί να μπερδεύω τα περιοδικά, δεν παίρνω και όρκο :p Μάλλον έχεις δίκιο, το έχω διαβάσει καλά το άρθρο πάντως, όπου και αν ήταν :)

 

ThanQ για την παρατήρηση :happy:

Link to comment
Share on other sites

εαν το αφιερωμα για τους wankel το ειχες διαβασει σε 4 συνεχειες ηταν στο power techniques!δεν θυμαμαι να εχει το EVO know-how section!!!με τετοια θεματα ασχολειται κυριως το power techniques. δεν παιρνω και ορκο γιατι το EVO δεν το διαβαζω, το power που το παιρνω παντα το εχει σιγουρα ομως!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Energy... No offence μεγάλε αλλά διαβάζουμε λιγάκι πως δουλεύει ο ρότορας του RX-8 πριν εκφράσουμε γνώμη...

 

Την μισή δουλειά στον κινητήρα την κάνουν οι εισαγωγές αέρα. Μάλιστα, για να καταλάβεις πόσο σημαντικές είναι, σκέψου ότι μέσα στον κινητήρα καταλήγουν 6 εισαγωγές με συγκεκριμένες γωνίες εισόδου.

 

Μάλιστα οι 6 αυτές εισαγωγές δεν δουλεύουν παράλληλα αλλά ανά δυάδα. Κάθε δυάδα ανοίγει από ένα συγκεκριμένο αριθμό στροφών και μετά για να βοηθήσει στην καύση.

 

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι το σύστημα σωληνόσεων της εισαγωγής είναι πολύ πολύπλοκο γιατί δίνει συγκεκριμένους στροβιλισμούς στον αέρα για καλύτερη απόδοση.

 

Επιπλέον, η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ των Cosmo και Challenge είναι η έλλειψη 1 μπεκ και 2 εισαγωγών αέρα από το Challenge, πιο συγκεκριμένα αυτών που στο Cosmo ανοίγουν κοντά στις 7000rpm! Δεν αναρωτίεσαι γιατί ανακοινώνονται λίγο λιγότερα από 200 άλογα από τη Μαzda για το Challenge?

 

Το RX-8 για να αποδόσει τα άλογα που έχει ανακοινώσει η Mazda χρειάζεται αέρα. Τέλος.

 

Αν θες λεπτομέριες για όλα αυτά που γράφω, σε παραπέμπω στο Know-How του EVO, στο αφιέρωμά του στους ρότορες - δυστυχώς δεν θυμάμαι τεύχος αλλά το έχω σπίτι... Άλλα μπορείς να ψάξεις και στο Internet, θα βρεις πολλά site με λεπτομέριες.

 

gnorizo poli kala pos doulevei o rotoras... kai tis diafores tou cosmo apo tou challenge...

ti sxesi exei o "parapano" aeras pou thelei to cosmo apo tin enoia tou "ram-air" pou xrisimopoiithike????

tha trelathoume teleios????

siga mi dimiourgei kai eidika magnitika kimata to radiocd me to oksigono kai fortizei thetika ta ionta tis atmosferas gia apodosi +20hp...

eleos me to karvouno!!!

allo ta kanalia eisagogis aera kai kafsimou... kai allo i eisagogi me piesi tou aera apo ta xiliometra... ta exete kanei xoulouvaxata diavazontas diafora kai meta kanete kai mathima se emas...

to anasxediasmeno filtrokouti pou mporei na exei 'i i anasxediasmeni eisagogi kai ta epipleon kanalia pou anoigoun meta apo tis 7.000str DEN EXOUN SXESI ME TO POSA XILIOMETRA PAEI ENA AFTOKINITO KAI POSI PIESI AERA EXEI MPROSTA TOU...

den exei tripa Ram-air, TELOS!...

 

to EVO exei petaksei ana kairous poles kotsanes...

Link to comment
Share on other sites

gnorizo poli kala pos doulevei o rotoras... kai tis diafores tou cosmo apo tou challenge...

ti sxesi exei o "parapano" aeras pou thelei to cosmo apo tin enoia tou "ram-air" pou xrisimopoiithike????

tha trelathoume teleios????

siga mi dimiourgei kai eidika magnitika kimata to radiocd me to oksigono kai fortizei thetika ta ionta tis atmosferas gia apodosi +20hp...

eleos me to karvouno!!!

allo ta kanalia eisagogis aera kai kafsimou... kai allo i eisagogi me piesi tou aera apo ta xiliometra... ta exete kanei xoulouvaxata diavazontas diafora kai meta kanete kai mathima se emas...

to anasxediasmeno filtrokouti pou mporei na exei 'i i anasxediasmeni eisagogi kai ta epipleon kanalia pou anoigoun meta apo tis 7.000str DEN EXOUN SXESI ME TO POSA XILIOMETRA PAEI ENA AFTOKINITO KAI POSI PIESI AERA EXEI MPROSTA TOU...

den exei tripa Ram-air, TELOS!...

 

to EVO exei petaksei ana kairous poles kotsanes...

 

Δεν μίλησα εγώ για ram-air. Οφείλεις να παραδεχτείς ότι το RX-8 ΘΕΛΕΙ αέρα και ενα στατικό δυναμόμετρο ειναι ανακριβές.

 

Σημασία δεν έχει η πίεση. Σημασία έχει ότι μπαίνει αέρας. Άμα το αμάξι είναι στάσιμο δεν μπαίνει αέρας και υπολειτουργεί ο κινητήρας. Αφού το λες και μόνος σου, γιατί φάσκεις και αντιφάσκεις;

 

Τώρα άμα εσύ δεν θες να το παραδεχτείς είναι δικό σου πρόβλημα, είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος του αυτοκινήτου ξέρει καλύτερα από εσένα :happy:

Link to comment
Share on other sites

Σημασία δεν έχει η πίεση. Σημασία έχει ότι μπαίνει αέρας. Άμα το αμάξι είναι στάσιμο δεν μπαίνει αέρας και υπολειτουργεί ο κινητήρας. Αφού το λες και μόνος σου, γιατί φάσκεις και αντιφάσκεις;

 

Τώρα άμα εσύ δεν θες να το παραδεχτείς είναι δικό σου πρόβλημα, είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος του αυτοκινήτου ξέρει καλύτερα από εσένα :happy:

 

agori mou... de fasko kai antifasko... EONEITE OTI THELEI AERA!...

oloi oi kinitires theloun aera!...

oxi omos kinoumeno aera pou les esi... KATALAVE TI GRAFO EPITELOUS!!! EIPA EXEI EXTRA KANALIA STIN EISAGOGI... ti sxesi exei afto me ton kinoumeno aera???!!!

den eipa tipota monos mou oute antifasko... diavaze arga kai kathara xoris fanatismo na mou vreis lathos...

 

to an ta dinamometra metroun lathos... einai alli sizitisi giati ena dinamometro thelei polles parametrous na leitourgisei sosta...

kivika,rpm,kilindrismo,sxeseis,thermokrasia,O2H,varometriki piesi,klp klp klp...

stous wankel kinitires kapoia dedomena einai "kata prosegisi" logo tis peristrofikis kinisis tou moter pou oi "strofes" tou kinitira oudemia sxesi exoun me tis strofes enos kinitira me pistonia...

oles oi alles parametroi einai statheres (apo tis sxeseis kai meta pou egrapsa) kai gnostes gia tin metrisi...

EKEI ginete to lathos stis metriseis me ta "gnosta" dinamometra afou DEN EINAI KATASKEVASMENA NA METROUN WANKEL KINITIRES... kai i metrisi ginete san "eksomoiosi" me diafora data...

to apotelesma einai analogos to setarisma tou dinamometrou na vgenoun kai ta analoga HP...

 

oute o "trexoumenos" aeras exei rolo... oute o "statheros"...

den iparxei sistima sto RX8 ekmetalefsis tou kinoumenou aera!

 

TELOS!

 

kai gia na katalaveis to lathos sou... DEN iparxei dinamometro pou na paragei kinoumeno aera polon KM/h (peran ton aparetiton anemistiron gia tin sosti psiksi tou psigiou) mexri kai gia tis moto otan theloun na metrisoun to RAM-AIR allazoun ta dedomena tou dinamometrou kai ginete PROSOMOIOSI tou poso tha kerdize an i moto pigene me pano apo 120-150km/h (pou sinithos arxizei to ram-air na apodidei)...

tis teleios pragmatikes sinthikes tis vgazoun me eksomeiosi. (giafto vlepoume px. ena R1 pou apodidei 180 me ramair na exei mono 160 ston troxo kai dinoun +8hp oti tha exei me ti xrisi ram-air)

 

PS. ean peis pali oti antifasko... ta paratao... dioti den mporeis na katalaveis oti oudepote ipostiriksa oti to RX8 exei sistima aksiopiisis tou kinoumenou aera...

 

TIP:

 

right way: diavazo, skeftomai, kalaveno...: apantao/sizitao...

wrong way: diavazo, de skeftomai, katalaveno oti goustaro, allazo noima monos mou...:apantao katigorontas ton allon gia oti na'nai...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...