Jump to content

[Off topic] Umi Zero: Περί παραγγελιών


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 305
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Απλα ξετρυπωνονται οταν προκυπτει ζητημα :D

(οπως βλεπεις, πολλοι εκαναν εγγραφη σημερα)

 

Τι είπες τώρα:!::!::!::ninja:

Cubot Dinosaur

NO.1 G3 smartwatch

Weloop Tommy smartwatch

Link to comment
Share on other sites

Πονηροι οι κινεζοι , διαφήμιση δωρεαν εστω και αρνητικη , καποιοι θα τσιμπησουν απο τις αντιπροσφορες που τους κανουν .

Η σωστη αντιδραση ειναι ολοι μαζι dispute στο paypal με φωτο της "προσφορας" και της απαντησης του Tinydeal .

Το Paypal φοβουνται πιο πολυ απο τους πελατες .

Οσοι εκαναν dispute και τους ζητανε να το ακυρωσουν για να τους κανουν το refund ας μην το κανουν για να "μαθει" ο κινεζος να κανει λαλακιες .

Ο συλλογισμος μου ειναι απλος .

Με το refund μεσω του μαγαζιου δεν εκτιθονται πουθενα .

Αμα ομως πεσουν στο Paypal καμμια 500αρια disputes για το ιδιο προιον με αποδειξεις οτι φταιει το μαγαζι εκτιθονται ανεπανορθωτα και θα το σκεφτουν να το ξανακανουν στο μελλον αυτο το "κολπο"

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Να γίνει του dispute το κάγκελο! :lol: :lol:

Έριξαν ωραίο τυράκι πάντως τα Κινεζάκια.

Μακάρι κάποιος από όσους ποστάρουν για το "δώρο", όχι μόνο να το παραλάβει αλλά να είναι και umi zero (λειτουργικό δηλαδή) και όχι ZERO ZERO!

Link to comment
Share on other sites

If you pay for the order with paypal, you will not lose any money, but if you use credit card to pay and get some loss, you can contact me, and then we will give you some TD points or free gifts to compensate your loss.

I lose money either way, the initial commission of bank to transfer money to my debit card, the commission of the bank for the actual transaction and the loss of currency due to the euro dropping day after day to dollar.

Besides, why should I be satisfied if this inconvinience is not compensated by a brave discount (in the class of 20-25%)?

Edited by Roid_rage

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Οσοι εκαναν dispute και τους ζητανε να το ακυρωσουν για να τους κανουν το refund ας μην το κανουν για να "μαθει" ο κινεζος να κανει λαλακιες .

Τα έχουμε πει χίλιες φορές, αλλά άντε ακόμη μια για τους πρωτάρηδες: Πέρα από το ότι είναι από μόνο του τραγικό να έχουνε και τέτοιες απαιτήσεις, ΠΟΤΕ δεν κλείνουμε το dispute/claim πριν μας επιστρέψουν τα χρήματα, διότι μετά είμαστε έρμαιο τους. Όταν κλείνεις ένα dispute/claim, ΔΕΝ μπορείς να το ξανανοίξεις, οπότε αν το κλείσει κάποιος μετά άνετα μπορούν να μην του επιστρέψουν τα χρήματα ή να τον παιδεύουν επ αόριστον να δεχτεί κουπόνι και άλλα ακατανόμαστα και δεν θα έχει πλέον και την -όποια- προστασία του paypal. Δεν το ζητάνε για την ψυχή της μάνας τους ή προς δικό μας συμφέρον.

"κολπο"

Τα εισαγωγικά δεν χρειάζονταν καν... και περιμένω με αγωνία να δω πόσοι από τους τρεις "τυχερούς", θα είναι από τους φρεσκογραμμένους του φόρουμ. Ελπίζω να διαψευστώ.

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως εχθές μου είπαν για refund και μόλις μου ήρθε μήνυμα από paypal ότι έγινε.Οκ έχασα απο τη μετατροπή σε ευρώ και πισω σε $ απο την τράπεζα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν κέρδισε το tinydeal με δυο μέρες "παρακράτηση" των χρημάτων μου. Μάλλον κάνανε μ@@@@α

Cubot Dinosaur

NO.1 G3 smartwatch

Weloop Tommy smartwatch

Link to comment
Share on other sites

εμένα το paypal ήδη μου επέστρεψε τα χρήματα

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Ζητώ συγνώμη για το τελευταίο μου off topic Tinydeal:sorry:

Tώρα μόλις μίλησα στο chat μαζί τους και συν όλο το "στόλισμα" που τους έκανα καταλήξαμε:

.............

Εγώ:You send me the product I ordered? You will immediately return me all my money back? I do complainant in paypal? Tell me what you prefer?

Steve1: So you want a full refund?

Εγώ:RIGHT NOW!!!!!!!!

Steve1: Please check your paypal account 2-3 working days later

Εγώ:IF NOT DONE AS MY SAY, DO IMMEDIATELY COMPLAINT FOR THIS FRAUD!!!!

.............

Και πάλι συγνώμη για το off topic:sorry:

Έλαβα email απο paypal ότι μου έγινε πλήρης επιστροφή χρημάτων:)

Link to comment
Share on other sites

Τα εισαγωγικά δεν χρειάζονταν καν... και περιμένω με αγωνία να δω πόσοι από τους τρεις "τυχερούς", θα είναι από τους φρεσκογραμμένους του φόρουμ. Ελπίζω να διαψευστώ.

 

Αυτο ειναι ευκολακι .

Μπορει ο Admin , εαν επιθυμει , μεσω της IP εγγραφης να καταλαβει εαν ειναι "υπαλληλοι" του Tinydeal και να τους ξεμπροστιάσουμε

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τελικά έκαναν χοντρή ******* ή κατάλαβαν ότι είμαστε οργανωμένοι γιατι έως πριν λίγο δεν με είχε ενοχλήσει κανένας τους. Μόλις έκανα εγγραφή στο forum και πόσταρα τον αριθμό παραγγελίας με ενημέρωσαν με email τους ζήτησα refund και ιδού σε λιγότερο από 2 ώρες...

Καλή τύχη στην κλήρωση σε όλους...:lol:

 

 

 

TinyDeal Co. LTD just sent you a refund

Jan 22, 2015 02:25:27 PST

Transaction ID: 43W12206GR1733738

 

Dear Gerasimos ,

 

TinyDeal Co. LTD just sent you a full refund of €70.82 EUR for your purchase.

 

If you have any questions about this refund, please contact TinyDeal Co. LTD.

 

The refund will go to the card you paid with.

 

To see all the transaction details, please log into your PayPal account. It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

 

 

Merchant information

TinyDeal Co. LTD

HK@ebuyhk.com

http://www.tinydeal.com/

Note from merchant

[5960046026460001921052]1x P05-ZERO*#

 

 

 

Original transaction details

 

 

 

Description Unit price Qty Amount

UMI ZERO 5 FHD OGS Super AMOLED MTK6592 8-core Ultrathin Phone

Item #: P05-ZERO

€70.82 EUR 1 €70.82 EUR

 

 

 

Total: €70.82 EUR

 

 

 

 

Invoice Number: 5960046026460001921052

 

Yours sincerely,

PayPal

Link to comment
Share on other sites

Order number: 7560046037070001443829

 

I have just communicated with your representative "Tik" through LiveChat.

I asked her to cancel the transaction and refund my PayPal payment.

I will wait until Monday for the refund.

After that I will be making a dispute with PayPal.

 

I am NOT interested in your Giveaway.

Very poor business on your behalf.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα παιδια που τους ςκανα refund μου λένε να περιμένω 2 3 μέρες δεν ξανασχολουμε ποτε με αυτο το μαγαζι.-
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

Τραγελαφικές καταστάσεις.Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, απο ότι κατάλαβα δε κερδίζουμε το τηλέφωνο αλλά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.Btw αυτό το "giveaway" δε παραβαίνει κάμποσους κανόνες του forum?
Link to comment
Share on other sites

Εμένα παιδια που τους ςκανα refund μου λένε να περιμένω 2 3 μέρες δεν ξανασχολουμε ποτε με αυτο το μαγαζι.-

I won`t deal with Tinydeal, too. The only way to stand as a customer again is if they process my order normally and fairly with dignity. It`s a pity though because they made some good offers and I used to buy..

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

We will definitely do full refund to these customers, if they don't choose other solutions.

Allow me to have trust issues, you have earned it after all. Plus, I believe in the "better be safe than sorry" saying.

But for the sake of argument and in the hope of reclaiming some of that lost trust on your part, care to explain why you ask people to close their disputes before returning their money? Once they asked for a refund you should be doing that in a heartbeat (actually they shouldn't even have to ask for it, you should have done that the minute you announced the "error" situation), not setting the requirement "close the dispute first".

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

I won`t deal with Tinydeal, too. The only way to stand as a customer again is if they process my order normally and fairly with dignity. It`s a pity though because they made some good offers and I used to buy..

 

exactly the same for me. Non-professional approach means no future cooperation

Cubot Dinosaur

NO.1 G3 smartwatch

Weloop Tommy smartwatch

Link to comment
Share on other sites

Its ok they said it was a mistake and we have all our money back.We didnt lost anything other than the loyalty to Tinydeal and that is Tinydeals concern not ours.They allready know that 90% of greek buyers trust myphone before they buy chinese phones.So thanks Tinydeal and BB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...