Jump to content

Cubot X9


arisg90
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χτες παρελαβα το κινητο απο minideal,εχω παθει πλακα,ειναι απιστευτο.

το gps κλειδωνει αμεσως ,η οθονη καταπληκτικη,το touch πολυ καλο.

το φορτωσα με ενα σωρο εφαρμογες και δεν κολαει καθολου.

Αμα του κάνεις και root να δεις μετα διαφορά που θα έχεις

Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παρέλαβα κι εγώ εχθές για την σύζυγο. Του έκανα την ενημέρωση και μετά ρουτ με τον τρόπο που μας συμβούλεψε ο taliban. Κάποιες φορές η οθόνη δεν αποκρίνεται αμέσως και πιθανολογώ οτι φταιει η ζελατίνη προστασίας αλλά δεν γνωρίζω σίγουρα. Το παρατήρησα κατα την πλοήγηση στο διαδίκτυο οταν κάνω σουαπ για να κυλήσουν οι σελίδες πάνω, κάτω αλλά και κατά την χρήση του πληκτρολογίου. Η οθόνη του μου δείχνει πάρα πολύ φωτεινη με περίπου 70% φωτεινότητα, GPS ακόμη δεν έχω δοκιμάσει, η κάμερα όπως την περίμενα δηλαδή μέτρια αλλά για τα γούστα μου ικανοποιητική. Αυτά μέχρι στιγμής γιατί δεν έχω δοκιμάσει ή παρατηρήσει κάτι αλλο.

Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να περάσουμε twrp recovery με mobile uncle tools εφόσον εχει γίνει έιδη ρουτ;

Edited by volaras
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα κι εγώ εχθές για την σύζυγο. Του έκανα την ενημέρωση και μετά ρουτ με τον τρόπο που μας συμβούλεψε ο taliban. Κάποιες φορές η οθόνη δεν αποκρίνεται αμέσως και πιθανολογώ οτι φταιει η ζελατίνη προστασίας αλλά δεν γνωρίζω σίγουρα. Το παρατήρησα κατα την πλοήγηση στο διαδίκτυο οταν κάνω σουαπ για να κυλήσουν οι σελίδες πάνω, κάτω αλλά και κατά την χρήση του πληκτρολογίου.

Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να περάσουμε twrp recovery με mobile uncle tools εφόσον εχει γίνει έιδη ρουτ;

 

αν βρεις κάπου το image γιατί να μην γίνεται?

Το θέμα με την ανταπόκριση της οθόνης κατά 99% είναι από την ζελατίνα

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Ευτηχως που το ειδα αυτο φιλε γιατι ετοιμαζομουν να παρω κι εγω απο αυτους! Παντως, ανεξαρτητα απο το εαν καποιοι τα εχουν παρει στην τιμη που λενε απο το Gearbest, σημασια εχει απο τη στιγμη που υπαρχει αυτη η δικλιδα με το χαμηλο δηλωθεν ποσο και ειδαν οτι δεν τους ειπε τποτα, επρεπε απο μονοι τους να τον "φτιαξουν".. τραγικο aftersales παντως απο αυτους.. εγινε η στραβη, Ο.Κ. εκανε λαθος ο Mitsos1311 αυτοι απο πλευρας τους ομως επρεπε να του πουν κατι... τεσπα κι εγω δεν ηξερα και ενα αλλο καταστημα με προστατεψε και με ενημερωσαν(vickmall)! Anyway γενικα αυτα δεν πρεπει να συμβαινουν.. απλα ξενερωνουν τον κοσμο. Υπομονη φιλε! απο δω και περα θα προσεχεις τουλαχιστον!
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα στις 13/03/15 από MINIDEAL ένα Χ9 με ANDROID 4.4.4. Από την πρώτη κιόλας χρήση έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τη συσκευή μέχρι που ανακάλυψα μία νεκρή περιοχή στο κέντρο περίπου της οθόνης. Λέγοντας νεκρή εννοώ ότι όταν ακουμπάς στην περιοχή αυτή, η οθόνη αφής δεν ανταποκρίνεται. Μάλιστα, μέσα στο μενού, όταν θέλω να επίλέξω έναν φάκελο ή μία ρύθμιση και τυχαίνει να συμπίπτει με την περιοχή αυτή, απλά δεν μπορώ να την επιλέξω. Επικοινώνησα με την ΜΙΝΙDEAL και αφού μου πρότειναν ως λύση το FACTORY RESET, που δεν απέδωσε, επανήλθαν με νέα πρόταση να ψάξω και να εγκαταστήσω μια άλλη ROM λόγω κάποιου "software bug" όπως μου ανέφεραν. Μετά από ψάξιμο στο FORUM δοκίμασα να κάνω root με Root Genius αλλά χωρίς επιτυχία και είμαι πλέον σε αδιέξοδο και αρκετά απογοητευμένος από την αγορά μου.
Link to comment
Share on other sites

Mε το iroot(εκδοση 1.8.2)όπως έγραψε και ενα παιδι 2 σελίδες πίσω γίνεται (έτσι το εκανα και εγω), όσο για το κινητό εγώ εχω βγει πολύ ικανοποιημένος

Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14)

Link to comment
Share on other sites

Αμα του κάνεις και root να δεις μετα διαφορά που θα έχεις

 

Το εκανα με το iroot που εγραψε ενας φιλος σε προηγουμενο ποστ.

Πολυ ευκολα και πολυ γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αμα βγαλεις την ζελατίνα είναι καλυτερα?

Εγώ δεν μπορω να βρω πως βγαίνει η δόνηση όταν γραφείς μήνυμα...

Mobile User: iphone 5 16gb

Tablet User: ipad mini retina 4g

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αμα βγαλεις την ζελατίνα είναι καλυτερα?

Εγώ δεν μπορω να βρω πως βγαίνει η δόνηση όταν γραφείς μήνυμα...

 

ρυθμισεις-> γλωσσα και εισαγωγη-> διπλα στο πληκτρολογιο που εχεις τσεκαρισμενο πατας τις 3 γραμμουλες (ρυθμισεις) και ξετσεκαρεις την δονηση κατα το πατημα πληκτρων

Link to comment
Share on other sites

Ευτηχως που το ειδα αυτο φιλε γιατι ετοιμαζομουν να παρω κι εγω απο αυτους! Παντως, ανεξαρτητα απο το εαν καποιοι τα εχουν παρει στην τιμη που λενε απο το Gearbest, σημασια εχει απο τη στιγμη που υπαρχει αυτη η δικλιδα με το χαμηλο δηλωθεν ποσο και ειδαν οτι δεν τους ειπε τποτα, επρεπε απο μονοι τους να τον "φτιαξουν".. τραγικο aftersales παντως απο αυτους.. εγινε η στραβη, Ο.Κ. εκανε λαθος ο Mitsos1311 αυτοι απο πλευρας τους ομως επρεπε να του πουν κατι... τεσπα κι εγω δεν ηξερα και ενα αλλο καταστημα με προστατεψε και με ενημερωσαν(vickmall)! Anyway γενικα αυτα δεν πρεπει να συμβαινουν.. απλα ξενερωνουν τον κοσμο. Υπομονη φιλε! απο δω και περα θα προσεχεις τουλαχιστον!

 

Χαίρομαι που σε βοήθησα φίλε μου , ελπίζω το κατάστημα που επέλεξες να φανεί αντάξιο των προσδοκιών σου , και να μην είναι αεριτζήδες σαν αυτούς που έμπλεξα εγώ , άλλα αφού μου λες ήδη ότι σε ενημέρωσαν , πάει να πει ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που σέβεται τον πελάτη του και τον ενημερώνει και δεν κοιτάει μόνο πως θα τα αρπάξει . Γιατί είναι όπως το είπες όταν όλα πάνε καλά και δουλεύουν και οι συσκευές , είναι όλοι ευχαριστημένοι και Κουρτάκη ...

Όταν όμως γίνεται η στραβή εκεί είναι που ξεχωρίζει η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ .

 

Σε ότι αφορά το κινητό τώρα να κάνω μια διόρθωση και ευχαριστώ την Σουζάνα για την παρατήρηση .

Η εικόνα επαφής όταν σε καλούν δεν εμφανίζεται σε όλη την οθόνη , άλλα στην μισή (στην υπόλοιπη μισή γίνεται μαύρο και επιλέγεις αν θα απαντήσεις ή θα απορρίψεις την κλήση) και όταν απαντήσεις γίνεται ολόκληρη .

Αν έχει κάποιος τρόπο να φαίνεται ολόκληρη από την αρχή να μας ενημερώσει!

Θέλω να βλέπω κάποιες που με καλούν ολόσωμες.... :lol:

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Αν μας κολησει το κινητο (χτυπα ξυλο), απ τη στιγμη που δεν βγαινει η μπαταρια, τι πρεπει να κανουμε;
Link to comment
Share on other sites

Αν μας κολησει το κινητο (χτυπα ξυλο), απ τη στιγμη που δεν βγαινει η μπαταρια, τι πρεπει να κανουμε;

 

μια φορα που μου το εκανε κρατησα πατημενο το power button μεχρι που καποια στιγμη εκλεισε τελειως και μετα το ανοιξα κανονικα

δεν νομιζω οτι υπαρχει και κατι αλλο που μπορουμε να κανουμε σε πρωτη φαση

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από μενα.

Το κινητά το βλέπω και γω πολύ καλό και σκέφτομαι να το παραγγειλω, ξέρεις κανείς μήπως να πει εάν βρέθηκε τίποτα που να διορθώνει το WiFi hotspot που δεν λειτουργεί σε κάποιους απ'ότι διάβασα εδώ. Το χρησιμοποιώ αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου λειτουργεί κανονικά μέχρι στιγμής το hotspot!!

 

Πάντως τα πλήκτρα αφης για μηνυμα πχ δεν πατιουνται καλά.δεν ξέρω τι μπορεί να γινει

Mobile User: iphone 5 16gb

Tablet User: ipad mini retina 4g

Link to comment
Share on other sites

Φίλε mitsos1311 για όλα όσα κατηγορείς το gearbest υπάρχει απάντηση. Αν είναι αυτοί αεριτζήδες τότε δεν ξέρω ποιοι είναι οι έμπιστοι. Μια βόλτα εδώ στο φόρουμ και θα διαπιστώσεις ότι οι μισοί ψωνίζουν από gearbest και δεν έχουν παράπονο. Εσύ με 20 χρόνια εμπειρία σε αγορές και πρώτη φορά ακούς για τελωνεία, φόρους κλπ? Μην κάνεις συγκρίσεις με τις αγορές από ελληνικά καταστήματα ή από ΕΕ γιατί εκεί δεν περνάνε τελωνείο. Προσωπικά ξεκίνησα πριν καναδυο βδομάδες να την ψάχνω για αγορές εκτός ΕΕ και το πρώτο πρώτο που βρήκα στην αναζήτηση ήταν το θέμα με τα κούριερ και το τελωνείο. Το έψαξα περισσότερο, ρώτησα και εδώ και αλλού και σε μερικές ημέρες είχα πλήρη εικόνα του πως να κινηθώ. Μπήκα και στο σάιτ του καταστήματος και έψαξα στα FAQs στα shipping methods και είδα και αυτό που λέει ότι δεν φέρουν ευθύνη για έξοδα και φόρους που θα προκύψουν ανάλογα με την τελωνειακή πολιτική της χώρας προορισμού. Θεωρώ υπερβολή το να απαιτείς να σε ενημερώσουν προσωπικά για αυτό το θέμα. Άλλωστε υπάρχει και κόσμος που επιλέγει κούριερ και πληρώνει συνειδητά 100 ευρώ παραπάνω επειδή θέλει να παραλάβει εντός 4-7 ημερών. Το μαγαζί δεν μπορεί να ξέρει ποιος επιλέγει κούριερ κατά λάθος και ποιος συνειδητά. Από εκεί και πέρα το 4,88 που λες αυτοί το ξέρουν γιατί υπολογίζεται αυτόματα από την εταιρεία κούριερ το κόστος ανάλογα με το βάρος και τον προορισμό. Όμως το κόστος του εκτελωνισμού, των δασμών, του ΦΠΑ και της αποθήκευσης πως να το ξέρει το κατάστημα? Αυτά τα ξέρει μόνο ένας εκτελωνιστής και διαφέρουν από χώρα σε χώρα, από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο, ακόμα και από υπάλληλο σε υπάλληλο. Εδώ δεν υπάρχει τόπικ που να μην συναντάς ερωτήσεις τύπου "παιδιά παράγγειλα αυτό, θα περάσει τελωνείο?". Και πάλι κανείς δεν ξέρει να του απαντήσει με σιγουριά, ούτε καν άτομα που παραγγέλνουν συνεχώς από Κίνα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν είναι κούριερ θα περάσει τελωνείο. Όλα τα άλλα κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα. Ακόμα και με απλό ταχυδρομείο να σταλεί κάτι και χωρίς τιμολόγια μέσα μπορεί πάλι να κάτσει το πακέτο στραβά στο μάτι κάποιου και να το ανοίξουν για έλεγχο, να αμφισβητήσουν την αξία του και να επιβάλλουν δασμούς κλπ. Δεν μπορείς λοιπόν να περιμένεις από το gearbest να μαντέψει τι θα συμβεί στο τελωνείο της Ελλάδας. Και ούτε κερδίζει κάτι από τα χρήματα αυτά για να πεις ότι το κάνει επίτηδες. Αν ήξερε τα κόστη είμαι βέβαιος ότι θα τα έβαζε και αυτά στη φόρμα παραγγελίας για να αποφύγει την ταλαιπωρία και το κατάστημα και ο πελάτης (όπως πχ τώρα με την περίπτωσή σου).

Φιλικά όλα τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά το κινητό τώρα να κάνω μια διόρθωση και ευχαριστώ την Σουζάνα για την παρατήρηση .

Η εικόνα επαφής όταν σε καλούν δεν εμφανίζεται σε όλη την οθόνη , άλλα στην μισή (στην υπόλοιπη μισή γίνεται μαύρο και επιλέγεις αν θα απαντήσεις ή θα απορρίψεις την κλήση) και όταν απαντήσεις γίνεται ολόκληρη .

Αν έχει κάποιος τρόπο να φαίνεται ολόκληρη από την αρχή να μας ενημερώσει!

Θέλω να βλέπω κάποιες που με καλούν ολόσωμες.... :lol:

Ευχαριστώ!

 

Με gravity box γινεται αυτό που θέλεις. Το έχω κάνει στη συσκευή της συζύγου μου.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ανάμεσα σε 2 κινητα... αυτό και το Elephone 3000s για πείτε καμμία γνώμη μήπως και αποφασίσω πιο εύκολα :o

Τα βλέπω και τα 2 παρομοια και είμαι αναποφασιστος.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ηχειο πως μπορω να το κανω να ακουγεται δυνατοτερα...και θα ηθελα να μ πειτε τροπους να μην πεφτει γρηγορα η μπαταρια
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν γνωρίζω αν μπορώ να το κάνω αυτό.(να βάλω url από κατάστημα) μήπως γνωρίζει κανείς για το εν λόγω κατάστημα υπάρχει όντως εγγύηση της cyborg εδώ στην Ελλάδα?? Καλή η τιμή αν ερχεται και γρήγορα.

http://www.afasia.gr/kinito-tilefwno-cubot-x9-8core-2gb-dual-sim-p-18997.html

Link to comment
Share on other sites

Είχα παρει της αδερφής μου το cubot x9 απο 18 Γενάρη και στις 18 Μάρτη παράγγειλα και για μενα το ίδιο! Μ αρέσει πάρα πολύ από design! Ουτε lag, ουτε κόλλημα, ούτε reboot....Γι αυτο το παράγγειλα στα 108,70€ με χρήση κουπονιών και points από κινεζoshop....
Link to comment
Share on other sites

Φίλε mitsos1311 για όλα όσα κατηγορείς το gearbest υπάρχει απάντηση. Αν είναι αυτοί αεριτζήδες τότε δεν ξέρω ποιοι είναι οι έμπιστοι. Μια βόλτα εδώ στο φόρουμ και θα διαπιστώσεις ότι οι μισοί ψωνίζουν από gearbest και δεν έχουν παράπονο. Εσύ με 20 χρόνια εμπειρία σε αγορές και πρώτη φορά ακούς για τελωνεία, φόρους κλπ? Μην κάνεις συγκρίσεις με τις αγορές από ελληνικά καταστήματα ή από ΕΕ γιατί εκεί δεν περνάνε τελωνείο. Προσωπικά ξεκίνησα πριν καναδυο βδομάδες να την ψάχνω για αγορές εκτός ΕΕ και το πρώτο πρώτο που βρήκα στην αναζήτηση ήταν το θέμα με τα κούριερ και το τελωνείο. Το έψαξα περισσότερο, ρώτησα και εδώ και αλλού και σε μερικές ημέρες είχα πλήρη εικόνα του πως να κινηθώ. Μπήκα και στο σάιτ του καταστήματος και έψαξα στα FAQs στα shipping methods και είδα και αυτό που λέει ότι δεν φέρουν ευθύνη για έξοδα και φόρους που θα προκύψουν ανάλογα με την τελωνειακή πολιτική της χώρας προορισμού. Θεωρώ υπερβολή το να απαιτείς να σε ενημερώσουν προσωπικά για αυτό το θέμα. Άλλωστε υπάρχει και κόσμος που επιλέγει κούριερ και πληρώνει συνειδητά 100 ευρώ παραπάνω επειδή θέλει να παραλάβει εντός 4-7 ημερών. Το μαγαζί δεν μπορεί να ξέρει ποιος επιλέγει κούριερ κατά λάθος και ποιος συνειδητά. Από εκεί και πέρα το 4,88 που λες αυτοί το ξέρουν γιατί υπολογίζεται αυτόματα από την εταιρεία κούριερ το κόστος ανάλογα με το βάρος και τον προορισμό. Όμως το κόστος του εκτελωνισμού, των δασμών, του ΦΠΑ και της αποθήκευσης πως να το ξέρει το κατάστημα? Αυτά τα ξέρει μόνο ένας εκτελωνιστής και διαφέρουν από χώρα σε χώρα, από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο, ακόμα και από υπάλληλο σε υπάλληλο. Εδώ δεν υπάρχει τόπικ που να μην συναντάς ερωτήσεις τύπου "παιδιά παράγγειλα αυτό, θα περάσει τελωνείο?". Και πάλι κανείς δεν ξέρει να του απαντήσει με σιγουριά, ούτε καν άτομα που παραγγέλνουν συνεχώς από Κίνα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν είναι κούριερ θα περάσει τελωνείο. Όλα τα άλλα κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα. Ακόμα και με απλό ταχυδρομείο να σταλεί κάτι και χωρίς τιμολόγια μέσα μπορεί πάλι να κάτσει το πακέτο στραβά στο μάτι κάποιου και να το ανοίξουν για έλεγχο, να αμφισβητήσουν την αξία του και να επιβάλλουν δασμούς κλπ. Δεν μπορείς λοιπόν να περιμένεις από το gearbest να μαντέψει τι θα συμβεί στο τελωνείο της Ελλάδας. Και ούτε κερδίζει κάτι από τα χρήματα αυτά για να πεις ότι το κάνει επίτηδες. Αν ήξερε τα κόστη είμαι βέβαιος ότι θα τα έβαζε και αυτά στη φόρμα παραγγελίας για να αποφύγει την ταλαιπωρία και το κατάστημα και ο πελάτης (όπως πχ τώρα με την περίπτωσή σου).

Φιλικά όλα τα παραπάνω.

 

Φίλε letom για όλα υπάρχει απάντηση σίγουρα , το θέμα είναι να μην είναι σαν του Γιάννη όταν του είπαν

Γεια σου Γιάννη και απάντησε κουκιά σπέρνω .

 

Το έχω ξαναπεί φίλε μου ότι αναγνωρίζω το λάθος μου που δεν έψαξα να δω , αυτά που εσύ ορθά έκανες και έψαξες .

 

Προφανώς και πονηρεύτηκες από την τρομερή ¨ΠΡΟΣΦΟΡΑ" και ψιλιάστηκες ότι κάποιον λάκκο έχει φάβα και διάβασες και τα ψιλά γράμματα και τις κρυμμένες σελίδες .

 

Εγώ έχω σταματήσει χρόνια να το κάνω αυτό , γιατί ξέρω τα δικαιώματά μου και ότι ο κάθε σοβαρός επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του , τον πελάτη του που κάνει αγορές εξ'αποστάσεως και θέλει να επιβιώσει στην αγορά , παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον πελάτη του σχετικά με το προϊόν που του διαθέτει τα χαρακτηριστικά του και τον ενημερώνει ακριβώς για το κόστος το οποίο θα κλιθεί να πληρώσει για να αποκτήσει το προϊόν του ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ , ούτε μέχρι το αεροδρόμιο , ούτε μέχρι το λιμάνι , ούτε στην λεωφόρο γιατί το φορτηγό δεν μπαίνει στα στενά .

Αυτά για μένα είναι δεδομένα αν θέλεις να λέγεσαι ΕΝΤΙΜΟΣ και ΣΟΒΑΡΟΣ .

(Και για τους λοιπούς κομπογιανίτες θα δεις πως θα τους κάνω να τα επιστρέψουν ή να τους κοστίσουν διπλά και 3διπλα .)

 

Όταν υπάρχει οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα ο Σοβαρός επιχειρηματίας σε ενημερώνει εκεί επι τόπου την ώρα της παραγγελίας σου ή μετά αν διαπιστώσει ότι δεν σε ενημέρωσε στην αρχή ή αναγνωρίζει το λάθος του και σε αποζημιώνει .

 

πχ. Είχα αγοράσει πριν από μερικά χρόνια , από το ηλεκτρονικό κατάστημα μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων , ένα δίπορτο ψυγείο αξίας 700€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ) για το σπίτι , που είχε δωρεάν μεταφορικά σε 7 εργάσιμες και 10€ σε 48 ώρες το πλήρωσα όσο έλεγε 710€ γιατί βιαζόμουν και περίμενα να έρθει .

 

Όταν πήγαν να εκτελέσουν την παραγγελία , είδαν ότι λόγω του όγκου του ψυγείου δεν χωράει στην πλειοψηφία των ασανσέρ , ούτε ανεβαίνει από τις σκάλες άρα για να το έχω στην πόρτα μου (3ος όροφος ) θα έπρεπε να φέρουν και ανυψωτικό μηχάνημα το οποίο είχε ένα επιπλέον κόστος 130€ (αν θυμάμαι καλά) .

 

Υπήρχε πράγματι όρος στην σελίδα τους ότι τα ογκώδη αντικείμενα παραδίδονται στο ισόγειο και πιθανόν θα υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις .

 

Κάτι το οποίο δεν αναφέρθηκε σε κανένα στάδιο της ηλεκτρονικής παραγγελίας μου .

 

Εδώ ξεκινάν οι διαφορές του "πλυμένου"*

*Κάνω τα πάντα για να πουλήσω , παρουσιάζω του πελάτη κάτι 130€ φθηνότερα από όσο ΓΝΩΡΙΖΩ (καταγεγραμμένα γνώριζε η Gearbest )ότι θα του κοστίσει , ώστε να τον ξεγελάσω ότι είμαι ο πιο φθηνός , γιατί αν του το πω την αλήθεια ίσως τον χάσω , φαίνομαι κάπως εντάξει γράφω γενικολογίες σε μια άκρη στην ιστοσελίδα μου και όλα κομπλέ .

 

με το πραγματικά καθαρό *

 

* Κάνω τα πάντα για να μην δυσαρεστηθεί ο πελάτης μου και εφόσον εγώ ΓΝΩΡΙΖΩ , το πρόβλημα που δημιουργείται σε αυτές τις περιπτώσεις (γιατί έχει ξανασυμβεί ) , προτρέχω να ενημερώσω , αναγνωρίζω ότι δεν αποτελεί ενημέρωση η γενικότητα των όρων μου , που οι περισσότεροι δεν διαβάζουν και αφού είμαι γνώστης της συγκεκριμένης περίπτωσης προτρέχω , ώστε να μην κινδυνεύσει η Αξιοπιστία μου ως ηλεκτρονικό κατάστημα και η δυσαρέσκεια του πελάτη ),

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ για το υψηλότερο κόστος για να βρούμε λύση . (Πραγματικά καθαρός )

 

"Πλυμένος"

Δεν με πήραν τηλέφωνο να μου πουν εμείς ή μας σκας τα 130€ επιπλέον ή το αφήνουμε , στην πυλωτή της πολυκατοικίας και να μου λένε εμείς στο φέραμε στο ισόγειο , κόψε το λαιμό σου , (εμείς νομίζαμε ότι το ήθελες για την πυλωτή της πολυκατοικίας , βλέπε Gearbest εμείς θεωρήσαμε ότι το ήθελες τόσο γρήγορα που θα πλήρωνες 100€ παραπάνω για το κινητό των 115€ ), όπως γράφαμε στον τάδε όρο στο τάδε σημείο της ιστοσελίδας μας , για τα ογκώδη αντικείμενα τώρα πρόβλημά σου ... θες να φέρεις ανυψωτικό φέρε , εμάς φτάνει το φορτηγό στις 09:00 και κάθε ώρα που αργείς να παραλάβεις θα χρεώνεσαι 10€ επιπλέον(βλέπε επιπλέον χρέωση ανα ημέρα καθυστέρησης για αποθήκευση από την DHL ) , μετά αν στο πάρει ο παλιατζής (Τελωνειακός στην περίπτωση της Gearbest ) πρόβλημα σου εμείς έχουμε και βιντεάκι ότι το αφήσαμε στην είσοδο (Για ποιον χτυπάει η Καμπάνα άραγε βλέπε Gearbest ) Λεφτά πάντως μην περιμένεις πίσω το γράφουν οι όροι μας .

 

Πραγματικά Καθαρός

Αντιθέτως μου είπαν αν θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου και να μου επιστρέψουν τα χρήματα και είναι λάθος τους που δεν το ανέφεραν κατά την διάρκεια της παραγγελίας μου πριν πληρώσω και θα φροντίσουν να φτιάξουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα , να το μνημονεύουν σε παρόμοιες περιπτώσεις .

Μου πρότειναν επίσης ότι μπορώ να ψάξω για δικό μου ανυψωτικό πιο φθηνά αν ήθελα τελικά την ολοκλήρωση της παραγγελίας .

Καθαρές ΤΙΜΙΕΣ - ΝΤΟΜΠΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

 

"Πλυμένος"

 

 

Ούτε καλά δεν διάβασες τους όρους ,ποιος ψωνίζει χωρίς να διαβάσει 20 σελίδες όρους , ούτε καλά δεν διάβασες τι κουτοπονηριές που κάνουμε στο φόρουμ είναι γνωστές σε όλους , μια αναζήτηση θα σε πείσει για το ποιοι είμαστε , δικό σου είναι το λάθος , αν είχες διαβάσει θα είχες καταλάβει ότι όχι μόνο είμαστε Κινέζοι άλλα τους κάνουμε κιόλας .

 

Καθαρός - Πεντακάθαρος

 

Όταν τους είπα ότι δέχομαι την χρέωση γιατί χρειαζόμουν το ψυγείο , άλλα να ξέρουν ότι δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω από αυτούς , γιατί αν γνώριζα ότι θα μου πάει 830€ θα είχα παραγγείλει από αλλού που ήταν λίγο ακριβότερα (750€) , άλλα θα μου το έφερναν όπως ακριβώς που είπαν στην πόρτα μου (στον 3ο) στην τιμή που ακριβώς μου είπαν χωρίς κρυφές χρεώσεις .

Πια ήταν η αντίδρασή τους λέτε ?

Μου λένε μίσο λεπτό ... ενημερώνει προφανώς κάποιον ανώτερο και μου λέει χρήματα δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε , γιατί το ανυψωτικό το έχει εξωτερικός συνεργάτης , μπορούμε όμως να σας δώσουμε δωροεπιταγή 130€ να ψωνίσω ότι θέλω από τα καταστήματά τους (ηλεκτρονικά ή φυσικά ) .

Είστε ευχαριστημένος ???

 

Φυσικά τους απάντησα ευχαριστώ και χαίρομαι που υπήρξαν αντάξιοι των προσδοκιών μου και να είστε σίγουροι ότι θα σας ξαναπροτιμήσω και ότι με τέτοια αντιμετώπιση απέναντι στους πελάτες μακροπρόθεσμα θα σας αποζημιώσει στο πολλαπλάσιο .

 

Απλά όμορφα και ωραία με 5 κουβέντες , όχι σαν τους άλλους (Gearbest ) τους έχω γράψει 10 σελίδες εδώ και 10 μέρες και η απάντησή τους κάθε φορά μιλάω και με άλλον μια η Hello Kitty μια η hello Kniti μια η Bebe Lily ότι ναναι ) και η απάντηση στο ρεζουμέ Link με την σελίδα με τους όρους και ας πρόσεχες σαν να μου λένε σας απαντά ο αυτόματος γραψ@ρχιδιστής .

 

Εσύ φίλε μου ποιος θεωρείς ότι είναι ο σωστός επιχειρηματίας και ποιος ο παπατζής ???

 

Ποιος θα αντέξει στο χρόνο και ποιος θα πάει άκλαφτος ???

 

Ποιος από τους 2 θα ήσουνα εσύ ή από ποιον από τους 2 θα αγόραζες ξανά ?

 

Εγώ είδα πριν παραγγείλω από εκεί αρκετούς που ήταν ευχαριστημένοι από την Gearbest και είπα αξιόπιστοι φαίνονται ας παραγγείλω .

 

Θες να μου πεις ότι όλοι όσοι ήταν ευχαριστημένοι πλήρωσαν το κινητό των 115€

150€ - 190€ γιατί τα είχαν διαβάσει όλα και τα ήξεραν???

ΔΝΤ (Δεν Νομίζω Τάκη )

 

Όσοι πήραν κινητό από την Gearbest και είναι ευχαριστημένοι που λες πλήρωσαν τους φόρους που προβλέπονται και έχουν ένα ΝΟΜΙΜΟ κινητό στα χέρια τους ή ένα ΛΑΘΡΑΙΟ ???

 

Το ξέρουν ΑΡΑΓΕ ότι έχουν ΛΑΘΡΑΙΟ ???

 

Ξέρουν ΑΡΑΓΕ ότι αν κάποια στιγμή ανοίξουν τους Λογαριασμούς PAYPAL και δουν τις συναλλαγές PAYPAL με το συγκεκριμένο κατάστημα θα βρεθούν υπόλογοι ???

 

Αμα έχουν ενημερωθεί για όλα τα παραπάνω από την Gearbest (που πολύ αμφιβάλλω) και είναι και ευχαριστημένοι τότε κάτσε να δούμε σε λίγο καιρό όταν θα τους καλούνε από ΣΔΟΕ και τελωνείο , αν θα συνεχίσουν να είναι ....

 

Ας συνεχίσουν το ίδιο παραμύθι (διάλεξες DHL και αυτή φταίει για όλες τις επιπλέον χρεώσεις , διάβασε τους όρους )από την Gearbest και θα δεις , πόσο μακριά θα φτάσει η βαλίτσα .

 

 

Στα 20 χρόνια που αναφέρομαι δεν είπα ότι ψωνίζω από Κινέζους , λάθος κατάλαβες γενικά αναφέρομαι , πόσα χρόνια συναλλάσσομαι με επιχειρήσεις και κάνω αγορές μέχρι τώρα , από εξωτερικό έχω παραγγείλει μέσω ebay μόνο κάτι μικροπράγματα θήκες tempered glass για το κινητό κλπ. άλλα ο καθένας που αγόραζα μέχρι στιγμής , με ενημέρωνε εξαρχής και πριν προχωρήσω στην αγορά μου για το συνολικό κόστος των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων και όποιος δεν το έκανε δεν αρνήθηκε σε καμία περίπτωση να επιστρέψει τα χρήματα πίσω κι αν το έκανε σε όλες βρήκα το δίκιο μου .

 

Εδώ ένας άλλος Κινέζος στο ebay μου έστειλε λάθος ένα παιχνιδάκι που είχα πάρει για το παιδί και μου ζήτησε μια φωτογραφία από το πακέτο και μου επέστρεψε και τα χρήματα χωρίς καν να περιμένει να του το στείλω πίσω . (Προφανώς για σένα κι αυτό είναι μ@λ....ς )

 

Άλλο αν εγώ του είπα να κρατήσει τα χρήματα και να μου το ξαναστείλει και ότι θα του πληρώσω και το λάθος που μου έστειλε μόλις μου στείλει το σωστό γιατί το είδε το παιδί και το ήθελε και το κράτησε .

 

Και που είδες τους ευχαριστημένους πελάτες της Gearbest εκεί που γράφει 100 ευχαριστημένοι και 50 δυσαρεστημένοι ???

 

Γιατι βγάζεις την Ε.Ε και την Ελλάδα απέξω ???

Εσύ αν έπαιρνες το κινητό από π.χ. το Πλαίσιο , Κωτσοβολο , Public κλπ έχεις την εντύπωση ότι δεν πληρώνεις ΦΠΑ ????

Πληρώνεις μια χαρά φίλε μου απλά συμπεριλαμβάνεται στην τιμή το ίδιο και όσα καταστήματα υπάρχουν στην Ε.Ε. δεν έχει να κάνει με το τελωνείο , ούτε με την Dhl αυτά είναι παραμύθια του Gearbest .

 

Έχει να κάνει με την παραπλάνηση και την ψευδαίσθηση που σου δημιουργούν , ότι βρήκες κάτι οικονομικό που σε συμφέρει να το αγοράσεις από αυτούς και όχι από κάποιους άλλους Ελλάδα ή εξωτερικό .

 

Αν αγοράσεις από την Γερμανία το κινητό νομίζεις ότι δεν πληρώνεις φόρους, ΦΠΑ επειδή δεν περνάει από τελωνείο ???

Μια χαρά τα πληρώνεις απλά συμπεριλαμβάνονται στην τελική τιμή που βλέπεις εσύ σαν καταναλωτής ιδιώτης .

 

Και δεν το κάνουν επειδή δεν έχουν την κουτοπονηριά των Φωστήρων της Gearbest απαγορεύεται από τον Νόμο και όποιος το κάνει θα υποστεί βαρύτατα πρόστιμα .

Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω θα σε διαφωτίσει σχετικά .

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/unfair-treatment/unfair-pricing/index_el.htm

 

Εδώ προκύπτει το ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ γιατί έκατσαν και ασχολήθηκαν με το θέμα στην Ε.Ε. ?

Γιατί δεν έλεγαν αυτά που λες εσύ κάτσε διάβασε κλπ ,κλπ ???

 

Αυτοί μ@λ...κες και οι της Gearbest οι έξυπνοι ???

 

Μήπως για να γλυτώνουν το ανυποψίαστο καταναλωτή από αεριτζήδες σαν αυτούς της Gearbest?

 

Και ξέρεις και γιατί οι όροι δεν τους λένε τίποτα και δεν μου λένε τίποτα ?

Απλά γιατί μπορεί να τους αλλάζει όποτε θέλει , δεν μου τους έστειλε κάπου γραμμένους με την παραγγελία μου να ξέρω και εγώ και εσύ τι ίσχυε όταν τους διάβασες και έκανες την παραγγελία και αν αυτοί δεν μπήκαν μετά και τους άλλαξαν κατά πως τους βόλευε .

 

Φαντάσου την κάθε παραγγελία σαν ένα μικρό συμβόλαιο , για μένα (όπως και τον εδώ νόμο ) ισχύει μόνο ότι γράφει εκεί μπροστά στα μάτια σου , τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο όλα τα ρέστα τα θεωρώ κουβέντα να γίνεται μεταξύ παπατζή και αβανταδόρου για να παραπλανήσουνε τον κόσμο και να τσιμπήσει στο δόλωμα και να πέσει στην φάκα τους !

 

 

 

Η παραπάνω στρατηγική της Gearbest για την παραπλάνησή σου δεν την ανακάλυψαν αυτοί ...

 

Στο παρελθόν και εδώ υπήρχαν περιπτώσεις που σου ανέφεραν την τιμή χωρίς ΦΠΑ σε φυλλάδια στο ιντερνετ κλπ ακριβώς για τον ίδιο λόγο που το κάνει και η Gearbest για να σε παραπλανήσουν , αν είσαι λίγο μεγαλύτερος θα το θυμάσαι ...

Και αυτοί κάπου το έγραφαν με ψιλά γραμματάκια ή σε κάποιους όρους κλπ , δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και τι έγινε ? Χάσανε και πληρώσανε και βαρύτατα πρόστιμα .

 

Γιατί άραγε ? Επειδή αφού όλα ήταν καθαρά και τίμια ???

Γιατί αφού σε ενημέρωσε ο "έντιμος " καταστηματάρχης και εσύ φταις που δεν ήσουν προσεκτικός ?

 

Προβληματίσου λίγο και θα έχεις την απάντησή σου .

 

Σχετικά με το αν ήταν έντιμο αυτό που έκανε η Gearbest σε μένα άλλα και σε άλλους από ότι διαπίστωσα μετά .

 

Εσύ μπορεί να ανήκεις στην κατηγορία αυτών που κάθονται και διαβάζουν όλους τους όρους χρήσης για κάθε μικροαγορά ή αγορά από κάθε μαγαζί , τους τυπώνεις τους κάνει print screen και μπράβο σου που έχεις τον χρόνο και το κάνεις , εγώ δεν το κάνω και μένω στις πληροφορίες που μου παρέχει το εκάστοτε κατάστημα στην διαδρομή της παραγγελίας και στις τηλεφωνικές και μέσω mail ενημερώσεις .

 

 

 

Οσο για τον αν ξέρανε τι χρεώνει η DHL που αυτοί επέλεξαν (εγώ έκανα κλικ στην επιλογή Expedited Shipping με 4.88$ "προσφορά ημέρας ")φαίνεται από εδώ

(ΟΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5859575#post5859575

 

 

Και να στο κάνω ακόμα πιο πενηνταράκια για να το κατανοήσεις .

 

Όταν πας στο Super Market βάζεις στο καλάθι σου τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις βάσει τιμών που βλέπεις στο ράφι εκείνη την στιγμή κρίνεις τι θα πάρεις και τι όχι . Έρχονται λοιπόν οι πονηροί και έχουν άλλη τιμή (τιμή ΠΡΟΣΦΟΡΑ) στο ράφι και άλλη στο Ταμείο .

Υπάρχουν λοιπόν 3 περιπτώσεις που ακολουθούν .

1) Δεν το παίρνεις χαμπάρι και έχεις μείνει με την εντύπωση τι ωραίες προσφορές που χτύπησα

2) Το παίρνεις χαμπάρι την ώρα που βλέπεις την διαφορά στο ταμείο και

α) Λες α τόσο κάνει δεν με συμφέρει το αφήνω

β) Διαμαρτύρεσαι για την διαφορά ραφιού -ταμείου και στο χρεώνουν όσο είδες στο ράφι .

γ) Τους απειλείς με καταγγελίες και στο κάνουν δώρο (έχω δει και άλλον που για διαφορά 1€ του τα έκαναν δώρο όλα όσα είχε πάρει περίπου 150€ )Γιατί ΑΡΑΓΕ ?Μήπως γιατί καραδοκούν τεράστια πρόστιμα κλιμακωτά ανάλογα με την επαναληψιμότητα της παράβασης ???

Γιατί άραγε , μήπως γιατί σε εξαπατούν με αυτόν το τρόπο και νομίζεις ότι αυτό το super market είναι φθηνότερο από κάποιο άλλο ???

 

3)Δεν το προσέχεις για τους Χ,Ψ λόγους τα πληρώνεις και πας σπίτι σου και διαπιστώνεις μετά σπίτι σου την κοροϊδία τους .

α) Λες δεν βαριέσαι λεφτά υπάρχουν

β) περίπτωση 2β και 2γ

 

Ίσως για σένα και για μερικούς άλλους να ήταν απόλυτα λογικό η απάντηση του Super Market να ήταν .

" Δεν φταίμε εμείς γι' αυτό κύριε το γράφουμε στους όρους μας εκεί στην γωνία που βλέπεται υπάρχουν οι όροι μας έπρεπε να τους διαβάσετε . "

 

Και σε παραπέμπουν σε έναν όρο από τις 20 σελίδες όρους , οι τιμές από ράφι σε ταμείο μπορεί να διαφέρουν . Ρωτήστε τον/την Ταμία για κάθε ένα προϊόν χωριστά ή στο κάθε ταμείο η χρέωση των προϊόντων μπορεί να διαφέρει .Ρώτα στην γειτονιά θα στα πούνε και αυτοί έτσι είναι ....

 

Εσύ μπορεί να έλεγες το έγραφε ο άνθρωπος είναι ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ , ο όρος ήταν ξεκάθαρος , εγώ φταίω που δεν τον διάβασα (κι ας ήτανε παράνομος και καταχρηστικός όρος τους ή αν δεν ήτανε παράνομος , γιατί δεν το προέβλεπε τότε ο νόμος , σίγουρα ήτανε ΑΝΗΘΙΚΟΣ ) .

Εσύ θα πήγαινες σπίτι σου και θα έλεγες ο Καταστηματάρχης ήταν εντάξει , δικό μου είναι το λάθος .

 

Εγώ θα καθόμουν εκεί και θα φώναζα κάθε μέρα όλη μέρα μέχρι να δικαιωθώ .

"ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ , ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ "

Υ.Γ. 1

Απλά να ξέρεις ότι χάρις σε μένα και σε τρελούς σαν εμένα που φώναζαν και φωνάζουν για το ΑΔΙΚΟ και το ΑΝΗΘΙΚΟ και φυσικά χάρις σε κάποιους νομοθέτες που έκαναν τις απόλυτα δικαιολογημένες απαιτήσεις μας νόμο , μπορείς εσύ τώρα και προστατεύεσαι στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. για τις αγορές σου και μπορείς την τιμή που βλέπεις το προϊόν να το αποκτάς χωρίς να χρειάζεται να διαβάσεις 30 σελίδες όρους για κάθε κατάστημα φυσικό ή ηλεκτρονικό που κάνεις αγορές .Κι ας μας θεωρείς ΑΔΙΚΟΥΣ ή Περίεργους εσύ και μερικοί άλλοι .

 

Υ.Γ. 2

Έχω κάτσει έξω από ζαχαροπλαστείο που μου πούλησε μπαγιάτικα γλυκά και επειδή αρνήθηκε να μου επιστρέψει τα λεφτά και να τα φάει αυτός τις μπαγιατίλες του , καθόμουν απέξω και φώναζα και κερνούσα τον κόσμο να δουν τι φρέσκα γλυκά πουλάει και μιλάμε για 10-15€ (Δεν είναι τα λεφτά το θέμα άλλα το να νομίζει ο άλλος ότι θα με κοροϊδέψει ).

Είδε 1-2 που ξίνισαν την μούρη τους και έφυγαν και αναγκάστηκε και μου επέστρεψε τα λεφτά .

 

 

ΥΓ. 3 Θες να μας πεις ότι έχουν σύστημα που υπολογίζει βάρος , χώρα , μέθοδο αποστολής , υπολογίζει το κόστος μέχρι εκεί και του είναι άγνωστο ή δεν μπορεί να βάλει να υπολογίζει και το κόστος φόρων και τελωνείου ανάλογα την τιμή και την χώρα προορισμού ???

Ο προγραμματιστής που προσέλαβαν ήξερε να βάζει μόνο 3 παραμέτρους υπολογισμού ?

Δεν ξέρει η DHL άνα χώρα ποιες είναι οι επιπλέον χρεώσεις της σε αντίστοιχη περίπτωση ???

Ειλικρινά τόσο διαβασμένος και ψαγμένος εσύ , πιστεύεις αυτό το παραμύθι για μικρά παιδιά ???

 

Και δεν μιλάμε ότι μου είπαν 100€ για να ζητάω τα 4,75€ μου ζήτησαν 4,88$ περίπου 4,5€ και με ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ για να μην χάσω και τα 221€ που πλήρωσα να πληρώσω 104,75€ , ούτε είπα γιατί μου έγραφαν 215€στην σελίδα τους και όταν μπήκα να πληρώσω στο paypal με χρέωσε 221€ αυτό το είδα το ενέκρινα υπέθεσα θα είναι κάποια συναλλαγματική διαφορά και τέλος δεν το σχολίασα καν .

 

Αυτοί δεν μου έκαναν ουδεμία αναφορά σε επιπλέον κόστος , ούτε πιθανό ούτε απίθανο , ούτε καν παραπομπή στην σελίδα με τους μπακαλο - όρους τους ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ , ΑΧΝΑ .

 

Από ότι είδα επίσης δεν άλλαξε κάτι τώρα τελευταία , εδώ στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τα ίδια ισχύουν , στα του τελωνείου σε ότι αφορά δασμούς και φόρους τα εκτελωνιστικά χρεώνει ο καθένας ότι θέλει .

 

Να ήταν ένας ιδιώτης που πούλησε κάτι μεταχειρισμένο , να τον κατανοήσω δεν θα κάτσει να ψάξει για όλες τις χώρες τις επιπλέον χρεώσεις .

 

Αλλα να πουλάς σε μια χώρα τουλάχιστον 150 κινητά (αν λάβουμε υπόψη μόνο τους ευχαριστημένους και δυσαρεστημένους) και να λες δεν μπορώ να ξέρω , δεν μπορώ να υπολογίσω , δεν το δέχομαι .

 

ΝΑ πεις δεν με νοιάζει φίλε εγώ σου πασάρω μόνο τι θα τσεπώσω εγώ (λες και είμαι μέτοχος ή λογιστής του) έτσι κάνω και μέχρι τώρα την βγάζω καθαρή , πουλάω και αβέρτα γιατί πέφτουν στην παγίδα μου με την χαμηλότερη τιμή , γιατί αν σε ενημερώσω θα καταλάβεις την κοροϊδία της δήθεν προσφοράς μου και θα πας αλλού , να το δεχθώ είναι η Αλήθεια .

 

Αρα μην προσπαθείς να τους δικαιολογήσεις και ΗΞΕΡΑΝ το κόστος (βλέπε τι έπαθαν κι οι άλλοι ) και ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ να ενημερώσουν , γιατί έτσι τους βόλευε .

 

Φιλική συμβουλή κάτσε σκέψου αυτά που έγραψα , άνοιξε το μυαλό σου , την λογική σου , δες το θέμα σφαιρικά , γενικά σαν συμπεριφορά και στάση ζωής και μην δέχεσαι ότι σου πλασάρει ο κάθε παραμύθας για όρους που μπορεί να γράφει ότι θέλει και όποτε θέλει , όπως τον βολεύουν , ως Ιερό Ευαγγέλιο .

 

Φιλικά Δημήτρης .

 

Προς διαχειριστές αν κρίνεται ότι πρέπει να μεταφερθεί ο διάλογός μας σε άλλο τόπικ μεταφέρετε το και πείτε μας που να πηγαίνουμε να γράφουμε τα σχετικά .

Ευχαριστώ και πάλι ζητώ συγγνώμη από τους κατόχους του κινητού για το off topic .

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ηχειο πως μπορω να το κανω να ακουγεται δυνατοτερα...και θα ηθελα να μ πειτε τροπους να μην πεφτει γρηγορα η μπαταρια
Link to comment
Share on other sites

Χαράς το κουράγιο σου φίλε μου που καθεσε και γράφεις ολόκληρα σεντόνια!

Το ότι την πάτησες όμως σαν πρωταρης δεν χωράει καμία αμφισβήτηση Και πραγματικά απορώ που γράφεις ότι αγοράζεις μέσω internet τόσα χρόνια.

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε αν θα έχει και το χ9 αναβάθμιση στην version του android στο μέλλον η μόνο με καμια custom rom

Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...