Jump to content

Samsung Galaxy Note 4 Exynos 5433 (SM-N910C)


StratosGR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι χρησιμοποιώ αυτά του κινητού δεν έχω βάλει κάτι άλλο, έσβησα τις εφαρμογές speed test, truecaller και βλέπω πως διορθώθηκε το πρόβλημα, θα δω τις επόμενες μέρες πως θα πάει. Ευχαριστώ

 

Το speed test το έχω και γω και δε μου δημιουργεί πρόβλημα. Οπότε πολύ πιθανό να είναι το truecaller.

Να σαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα. Όταν πήγαινα ναν γράψω ένα κείμενο είτε σε messenger or viber, οπουδήποτε κάτω στις ρυθμίσεις μου έβγαζε το μικρόφωνο όπου μίλαγα και έγραφε. Ξαφνικά εξαφανίστηκε. Πως μπορώ να το ενεργοποίησω?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.είμαι νυν κάτοχος του g3 παλιός κάτοχος νοτε 2 και 3 και σκέφτομαι να πάω στο νοτε 4.

Βρήκα ένα μεταχειρισμένο 11 μηνών στην τιμή 290 ευρώ και το σκέφτομαι....

Έχετε να μου προτείνεται κάτι;να προσέξω κάτι;να την κάνω Γενικά την κίνηση η να πάω σε κάποιο άλλο κινητό;Επίσης κάτι τελευταίο το c η το f?παρακαλώ τα φώτα σας.

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να ζήσεις χωρίς πενάκι, δες κάτι άλλο! Ίσως κανένα ν10?

Καλό, χρυσό και άγιο το 4αρι αλλά πλέον δείχνει την ηλικία του.

Έχει ξεπεραστεί γενικώς και το μόνο που το κρατάει είναι το πενάκι και το οτι το 5αρι δεν φάνηκε προς Ευρώπη μεριά!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος φίλος είχε αναφέρει πρόβλημα με το ACR και την 6… Μου ήρθε ενημέρωση του ACR που αναφέρει ότι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα… Αν λειτουργεί κανείς την εφαρμογή μπορεί να μας πει αν όντως είναι όλα ok…

Philips Savvy/Sony Ericsson T28s/Nokia 6510/Nokia N93/Nokia N95 8GB/Blackberry Storm 2 9520/Samsung Galaxy S PLUS/Samsung Galaxy SΙΙ{NeatROM_v6.4 & Apolo-4.15b_ExtrV0}/Samsung Galaxy A5{2016}/Samsung Galaxy Note 4 {Exynos}/Xiaomi Mi Max 3{Global Version}

Φιλικά, Ανδρέας

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ξερει κανεις γιατι δεν υπαρχει οτα αναβαθμιση ακομα εχω το 910C τωρα εχει την 5.1.1

made in Vietnam 23 11 2015 csc country Hungary / HU

ευχαριστω

 

Μάλλον δεν έχει βγει ακόμη για την χώρα για την οποία προορίζεται.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ξερει κανεις γιατι δεν υπαρχει οτα αναβαθμιση ακομα εχω το 910C τωρα εχει την 5.1.1

made in Vietnam 23 11 2015 csc country Hungary / HU

ευχαριστω

Ναι φίλε και εγώ αυτή έχω και δεν έχει βγει ακόμα, εδώ για να δεις πότε θα βγει http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910C/XEH/ ;)

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

αυτο μου ειπαν και με μια πρωτη ματια απο smartec. Ωστοσο το αφησα για ελεγχο και του φορτιστη κλπ και επειδη πολλα μας τα κανε ζητησα αλλαγη συσκευης.

Ευχαριστω θερμα οσους απαντησαν

Ναι σορυ, που δεν απάντησα εγκαίρως, βασικά μια χαρά φαίνεται, χλωμό να σου κάνουν αντικατάσταση για πρόβλημα software, θα σου κάνουν Hard reset και θα σου ξανά περάσουν τη rom καθαρά.. Εκτός αν έχει πρόβλημα το hardware. Πάντως αν ανατρεξεις παλιότερο μου ποστ, υπάρχει γενικότερο θέμα με το battery draining και όχι μόνο στη δική μας συσκευή.

 

Είχες απάντηση από smartec? Γενικά είναι γρήγοροι

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχα ναι. Μιλάω απευθείας με την κεντρική εξυπηρέτηση. Είπαν ότι το ελεγξαν και δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά μπορούν προληπτικά να αλλάξουν όλη την πλακέτα και να δώσουν συν 6 μήνες εγγύηση. Δεν το δέχτηκα και ζήτησα νέα συσκευή. Περιμένω την απάντησή τους και βλέπουμε.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σήμερα μίλησα πάλι. Το μόνο που μου δίνουν είναι προληπτική αλλαγή πλακετας και γραπτή επέκταση εγγύησης 6 μήνες. Δέχτηκα με βαριά καρδιά. Τουλάχιστον έχω 2 μισή χρόνια εγγύηση. Όταν το πάρω ελπίζω να είναι όλα καλά και να μην κάνει αλλά προβλήματα.

Ούτε στον εχθρό μου τέτοια ξενερα με ναυαρχίδα. Από το unboxing μέχρι σήμερα αίμα με πήγε

Edited by skatzivas
Link to comment
Share on other sites

Είχα ναι. Μιλάω απευθείας με την κεντρική εξυπηρέτηση. Είπαν ότι το ελεγξαν και δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά μπορούν προληπτικά να αλλάξουν όλη την πλακέτα και να δώσουν συν 6 μήνες εγγύηση. Δεν το δέχτηκα και ζήτησα νέα συσκευή. Περιμένω την απάντησή τους και βλέπουμε.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σήμερα μίλησα πάλι. Το μόνο που μου δίνουν είναι προληπτική αλλαγή πλακετας και γραπτή επέκταση εγγύησης 6 μήνες. Δέχτηκα με βαριά καρδιά. Τουλάχιστον έχω 2 μισή χρόνια εγγύηση. Όταν το πάρω ελπίζω να είναι όλα καλά και να μην κάνει αλλά προβλήματα.

Ούτε στον εχθρό μου τέτοια ξενερα με ναυαρχίδα. Από το unboxing μέχρι σήμερα αίμα με πήγε

 

Μακαρι φιλε μου κακο να μην σε ξανα βρει (και εσενα και τη συσκευη σου) γιατι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ απ' οτι φαινεται.

Το μονο που μου κανει εντυπωση και θα ηθελα να το διευκρινησεις λιγο, ειναι αυτο με την "επεκταση εγγυησης".

 

Απ οσο ξερω επεκταση εγγυησης γινεται επι πληρωμη. Πληρωσες κατι γι' αυτο; Γιατι εχω την αισθηση οτι οταν κατι χαλαει σε μια συσκευη εντος εγγυησης και εννοειται πως δεν ειναι απο υπαιτιοτητα του πελατη, το σερβις το επισκευαζει δωρεαν και δινει μια υποτυπωδη εγγυηση (6 μηνες πχ) η οποια ομως δεν προστηθεται στην ηδη υπαρχουσα. Εκτος και αν πληρωσεις.

 

Λεω κατι λαθος, δεν εχω καταλαβει καλα, εχει αυτην την πολιτικη η Samsung, στο κανει σαν "δωρο" γιατι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ μηπως, η απλα δεν ανεφερες οτι πληρωσες κατι;

Edited by johnphone
Link to comment
Share on other sites

Όχι σαν δώρο. Θα το πάρω γραπτώς με κουριερ εντός της εβδομάδας. Επίσης μου είπε ότι αν και μετά από αυτά αντιμετωπίζω νέα προβλήματα τότε κατ εξαίρεση θα το δουν πιο με συμπάθεια ας πούμε

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι φιλε μου κακο να μην σε ξανα βρει (και εσενα και τη συσκευη σου) γιατι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ απ' οτι φαινεται.

Το μονο που μου κανει εντυπωση και θα ηθελα να το διευκρινησεις λιγο, ειναι αυτο με την "επεκταση εγγυησης".

 

Απ οσο ξερω επεκταση εγγυησης γινεται επι πληρωμη. Πληρωσες κατι γι' αυτο; Γιατι εχω την αισθηση οτι οταν κατι χαλαει σε μια συσκευη εντος εγγυησης και εννοειται πως δεν ειναι απο υπαιτιοτητα του πελατη, το σερβις το επισκευαζει δωρεαν και δινει μια υποτυπωδη εγγυηση (6 μηνες πχ) η οποια ομως δεν προστηθεται στην ηδη υπαρχουσα. Εκτος και αν πληρωσεις.

 

Λεω κατι λαθος, δεν εχω καταλαβει καλα, εχει αυτην την πολιτικη η Samsung, στο κανει σαν "δωρο" γιατι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ μηπως, η απλα δεν ανεφερες οτι πληρωσες κατι;

 

Όταν γίνεται επισκευή σε ένα part μιας συσκευής, αυτόματα η εγγύηση γι'αυτό ανανεώνεται.

Link to comment
Share on other sites

Όταν γίνεται επισκευή σε ένα part μιας συσκευής, αυτόματα η εγγύηση γι'αυτό ανανεώνεται.

 

Ναι, αυτο ξερω πως ισχυει και ειναι και λογικο. Ανανεωνεται πόσο ομως; Οχι 2 χρονια οσο ηταν η αρχικη εγγυηση της συσκευης (καμια εταιρια δεν δινει τοσο για parts απ' οσο ξερω), αλλα οσο σου πει το σερβις για το part, σωστα; 6 μηνες ας πουμε. Αυτοι οι 6 μηνες αφορουν μονο το part και δεν προστιθενται στην αρχικη εγγυηση της συσκευης. Αφαιρουνται ομως απ το αρχικο part (αν ειχε υπολοιπο). Δηλαδη ο πελατης, αν εχει προσφατα αγορασμενη συσκευη, ειναι χαμενος τελικα..!! Λεω μπαρουφες μηπως; Για να γινω πιο κατανοητος αν σας μπερδεψα και μαλλον για να το κατανοησω κι εγω καλυτερα :lol: θα δωσω ενα παραδειγμα, το οποιο ομως δεν αφορα τον φιλο πιο πανω, γιατι απ' οτι λεει του εκαναν δωρο την επεκταση.

 

Αν χαλασει (οχι απο δικη μου υπαιτιοτητα) η οθονη του Note μου πχ, το οποιο ειχα αγορασει τον προηγουμενο μηνα και αρα εχει συνολικα σαν συσκευη 23 μηνες ακομη εγγυηση και η καινουργια που θα μου βαλουν εχει 6, χανω με τη μια 17 μηνες (μονο απ' τν οθονη). Δηλαδη θα χω μια συσκευη που ολα τα parts θα εχουν 23 μηνες εγγυηση, αλλα η οθονη 6. Αρα ειμαι χαμενος στο θεμα της εγγυησης οθονης αν προκειται για καινουργια συσκευη. Και αντιθετως θα ημουν κερδισμενος αν η συσκευη μου ηταν παλια και η εγγυηση της εφτανε στο τελος της. Καλα εχω καταλαβει, η η ανοδος της θερμοκρασιας εχει αρνητικες επιπτωσεις στον εγκεφαλο μου τελικα :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτο ξερω πως ισχυει και ειναι και λογικο. Ανανεωνεται πόσο ομως; Οχι 2 χρονια οσο ηταν η αρχικη εγγυηση της συσκευης (καμια εταιρια δεν δινει τοσο για parts απ' οσο ξερω), αλλα οσο σου πει το σερβις για το part, σωστα; 6 μηνες ας πουμε. Αυτοι οι 6 μηνες αφορουν μονο το part και δεν προστιθενται στην αρχικη εγγυηση της συσκευης. Αφαιρουνται ομως απ το αρχικο part (αν ειχε υπολοιπο). Δηλαδη ο πελατης, αν εχει προσφατα αγορασμενη συσκευη, ειναι χαμενος τελικα..!! Λεω μπαρουφες μηπως; Για να γινω πιο κατανοητος αν σας μπερδεψα και μαλλον για να το κατανοησω κι εγω καλυτερα :lol: θα δωσω ενα παραδειγμα, το οποιο ομως δεν αφορα τον φιλο πιο πανω, γιατι απ' οτι λεει του εκαναν δωρο την επεκταση.

 

Αν χαλασει (οχι απο δικη μου υπαιτιοτητα) η οθονη του Note μου πχ, το οποιο ειχα αγορασει τον προηγουμενο μηνα και αρα εχει συνολικα σαν συσκευη 23 μηνες ακομη εγγυηση και η καινουργια που θα μου βαλουν εχει 6, χανω με τη μια 17 μηνες (μονο απ' τν οθονη). Δηλαδη θα χω μια συσκευη που ολα τα parts θα εχουν 23 μηνες εγγυηση, αλλα η οθονη 6. Αρα ειμαι χαμενος στο θεμα της εγγυησης οθονης αν προκειται για καινουργια συσκευη. Και αντιθετως θα ημουν κερδισμενος αν η συσκευη μου ηταν παλια και η εγγυηση της εφτανε στο τελος της. Καλα εχω καταλαβει, η η ανοδος της θερμοκρασιας εχει αρνητικες επιπτωσεις στον εγκεφαλο μου τελικα :wacko:

 

Μόνος σου απαντάς λοιπόν. Είναι δυνατόν να βάζεις νέο part & τελικά να χάνεις σε εγγύηση? Δηλαδή θα παρακάλας να μη σου δίνουν τελικά νέα εγγύηση? :cry:

Η εγγύηση κανονικά ανανεώνεται για 2 χρόνια στο καινούργιο part, από τη στιγμή που μπήκε, ενώ για όλη την υπόλοιπη συσκευή ισχύει η αρχική.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ναι. Μιλάω απευθείας με την κεντρική εξυπηρέτηση. Είπαν ότι το ελεγξαν και δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά μπορούν προληπτικά να αλλάξουν όλη την πλακέτα και να δώσουν συν 6 μήνες εγγύηση. Δεν το δέχτηκα και ζήτησα νέα συσκευή. Περιμένω την απάντησή τους και βλέπουμε.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σήμερα μίλησα πάλι. Το μόνο που μου δίνουν είναι προληπτική αλλαγή πλακετας και γραπτή επέκταση εγγύησης 6 μήνες. Δέχτηκα με βαριά καρδιά. Τουλάχιστον έχω 2 μισή χρόνια εγγύηση. Όταν το πάρω ελπίζω να είναι όλα καλά και να μην κάνει αλλά προβλήματα.

Ούτε στον εχθρό μου τέτοια ξενερα με ναυαρχίδα. Από το unboxing μέχρι σήμερα αίμα με πήγε

Έχεις πουθενά τι ακριβώς προβλήματα σου δημιούργησε?

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα θυμάμαι αν εννοείς αυτό. Γραπτώς τα έχω στο mail που τους έστειλα

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κι εδώ μερικές σελίδες πριν

Edited by skatzivas
Link to comment
Share on other sites

Τα θυμάμαι αν εννοείς αυτό. Γραπτώς τα έχω στο mail που τους έστειλα

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κι εδώ μερικές σελίδες πριν

Όχι αν μπορείς να τα αναφέρεις εδώ ή να κάνεις repost παλιότερο post που τα περιγράφεις εκεί. Βασικά έχω και εγώ κάποια θεματακια με τη μπαταρία και θέλω να δω αν έχουμε κοινά προβλήματα. :) ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Νέο κρούσμα. Το είχα για φόρτιση και πριν λίγο πήγα να το δω και δεν ανταποκρινονταν. Κουμπιά κλπ τπτ . έβγαλα μπαταρία και τότε άνοιξε και είχε κολλήσει στο 84%.

Είμαι ανάμεσα στην επαναφορά εργοστασιακων και αντιπροσωπία. Ακούω γνώμες. Η συσκευή είναι μηνός και έχει πάει ήδη σέρβις όπου έγινε επανεγκατασταση λογισμικού.

 

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αυτό για την μπαταρία.Μετα από αυτό που γράφω η μπαταρία έπεφτε νερό.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για την μπαταρία.Μετα από αυτό που γράφω η μπαταρία έπεφτε νερό.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κατάλαβα.. Καλά πάντως γενικά μετα το τελευταίο update του Απριλίου (όχι της 6) η μπαταρία πέφτει νερό, τώρα το δικό σου παίζει να είχε άλλο θέμα γιατί φοραγες την 6 και δεν είναι το ίδιο με το bugupdate.. Εύχομαι καλή τύχη, ελπίζω τώρα με τη νέα πλακέτα να σου φοράει την 6 και λογικά θα είναι βαλμενη πιο σωστά.. Καλή τύχη, πάντως να ξέρεις το Service της smartec είναι από τα καλύτερα και ίσως το καλύτερο στην Ελλάδα.. Εδω Ολλανδία για απλά πραγματάκια στο κρατάνε και 3 εβδομάδες..

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήρα σήμερα τηλέφωνο. Εκεί που έλεγαν θα είναι έτοιμο μου λένε δεν υπάρχει ανταλλακτικό! Θα περιμένω μέρες.

Μιλάμε για εντελώς ερασιτέχνες. Μου πρότειναν λύση που δεν γίνεται?

Αύριο θα πάρω κεντρικά να τελειώσει.

 

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λάθος τοπικ. Del pls. Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια!Ειμαι καινουριος κατοχος του κινητου.Το πηρα μεταχειρισμενο(ενος χρονου) και παρατηρησα οτι οταν το φορτιζω το βραδυ και πεφτω για υπνο με 100% μπαταρια,το πρωι εχει πεσει στο 91%(εχω το wifi ανοιχτο αλλα δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο αυτο) και γενικα η μπαταρια του κραταει το ιδιο ειτε το εχω ανοιχτο και το δουλευω ειτε οχι.Δηλαδη οταν το χρησιμοποιω εχω δει και 3 ωρες on screen time μεχρι να τελειωσει αλλα εχει παει στο 10% ακομα και με 1,5 ωρα on screen time.Λεω να του αγορασω μια καινουρια μπαταρια αλλα ηθελα πρωτα να ρωτησω αν ειναι θεμα μπαταριας η παιζει κατι αλλο...Τι λετε εσεις?
Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει το αν λειτουργει το δακτυλικο αποτυπωμα στην εφαρμογη της τραπεζας πειραιαως winbank mobile?

 

Βλέπε http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6746169#post6746169 ποστ #5793

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατάλαβα ότι το δικό μου note 4 είναι αδιάβροχο! Επεσε πολύ νερό απ'το ποτήρι που έριξα το νερό στην οθόνη έκανε στην άκρη .. Ευτυχώς το εργαλείο συνεχιζει να δουλεύει άψογα :-)

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εχω εδώ κ λίγο καιρό η μπαταρία μου κάνει νουμερα.. Χθες έκλεισε στο 10τις100? Είμαι για καινούργια??

S10+ <3

Nokia 6110, Motorola startac, Ericsson t10s,Nokia 3330

Sony Ericsson T68i , sagem my v-75, Sony Ericsson k800i, Nokia n82, Motorola a1200, lg ku990i, sony Ericsson satio, Nokia n8, lg optimus 2x,Samsung galaxy s3, galaxy note 2,note 3, note 4, lg g3, huawei p8lite, s7 edge , s8+, s9+, s10+

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Note 4 Exynos 5433 (SM-N910C)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...