Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Έξω τα τζίπ από την Αθήνα;


aimilios
 Κοινοποίηση

Τι μέτρα νομίζετε πως θα πρέπει να ληφθούν εναντίον των 4x4 ?  

105 members have voted

  1. 1. Τι μέτρα νομίζετε πως θα πρέπει να ληφθούν εναντίον των 4x4 ?

    • Απαγόρευση των 4x4 σε όλες τις μεγάλες πόλεις
      37
    • Αύξηση των τελών κυκλοφορίας
      23
    • Δεν χρειάζεται να ληφθεί κανένα μέτρο
      45


Recommended Posts

Ε, και καλά όταν το ανέφερα σε ένα φίλο μου με είπε ρουφιάνο! Λοιπόν, ένα θα σας πω. Στο παγκράτι είναι ένα παρατημένο εδώ και 10 χρόνια. Έσκαβαν για φυσικό αέριο, και, αν έχετε το θεό σας, έσκαψαν κάτω από το αυτοκίνητο αντί να έρθουν να το πάρουν!!!!!

 

Πως βρίσκω που πρέπει να απευθυνθώ; Αλλιώς θα καλέσω την τροχαία.

ena aspro enoeis? :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 172
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ακριβώς!! Τι δουλειά έχουν τα τζιπ μέσα στο κέντρο της Αθήνας ρε παιδιά;;; Μου έρχεται ο άλλος με τη γκουμούτσα 5 και 5,5 μέτρα μέσα στο χάος του κυκλοφοριακού....απαράδεκτο! Δραστικό το μέτρο, αλλά και πολύ καλά θα γίνει αν εφαρμοστεί. Νισάφι πια με τους αναίσθητους που δεν μπορούν να σκεφτούν με κοινή λογική...

Κατσε ρε φιλε. Επειδη εσυ δλδ εχεις σπορ/οικογενικαο/οτιδιποτε αλλο και επειδη ο αλλος εχει τζιπ παει να πει οτι δεν μπορει να οδηγει στον ιδιο δρομο με εσενα; ΑΠο που προεκυψε αυτο;Αν ο αλλος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτιτα να εχει ενα αμαξι για την πλακα του και ενα για την οικογενια του γιατι να μην τα συνδιασει με ενα μεγαλο σε χορους για την οικογενια αυτοκινιτο που να του κανει και την πλακα του; Πρεπει ολοι δλδ να εχουν ενα lada για την πλακα τους και ενα mondeo πχ για την οικογενια; Δλδ αμα σου ερχοτανε με το mini τι θα κερδιζες που θα εισουνα 2-3 μετρα πιο μπροστα; Αφου την ιδια ποσοτιτα αυτοκινιτων θα ειχες μπροστα σου και παλι; Κατα αυτην την σκεπτικοι να απαγορευτει και να κυκλοφορουν και τα χαμηλα σπορ/καμπριο στην πολη γιατι εχουν πολυ γκαζι και μπορει να προκαλεσουν θανατιφορα ατυχιματα, απο εδω και περα μονο στις Εθνικες οδους, και τα μικρα μην τυχψν και βγουν απο το κεντρο, αφου ειναι φτιαγμενα για να κοινουνται ανετα στην πολη. Μην ξεχασουμε να απαγορεψουμε την εξοδο απο τις αγροτικες περιοχες αγρατικα αυτοκινιτα.

Link to comment
Share on other sites

Κατσε ρε φιλε. Επειδη εσυ δλδ εχεις σπορ/οικογενικαο/οτιδιποτε αλλο και επειδη ο αλλος εχει τζιπ παει να πει οτι δεν μπορει να οδηγει στον ιδιο δρομο με εσενα; ΑΠο που προεκυψε αυτο;Αν ο αλλος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτιτα να εχει ενα αμαξι για την πλακα του και ενα για την οικογενια του γιατι να μην τα συνδιασει με ενα μεγαλο σε χορους για την οικογενια αυτοκινιτο που να του κανει και την πλακα του; Πρεπει ολοι δλδ να εχουν ενα lada για την πλακα τους και ενα mondeo πχ για την οικογενια; Δλδ αμα σου ερχοτανε με το mini τι θα κερδιζες που θα εισουνα 2-3 μετρα πιο μπροστα; Αφου την ιδια ποσοτιτα αυτοκινιτων θα ειχες μπροστα σου και παλι; Κατα αυτην την σκεπτικοι να απαγορευτει και να κυκλοφορουν και τα χαμηλα σπορ/καμπριο στην πολη γιατι εχουν πολυ γκαζι και μπορει να προκαλεσουν θανατιφορα ατυχιματα, απο εδω και περα μονο στις Εθνικες οδους, και τα μικρα μην τυχψν και βγουν απο το κεντρο, αφου ειναι φτιαγμενα για να κοινουνται ανετα στην πολη. Μην ξεχασουμε να απαγορεψουμε την εξοδο απο τις αγροτικες περιοχες αγρατικα αυτοκινιτα.

 

Think out of the box, φίλε μου. Δεν έχω ανέβει πολλές φορές Αθήνα κέντρο με το αυτοκίνητο, αλλά όσες το έκανα, ήταν πράγματι εξοργιστικό μέσα στην κίνηση να βλέπεις γομάρια τύπου X5 κτλ. μέσα στο κέντρο. Θέλεις να μου πεις πως αυτός δεν έχει δυνατότητα αγοράς ενός μικρού αυτοκινήτου για την πόλη;; Και στην τελική, αν ο άλλος έχει συνείδηση και δεν είναι αναίσθητος, αν δεν έχει οικονομική δυνατότητα χρήσης μικρού αυτοκινήτου στο κέντρο, ας χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ ή τα ποδαράκια του. Εγώ , στην Πάτρα που ζω, πολλές φορές αφήνω το αυτοκίνητό μου και κινούμαι με ΜΜΜ ή/ και τα πόδια μου. Ούτε τα νεύρα μοου γίνονται τσατάλια, περιμέενοντας στις ουρές, ούτε επιβαρύνω την ήδη επιβαρυμένη ( σε βαθμό αηδίας, τις απογευματινές ώρες) κυκλοφορία.

 

Τελικά το πρόβλημα είναι πως η ανεύθυνη και εγωιστική ( "για την παρτυ μου μόνο" στυλ) στάση κάποιων κομπλεξικών που "εισβάλλουν" κυριολεκτικά στο κέντρο των πόλεων με τα τέρατά τους , παίρνει παραμάζωμα και αυτούς που πράγματι δεν έχουν ευθύνη και χρειάζεται μία στο τόσο να χρησιμοποιήσουν τζιπ στο κέντρο της πόλης ( περιστασιακά και σε ανάγκη δηλαδή μόνο). Επειδή το κράτος όμως πρέπει να λάβει μέτρα για να περιορίσει τη βλακεία στο κεφάλι των πρώτων, αναγκαστικά η μπάλα παίρνει και τους δεύτερους ( και μη φέροντες, σημαντική τουλάχιστον, ευθύνη ).

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Πω πω, ούτε που θυμόμουν ότι εγώ είχα ξεκινήσει τέτοιο θέμα πάνω από ένα χρόνο πρίν. Από τότε κύλισε πολύ (μα πάρα πολύ) νερό στο αυλάκι και από πολέμιος του μέτρου κατέληξα υποστηρικτής του! :D

Και αυτό με το χρόνο και με τις περισσότερες φορές που έχω πάει Αθήνα με το αυτοκίνητο. Είναι μεν και δικιά μου βλακεία, αλλά και των κατόχων SUV, αλλά και των (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων) τραγικών μέσων μαζικής μεταφοράς να κατεβαίνουμε στο κέντρο με τα αυτοκίνητα. Αλλά κατέληξα στο να με ενοχλεί περισσότερο το SUV σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα (εντάξει, εξαιρούνται οι ταρίφες που είναι κορυφή στο σπάσιμο) από την συμπεριφορά των οδηγών αυτού του τύπου ΙΧ! Πιστεύω ότι αρκετοί (εως πολλοί) το έχουν πάρει για να αποκτήσουν περισσότερο όγκο σε μια συγκοινωνιακή ζούγκλα (βλ. Αθήνα) όπου το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό και όχι μόνο για μούρη ή για τις off-road εξορμήσεις τους. :mad: Αυτό έχω διαπιστώσει από τις... εξορμήσεις μου στο κέντρο. :(

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Κατσε ρε φιλε. Επειδη εσυ δλδ εχεις σπορ/οικογενικαο/οτιδιποτε αλλο και επειδη ο αλλος εχει τζιπ παει να πει οτι δεν μπορει να οδηγει στον ιδιο δρομο με εσενα; ΑΠο που προεκυψε αυτο;Αν ο αλλος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτιτα να εχει ενα αμαξι για την πλακα του και ενα για την οικογενια του γιατι να μην τα συνδιασει με ενα μεγαλο σε χορους για την οικογενια αυτοκινιτο που να του κανει και την πλακα του; Πρεπει ολοι δλδ να εχουν ενα lada για την πλακα τους και ενα mondeo πχ για την οικογενια; Δλδ αμα σου ερχοτανε με το mini τι θα κερδιζες που θα εισουνα 2-3 μετρα πιο μπροστα; Αφου την ιδια ποσοτιτα αυτοκινιτων θα ειχες μπροστα σου και παλι; Κατα αυτην την σκεπτικοι να απαγορευτει και να κυκλοφορουν και τα χαμηλα σπορ/καμπριο στην πολη γιατι εχουν πολυ γκαζι και μπορει να προκαλεσουν θανατιφορα ατυχιματα, απο εδω και περα μονο στις Εθνικες οδους, και τα μικρα μην τυχψν και βγουν απο το κεντρο, αφου ειναι φτιαγμενα για να κοινουνται ανετα στην πολη. Μην ξεχασουμε να απαγορεψουμε την εξοδο απο τις αγροτικες περιοχες αγρατικα αυτοκινιτα.

 

 

Φιλε μου με την ιδια λογικη να επιτρεψουμε και τις νταλικες στο κεντρο των πολεων, τα φορτηγα, τα οχηματα εργων κλπ. Τι και αν ειναι 10 μετρα, τον ιδιο αριθμο αυτοκινητων θα εχουμε μπροστα μας :blink:

 

Ασχετα βεβαια αν σε αυτα τα 10 μετρα χωρανε 2-3 αλλα αυτοκινητα οποτε τελικα θα κινησαι πιο γρηγορα. Ασχετα βεβαια αν αυτα τα οχηματα εχουν αυξημενη καταναλωση, αρα αυξημενη εκπομπη ρυπων. Ασχετα βεβαια αν αυτα τα οχηματα πιανουν 2 ή καμια φορα και 3 θεσεις parking.

 

Ισως βεβαια να μην ελεγα τα ιδια αν ημουν κατοχος τζιπ, αλλα σιγουρα δεν θα κατεβαινα με το αυτοκινητο,νταλικα,τρακτερ στο κεντρο οπως δεν κανω και τωρα. Προτιμω να αφηνω τους αλλους να παιδευονται, με τα ποδια στις ωρες αιχμης πιο γρηγορα κανω το Τουμπα-Κεντρο (χωρις υπερβολη).

 

Να μπουν και τα διοδια σιγα σιγα..

Link to comment
Share on other sites

Όλα σχετικά είναι... Από τη μια καλά κάνουν οι συγκοινιωλόγοι και προειδοποιούν για το πρόβλημα με τα τζιπ, από την άλλη στο ίδιο άρθρο λέει, ότι μόνο η απαγόρευση της κυκλοφορίας των τζιπ δεν θα βελτιώσει την κατάσταση ;)

 

Όσο και λογικό και να είναι να απαγορευθεί η κυκλοφορία των τζιπ στο κέντρο, σκεφτείτε λίγο να είχατε αγοράσει ένα τέτοιο όχημα και μετά να σας λένε δεν μπορείς να μπεις στο κέντρο. Εκτός αν απαγορευθεί κάπως μόνο στους καινούριους κατόχους. Αλλά και πάλι, από τη στιγμή που το άρθρο λέει πως θα υπάρχει εξαίρεση για τους κατοίκους του κέντρου, ακριβώς για αυτούς που με τίποτε δε θα έπρεπε να έχουν τζιπ, τότε δεν τα λέει καλά... Και αν απαγορευθεί η κυκλοφορία των τζιπ δε θα πρέπει μετά να πληρώνουν και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας αφού θα έχουν περιορισμένες δυνατότητες; Όλα σχετικά λοιπόν και όχι δεν έχω τζιπ και ούτε πρόκειται ποτέ να πάρω.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

resurection_boy απο ότι βλέπω μένεις Ρόδο.Την επόμενη φορά που θα ανέβεις Αθήνα πέρνα μια βόλτα απο το κέντρο,απο Μοναστηράκι πχ και πάρκαρε ένα SUV σε ένα σοκάκι και μετά πες μας αν χωράει να περάσει άλλο αυτοκίνητο απο κει..

 

Και γω υπέρ της απαγόρευσης είμαι για τα SUV (9 στους 10 κατόχους έχουν και δεύτερο ΙΧ),αλλά με συνδυασμό και άλλων μέτρων όπως λέει κι ο Νικόλας.Απο μόνο του αυτό ή τα διόδια δεν θα φέρουν την λύση,την όποια λύση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τέτοιος ρατσισμός και αντιπάθεια για τα SUV; Δηλαδή τα S-class, E-class, 5-series, A6, A8, Mondeo, Passat, Avensis, C5, Mazda6, 407, 6-series, Accord, Saab 95, Superb και τα λοιπά θηριώδη κουπέ και οικογενειακά άνω των 4.5 μέτρων ποιάνουν λιγότερο χώρο; Δε θα έπρεπε και αυτά να απαγορευτούν από το κέντρο;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Για να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Αθήνας, θα πρέπει από τα 6.000.000 κατοίκους που έχει να φύγουν τουλάχιστον τα 3.000.000 . Ότι άλλο και να λενε μ@λ*κίες λένε. Ούτε και ο δακτύλιος δεν έκανε δουλειά, θα κάνει τώρα αυτό το μέτρο? Αν είναι δυνατόν…. Για να σοβαρευτούν λιγάκι οι υπεύθυνοι συγκοινωνιολόγοι...
:w00t: Στο χώρο αυτό υπήρχε Ο.Π.Χ που παραβαίνει την Εικόνα. :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Ξαναλέω,δυστυχώς δεν υπάρχει περίπτωση να απαγορευτούν τα suv από το κέντρο.Και ίσως και να είναι και λάθος,να έχει το ίδιο αποτέλεσμα όπως τα μονά-ζυγά.

 

Πρέπει όμως να μάθουμε και για δικό μας συμφέρον, να κατεβαίνουμε κέντρο με Μετρό ή άλλο μέσο.

Μπορεί να μην είναι εφικτό πάντα,αλλά και όποτε το καταφέρνουμε,κέρδος θα είναι.

Μπορεί και τα μεγάλα sedan να είναι παραφωνία στο κέντρο,αλλά το κάθε θηριώδες suv είναι ακόμα χειρότερο.Δεν έχουν θέση τέτοια οχήματα στους στενούς δρόμους και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που έχουμε,ας το πάρουν χαμπάρι οι οδηγοί τους.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε φορολογούν τα scooterάκια (2χρονα/πενηντάρια) που καταναλώνουν όσο ένα αυτοκίνητο περίπου και μολύνουν αναλογικά (ρύποι/επιβατοχιλιόμετρο) πολλαπλάσια.

 

Τα λεοφωρία και τα ταξί τα ανέφερες για πλάκα, σωστά; Όσο για τα φορτηγά, υπάρχουν περιορισμοί. Έχεις δει 7,5 τόνους φορτηγό ποτέ στο κέντρο της αθήνας;

 

 

χμμ! οχι 7,5 συγκεκριμένα 25 τόνοι φορτηγό Τρίτη βράδυ 11:30 μπροστά απο τη Βουλή και μετά από λάθος στροφή βρέθηκα δίπλα απο τη Μητρόπολη Αθηνών...πριν από 5 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου προσωπικη και μονο γνωμη.

 

Τα μεγαλα τζιπ τα θεωρω οτι χειροτερο οχι μονο για την αθηνα αλλα παντου.Και εξηγω :

Αυτος που πηρε Χ5 - Porsche κλπ κλπ θα το παει ποτε στο βουνο και στα κλαδια.Φυσικα οχι, αυτος ομως που πηρε ενα Lada η κατι αναλογο θα το παει γιατι δεν τον νοιαζει.

Καινε τα απιστευτα, αρα γιατι σε περιοδους λυτοτητας αυτος με το τεραστιο τζιπ για να κατεβει αθηνα πρεπει να καψει οτι θα καψει ενα μικρο κανοντας τεσσερις φορες παραπανω την διαδρομη ????

Εχει μεγαλη μετωπικη επιφανεια οποτε αναγκαστικα εχει πολλους ιππους αρα καει πολυ για να αποδωσει χειροτερα απο οτι μια κουρσα.

Για χωρους ας μην το συζητησω δεν εχει μεγαλυτερους απο ενα px station.

Αληθεια αν πεσει απο πισω ενα X5 η κατι αλλο σε ενα μικρο τι θα γινει ????

Υπο συνθηκες τουμπαρουν ευκολα.

Και αφου το 99% αυτων των οχηματων ειναι τελικα σε ασφαλτο , δεν εχω καταλαβει τι εξυπηρετουν απο μια κουρσα - ενα station. Κριμα που βγηκαν τοσο μεγαλα και δεν βγαζουν μονο μικρα τζιπ ωστε να εξυπηρετουν αυτο που πρεπει και οχι την ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ (σε μεγεθος) και μονο.

Κριμα γιατι καινε τα απιστευτα χωρις να προσφερουν. Και ναι ειμαι υπερ του μετρου για να φυγουν τα ΤΖΙΠ (ΜΕΓΑΛΑ) , οπως επισης και οι μεγαλες κουρσες (Α8-740-κλπ κλπ).

Στην αθηνα θα επρεπε να κυκλοφορουν μονο μικρα. Γιατι? Γιατι εξυπηρετουν , ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ (βασικο), εχουμε προβλημα με το παρκαρισμα (10 Τζιπ = 20+ μικρα).

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Σοκακια υπαρχουν και στην Ροδο, και ιδικα στην παλια πολη που μενω και εγω εχει πολυ μικρα σοκακια που δυχνα δεν χωραει να περασει ουτε ενα μικρο.Αλλα δεν καταλαβα τι ενοης με το "αν χωραει αλλο αμαξι μετα". Δλδ αμα μπει ενα SUV σε ενα σοκακι 3 μετρων οπου αυτο θα χρηαζετε τα ~2 μετρα δεν θα χωραει να περασει ενα μικρω του ~1,5 μετρου. Δλδ 2 των ~1,5 μετρων χωρανε;

 

 

Θα συμφωνισω με τον NickTG.

 

 

Το οτι καινε πολλα τι σας πειραζει; Αυτος που το εχει τα πληρωνει. Απο πλευρας ρυπων δεν υπαρχει προβλημα, ισα ισα ενα "φτιαγμενο" εστω και λιγο coupe διμιουργει πολυ περισοτερους ρυπους απο οτι ενα 2.5-3.0 λιτρων SUV γιατι πολυ απλα φιλτραρουν με αλλους τροπους. Επισης μερικες φορες που το παρατιρισα προσεξα οτι το μικρο Matiz μας βγαζει απο την εξατμιση πολυ περισορη καπνιλα απο οτι βγαζει το A4 της θειας μου και αυτο περισοτερη απο οτι βγαζει το Cherokee ενος φιλου του πατερα μου.

Η αποδοση σε σχεση με μια κουρσα ειναι χαμιλοτερη σε ταχυτιτα κτλ, για βαλε ομως ενα Suv να τραβιξει κατι και μια κουρσα να τραβιξει το ιδιο πραγμα, πιο θα το τραβαει πιο ανετα;Ωσο για τους ρυπους εγραψα και πιο πανω.

Χωρους εγω βλεπω οτι εχουν μεγαλυτερους. Με εξερεση τα πορτ μπαγκαζ των Caravan.

Πολυ απλα το X5 παθει μικρη ζημια και η ασφαλια θα πληρωσει το μικρο, αμα ομως πεσει ενα μικρο σε ενα μικρο;

Εχεις δει ομως και ποσο ευκολα τουμπαρει ενα μικρο;

Μηπος πολυ απλα εξυπιρετουν γουστα; Μηπος πολυ τα θελουν για να τα εχουν μεν στην ασφαλτο αλλα και την Κυριακη τους να μπορουν να το κατευασουν στην αμμο της παραλιας και να ανεβουν σε ενα βουνο;Μηπος πολυς κοσμος δεν μενει στο κεντρο αλλα περναει και απο χωματοδρομους;

Και πιος σου ειπε οτι δεν προσφερουν;

Για το καψιμο και τους ρυπους ειπαμε. Ισως να μην το ξερεις αλλα σε κανονικο παρκινγ χρηαζονται τον ιδιο ακριβος χωρο, παραλιλα με το πεζοδρομιο τυπικα τον ιδιο χωρο. Οποτε τυπικα και νομιμα ειναι στα ιδια. Αμα το δουμε συμφωνα με αυτο που επικρατει σορυ κιολας αλλα εχεις πολους με μικρα που ετσι οπως το παρκετνουν περνουν και περισοτερο χωρο απο ενα SUV

Link to comment
Share on other sites

Σοκακια υπαρχουν και στην Ροδο, και ιδικα στην παλια πολη που μενω και εγω εχει πολυ μικρα σοκακια που δυχνα δεν χωραει να περασει ουτε ενα μικρο.Αλλα δεν καταλαβα τι ενοης με το "αν χωραει αλλο αμαξι μετα". Δλδ αμα μπει ενα SUV σε ενα σοκακι 3 μετρων οπου αυτο θα χρηαζετε τα ~2 μετρα δεν θα χωραει να περασει ενα μικρω του ~1,5 μετρου. Δλδ 2 των ~1,5 μετρων χωρανε;

 

 

Θα συμφωνισω με τον NickTG.

 

 

Το οτι καινε πολλα τι σας πειραζει; Αυτος που το εχει τα πληρωνει. Απο πλευρας ρυπων δεν υπαρχει προβλημα, ισα ισα ενα "φτιαγμενο" εστω και λιγο coupe διμιουργει πολυ περισοτερους ρυπους απο οτι ενα 2.5-3.0 λιτρων SUV γιατι πολυ απλα φιλτραρουν με αλλους τροπους. Επισης μερικες φορες που το παρατιρισα προσεξα οτι το μικρο Matiz μας βγαζει απο την εξατμιση πολυ περισορη καπνιλα απο οτι βγαζει το A4 της θειας μου και αυτο περισοτερη απο οτι βγαζει το Cherokee ενος φιλου του πατερα μου.

Η αποδοση σε σχεση με μια κουρσα ειναι χαμιλοτερη σε ταχυτιτα κτλ, για βαλε ομως ενα Suv να τραβιξει κατι και μια κουρσα να τραβιξει το ιδιο πραγμα, πιο θα το τραβαει πιο ανετα;Ωσο για τους ρυπους εγραψα και πιο πανω.

Χωρους εγω βλεπω οτι εχουν μεγαλυτερους. Με εξερεση τα πορτ μπαγκαζ των Caravan.

Πολυ απλα το X5 παθει μικρη ζημια και η ασφαλια θα πληρωσει το μικρο, αμα ομως πεσει ενα μικρο σε ενα μικρο;

Εχεις δει ομως και ποσο ευκολα τουμπαρει ενα μικρο;

Μηπος πολυ απλα εξυπιρετουν γουστα; Μηπος πολυ τα θελουν για να τα εχουν μεν στην ασφαλτο αλλα και την Κυριακη τους να μπορουν να το κατευασουν στην αμμο της παραλιας και να ανεβουν σε ενα βουνο;Μηπος πολυς κοσμος δεν μενει στο κεντρο αλλα περναει και απο χωματοδρομους;

Και πιος σου ειπε οτι δεν προσφερουν;

Για το καψιμο και τους ρυπους ειπαμε. Ισως να μην το ξερεις αλλα σε κανονικο παρκινγ χρηαζονται τον ιδιο ακριβος χωρο, παραλιλα με το πεζοδρομιο τυπικα τον ιδιο χωρο. Οποτε τυπικα και νομιμα ειναι στα ιδια. Αμα το δουμε συμφωνα με αυτο που επικρατει σορυ κιολας αλλα εχεις πολους με μικρα που ετσι οπως το παρκετνουν περνουν και περισοτερο χωρο απο ενα SUV

 

Τα περισσοτερα τα θεωρω δικαιολογιες. Sorry

Να μην με νοιαζει ποσο καινε??????????? Γιατι να μην εχουμε πετρελαιο για περισσοτερα χρονια δηλαδη ???????????

Αληθεια ποσοι με Χ5 - κλπ κλπ πανε στο βουνο η στην αμουδια???????????? στους 100 οι 10 και πολλοι ειπα.Και επισης ολοι οσοι εχουν suv το πηραν για να τραβανε???????????????? Ασε δεν με επεισες. Θυμησου την επομενη φορα που θα θες να παρκαρεις τα υπολοιπα.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω θεωρω δικαιολογιες αυτα που λες εσυ. Εσενα τι σε νιαζει ποσο καει το δικο μου Suv, η το Suv του γειτονα η το Suv του οπιουδηποτε αλλου. Αφου δεν τα πληρωνεις εσυ, και αφου αυτος τα πληρωνει ηταε τα εχει και τα δινει ητε στερειτε κατι αλλο επειδη γουσταρει πολυ.Με Χ5 ελαχιστοι, με τα αλλα ομως; Ομως βλεπω παραπολους με Sorento, με Pajero κλπ να τα εχουν για βολτες σε δασακια-βουνα και για να τραβανε τα φουσκοτα τους.Αμα μενεις μεσα στην Αθηνα και δεν βγαινει ποτε τοτε φυσικο ειναι να μην εχεις δει SUV στο χωμα η να τραβαει κατι, αλλα εγω εδω κατω βλεπω ολους οσους εχουν φουσκτο να εχουν και ενα jeep η ενα Suv για να την τραβανε και βλεπω και πολους κυνιγους να εχουν SUV γιατι μπορουνε να πανε στα λειμερια τουςκαι εχουν χορω να φορτοσουν τα θυραματα και βλεπω και πολους που θελουν να κανουν εξωρμισεις στην φυση να εχουν Suv. Βεβαια υπαρχουν και αυτοι που τα εχουν για την μουρη αλλα δεν παει να πει οτι ολοι τα εχουν για την μουρη.

 

 

EDIT: Και προσθετω για να μην λες για το παρκινγ και τον χορο που "τρωνε" τα Suv της διαστασεις δυο αυτοκινιτων της ιδιας εταιριας, το ενα ειναι το ΚΙΑ Picanto (που ειναι μικρο) και το αλλο ειναι το KIA Sportage που ειναι SUV

 

Μήκος x πλάτος x ύψος picanto= 3.495 x 1.595 x 1.480

μήκος/πλάτος/ύψος sportage= 4.350 / 1.800 / 1.695

 

Βλεπουμε λοιπον οτι και το μικρο τελικα δεν ειναι και τοσο μικρο....

Link to comment
Share on other sites

Είναι, τουλάχιστον, βλακεία (για να μην πω τίποτε άλλο) πως ένα 4Χ4 χρειάζεται παραπάνω χώρο από ένα άλλο αυτοκίνητο του ίδιου μήκους για παρκάρισμα. Τα τετρακίνητα δεν είναι μακρύτερα από τα δικίνητα, απλά είναι ψηλότερα, και αυτό τους δίνει όγκο (και μεγάλο εσωτερικό χώρο). Αν τώρα κάποιος μπερδεύει το ύψος τους με το μήκος τους ... .

Σίγουρα δεν είναι αυτοκίνητα πόλης, σίγουρα καίνε (όχι πολύ) παραπάνω από άλλα αυτοκίνητα του ίδιου κυβισμού, αλλά από την άλλη σου δίνουν ένα αίσθημα ασφάλειας επειδή βλέπεις τα πάντα από κει πάνω (ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ) και δεν δινεις μεγάλη σημασία για την κατάσταση του δρόμου που κινείσαι (ΑΝΤΟΧΗ). Φυσικά δεν είναι μόνο αυτά τα πλεονεκτήματά τους: αναφέρομαι πάντα για την κίνησή τους στην Αθήνα και γύρω από αυτήν.

Είμαι κάτοχος ενός PAJERO (4,72μ. μήκος, 0,22μ. ύψος από το έδαφος). Ειδικά το τελευταίο νούμερο (όσες φορές χρειάστηκε να κατέβω κέντρο) ουδέποτε με δυσκόλεψε να χωρέσω σε στενό ή να στρίψω σε στροφή.

Link to comment
Share on other sites

σου δίνουν ένα αίσθημα ασφάλειας επειδή βλέπεις τα πάντα από κει πάνω (ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ) και δεν δινεις μεγάλη σημασία για την κατάσταση του δρόμου που κινείσαι (ΑΝΤΟΧΗ)

 

Σου προασφέρουν ορατότητα ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου (οι οποίοι δεν μπορούν να δουν τί συμβαίνει πιο μπροστά όντας πίσω από ένα "τζιπ").

 

Σου προσφέρουν ασφάλεια ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου λόγω μάζας αλλά και ύψους που καταδικάζει το άλλο "απλό" όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης.

 

...και όπως λες σε αποστασιοποιούν περισσότερο από το δρόμο με συνέπεια οι χρήστες των SUV να μην δίνουν πολύ σημασία στο δρόμο ΓΕΝΙΚΩΣ.

 

Δεν προσφέρουν ασφάλεια με απόλυτα κριτήρια (αν χτυπήσεις σε τοίχο μάλλον είσαι σε χειρότερη μοίρα από ένα απλό αυτοκίνητο) και απλά δημιουργούν διακρίσεις στους δρόμους.

 

Το να απαγορευθούν είναι ακραίο αν και ένα Touareg, Cayenne ή Land Cruiser στο Κολωνάκι σίγουρα μειώνει την ταχύτητα της κυκλοφορίας.

Απλά για τα οχήματα άνω ενός όγκου ας διπλασιαστούν πχ. τα τέλη κυκλοφορίας.

Link to comment
Share on other sites

Είναι, τουλάχιστον, βλακεία (για να μην πω τίποτε άλλο) πως ένα 4Χ4 χρειάζεται παραπάνω χώρο από ένα άλλο αυτοκίνητο του ίδιου μήκους για παρκάρισμα. Τα τετρακίνητα δεν είναι μακρύτερα από τα δικίνητα, απλά είναι ψηλότερα, και αυτό τους δίνει όγκο (και μεγάλο εσωτερικό χώρο). Αν τώρα κάποιος μπερδεύει το ύψος τους με το μήκος τους ... .

.

δεν σου λέει ότι ό,τι είναι 4χ4 πιάνει απαραίτητα περισσότερο χώρο από ένα άλλο αυτοκίνητο, και σίγουρα δε σου λέει ότι πιάνει περισσότερο χώρο από αυτοκίνητο ίδιου μήκους!!! Σου λέει απλά ότι κατά κανόμα ο μέσος όρος μήκος των suv είναι μεγαλύτερος από των ΙΧ και κάτι πρεπει να γίνει για αυτό.-
Και εγω θεωρω δικαιολογιες αυτα που λες εσυ. Εσενα τι σε νιαζει ποσο καει το δικο μου Suv, η το Suv του γειτονα η το Suv του οπιουδηποτε αλλου. Αφου δεν τα πληρωνεις εσυ, και αφου αυτος τα πληρωνει ηταε τα εχει και τα δινει ητε στερειτε κατι αλλο επειδη γουσταρει πολυ
Χα, χάνεις τελείως το νόημα... Φυσικά και με νοιάζει τι καις, γιατί ότι καις πάει στο περιβάλλον σαν καυσαέριο!! Ένα μεσαίο αυτοκίνητο σε μικτή διαδρομή καίει 9 λίτρα /100 χλμ. Ένα SUV γερμανικό (π.χ. Χ3) καίει 15 λίτρα τα 100 χλμ. Ένα SUV αμερικάνικο και με αυτόματο κιβώτιο (ο χειρότερος συνδιασμός) μπορεί να καίει μέχρι και 30 λίτρα /100 χλμ. :!:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Σου προασφέρουν ορατότητα ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου (οι οποίοι δεν μπορούν να δουν τί συμβαίνει πιο μπροστά όντας πίσω από ένα "τζιπ").

 

Σου προσφέρουν ασφάλεια ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου λόγω μάζας αλλά και ύψους που καταδικάζει το άλλο "απλό" όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης.

 

...και όπως λες σε αποστασιοποιούν περισσότερο από το δρόμο με συνέπεια οι χρήστες των SUV να μην δίνουν πολύ σημασία στο δρόμο ΓΕΝΙΚΩΣ.

 

Δεν προσφέρουν ασφάλεια με απόλυτα κριτήρια (αν χτυπήσεις σε τοίχο μάλλον είσαι σε χειρότερη μοίρα από ένα απλό αυτοκίνητο) και απλά δημιουργούν διακρίσεις στους δρόμους.

 

Το να απαγορευθούν είναι ακραίο αν και ένα Touareg, Cayenne ή Land Cruiser στο Κολωνάκι σίγουρα μειώνει την ταχύτητα της κυκλοφορίας.

Απλά για τα οχήματα άνω ενός όγκου ας διπλασιαστούν πχ. τα τέλη κυκλοφορίας.

Έχεις τύχει ποτέ να οδηγάς και να έχεις μπροστά σου MPV (Chrysler voyager, espace, Hyundai matrix, Renault megane, Toyota verso, Fiat multipla ...) και να μπορείς να βλέπεις πιο μπροστα τι γίνεται; Δεν ρωτάω, βέβαια, αν σου τύχει κανένα κλειστό φορτηγάκι ... .

 

Σε περίπτωση σύγκρουσης, πάντα, μα πάντα την πληρώνει ο ελαφρύτερος. Η συντριπτική πλειψηφεία των SUV που κυκλοφορούν στην Αθήνα είνα 2λιτρα, με βάρος περίπου 1500 κιλά, όσο ζυγίζει και μία 3άρα BMW. Και μη μου πεις για Land Cruiser, X5, Pajero, ML που φτάνουν τους 2 τόννους, όταν υπάρχουν 7αρες BMW και Mercedes S. Εκτός άν εννοείς οτι σε σφοδρή σύγκρουση ο οδηγός ενος Yaris θα σκοτωθεί λιγότερο από μια 7άρα παρά από ένα Τouareg.

 

Συνήθως οι χρήστες των SUV δεν δίνουν πολύ σημασία στη κατάσταση του δρόμου (λακούβες, νεροφαγώματα, ...). Τώρα αν κάποιοι δεν δίνουν πολύ σημασία στο δρόμο ΓΕΝΙΚΩΣ, αυτό είναι θέμα οδηγικής παιδείας, άσχετα με τί αυτοκίνητο οδηγούν.

 

Η ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν τα SUV, κατά κανόνα είναι μικρότερη από τά "απλά", ίδιου κυβισμού, οχήματα: έχουν χειρότερες ρεπρίζ και επιταχύνσεις, φρενάρουν δυσκολότερα, έχουν μικρότερη τελ. ταχύτητα, στρίβουν με χαμηλότερες ταχύτητες και γέρνουν περισσότερο στις στροφές, και με γνώμωνα αυτά τα χαρακτηριστικά πρέπει να οδηγούνται (εξαιρούνται οι κάτοχοι κάποιων Forester ή Cayenne). Όσο για τη παθητική ασφάλεια, ισχύει ότι και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα: υπάρχουν και καλά και πολύ καλύτερα και πολύ χειρότερα.

 

Θέλω να μου εξηγήσεις γιατί "απλά δημιουργούν διακρίσεις στους δρόμους" τα SUV, και δεν δημιουργούν τα cabrio, τα MPV, οι φτερούγες (evo και sti), οι Harley, οι ΚΤΜ, τα smart, ... . Μήπως, λέω μήπως, είναι καλύτερα να απαγορευτεί η πώληση όλων των ΙΧ οχημάτων και να επιτρέπεται η πώληση π.χ μόνο του Nissan Almera 1.5 4d, σε άσπρο χρώμα, ώστε να μην υπάρχουν πλέον διακρίσεις; Α! και οι οδηγοί τους να είναι ντυμένοι με ομοιόχρωμες στολές για να μην δημιουργούν ούτε αυτοί διακρίσεις.

 

Γιατί "ένα Touareg, Cayenne ή Land Cruiser στο Κολωνάκι σίγουρα μειώνει την ταχύτητα της κυκλοφορίας"; Είναι προβληματικά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οι συγκεκριμένοι οδηγοί τους ή η συγκεκριμένη περιοχή;

Link to comment
Share on other sites

δεν σου λέει ότι ό,τι είναι 4χ4 πιάνει απαραίτητα περισσότερο χώρο από ένα άλλο αυτοκίνητο, και σίγουρα δε σου λέει ότι πιάνει περισσότερο χώρο από αυτοκίνητο ίδιου μήκους!!! Σου λέει απλά ότι κατά κανόμα ο μέσος όρος μήκος των suv είναι μεγαλύτερος από των ΙΧ και κάτι πρεπει να γίνει για αυτό.-Χα, χάνεις τελείως το νόημα... Φυσικά και με νοιάζει τι καις, γιατί ότι καις πάει στο περιβάλλον σαν καυσαέριο!! Ένα μεσαίο αυτοκίνητο σε μικτή διαδρομή καίει 9 λίτρα /100 χλμ. Ένα SUV γερμανικό (π.χ. Χ3) καίει 15 λίτρα τα 100 χλμ. Ένα SUV αμερικάνικο και με αυτόματο κιβώτιο (ο χειρότερος συνδιασμός) μπορεί να καίει μέχρι και 30 λίτρα /100 χλμ. :!:

Δεν ισχύει αυτό περί μέσου όρου: τα μικρά SUV (SAMURAI, TERIOS) είναι περίπου 3,80 μ., τα μεσαία (MAVERICK, X-TRAIL, SPORTAGE, FORESTER, ...) περίπου 4,40μ., και τα μεγάλα (LAND CRUISER, PAJERO, ML, GRAND CHEROKEE, DISCOVERY, ...) περίπου 4,70μ. με κορυφή τα RANGE ROVER, PATROL, HUMMER που είναι από 4,80μ. έως 5,00μ. Γνωρίζοντας πως το VW POLO είναι περίπου 3,90μ., το FORD MONDEO είναι σχεδόν 4,75μ., η MERCEDES E-CLASS είναι παρά κάτι 4,82μ. και η BMW 7 είναι σχεδόν 5,05μ., που φαίνεται πως "ο μέσος όρος μήκος των suv είναι μεγαλύτερος από των ΙΧ";

Όσον αφορά τη κατανάλωση, χωρίς να θέλω να πω οτι τα SUV είναι τέρατα οικονομίας, καίνε τη βενζίνα ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, κάτι που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα. Θα ήθελα φίλε μου rigasnic να μου πείς από που πήρες τα νούμερα των καταναλώσεων που αναφέρεις. Θεωρώ πως αυτό του μεσαίου αυτοκινήτου είναι πιεσμένο προς τα κάτω, ενώ αυτό του SUV είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά προς τα πάνω (δεν αναφέρομαι στο αμερικάνικο)

Link to comment
Share on other sites

Σου προασφέρουν ορατότητα ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου (οι οποίοι δεν μπορούν να δουν τί συμβαίνει πιο μπροστά όντας πίσω από ένα "τζιπ").

εγω οταν ειμαστε με το Μatiz γιατι δεν βλεπω οτι οχημα και αν ειναι μπροστα μας εκτος απο μηχανακια;

Σου προσφέρουν ασφάλεια ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των άλλων χρηστών του δρόμου λόγω μάζας αλλά και ύψους που καταδικάζει το άλλο "απλό" όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης.

Γιατι το καταδικαζει;Απο την στιγμη που το χαμηλοτερο σημιο ενος SUV ειναι ~20 εκατοστα απο το εδαφος το τρακαρισμα το αποροφα το πορτ μπαγκαζ του μικρου, πια η διαφορα απο το να την αποροφουσε ο προφυλακτιρας; Αφου ουτος η αλλος και τα δυο θα χτυπουσαν, απλα την πιο πολυ ενεργια την αποροφα διαφορετικο κοματι, απο την στιγμη ομως που και τα δυο θα αλλαχτουν ουτος η αλλος δεν βλεπουμε οικονομικη διαφορα (που η ασφαλιστικη πληρωνει) ουτε θα παθουν κατι οι επιβενοντες. Και στο κατω οταν περνει ο αμαξι ο αλλος θα σκευτει την δικη του ασφαλια η την ασφαλια καπιου αγνωστου; Αμα ειναι οταν θα παρω αμαξι να σκευτω "Α, να παρω τον σκαραβεο ωστε να χτυπισω εγω αμα τρακαρω, μην παθει τπτ και ο αλλος"

...και όπως λες σε αποστασιοποιούν περισσότερο από το δρόμο με συνέπεια οι χρήστες των SUV να μην δίνουν πολύ σημασία στο δρόμο ΓΕΝΙΚΩΣ.
Για αυτο δεν φταινε τα αυτοκινιτα αλλα οι οδηγοι. Με αυτο το σκεπτικο να απαγορευτοι να οδηγανε και ολοι οσοι ειναι γκαζακιαδες η ειανι κατω των 25 και οσοι δεν εχουν εμπειρια...

Δεν προσφέρουν ασφάλεια με απόλυτα κριτήρια (αν χτυπήσεις σε τοίχο μάλλον είσαι σε χειρότερη μοίρα από ένα απλό αυτοκίνητο) και απλά δημιουργούν διακρίσεις στους δρόμους.

Συμφωνα με τα crash Test εγω αλλα βλεπω και επιπλεων λογο μεγαλης επιφανιας της μουρης και της μηχανης τους τα SUV αποροφουν το τρακαρισμα και μεταφερετε λιγοτερη ενεργια στους επιβατες, ενω σε ενα αμαξι με μικροτερη μηχανη και μικροτερης επιφανιας μεταφερετε περισοτερη ενεργια στους επιβατες. Αμα το προβλημα μας ειναι η διακρισεις τοτε να απαγορεψουμε σε ολα τα αυτοκινιτα να κυκλοφορουν και να κυκλοφορει μονο ενα. Γιατι βλεπω αυτους που κανουν της διακρισεις να ειναι οι οδηγοι φτιαγμενων, mercedes/bmw κλπ, σπορ, MPV, smart/mini και επαγκελματικων να κανουν τις ιδεες η και περισοτερες διακρισεις σε σχεση με οδηγους SUV

Το να απαγορευθούν είναι ακραίο αν και ένα Touareg, Cayenne ή Land Cruiser στο Κολωνάκι σίγουρα μειώνει την ταχύτητα της κυκλοφορίας.

Απλά για τα οχήματα άνω ενός όγκου ας διπλασιαστούν πχ. τα τέλη κυκλοφορίας.

Μηπος δεν φταινε αυτα αλλα τα φαναρια, η περιοχη, η κινιση η κατι τετιο; Γιατι απο οτι βλεπω στην πραξη το Cayene ειναι πολυ πιο ευκινιτο απο πολλα αυτοκινιτα, σαν ενα χαμηλο spor ειναι, ιδικα η εκδοσηTurbo.

δεν σου λέει ότι ό,τι είναι 4χ4 πιάνει απαραίτητα περισσότερο χώρο από ένα άλλο αυτοκίνητο, και σίγουρα δε σου λέει ότι πιάνει περισσότερο χώρο από αυτοκίνητο ίδιου μήκους!!! Σου λέει απλά ότι κατά κανόμα ο μέσος όρος μήκος των suv είναι μεγαλύτερος από των ΙΧ και κάτι πρεπει να γίνει για αυτό.-
Πειρες απαντιση απο τον petrman, μην τα λεω και εγω και επαναλαμβανομαστε

Χα, χάνεις τελείως το νόημα... Φυσικά και με νοιάζει τι καις, γιατί ότι καις πάει στο περιβάλλον σαν καυσαέριο!! Ένα μεσαίο αυτοκίνητο σε μικτή διαδρομή καίει 9 λίτρα /100 χλμ. Ένα SUV γερμανικό (π.χ. Χ3) καίει 15 λίτρα τα 100 χλμ. Ένα SUV αμερικάνικο και με αυτόματο κιβώτιο (ο χειρότερος συνδιασμός) μπορεί να καίει μέχρι και 30 λίτρα /100 χλμ.
Οπως ειπα και πιο πανω βλεπω τα μηχανακια, τα σπορ κλπ να βγαζουν περισοτερα καυσαρια απο ενα SUV. Ισως για αυτο να ευθινετε η καλυτερη κατανομη καυσημου, η ισως στο καλυτερο φιλτραρισμα η και στης διαφορετικες μηχανες.

Βλεπω κιολας οτι εχεις κατευασει τιμες στην καυση των "απλων" και εχεις ανεβασει στα SUV. Σε ενημερωνω λοιπον πως μια ενα Sportage στα 2000 κυβικα (γιατι καπιος ειπε οτι τα περισοτερα που κυκλοφορυν στην Αθηαν ειναι διλιτρα) καιει 8,2/100 συνδιασμενη, 10,6/100 μεσα στην πολη ενω εκτος πολεως καει 6,8/100, την στιγμη που το ιδιο αμαξι στα 2700 κυβικα και με αυτοματο κιβωτιο καιει 10/100 συνδιασμενη, 13,2/100 εντος πολεως και 8,2/100 εκτος πολεως. Για ενα "απλο" απο οσο ειχα διαβασει μια CLK στα 2000 κυβικα θελει περιπου 10 λιτρα για εντος πολεως. Μηπος λοιπον δεν καινει και πολυ περισοτερο;

Link to comment
Share on other sites

Το Κολωνάκι, και το κέντρο πολλών πόλεων έχει στενα...και αυτό βέβαια δεν αλλάζει.

 

Ένα Touareg, όπως και μια 7άρα δυσκολεύεται να στρίψει σε αυτούς τους δρόμους, οπότε είτε μειώνει πολύ την ταχύτητά του, είτε κάνει στροφή τριών σημείων βάζοντας όπισθεν οπότε...

 

Εαν ένα SUV χτυπήσει ένα αυτοκίνητο από τα πλάγια ο προφυλακτήρας του είναι στο ύψος του κεφαλιού του οδηγού του άλλου αυτοκινήτου με προφανείς κινδύνους.

 

Όσο για το ύψος, το φορτηγάκι ή το φορτηγό το έχουν επειδή εξυπηρετεί τις μεταφορικές ανάγκες ενώ τα MPV για να εξοικονομήσουν μήκος...σε αντίθεση με τα SUV όπου εντός πόλεως δεν εξυπηρετεί τίποτα (πέρα από την πιθανή ματαιοδοξία του κατόχου να τους βλέπει "αφ'υψηλού")

 

Προσωπικά μπορώ να δω τι συμβαίνει πιο μπροστά όταν έχω νορμάλ αυτοκίνητο μπροστά μου.

 

Τέλος το πρόβλημα δεν είναι τα μικρα SUV τύπου Mitsubishi Pinin αλλά τα μεγάλα (Τouareg, Cayenne Κλπ.)

Πρόβλημα βεβαίως είναι και η κάθε λιμουζίνα των 5+ μέτρων στο κέντρο, μόνο που αναλογικά με τα SUV αυτές είναι αρκετά λιγότερες.

Για αυτό λέω ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν μέτρα που να αποθαρύνουν από την αγορά τους βασισμένα στον όγκο του οχήματος (το οποίο περιλαμβάνει και τις long εκδόσεις των λιμουζίνων)

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και λέμε... Πάμε λίγο μερικές καταναλώσεις πρώτα απ'όλα (Εκτός πόλης / Μικτός κύκλος / Αστικός κύκλος)

Για αυτοκίνητα πόλης που άνετα κάνουν και τον γύρο της Ελλάδας φορτωμένα

Fiat punto 80-άρι : 5,0/6,0/7,6

Opel corsa 1.4 sport : 4,7/5,9/7,9

206 1.4 : 5,0/6,0/8,0

Ακόμα και corolla 1.6 sport : 5,9/6,7/7,0

 

Και πάμε στα SUV...

RAV4 2.0 : 7,2/8,7/11,3

Freelander 1.8 : 8,5/10,4/13,6

Πάρτε και ένα grand vitara 2.0 (που έχει ένας γνωστός μου για να μην περπατάει 10 λέπτα...) 7,6/9,1/11,6

 

Βάζουμε μέσο όρο από τα παραδείγματα στην κατανάλωση αστικού κύκλου

πόλης -> 7.5

SUV -> 12.5

Περίπου 65% περισσότερη κατανάλωση... Έτσι για να μιλήσουμε για νούμερα...

 

Όταν λένε ότ προκαλούν πρόβλημα στο παρκάρισμα, σκεφτείτε και το ΠΛΑΤΟΣ των τεράτων... σίγουρα δεν κάνουν για τα καταπληκτικά στενά των πόλεων μας (και κυρίως της πηγμένης Αθήνας)... Και μην μου πείτε ότι είναι μια λύση να τα ανεβάζουν στο πεζοδρόμιο για να μην πιάνουν τόση πολλή άσφαλτο...

 

Ρύποι... με τέτοια μεγαλύτερη κατανάλωση, η καύση έχει ποσοτικά περισσότερους ρύπους. Ξέρω ότι υπάρχουν, είτε μένουν στον καταλύτη, είτε βγαίνουν στο περιβάλλον. Ούτως η άλλως, στο περιβάλλον θα καταλήξουν. (Όχι δεν έχουν βρει κάποιον αποδωτικό τρόπο της καταστροφής των καταλυτών)

 

Ασφάλεια. Είναι ψευδαίσθηση ότι ένα τόσο βαρύ όχημα έχει την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Κυρίως ενεργητική. Οχι, κάτι με τόση μάζα, έχει ορμή. Και η ορμή δεν αφήνει κάτι να αλλάξει πορεία.

Ασφάλεια έναντι των πεζών (αφού συζητάμε κυρίως για το πόσο βολικά είναι τα SUV μέσα στις πόλεις) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, μην πούμε και για τις μπάρες που πάνε και βάζουνε λες και κυνηγάνε αρκούδες (Σε κίνηση σε οδικό δίκτυο και πόλη είναι παράνομες).

 

Γενικά οτιδήποτε μεγαλύτερο απο 4 - 4.5 μέτρα δεν έχει θέση στο κέντρο μιας πόλης... Άποψη δική μου είναι ότι αν στη θέση ενός αμαξιού χωράνε 2 smart, τότε είναι υπερβολικά μεγάλο για πόλη...

(Επαναλαμβάνω ότι οι μηχανές είναι η λύση αλλά δεν το έχει πάρει κανείς χαμπάρι)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτό περί μέσου όρου: τα μικρά SUV (SAMURAI, TERIOS) είναι περίπου 3,80 μ., τα μεσαία (MAVERICK, X-TRAIL, SPORTAGE, FORESTER, ...) περίπου 4,40μ., και τα μεγάλα (LAND CRUISER, PAJERO, ML, GRAND CHEROKEE, DISCOVERY, ...) περίπου 4,70μ. με κορυφή τα RANGE ROVER, PATROL, HUMMER που είναι από 4,80μ. έως 5,00μ. Γνωρίζοντας πως το VW POLO είναι περίπου 3,90μ., το FORD MONDEO είναι σχεδόν 4,75μ., η MERCEDES E-CLASS είναι παρά κάτι 4,82μ. και η BMW 7 είναι σχεδόν 5,05μ., που φαίνεται πως "ο μέσος όρος μήκος των suv είναι μεγαλύτερος από των ΙΧ";

Όσον αφορά τη κατανάλωση, χωρίς να θέλω να πω οτι τα SUV είναι τέρατα οικονομίας, καίνε τη βενζίνα ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, κάτι που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα. Θα ήθελα φίλε μου rigasnic να μου πείς από που πήρες τα νούμερα των καταναλώσεων που αναφέρεις. Θεωρώ πως αυτό του μεσαίου αυτοκινήτου είναι πιεσμένο προς τα κάτω, ενώ αυτό του SUV είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά προς τα πάνω (δεν αναφέρομαι στο αμερικάνικο)

o μέσος όρος είπα ;) Δεν θες να υπονοήσεις φαντάζομαι ότι το μέσο αυτοκίνητο που κινείται στην Αθήνα είναι ένα ford mondeo για παράδειγμα ε;;; Ακόμα και αν υπάρχουν αυτοκίνητα όπως η E-class που είναι 4.8 μέτρα, ο μέσος όρος των ΙΧ τραβιέται πολύ προς τα κάτω όταν η πλειοψηφία των ΙΧ που μπαίνουν στο κέντρο είναι seicento, smart, corsa κτλ. Μην παίζεις με τις εντυπώσεις :) Οι καταναλώσεις που έδωσα είναι από την εμπειρία μου. Για τα SUV είναι από υπολογιστές ταξιδίου αντίστοιχων SUV. Μη προσπαθήσεις pls να αποδείξεις τα αδύνατα. Δες και παραπάνω ποστ σχετικά με καταναλώσεις :) (επίσης δεν καταλαβα γιατί να μη μιλάμε για τα αμερικάνικα που κανονικά και μόνο που εισάγονται χωρίς να δίνουν δεκάρα για την ακριβότερη μας βενζίνη αλλά και την μεγαλύτερη ευαισθησία των ευρωπαίων για το περιβάλλον θα έπρεπε να αποτελούν κατηγορία από μόνα τους και να τους βαράνε γερούς φόρους :mad: )

 

Σε περίπτωση σύγκρουσης, πάντα, μα πάντα την πληρώνει ο ελαφρύτερος. Η συντριπτική πλειψηφεία των SUV που κυκλοφορούν στην Αθήνα είνα 2λιτρα, με βάρος περίπου 1500 κιλά, όσο ζυγίζει και μία 3άρα BMW. Και μη μου πεις για Land Cruiser, X5, Pajero, ML που φτάνουν τους 2 τόννους, όταν υπάρχουν 7αρες BMW και Mercedes S. Εκτός άν εννοείς οτι σε σφοδρή σύγκρουση ο οδηγός ενος Yaris θα σκοτωθεί λιγότερο από μια 7άρα παρά από ένα Τouareg.

εσύ αλήθεια γιατί υπερβάλεις με τα κιλά της 3άρας; Έχω την 3άρα coupe (που κατά κανόνα είναι βαρύτερη από τη sedan λόγω ακαμψίας) και ξέρω ότι με γεμάτα όλα τα υγρά, 3/4 ντεπόζιτο + βάρος μέσου οδηγού είναι 1360... :rolleyes:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...