RustyTank Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 (edited) Το ότι του geovass βγήκε προβληματικό δεν σημαίνει πως όλα τα opo είναι τα ίδια. Αυτό που λέει είναι ότι όσο καλά και να είναι τα κινητά από εξωτερικό ( opo xiaomi lenovo) αν δεν έχεις την κατάλληλη υποστήριξη και προτιμότερο στην χώρα σου αν σου πάθει κάτι τη έκατσες. Όλα έχουν ένα ρίσκο. Ούτε αυτό ισχύει ακριβώς. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το after sales μιας διαδικτυακής αγοράς κρίθηκε φιλικότερο προς τον πελάτη σε σχέση με αυτό ενός καταστήματος, όπως επίσης και το αντίθετο. Καλή επιτυχία geovass. Προφανώς το support τους υστερεί, όμως εσύ πρέπει να βρεις το δίκαιο σου. Έχεις προσπαθήσει να ξαναεπικοινωνήσεις κτλ? Edited August 31, 2014 by RustyTank Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 RMA έχω λάβει και από αγορά από κατάστημα αλλά και μέσω internet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonPitbull Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Έχω δει τα παράπονα στο επίσημο φόρουμ τους αλλά επειδή εδώ δεν έβλεπα κάτι αρνητικό έλεγα ότι απλά είναι μερικοί που δεν ικανοποιούνται με τίποτα. Τώρα όμως που και ένας δικός μας άνθρωπος αναφέρεται σε τόσα προβλήματα για αυτή τη συσκευή, θεωρώ ότι ειλικρινά είναι να μας βάζει σε δεύτερες σκέψεις (τουλάχιστον εμένα με βάζει και σε δεύτερες αλλά και σε τρίτες). Αν και η πρώτη μου επιλογή είναι το Lenovo K920 το OPO δε το είχα απορρίψει και ήταν η μάλλον επόμενη συσκευή στη λίστα μου. Το Lenovo K920 το προτιμώ όχι μόνο επειδή είναι τέρας σα συσκευή αλλά και επειδή έρχεται επίσημα στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία μέσα στη χρονιά αυτή απ'ότι ακούγεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 RMA έχω λάβει και από αγορά από κατάστημα αλλά και μέσω internet. Εχεις κανει την τελευταια ενημέρωση; γενικά θα έπρεπε να είχε καλύτερο support αλλά δεν μπορεί δυστυχώς. Δεν ειναι τυχαιο άλλωστε που τα δίνει με προσκλήσεις. Δεν έχει γραμμή παραγωγης LG Samsung κλπ. Στο μέλλον πιστεύω θα είναι καλύτερα, μην ξεχνάμε οτι είναι μια start-up εταιρία με οτι συνεπάγεται. Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
afilopou Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Εχεις κανει την τελευταια ενημέρωση; γενικά θα έπρεπε να είχε καλύτερο support αλλά δεν μπορεί δυστυχώς. Δεν ειναι τυχαιο άλλωστε που τα δίνει με προσκλήσεις. Δεν έχει γραμμή παραγωγης LG Samsung κλπ. Στο μέλλον πιστεύω θα είναι καλύτερα, μην ξεχνάμε οτι είναι μια start-up εταιρία με οτι συνεπάγεται. Η startup εταιρεία κρίνεται και από αυτό. Δυστυχώς το support της είναι κάκιστο και τους έχω βαθμολογήσει κιόλας (στα παλιά τους τα παπούτσια βεβαια). Ευτυχώς δεν έχω κανένα θέμα όπως ο φίλος. Παράθεση Αργύρης :w00t: "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RustyTank Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Τους έγραψες εκεί που λέει "submit a ticket"? Θα απαντήσουν και θα σου δώσουν RMA, δε γίνεται διαφορετικά.. :( Αν ανοίξεις thread στο forum τους θα θορυβηθούν ή μπα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Ναι, έχω κανει ticket εδώ και καιρό, αλλά δεν έχει επικοινωνήσει κανενας. Θα ανοιξω και thread στο forum τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asot Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 ...Το Mic δεν λειτουργεί όταν κουμπωσω headphones και η καθημερινή χρηση είναι δύσκολη.... Ελπίζω να μην δοκιμάζεις με ακουστικά τύπου iphone γιατί ακολουθουν διαφορετικό "πρότυπο"...! Με ποσα/ποια δοκίμασες? Ποια έκδοση rom φοράς? Παράθεση OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stef08 Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Εάν δεν υπήρχαν προβλήματα με την συσκευή δεν θα έκανα το post. Σαφώς και το μηδαμινό support της με έχει εξοργίσει και εάν διαβάσετε Και στο φόρουμ τους, υπάρχουν πολλά παράπονα από πολλούς χρήστες. Όταν αγοράζεις μια συσκευή - αγοράζεις και το support. Το nexus 5 της γυναίκας μου πέθανε μετά από 10 μήνες και χωρίς πολλά πολλά μου ήρθε σφραγισμένο κινητό αντικατάστασης την επόμενη. Τι να λέμε τωρα... Να συμπληρώσω ότι την συσκευή (oneplus) την έχω stock χωρίς ρουτ και μοντες. Εντάξει φίλε μου και αν το nexus 5 της συζύγου σου ήταν λευκό δεν θα το κάλυπτε η εγγύηση της LG hellas έχουμε δοκιμάσει και τα after sales στην Ελλάδα φίλε μου άσε.... Παράθεση Nexus One, Galaxy Nexus , Nexus 4, Nexus 5, Nexus 6, Nexus 5X, Nexus 6p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Te_salat Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 (edited) Δυστυχώς το θέμα του support είναι πολύ σοβαρό και οι κύριοι αυτοί είναι ανύπαρκτοι. Προβλήματα σε συσκευές είναι λογικό να υπάρξουν, όταν όμως δεν υπάρχει after sale support, το πράγμα γίνεται επικίνδυνο. Θεωρητικά όσοι αγόρασαν από Κίνα είναι σε καλύτερη μοίρα. Σκόπευα τον Οκτώβρη που θα έλθω Ελλάδα να πάρω ένα 64 Ευρωπαϊκό. Πλέον δεν υπάρχει περίπτωση. Βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους. Edited August 31, 2014 by Te_salat Παράθεση Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X , Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RustyTank Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Ρε, τι σχέση έχουν όσα λέτε? Μηδενικό support να έχει η LG Hellas, που αναφέρεις, έχει κάποια σχέση με το ότι πρέπει να του απαντήσουν στα mail του? Αν το κινητό χρήζει αντικατάστασης, πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Δε φταίμε εμείς που παρουσιάζουν τον εαυτό τους ως γαμάτη εταιρεία. Τους έχει εμπιστευθεί όλος ο πλανήτης για τη συσκευή τους και πρέπει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, τουλάχιστον με ανθρώπινο τρόπο. Όχι να μην απαντάνε σε mail. Φαντάσου να είχε συμβεί σε'σένα ή σε κάποιον άλλο από εμάς το ίδιο γεγονός πόσο θα είχαμε κλάσει τώρα. Εγώ ψύχραιμο το βλέπω τον άνθρωπο. Τέσπα, αν μπορούμε να σε στηρίξουμε κάπως στο thread που άνοιξες στο forum της 1+, βάλε και'δω ένα λινκ να κάνουμε το κατά δύναμιν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsiftsism Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Το περιμένω το κινητό κι εγώ μέσα σ' αυτή τη βδομάδα, και δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση σου. Εγώ βέβαια (από τη στιγμή που δεν απαντάνε και δεν βγάζω άκρη) θα καθόμουν να ασχοληθώ μαζί του, να κάνω unlock τον bootloader και να αλλάξω rom. Τόσες κυκλοφορούν, το πιο πιθανό να μην έκατσε καλά αυτή που φοράει τώρα. Πολλές φορές μάς έχει συμβεί εμάς τους flash-maniacs να βάλουμε μία x rom σε ένα κινητό (και μιλάω για διάφορες συσκευές, είτε δικές μας ή και φίλων μας) και να μη δουλεύει σχεδόν τίποτα, να περνάς την επόμενη μέρα την καινούρια Nightly (μιας και το OPO φοράει CM) και να είναι όλα μια χαρά. Πιστεύω ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό, αν αλλάξεις rom (δεν είναι ανάγκη να βάλεις 11S, μπορείς να βάλεις M9 ή Nightly) τα προβλήματά σου θα λυθούν, χωρίς να σημαίνει ότι από τη στιγμή που θα το φτιάξεις, όλα καλά. Η εταιρία με όσα σου κάνει - ή όχι - δεν συμπεριφέρεται καλά. Αν ανοίξεις thread στο επίσημο forum τους, δώσε link να γράψουμε/κράξουμε κι εμείς. ;) Παράθεση Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G Tablet: Samsung Galaxy Tab S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taliban Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Και εγώ μέσα για το κράξιμο παιδιά Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Εγώ λέω πάλι ότι κακοτοπιές υπάρχουν, και ΟΚ ναι είναι ένα ρίσκο και αυτό που το παίρνεις. Πες μου όμως και εμένα για το support του ταπεινού μου HTC Desire S που το αγόρασα τότε 456 ευρώ παρακαλώ, στο εξάμηνο κάηκε το ηχείο και ΔΕΝ το επισκεύασαν με ποιά δικαιολογία ξέρετε??? ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ. Το τι χαμό είχα κάνει τότε το σκέφτομαι και μου ανεβαίνει η πίεση 27. Όχι αδέρφια, ούτε 50 ούτε 100 ούτε 200 ευρώ για υποστήριξη. Μηδέν, θα πάρω ότι θεωρείται καλό και τέλος. Αμα σου κάτσει βλέπουμε. Επίσης πολλές φορές μπορεί να χρειάζεται λίγη υπομονή. Το γεγονός ότι δεν έχουν απαντήσει ακόμα δεν σημαίνει ότι δεν θα απαντήσουν και ποτέ. Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Startup εταιρία είναι, τι περιμένουμε; Να δηλώσουμε βλάβη, να πάρουμε RMA και σε 1 μέρα να έχουμε άλλο; Εδώ καλά καλά και τα καινούρια με το σταγονόμετρο πουλιούνται, τα αντικατάστασης θα δούν; Δεν διαφωνώ - ΦΥΣΙΚΑ - οτι το support είναι ένα θέμα. Και την έχω πάθει ένα σωρό φορές, δυστυχώς. Είναι και αυτό μέσα στην ερώτηση : Μα γιατί τα αντίστοιχα κάνουν 600 και αυτό 300. Παράθεση Currently: Samsung Galaxy S8+ http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stef08 Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Ρε, τι σχέση έχουν όσα λέτε? Μηδενικό support να έχει η LG Hellas, που αναφέρεις, έχει κάποια σχέση με το ότι πρέπει να του απαντήσουν στα mail του? Αν το κινητό χρήζει αντικατάστασης, πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Δε φταίμε εμείς που παρουσιάζουν τον εαυτό τους ως γαμάτη εταιρεία. Τους έχει εμπιστευθεί όλος ο πλανήτης για τη συσκευή τους και πρέπει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, τουλάχιστον με ανθρώπινο τρόπο. Όχι να μην απαντάνε σε mail. Φαντάσου να είχε συμβεί σε'σένα ή σε κάποιον άλλο από εμάς το ίδιο γεγονός πόσο θα είχαμε κλάσει τώρα. Εγώ ψύχραιμο το βλέπω τον άνθρωπο. Τέσπα, αν μπορούμε να σε στηρίξουμε κάπως στο thread που άνοιξες στο forum της 1+, βάλε και'δω ένα λινκ να κάνουμε το κατά δύναμιν. Δεν ξέρω για το Support της opo δεν το έχω χρειαστεί δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη... Γιαυτό που μπορώ να πω την γνώμη μου είναι οταν σκάω 600 η 700 το πάω στην αντιπροσωπία και μου λεν το all time classic πλέων... Έχει υγρασία το θέμα είναι να μην σου τύχει γιατί αν τύχει υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μπλεξεις είτε σου απαντήσουν είτε όχι στα email σου φιλε Παράθεση Nexus One, Galaxy Nexus , Nexus 4, Nexus 5, Nexus 6, Nexus 5X, Nexus 6p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. August 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2014 Ελπίζω να μην δοκιμάζεις με ακουστικά τύπου iphone γιατί ακολουθουν διαφορετικό "πρότυπο"...! Με ποσα/ποια δοκίμασες? Ποια έκδοση rom φοράς? Δοκιμασα με Samsung και klipsch headset. Είμαι με 33 firmware. Εντάξει φίλε μου και αν το nexus 5 της συζύγου σου ήταν λευκό δεν θα το κάλυπτε η εγγύηση της LG hellas έχουμε δοκιμάσει και τα after sales στην Ελλάδα φίλε μου άσε.... Δεν μιλάω για LG Hellas - μιλαω για Google Store UK. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Δεν μιλάω για LG Hellas - μιλαω για Google Store UK. Η σύγκριση είναι τουλάχιστον άστοχη αδερφέ. Όταν πρωτοπήρα το Nexus 10, η μπαταρία τα έφτυσε λίγο πριν το χρόνο. Η Samsung εδώ ζήτησε 65 ευρώ γιατί λέει η μπαταρία είναι στο εξάμηνο. Τέλος πάντων να μην στα πολυλογώ το μηχανάκιαντικαταστάθηκε από Google Store UK (απ' όπου είχε αγοραστεί) σχεδόν αμέσως. Άρα βλέπεις έχω τραβήξει διάφορα και σε καταλαβαίνω. Κατανοώ την οργή σου αλλά έχουμε να κάνουμε με άλλο πράγμα προς το παρόν. "Due to the large number of tickets we are currently receiving, response time for technical support can take up to 10 working days." αναφέρουν και οι ίδιοι. Κάνε λίγο υπομονή :) Παράθεση Currently: Samsung Galaxy S8+ http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Δεν καταλαβαίνω γιατι βρίσκεις την σύγκριση άστοχη. Δεν μίλησα ποτέ για Ελληνική εταιρία - μίλησα μονο για το play store UK, το οποίο και μου έστειλε σφραγμενο καινούριο Ν5. Τώρα όσον αναφορά το σχόλιο σου για τις 10 μέρες, απλα θα δες την φωτο για το RMA που έχει ανοιχτεί απο τις 18/08 για τον ελαττωματικό φορτιση που είχα... Είναι για γέλια οι άνθρωποι...[ATTACH]49250[/ATTACH] Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Δεν καταλαβαίνω γιατι βρίσκεις την σύγκριση άστοχη. Δεν μίλησα ποτέ για Ελληνική εταιρία - μίλησα μονο για το play store UK, το οποίο και μου έστειλε σφραγμενο καινούριο Ν5. Τώρα όσον αναφορά το σχόλιο σου για τις 10 μέρες, απλα θα δες την φωτο για το RMA που έχει ανοιχτεί απο τις 18/08 για τον ελαττωματικό φορτιση που είχα... Είναι για γέλια οι άνθρωποι... Αδερφέ σε πιστέυω, δεν λέω αυτό. Το "άστοχο" είναι ότι συγκρίνεις έναν κολοσσό με μια κινέζικη startup εταιρία. Θα μου πεις και τι έγινε, εγώ πλήρωσα. Έχεις 1000 δίκια. Απλά, λέω, ότι όταν θέλουμε κινητό "τούμπανο" με 300€ από κινέζικη startup εταιρία, θα πρέπει, να μην πω επιβάλλεται, να έχουμε το κακό support καλά στο μυαλό μας. Και τύχη να μη συμβεί τίποτα. Και αυτό παράλληλα με το shit happens. Εδώ που διαβάζω πολύς κόσμος το έχει παρει, και σε σένα έτυχε. Για δες (που είμαι σίγουρος ότι το έχεις ήδη δει καθότι έχεις πολύ περισσότερα ψωμιά εδώ μέσα από μένα) στο thread του G3 για τα sudden deaths και ένα σωρό άλλα... εκεί τι να πουν που σκάσανε 600άρες; Αυτό όμως που θα διαφωνήσω μαζί σου εντελώς κάθετα είναι το "δίνω 200€ παραπάνω και έχω το κεφάλι μου ήσυχο". Όχι, ποτέ. Τα έδωσα κάποτε στην Arvato και μου αρνήθηκαν με την αιτιολογία ... έχει πιάσει υγρασία τη μια και την άλλη τις γρατζουνιές στην οθόνη που σου ανέφερα πιο πριν! Να λείπει το βύσσινο. Αν είναι να δώσω 200€ παραπάνω δίνω άλλα 300 και παίρνω και δεύτερο που λέει ο λόγος. Παράθεση Currently: Samsung Galaxy S8+ http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Οι Ελληνικές εταιρίες δυστυχώς έτσι δουλεύουν. Η Arvato και σχεδόν όλοι οι αντιπρόσωποι με Ελληνικό mentality. Ξαναλεω οτι η σύγκριση γίνεται με Google Play UK και όχι με τον κάθε μπαρμπαμιτσο που τρέχει Ελληνική εταιρία service είτε authorized dealer ειτε όχι. Σαν πελάτης και καταναλωτης έχω δικαιώματα με την αγορά μου. Το οτι είναι μια μικρή start-up εταιρία το καταλαβαίνω μεχρι ενα βαθμό. Κακό support γιατι πρεπει να επιβάλεται? Διαφωνω γιατί ξαναλεω οτι σαν καταναλωτής έχω δικαιώματα. Μη το κουραζουμε όμως άλλο, όλα θα βρουν το δρόμο τους με τον ένα τροπο η τον άλλον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Te_salat Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Για μένα το θέμα support είναι πολύ σημαντικό. Δεν είναι μόνο η εγγύηση αλλά και η ύπαρξη ανταλλακτικών. Δεν αγοράζεις κινέζικο των 120 ευρώ να πεις δεν πειράζει το πετάω. Δίνεις 370 ευρώ για κύρια συσκευή. Αν δεν υπάρχει κάλυψη η μέχρι να φτάσει το θέμα σου προς εξυπηρέτηση πρέπει να περάσει ένας μήνας και μετά άλλος ένας στην καλύτερη για να λυθεί, μένεις χωρίς τηλέφωνο. Το ότι η arvato λειτουργεί έτσι, δεν οφείλεται σ αυτήν αλλά στις εντολές που παίρνει από την επίσημη αντιπροσωπία με την οποία είναι συμβεβλημένη. Πιστεύω ότι στην OPO δεν έχουν αρκετό προσωπικό για λόγους οικονομίας στην ότι πέσανε πολλοί άσχετοι λόγο χαμηλής τιμής σε μια συσκευή που ουσιαστικά είναι για xda. Συνέπεια για μικρά software προβλήματα να απασχολούν το σύστημα. Ή OPPO έχω ακούσει ότι είχε άμεση ανταπόκριση. Παράθεση Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X , Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsiftsism Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Μόλις έφτασε το κινητό μου στο Mailboxde και μού έστειλαν email για την αποστολή. Έχω επιλέξει να μου το στείλουν με UPS, και στην επόμενη σελίδα όπου φαίνεται η διεύθυνσή μου στην Θεσσαλονίκη, το πόσο είναι το συνολικό κόστος, και άλλα διάφορα, στο τέλος της σελίδας γράφει πως η κάρτα μου δεν έχει χρήματα και ότι δεν μπορεί να γίνει η αποστολή. Προφανώς αναφέρονται στο ότι δεν έχει χρήματα ο λογαριασμός μου στο site τους, αλλά εγώ θα πληρώσω φυσικά μέσω PayPal, όπου η κάρτα μου δεν έχει πρόβλημα. Μπορείτε να μου πείτε πώς επιλέγω ότι θα πληρώσω μέσω PayPal; Παράθεση Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G Tablet: Samsung Galaxy Tab S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Μόλις έφτασε το κινητό μου στο Mailboxde και μού έστειλαν email για την αποστολή. Έχω επιλέξει να μου το στείλουν με UPS, και στην επόμενη σελίδα όπου φαίνεται η διεύθυνσή μου στην Θεσσαλονίκη, το πόσο είναι το συνολικό κόστος, και άλλα διάφορα, στο τέλος της σελίδας γράφει πως η κάρτα μου δεν έχει χρήματα και ότι δεν μπορεί να γίνει η αποστολή. Προφανώς αναφέρονται στο ότι δεν έχει χρήματα ο λογαριασμός μου στο site τους, αλλά εγώ θα πληρώσω φυσικά μέσω PayPal, όπου η κάρτα μου δεν έχει πρόβλημα. Μπορείτε να μου πείτε πώς επιλέγω ότι θα πληρώσω μέσω PayPal; Πάτα πάνω στο "Recharge" και το PayPal είναι λίγο πιό κάτω. Παράθεση Currently: Samsung Galaxy S8+ http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsiftsism Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Πάτα πάνω στο "Recharge" και το PayPal είναι λίγο πιό κάτω. Ωραία, ναι, το βρήκα. Έπρεπε να πληρώσω μέσα από το Recharge link για να εμφανιστούν τα χρήματα στον λογαριασμό τους και να προχωρήσω. Και μία τελευταία ερώτηση: Στο Description of goods τί έχετε γράψει; Smartphone; Κάτι άλλο; Ευχαριστώ. Παράθεση Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G Tablet: Samsung Galaxy Tab S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highfidelity Δημ. September 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2014 Εγώ έγραψα Telephone Device 1+1 για να μην δώσω και περίεργο στόχο... Η περιγραφή, αφορά εξάλλου κυρίως την ασφάλεια υποθέτω, αν συμβεί κάτι στην συσκευή. Εγώ μόλις ολοκλήρωσα την πληρωμή και έχω περάσει σε status, Ready to Send. Να δούμε τώρα πότε θα φύγει... Αν γινόταν κάνα θαύμα και έφευγε σήμερα με την UPS, ίσως να το είχα μέχρι την Παρασκευή... :ninja: Παράθεση Ένα κι Ένα --> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.