mikem4600 Δημ. October 5, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Πράγματι όσες φορές χρησιμοποίησα το τραμ (μία λίγο πριν τους ολυμπιακούς και μία κατά τη διάρκεια) ήταν σκέτη ταλαιπωρία. Τίποτα δε λειτουργούσε (ούτε η τηλεματική, ούτε φυσικά το πράσινο κύμα, ούτε καν οι πινακίδες στο όχημα που έλεγαν τον προορισμό!). Είχε απίστευτες καθυστερήσεις και μάλιστα τη δεύτερη φορά το όχημα δεν μπορούσε να κινηθεί επειδή ήταν... υπέρβαρο. :rolleyes: Και οι υπάλληλοι δεν ήταν το πρότυπο της ευγένειας... ή της ενημέρωσης. Από τότε δεν το έχω ξαναπάρει, και δεν σκοπεύω. Ο προαστιακός είναι πολύ καλός. Τον έχω χρησιμοποιήσει για να πάω στο αεροδρόμιο, και δυο-τρεις φορές για να γυρίσω από το ΟΑΚΑ. Αρκετά γρήγορος, με ευγένικούς υπαλλήλους και συχνά δρομολόγια. Μακάρι να επεκταθεί σύντομα για να καλύψει περισσότερες διαδρομές. Για τα λεωφορεία τα γνωστά... Πολλές γραμμές για να πας όπου θές, αγενείς γενικά οδηγοί (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και πότε-πότε τρώνε κανένα δρομολόγιο. Πολλές φορές είναι όμως τα μόνα που πάνε στον προορισμό σου. Το μετρό ξεκίνησε όντας άψογο, αλλά έχει αρχίσει και χαλάει. Δεν υπάρχει πια μόνιμη φύλαξη στις αποβάθρες, μικροζημιές δεν επισκευάζονται (τουλάχιστον όπως παλιότερα), τα νέα τρένα δεν είναι πάντα τόσο... αποτελεσματικά όπως τα παλιότερα (πότε αργούν, πότε δεν πιάνουν μέγιστη ταχύτητα, πότε δεν κλείνουν καλά τις πόρτες - δεν ξέρω, μήπως δεν έχουν εκπαιδευτεί πλήρως οι οδηγοί; ), αρχίζει και βρωμίζει κάπως και τέλος πέτυχα ορισμένους αγενείς υπαλλήλους στα εκδοτήρια (ο ένας μάλιστα στη Δάφνη μου έφαγε και 3 εισιτήρια απο τα 10 που πήρα!). Επίσης, για κάποιο λόγο, κάνει περισσότερη ώρα από τον προαστιακό για να πάει στο αεροδρόμιο (δεν το χρονομέτρησα, αλλά έτσι μου φάνηκε). Εντούτοις παραμένει το ταχύτερο και καλύτερο ΜΜΜ στην Αθήνα. Για τους ΗΣΑΠ, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ανακαινίσθηκαν οι σταθμοί (με αρκετές φορές αμφίβολο αποτέλεσμα, όπως στην Ομόνοια, το Μαρούσι ή το Μοσχάτο) κατά τα άλλα είναι όπως πάντα. Οι συρμοί αργούν αρκετά, έχουν σχετικά βρώμικα και κατεστραμένα βαγόνια και αγενείς υπαλλήλους. Αν και έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν (κυρίως επειδή υπάρχει πια και φύλαξη στις περισσότερες αποβάθρες), ακόμα μοιάζουν σε αρκετά σημεία ως ο φτωχός συγγενής του μετρό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. October 5, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Μια παρατήρηση γενική για τα μέσα μαζικής μεταφοράς: θα έπρεπε στη χώρα και στη πόλη που ζούμε να δουλεύουν όλο το 24ωρο. Κατά τ'άλλα με έχετε καλύψει πλήρως... :D Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Smoky_B Δημ. October 5, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 ta leoforia pantos ontos kanoun oti mporoun sto xaos ths athinas opos eipe kai o basilhs ! ta katafernoun kala pisteuo ! alla auto me to 24wro tha htan para poli boliko kia sosto! etsi kai alios mia bardia einai siga ! Παράθεση Giv3 mE a b3aT ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. October 5, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Θα μπορούσαν άνετα να έχουν σε κάθε περιοχή μια κεντρική γραμμή όλο το 24ωρο. Π.χ. στην Βούλα να είχαν 24ωρο ή το Α1 ή το Α2 ή και τα δύο. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. October 5, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος antonis_wrx ( 5 Οκτ. 2004 , 12:27) αν δεν κάνω λάθος η μειωμένη κάρτα των 17,5Ε δεν έχει μέσα τραμ (μεγάλη απώλεια)... για να έχει και τραμ πάει στα 19ε... Δεν πρεπει να υπαρχει αυτος ο συνδυασμος της καρτας..!Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι οταν το συζητουσαμε στο θεμα του τραμ παλαιοτερα.. :worry: Αρχικό Μήνυμα από το μέλος mikem4600 Και οι υπάλληλοι δεν ήταν το πρότυπο της ευγένειας... ή της ενημέρωσης. Από τότε δεν το έχω ξαναπάρει, και δεν σκοπεύω. Δεν εχεις δικιο σ'αυτο!Ειδικα για το τραμ,οσες φορες το πηρα ασχετα αν ταλαιπωρηθηκα παντα..οι υπαλληλοι ηταν παντοτε ευγενικοι.Μπορει να μην ηξεραν να απαντησουν σε καμμια απο τις ερωτησεις που δεχοντουσαν.. αλλα τουλαχιστον ηταν ευγενικοι. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chtrox Δημ. October 5, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Η μεγαλύτερη μούφα στα Μέσα μεταφοράς της Αθήνας είναι το τραμ. Τελείως τραγικό. Τα υπόλοιπα καλά. Τη δουλειά σου να κάνεις... αυτό μετράει! Παράθεση Όμιλος πινγκ-πονγκ Χαλκίδας: http://www.ping-pong.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. October 5, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Βασίλης ( 5 Οκτ. 2004 , 20:18) Δεν πρεπει να υπαρχει αυτος ο συνδυασμος της καρτας..!Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι οταν το συζητουσαμε στο θεμα του τραμ παλαιοτερα.. :worry: Δεν εχεις δικιο σ'αυτο!Ειδικα για το τραμ,οσες φορες το πηρα ασχετα αν ταλαιπωρηθηκα παντα..οι υπαλληλοι ηταν παντοτε ευγενικοι.Μπορει να μην ηξεραν να απαντησουν σε καμμια απο τις ερωτησεις που δεχοντουσαν.. αλλα τουλαχιστον ηταν ευγενικοι. :) Όντως, οι υπάλληλοι του ΤΡΑΜ είναι πολύ ευγενικοί. Μια φορά που ήμουν στο ΤΡΑΜ είδα μια πόρτα που δεν έκλεινε καλά γιατί είχε σπάσει σε ένα σημείο η επαφή με το πάτωμα. Πήγα και το είπα στον οδηγό. Μου λέει "Σε ευχαριστώ πολύ που μου το είπες". Στην επόμενη στάση σταμάτησε το τραμ, βγήκε από την θέση του και ήρθε να του δείξω τι εννοούσα. Του έδειξα την πόρτα, την κοιτάει λίγο και με ευχαρίστησε ξανά. Για να το έλεγα αυτό σε οδηγό λεωφορείου :p Πολλά λεωφορεία έχουν τα χάλια τους μέσα γιατί δεν ασχολείται κανένας να τα δει λίγο αν είναι εντάξει... Σε άλλα σημεία τους έχουν φύγει κάποιες βίδες και τα πλαστικά ή σίδερα που τους λείπει κάποια βίδα είναι επικίνδυνα να πέσουν στα κεφάλια μας, τα άπλυτα παράθυρα σε ΟΛΑ τα λεωφορεία κ.λ.π. Είμαι πολύ περίεργος για το τι έλεγαν οι ξένοι για τα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν στις ολυμπιακές γραμμές. Φυσικά ήταν τα λεωφορεία που χρησιμοποιούμε εμείς καθημερινά ( δεν θα μπορούσαν να είναι άλλα ) ΑΛΛΑ οι ηλίθιοι της ΕΘΕΛ ούτε τα είχαν καθαρίσει ( εσωτερικά και εξωτερικά ) , ούτε είχαν επισκευάσει διάφορα μικροπράγματα στο εσωτερικό τους. Έτσι όπως βλέπω τα λεωφορεία μου δίνεται η εντύπωση ότι δεν τα συντηρούν καθόλου. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonis_wrx Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 για την κάρτα το είχα διαβάσει σε εφημερίδα... τώρα δεν ξέρω αν δεν γίνεται έτσι γιατί το ΤΡΑΜ δεν με ενδιαφέρει καθόλου όπως είναι τελικά.. Παράθεση http://antonis-wrx.blogspot.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 Λεωφορεία: οι γραμμές που έχω χρησιμοποιήσει (049-040) με έχουν αφήσει ικανοποιημένο σε γενικές γραμμές. Συχνά δρομολόγια. Πρόσφατα πέτυχα ένα απο τα νέα irisbus(γραμμή 828)..μύριζε καινούργιο και φαινόταν γαμάτο..μέχρι και monitors έχει ο οδηγός για να βλέπει τις πόρτες. :cool: Τρόλλευ: Η διαδρομή της παρακμής. Γραμμη 16, Πειραιάς - Ρέντης. Το τελευταίο δρομολόγιο απο τον Ρέντη προς Πειραιά είναι 00.20 αλλα εαν δείτε τρόλλευ τέτοια ώρα πείτε μου και εμένα. Οι οδηγοι (Εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων) είναι για τρελά μπουκέτα. Έχω πετύχει οδηγό να πηγαίνει του σκοτωμού σε νυχτερινό δρομολόγιο και να εύχεσαι να φτάσεις σώος. Υπάρχουν και περιπτώσεις που σταματάνε στη μέση του δρόμου, αλλάζουν οι οδηγοί ή πιάνουν κουβεντούλα. Είχα μπει κάποτε στη διαδικασία να παρω τηλ. για να διαμαρτυρηθώ αλλα αισθανομουν λες και μίλαγα σε οδηγό που με δούλευε. Ηλεκτρικός: Το καλοκαίρι είναι απαράδεκτος. Λιώνεις στη ζέστη. Και η ταχύτητα δεν είναι ότι καλύτερο... Μετρό: Απλα τέλειο. Δρομολόγια ρολόι, σταθμοί φοβεροί. Διαδρομη προς αεροδρόμιο ανετότατη (με συρμό που είναι κλιματιζόμενος). Αλλα πηγαίνει αργα όταν είναι στις γραμμές του προαστιακού... Τραμ: Το εκνευριστικό στην όλη υπόθεση είναι οτι απο την αρχη το πράσινο κύμα υπήρχε μόνο στα χαρτια. 55'-60' για την διαδρομή Σύνταγμα - Σεφ είναι too much αλλα τα 45' με την έναρξη του πράσινου κύματος δεν είναι δραματικά. Τα προβλήματα στους συρμους έχουν φτιάξει κάπως αλλα ο ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ θόρυβος οταν ανοίγουν οι πόρτες σπάει τύμπανα!! Προαστιακός: Ακριβός (όπως στο μετρό) αλλα χλιδή. Και γρήγορος. Υποτίθεται πως οι συρμοί θα ήταν ηλεκτροκίνητοι αλλα καταλήξαμε με ντιζελοκίνητους. Παρατηρήσεις: τα αυτόματα εκδοτήρια δεν βγάζουν ομαδικά εισητηρία. Μόνο τα ταμεία. Επίσης αν και ακούγαμε πως θα φτάνει μέχρι το Πειραιά...κουραφέξαλα...ακόμα περιμένουμε. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimiK Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 Μένω Κορυδαλλό ( οχι στις φυλακές) και η δουλειά μου είναι στον Αγ.Δημήτριο και πρέπει να είμαι εκεί το πολύ στις 8πμ. Παρόλο που είναι η δουλειά μου πολύ κοντά στον σταθμό του Μετρο, δεν με βολεύει!! Να φανταστείτε φεύγω στις 5:50 από το σπίτι μου. 1η περίπτωση: να πάω Ομόνοια και από εκεί να πάρω το μετρο ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ Το Α17 (Κορυδαλλός - Ομόνοια) περνάει όποτε θέλει. Άσε που μπορεί να πάρει μία λάθος στροφής και να έρθει το άλλο μετά από μία ώρα!!! Για παράδειγμα έχω φύγει από τις 6:00 από το σπίτι μου και έχω φτάσει στην δουλειά μου 8:30!! 2η περίπτωση: να κατέβω Πειραιά και από εκεί τρένο και μετά μετρό Εδώ μπορώ να πώ πως είμαι λιγάκι εκλεκτική / ρατσίστρια αλλά δεν μπορώ την μπόχα κάποιων ανθρώπων πρωί πρωί. Αλλά και πάλι θα πρέπει να ξεκινήσω στις 6 να πάρω το λεωφορείο για Πειραιά(6:15) να πάρω ηλεκτρικό (6:45) και θα είμαι το πολύ 7:15 Ομόνοια και θα είμαι στην δουλειά 7:45 3η περίπτωση: να κάτεβω Πειραιά, να πάρω λεωφορείο για Δάφνη και από εκεί λεωφορείο για 4 στάσεις Μπορώ να σας πώ ότι είναι ο ΠΙΟ άνετος τρόπος από τους 3. Ξεκινάω στις 6, το λεωφορείο έρχεται 6:10 ( διαφορετικό λεωφορείο από την 2η περίπτωση), Πειραιά είμαι το πολύ 6:25, το λεωφορείο για Δάφνη φεύγει 6:30 (γραμμή 229), στην Δάφνη είμαι το πολύ 7:10 και καταλήγω στην δουλειά 7:25. Αυτή η διαδρομή είναι πολύ καλύτερη και γιατι δεν έχει πολυ κόσμο το 229 (ρίχνω και κανα υπνάκο) και είναι ανοιχτοί οι δρόμοι το πρωί από εκείνα τα μέρη (καμμία σχέση με Ιερά Οδό ή Ποτάμι). Και το κυριότερο τόσο πρωί δεν είναι σχεδόν κανένας στον γραφείο και απολαμβάνω τον καφέ μου!! :whistle: Γενικά οι συγκοινωνίες μας δεν είναι ούτε πρόκειται να γίνουν οι καλύτερες. Ας το παραδεχτούμε ! Άσχετο αλλά επειδή ένας συνάδελφος φεύγει από την εταιρία γιατί μπήκε στην ΕΘΕΛ μας ενημέρωσε ότι η καινούργια φουρνια των οδηγών θα είναι στην πλειονότητά τους αλλοδαποί. :blink: Παράθεση By a route obscure and lonely, Haunted by ill angels only, Where an Eidolon, named Night, On a black throne reigns upright, I have reached these lands but newly From an ultimate dim Thule- From a wild weird clime that lieth, sublime, Out of space - out of Time Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος CptBill ( 6 Οκτ. 2004 , 20:35) Ηλεκτρικός: Το καλοκαίρι είναι απαράδεκτος. Λιώνεις στη ζέστη. Και η ταχύτητα δεν είναι ότι καλύτερο... Το χειμώνα είναι ακόμα χειρότερος. Κλείνουν διάφορες γριές τα παράθυρα γιατί κρυώνουν και τελικά η ατμόσφαιρα γίνεται απίστευτα αποπνικτική. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jheremias Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 Παιδιά ερώτηση. Τώρα το ΜΕΤΡΟ είναι μόνιμα ως τις 2 το βράδυ, και κάποια τρόλλευ/λεοφωρεία (το 11) καθιερώθηκαν επί 24 ώρου; Παράθεση Ότι αρχίζει, πάντα πρέπει να τελειώνει. Είναι φυσικός νόμος...:yinyang: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. October 6, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Jheremias ( 6 Οκτ. 2004 , 23:40) Παιδιά ερώτηση. Τώρα το ΜΕΤΡΟ είναι μόνιμα ως τις 2 το βράδυ, και κάποια τρόλλευ/λεοφωρεία (το 11) καθιερώθηκαν επί 24 ώρου; Ναι. Δεν ξέρω. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIB Δημ. October 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 na pw ki egw tin gnomi mou gia tis yperoxes siginonies tis 8essalonikis? (se sxedon asxeto topic) :p any way, loipon oi siginonies tis polis mou edw kai 15 xronia me ta idia leoforia (ekws apo 5-6 grames pou fetos balane kati pio kainouria) einai souper!! afta! :p kai gamo tis siginonies milame e! 15aitias leoforia einai i moni siginonia se mia poli 2 ekatomiriwn, tin stigmi pou se mia prosfati ekdromi mou se praga-vieni-mpratislava, katalaba oti oi poleis me miso ekatomirio exoun metro-tram-trolei... aisxos!!!! .........................................aaaaaaaaaxxxx ante re g@mimeni EXPO..ANTEEEEEEEEEEEEEE Παράθεση So this is how liberty dies, with thunderous applause Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. October 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος CptBill ( 6 Οκτ. 2004 , 20:35) Λεωφορεία: οι γραμμές που έχω χρησιμοποιήσει (049-040) με έχουν αφήσει ικανοποιημένο σε γενικές γραμμές. Συχνά δρομολόγια. Πρόσφατα πέτυχα ένα απο τα νέα irisbus(γραμμή 828)..μύριζε καινούργιο και φαινόταν γαμάτο..μέχρι και monitors έχει ο οδηγός για να βλέπει τις πόρτες. :cool: Τρόλλευ: Η διαδρομή της παρακμής. Γραμμη 16, Πειραιάς - Ρέντης. Το τελευταίο δρομολόγιο απο τον Ρέντη προς Πειραιά είναι 00.20 αλλα εαν δείτε τρόλλευ τέτοια ώρα πείτε μου και εμένα. Οι οδηγοι (Εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων) είναι για τρελά μπουκέτα. Έχω πετύχει οδηγό να πηγαίνει του σκοτωμού σε νυχτερινό δρομολόγιο και να εύχεσαι να φτάσεις σώος. Υπάρχουν και περιπτώσεις που σταματάνε στη μέση του δρόμου, αλλάζουν οι οδηγοί ή πιάνουν κουβεντούλα. Είχα μπει κάποτε στη διαδικασία να παρω τηλ. για να διαμαρτυρηθώ αλλα αισθανομουν λες και μίλαγα σε οδηγό που με δούλευε. Ηλεκτρικός: Το καλοκαίρι είναι απαράδεκτος. Λιώνεις στη ζέστη. Και η ταχύτητα δεν είναι ότι καλύτερο... Μετρό: Απλα τέλειο. Δρομολόγια ρολόι, σταθμοί φοβεροί. Διαδρομη προς αεροδρόμιο ανετότατη (με συρμό που είναι κλιματιζόμενος). Αλλα πηγαίνει αργα όταν είναι στις γραμμές του προαστιακού... Τραμ: Το εκνευριστικό στην όλη υπόθεση είναι οτι απο την αρχη το πράσινο κύμα υπήρχε μόνο στα χαρτια. 55'-60' για την διαδρομή Σύνταγμα - Σεφ είναι too much αλλα τα 45' με την έναρξη του πράσινου κύματος δεν είναι δραματικά. Τα προβλήματα στους συρμους έχουν φτιάξει κάπως αλλα ο ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ θόρυβος οταν ανοίγουν οι πόρτες σπάει τύμπανα!! Προαστιακός: Ακριβός (όπως στο μετρό) αλλα χλιδή. Και γρήγορος. Υποτίθεται πως οι συρμοί θα ήταν ηλεκτροκίνητοι αλλα καταλήξαμε με ντιζελοκίνητους. Παρατηρήσεις: τα αυτόματα εκδοτήρια δεν βγάζουν ομαδικά εισητηρία. Μόνο τα ταμεία. Επίσης αν και ακούγαμε πως θα φτάνει μέχρι το Πειραιά...κουραφέξαλα...ακόμα περιμένουμε. Μπήκα και εγώ σήμερα σε Irisbus για 3-4 στάσεις. Μπήκα απλά για να δω πως είναι. Τέλειο! Το εσωτερικό του είναι πολύ ωραίο. Και αυτό μύριζε καινούργιο πολύ έντονα... Πληροφοριακά τα Irisbus είναι στην ουσία Renault. Αν δείτε ένα Irisbus από τα καινούργια και ένα Renault φυσικού αερίου είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια. Το ότι είναι Renault μου το έχει πει και ένας φίλος που δουλεύει στο αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στην Πέτρου Ράλλη. Ελπίζω να τα συντηρούν και να τα καθαρίζουν λιγάκι... Ειδικά το εξωτερικό μέρος όσων λεωφορείων κυκλοφορούν τώρα είναι πενταβρώμικο. Και ας μπουν μερικοί τεχνικοί μέσα σε κάθε λεωφορείο να φτιάξουν ξεβιδωμένα καλύματα κ.λ.π. . Είναι αίσχος αυτό το πράγμα. ΉΘελα να ξέρω τι λέγανε οι ξένοι που ήρθαν στην χώρα μας για τους Ολυμπιακούς και χρησιμοποίησαν λεωφορεία. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. October 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Ειδα οτι μερικοι διαμαρτυρθηκαν οτι ο προαστιακος δεν εχει συχνα δρομολογια. Παιδια καθε μιση ωρα δεν εχει τρενο?Μη ξεχνατε οτι το τρενο ειναι κυριως για το αεροδρομιο!Επισης μη ξεχνατε οτι κοτζαμ Λονδινο και αυτο καθε μιση ωρα εχει τρενο για τα αεροδρομια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. October 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg ( 9 Οκτ. 2004 , 01:54) Ειδα οτι μερικοι διαμαρτυρθηκαν οτι ο προαστιακος δεν εχει συχνα δρομολογια. Παιδια καθε μιση ωρα δεν εχει τρενο?Μη ξεχνατε οτι το τρενο ειναι κυριως για το αεροδρομιο!Επισης μη ξεχνατε οτι κοτζαμ Λονδινο και αυτο καθε μιση ωρα εχει τρενο για τα αεροδρομια. Μια χαρά είναι κάθε μισή ώρα. Οι περισσότεροι ( μέχρι τώρα τουλάχιστον ) πηγαίνουν στο αεροδρόμιο ή με τα λεωφορεία του αεροδρομίου ή με ταξί ή με το αυτοκίνητό τους. Μην ξεχνάτε ότι το εισιτήριο του προαστιακού για το αεροδρόμιο έχει 8 ευρώ ενώ το λεωφορείο 2,90 ευρώ!!!!! Βέβαια στην περίπτωση που κάποιος παίρνει συνήθως ταξί για το αεροδρόμιο ( και ειδικά αν παίρνει ταξί από κέντρο Αθήνας, Πειραιά και άλλες περιοχές μακριά από το αεροδρόμιο ) τότε σίγουρα τον συμφέρει ο προαστιακός και ακόμα περισσότερο το λεωφορείο. Αν βιάζεται πολύ κάποιος και έχει να επιλέξει ανάμεσα στο λεωφορείο και τον προαστιακό τότε εννοείται ότι θα πρέπει να επιλέξει τον προαστιακό. Πάντως αν δεν μειώσουν το εισιτήριο για την διαδρομή του προαστιακού στο αεροδρόμιο δεν νομίζω να πάει τόσο καλά... Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το εισιτήριο του μετρό προς το αεροδρόμιο. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο είναι τόσο ακριβό το εισιτήριο του μετρό και του προαστιακού προς το αεροδρόμιο... Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. October 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Εχω ξαναπει τη γνωμη μου,δηλαδη οτι το εισητηριο του προαστιακου ΔΕΝ ειναι ακριβο.Μαλλον προς το φθηνο ειναι. Μη ξεχνατε οτι ειναι ενα ταχυτατο μεσο μεταφορας,ολοκαινουριο και πεντακαθαρο.Νομιζω πως ειναι για εκεινους που δεν θελουν να ταλαιπωρηθουν κλπ.Δεν πιστευω οτι πολλοι πανε με το λεωφορειο,οι περισσοτεροι διαλεγουν ταξι αυτοκινητο και προαστιακο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
l3ft3r1s Δημ. October 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Εμένα μου άρεσε που φτιάχτηκαν όλοι οι σταθμοί του ΗΣΑΠ. Καιρός ήταν! Πιο συχνά δρομολόγια για λεωγορεία και τρολεϋ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ θα τελειοποιούσan το σύστημα του ΟΑΣΑ. Αν τα δρομολόγια των μετρο/ΗΣΑΠ παραμείνουν ως τις 2 το βράδυ θα τους ειμαι ευγνωμων. Εαν υιοθετηθούν και ολονύχτια δρομολόγια σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα όπως στις περισσοτέρες ευρωπαϊκές χώρες το σκέφτομαι σοβαρά να μην φύγω απ την Αθήνα ;) Για προαστιακό κλπ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν τον έχω χρησιμοποιήσει και το τραμ το χρησιμοποίησα μόνο μια φορά... Σημείωση: Και το 185 πολύ καλό... Γενικώς είμαστε σε καλό δρόμο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. October 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg ( 9 Οκτ. 2004 , 02:15) Εχω ξαναπει τη γνωμη μου,δηλαδη οτι το εισητηριο του προαστιακου ΔΕΝ ειναι ακριβο.Μαλλον προς το φθηνο ειναι. Μη ξεχνατε οτι ειναι ενα ταχυτατο μεσο μεταφορας,ολοκαινουριο και πεντακαθαρο.Νομιζω πως ειναι για εκεινους που δεν θελουν να ταλαιπωρηθουν κλπ.Δεν πιστευω οτι πολλοι πανε με το λεωφορειο,οι περισσοτεροι διαλεγουν ταξι αυτοκινητο και προαστιακο. Με το λεωφορείο είναι ανάλογα την μέρα, την ώρα και την εποχή αν θα έχει πολύ κόσμο. Μου έτυχε π.χ. τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν να είναι τίγκα το λεωφορείο. Εγώ βέβαια πήγαινα για βόλτα. Για φανταστείτε τους άλλους με τις βαλίτσες κ.λ.π. Με το ζόρι βρήκα άδεια θέση να κάτσω. Ο φίλος μου που ήταν μαζί έμεινε όρθιος. Άλλες φορές έχει λίγο κόσμο ( κάποιες φορές έχω δει να μην γεμίζουν οι θέσεις καθιστών επιβατών... ). EDIT Αρχικό Μήνυμα από το μέλος l3ft3r1s ( 9 Οκτ. 2004 , 02:39) Εμένα μου άρεσε που φτιάχτηκιαν όλοι οι σταθμοί του ΗΣΑΠ. Πιο συχνά δρομολόγια για λεωγορεία και τρολεϋ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ θα τελειοποιούσan το σύστημα του ΟΑΣΑ. Αν τα του δρομολόγια των μετρο/ΗΣΑΠ παραμείνουν ως τις 2 το βράδυ θα τους ειμαι ευγνωμων. Εαν υιοθετηθούν και ολονύχτια δρομολόγια σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα όπως στις περισσοτέρες ευρωπαϊκές χώρες το σκέφτομαι σοβαρά να μην φύγω απ την Αθήνα ;) Σημείωση: Και το 185 πολύ καλό... Γενικώς είμαστε σε καλό δρόμο... Όντως, αυτή η αλλαγή στην λειτουργία του 185 είναι κορυφαία. Τώρα αυτοί που απαντάνε είναι πολύ ευγενικοί, όχι όπως πριν τους ολυμπιακούς που έπαιρνες και απάνταγαν κάτι τύποι που βαριόντουσαν να μιλήσουν... Πολλές φορές έχει χρειαστεί να πάρω από το κινητό και να τους ρωτήσω πως θα πάω με λεωφορεία σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Μπορεί κάποιες φορές να κάνουν 3-4 λεπτά να βρουν με ποια λεωφορεία θα πας αλλά θα σου πουν πάντα τα σωστά και, αν τους ρωτήσεις, αναλυτικές πληροφορίες για το που βρίσκεται η κοντινότερη στάση στο σημείο που θα σου πουν να πας για αλλαγή λεωφορείου κ.λ.π. !!! Τους βοηθάς πάρα πολύ να σου βρουν με ποια λεωφορεία θα πας εκεί που θέλεις αν τους πεις ποια λεωφορεία περνάνε από την περιοχή σου. Επίσης αν για να πας κάπου θα χρειαστεί ή θα διευκολύνει το μετρό ή ο ηλεκτρικός θα στο προτείνουν. Είναι φοβερή αυτή η αλλαγή στο 185. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. March 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2005 Το είχα κάνει posting σε άλλο τοπικ..το κάνω και εδώ: Αναφορικά με το παρεξηγημένο τραμ... Είναι πολύ γρήγορο συγκριτικά με πρώτα .Μιλάω για τη γραμμή σεφ-γλυφάδα. 29 λεπτά συνολικός χρόνος. 9 λεπτά ΣΕΦ - Φλοίσβος. Καθόλου άσχημα. Too bad που στους περισσότερους έχουν παραμεινει οι κακές πρώτες εντυπώσεις και έχουν συνδιάσει το τραμ με ταχύτητα σαλιγκαριού. Απο όσο θυμάμαι πάντως στο τέλος Μάρτιου υποτίθεται πως θα ολοκληρωθεί το πράσινο κύμα στη γραμμή ΣΕΦ - Σύνταγμα που θα μειωνει το χρόνο στα 33 λεπτά απο 47 που υποτίθεται πως είναι τώρα(δεν χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη γραμμη οπότε δεν ξέρω τι παίζει). Το πρόβλημα είναι πως το πράσινο κύμα το ακούμε απο την αρχή της λειτουργίας του τραμ και παραμένει άφαντο κύμα.Πολλές καθυστερήσεις. Αναφορικά με το πρόβλημα σε άρθρο των νέων: H μεγάλη καθυστέρηση στην αλλαγή της σηματοδότησης, σύμφωνα με τους αρμοδίους του υπουργείου Μεταφορών, οφείλεται κυρίως στις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ, που ζητούν πλέον για κάθε διασταύρωση ξεχωριστή κυκλοφοριακή μελέτη. Οι ίδιοι τόνιζαν χαρακτηριστικά ότι «η Διεύθυνση Σηματοδότησης του ΥΠΕΧΩΔΕ ενδιαφέρεται για το πόσα αυτοκίνητα θα εξυπηρετούνται και όχι πόσοι επιβάτες θα διακινούνται γρηγορότερα, που είναι ο στόχος του υπουργείου Μεταφορών». Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. March 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2005 Το πιο κακόγουστο αστείο πάντως στις αστικές συγκοινωνίες είναι οι λεγόμενες έξυπνες στάσεις που έταζαν οι υπεύθυνοι του ΗΛΠΑΠ πολλά χρόνια πριν. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να έχουν υπολοποιηθεί long time ago. Χαζεύοντας αρθρο του 2000 στα νέα: Ποιες πληροφορίες θα προσφέρουν οι φωτεινοί πίνακες των «έξυπνων στάσεων»; Οι επιβάτες, θα ενημερώνονται συνεχώς για τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης του οχήματος (υπολογίζεται πιθανή απόκλιση ενός λεπτού), για το σύνολο των δρομολογίων αλλά και για τυχόν καθυστερήσεις λόγω βλάβης ή αυξημένης κίνησης. Επίσης, στις αφετηρίες θα μπορούν να μάθουν τον ακριβή χρόνο αναχώρησης των τρόλεϊ. Yeah sure. Η πικρή αλήθεια είναι πως θα παραμείνουμε uzbekistan στις συγκοινωνίες. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. March 17, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2005 Το πιο κακόγουστο αστείο πάντως στις αστικές συγκοινωνίες είναι οι λεγόμενες έξυπνες στάσεις που έταζαν οι υπεύθυνοι του ΗΛΠΑΠ πολλά χρόνια πριν. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να έχουν υπολοποιηθεί long time ago. Χαζεύοντας αρθρο του 2000 στα νέα: Ποιες πληροφορίες θα προσφέρουν οι φωτεινοί πίνακες των «έξυπνων στάσεων»; Οι επιβάτες, θα ενημερώνονται συνεχώς για τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης του οχήματος (υπολογίζεται πιθανή απόκλιση ενός λεπτού), για το σύνολο των δρομολογίων αλλά και για τυχόν καθυστερήσεις λόγω βλάβης ή αυξημένης κίνησης. Επίσης, στις αφετηρίες θα μπορούν να μάθουν τον ακριβή χρόνο αναχώρησης των τρόλεϊ. Yeah sure. Η πικρή αλήθεια είναι πως θα παραμείνουμε uzbekistan στις συγκοινωνίες. Αυτό όντως δεν έγινε. Όμως στο εσωτερικό των περισσότερων τρόλεϊ υπάρχει πινακίδα που σου δείχνει την στάση που είναι σταματημένο το όχημα εκείνη την στιγμή, την επόμενη στάση καθώς και την ώρα. Σε ορισμένα τρόλεϊ μάλιστα έχουν εγκαταστήσει και τηλέφωνο για να επικοινωνεί ο οδηγός με το κέντρο διαχείρησης!! Γενικά στα τρόλεϊ έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά και τα οχήματα είναι άριστα συντηρημένα (όχι όπως πολλά λεωφορεία που είναι αίσχος... ) . Επίσης το σύστημα "Άκου την στάση" της ΕΘΕΛ την μια λειτουργεί, την άλλη δεν λειτουργεί. EDIT Όσο για το ΤΡΑΜ συμφωνώ απόλυτα. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Όσο όμως υπάρχουν ανεγκέφαλοι οδηγοί ΙΧ που κάνουν ότι τους κατέβει δεν θα βελτιωθεί και άλλο το ΤΡΑΜ... Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Agent M Δημ. March 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2005 Όσο για το ΤΡΑΜ συμφωνώ απόλυτα. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Όσο όμως υπάρχουν ανεγκέφαλοι οδηγοί ΙΧ που κάνουν ότι τους κατέβει δεν θα βελτιωθεί και άλλο το ΤΡΑΜ... Έχει τύχει σε καθημερινή να έχω δει μοτοσυκλέτα να μπαίνει μέσα στη γραμμή του τραμ και ένας Κινέζος με ένα Yaris να ακολουθεί από πίσω... :w00t: Ξεράθηκα στα γέλια... Έλιωσα πραγματικά! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Παράθεση Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. March 17, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2005 Έχει τύχει σε καθημερινή να έχω δει μοτοσυκλέτα να μπαίνει μέσα στη γραμμή του τραμ και ένας Κινέζος με ένα Yaris να ακολουθεί από πίσω... :w00t: Ξεράθηκα στα γέλια... Έλιωσα πραγματικά! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Με κάτι τέτοιους ανεγκέφαλους γίνονται τόσα ατυχήματα με το ΤΡΑΜ. By the way, μπείτε και στο www.leoforeia.gr . Έχουμε ανοίξει και εκεί παρόμοιο θέμα. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.