Jump to content

ioanniskar

Members
  • Δημοσιεύσεις

    80
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

ioanniskar's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

16

Φήμη

  1. Τελικά μου ήρθε το Σάββατο το MC888 ενώ μου είχαν πει για outdoor. Ενεργοποιήθηκε την ίδια μέρα και έχω μια χαρά σήμα. Ενώ δεν το έχω βάλει κοντά σε παράθυρο πιάνω 100Mbps download και περίπου 15Mbps upload. Δεν το περίμενα τόσο καλό να πω την αλήθεια. Ελπίζω να μη το ρίξουν αν αυξηθεί η κίνηση. Ήδη από το σπίτι μου πιάνω κι άλλο δίκτο EON οπότε το έχουν βάλει και γείτονες.
  2. Παρέλαβα και γω σήμερα το MC888 ενώ μου είχαν πει για outdoor. Αν δεν πιάνω καλά θα στείλουν άλλο; Μου ήρθε και μήνυμα Πότε θα ενεργοποιηθεί μετά από αυτό το μήνυμα; Δεν έχω λάβει πάντως κανένα τηλέφωνο ούτε από nova ούτε από προηγούμενο πάροχο.
  3. Σου ήρθαν και τα δυό με κούριερ ή ήρθε το ένα και μετά ήρθε τεχνικός για το 2ο; Θα αξίζει πάντως αν μετά από το τέλος του συμβολαίου δεν ζητάνε πίσω τον εξοπλισμό και μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε με πακέτα απεριόριστων άλλων εταιριών.
  4. Το γνωρίζω. Απλά δεν γνώριζα ότι έχει γίνει διαθέσιμο στη περιοχή μου και μιας που ήθελα να αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία είπα να τις βοηθήσω να κάνουν την δουλειά τους που βγήκαν μέσα στη βροχή να βρουν πελάτες. Θα ήταν σίγουρα καλύτερο για την εταιρία να ενημερώσει με άλλον τρόπο για τις περιοχές που υποστηρίζει κάθε υπηρεσία.
  5. Στην περιοχή μου (επαρχία) υπάρχει μόνο χαλκός με 24Mbps (πραγματικά 14Mbps). Η μισή πόλη έχει 100Mbps με χαλκό και δεν βλέπω να γίνέται σύντομα κάποια αναβάθμιση στην περιοχή μου, οπότε δεν βλέπω άλλη λύση από το 5G. Πέρασαν σήμερα δύο κοπέλες για να με ενημερώσουν ότι η περιοχή μου υποστηρίζει 5G και έκανα αίτηση. Τους έδωσα τον αριθμό βρόγχου και τους έβγαλε στο κινητό ότι υποστηρίζει outdoor. Τι εξοπλισμό δίνουν; Μου είπαν ότι θα λάβω το router με courier και λογικά θα περάσει τεχνικός για κάποια εγκατάσταση εξοπλισμού έξω. Θα μπει ένα router έξω και ένα μέσα; Τον εξοπλισμό τον ζητάνε πίσω αν π.χ. μετά τη λήξη του συμβολαίου αλλάξω εταιρία; Δεν με ενημέρωσαν για τον κόφτη που μπαίνει μετά το 1TB και δεν το βρίσκω πουθενά στο site. Δεν με ενοχλεί γιατί δεν κάνω μεγαλύτερη χρήση αλλά με προβληματίζει, από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάπου ξεκάθαρα γραμμένο, ότι θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να το μειώσουν.
  6. ioanniskar

    5G NR

    Δοκιμάζω ένα iPhone 12 (frog) και ένα iPhone 13(what's up) μπαίνοντας στο Field Test Mode με *3001#12345#*. Στο 13 βλέπω στα Capabilities SA+NSA, στο 12 βλέπω μόνο 5G NSA. Δοκίμασα ταχύτητα download στο iPhone 12 και είχα περίπου 160Mbps. Σε άλλη περιοχή είχα 480Mbps αλλά η ένδειξη ήταν πάλι 5G NSA. Στο 12 βλέπω τις πληροφορίες για LTE από κάτω αλλά σπάνια και μετά από αρκετά refresh θα μου δείξει το band του 5G (n1), ίδιο με του 13, αλλά και πάλι δείχνει άλλο cell id. Πώς γίνεται το ένα να υποστηρίζει SA+NSA και το άλλο μόνο NSA με άλλο cell id σε ίδιο band; Δεν υποστηρίζονται και οι δύο συσκευές από την cosmote στα ίδια bands;
  7. Είχα φτιάξει ένα excel για να μου δίνει τους κωδικούς ανάλογα με τον αριθμό τηλεφώνου και το είδος της ειδοποίησης. Άνοιξε το αρχείο, βάλε το κινητό σου και το είδος της ειδοποίησης που θες στα πράσινα κελιά (λογικά θέλεις το 62) και πληκτρολόγησε τον κωδικό που θα πάρεις στο πορτοκαλί κελί. Αν κάτι πάει στραβά, κάνε απενεργοποίηση όλων και ξεκίνα από την αρχή. Άνοιξέ το από εδώ.
  8. Διαβάζω που αναφέρετε ένα πακέτο unlimited με €7 αλλά δεν το βρίσκω στο site. Είναι κάτι προσωρινό μέσω του app; Δεν έχω Q/F2GO αλλά θα ήθελα μία λύση για unlimited data το καλοκαίρι. Ποια λύση συμφέρει περισσότερο;
  9. Μου λήγει το υπόλοιπο αύριο και θέλω να πάω σε κατάστημα για να βάλω το ελάχιστο. Μέχρι τι ώρα μπορώ να κάνω ανανέωση για να μη χάσω το υπόλοιπο; Είναι μέχρι το μεσημέρι όπως με τα λεπτά ή όλη μέρα;
  10. Πριν μία βδομάδα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα Αφορά συμβόλαιο που είναι στο όνομα ηλικιωμένου (90+) και είχα δηλώσει το κινητό μου όταν έκανα την σύνδεση. Το συμβόλαιο λήγει σε 6 μήνες. Με ποια λογική βάζουν ebill σε ηλικιωμένο; Πήρα στο 1233 που λέει το μήνυμα από το σταθερό του συμβολαίου και λέει μόνο να πατήσω το 1 για να ενεργοποιήσω το ebill, όχι για να το απενεργοποιήσω. Δεν ξαναπήρα μετά την διορία της μίας εβδομάδας. Αν το απενεργοποιήσω θα χρεώνεται +1 Ευρώ; (στο 1233 δεν λέει τίποτα για χρέωση)
  11. Αυτό που θέλεις να κάνεις γίνεται με ενεργοποίηση προώθησης. - Αρχικά δες αν έχεις κάποια προώθηση ενεργή πληκτρολογώντας *#ΚΠ*#, όπου ΚΠ είναι ένας κωδικός προώθησης που είναι: 61 όταν δεν απαντάς, 62 όταν το έχεις κλειστό, 67 όταν είναι κατειλημμένο - Απενεργοποίησε όλες τις προωθήσεις με ##002# ή μία συγκεκριμένη με ##ΚΠ#. - Μετά ενεργοποίησε την προώθηση για την περίπτωση που θες: (ΧΧ είναι τα 8 νούμερα του κινητού σου χωρίς τα πρώτα 69) Αν δεν θέλεις να ενημερωθεί αυτός που σε καλεί ότι θα λάβεις SMS: **ΚΠ*69754 ΧΧ # Αν θέλεις να ενημερωθεί: **ΚΠ*69753 ΧΧ # Αν θέλεις να τον στείλεις και στον τηλεφωνητή τα παραπάνω αλλάζουν σε **ΚΠ*69750 ΧΧ # και **ΚΠ*69751 ΧΧ # αντίστοιχα. Αν θέλεις μόνο τηλεφωνητή: Για κλειστό/κατειλημμένο: **ΚΠ*69752 ΧΧ #, όταν δεν απαντάς: **61*69750 ΧΧ # Αν κάνεις κάποιο λάθος ξαναπάτα ##002# για να τις απενεργοποιήσεις όλες και να δοκιμάσεις ξανά. Τις οδηγίες τις έχω κρατημένες γιατί δεν τις έβρισκα εύκολα όταν τις χρειάστηκα και δεν ξέρω αν ισχύουν όλα σήμερα ακριβώς όπως τα γράφω.
  12. Πήγα σε κατάστημα Cosmote να κάνω μία ανανέωση €8 σε καρτοκινητό για να μη χάσω το υπόλοιπο που έχω. Έχω και λεπτά οπότε ήθελα μόνο την ανανέωση. Μπαίνω μέσα και ρωτάω μία υπάλληλο ποιο είναι το ελάχιστο ποσό ανανέωσης. Μου λέει €13. Της απαντάω πως ξέρω ότι έγινε €13 μέσω του app αλλά θέλω να κάνω ανανέωση στο κατάστημα. Είναι και εκεί €13 ή έχουν παραμείνει τα €8 και τα €10; Μου λέει €13 για να μπορεί να μπει και το πρόγραμμα. Εξηγώ πως δεν θέλω πρόγραμμα, μόνο ανανέωση και τότε μου είπε ότι μπορώ να βάλω €8 και να περάσω απ' το ταμείο. Πηγαίνω στο ταμείο και ζητάω ανανέωση υπολοίπου σε καρτοκινητό. Πριν προλάβω να πω το ποσό και τι ακριβώς θέλω μου λέει ο υπάλληλος είναι €13. Του λέω όχι €13, €8 θέλω. Απαντά πως είναι €13 μαζί με το πρόγραμμα. Εξηγώ πάλι πως δεν θέλω κανένα πρόγραμμα, θέλω απλά ανανέωση €8. Μου λέει με €8 δεν θα έχω πρόγραμμα και θα μου φτάσουν μόνο για 2 κλήσεις. Ναι του λέω, αυτό θέλω, €8 ανανέωση. Μου έκανε τελικά την ανανέωση με €8. Πρέπει να τους παρακαλάμε από δω και πέρα για ανανέωση υπολοίπου; Έχουν οδηγία να συμπεριφέρονται έτσι και αν δεν έχεις διαβάσει τα ψιλά γράμματα θα σε εξαπατούνε για να πουλήσουν αυτό που θέλουν; Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε επιτέλους σε κάποια οργάνωση προστασίας καταναλωτών;
  13. Προσπαθώ ακόμη να ενεργοποιήσω το δώρο vodafone tv αλλά φοβάμαι ότι κάτι δεν πάει καλά και θα με χρεώσει. Ενώ μου βγάζει ότι έχω 7 μήνες δώρο, ζητάει κάρτα πληρωμής (λογικά για την αυτόματη ανανέωση), βάζω επίτηδες μία κάρτα revolut χωρίς χρήματα και μου έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης στη revolut για χρέωση €6.90 που δεν μπορώ να εγκρίνω γιατί δεν έχει χρήματα. Τι πάει λάθος; Θα με χρεώσει €6.90 και θα τα επιστρέψει;
  14. Πήρα το δώρο vodafone tv από το cu app. Έβαλα τα στοιχεία μου για εγγραφή, μου εμφανίζει ότι έχω δώρο 7 μήνες αλλά μου ζητάει κάρτα για πληρωμή 6.90. Ενώ γράφει "Καμία χρέωση δεν θα πραγματοποιηθεί τώρα.", προσπαθεί να τραβήξει χρήματα απ την κάρτα (έβαλα μία revolut χωρίς υπόλοιπο για να το δοκιμάσω). Πώς κάνουμε εγγραφή; Έχει κάνει κανείς;
  15. Λήγει το συμβόλαιο του σταθερού μου (24Mbps, απεριόριστα σταθερά+300' κινητά). Πληρώνω τώρα €16 με την έκπτωση €1 (λογαριασμό σε email). Η προσφορά που μου κάνουν τώρα είναι €20. Τι μπορώ να κάνω για να κρατήσω την παλιά προσφορά. Τα €20 δεν θα ήταν πολλά αν το internet ήταν αξιοπρεπές, αλλά κλειδώνω στα 13Mbps και στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.
×
×
  • Create New...