Jump to content

ser2909

Members
  • Δημοσιεύσεις

    60
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by ser2909

  1. Γεια σας. Σήμερα για κάποιο λόγο χάθηκε το εικονίδιο του stock internet browser.. η εφαρμογή υπάρχει στο τηλέφωνο και ανοίγει και δουλεύει σωστά... Επίσης οταν ενεργοποιήσω την εμφάνιση με apps drawer mode.. το εικονίδιο εμφανίζεται... όταν όμως έχω ολα τη λειτουργία εμφάνισης όλων των εικονιδίων στην επιφάνεια εργασίας (εμφανιση τύπου ios) το εικονίδιο χάνεται... Ξέρει κάποιος πως μπορεί να το επαναφέρω??? ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Γεια σας. Σήμερα για κάποιο λόγο χάθηκε το εικονίδιο του stock internet browser.. η εφαρμογή υπάρχει στο τηλέφωνο και ανοίγει και δουλεύει σωστά... Επίσης οταν ενεργοποιήσω την εμφάνιση με apps drawer mode.. το εικονίδιο εμφανίζεται... όταν όμως έχω ολα τη λειτουργία εμφάνισης όλων των εικονιδίων στην επιφάνεια εργασίας (εμφανιση τύπου ios) το εικονίδιο χάνεται... Ξέρει κάποιος πως μπορεί να το επαναφέρω??? Ξεχασα πριν να πω οτι είμαι με nougat beta...
  2. Γεια σας... η πρότασή μου για screen protector..είναι το γνήσιο της samsung .. αγορά απο ebay.. βρήκα την ησυχία μου.. εφαρμογή τέλεια και αντοχή μέχρι τώρα 3 εβδομαδες απροβλημάτιστα...
  3. Geia sas paidia. Meta tin anabathmish se 4.4.2 den mporw na allaxw apo aggkika se ellhnika sto plhktrologio... enw exw epilexei glwsses ellhnika & agglika.. ti kanw??
  4. Περασα χθες το nova launcher και βλεπω οτι στο viber πλεον δε φαινεται το status σε καμια επαφη αν ειναι online κτλ.. Φταιει ο nova ή κατι άλλο.. Εχω και το Greenify αλλα το viber το εχω.. degreenify...καμια ιδεα??? Κανει το ίδιο σε καποιν αλλο εδω??
  5. Καλημερα. Περασα χθες το nova launcher και βλεπω οτι στο viber πλεον δε φαινεται το status σε καμια επαφη αν ειναι online κτλ.. Φταιει ο nova ή κατι άλλο.. Εχω και το Greenify αλλα το viber το εχω.. degreenify...καμια ιδεα??? Ολα οκ εφτιαξε ξαφνικα
  6. Έχω τοποθετήσει αυτό το glass εδώ και κανά μήνα... Είναι φοβερό.. Καλύτερη σίσθηση της οθόνης δε νομίζω ότι μπορεί να υαρξει.. http://www.netimes.com/shop/nillkin%C3%A2%C2%84%C2%A2-amazing-h-nanometer-antiexplosion-tempered-glass-screen-protector-for-samsung-galaxy-note-3-p-5053.html?cPath=87_844
  7. Επιβεβαιώνω.. τώρα δουλεύει το greenify σε non root.. υπάρχει πλέον διαθέσιμη η έκδοση v2
  8. To greenify δεν δουλεύει ακόμη σε non root. Μάλλον θα μπορεί θα μπορέσει να δουλέψει στη v2... η οποία δεν είναι διαθέσιμη ακόμη.. στο store υπάρχει η v1.99
  9. Ποια εφαρμογη να βαλω για καλυτερο battery saving σε note 3 μαμισιο ελληνικο??? δεν ειναι root..
  10. Γειά σας παιδία έχω ένα θέμα με τη σύνδεση του note 3 μέσω bluetoooth με το car kit Parrot CK3100.. Συγκεκριμένα όταν πάω να κάνω pair τις δυο συσκευές μου βγάζει error στον κωδικο που του δινω (1234) Με το note2 galaxy s2/3 δεν είχα ποτέ θέμα.. Υπάρχει λύση??
  11. οκ συμφωνώ Alex... αλλά εάν παρατηρήσεις είναι τα ίδια νούμερα σε διαφορετικές θέσεις..... αλλού λείπει το http://, αλλού δεν υπάρχει στη θέση port το 8080 αλλά MMS proxy: 10.10.10.20... τα ίδια νούμερα έβαζα μέρες τώρα.... αυτό που άλλαξα σήμερα είναι η θέση τους.... για δοκίμασε με τον περιβόητο οδηγό και το APN restore.... θα σου φέρει σχεδόν τα ίδια νούμερα.... ακόμη και στον οδηγούς εδώ υπάρχουν τα ίδια νούμερα αλλά σε συνδυασμούς διαφορετικών θέσεων.......
  12. Τελικά βρήκα τις σωστές ρυθμίσεις και επιτέλους έστειλα MMS.... NAME :COSMOTE MMS APN :mms MMSC: http://195.167.65.220:8002 MMS proxy: 10.10.10.20 MMS port: 8080 MCC: 202 MNC: 01 APN type: mms Όλα καλά σας ευχαριστώ
  13. Έχω κάνει reboot και συνεχίζω να μην μπορώ να στείλω MMS (Σύνσεδη και αγορά από COSMOTE) Βλέπω οτι το κινητό μου έχει τις παρακάτω τιμές SELLOUT SMS 1 Sellout SMS : OFF 2 PCode: GT-I9000HKDKOR 3 Mode : Prod Έχει κάτι που δεν κολλάει?
  14. έχω δοκιμάσει και με τον οδηγό του αντώνη... Αλλά τίποτε !!! Ας μου πει κάποιος όταν βάλιες την JPY και γίνει η εγκατάσταση θα πρέπει να κάνεις κάτι μετά πάλι με το kies patcher ή έχεις τελειώσει?
  15. Καλησπέρα παιδιά, έχω βάλει με kies patcher την JPY αλλά με καμιά περίπτωση δεν μπορώ να στείλω MMS. Έκανα το setarisma στις ρυθμίσεις cosmote αλλά τίποτε.... μπορεί κάποιος να βοηθήσει??? Στέλνω MMS και μένει στο sending.....
  16. Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους... Έχω κάνει αναβάθμιση σε JPY... αλλά δεν μπορώ να στείλω MMS. Γράφω το MMS το στέλνω μένει στο .... sending, μου δείχνει ότι έχει σταλεί αλλά δεν πάει ποτέ... έχω βάλει ρυθμίσεις COSMOTE... αλλά απ'ότι είδα σε άλλο site αντιμετωπίζουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα... Μπορεί κάποιος να βοηθήσει???
  17. Γεια σας παιδιά. Είμαι υποψήφιος αγοραστής και θα ήθελα τη γνώμη σας. Golf TSI 1.4 122 μηχανικό κιβώτιο? Golf TSI 1.4 122 DSG? Golf TSI 1.4 160 μηχανικό κιβώτιο? Αυτό με τους 122 ίππους έχει ζωντάνια στο δρόμο? Στην έκδοση με τους 122 καλύτερα μηχανικό ή dsg κιβώτιο? Αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές η έκδοση με τους 122 ή με τους 160 ίππους? Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  18. Γεια σας παιδιά, Εχω το inesoft 4,4 ενώ όλα ήταν οκ σήμερα ενώ προσπαθώ να ψάξω τις επαφές με το πληκτρολόγιο, δηλαδή με τα γράμματα των πλήκτρων δε δουλεύει. Μου βγάζει την μπάρα με τις επαφές αλλά δεν με πάει στη σωστή επαφή και όταν πληκτρολογώ και το 3 γράμμα φεύγει εντελώς η μπάρα με τις επαφές. Με το κανονικό πληκτρολόγιο του Omnia δουλεύει κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει? Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ? Ευχαριστώ
  19. Γεια σας παιδιά, Εχω το inesoft 4,4 ενώ όλα ήταν οκ σήμερα ενώ προσπαθώ να ψάξω τις επαφές με το πληκτρολόγιο, δηλαδή με τα γράμματα των πλήκτρων δε δουλεύει. Μου βγάζει την μπάρα με τις επαφές αλλά δεν με πάει στη σωστή επαφή και όταν πληκτρολογώ και το 3 γράμμα φεύγει εντελώς η μπάρα με τις επαφές. Με το κανονικό πληκτρολόγιο του Omnia δουλεύει κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει? Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ? Ευχαριστώ
  20. Γειά σας παιδίά, Έχω το S2U2 Shell 2.1.4 με τα themes του Ιτάλού. Μήπως ξέρει κάποιος πως μπορώ να κάνω customize το πληκτρολόγιο στις επαφές μέσα από το μενού του shell. Δηλαδή να εμφανίζεται στο μενού επαφές του S2U2 shell το κανονικό πληκτρολόγιο του τηλεφώνου ή του inesof που χρησιμοποιώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  21. Γειά σας, Παιδιά κάποιος να βοηθήσει........... 1) Χρησιμοποιώ SPB mobile shell με τα γνωστά skins για omnia. Ερώτηση μπορώ να καραργήσω το phone pad του SPB Shell και να χρησιμοποιώ της συσκευής (το οποίο όμως να είναι ενσωματομένο μέσα στο SPB Shell). 2) Τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω το scrolling της συσκευής, έβαλα το FTouchSL αλλά δε δουλεύει.... 3) Πως μπορώ να ρυθμίσω τις επαφές ώστε να φαίνονται στον κατάλογο μόνο οι επαφές του τηλεφώνου και όχι της sim. Ελπίζω κάποιος να βοηθήσει, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων....
  22. Γειά σας παιδιά. Έχω τις εκδόσεις trial στα παρακάτω λεξικά. Μήπως κάποιος μπορεί να μου στείλει πμ οδηγίες και διεθύνσεις για να ''αγοράσω....'' τα κανονικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. - LingvoSoft-Talking-PhraseBook 2006 -French-Greek-for-Windows - LingvoSoft-Talking-Travel-Dictionary 2008 -ML14-for-PocketPC - LingvoSoft-Talking-Dictionary 2008 -English-Greek-for-PocketPC - LingvoSoft-Talking-PhraseBook 2008 -English-Greek-forPocketPC
  23. Παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει εάν γίνεται να βλέπω και το όνομα κάποιου που με καλεί εκτός από τον αριθμό του? (εννοείται ότι θα υπάρχουν τα στοιχεία του στις επαφές μου). Ευχαριστώ
  24. Παιδια μπορεί να μου στείλει κάποιος pm που μπορώ να ''αγοράσω'' το destinator. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  25. Μήπως ξέρει κάποιος που θα αγοράσουμε καλώδιο tvout omnia? (Είναι ίδιο με κάποιο άλλο καλώδιο από άλλο μοντέλο samsung?)
×
×
  • Create New...