-
Δημοσιεύσεις
646 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Dead Poet
- Ημ. Γέννησης 13/07/1968
Πρόσφατοι Επισκέπτες
Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.
Dead Poet's Achievements
-
Συγγνώμη, αλλά δεν βλέπω το λόγο να αυτομαστιγωνόμαστε εμείς οι χρήστες γενικεύοντας. Δηλαδή γιατί να μη μπορεί ο Χ χρήστης με μεγάλο ατομικό πρόγραμμα να βγάλει μια Extra SIM για να βάλει στο tablet του ή σε ένα pocket WiFi, ή ακόμα-ακόμα και άλλη μία για να βάλει στο κινητό του παιδιού του, επειδή κάποιοι κάνουν παραεμπόριο; Είναι σωστό, μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά; Ας βρει άλλο τρόπο ο κάθε πάροχος να το ελέγξει, και όχι "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι".
-
Όπως εγώ καταλαβαίνω από το screenshot που έβαλε ο @XavierGladiola, προς το παρόν τουλάχιστον φαίνεται να επηρεάζονται τα ατομικά και επαγγελματικά προγράμματα με "πραγματικά απεριόριστα" data, καθώς και όλα τα Gigamax Family προγράμματα. Αν είναι έτσι, τότε βλέπω ότι οι πάροχοι αρχίζουν να πηγαίνουν σε ένα "μοντέλο Netflix", όπου πέφτει τσεκούρι σε ο,τιδήποτε μπορεί θεωρητικά να διαμοιραστεί.
-
Dead Poet changed their profile photo
-
Κάτι δεν μου κάθεται καλά εδώ. Τα προγράμματα αυτά, τουλάχιστον με τις συγκεκριμένες ονομασίες (Gigamax Unlimited L, Gigamax Unlimited XL) δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμα. Τα αντίστοιχα εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα στα ατομικά συμβόλαια έχουν άλλες ονομασίες (Gigamax 2,5GB, Gigamax 5GB κ.λπ). Μόνο ένα από τα σημερινά διαθέσιμα προγράμματα φέρει το ίδιο λεκτικό (λέγεται Gigamax Unlimited). Μιλάμε δηλαδή για προγράμματα που κάποιος τα πρόλαβε όσο ακόμα υπήρχαν.
-
Σκέφτομαι να κάνω και eSIM στη Nova, για χρήση ως δευτερεύουσα σύνδεση στην ίδια συσκευή (iPhone 13 Pro Max). Και με δεδομένο ότι θέλω να έχω εναλλακτική και φυσικής SIM (για άλλη συσκευή), η Cosmote (της οποίας τη σύνδεση έχω ως κύρια) δεν επιτρέπει παράλληλη (όχι ταυτόχρονη) λειτουργία φυσικής SIM και eSIM, καθώς η μετατροπή σε eSIM ακυρώνει τη φυσική SIM, ενώ η Nova το επιτρέπει. Δηλαδή παραμένει λειτουργική και η φυσική SIM, απλώς δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ταυτόχρονα με την eSIM. Συνοπτικά: αν θες δύο κάρτες για τον ίδιο αριθμό, σε Cosmote πας σε φυσική Twin SIM (τέτοια έχω ήδη) ενώ σε Nova μπορείς να έχεις την ήδη υπάρχουσα φυσική SIM και την eSIM, απλώς δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα. Έχω καταλάβει σωστά, ή δεν είναι έτσι;
-
Σε αυτή την "κάποια φάση", μήπως μεσολάβησε κάποιο iOS update στο iPhone σου; Ρωτάω γιατί σε εμένα (AirPods 1) συμβαίνει αυτό (διαφορετική ένδειξη ανάμεσα στα δύο ακουστικά) αμέσως μετά από κάποια iOS updates (όχι όλα, αλλά αρκετά). Επανέρχεται μετά από un-pair / re-pair των ακουστικών με το κινητό. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τελικά η επιβεβαίωση της εκτίμησής μου ήρθε πολύ νωρίτερα. ΗΔΗ η TwinSIM έχει αφαιρεθεί από το μενού "υπηρεσίες κινητής" στα ιδιωτικά συμβόλαια, και στη θέση της μοστράρει ΜΟΝΟ η MultiSIM. TwinSIM υπάρχει πλέον μόνο στα εταιρικά συμβόλαια, καθώς και στα καρτοκινητά. Όσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν. Να δούμε κιόλας για πόσο ακόμα θα λειτουργούν οι ήδη υπάρχουσες... Έχουμε όμως δωρεάν περιαγωγή, ε; Μπρος στα κάλλη, τι ειν' ο πόνος (της τσέπης)! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κάτι μου λέει ότι πολύ σύντομα θα παύσει η διάθεση νέων Twin SIM (με την εφ' άπαξ χρέωση), και σε δεύτερο χρόνο (μετά από καποιους μήνες) θα σταματήσει και η λειτουργία τους σε όσους έχουν πάρει ήδη... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όσοι έβαλαν τη beta 1, μήπως μπορούν να μας ενημερώσουν αν διορθώθηκε το bug που ξεκίνησε και συνεχίζεται σε όλο το iOS 11, εξαιτίας του οποίου δεν είναι εφικτές οι απλές φωνητικές εντολές (όχι η Siri) μέσω Bluetooth;
-
Για όσους έχουν iDevice, και εφ' όσον η τιμή θα είναι πλέον ίδια, ναι, είναι καλύτερο λόγω integration (και όχι μόνο). Εγώ πέρυσι είχα φλερτάρει με την ιδέα να αλλάξω σε Apple Music, αλλά υπερίσχυσε η καλύτερη τιμή του Spotify μέσω Cosmote. Τώρα, πάει κι αυτή.
-
Αψυχολόγητη κίνηση, υποθέτω με υπαιτιότητα τής Spotify. Τώρα, με δύο ευρώ παραπάνω, δεν υπάρχει λόγος παραμονής. Ή θα το κόψω τελείως, ή θα πάω σε Apple Music με τα ίδια χρήματα.
-
Γιατί, αμφιβάλλεις ότι και σήμερα εν μέρει γίνεται; Μιλούσα χθες το βράδυ με τον κουνιάδο μου, ο οποίος ζει μόνιμα στην Αγγλία. Μέσω FaceTime. Ο ήχος ήταν πεντακάθαρος, κρυστάλλινος, HD κατάσταση. Συνομιλήσαμε περίπου 20 λεπτά, με την ίδια ποιότητα συνεχώς και χωρίς την παραμικρή διακοπή -μολονότι τη σύνδεση του internet στο σπίτι μου δεν τη λες και την καλύτερη/ταχύτερη (~4Mbps). Πες μου τώρα, με ποια άλλη ευρέως διαδεδομένη εναλλακτική (τύπου Viber, Skype) θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα. Αστεία πράγματα. Ίσως το Google Duo θα μπορούσε δυνητικά να χτυπήσει στα ίσια το FaceTime, αλλά όταν διαδοθεί κι αυτό στο βαθμό που έχουν διαδοθεί το Viber και το Skype δεν είμαι τόσο σίγουρος αν θα εξακολουθεί να παρέχει την ίδια ποιότητα. Καλώς ή κακώς, σε υπηρεσίες streaming, όσο πιο "κλειστός" (μικρός) είναι ο αριθμός των χρηστών, τόσο καλύτερη η ποιότητα. (Να μην αναφέρω και το γεγονός ότι το FaceTime είναι native στα iDevices, άρα δεν συγκρίνεται και σε ευχρηστία.) Για λίγους, λοιπόν; Ναι, για λίγους. Αυτό όμως πουλάει η Apple, και μάλλον δείχνει να το κάνει επιτυχώς
-
Για Αθήνα, στο Juicy Grill στο Χολαργό έχω φάει τα καλύτερα, με διαφορά. Συνδυάζει και ποσότητα και ποιότητα. Έχει άλλωστε, ακόμα και τις καθημερινές, τουλάχιστον 20 -25 λεπτά αναμονή στην ουρά για τραπέζι. Για Σαββατοκύριακο, ξεχάστε το καλύτερα. Ακολουθεί στην προτίμησή μου -αν και έχει χάσει έδαφος τα τελευταία χρόνια- το Bluefield Burger στο Νέο Ψυχικό.
-
Ας ξαναζεστάνω λίγο το θέμα, μη γνωρίζοντας καν τι επιλογή έκανε (αν τελικά έκανε) ο φίλος που το ξεκίνησε... Την άνοιξη ψάχναμε εξονυχιστικά για να αλλάξουμε το παλιό Yaris της γυναίκας μου, και ήμασταν έτοιμοι να πάμε να κλείσουμε το νέο Corsa σε diesel. Ωστόσο, κυριολεκτικά δύο ημέρες πριν το παραγγείλουμε, ένας φίλος μού άνοιξε τα μάτια για το θέμα του φίλτρου DPF και της αντλίας πετρελαίου. Έτσι, ξόδεψα 4 νύχτες, σχεδόν ολόκληρες, ψάχνοντας δεξιά κι αριστερά, σε ελληνικά και κυρίως ξένα fora. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι ότι, για τη χρήση που θα κάνει το αυτοκίνητο (αποκλειστικά αστική και περιαστική) δεν ενδείκνυται το diesel, καθώς η αναγέννηση που απαιτεί το φίλτρο DPF θα μπορούσε να γίνεται πολύ σπάνια. Όταν, δε, έμαθα και το κόστος τού εν λόγω φίλτρου (...3.076 ευρώ!!!), καθώς και της αντλίας πετρελαίου (περίπου 1.500 ευρώ), το διέγραψα οριστικά από το μυαλό μου. Έτσι, μετά από νέο ψάξιμο από μηδενική βάση, καταλήξαμε ξανά σε Yaris, και αυτή τη φορά στο υβριδικό. Πολλοί επικαλούνται το κόστος (3.000 ευρώ σήμερα) της αντικατάστασης της υβριδικής μπαταρίας. Με απασχόλησε σαφώς κι εμένα αυτό, ωστόσο θεωρώ ότι αν η ίδια η Toyota δίνει με άνεση εγγύηση 10 ετών για τη μπαταρία αυτή, είναι βάσιμη η προσδοκία ότι η μπαταρία θα αντέξει πάνω από 13-15 χρόνια, ενώ ακόμα και τότε το κόστος αλλαγής θα είναι πολύ χαμηλότερο. (Όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά η τεχνολογία, το κόστος αλλαγής μπαταρίας στο Prius άγγιζε... σχεδόν ολόκληρη την αξία του αυτοκινήτου, ωστόσο ελάχιστες ήταν οι μπαταρίες που χρειάστηκαν αλλαγή, και αυτές ακόμα οφείλονταν σε εγγενή ελαττώματα, αστοχία υλικού δηλαδή, που έδειξαν νωρίς το πρόβλημα και αλλάχτηκαν αμέσως.) Το νέο Yaris το παραλάβαμε πριν από λίγες εβδομάδες, και ακόμα δεν το έχουμε συνηθίσει, αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι όποιος αποφασίσει να πάει σε αυτή την τεχνολογία θα πρέπει να είναι αποφασισμένος να αξιολογήσει μακροπρόθεσμα τα οφέλη και όχι άμεσα. Για παράδειγμα, έχουμε επιτύχει μια μέση κατανάλωση 4.7, και ρεαλιστικά προσδοκούμε να τη ρίξουμε γύρω στο 4.5-4.3 όταν το μάθουμε καλά. Σίγουρα δεν τη λες και τεράστια διαφορά σε σχέση με ένα ντίζελ, αλλά και πάλι εξαρτάται από τη φύση των διαδρομών. Αν η χρήση είναι 100% αστική, η κατανάλωση μπορεί ρεαλιστικά να πέσει ακόμα και στο 4.0, ίσως και ακόμα παρακάτω, αν όμως υπάρχει και σημαντικό ποσοστό περιαστικής χρήσης (δρόμοι χωρίς κίνηση και φανάρια, κυρίως επαρχιακοί, αλλά όχι για ανάπτυξη ταχύτητας), δύσκολα να πέσεις κάτω από το 4.3 σε μέση κατανάλωση. Επίσης, οι γκαζιάρηδες καλό θα είναι να προσανατολιστούν σε κάτι διαφορετικό, τα υβριδικά δεν είναι για τέτοια χρήση (το μόνο που νιώθεις είναι η άμεση επιτάχυνση στα φανάρια, λόγω της ροπής του ηλεκτροκινητήρα). Από την άλλη, τότε που ψάχναμε (και καταλήξαμε), και με δεδομένο ότι δεν θα είχαμε απόσυρση, η τιμή του υβριδικού Yaris σε σχέση με το diesel (στην ίδια έκδοση εξοπλισμού) ήταν μόλις 600 ευρώ παραπάνω. Εσείς, τι λέτε, θα άξιζε το diesel (ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι δεν είχε τα προβλήματα με τα φίλτρα και τις αντλίες); Γι' αυτό λοιπόν, όποιος ενδιαφέρεται, ας αξιολογήσει κυρίως τη χρήση που θα κάνει, και σε συνάρτηση με το χρόνο διακράτησης που περιμένει ας επιλέξει τη σωστή τεχνολογία (βενζίνη, diesel ή υβριδικό). Για λίγα χιλιόμετρα ετησίως και σχετικά μικρή διακράτηση, σαφώς βενζίνη. Για πολλά χιλιόμετρα ετησίως, με συχνά και πολλά από αυτά να γίνονται σε ανοιχτό δρόμο (για την αναγέννηση του φίλτρου), σαφώς diesel. Για μακρά διακράτηση και κυρίως αστική/περιαστική χρήση σε σύντομες χρονικά διαδρομές, σαφώς υβριδικό. Διαλέγετε και παίρνετε!
-
Κερδίστε το Samsung Galaxy S6 από το Kaizershop.gr!
Dead Poet replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή τύχη! -
Έχω μια απορία. Αν δεν έχω Mac, αλλά μόνο iOS συσκευές (iPhones 5S, 4S και iPad 3) που "τρέχουν" iOS 8, θα υπάρξει πρόβλημα (με τα ήδη συγχρονιζόμενα στο "απλό" iCloud στοιχεία) αν ενεργοποιήσω το iCloud Drive; (Βέβαια, επειδή έχω και ένα 3GS, το οποίο δεν "τρέχει" iOS 8, ίσως δεν θα πρέπει να ενεργοποιήσω το Drive, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, ανεξάρτητο.)