gk1971
Members-
Δημοσιεύσεις
472 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by gk1971
-
Παιδιά καλησπέρα,το είδα σήμερα στο πλαίσιο και πρόσεξα το εξής πρόβλημα Το έχετε παρατηρήσει; είναι τρομερά ενοχλητικό και ενώ είχα ψηθεί,τελικά το μετάνιωσα
-
αντε να δουμε θα κερδισω ποτε τιποτα στη ζωη μου?????
-
Εχει κανεις επιβεβαιώσει αυτα που λεει το αρθρο? Εμενα μου φαινεται γενικο του android αυτο, δε μου μοιαζει για καινουργιο ειδικα στο S6
-
το θέλω :ninja:!
-
παιδιά η LG circle case αξίζει; τι προτείνετε εναλλακτικά;
-
Ρε παιδιά πως ξέρουμε τον αριθμό παρτίδας; το γράφει κάπου;
-
Κερδίστε ένα Samsung Galaxy S5 από το CitisShop.com!
gk1971 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλη επιτυχια παιδια -
Ευχαριστουμε για το διαγωνισμο, καλη τυχη!
-
Κερδίστε το Samsung Galaxy S5, προσφορά της Cosmote!
gk1971 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή καλή τύχη!!! -
Εγώ πρώτη φορά στη ζωή μου έχω κινητό που είναι τόσο τέλειο που πλέον δεν ασχολούμαι με custom roms kernels κλπ. Ακόμα με στοκ launcher κιόλας. Ούτε αυτόν θέλω να αλλάξω... πρωτοφανές. Καταντάει βαρετό
-
καλη επιτυχια σε ολους
-
Χρόνια πολλά κ καλή τύχη σε όλους
-
Χρονια πολλα σε ολους!!
-
και εγω πλεον με 4.4.1 sideload. Ομολογω οτι βλεπω βελτιωση και σε μπαταρια και σε ηχο. Πραγματικα ειναι απο τις στιγμες που νιωθεις τυχερος που εχεις νεξους
-
παιδια για την 4.4 εχει βρει καποιος καποιο mod/app για να κρυβονται τα κουμπια της οθονης? η εφαρμογη https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gmd.hidesoftkeys δεν υποστηριζεται βλεπω.
-
εχει κανεις βρει λυση σε αυτο το προβλημα??? http://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus/KML5nWW9q6o
-
Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου αλλά διαφωνώ προσωπικά πάντα στο θέμα του λειτουργικού. Θεωρώ ότι είναι επίτηδες πιο απλό ώστε να οδηγεί τον χρήστη σε μονοσήμαντο χειρισμό. Βέβαια είναι και θέμα γούστου
-
Να υπολογίζεις πάνω κάτω στα ίδια σαν ώρα οθόνης
-
πολυ καλη επιτυχια!
- 3.817 replies
-
- cosmote
- myphone.gr
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Πάντως βλέπω ότι μου αρέσει πολύ η χρήση του τηλεφώνου, έχει πολύ απολαυστικό touch. Θέλεις να το χρησιμοποιείς παρόλο που ξέρεις ότι η μπαταρία δεν θα φτάσει
-
Πάντα πληρώνεις ένα τίμημα. Βέβαια στο ios δεν βλέπω τόσο τρελό πρόβλημα με τις αναβαθμίσεις
-
Θερμοκρασία δεν ανεβάζει , καμία σχέση με Ν4. Μπαταρία όμως μη επαρκής και αρκετά αργή κάμερα. Το g2 είναι σίγουρα καλύτερο στους τομείς αυτούς αν σε ενδιαφέρουν . Επίσης πολλές εφαρμογές θέλουν αναβάθμιση για να τρέχουν σε κιτκατ
-
πριν λιγο το ειδα, δεν εντυπωσιαστηκα μπορω να πω. θυμιζει πολυ το προηγουμενο νεξους, κυριως σε οτι αφορα το ξεθωριασμα της οθονης. Η εικονα που φανταζομουν πριν το πιασω ηταν τελειως διαφορετικη
-
εχω ακριβως τα ιδια θεματα με το GPS, σαν αυτα που δειχνουν τα snaphshots του φιλου πιο πανω. Με σιγουρια μπορω να πω οτι δε με ικανοποιει απολυτα το GPS, αν και συνολικα το κινητο ειναι το καλυτερο που ειχα ποτε.
