gk1971
Members-
Δημοσιεύσεις
472 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by gk1971
-
Προσωπική άποψη, ισχύει αυτό που λέει ο φίλος, συν ότι το πενταρι έχει και οπτικό ζουμ Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Πιο πλήρη και ακριβή ανάλυση δεν έχω ξανά δει. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα ίδια συμπεράσματα κι εγώ. Με το μήλο οι εννιά στις δέκα φωτός είναι οκ, με το op5t οι μισές είναι για κάδο ειδικά σε μη ιδανικές συνθήκες φωτισμού το ποσοστό μειώνεται κι άλλο Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία από χρήση και των δύο Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι ότι το μέγεθος του κινητού είναι το ιδανικό, τα μεγάλα τηλέφωνα καλά και άγια αλλά όταν είναι καλοκαίρι ειδικά είναι δύσχρηστα Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Που κι αυτό κλεψιά είναι, σου παίρνουν μια συσκευή σχεδόν ισάξια και σου παίρνουν άλλα 500. Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι γρήγορο όποιος μπορεί να βοηθήσει. Παρέλαβε σήμερα η αδερφή μου το κινητό από γνωστό eshop. Όταν πήγαμε να το ανοίξουμε πρόσεξα ότι το εργοστασιακό αυτοκόλλητο ήταν κομμένο και πάνω είχε μαύρη αυτοκόλλητη ταινία για χρήση με ευρωπαϊκή sim. Δε προχωρήσαμε στο άνοιγμα του κουτιού. Παίζει να είναι refurbished? Τί λέτε να κάνουμε; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για τη κάμερα δε μιλάει κανένας... Υπάρχουν κάποιες εντυπώσεις από τους κατόχους; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εκτός κι αν η τιμή πέσει διακόσια ευρώ πιο κάτω Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
καλά κάνατε και τους γειώσατε, ένα χιλιάρικο τηλέφωνο. Τα πρώτα reviews που βλέπω στο youtube δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά
-
αφήνω μια πιθανότητα μόνο οι συσκευές που θα πάρουμε να είναι διαφορετικές (απόδοση) από τις συσκευές που βλέπω στα καταστήματα :p
-
τις ίδιες εντυπώσεις έχω και εγώ σε αυτά που λέει ο φίλος, μακάρι να ξέραμε αν αυτές οι συσκευές ειναι οι τελικές που θα παραληφθούν απο αγοραστές ή είναι προ-παραγωγής. Η δε κάμερα όχι μόνο δε με εντυπωσίασε καθόλου αλλά κάτι μου λέει οτι λόγω της νέας τεχνολογίας πιθανώς και να έχει προβλήματα (πχ πιο σκοτεινές φωτο, πιο ξεπλυμένα χρώματα κλπ), μακάρι να διαψευστώ και να μην υπάρχουν αρνητικές εκπλήξεις.
-
Καλή χρονιά παιδιά, υγεία πάνω απ'όλα και η καλή τεχνολογία να μας συντροφεύει Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ταπεινή μου άποψη ότι η γενική εμπειρία χρήσης τόσο του 5 όσο και του 5τ σε αποζημιώνει. Η χρηστικότητα και η ταχύτητα σε κάνουν να μη μπορείς να γυρίσεις σε άλλες ναυαρχίδες Στάλθηκε από το Moto G (5) Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είσαι λίγο υπερβολικός... Η μου φαίνεται; έχεις τν τελευταία έκδοση λογισμικού; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ!!! Άργησα λίγο Στάλθηκε από το Moto G (5) Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://www.phonearena.com/news/OnePlus-5-starts-getting-OxygenOS-5.0-based-on-Android-8.0-Oreo_id101020 πήρε κανείς την ενημέρωση? Χρόνια πολλά με την ευκαιρία σε όλους.
-
καλές γιορτές σε όλους και καλή νέα μας χρονιά!!!
-
Μια αφελής ερώτηση. Υπάρχει κάποιος που να είχε το πεντάρι και πήγε σε 5Τ; αξίζει η βελτίωση στην οθόνη (όχι μόνο στο μέγεθος) και ο νέος σχεδιασμός; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν υπάρχει αποθήκη τους στην Ευρώπη όπως έχει η one plus?? Αν μιλάμε για δίμηνο τότε πραγματικά δεν ψήνομαι με τίποτα. Κρίμα πάντως Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι φωτογραφίες μου φαίνονται απίστευτα καλές, επιπέδου θα έλεγα ναυαρχίδα. Άψογη η περιγραφή σου, να'σαι καλά!!! Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για πείτε καμία εντύπωση ρε παιδιά όσοι το πήρατε Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπορείς να μας πεις από που αγόρασες εμείς που φοβόμαστε τελωνεία; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η κάμερα πως σου φαίνεται; είναι τόσο καλή όσο ακούγεται; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ρε παιδιά περιμένετε χωρίς ois να γίνουν θαύματα; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
και εγώ αυτό σκέφτηκα. Παιδιά έχει κάνει κανείς παραγγελία απο αυτό? Ενδιαφέρομαι και γω για το κινητο.
