Jump to content

gk1971

Members
  • Δημοσιεύσεις

    472
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gk1971

  1. gk1971

    OnePlus 5T

    Προσωπική άποψη, ισχύει αυτό που λέει ο φίλος, συν ότι το πενταρι έχει και οπτικό ζουμ Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Πιο πλήρη και ακριβή ανάλυση δεν έχω ξανά δει. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. gk1971

    OnePlus 5T

    Τα ίδια συμπεράσματα κι εγώ. Με το μήλο οι εννιά στις δέκα φωτός είναι οκ, με το op5t οι μισές είναι για κάδο ειδικά σε μη ιδανικές συνθήκες φωτισμού το ποσοστό μειώνεται κι άλλο Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. gk1971

    OnePlus 5T

    Είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία από χρήση και των δύο Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Η αλήθεια είναι ότι το μέγεθος του κινητού είναι το ιδανικό, τα μεγάλα τηλέφωνα καλά και άγια αλλά όταν είναι καλοκαίρι ειδικά είναι δύσχρηστα Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Που κι αυτό κλεψιά είναι, σου παίρνουν μια συσκευή σχεδόν ισάξια και σου παίρνουν άλλα 500. Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Παιδιά να ρωτήσω κάτι γρήγορο όποιος μπορεί να βοηθήσει. Παρέλαβε σήμερα η αδερφή μου το κινητό από γνωστό eshop. Όταν πήγαμε να το ανοίξουμε πρόσεξα ότι το εργοστασιακό αυτοκόλλητο ήταν κομμένο και πάνω είχε μαύρη αυτοκόλλητη ταινία για χρήση με ευρωπαϊκή sim. Δε προχωρήσαμε στο άνοιγμα του κουτιού. Παίζει να είναι refurbished? Τί λέτε να κάνουμε; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Για τη κάμερα δε μιλάει κανένας... Υπάρχουν κάποιες εντυπώσεις από τους κατόχους; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Εκτός κι αν η τιμή πέσει διακόσια ευρώ πιο κάτω Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. καλά κάνατε και τους γειώσατε, ένα χιλιάρικο τηλέφωνο. Τα πρώτα reviews που βλέπω στο youtube δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά
  10. αφήνω μια πιθανότητα μόνο οι συσκευές που θα πάρουμε να είναι διαφορετικές (απόδοση) από τις συσκευές που βλέπω στα καταστήματα :p
  11. τις ίδιες εντυπώσεις έχω και εγώ σε αυτά που λέει ο φίλος, μακάρι να ξέραμε αν αυτές οι συσκευές ειναι οι τελικές που θα παραληφθούν απο αγοραστές ή είναι προ-παραγωγής. Η δε κάμερα όχι μόνο δε με εντυπωσίασε καθόλου αλλά κάτι μου λέει οτι λόγω της νέας τεχνολογίας πιθανώς και να έχει προβλήματα (πχ πιο σκοτεινές φωτο, πιο ξεπλυμένα χρώματα κλπ), μακάρι να διαψευστώ και να μην υπάρχουν αρνητικές εκπλήξεις.
  12. gk1971

    OnePlus 5T

    Καλή χρονιά παιδιά, υγεία πάνω απ'όλα και η καλή τεχνολογία να μας συντροφεύει Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. gk1971

    OnePlus 5T

    Ταπεινή μου άποψη ότι η γενική εμπειρία χρήσης τόσο του 5 όσο και του 5τ σε αποζημιώνει. Η χρηστικότητα και η ταχύτητα σε κάνουν να μη μπορείς να γυρίσεις σε άλλες ναυαρχίδες Στάλθηκε από το Moto G (5) Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. gk1971

    OnePlus 5T

    Είσαι λίγο υπερβολικός... Η μου φαίνεται; έχεις τν τελευταία έκδοση λογισμικού; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. gk1971

    OnePlus 5

    Σε ευχαριστώ!!! Άργησα λίγο Στάλθηκε από το Moto G (5) Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  16. gk1971

    OnePlus 5

    https://www.phonearena.com/news/OnePlus-5-starts-getting-OxygenOS-5.0-based-on-Android-8.0-Oreo_id101020 πήρε κανείς την ενημέρωση? Χρόνια πολλά με την ευκαιρία σε όλους.
  17. gk1971

    OnePlus 5T

    Μια αφελής ερώτηση. Υπάρχει κάποιος που να είχε το πεντάρι και πήγε σε 5Τ; αξίζει η βελτίωση στην οθόνη (όχι μόνο στο μέγεθος) και ο νέος σχεδιασμός; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  18. Δεν υπάρχει αποθήκη τους στην Ευρώπη όπως έχει η one plus?? Αν μιλάμε για δίμηνο τότε πραγματικά δεν ψήνομαι με τίποτα. Κρίμα πάντως Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  19. Οι φωτογραφίες μου φαίνονται απίστευτα καλές, επιπέδου θα έλεγα ναυαρχίδα. Άψογη η περιγραφή σου, να'σαι καλά!!! Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. Για πείτε καμία εντύπωση ρε παιδιά όσοι το πήρατε Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. Μπορείς να μας πεις από που αγόρασες εμείς που φοβόμαστε τελωνεία; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. Η κάμερα πως σου φαίνεται; είναι τόσο καλή όσο ακούγεται; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  23. gk1971

    OnePlus 5T

    Ρε παιδιά περιμένετε χωρίς ois να γίνουν θαύματα; Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. και εγώ αυτό σκέφτηκα. Παιδιά έχει κάνει κανείς παραγγελία απο αυτό? Ενδιαφέρομαι και γω για το κινητο.
×
×
  • Create New...