gk1971
Members-
Δημοσιεύσεις
472 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by gk1971
-
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Παίδες o κερνελ του φράνκο είναι απείρως καλύτερος από abyss -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Παιδιά δοκιμάστε nemus launcher, αν δε τον ξέρετε ήδη Sent from another (one) Galaxy ;-) -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Λογικά αυτά θα λυθούν με τις επόμενες αναβαθμίσεις. Όπως και στο sgs2 οι πρωτες επίσημες εκδόσεις ήταν τραγικές, τωρα πια εχουν στρώσει απιστευτα. -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
το sgs2 τερμα φωτεινότητα φαίνεται σαν σβησμένο σε σύγκριση με το note με μηδεν φωτεινότητα! if you go note you never go back -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Γύρισα σήμερα από νοσταλγία στο απλό κ μικρό sgs2 κ είδα ξεκάθαρα πράγματα. Τεράστια διαφορά η οθόνη όχι μόνο σε μέγεθος αλλά κυρίως σε ποιότητα. Το gps απείρως καλύτερο. Η εισαγωγή κειμένου καλύτερη κ το πενακι προσθέτει ομορφιές. Άντε να το συνηθίσω να το χαρώ -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Χα χα ωραίος... Μου ανοίγεις τα μάτια... Ευχαριστώ! Sent from another (one) Galaxy ;-) -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Ρε παιδιά να κάνω Μία χαζή ερώτηση. Το έχει κάποιος το εργαλείο πάνω από μήνα να μας πει αν έχει βολευτεί με το μέγεθος του κινητού; Είμαι τώρα δύο μέρες κ νιώθω άβολα να το κουβαλάω στη δουλειά κ να το βλέπει o κόσμος. Συνηθίζεται; -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα κ εγώ κ γύρισα σε κρισκελο -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
franco v4 εννοεις ή abyss v4; Γιατι εχει βγει franco v6. -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
φωτεινοτητα στο αυτοματο? -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Το περίμενα λίγο καλύτερο, αλλά με τέτοια οθόνη, πάλι καλά! -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
παιδια απο μπαταρια τι βλεπετε? με wifi αναμενο ολη μερα ποσο σας κραταει? -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
μπορει καποιος να μου προτεινει καλη δοκιμασμενη θηκη γυρω στα 20-30 ευρω? -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Ποια ρομ έχεις βάλει; -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Μόλις έβαλα τη ρομ του κρισκελο. Μου φαίνεται πολύ καλή, έχει κάνει φοβερή δουλειά o τύπος -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
οκ το πιασα, οντιν περναω την παλια ρομ κ μετα κανω οτι λεει πιο πανω... ευχαριστω παιδια! αν ειχαν οι ελληνες την αλληλεγγυη που υπαρχει εδωμεσα, θαμασταν καλυτερα τωρα γενικως σαν χωρα (οφφ τοπικ) -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Το αρχείο στο multiupload δεν υπάρχει δυστυχώς. Ο "πιο απλός τρόπος" παίζει με τη μια όπως είμαι; πάνω στην la4? Χλωμό ε; -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
ξερεις τι με φοβιζει? θυμαμαι στο sgs2 το θεμα του backup rfs. Που στην ουσια προφύλασε το ΙΜΕΙ της συσκευης. Δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος εδω? -
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις για το Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Ρε παιδιά μια μικρή βοήθεια. Είμαι με την la4 και θέλω να κάνω ροοτ. Μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα λινκ γιατί εχω χάσει τη μπάλα; -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Εμπεριστατωμένη ανάλυση, ευχαριστούμε! Sent from another (one) Galaxy ;-) -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Παιδιά η έκδοση LA4 είναι η τελευταία; Senηt from another (one) Galaxy ;-) -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
τρελο μπερδεμα, καταλαβα οτι το θεμα ειναι να εχεις αποδειξη απο επισημο αντιπροσωπο σε καποια ευρωπαικη χωρα. Εγω αν αγορασω απο ελληνικο e-shop παραεισαγωγης δεν θα εχω τετοια αποδειξη, επομενως θα κρεμομαι απο το e-shop σε περιπτωση που κατι παει στραβα... Ευχαριστω πολυ -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
Συγνωμη που σε ζαλιζω, προφανως αν αγορασω απο amazon.de δεν ειναι παραεισαγωγη;; -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
..αρα μου λες να μην αγορασω απο παραεισαγωγη;;; αρα μπορω να αγορασω λευκο απο κανονικη εισαγωγη; μπορεις με PM να μου πεις κανενα καταστημα;; σε ευχαριστω -
[Επίσημο] Samsung Galaxy Note (N7000)
gk1971 replied to sakiss's topic in Samsung Galaxy Note Series
ευχαριστω για την αμεση απαντηση, μιλαω για ελληνικο e-shop. Οταν με πηραν τηλεφωνο η πρωτη κουβεντα ηταν οτι ειναι απο ευρωπαικη εισαγωγη και οχι ελληνικη. Κατα πασα πιθανοτητα το εν λογω κινητο προερχεται απο Γερμανια με Ελληνικο οπως ειπαν μενου. Κ οτι η εγγυηση θα καλυπτεται απο το e-shop και οχι απο την Επίσημη Ελληνικη Αντιπροσωπεια. Πες μου λιγο αν εχω καποιο κινδυνο.
