Jump to content

gk1971

Members
  • Δημοσιεύσεις

    472
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gk1971

  1. Παίδες o κερνελ του φράνκο είναι απείρως καλύτερος από abyss
  2. Παιδιά δοκιμάστε nemus launcher, αν δε τον ξέρετε ήδη Sent from another (one) Galaxy ;-)
  3. Λογικά αυτά θα λυθούν με τις επόμενες αναβαθμίσεις. Όπως και στο sgs2 οι πρωτες επίσημες εκδόσεις ήταν τραγικές, τωρα πια εχουν στρώσει απιστευτα.
  4. το sgs2 τερμα φωτεινότητα φαίνεται σαν σβησμένο σε σύγκριση με το note με μηδεν φωτεινότητα! if you go note you never go back
  5. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Γύρισα σήμερα από νοσταλγία στο απλό κ μικρό sgs2 κ είδα ξεκάθαρα πράγματα. Τεράστια διαφορά η οθόνη όχι μόνο σε μέγεθος αλλά κυρίως σε ποιότητα. Το gps απείρως καλύτερο. Η εισαγωγή κειμένου καλύτερη κ το πενακι προσθέτει ομορφιές. Άντε να το συνηθίσω να το χαρώ
  6. Χα χα ωραίος... Μου ανοίγεις τα μάτια... Ευχαριστώ! Sent from another (one) Galaxy ;-)
  7. Ρε παιδιά να κάνω Μία χαζή ερώτηση. Το έχει κάποιος το εργαλείο πάνω από μήνα να μας πει αν έχει βολευτεί με το μέγεθος του κινητού; Είμαι τώρα δύο μέρες κ νιώθω άβολα να το κουβαλάω στη δουλειά κ να το βλέπει o κόσμος. Συνηθίζεται;
  8. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα κ εγώ κ γύρισα σε κρισκελο
  9. Το περίμενα λίγο καλύτερο, αλλά με τέτοια οθόνη, πάλι καλά!
  10. παιδια απο μπαταρια τι βλεπετε? με wifi αναμενο ολη μερα ποσο σας κραταει?
  11. μπορει καποιος να μου προτεινει καλη δοκιμασμενη θηκη γυρω στα 20-30 ευρω?
  12. Μόλις έβαλα τη ρομ του κρισκελο. Μου φαίνεται πολύ καλή, έχει κάνει φοβερή δουλειά o τύπος
  13. οκ το πιασα, οντιν περναω την παλια ρομ κ μετα κανω οτι λεει πιο πανω... ευχαριστω παιδια! αν ειχαν οι ελληνες την αλληλεγγυη που υπαρχει εδωμεσα, θαμασταν καλυτερα τωρα γενικως σαν χωρα (οφφ τοπικ)
  14. Το αρχείο στο multiupload δεν υπάρχει δυστυχώς. Ο "πιο απλός τρόπος" παίζει με τη μια όπως είμαι; πάνω στην la4? Χλωμό ε;
  15. ξερεις τι με φοβιζει? θυμαμαι στο sgs2 το θεμα του backup rfs. Που στην ουσια προφύλασε το ΙΜΕΙ της συσκευης. Δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος εδω?
  16. Ρε παιδιά μια μικρή βοήθεια. Είμαι με την la4 και θέλω να κάνω ροοτ. Μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα λινκ γιατί εχω χάσει τη μπάλα;
  17. Εμπεριστατωμένη ανάλυση, ευχαριστούμε! Sent from another (one) Galaxy ;-)
  18. Παιδιά η έκδοση LA4 είναι η τελευταία; Senηt from another (one) Galaxy ;-)
  19. τρελο μπερδεμα, καταλαβα οτι το θεμα ειναι να εχεις αποδειξη απο επισημο αντιπροσωπο σε καποια ευρωπαικη χωρα. Εγω αν αγορασω απο ελληνικο e-shop παραεισαγωγης δεν θα εχω τετοια αποδειξη, επομενως θα κρεμομαι απο το e-shop σε περιπτωση που κατι παει στραβα... Ευχαριστω πολυ
  20. Συγνωμη που σε ζαλιζω, προφανως αν αγορασω απο amazon.de δεν ειναι παραεισαγωγη;;
  21. ..αρα μου λες να μην αγορασω απο παραεισαγωγη;;; αρα μπορω να αγορασω λευκο απο κανονικη εισαγωγη; μπορεις με PM να μου πεις κανενα καταστημα;; σε ευχαριστω
  22. ευχαριστω για την αμεση απαντηση, μιλαω για ελληνικο e-shop. Οταν με πηραν τηλεφωνο η πρωτη κουβεντα ηταν οτι ειναι απο ευρωπαικη εισαγωγη και οχι ελληνικη. Κατα πασα πιθανοτητα το εν λογω κινητο προερχεται απο Γερμανια με Ελληνικο οπως ειπαν μενου. Κ οτι η εγγυηση θα καλυπτεται απο το e-shop και οχι απο την Επίσημη Ελληνικη Αντιπροσωπεια. Πες μου λιγο αν εχω καποιο κινδυνο.
×
×
  • Create New...