Jump to content

gk1971

Members
  • Δημοσιεύσεις

    472
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gk1971

  1. Παιδια καλημερα, υπαρχει καμια καλη 2.3.4 με υποστήριξη ελληνικών στο swype? Η να κατσω στην KF3?
  2. Υπάρχει λόγος και λέγεται ελληνικό swype. Εκτός και άν υπάρχει τρόπος να το βάλουμε με κάποιο τρόπο πχ CWM??? :blink:
  3. Αλλου; δηλαδή εννοεις GPS device; Το motorola milestone παντως με η χωρις internet μια χαρα κλειδωνε με ακριβεια λιγων μετρων. Για μενα μαζι με τη θερμοκρασια ειναι απο τα δυνατα (-) του κινητου. Αλλα τι να κανεις σε κερδιζει η οθοναρα κ η καμερα, συν ποιοτητα συνομιλιας ;-)
  4. σχετικα με το θεμα GPS που εθεσε αρχικα ο φιλος, εχω παρατηρησει παρομοια συμπεριφορα. Δηλαδη βρισκει καμια 12αρια δορυφορους αλλα ΔΕΝ κλειδωνει. Καποιες φορες εχω δει οτι αν εχω 3G ανοιχτο, λοκαρει αμεσως! Κατι περιεργο παιζει σιγουρα με το AGPS. Ελπιζω να μην ειναι θεμα hardware γιατι βλεπω πολλους με το ίδιο firmware να μην εχουν κανενα προβλημα.
  5. 50?????? Τι λέτε ρε παιδιά;; δε φοβάστε μη πάθει καμιά μόνιμη ζημιά το κινητό; εγώ έβαλα την kf1 και έχω την αμυδρή εντύπωση ότι το κινητό ζεσταίνεται λιγότερο. Εκτός κ αν το έχω πάρει από φόβο κ δε το πολύ χρησιμοποιώ πλέον! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  6. Παιδια μια ερωτηση. Η ΚΕ7 εχει ελληνικο swype? Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  7. Στα πόσα καίγεται το κινητό εννοείς η το χέρι σου; κ εγώ έχω προσέξει ότι με πρόγραμμα gps ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες. Έλεος. Πλέον φοβάμαι να το ζορίσω. Τώρα θα μου πεις, τότε γιατί το πήρες... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  8. Μάλλον την πατήσαμε με το διπυρηνο. Όπως στα laptop που είχαν φοβερό επεξεργαστή κ δε τα άντεχες στα πόδια πάνω από μισή ώρα. Ίσως όμως να είναι θέμα λογισμικού... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  9. Παιδιά μιλάμε για θερμοκρασία 37... Ζεματάει. Πως γίνεται αυτό; πυρηνικός αντιδραστήρας είναι; Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  10. Παιδιά εγώ το μεγάλο πρόβλημα που έχω με το κινητό είναι η θερμοκρασία.απλά με απλή πλοήγηση στα μενού, ζεσταίνεται απίστευτα γρήγορα. Για μένα είναι απαράδεκτο. Δε μιλάμε να παίξω παιχνίδι... Απλά πράγματα. Ας ευχηθούμε να είναι θέμα λογισμικού κ όχι hardware. Ας πει κ κανάς άλλος περί του θέματος. Επίσης το gps κλειδώνει σχετικά αργά παρόλο που βρίσκει 12 δορυφόρους. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  11. Δυστυχως αν βαζεις εφαρμογες ανεξελεγκτα ενδεχεται καποιες απο αυτες να λειτουργουν στο background και να σου τρωνε μπαταρια. Δεν ειναι ολες οι εφαρμογες γραμμενες σωστα. Λιγοι οι καλοι developers. Ανετα μπορεις να φτιαξεις μια εφαρμογη που να σου στιψει την μπαταρια γρηγορα και ευκολα... Το δυσκολο ειναι να προγραμματισεις με το βελτιστο τροπο και να μη τρωει μπαταρια η εφαρμογή.
  12. Βάλε cf root από xda. Υπάρχει ξεχωριστή έκδοση για galaxy tab Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  13. Φιλε καλησπερα. Υπαρχει καπου οδηγος πως βαζουμε τη συγκεκριμενη ρομ; ειμαι με 2.2.1 προς το παρον. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  14. Παιδιά, ένα πολυ χρήσιμο link χάρη σε ένα καλο σαμαρείτη του XDA ονόματι siwy25leszno http://www38.zippyshare.com/v/42458405/file.html για την criskelo 56 μου χρειαστηκε γιατι δεν ειχε ελληνικό swype. Το παραπάνω zip δουλευει τελεια, με cwm.
  15. μαλλον δεν εχετε δοκιμασει criskelo v54 :rolleyes:
  16. Παιδιά η criskelo τα έχει όλα κ συμφέρει. Παίζει κ το αουρα απροβλημάτιστα. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα. Απορώ πως τόσο καιρό παιδευόμουν με τζουβε, σιμπλυ κ js8. Πέρα δώθε συνέχεια. Βάλτε τη να βρείτε την υγειά σας. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  17. μια ερωτηση μονο. Το αουρα οντως παιζει χωρις κοληματα?
  18. Παιδιά πως μπαίνει η criskelo rom? Odin stock jvh, Odin speedmod kernel, Recovery, install criskelo zip Αυτά είναι τα βήματα; Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  19. Ευχαριστω πολυ παιδια... οντως το τελικο ς εχει προβλημα. Αρα αρκουμαστε στο μαμισιο πληκτρολογιο. :( Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  20. @tyxerakias ή 'οποιος άλλος καλος σαμαρείτης μηπως έχεις swype με ελληνικα για περασμα απο cwm σε gingerbread rom??
  21. @suspect Είναι πολυ καλύτερο το jve Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  22. μαλον η βασικη ερώτηση είναι αν με την JVA έχω ελληνικο swype αυτομάτως. Μπορεί κανεις να απαντησει σε αυτό;
×
×
  • Create New...