Jump to content

gk1971

Members
  • Δημοσιεύσεις

    472
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gk1971

  1. Συμφωνώ πλήρως. Σουπερ γρήγορη και απο μπαταρια μια χαρα.
  2. Παιδια εχει τυχει σε καποιον μετα απο επανεκκινηση να εχει πεσει η μπαταρια κατα 20%;;; ειναι θεμα στρωσιματος; ειμαι στη δευτερη φορτιση. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  3. Ψαξε 'αλλου'. Ειναι paid δυστυχως Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  4. Ok θα δοκιμασω να τη βρω Ok δουλευει μια χαρα. Σε ευχαριστω πολυ! Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  5. φιλε το tapatalk σου εμφανίζεται σε ολοκληρη την οθόνη ή οχι? και αν ναι πως το εκανες;; σε ευχαριστω εκ των προτέρων
  6. Πως παει η μπαταρια? εχει αναφερθει οτι κραταει το πολυ μια μερα
  7. τι score έχει στο quadrant?
  8. @kalagas @amdnikos ειμαι ακόμα με την επίσημη 2.1 οπως ειχα παρει το κινητο. Για να παω στην τελευταια CM ακολουθω τους οδηγους στα how-to?? η υπαρχει καποιος αλλος οδηγος? Συγνωμη αν ακουγεται γελοια η ερωτηση, απλα λογω οικογενειακων υποχρεωσεων ειχα καιρο να ασχοληθω με το κινητο. :)
  9. Προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι η επισημη 2.2 ειναι ικανοποιητικη. Το κινητο δεν πεταει (χωρίς lagfix) αλλα οι βασικες του λειτουργίες προς το παρον μου φαινονται ΟΚ. Συν το οτι βλεπω μια καποια βελτιωση στο GPS. Ας πει και κανας αλλος τη γνωμη του. Εγω παντως θα μεινω με αυτη την έκδοση μεχρι να βγει κατι αποδεδειγμενα καλυτερο.
  10. ευχαριστω, παιδια εχει καταλαβει καποιος αν το update ειναι μονο για jm2 ή ΚΑΙ για jm5?
  11. ακριβως το ιδιο παρατηρω και εγω. Μου φαινεται οτι το wifi τρωει πολυ περισσοτερη μπαταρια απο την jm5 ειναι το μοναδικο μελανο σημειο που παρατηρω στην 2.2.1 jpx. Κατα τα αλλα ειναι απιστευτα γρηγορη χωρις προβλημα. Ας πει και κανενας αλλος τη γνωμη του να δουμε αν διασταυρωνομαστε
  12. απο μπαταρια πως πας? εννοω χωρις τρελη χρηση... γτ κ γω ειδα κατι τετοιο. μεσα σε ενα βραδυ απο 90 πηγε 30 κ το πρωι που το πιασα ηταν ζεστο
  13. τοτε βλέπε http://androidforums.com/samsung-gal...rashing-2.html
  14. αν έχεις καποια home εφαρμογή (π.χ. launcher pro) απενεργοποιησε τη. Θελει το home της samsung οπως ηταν στην αρχη. Επίσης δε πρεπει στο filesystem της καρτας να εχεις μεγαλα ονοματα αρχειων, βλέπε http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/157617-solution-tutorial-galaxy-s-i9000-mtp-application-crashing-2.html
  15. σωστα, αλλα έχε υποψη σου οτι θα πρπει να κανεις ροοτ πριν κανεις ρεστορε με το titanium. Τελικά μας βλεπω ολους να κανουμε Χριστουγεννα με 2.2.1 αντι για 2.2. Τη φεραμε στη samsung. Σημειωτέον οτι η 2.2.1 υποστηρίζει αυτόματα updates!!!
  16. ψαξε λιγο πιο πισω στα ποστς. Θα το κανεις με το superoneclick απο το xda
  17. παιδια εγω ακολουθησα τον εξης οδηγο, και συγκεκριμενα την περιπτωση KIES (registry patcher) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=853950 ακολουθηστε θρησκευτικα τις οδηγιες ΠΡΟΣΟΧΗ: για ροοτ αντι για z4root καντε το με το superoneclick http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682 . Αυτο ειναι και το μυστικο της ολης ιστοριας για το 2.2.1 και τελος βαλτε ελληνικο swype απο τις οδηγιες των παιδιών εδωμεσα (http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3425042&highlight=swype#post3425042) αφου εφαγα τα μουτρα μου στην αρχη γιατι ημουν εντελως παρθενος απο τετοια στο galaxy τα καταφερα. Καλη επιτυχια και καλα Χριστουγεννα με 2.2.1 :) χο-χο-χο
  18. με λιγη υπομονη ναι!!! χαρη στη βοηθεια καποιων καλων σαμαριτων εδω μεσα τα καταφερα. Πιστευω οτι αξιζει και τσαμπα περιμενει τοσος κοσμος την 'επίσημη'....
  19. δυστυχως το εχω δοκιμασει αλλα τιποτα, οταν παω να τρεξω το εκτελεσιμο με το μεγαλο ονομα, μου βγαζει 'δεν εγκατασταθηκε'. Που μπορω να βρω τα αρχικα αρχεια να τα βαλω παλι στη θεση τους να εχω το αγγλικο swype τουλαχιστον?? ειδικα το φακελο /data/data/com.swype.android.inputmethod
  20. οχι φιλε, εμενα με cosmote ειναι ολα οκ. εχω και γω την αγγλικη 2.2.1. Με swype τι εκανες? εβαλες ελληνικο η οχι?
  21. παιδια βοηθεια, :( οπως ειπα πριν, εκανα ροοτ την 2.2.1 ολα καλα και πηγα να βαλω ελληνικο swype. ακολουθησα τον οδηγο απο τη σελιδα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3335181#post3335181 και τελικα αυτο που καταφερα ειναι να μην εχω ουτε το αρχικο swype (εχει εξαφανιστει απο τα input methods). Βασικα εκανα ολα οσα λεει ο οδηγος εκει αλλα οταν πηγα να εγκαταστησω στο swype.apk μου εβγαλε "δεν εγκατασταθηκε", ενω ο οδηγος προεβλεπε οτι θα εβγαζε 'εγκατασταθηκε'. Αρχιζω να υποψιαζομαι οτι ισως δεν επρεπε να σβησω το φακελο /data/data/com.swype.android.inputmethod που ελεγε ο οδηγος Τι μπορω να κανω ρε παιδια? μια βοηθεια :(
  22. ναι φιλε, κανονικοτατα, τελικα το titanium ηθελε αυτο το update στο busybox και επαιξε κανονικα. Αυτη τη στιγμή κανω επαναφορα εφαρμογων κ δεδομενων! για ροοτ χρησιμοποιησα superoneclick xda, αφου αυτο ειδα οτι επαιξε στους περισσοτερους με 2.2.1 Θα δοκιμασω να δω αν μπορω να βαλω κ ελληνικο swype.
  23. ναι τελικα εχει γινει root αφου παιζει το titanium!
  24. για το titanium επεσες μεσα! :) Αν μου βρεις λύση για το swype θα μεινω με το 2.2.1
×
×
  • Create New...